Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πλεον ειναι σιγουρο οτι θα πτωχευσουμε σε αυτη την χωρα tongue.gif

8.5 εκατομμυριακια για το νεο λιμανι :wacko: Αληθεια,τι θα εξασφαλισουν οι νεες λιμενικες υποδομες στην περιοχη? Ferries,κρουαζιεροπλοια η μηπως κοντεινεραδικα και τανκερ? :wub: Δυστυχως δεν βρηκα καποιο σχεδιακι για το ποια θα ειναι η τελικη του μορφη(αν ολοκληρωθει ποτε).

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Και όμως. Στην περιοχή πάντα ξεφόρτωναν τα μπανανάδικα. Μάλιστα το 2007 είχε βρεθεί και ένα που εκτός από μπανάνες κουβαλούσε και άλλο διάσημο προϊόν της Κεντρικής Αμερικής.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα το 2007 είχε βρεθεί και ένα που εκτός από μπανάνες κουβαλούσε και άλλο διάσημο προϊόν της Κεντρικής Αμερικής.

το Coral Sea ηταν. B)

η Chiquita εισαγει ολες τις μπανανες στην Ελλαδα μεσω του Λιμενος Αιγιου. ειχε ζητησει προ καιρου και αδεια να κανει καποια εργα που θα διευκολυναν τις εκφορτωσεις, αλλα αντεδρασε το τοπικο σωματειο και οι λοιποι παρατρεχαμενοι.

Το νεο "λιμανι" ξεκινησε να κατασκευαζεται προ 15ετιας εκει που παλιοτερα εδεναν τα βεντουροπλοια. μια εποχη ο Γιαννατος προκειμενου να πετυχει μειωμενα λιμενικα τελη στην Πατρα, εκβιαζε οτι θα πιανει αιγιο μολις γινει το νεο λιμανι,

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω οτι υπαρχει καποια εμπορικη κινηση στο λιμανι,το θεμα ειναι αν την δεδομενη περιοδο συμφερει να επενδυθουν 8.5 μυρια ωστε στο μελλον αντι να δενει ενα μπαναναδικο,να δενουν 2 B) Και φυσικα μπαινουν τα ιδια ζητηματα με τον Πισαετο πχ :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Βυθομέτρησης της λιμενολεκάνης στο λιμανι του Αιγιου

Στο νέο λιμάνι του Αιγίου θα δέσει σήμερα το σκάφος της Υδρογραφικής Υπηρεσίας του Πολεμικού Ναυτικού.

Στόχος θα είναι η υλοποίηση προγράμματος λεπτομερούς βυθομέτρησης της λιμενολεκάνης που είναι απαραίτητη για την αδειοδότηση λειτουργίας του νέου λιμένα, αλλά και για την καταγραφή του στους επίσημους χάρτες λιμένων του κόσμου.

Πηγη: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

 με αναγραφομενο προορισμο το Αιγιο.

 

το rigel II ανοιξε την ορεξη στους αιγιωτες.

 

αντιπεριφερειαρχης αχαϊας, δημαρχος αιγιαλειας και προεδρος ΛΤ ταζουν λαγους με πετραχηλια.

 

θα κατασκευαστει νεος δρομος, που θα συνδεει απ'ευθειας την εθνικη οδο με το "νεο" λιμανι (οπως στην ηγουμενιτσα και στο νεο της πατρας).

 

σκοπευουν να μπει στο νεο ΕΣΠΑ, να δημοπρατηθει ως το 2018 και να εχει τελειωσει ως το... 2020 (εδω γελανε).

 

μιλαμε για 2χλμ δρομου, που θα διελθει μεσα απο οικισμο και απαιτουνται απαλλοτριωσεις και πολυδαπανα εργα αντιστηριξης.

