Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Έχω την εντύπωση ότι φέτος η εταιρεία (GA) παράτησε την -επιδοτούμενη- γραμμή Βόλο - Λήμνο - Μυτιλήνη- Χίο κτλ.
Να μου πείς βέβαια με 2 βαπόρια λιγότερα κάποια γραμμή πρέπει να παρατήσουμε.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οτι κενό αφήνει ο καπτα Μάκης τρέχει να το καταλάβει ο "μιμητής" κος Μανούσης..

Του δίνει τωρα λίγο χώρο στο Β.Αιγαίο χωρίς την Μιλένα και την Νταλιάνα.

Μεχρι και η "άλλη" Πηνελόπη βρήκε δρομολόγιο!

Link to comment
Share on other sites

Για κάποιον περίεργο λόγο δεν υπάρχει πλέον δρομολόγιο ούτε προς Χίο ούτε προς Μυτιλήνη από Βόλο παρά το ότι το πλοίο πάει Βόλο και κάνει δροολόγια προς Σποράδες και Θεσ/νίκη. Υποτείθεται πως αυτή η γραμμή είναι επειδοτούμενη και πρέπει να καλύπτεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λαμβάνοντας αφορμή την ανακοίνωση των δρομολογίων του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, με παραξένεψε η συχνότητα δρομολογίων της Λήμνου από τα λιμάνια της Ηπειρωτικής Ελλάδας. Μέτρησα το καταπληκτικό νούμερο των εικοσιτεσσάρων (24)!!! αναχωρήσεων από τα διάφορα λιμάνια. Οι περισσότερες από αυτές τις προσεγγίσεις είναι επιδοτούμενες, αλλά ο αριθμός τους κατά τη γνώμη μου είναι υπερβολικός. Έχουμε και λέμε λοιπόν :

1) ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ (5 αναχωρήσεις) : 1 από το κάθε λιμάνι (Λαύριο, Κύμη, Νέα Μουδανιά , Αγ. Κων/νο , Καβάλα)

2) ΣΑΟΣ 2 (6 αναχωρήσεις) : 3 από Λαύριο , 2 από Αλεξ/πολη , 1 από Καβάλα.

3) ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ (5 αναχωρήσεις) : 3 από Καβάλα , 1 από Λαύριο , 1 από Πειραιά.

4) ΘΕΟΦΙΛΟΣ (2 αναχωρήσεις) : 1 από Πειραιά , 1 από Θεσ/νίκη.

5) ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ( 4 αναχωρήσεις ) : 2 από Πειραιά , 1 από Θεσ/νίκη , 1 από Καβάλα.

6) ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ (1 αναχώρηση) : από Αλεξ/πολη.

7) ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ (1 αναχώρηση ): από Καβάλα.

8) ?ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ (2): 1 από Πειραιά και 1 από Καβάλα

Τα σχόλια δικά σας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Επιστολή διαμαρτυρίας του Επάρχου Λήμνου εν όψει περικοπής δρομολογίων της Λήμνου.

Μύρινα, 31 Οκτώβρη 2005

Προς:

1. Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Εμμανουήλ Κεφαλογιάννη

2. Υπουργό Αιγαίου κ΄ Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αριστοτέλη Παυλίδη

Κοιν.:

1. Βουλευτές Νομού Λέσβου

2. Ευρωβουλευτή κ. Νίκο Σηφουνάκη

3. Νομάρχη Λέσβου κ. Παύλο Βογιατζή

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Θέλω να σας μεταφέρω την αγωνία των κατοίκων της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου, διότι κυκλοφορούν φήμες, ότι από σήμερα στα πλαίσια του νέου ακτοπλοϊκού προγράμματος, το οποίο επεξεργάζεται η αρμόδια υπηρεσία σας, πληροφορήθηκα ότι για την Λήμνο τα τρία χειμερινά δρομολόγια από Λαύριο προς Άγιο Ευστράτιο - Λήμνο γίνονται δύο κατά την χειμερινή περίοδο και τρία κατά την θερινή, ενώ το δρομολόγιο Κύμη – Άγιο Ευστράτιο - Λήμνο – Μουδανιά διακόπτεται.

