Jump to content


Photo
* * * * * 2 votes

Έκδοση πλαστών πιστοποιητικών Ρωσσικού Νηογνώμονα σε ελληνόκτητα Ferries.ή αλλιώς, πως ξεπεράσαμε την απουσία του Ελληνικού Νηογνώμονα...


  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#1 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 15,942 posts
  • LocationΩ

Posted 04 September 2011 - 11:31

Το θεμα ειναι μαλλον πολυπλοκο και δυσκολο... Ο ρωσικος νηογνωμονας εστειλε ενα χαρτι στο υπουργειο συμφωνα με το οποιο δεν αναγνωριζει αυτον που εκδιδει πιστοποιητικα στην Ελλαδα στο ονομα του και ως εκ τουτου ολα τα πλοια με ρωσικο (μεσα σ αυτα και το Γεωργιος) ειναι σαν να μην εχουν χαρτια νηογνωμονα οποτε πλεον δεν εχουν ελευθεροπλοια.


τι εννοεις ακριβως;
ο ρωσσικος νηογνωμωνας διεκοψε τη συνεργασια με τον εδω επιθεωρητη του ή οτι δεν ειχε ποτε εδω εξουσιοδοτημενο επιθεωρητη και ολα τα πιστοποιητικα που εχουν εκδοθει (ειδικα τους τελευταιους 15 μηνες) ειναι κ@@οχαρτα;

αν συμβαινει το δευτερο μιλαμε για χοντρη απατη

springfield


#2 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 04 September 2011 - 11:35

Εγω υποψιαζομαι οτι οι Ρωσοι ειχαν κανονικο επιθεωρητη εδω,ο οποιος ομως εκανε τα στραβα ματια στην πορεια(με τα αναλογα ανταλλαγματα),για να παρουν ορισμενα πλοια πιστοποιητικα.

#3 Neptune

Neptune

    Αμνημονευτος

  • Supermoderators
  • 5,974 posts

Posted 04 September 2011 - 11:42

Δεν καταλαβα τι απο τα δυο εχει γινει. Παντως αν ειναι πλαστα τα χαρτια που εχουν εκδοθει τοτε μιλαμε για το μεγαλυτερο σκανδαλο ever

ρε που παμε ωρε!


#4 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,867 posts

Posted 04 September 2011 - 13:59

Για να δούμε και την επίσημη ανακοίνωση του Λιμενικού, καθώς και τις επιπτώσεις της υπόθεσης στο Μεγανήσι που έμεινε χωρίς παντόφλες.

Η ουσία είναι όμως ότι οι αρχές έκαναν 3 μήνες για να εξακριβώσουν τις καταγγελίες και εν τω μεταξύ εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες μετακινήθηκαν με αυτά τα 16 (τουλάχιστον) πλοία, χωρίς αυτά να έχουν νόμιμα χαρτιά αξιοπλοϊας.

#5 Stefanos

Stefanos
  • eMembers
  • 1,336 posts

Posted 04 September 2011 - 14:13

τη συνεργασία με επιθεωρήτη? δηλαδή ο ρώσικος δεν είχε γραφειο-παράρτημα στον πειραιά όπως έχουν όλοι οι άλλοι νηογνώμονες

edit
σύμφωνα και με το λινκ του νηρέα είναι μαλλον πολύ σοβαρή η υπόθεση

Edited by Stefanos, 04 September 2011 - 14:18 .


#6 georgios express

georgios express
  • eMembers
  • 1,865 posts

Posted 04 September 2011 - 16:19

...Το θεμα ειναι μαλλον πολυπλοκο και δυσκολο... Ο ρωσικος νηογνωμονας εστειλε ενα χαρτι στο υπουργειο συμφωνα με το οποιο δεν αναγνωριζει αυτον που εκδιδει πιστοποιητικα στην Ελλαδα στο ονομα του...