 

ο προεδρος του ΛΤ λεει οτι εχει ενδιαφερον απο 3 εταιρειες. μια που θελε να βαλει ΕΓ/ΟΓ αιγιο brindisi, μια που θελει να εχει εκει αφετηρια φορτηγου οχηματαγωγου και μια για καθαρα εμπορικη χρηση (λιπασματα και οικοδομικα υλικα)

 

προ 15ετιας οταν ηθελαν να ξεκινησει η κατασκευη του νεου λιμανιου, ο ιδιοκτητης εταιρειας που δεν υπαρχει πια, εκανε δηλωσεις οτι μολις τελειωσει το εργο θα αφησει την πατρα και θα κανει homeporting εκει. αυτες τις δηλωσεις εκανε σημαια ο τοτε δημαρχος αιγιου.

 

τωρα παλι σε φημολογιες θα στηριχτει η κατασκευη ενος ακομη white elephant. της οδικης συνδεσης λιμανιου ΕΟ.

 

 

(αναλυτικο ρεπορταζ υπαρχει σε πολλες τοπικες εφημεριδες)

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει ελπίδα,τουλάχιστον για επιβατηγα οχηματαγωγά,για το λιμανι του αιγιου σιγουρα μεχρι να συνδεθει με την καινουρια εθνικη οδο αλλα και γενικοτερα.Ειναι ενα λιμανι 40 χιλιομετρα απο αυτο της πατρας το οποιο ειναι πιο οργανωμενο αλλα και εδραιωμενο τοσα χρονια.Επισης υπαρχει και το λιμανι της κορινθου για οποια εταιρια θα ηθελε το λιμανι να ειναι πιο κοντα στην αθηνα.Αν συνδεθει βεβαια καποτε με τον δρομο εχει το ατου οτι αν ερθει μια εταιρια απο την πατρα για παραδειγμα στο αιγιο ουσιαστικα θα το εχει κατ αποκλειστικοτητα(γρηγορες φωρτοεκφορτωσεις κ.λ.π)

Για την ιστορια θυμαμαι ενα περιστατικο που για καποιον λογο ειχε ερθει στο αιγιο ο παναγοπουλος καπου αναμεσα στο 1997-1998 και του την ειχαν πεσει ολοι οι τοπικοι φορεις να φερει τα πλοια του στο αιγιο και αυτος τους γειωσε λεγοντας τους πως ολες οι εταιριες προσπαθουν να μειωσουν τον χρονο ταξιδιου των πλοιων και αυτος θα τον αυξανε; 

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια,τι θα εξασφαλισουν οι νεες λιμενικες υποδομες στην περιοχη?

ολα τα λεφτα, απο το πρωτο ως το τελευταιο ευρω, που εχουν δαπανηθει για αυτο το εργο, ειναι στην κυριολεξια πεταμενα στη θαλασσα. ;)

 

το εργο κατασκευαστηκε στα πλαισια της... παναρχαιας λογικης: "θα σας φτιακουμε γιοφυρια". "μα δεν εχουμε ποταμια!!!" "και ποταμια θα σας φερουμε".

 

απο τη μια πολυδαπανες υποδομες, που κατασκευαστηκαν σε σημεια που ειναι αχρηστες και φθειρονται με το χρονο και απο την αλλη περιοχες που ασφυκτιουν στις υφισταμενες υποδομες, αλλα δεν χαλιεται ευρω.

 

παραδειγματα παρα πολλα. ενδεικτικα:

λιμανια που δεν πιανει πλοιο, παρα μονο απο σποντα (πλατυγιαλι, αιγιο) ή με βυσμα (λαυριο) και απο την αλλη top προορισμοι με λιμανια για καϊκια (τηνος, αθηνιος, κως κλπ).

λιμανια πυλες, και καλα, χωρις σιδηροδρομικη συνδεση (πατρα, ηγουμενιτσα, κυλληνη) και πανακριβοι σιδηροδρομικοι σταθμοι με πολλες αποβαθρες, οπου διερχεται μονο ο προαστιακος (κορινθος).

 

το αιγιο ειναι μια πολη με εντονο και πλουσιο βιομηχανικο παρελθον, που παρηκμασε με γοργους ρυθμους τις μεταπολεμικες δεκαετιες, ειδικα μετα τα 70s.

 

πιστευαν (και ακομη πιστευουν) οτι αρκει η κατασκευη ενος λιμανιου για να γινουν πατρα. δυστυχως δεν αρκει η υπαρξη των υποδομων για να αναπτυχθει ενα λιμανι. η ηγουμενιτσα, η κυλληνη, η ραφηνα αποτελουν ευκολα παραδειγματα για το αντιθετο.

