Jump to content
Shipfriends

Queen Hind (IMO 7920675)


Recommended Posts

Να φτιάξουμε ένα καινούργιο θέμα για τα πλοία μεταφοράς οχημάτων της MCCL (Mediterranean Car-Carriers Line).

Τα μικρά, κόκκινα, και κάπως "περίεργα στο μάτι" -για τον ρόλο που έχουν- πλοία, που πολλές φορές τα συναντάμε στα λιμάνια και τις θάλασσες μας.

Να ξεκινήσουμε με το SEA COQUETTE (1980, ΙΜΟ 7920675), που συνάντησα χθες το απόγευμα κατά την αναχώρηση του από το Κερατσίνι. Το πλοίο έχει κατασκευαστεί το 1980 στην Ιαπωνία (Honda Shipbuilding Saiki), με προηγούμενα ονόματα τα : ASAKA MARU NO. 1 (1980), NAGASAKI MARU (1993), NANIAMA (1994). Φέρει το σημερινό του όνομα και σημαία Μάλτας από το 1997 όταν και αποκτήθηκε από την MCCL.

gallery_2102_27_344868.jpg

Λίγα μόλις λεπτά μετά την αναχώρηση του SEA COQUETTE, κατέπλεε στο Κερατσίνι το SEA ANEMOS (1980, IMO 8017891). Το πλοίο έχει κατασκευαστεί επίσης το 1980 στην Ιαπωνία (Nishi Shipbuilding Imabari), με προηγούμενα ονόματα τα : NISSHO MARU (1980), FORTUNA II (1998), MILLENIUM JAGUAR (2001), EDSEL (2002), LAMIA (2004). Φέρει το σημερινό του όνομα και σημαία Παναμά από το 2008 όταν και αποκτήθηκε από την MCCL

gallery_2102_27_225006.jpg

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Όπως φαίνεται σήμερα το πλοίο δεν τα κατάφερε, και μπατάρισε κατά την αναχώρηση, μέσα στο λιμάνι, Midia της Ρουμανίας. Το πλήρωμα σώθηκε, αλλά αγνοούνται 14.600 πρόβατα...

Link to comment
Share on other sites

22 Σύριοι πλήρωμα σύμφωνα με δημοσιεύματα. Το πλοίο μπάταρε δεξιά και παραμένει ημιβυθισμενο. Παρόλο που οι αρχές προσπαθούν να σώσουν τα πρόβατα, έχουν καταφέρει να σωσουν οσα παραδοξως βγηκαν απ το πλοίο ενώ οι προσπάθειες συνεχίζονται. 

Ένα βίντεο που δείχνει την προσπάθεια των ρυμουλκών να ελέγξουν την κατάσταση.

Περισσότερες φωτό στο λινκ του άρθρου

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μετά από μεγάλη προσπάθεια, το πλοίο έχει επανέλθει σε κατακόρυφη θέση. Την προηγούμενη εβδομάδα είχε γίνει πάλι προσπάθεια από το γερανό να το σηκώσει, αλλά έσπασαν καποια σύρματα. Τότε ξεκίνησε μια διαμάχη, ότι βρέθηκαν καποια extra deck που δε φαίνονταν σε κανένα σχέδιο, και ας είχε επιθεωρηθεί το πλοίο στη Ρουμανία. Η άλλη πλευρά αντέτεινε ότι το πλοίο είναι πιο βαρύ επειδή τα πρόβατα που έχει μέσα το πλοίο έχουν απορροφήσει νερό. Πάντως εκεί κοντά δε θα ήθελα να βρίσκομαι, θλιβερό το θέαμα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...