Θεωρώ απαράδεκτο το σημαντικότερο παράγοντα ανάπτυξης για ένα νησί που είναι ΟΙ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ σε μια περίοδο που διεκδικούμε αξιόπλοα πλοία, να τον συρρικνώνουμε αφού στην ακριτική περιοχή μας όλα τα αγαθά - εμπορεύματα, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες μεταφέρονται με τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες εκτός από τα καύσιμα.

Η ενέργεια της περικοπής των δρομολογίων εγκυμονεί εντονότατες διαμαρτυρίες των φορέων του νησιού μας. Είναι δε σημαντικό τα λάβετε υπ’ όψιν σας τα εξής:

1. Εάν δεν μπορούν να παραμείνουν τα δρομολόγια όπως ήταν τότε το τρίτο δρομολόγιο να μπει και κατά την χειμερινή περίοδο και

2. Το δρομολόγιο Κύμη – Άγιο Ευστράτιο – Λήμνο – Μουδανιά να έχει προορισμό αντί για τα Μουδανιά την Θεσσαλονίκη οπότε θα έχει και την ανάλογη κίνηση από την Βόρειο Ελλάδα.

Κύριε Υπουργέ έχετε αποδείξει μέχρι σήμερα εμπράκτως το ενδιαφέρον σας για την ακριτική μας περιοχή και ελπίζω ότι θα δώσετε λύσεις οι οποίες θα ικανοποιήσουν τα αιτήματα της τοπική μας κοινωνίας.

Με τιμή

Ο Έπαρχος Λήμνου

Θεόδωρος Ι. Μπαβέας

Άλλη μιά επιστολή διαμαρτυρίας!

Τελικά η είδηση θα είναι ποιός δεν έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας, αλλά έστειλε ευχαριστήρια επιστολή για την εξαιρετική ακτοπλοϊκή συγκοινωνία που έχει το νησί του.

Αλλά μάλλον θα αργήσουμε να το δούμε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ανακοινωθεί στην Κύμη κατά το εορτασμό των 50 ετών από την ίδρυση της Σχολής Εμπορικού Ναυτικού, η επαναδρομολογηση πλοίου στη γραμμή Κύμη - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος- Μουδανιά.

Σύμφωνα με την ΕΜΠΡΟΝΕΤ, αλλά για το άλλο ζήτημα με ένα παραπάνω δρομολόγιο από το Λαύριο, δεν έχει γίνει δεκτό από την ηγεσία του Υπουργείου!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

H γραμμή Κύμη - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος- Μουδανιά δεν έχει ανακοινωθεί και, μάλλον, ούτε πρόκειται.

Οι Λήμνιοι, όμως, επιμένουν και ετοιμάζουν κινητοποιήσεις.

Αλλά, επί του θέματος, έχει ενδιαφέρον ένα μικρό σχόλιο από το Εμπρός(13/12/2005).

Τι Νέα Μουδανιά;.. τι Νέα Υόρκη;

Περισσότερα από 850 ευρώ κοστίζει στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, ο κάθε επιβάτης που ταξιδεύει από Κύμη μέσω Λήμνου για Νέα Μουδανιά. Τα στοιχεία αυτά έδωσε στην επιτροπή των φορέων της Λήμνου ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, ο οποίος χαρακτήρισε ασύμφορη την συγκεκριμένη επιδοτούμενη γραμμή.

Ο κ. Κεφαλογιάννης μπορεί να αποδεικνύεται καλός στους οικονομικούς υπολογισμούς, ξεχνά μονάχα, ότι η φιλοσοφία των άγονων γραμμών ξεκινά από την υλοποίηση μιας αποκεντρωμένης περιφερειακής πολιτικής. Εκτός και αν το ΥΕΝ σκοπεύει να στέλνει στη Νέα Υόρκη, όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν στα Νέα Μουδανιά…

Α.Σπυ

.Να με συγχωρείτε, αλλά (εάν βεβαίως, είναι σωστό το ποσόν) το θεωρώ εξωφρενικό.