 

ακομη και η υφισταμενη ασθενικη εμπορικη κινηση με τις μπανανες, οφειλοταν αρχικα σε πολιτικη αποφαση να ορισθει ως λιμανι εισαγωγης μπανανας.

πριν μερικα χρονια οταν η τσικιτα ειχε ζητησει να κατασκευασει δικους της χωρους φορτοεκφορτωσης, επεσε σε αδιαφορια και αντιδρασεις των τοπικων φορων.

 

δεν υπηρχε κανενας απολυτως λογος να σπαταληθουν εκατομμυρια (και να ζηταμε να σπαταληθουν και αλλα) τα οποια θα μπορουσαν να πιασουν τοπο αλλου. η περιφερεια δυτικης ελλαδας αντι να κοιταξει να βελτιωσει την οδικη προσβαση στα λιμανια πατρων και κυλληνης, που ειναι προβληματικη και ημιτελης) ή να δρομολογησει την πολυσυζητημενη συνδεση αστακου/πλατυγιαλιου με την ιονια οδο, ταζει χαντρες σε ιθαγενεις

Link to comment
Share on other sites

Οποιος εβλεπε το λιμανι στο αιγιο ως μεσο αναπτυξης ηταν και ειναι απλα αφελης.Η θεση του οπως αναφερθηκε και παραπανω δεν εχει κανεναν στρατηγικο χαρακτηρα.Παλιοτερα εκτος την τσικιτα ηταν αλλη μια εταιρια με πλοια ψυγεια η οποια και αποχωρησε μετα την υποθεση με την κατασχεση του coral sea.Τοτε ειχαμε δυο και τρεις αφιξεις πλοιων την εβδομαδα αλλα και την παντοφλα που ενωνε το αιγιο με τον αγιο νικολαο και το ηδη υπαρχων λιμανι επαρκουσε.

Link to comment
Share on other sites

Ας το σκεφτούμε κι αλλιώς. Άντε και υπήρχαν τα χρήματα, άντε και έφτιαχναν το λιμάνι, άντε και συνέδεαν και την εθνική οδό με το λιμάνι, άντε και υπήρχε και κίνηση. Μπανάνες, φορτηγά, πράσινα δαμάσκηνα και ψιλές ελιές. Πέστε μου εσείς ποιός θα το διαχειριζόταν αυτό το πράγμα με εμπορικά κριτήρια, δηλαδή με γνώμονα το κέρδος, την εξυπηρέτηση των πελατών του λιμανιού και την προσέγγιση καινούριας πελατείας. Ο Δήμος με τους υπαλλήλους του που βγάζουν πιστοποιητικά γεννήσεως? Ο Οργανισμός Λιμένος στελεχωμένος με τα παιδιά του εκάστοτε κομματικού σωλήνα? Η κρατικοδίαιτη Περιφέρεια με τους βετεράνους του Δημοσίου? Είναι μαθηματικά βέβαιο πως το όλο πράγμα θα κατέληγε εκεί που έχουν καταλήξει και τόοοοσες άλλες επιχειρηματικές προσπάθειες του ελληνικού Κράτους και των ΟΤΑ.  

Link to comment
Share on other sites

Και μια άλλη ιστοριούλα που θυμήθηκα από το Πλατυγυάλι, που έχει εφαρμογή και στο Αίγιο ή σε οποιοδήποτε άλλο Αίγιο στη χώρα μας. Όταν λοιπόν στο Πλατυγυάλι γίνονταν ακόμα έργα και προχωρούσε γοργά η κατασκευή, οι ιθύνοντες συνειδητοποίησαν πως υπάρχει έλλειψη από εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό που να μπορεί να χειριστεί τις γερανογέφυρες για τα κοντέινερ. Έλα όμως που στην ευρύτερη περιοχή δεν υπήρχε κάτι τέτοιο ενώ αν έπαιρναν κάποιον εντελώς καινούριο, δεν είχαν τρόπο να του δώσουν πρακτική εξάσκηση σε κανονικές συνθήκες.

