Jump to content
Shipfriends

ΕΚΟ και τα εφοδιαστικά της


Recommended Posts

Για να δούμε και ένα μικρό φωτογραφικό αφιέρωμα σε μερικά από τα εφοδιαστικά δεξαμενόπλοια που δουλεύουν για λογαριασμό της ΕΚΟ!!

(Άνοιξα καινούργιο topic και δεν συνέχισα εδώ, αν κρίνει κάποιος moderator πως πρέπει να συγχωνεύσει τα 2 topic ας το κάνει!)

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Alexandra G (IMO: 7401760)

gallery_3072_22_184362.jpg

Συνήθως δούλευε στον Πειραιά και καμιά φορά πήγαινε και Κόρινθο, για τα Ro-Ro που δένουν εκεί, όμως τώρα τελευταία δουλεύει στην Πάτρα.

Agios Nektarios (IMO: 8989343)

gallery_3072_22_290791.jpg

Δραστηριοποιείται κι αυτό στο λιμάνι του Πειραιά, αν και μικρό σε διαστάσεις έχει αρκετά μεγάλο βύθισμα, σχεδόν 5 μέτρα!

Mandoudi (IMO: 6519326)

gallery_3072_22_252096.jpg

Πολύ όμορφο σκαρί, ήταν για αρκετό καιρό σε ακινησία, τώρα τελευταία όμως δουλεύει και πάλι, στην περιοχή του Πειραιά

Archon Michail (IMO: 5055531)

gallery_3072_22_182839.jpg

Το συγκεκριμένο εφοδίαζε κι αυτό στον Πειραιά, όμως εδώ και πολλούς μήνες έχω χάσει τα ίχνη του. Αν δεν έχει πουληθεί, λογικά θα βρίσκεται αραγμένο στο Κερατσίνι, εκεί που δένουν συνήθως και τα υπόλοιπα πλοία της εταιρίας.

Τα 4 πρώτα ανήκουν στην Ganmar Shipping, η οποία έχει στο στόλο και τo "Potoula", για το οποίο δυστυχώς δεν έχω φωτο.

Τέλος έχουμε και το

Agia Kiriaki (IMO: 6700901)

το οποίο δεν ξέρω σε ποια εταιρία ανήκει, όμως και αυτό δουλεύει για λογαριασμό της ΕΚΟ.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έχουμε και λέμε.

Το ALEXANDRA G. (IMO 7401760) έχει κατασκευαστεί το 1974 στη Ιαπωνία με προηγούμενα ονόματα : MIYO MARU 1974, BLUE EYES I 1988, SIRENA 1990, NELLI 1993, ALEXANDRA 2001-2005

Το AGIOS NEKTARIOS (IMO 8989343) έχει κατασκευαστεί το 1966 χωρίς διαθέσιμα λοιπά στοιχεία.

Το MANDOUDΗI (IMO 6519326) έχει κατασκευαστεί το 1965 στη Σουηδία με προηγούμενο όνομα : ΕΚΕΝ

Το ARCHON MICHAEL (IMO 5055531) έχει κατασκευαστεί το 1962 στη Γερμανία με προηγούμενα ονόματα : BURGUNDY 1962, HENRY G 1982, JOSEF 1985-1997. Τελευταίο στίγμα του στο AIS τον Απρίλιο του 2009 στο Κερατσίνι, με νέο όνομα το TESTEL.

Το POTOULA (IMO 9098218) έχει κατασκευαστεί το 1963, υποθέτω στη χώρα μας μιας και στο equasis εμφανίζεται έκτοτε να φέρει Ελληνική σημαία. Το σημερινό του όνομα το έχει τουλάχιστον από το 1997, ενώ πρέπει να βρίσκεται πολύ καιρό "παροπλισμένο" στην Καρβουνόσκαλα, αν δεν κάνω λάθος οπωσδήποτε τα τέσσερα τελευταία χρόνια.

Το AGIA KYRIAKI (IMO 6700901) έχει κατασκευαστεί το 1967 στη Σουηδία με προηγούμενα ονόματα : BERGLILL 1967, M.I. TRANSPORTER 1970, YARROW 1978-1993

Τέλος, όπως μας είπε και ο φίλος TankerShip, τα πέντε πρώτα ανήκουν στην GANMAR SHIPPING, ενώ το AGIA KYRIAKI στην ΙΟΝΙΟ PELAGOS HELLAS (Care of Lidmar Shipping & Trading Co Ltd).