Για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, μάλλον απλό και όχι περίπλοκο είναι το θέμα. Ποιός είναι "αυτός" και με τι credentials ξαφνικά άρχισε να εκδίδει πιστοποιητικά εν αγνοία μεν του ρωσσικού νηογνώμονα, αλλά αποδεκτά από τις αρχές της Ελληνικής Δημοκρατίας; Κάποιος λοιπόν διαπράττει εκσεσημασμένη απάτη, κάποιος συναινεί και κάποιος επωφελείται. Follow the money και θα τους βρείς (αν βέβαια θέλεις :cool:).
Όσο κι΄αν ψάξω δεν βρίσκω άλλο λιμάνι...

#7 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,867 posts

Posted 04 September 2011 - 17:50

Και η ανακοίνωση του ΥΠΑΑΝ για το θέμα, που όμως και αυτή δεν μας λέει ποιά είναι αυτά τα 16 πλοία. Και διαβάζοντάς την βλέπω ότι η υπόθεση έχει μέλλον και τα 16 πλοία που θα δέσουν θα αργήσουν να πάρουν χαρτιά.


Υπόθεση διερεύνησης πιστοποιητικών αξιοπλοΐας επιβατηγών πλοίων

4 Σεπτεμβρίου, 2011


Σε συνέχεια των ενεργειών-ερευνών του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την υπόθεση έκδοσης πιστοποιητικών αξιοπλοΐας επιβατηγών πλοίων, το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας προχώρησε στις ακόλουθες ενέργειες για λόγους ασφάλειας της ναυσιπλοΐας:

1) Ζήτησε από τις αρμόδιες λιμενικές αρχές να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την απαγόρευση του απόπλου των 16 πλοίων που κατά δήλωση του Ρωσικού Νηογνώμονα δεν είναι ενταγμένα στην κλάση του.
2) Κάλεσε τις Πρεσβευτικές Αρχές της Ρωσικής Ομοσπονδίας να προβούν άμεσα στις απαραίτητες διπλωματικές ενέργειες για την επίλυση του θέματος.
3) Κάλεσε τον Ρωσικό Νηογνώμονα να αποστείλει άμεσα στην Ελλάδα εκπρόσωπό του ώστε να προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για τον εφοδιασμό των πλοίων με τα απαιτούμενα πιστοποιητικά κλάσης , έτσι ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα, εξασφαλίζοντας την ασφάλεια των επιβατών και της ναυσιπλοΐας, όπως και την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος.
4) Παράλληλα με τις ενέργειες που διενεργούν οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΑΝ, ο Υπουργός κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, ζήτησε από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, να δώσει εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης για τη διενέργεια κατεπείγοντος ελέγχου σχετικά με τις συνθήκες εξουσιοδότησης και δραστηριοποίησης του Ρωσικού Νηογνώμονα στην Ελλάδα σε βάθος χρόνου, και πέραν του τριμήνου που έχει ήδη ελέγξει το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και η Εισαγγελική Αρχή.

Τέλος το ΥΠΑΑΝ προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να εξασφαλίσει την ομαλή διακίνηση επιβατών και οχημάτων.



#8 Neptune

Neptune

    Αμνημονευτος

  • Supermoderators
  • 5,974 posts

Posted 04 September 2011 - 18:09

Για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, μάλλον απλό και όχι περίπλοκο είναι το θέμα[...]Κάποιος λοιπόν διαπράττει εκσεσημασμένη απάτη, κάποιος συναινεί και κάποιος επωφελείται. Follow the money και θα τους βρείς (αν βέβαια θέλεις :cool:)

Το πολυπλοκο ειναι αν αυτος παρουσιαστηκε αυτοβουλως και ειπε εγω ειμαι εκπροσωπος του νηογνωμονα ελατε να σας βγαλω πιστοποιητικα, η αν στο κολπο ειναι και οι εταιριες και τα πιστοποιητικα βγηκαν εν γνωσει τους πλαστα με τη "δικαιολογια" οτι τα πλοια Μενουνε Ελλαδα :cool:

Edited by proud_ionian, 04 September 2011 - 18:26 .
quote

ρε που παμε ωρε!