 

Έπεσε λοιπόν στο τραπέζι η ιδέα να δελεάσουν κόσμο από κάποιο άλλο ελληνικό λιμάνι με εμπειρία στον τομέα, ήτοι Πειραιά, Θεσσαλονίκη ή Βόλο. Μόνο που οι υπάλληλοι σε αυτά, ήταν δημόσιοι και πέραν των αμοιβών τους, απολάμβαναν και ένα σωρό άλλα προνόμια, για να μην πω για συντάξεις, εφ' άπαξ και τέτοια. Βάλε και τη μετακίνηση της οικογένειας, προκειμένου να δελεάσουν σοβαρά κάποιον, το μηνιαίο κόστος ενός χειριστή γερανογέφυρας θα έφτανε να είναι περισσότερο από το διευθύνοντα σύμβουλο της επιχείρησης  :D. Αν λοιπόν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά, υπάρχουν και τέτοια προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 20/1/2017 at 10:07 PM, proud_ionian said:

εχει και η μυκονος λεφτα και τα μοιραζει,

 

On 20/1/2017 at 10:31 PM, Nick the Greek said:

 Στα αριστερά επίσης βλέπουμε τις εκτενείς κτιριακές εγκαταστάσεις του λιμανιού, που χρήζουν αναβάθμισεως αξίας 1 εκατομμυρίου ευρώ.

στο αιγιο που επισης περισσευουν λεφτα, εχουν πλακοστρωσει ενα μεγαλο μερος του παλιου, μισοβυθισμενου, μπαστουνιου (εκει που καποτε λειτουργουσε το κοκκινο φαναρι).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
On 6/1/2016 at 7:13 PM, proud_ionian said:

ταζουν λαγους με πετραχηλια[...] ενδιαφερον απο 3 εταιρειες. μια που θελε να βαλει ΕΓ/ΟΓ αιγιο brindisi, μια που θελει να εχει εκει αφετηρια φορτηγου οχηματαγωγου και μια για καθαρα εμπορικη χρηση (λιπασματα και οικοδομικα υλικα)

 

On 6/1/2016 at 8:03 PM, Nick the Greek said:

Το resume του μηνύματός σου, αγαπητέ Proud, είναι πως η Ventouris Ferries φέρνει την ανάπτυξη  :D

ανοιξε παλι η ορεξη στους αιγιωτες, για ενεργοποιηση του λιμανιου και σε αλλες δραστηριοτητες, περα της Βεντουρης Ναυπηγικη :P 

Τα ΕΛ.ΠΕ, που καποια στιγμη μεσα στα επομενα δυο χρονια θα ξεκινησουν γεωτρησεις στον... δυτικο πατραϊκο (aka κεντρικο ιονιο μεταξυ κεφαλονιας, κυλληνης και ζακυνθου), εχουν αναθεσει στον DNV Hellas να αξιολογησει 4 λιμανια της δυτικης ελλαδας, για το ποιο ειναι το καταλληλοτερο για να αποτελεσει βαση των εξορυξεων.

Οι φιναλιστ ειναι πατρα, κατακολο, πλατυγιαλι και αιγιο.

στο αιγιο πιστευουν οτι θα εινα αυτοι που θα επιλεγουν, παρολο που απεχουν περισσοτερο απο το σημειο των εξωρυξεων

η πατρινη εφημεριδα "πελοποννησος" στην ενοτητα της αιγιαλείας, εχει αναφερθει 2-3 φορες τις τελευταιες μερες

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 1/22/2017 at 2:50 AM, proud_ionian said:

στο αιγιο που επισης περισσευουν λεφτα, εχουν πλακοστρωσει ενα μεγαλο μερος του παλιου, μισοβυθισμενου, μπαστουνιου (εκει που καποτε λειτουργουσε το κοκκινο φαναρι).

εχει διαλυθει το τελειως βυθισμενο κομματι και το φαναρι φαινεται σα να βγαινει μονο του απο τη θαλασσα (μην κανω την παρομοιωση καλυτερα :P )

εδω μερικη αποψη απο τα μπλοκια

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...