Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 5/18/2010 at 2:46 PM, polmyt said:

Στην παρακατω φωτογραφια ας προσεξουμε λιγο το βαπορι που βρισκεται ακριβως πισω απο αυτο που ειναι σε πρωτο πλανο.Αν και η αναλυση της φωτογραφιας δεν βοηθαει εχω την εντυπωση οτι προκειται για το REGIUM.Μοιαζει απιστευτα και το κοματι της πλωρης που φαινεται αλλα και ο οσο φαινεται απο την γεφυρα

IMG_0060_.jpg

Η φωτο του A.SCRIMALI απο εδω

H παντοφλα που ειναι πρωτη στο πλανο ποια ειναι? γιατι την ειχα πετυχει στο pozzuoli.

Αυτη η παντοφλα ποια ειναι?Tourist ferry boat III λεει, αλλα στην ελλαδα ποια ηταν.Νομιζω οτι ειναι η ιδια που φαινεται πρωτο πλανο πισω απο το green salina

IMG_7606.JPG

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tourist Ferry Boat Terzo (IMO 8841395)

(1967, ex- Άγιος Σώστης ΙΙ)

Στην παρακατω φωτογραφια ας προσεξουμε λιγο το βαπορι που βρισκεται ακριβως πισω απο αυτο που ειναι σε πρωτο πλανο.Αν και η αναλυση της φωτογραφιας δεν βοηθαει εχω την εντυπωση οτι προκειται για το REGIUM.Μοιαζει απιστευτα και το κοματι της πλωρης που φαινεται αλλα και ο οσο φαινεται απο την γεφυρα

post-15-128326998721_thumb.jpg

Η φωτο του A.SCRIMALI απο εδω

H παντοφλα που ειναι πρωτη στο πλανο ποια ειναι? γιατι την ειχα πετυχει στο pozzuoli.

Αυτη η παντοφλα ποια ειναι?Tourist ferry boat III λεει, αλλα στην ελλαδα ποια ηταν.Νομιζω οτι ειναι η ιδια που φαινεται πρωτο πλανο πισω απο το green salina

post-2102-0-64833300-1313743320_thumb.jp

Οι βάσεις δεδομένων δίνουν σαν προηγούμενο όνομα το Άγιος Σώστης ΙΙ, με έτος ναυπήγησης το 1967 στα ναυπηγεία Μπεκρή - Ελευθερόπουλου.

Άλλη μία παντόφλα Ελληνικής κατασκευής λοιπόν, που δούλεψε και δουλεύει ακόμα στην Ιταλία, το Tourist Ferry Boat Terzo (ex- Άγιος Σώστης ΙΙ). Την είχα δει αρκετές φορές σε φωτογραφίες στο naviearmatori.net, αλλά ενώ σαφώς οι γραμμές της παρέπεμπαν σε παντόφλα φτιαγμένη στην χώρα μας, είχα υποθέσει ότι ήταν Ιταλικής κατασκευής, και λόγω του ότι οι Ιταλοί ...συνάδελφοι δεν ανέφεραν τίποτα για το παρελθόν της, αλλά κυρίως γιατί στο κείμενο που είχα παραθέσει του κ. Απόστολου Δόμβρου για την κατασκευή των Tourist Ferry Boat Primo & Secondo, σε ένα απόσπασμα του έλεγε :

"Το τρίτο σκάφος της σειράς που αποφάσισαν λίγο αργότερα να παραγγείλουν οι πλοιοκτήτες, δεν ναυπηγήθηκε στο Πέραμα. Κάποια διαφωνία μεταξύ Ιταλών, Καβαλλάρη και Αναστασιάδη εμφανίστηκε. Και οι τρεις ήθελαν να βελτιώσουν την θέση τους. Έτσι η παραγγελία κατέληξε σε ένα Ιταλικό ναυπηγείο στη Νάπολι. Εγώ ανέλαβα πάλι τον εξοπλισμό του, αλλά λόγω των συχνών απεργιών στο ναυπηγείο, ο χρόνος παράδοσης διπλασιάστηκε, καθώς και το κόστος."

