Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

γινεται τρομερη δουλεια παντως.

οχι μονο ειναι δυσκολο το ολο εγχειρημα, αλλα φαινονται και οι λεπτομερειες.

μετακινουνται νομεις και "νευρα" μεχρι και πανω απο το υψος του ανω γκαραζ, σωληνωσεις πανε προς τα μεσα, ενω ολη η δουλεια γινεται ταυτοχρονα και απο τις δυο μπαντες για λογους ισου επιμερισμου του βαρους.

η νεα πλωρη εχει αρχισει και διαμορφωνεται στο ντοκο.

Link to comment
Share on other sites

Παντως δειχνει οτι εχουν παρει πολυ σοβαρα το θεμα πλωρη, και δεν ειναι τσαπατσοδουλεια, η απλως ενα κλεισιμο της υπαρχουσας με ενα στρογγυλεμα. 

Μακαρι να μαζευτει λιγο και μηχανικα ωστε να μπορει να ταξιδεψει με 18+ που ειναι κατι που χρειαζεται τωρα η γραμμη. Αν εχει 18-19 ταχυτητα και ανετους καθαρους χωρους (ας μην ειναι μεσα στην πολυτελεια δεν πειραζει) τοτε πιστευω οτι αξιζει η προσπαθεια.

Απο ταξιδεμα πως ειναι ?? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο απαγορευτικο που το χα ταξιδεψει ειχε το κουνηματακι του. Μου θυμιζε αρκετα  Εξπρες Σαντορινη στο ταξιδεμα του.

Link to comment
Share on other sites

απο τη φωτο του μαργαριτη, φαινεται η αριστερη αγκυρα να εχει κατεβει στον ντοκο

(αριστερα απο τον... βαγγελη, κατω απο το σπρινγκ.)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η δουλεια που γινεται ειναι πολυ λεπτομερης και προσεκτικη, ειδικα στο πως εχουν "μεταφερθει" οι νομεις και εχει ανακασκευαστει το πλοιο εσωτερικα.

πραγματικα απορω αν η ΑΝΜΕΖ αποφασισε κατι τετοιο, μετα απο 18 χροναι που εχει εδω το πλοιο, μονο και μονο για να τσονταρει τον Κοραη τα καλοκαιρι ή εχει αλλες βλεψεις (αλλη γραμμη, μακροχρονια ναυλωση κλπ).

ΥΓ: πολλοι εχουμε αναρρωτηθει στο παρελθον, πως αποφασιζει η εταιρεια να αποσυρει απο το ιονιο το πλοιο που την καθιερωσε. απο οτι καταλαβαινω, πολλοι απο τους μετοχους και τους συνεργατες της ΑΝΜΕΖ, εθεσαν αναλογα ερωτηματα στη διοικηση της εταιρειας. η απαντηση (ατυπως, οχι επισημως), ειναι οτι με τις σημερινες συνθηκες πολεμου τιμων και δρομολογιων στη γραμμες της κυλληνης, ενα πλοιο σαν το σολωμο το καλυτερο που μπορει να περιμενει ειναι να φυτοζωει και σε καμια περιπτωσει να αποδωσει τα μεγιστα

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε συ καλα που τα βαζεις και μας ξεστραβωνεις και μας...

BTW σημερα ειχαμε γκρινια απο τον επαρχο Μηλου, ο οποιος τα εβαλε με τις χαμηλες ταχυτητες του Κοραη, ο οποιος τονισε οτι δεν εχει τιποτα με την εταιρια το πληρωμα κτλ των οποιων τις προσπαθειες αναγνωριζει, αλλα δε μπορει στα γυρω νησια να ταξιδευουν με 22-26 κομβους και στις Δυτικες με 15.. Εχει κι αυτος τα δικια του. Αντε να δουμε τι θα κανει ο Σολωμος που τον περιμενουν πως και πως.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Neptune said:

Μπραβο ρε συ καλα που τα βαζεις και μας ξεστραβωνεις και μας...

μπραβο στον κηπουροπουλο, που θελει να φαινεται η δουλεια του και δεν τον κατατρεψει  μυστικοπαθεια. προσωπικα με εχει εντυπωσιασει η προσοχη στη λεπτομερεια και η επιμελεια με την οποια γινεται αυτο το εργο.

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακη μετασκευη που πιστευω θα βελτιωσει και το ταξιδεμα του πλοιου  καθως χτυπαγε αρκετα στα ''μαγουλα'' οταν ειχε τον καιρο κοντρα

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...