Για ποιό λόγο να πάει κάποιος από Κύμη -Μουδανιά με 850 Ευρώ το άτομο?

Με νοικιασμένη λιμουζίνα (μετά οδηγού) φθηνότερα έρχεται!

Θα μου πείτε εξυπηρετεί και το Λήμνο-Μουδανιά. Μα η Λήμνος έχει σύνδεση με Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Θεσ/νίκη.

Μήπως θα πρέπει να συνδέεται με κάθε λιμάνι του Β.Αιγαίου?

Μα εξυπηρετεί και την γραμμή Κύμης-Λήμνου, θα μου πείτε.

Μα ποιούς και πόσους εξυπηρετεί αυτή η γραμμή?

Δεν θα πρέπει να γίνει και σύνδεση Κύμης-Χίου-Μυτιλήνης-Δωδεκανήσου-Κυκλάδων-Κρήτης, ώστε να εξυπηρετηθούν και οι επιβάτες προς (και από) αυτούς τους προορισμούς?

Νομίζω ότι αυτή η γραμμή (και ενδεχομένως και πολλές άλλες) δεν δημιουργήθηκαν για να καλύψουν υπάρχουσες ανάγκες, αλλά για άλλους λόγους.

Και κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει αναθεώρηση και εξορθολογισμός των επιδοτούμενων γραμμών, ώστε να πιάνουν τόπο τα λεφτά!

Και να σταματήσει επιτέλους αυτό το εξωφρενικό καθεστώς στο Αιγαίο.

Όπου, οι μισές γραμμές προκηρύσσονται και επιδοτούνται από το ΥΕΝ και οι άλλες μισές από το ΥΠΑΙ.

Αν και τα πράγματα δείχνουν ότι πάμε προς τα εκεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από την EMPROSNET 18/1/2006

Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι φορείς της Λήμνου για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου με το Λαύριο, μετά και την ανακοίνωση των νέων δρομολογίων του πλοίου «Σαμοθράκη», που συνδέει τα νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Η εταιρεία ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ ανακοίνωσε τα νέα δρομολόγια, που θα ισχύουν μέχρι τις 10 Μαρτίου και θα αφορούν τη σύνδεση με το Λαύριο δύο φορές την εβδομάδα, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται μέσα το τρίτο δρομολόγιο την εβδομάδα για Λαύριο, που είχε υποσχεθεί η ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, καθώς και η δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Κύμη - Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος - Νέα Μουδανιά.

Στις αρχές Δεκεμβρίου, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα στο Επαρχείο Λήμνου, όλοι οι φορείς του νησιού είχαν ζητήσει την άμεση προκήρυξη τρίτου δρομολογίου, που θα συνδέει τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο με το Λαύριο, ενώ είχε αποφασιστεί σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα, οι φορείς να πραγματοποιήσουν κινητοποιήσεις αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην τελευταία σύσκεψη, που είχε πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, ο κ. Κεφαλογιάννης είχε δεσμευτεί, ότι το ΥΕΝ θα δρομολογήσει τρίτο δρομολόγιο την εβδομάδα από Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο και Λήμνο μέσω Ψαρών, με παράλληλη μείωση ενός δρομολογίου την εβδομάδα από τη Λήμνο για Καβάλα, όπου από έξι θα παραμείνουν πέντε. Οι φορείς είχαν τότε εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για το τρίτο δρομολόγιο, το οποίο θα πραγματοποιείται μέσω Ψαρών, ενώ είχαν ζητήσει αυτό να υλοποιηθεί σύντομα, γιατί από τον ερχόμενο Μάρτιο θα γίνει ο προγραμματισμός των θερινών δρομολογίων. Αν και έχουν περάσει δύο περίπου μήνες μετά από την τελευταία σύσκεψη, οι νέες εξελίξεις έρχονται να επιβεβαιώσουν τους φόβους των φορέων του νησιού, ότι δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί καμία αλλαγή και το νησί να συνδέεται τους χειμερινούς μήνες μόνο με δύο δρομολόγια την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

την γραμμή από Αλεξανδρούπολη(ή Καβάλα? - παντα τα μπέρδευα!) που πάει Λήμνο - Λέσβο - Χίο - Σάμο - Κω- Κάλυμνο - Ρόδο, ποιο την κάνει τώρα? γιατί στο openseas δεν υπάρχει τπτ!