#9 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,867 posts

Posted 04 September 2011 - 19:07

Αυτό που καταλαβαίνω από τις δύο ανακοινώσεις ΛΣ και ΥΠΑΑΝ, είναι ότι αυτά τα 16 πλοία προέκυψαν από δειγματοληπτικό έλεγχο μόνο του 1ου τριμήνου 2011…και ότι από την στιγμή που εμπλέκεται το ίδιο το γραφείο του Ρωσικού Νηογνώμονα στον Πειραιά η έρευνα δεν θα μείνει μόνο εκεί, αλλά θα γίνει σε βάθος σε όλες τις δραστηριότητες του γραφείου εξ αρχής. Οπότε πιθανώς αυτό που βλέπουμε τώρα να είναι η κορυφή του «ρώσικου παγόβουνου».

Όσον αφορά την εντολή Παπουτσή στις Εσωτερικές Υποθέσεις του ΛΣ, φανερώνει ότι υπάρχουν τουλάχιστον υποψίες ότι το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνο στο γραφείο του νηογνώμονα.

#10 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 04 September 2011 - 20:38

Βρηκαμε 4 απο τα 16

Εντολή απαγόρευσης απόπλου για τέσσερα πλοία, (δύο από τα οποία εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα) εξέδωσε το βράδυ του Σαββάτου το αρμόδιο Υπουργείο, λόγο προβλημάτων που εντοπίστηκαν στα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας τους.
Πρόκειται για τα πλοία ανοιχτού τύπου Ελένη και Αγία Ειρήνη τα οποία εκτελούν το δρομολόγιο Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, το πλοίο Αλέξανδρος Κ2 το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο των διαποντίων νήσων καθώς και το πλοίο Αγία Τριάδα το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο Λευκίμμη – Ηγουμενίτσα.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες τις οποίες επιβεβαιώνει και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Κέρκυρας (μάλιστα σύμφωνα με το Λιμεναρχείο, το αρμόδιο Υπουργείο πρόκειται αύριο Δευτέρα να εκδώσει και σχετικό δελτίο τύπου), τα τέσσερα συγκεκριμένα πλοία, λάμβαναν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από νηογνώμονα Ρωσικών συμφερόντων και σύμφωνα με το Λιμεναρχείο, στο τελευταίο πιστοποιητικό που έλαβαν, το Υπουργείο εντόπισε «παρατυπίες» με αποτέλεσμα να θέσει τα συγκεκριμένα πιστοποιητικά ως μη ισχύοντα και να δώσει εντολή στο Λιμεναρχείο της Κέρκυρας προκειμένου να σταματήσουν άμεσα τα δρομολόγια που εκτελούσαν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το «πρόβλημα» δημιουργήθηκε όταν πριν από καιρό, έκλεισε η Ελληνική εταιρία έκδοσης πιστοποιητικών αξιοπλοΐας με αποτέλεσμα τα πλοία των εταιριών που δραστηριοποιούνται στη γραμμή, να στραφούν σε άλλες εταιρίες εκτός συνόρων.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες που επιβεβαιώνονται από το Λιμεναρχείο, τα τέσσερα συγκεκριμένα πλοία είχαν στραφεί σε Ρώσικο νηογνώμονα ενώ τα υπόλοιπα πλοία λαμβάνουν πιστοποιητικά από Ιταλική εταιρία.
Αξίζει να αναφερθεί πως η διαδικασία έκδοσης νέου πιστοποιητικού χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα δύσκολη, χρονοβόρα και οικονομικά «ασύμφορη».


http://www.corfupress.com

Edited by NHSOS XIOS, 04 September 2011 - 20:39 .


#11 enas chiotis

enas chiotis
  • eMembers
  • 3,939 posts

Posted 04 September 2011 - 20:59

5/16. Και το Οινούσσαι ΙΙΙ στη λίστα. Δρομολόγια στο πόδι του το ΣΑΝ ΝΙΚΟΛΑΣ.

από το fb

ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ 3/9/2011 ΩΡΑ 22.30 Ο ΑΠΟΠΛΟΥΣ ΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ «ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ» ΛΟΓΩ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ.
Ο Σ.Φ.Ο. ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ



#12 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 04 September 2011 - 21:19

της υπόθεσης στο Μεγανήσι που έμεινε χωρίς παντόφλες.


Τελικα εχουμε 7/16 μαζι με το ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΙΙ και το ΚΑΠΤΑΙΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ,και λογικα ψαχνουμε ακομα για παντοφλες και μικρα επιβατηγα.

