Jump to content
Shipfriends

Tera Jet (IMO 9179660)


George

Recommended Posts

εισαι σιγουρος οτι θα δεσει;

η αποφαση ειναι οτι του εγκρινει την παραταση, με βαση τον πινακα δρομολογιων που ειχε καθαταθεσει.

στο runner ενεκρινε παραταση (οπως και στο tera), αλλα οχι την τροποποιηση (να παει ραφηνα συρο τηνο μυκονο, αντι στο δρομολογιο που εκανε).

δε ζηταγαν το ιδιο πραγμα

Edited by proud_ionian
ει
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 750
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Έξι ολόκληρα χρόνια μετά την πρώτη φορά που είδα το πλοίο στο Cagliari, ήρθε η ώρα για ένα ταξίδι με το Tera Jet, για να δούμε τι ψάρια πιάνει στο Αιγαίο. Σκέψεις - εντυπώσεις - συναισθήματα λοιπόν, που λέγαμε και στη δημοτικό σχολείο όταν γράφαμε έκθεση.

 

Ό,τι και να πεί κανείς, είναι εντυπωσιακό όταν το βλέπεις. Παρά το γεγονός πως οι γραμμές του προδίδουν την σχεδόν 20ετή του ηλικία, κάτι που για μένα φαίνεται ειδικά όταν το βλέπει κανείς κατάπλωρα. Επιβίβαση από την Πάρο με προορισμό τη Μύκονο με 6άρι που προοδευτικά έγινε 7άρι όσο πλησίαζε κανείς στo νότιο κομμάτι της Μυκόνου, το πλοίο αντιμετώπιζε τον καιρό χωρίς πρόβλημα και βίαιες κινήσεις, άλλωστε δεν πηγαίνει με φούλ ταχύτητα. Ακόμα και όχι με φούλ ταχύτητα όμως, το πλοίο μοιάζει με βολίδα και τραβάει το μάτι ακόμα και του αδαούς, ειδικά βλέποντας το από πρύμα με τα απόνερά του.

 

Εσωτερικά μας τα έχει δείξει όλα ο Π100, δεν έχει αλλάξει τίποτε νομίζω από τότε που ανέβηκαν αυτές οι φωτογραφίες. Για την ακρίβεια, δε νομίζω πως έχει αλλάξει κάτι σημαντικό από τότε που το πλοίο δούλευε στην Ιταλία. Τα χρώματα και ο σχεδιασμός είναι κλασσικά ιταλικά και ο Ηλιόπουλος τα κράτησε. Δεν είχε άλλωστε λόγο να τα αλλάξει από τη στιγμή που το πλοίο και στην Ιταλία δεν είχε δουλέψει πολλά χρόνια ώστε να φθαρούν ιδιαίτερα. Εκεί που έχει πέσει σίγουρα χρήμα είναι στις τουαλέτες, οι οποίες μου φάνηκαν πολύ σύγχρονες. Το μεγάλο αβαντάζ του πλοίου σε σύγκριση με ό,τι άλλο ταχύπλοο έχω μπεί, είναι όχι η ποιότητα των καθισμάτων, αλλά η άνεση. Αποστάσεις μεταξύ των μεγάλων του καθισμάτων, ευρύχωρα σαλόνια, χώρος για να περπατήσεις εκτός από το να κάτσεις. Αν τα καθίσματά του ήταν μικρότερα και σε πυκνότερη διάταξη, νομίζω το πρωτόκολλο των 1766 ατόμων που έχει -τουλάχιστον τον Αύγουστο που ταξίδεψα- θα ήταν για πλάκα πάω από 2000.