Με την συνεισφορά λοιπόν των miko mission και enas chiotis, μπορέσαμε να μάθουμε ότι το Tourist Ferry Boat Terzo έχει επίσης κατασκευαστεί στην χώρα μας με πρώτο του όνομα το ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ ΙΙ, το 1967 στα ναυπηγεία Μπεκρή - Ελευθερόπουλου, εκεί δηλαδή που ένα χρόνο πριν είχε κατασκευαστεί και το ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ (μετέπειτα Regium, Pasqualina Catania, Green Salina). Να πούμε ακόμα, ότι με αυτήν την νέα "ανακάλυψη", αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία η ιστορική φωτογραφία του A.SCRIMALI που μας είχε παραθέσει ο polmyt, μιας και σε αυτήν απεικονίζονται μαζί τα ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ και ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ ΙΙ.

Να προσθέσω τέλος, ότι φαίνεται κατ' αρχήν παράδοξο το πλοίο να ονομάστηκε TERZO (τρία) από την στιγμή που ήταν προγενέστερης κατασκευής των PRIMO και SECONDO. Αυτό πιστεύω εξηγείται από το ότι, στο equasis φέρεται να έχει το σημερινό του όνομα από το 1986, οπότε πιθανότατα θα ταξίδεψε τα πρώτα του χρόνια στην Ιταλία με άλλο όνομα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Αγαπητοί μου παντοφλαραίοι, για δώστε και σώστε καμιά λύση για το όνομα αυτής της παντόφλας. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη πρίν 1 εβδομάδα σε ναυπηγείο τση Νάπολης. Καμιά ιδέα? Φαντάζομαι όμως πως είναι δικιά μας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μια πραγματικα υπερσπανια φωτογραφια της παντοφλας σαν ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ ΙΙ ηρθε στα χερια μου τις προαλλες.

Συμφωνα με τη σημειωση πανω στο slide η φωτογραφια είναι του 1967,τον πρωτο χρονο και ισως και μοναδικο που ταξιδεψε στην Ελλαδα, και είναι τραβηγμενη στην Ιτεα.

Και αυτό είναι κατι καινουριο που μαθαίνουμε μιας και δεν υπηρχε καμια αναφορα για το που ταξιδεψε οσο καιρο δουλεψε στη χωρα μας

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Να δουμε και ενα σπανιο διαφημιστικο για το πλοιο οταν πρωτοξεκινησε δρομολογια μεταξυ Ιτεας και Αιγιου

Βλεπουμε οτι εκανε τρια κυκλικα δρομολογια τη μερα,ενω εντυπωση κανει το γεγονος πως αναφερεται η  υπαρξη καμπινων και ζεστου ντουζ για τους οδηγους φορτηγων.Χωρις να ξερω ειναι πιθανο η καμπινες να ηταν απο μια σε καθε μερια της πλωρης εκει που φαινεται το φινιστρινι

Απο τις ωρες αναχωρησεων υπολογιζω οτι το δρομολογιο εβγαινε σε 2 ωρες περιπου

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όπως είπε παραπάνω και ο Madonna Centoporte από το 2017 το πλοίο έχει φορέσει σινιάλα Medmar. Εμείς πάμε στο Μάιο του 2018 για να τα δούμε αυτά τα σινιάλα, να το πλοίο στα ανοιχτά του νησιού της Procida. Η παντόφλα προφανώς και δείχνει τα 53 της χρόνια, πλήν όμως η περιοχή του κόλπου της Napoli είναι νεκροταφείο ελεφάντων. Εδώ και η πρυμνιά άποψη του πλοίου, έχει σταματήσει δρομολόγια από τις 12 Μαρτίου, δεν ξέρω βέβαια αν αυτό έχει να κάνει με τον ιό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...