Link to comment
Share on other sites

την γραμμή από Αλεξανδρούπολη(ή Καβάλα? - παντα τα μπέρδευα!) που πάει Λήμνο - Λέσβο - Χίο - Σάμο - Κω- Κάλυμνο - Ρόδο, ποιο την κάνει τώρα? γιατί στο openseas δεν υπάρχει τπτ!

Τον Απρίλιο πέτυχα στην Καβάλα και στη Ρόδο το "Πηνελόπη" να έρχεται και να φεύγει αντιστοίχως. Σήμερα, Ρόδο-Καβάλα πάει το "Βιτσέντζος Κορνάρος". Το είδα (μέσα Ιουνίου) να φεύγει από Ρόδο περίπου 09.00 της Πέμπτης και να επιστρέφει Σάββατο απόγευμα (20.00) στη Ρόδο. Αν δεν κάνω λάθος συνεχίζει τα μεσάνυχτα του Σαββάτου με δρομολόγιο προς Αλεξανδρούπολη-όπως έκανε η ΛΑΝΕ τα δύο τελευταία χρόνια με 'Ιεράπετρα' ή 'Κορνάρο'. Νομίζω επιπλέον ότι θα κάνει ή ότι θέλει να πάρει και αντίστοιχο δρομολόγιο η ΣΑΟΣ με το "Σαμοθράκη".

Link to comment
Share on other sites

Το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ θα κάνει τη γραμμή! Κάθε Τρίτη από Αλεξανδρούπολη στις 12:30 νομίζω. Ελέγξε το βέβαια όποιος θέλει να κάνει κρουαζιέρα μην σας πάρω και στον λαιμό μου. Αν δεν κάνω λάθος η ΛΑΝΕ έχει πάρει το Ρόδος - Κως - Βαθύ - Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αγανάκτιση υπάρχει στη Λήμνο για την ακτοπλοική σύνδεση με κέντρο. Όπως ανέφεραν την Παρασκευή έμειναν έξω από το πλοίο 16 φορτηγά, 7 ΙΧ και αρκετοί επιβάτες και από Λήμνο και από Αι Στράτη.

Για περισσότερα εδώ:

Εμπρός ΝΕΤ: Λήμνος η... αβάπορη!

Link to comment
Share on other sites

Υποσχέσεις δόθηκαν για την δρομολόγιση τρίτου πλοίου, για την ακτοπλοική σύνδεση Λαύριο - Αι Στρατης - Λήμνος.

Το σημαντικότερο είναι το εξής:

...όπου σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΥΕΝ και μετά από δημοπρασία που θα διενεργηθεί στις 16 Οκτωβρίου, θα ισχύσουν τρία δρομολόγια την εβδομάδα το χειμώνα και τέσσερα το καλοκαίρι, ενώ προβλέπεται και σύνδεση μια φορά την εβδομάδα με την Κύμη.

Μια ιδέα (δικιά μου :D )πάντως θα ήταν μια και που το Π. Κρυμνιώτισσα κάθε Σάββατο παραμένει Μυτιλήνη, να πηγαίνει μέχρι την Λήμνο. 7 ώρες θα κάνει περίπου, οπότε προλαβαίνει. Αναφέρει και στο παρακάτω κείμενο για δρομολόγιση ro-ro, μιας και το σημαντικότερο πρόβλημα είναι ότι το Π. Σουμελά δεν μπορεί να πάρει πολλά φορτηγά. Τπτ δεν παίρνει δλδ...

Για περισσότερα εδώ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Στο site της ΣΑΟΣ, στο link του Παναγία Σουμελά υπάρχει το δρομολόγιο Λαύριο-Ψαρά Δευτέρα 19.00 και επιστροφή από Ψαρά ξημερώματα Τετάρτης στις 04.00.

Παίζει αυτό ήδη γιατί στο ferries.gr δεν δίνει το δρομολόγιο:confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...