Πηγές των παραπάνω στοιχείων : equasis, shipspotting, AIS

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μια που υπάρχει ενδιαφέρον, ας συμπληρώσουμε όπου χρειάζεται:

Alexandra G: Το προτελευταίο όνομα το έχουν Neili οι Lloyds. Ναυπηγείο Shin Kurushima Dockyard Co, Tokyo, αριθμός ναυπηγείου 820

Agios Nektarios: Χτισμένο στο Rousse Shipyard τσι Βουργαρίας το 1966 με όνομα Don ως το 1990. Άγιος Νεκτάριος από κει και πέρα.

Mandoudhi(πολύ σωστός ο Σείριος, αυτό είναι το όνομα στα αγγλικά): Kallandso Varv AB του Lidkoping είναι το ναυπηγείο με αριθμό 12.

Agia Kyriaki: Lodose Varv Ab με αριθμό 148

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Mε αφορμή την αναφορά του kyr1 στο topic των εφοδιαστικών της Vassilios SC, να συμπληρώσω τη λίστα των εφοδιαστικών της EKO με μερικά πλοία τα οποία δούλευαν ή δουλεύουν για την εταιρία, για τον εφοδιασμό των νησιών και όχι μόνο, με διάφορα πετρελαιοειδή. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

EKO 1 (IMO: 9393943)

Kατασκευάστηκε το 2008 στη Pουμανία ("Santierul Naval Severnav Severin"). Mέχρι το καλοκαίρι του 2009 ονομαζόταν MAISTROS (καμία σχέση με το MAISTROS της ELIN) και ανήκε στην Aegean Marine Petroleum. από τότε μέχρι και σήμερα ανήκει στην "EKO Aphrodite Shipping" και διαχειρίζεται από την Interunity Management, όπως και τα υπόλοιπα "EKO" (1 ως 5). Aυτό καθώς και το EKO 2 αποτελούν συνδυασμό δεξαμενόπλοιου και Ro-Ro, αφού διαθέτουν γκαράζ για τη μεταφορά των βυτιοφόρων της εταιρίας. Eπίσης έχει μήκος 90 μέτρα, πλάτος 14 μέτρα και βύθισμα 4,5 μέτρα. Sυνήθως δουλεύει στα νησιά του Aιγαίου (πχ Kυκλαδες, σποράδες). Aναφορά στα εγκαίνια του πλοίου στο δικό του post.

gallery_3072_22_1549932.jpg

EKO 2 (IMO: 9393955)

Tα ίδια ακριβώς που ειπώθηκαν για το EKO 1 ισχύουν και για το EKO 2 μιας και πρόκειται για αδερφά πλοία, με τη διαφορά ότι το δεύτερο κατασκευάστηκε το 2009, ενώ προηγούμενο όνομά του το OSTRIA, το οποίο κράτησε μόλις για λίγους μήνες. Eπίσης ανήκει στην εταιρία "Eko Hera Shipping".

gallery_3072_22_728297.jpg

EKO 3 (IMO: 8813130)

Kατασκευάστηκε το 1989 στην Iαπωνία ("Fukuoka Shipbuilding"), έχει μήκος 88 μέτρα, πλάτος 13 μέτρα και βύθισμα 4,7 μέτρα. προηγούμενα ονόματά του τα CASTOR (μέχρι το Mάιο του 09, οπότε και ύψωσε την ελληνική σημαία) και ATHINA (μέχρι και τον ιούλιο του 09). Aνήκει στην εταιρία "EKO Athina Shipping Co" και διαζειρίζεται από την Interunity Management.

gallery_3072_22_485631.jpg

EKO 4 (IMO: 8813142)

Tα ίδια που είπαμε για το EKO 3 ισχύουν και για τα EKO 4 και EKO 5, αφού είναι αδερφά πλοία. Tο συγκεκριμένο ονομαζόταν POLLUX (ως το Mάιο του 09) και DEMETRA (ως και τον ιούλιο του 09), ενώ ανήκει (σύμφωνα με το equasis) στην "EKO Demetra Shipping Co" (στο shipspotting, ως ιδιοκτήτρια εταιρία των EKO 3 ως 5 αναφέρει την Interunity Management).

gallery_3072_23_425472.jpg

EKO 5 (IMO: 8820121)

Mια από τα ίδια όσον αφορά και το EKO 5. προηγούμενα ονόματά του τα BETELGEUSE (μέχρι και τον Mάιο του 09) και ARTEMIS (ως και τον Iούλιο του 09), ενώ ως ιδιοκτήτρια εταιρία του αναφέρεται η "EKO Artemis Shipping Co". Oπως και το EKO 4, δουλεύει σε διάφορα λιμάνια της ελλάδας (πχ Hράκλειο, Kέρκυρα κλπ), αλλά και των Bαλκανίων (πχ στο Mαυροβούνιο).