#13 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 05 September 2011 - 00:02

8/16 Να βαλουμε και το ΑΙΟΛΙΣ στην λιστα καθως αυριο δεν θα κανει δρομολογιο ενω για το AQUA MARIA βλεπουμε

Το Αιολίς δεν θα πραγματοποιήσει το αυριανό προγραμματισμένο δρομολόγιο,ενώ το AQUA MARIA που αύτη την ώρα είναι εν πλώ ,μόλις καταπλεύσει στο Λαύριο θα ακινητοποιηθεί από τις λιμενικές αρχές!


http://www.limnosreport.gr

#14 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 15,942 posts
  • LocationΩ

Posted 05 September 2011 - 00:43

θα διακινδυνευσω μια προβλεψη. ο ρωσσικος ειναι αναγνωρισμενος απο τον IACS και την ΕΕ. την αναγνωριση αυτη την κερδισε με κοπο και πολλη προσπαθεια και δεν θα ρισκαρει να τη θεσει σε κινδυνο, για μερικα ελληνικα ferries.
πιστευω οτι οσο προχωρα το θεμα θα παρει και αλλα πλοια η μπαλα της ανακλησης πιστοποιητικων και οταν ερθει επιθεωρητης απο το εξωτερικο να κανει επανελεγχο, θα τα κοψει για να δειξουν standards και ποιοτητα ελεγχου. ετσι και αλλιως η σαιζον τελειωσε και μπρουμε να προχωρησουμε περα απο τον δειγματοληπτικο ελεγχο του πρωτου τριμηνου του 2011.

Edited by proud_ionian, 05 September 2011 - 00:44 .

springfield


#15 enas chiotis

enas chiotis
  • eMembers
  • 3,939 posts

Posted 05 September 2011 - 07:58

Στη λίστα πρέπει να προστεθεί σίγουρα ο Σκοπελίτης που έχει να κάνει δρομολόγιο 2 ημέρες και ίσως το Αιολίς της Λήμνου.

#16 gpap2006

gpap2006
  • eMembers
  • 2,660 posts

Posted 05 September 2011 - 10:01

Δημιουργείται έτσι σοβαρό πρόβλημα στη συγκοινωνία των Μικρών Κυκλάδων και του Αη Στράτη..

#17 enas chiotis

enas chiotis
  • eMembers
  • 3,939 posts

Posted 05 September 2011 - 10:38

Και το Νήσος Θήρα στη λίστα σύμφωνα με τα τοπικά μέσα. Ευτυχώς που υπάρχει και η Θαλασσινή.

#18 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 05 September 2011 - 15:11

Μαζι κ με το ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ εχουμε φτασει τα 11 απο τα υποτιθεμενα 16 πλοια(12 με τον ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ?).Στα Χιωτικα ΜΜΕ μιλανε για το ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ,το ΘΗΡΑ αλλα και για το EUROPEAN EXPRESS(νομιζω βεβαια οτι κανουν λαθος οπως κ για το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ παραπανω).

Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι οτι αν ο συγκεκριμενος επιθεωρητης για τους Ρωσους,εβγαζε πλαστα πιστοποιητικα το πρωτο 3μηνο του 2011,γιατι να μην το εκανε κ απο τον Μαρτη κ περα...αρα απο χτες πρεπει να εχουν αρχισει ελεγχοι και στα υπολοιπα πλοια που εχουν τον ιδιο νηογνωμονα(υποθετω) :wub:

#19 TASOSNAXOS

TASOSNAXOS
  • eMembers
  • 233 posts

Posted 05 September 2011 - 17:40

Μηπως και το Aqua Spirit ειναι στην ιδια κατηγορια?

#20 Neptune

Neptune

    Αμνημονευτος

  • Supermoderators
  • 5,974 posts

Posted 05 September 2011 - 19:10

Λιγο περιεργη εποχη δεν εσκασε το θεμα? Και μην παει το μυαλο σας, πονηροι, στο οτι τελειωσε το καλοκαιρι. Αλλα στο οτι οι περισσοτερες εταιριες εβγαλαν οικονομικα αποτελεσματα καθε αλλο παρα ευχαριστα :ph34r:

ρε που παμε ωρε!





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users