 

Το άλλο σημείο στο οποίο θέλω να σταθώ, είναι η έξυπνη στρατηγική για την από-επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων. Όπως βλέπουμε και εδώ κατά την παραμονή του στην Πάρο, ο αριστερός καταπέλτης είναι για αποκλειστική χρήση των επιβατών, και ο δεξής των οχημάτων. Λογικότατο μια και το καταπελτάκι επιβατών ανάμεσα στους καταπέλτες των οχημάτων είναι άβολο, χρονοβόρο και μη ασφαλές για τους επιβάτες. Οι επιβάτες λοιπόν εισέρχονται από αριστερά και περπατάνε βαθιά μέσα στο γκαράζ, μέχρι την πόρτα που υπάρχει στην πλωριά άκρη του μπουλμέ. Εκεί υπάρχει χώρος αποθήκευσης των αποσκευών και στην είσοδο του μπουλμέ γίνεται ο έλεγχος των εισιτηρίων. Καλά ως εδώ, πλήν όμως η πόρτα εισόδου είναι πολύ μικρή με συνέπεια ειδικά στα νησιωτικά λιμάνια με κόσμο να δημιουργείται μεγάλος συνωστισμός μέχρι να γίνει η επιβίβαση, συνωστισμός όμως που δεν κοστίζει χρονικά στο πλοίο, μια και όλοι οι επιβάτες είναι μέσα στο γκαράζ, κι όχι στην προβλήτα. Ενδεικτικό πως μπαίνοντας εκ των τελευταίων επιβατών από την Πάρο, κατάφερα να φτάσω στα σαλόνια πολύ μετά το Φωκά. Εξίσου κλειστοφοβική και στενόχωρη είναι και η σκάλα που σε οδηγεί στα σαλόνια, στο τέλος της οποίας οι πλοιοσυνοδοί αναμένουν ώστε να οδηγήσουν τους επιβάτες στα σαλόνια που τους αντιστοιχούν. Πιο κλειστοφοβικό και περίεργο embarkation, έχω δεί μόνο στο Paros Jet.

 

Η γενική μου εντύπωση είναι πως δεν είναι κακό εσωτερικά, πλήν όμως η εξωτερική του εμφάνιση είναι αυτό που σου δίνει το wow factor. Σε αντίθεση όμως με άλλους τομείς της ζωής, τα πλοία δεν είναι κάτι για το οποίο πληρώνεις ώστε να απολαμβάνεις την εξωτερική εμφάνιση. Και σίγουρα κατά τη γνώμη μου τα EUR 36.30 που πλήρωσα από Πάρο για Μύκονο, είναι ληστεία μετά φόνου σε σύγκριση με αυτό που παίρνεις σαν υπηρεσία για ένα 50λεπτο ταξίδι. Σε όσους προτιμούν τα ταχύπλοα ίσως να αρέσει, εγώ προσωπικά ευχαρίστως θα προτιμούσα ένα συμβατικό με το μισό ή λιγότερο εισιτήριο, ώστε να πιώ τη διαφορά στην τιμή σε cocktail στη Μύκονο.

 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να δούμε τι θα κάνει το επόμενο καλοκαίρι το Tera Jet, ας δούμε μια μανούβρα του cpt Γιάννη Βουτσελάκου με το Tera Jet το καλοκαίρι στη Πάρο. Γύρω στις 10:33 το Tera Jet περνούσε το φανάρι της Σπίθας και αφού παράλλαξε με τη προκυμαία, ξεκίνησε την αριστερή στροφή με τα δυο ακριανά waterjet στη πρύμη να δουλεύουν inner για να γυρίσουν το θηριώδες ταχύπλοο, με ακρίβεια λίγων εκατοστών από την γωνία της νέας προβλήτας του λιμανιού της Πάρου και να ρίξει καταπέλτες σε περίπου 3 λεπτά από το ξεκίνημα της μανούβρας. Αφού ξεφόρτωσε τους επιβάτες από Ραφήνα Τήνο και Μύκονο αναχώρησε για τη Νάξο μετά από 7 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 6/1/2018 at 12:28 AM, proud_ionian said:

γιατι ανεβαινει δεξαμενη τετοια εποχη;

το συνεργειο elicas που κανει τις επισκευες, εχει ανεβασει φωτο απο το δεξαμενισμο, οπου φαινεται οτι αφαιρουνται τα δυο jets

Link to comment
Share on other sites

Στις φωτογραφίες φαίνεται ότι βγήκε το αριστερό water jet (βάρους 26 tons) εάν και θα βγει και το δεξιό, εάν κρίνω από τις κολλήσεις για ενισχύσεις στο σκάφος πάνω από το δεξιό water jet

Tera Jet.jpgTera Jet (2).jpgTera Jet (3).jpgTera Jet (4).jpg

Tera Jet (5).jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...