Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν νομίζω οτι υπάρχει περίπτωση να αφήσουν το Πυθαγόρειο, ένεκα του αεροδρομίου που είναι δίπλα και της ιδιαίτερα μεγάλης δυναμικής που έχει σε ξενοδοχεία το Πυθαγόρειο σε σύγκριση με τον Όρμο και τα Βοτσαλάκια (έτσι ξέρουμε οι ντόπιοι τον Κάμπο Μαραθοκάμπου). Το καλοκάιρι συνδυάζεται εύκολα με την άφιξη αεροπορικώς στη Σάμο και μετά ταξίδι με το ταχύπλοοο τουλάχιστον μέχρι Λέρο. Ακόμα και η ώρα αναχώρησης συνδέεται με την άφιξη της πρωινής πτήσης από Αθήνα. Ο Όρμος Μαραθοκάμπου το πολύ πολύ να είναι εξτρα προσέγγιση όταν το πλοίο πάει προς Φούρνους και Ικαρία όταν και περνάει κοντα από το λιμάνι του Όρμου.

Περισσότερο σαν προεκλογική χάρη το βλέπω...

Link to comment
Share on other sites

Την τελευταία εικοσαετία οι συνεχείς επεκτάσεις του λιμένος του Όρμου λέγεται ότι το έχουν καταστήσει ιδιαιτέρως ασφαλές και ενδιαφέρον σημείο προσέγγισης. Όμως όσο ωραίο και αν είναι αυτό καθευατό το φυσικό τοπίο, από την Βελανιδιά και τον Όρμο, ώς τον Κάμπο, τα Βοτσαλάκια, τον Άη-Γιάννη τον Ελεήμονα και τον Λιμνιώνα, η περιοχή εξακολουθεί να απέχει σημαντικά από τους ξενοδοχειακούς (Πυθαγόρειο, Κοκκάρι, κοκ) και συγκοινωνιακούς κόμβους του νησιού. Μισή ώρα ώς το Καρλόβασι, περίπου 90 λεπτά ώς το Βαθύ και σχεδον 1 ώρα από το αεροδρόμιο, δεν μπορεί να προσελκύσει υψηλής δυναμικής επισκέπτες. Αν το Express αποβιβάσει/επιβιβάσει επιβάτες από Πάτμο, Λειψούς και Λέρο θα απαιτηθεί να κάνουν άλλο  τόσο ταξίδι μέχρι το αεροδρόμιο. Μήπως θα προτιμούσαν να ταξιδεύσουν με το ταχύπλοο αντί για Βόρεια στην Σάμο, Νότια, στην Κώ που έχει και περισσότερες πτήσεις/σημαντικότερο αεροδρόμιο;

Βέβαια συνεχίζοντας το ακροτελεύτιο σχόλιο του @SAMAINA, δεν παραβλέπω το γεγονός ότι σημαντικός επιχειρηματίας του Τουρισμού της περιοχής έχει ισχυρό λόγο στο Αυτοδιοικητικό γίγνεσθαι του Νομού και της Περιφέρειας, ενώ από τον Όρμο κατάγεται και ο αξεπέραστος, αυτόκλητος συνήγορος των απανταχού συνταξιούχων και αδικημένων Γιώργος-μάλιστα-Αυτιάς ο οποίος γενικώς, εισακούγεται ορισμένες φορές από εκείνους που θέλουν να τον εισακούσουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν πρόκειται να στείλουν το πλοίο στο Μαραθόκαμπο νομίζω οτι θα είναι μόνο λιμάνι αφετηρίας και όχι σαν δεύτερο λιμάνι προσέγγισης μετα το Πυθαγόρειο, γιατί κάτι τέτοιο θα επιβράδυνε τις συνολικές ώρες πλεύσης . Και αν τελικά γίνει κάτι τέτοιο, μόνο για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα ισως να είχε κάποια λογική. Διαφορετικά και εγώ δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση να αφήσουν το Πυθαγόρειο που έχει το αεροδρόμιο αλλά είναι και το κέντρο της τουριστικής κίνησης. 

Link to comment
Share on other sites

Ωραία όλα αυτά περί προσβασιμότητας του Πυθαγορείου από το αεροδρόμιο (και πολύ σωστά), αλλά από πότε υπάρχει κόσμος που ταξιδεύει στη Σάμο αεροπορικά και μετά με το ταχύπλοο για τα Δωδεκάνησα; Δυστυχώς εδώ και χρόνια απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποια τέτοια εφικτή σύνδεση. Αν δεν κάνω λάθος, τα τελευταία χρόνια το πρώτο αεροπλάνο από Αθήνα φτάνει στις 7:35 και το ταχύπλοο φεύγει στις 8:00, άρα παρόλο που το λιμάνι είναι πάρα πολύ κοντά στο Πυθαγόρειο, ο χρόνος δεν είναι αρκετός για όσους θέλουν να ταξιδέψουν για Φούρνους, Λέρο, Πάτμο κλπ... Και μάλιστα τόσα χρόνια αναρωτιέμαι ποια είναι η λογική για όλο αυτό μιας και θα αποτελούσε μια πάρα πολύ καλή εναλλακτική για αυτά τα νησιά, όμως για να επαναλαμβάνουν τα ίδια ωράρια κάθε χρόνο φαντάζομαι κάποιο λόγο θα έχουν.. 🤯

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Σε ραδιοφωνική του συνέντευξη σε μέσο της Σάμου, ο ιδιοκτήτης της DODEKANISOS SEAWAYS, διέψευσε κατηγορηματικά το οτι η εταιρεία θα φύγει από το Πυθαγόρειο και τόνισε οτι οι προσεγγίσεις του Όρμου Μαραθοκάμπου θα είναι παράκαμψη του υπάρχοντος δρομολογίου προς Φούρνους και Ικαρία.

Link to comment
Share on other sites

Παίρνει επιδότηση για γραμμή η ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ή μόνο για συγκεκριμένες προσεγγίσεις σε νησιά; Νομίζω οτι από Πυθαγόρειο η μόνη επιδοτούμενη είναι αυτή που ήταν του Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έγινε τώρα για ένα μήνα όταν έφυγε το πλοιάριο (μου διαφεύγει τώρα το όνομα) που αντικατέστησε το Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ μετά το ατύχημα. Λογικά όταν γίνει ο διαγωνισμός για τον αντικαταστάτη του (ΠΑΝΑΓΊΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ ;, ΣΤΑΥΡΟΣ;)  και η κατακύρωση του, θα σταματήσει η επιδότηση του ταχυπλόου.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, SAMAINA said:

Αυτό έγινε τώρα για ένα μήνα όταν έφυγε το πλοιάριο (μου διαφεύγει τώρα το όνομα) που αντικατέστησε το Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ μετά το ατύχημα. Λογικά όταν γίνει ο διαγωνισμός για τον αντικαταστάτη του (ΠΑΝΑΓΊΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ ;, ΣΤΑΥΡΟΣ;)  και η κατακύρωση του, θα σταματήσει η επιδότηση του ταχυπλόου.

Όχι δεν είναι από αυτή τη προκήρυξη!! Αυτό το screenshot είναι από τη προκήρυξη των αγώνων γραμμών πέρυσι τον Σεπτέμβρη. Και όπως μπορείς να δείς η προκήρυξη μιλάει για Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο 40 μέτρα, ενώ υπάρχει στη λίστα και η γραμμή του Νήσος Κάλυμνος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...