Jump to content
Shipfriends

Αύξηση βάρους - Μείωση πρωτοκόλλου


Recommended Posts

Σύμφωνα με άρθρο στη σημερινή Tradewinds, οι αμερικανικές αρχές προχώρησαν σε αύξηση του μέσου βάρους κάθε επιβάτη από 73kg περίπου σε 84kg περίπου. Αυτό αφορά φυσικά στα πλοία σημαίας H.Π.Α. αλλά κατά τη γνώμη μου δεν έχουν παχύνει μόνο οι αμερικάνοι εδώ που τα λέμε.

Τώρα, γιατί μας απασχολεί αυτό?

Μα φυσικά, αύξηση στο θεωρητικό μέσο βάρος του επιβάτη σημαίνει μειωμένο πρωτόκολλο και ο ρεπόρτερ σημειώνει ότι η αύξηση στα ναύλα θα είναι λογικό επακόλουθο.

Επισυνάπτω και το άρθρο για να υπάρχει:

"Passengers pile on pounds

American passengers' increasing girth has forced the US Coast Guard (USCG) to increase its average weight rating for the first time since the 1960s.

From December, its estimate of passenger weight will now be 185 pounds (84 kg), up from 160 pounds.

The rating is used to decide how many people ferries can safely carry.

"People have just gotten heavier," USCG spokeswoman Lisa Novak told the Los Angeles Times.

A 100-passenger capacity vessel will be limited to 86 people under the new estimate.

Fares may rise as a result.

The USCG used statistics from the Centers for Disease Control and Prevention to reach their weight standards.

According to the CDC, for people over age 20, the average weight for men is 194.7 pounds and for women 164.7 pounds.

By Gary Dixon in London

Published: 10:21 GMT, 28 Apr 11 | updated: 10:21 GMT, 28 Apr 11"

Link to comment
Share on other sites

Λέτε να μειώσουν τα πρωτόκολλα τών βαποριών οι αρμόδιες Ελληνικές αρχές,βασιζόμενες στην ρήση τού Πάγκαλου "μαζί τα φάγαμε" (οπότε συνεπάγεται και ότι "μαζί παχύναμε");

Πάντως δέν είναι και μικρή αύξηση βάρους από 73 στά 84 κιλά και νομίζω πως μάλλον υπερβάλλουν οι αρμόδιοι των ΗΠΑ που υσποστηρίζουν ότι οι Αμερικάνοι έχουν παχύνει τόσο πολύ γενικώς.Αν ήταν από 73 στα 76-77 θα ήταν λογικώτερο.

Από την άλλη,οι διαφορές στο βάρος τών επιβατών δέν νομίζω ότι επηρεάζουν τόσο πολύ στα καύσιμα ενός πλοίου,όπως συμβαίνει στο αεροπλάνο.Ενα πλοίο που μετέφερε 100 επιβάτες τών 73 κιλών (δηλαδή 7,3 τόννους "φορτίου") υποθέτω πως μπορεί εξίσου άνετα να μεταφέρη 100 επιβάτες τών 84 κιλών (δηλαδή 8,4 τόννους) χωρίς να απαιτήση σημαντικά μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμων.

Αντίθετα,σε ένα αεροπλάνο,αυτή η διαφορά τού 1,1 τόννου μπορεί ακόμα και να είναι απαγορευτική γιά την εκτέλεση μιάς πτήσης (σε συνάρτηση με άλλες παραμέτρους βέβαια).

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα ειναι σημαντικη στα διαφορα... stress tests οσον αφορα τα πρωτοκολλα των ΕΓ/ΟΓ, τα a/max και την εναρμονιση με στοκχολμες κλπ. υποτιθεται οτι ενα ferry δεν πρεπει να ανατρεπεται με ολους τους επιβατες συγκεκτρωμενους στη μια πλευρα. στον σχετικο μαθηματικο τυπο, σαν μεσο βαρος νομιζω οτι υπολογιζονται τα 75 κιλα

Link to comment
Share on other sites

και 85 κιλά να εβαζε το κάθε επιβάτη στη μελέτη του stability δεν νομίζω ότι κάποιο "σοβαρό" ακτοπλοικό θα είχε πρόβλημα ανατροπής,γενικά το βάρος των επιβατών δεν είναι σημαντικό,για τα εκτοπίσματα που έχουν τα σύγχρονα πλοία,αυτά μπορεί να ήταν άγχος την εποχή του Μιαούλης και του Κολοκοτρώνης

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

η διαφορα ειναι σημαντικη στα διαφορα... stress tests οσον αφορα τα πρωτοκολλα των ΕΓ/ΟΓ, τα a/max και την εναρμονιση με στοκχολμες κλπ. υποτιθεται οτι ενα ferry δεν πρεπει να ανατρεπεται με ολους τους επιβατες συγκεκτρωμενους στη μια πλευρα. στον σχετικο μαθηματικο τυπο, σαν μεσο βαρος νομιζω οτι υπολογιζονται τα 75 κιλα

Μά δέν νομίζω ότι στον υπολογισμό τής αντοχής τών δομικών στοιχείων τού πλοίου βγάζουν τις τιμές ίσα-ίσα να βγαίνη το πρωτόκολλο,αντίθετα λαμβάνουν υπ'όψιν τους μεγαλύτερα βάρη (όπως και στίς πολυκατοικίες,στά ασανσέρ κλπ οι αντοχές στα δάπεδα και τα συρματόχοινα είναι μεγαλύτερες απ'τα φορτία που συνήθως θα δέχεται το συγκεκριμένο στοιχείο).

Εξ άλλου,όπως λέει και ο Στέφανος,τα σύγχρονα ακτοπλοϊκά έχουν τέτοια εκτοπίσματα που ένα φορτίο μεγαλύτερο από το "συνηθισμένο" δέν πρέπει να δημιουργή πρόβλημα.Δέν είναι σάν το κανό τού Παπανδρέου που άμα μπή μέσα ο Πάγκαλος,το έχει βουλιάξει με την μία :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...