KOUROS (IMO: 6825945)

πληροφορίες και φωτογραφίες για το συγκεκριμένο πλοίο στο δικό του θέμα!

MAROULA (IMO: 6415879)

Kατασκευάστηκε το 1964 στη Gερμανία ("Lurssen Werft, Bremen"), έχει μήκος 63 μέτρα και πλατος 10 μέτρα, ενώ προηγούμενα ονόματά του ήταν τα CHEMITRADER (ως 12/1964), ELSE TERKOL (ως 12/1971), MAKURDI (ως 01/1975), BOLTON (φωτο του Bob Scott απ το Shipspotting, 1982) (ως 11/1983) και OCEANIC (ως 01/1985). Sτο equasis αναφέρει ως ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρία την "Stylida Naftiki Eteria". Tο συγκεκριμένο έχει να δώσει στίγμα στο AIS σχεδόν 2,5 χρόνια. Tουλάχιστον μέχρι και τον Dεκέμβρη που μας πέρασε ήταν δεμένο στη ντάνα με τα γκαζάδικα στο πέραμα, στο λιμανάκι δίπλα από τα αμφίπλωρα. Oπως και τα KOUROS, JET X, MAISTROS κλπ, διαθέτει "κουτί" (το οποίο προστέθηκε πολύ αργότερα από την κατασκευή του πλοίου) με καταπέλτη για τα φορτηγά της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ο φίλος tankership μπήκε στον κόπο να αναφέρει και τα εφοδιαστικά της ΕΚΟ να συμπληρώσω ότι την δυάδα Κούρος και Μαρούλα συμπλήρωναν κάποτε το Ιωάννης Κ ( IMO 7325502) τοσοδούλικο βαποράκι (420 DWT αναφέρει to equasis) του 1973 το οποίο κυκλοφορούσε ναυλωμένο από την ΕΚΟ εκτελώντας δρομολόγια από ΕΛΔΑ κυρίως προς Μύκονο αλλά και σε άλλα μικρά νησάκια. Έχω φωτογραφίες αλλά όχι καλής ποιότητας οπότε θεωρώ καλύτερο να μην τις ανεβάσω.Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο πλοίο ουδέποτε εντόπισα να εκπέμπει σήμα ais ενώ η εν γένει κατάστασή του (όπως και του Μαρούλα, αλλά με πρωταθλητή το Κούρος {στο οποίο όταν φόρτωνει φουλ φορτίο η θάλασσα γλύφει στην κυριολεξία την κουβέρτα}) άφηναν περιθώρια για πολλές συζητήσεις. :ph34r: Τελευταία φορά το πέτυχα σε ντάνα κάπου στο Πέραμα θεωρητικά ακόμα εκεί βρίσκεται.

Επίσης η τρίαδα γίνεται τετράς καθώς στην παρέα προστέθηκε για κάποια χρόνια και το Αγιος Γεώργιος Ι (ΙΜΟ 8504818, νομίζω υπάρχει σχετικό θέμα με αυτό, και αν δεν κάνω λάθος είχε και μια προσάραξη σχετικά πρόσφατα για την οποία το βιονικό μου αυτί άκουσε αρκετες πληροφορίες).

Και τα 4 αυτα βαποράκια αναλάμβαναν τον ανεφοδιασμό των νησιών και πήγαιναν ιδίως σε λιμάνια όπου άλλα δεν μπορούσαν να μπουν εύκολα λόγω μεγέθους. Οταν η ΕΚΟ διέθεσε πάντως το "δικό της" στόλο μοιραία (όπως και τα βασιλάκια) δεν υπήρξε ανανέωση του συμβολαίου με αυτά. Να κάνω μια πολύ μικρή διόρθωση μόνο σχετικά με τα δρομολόγια των ΕΚΟ, τα 3,4 &5 κάνουν όντως δρομολόγια στο εξωτερικό (Μαυροβούνιο, Πότι, Δυρράχιο κλπ) στο εσωτερικό όμως λόγω μεγέθους πηγαίνουν ως επι το πλείστον Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολή, Κω και Ρόδο (στο τσακιρ κέφι) Κέρκυρα δε θυμάμαι να πήγαν ποτέ (συνήθως το δρομολόγιο Κέρκυρα -Ηγουμενίτσα το αναλάμβανε ένα από τα Ήλιος Ηρα - Ήλιος Ερμής, και τώρα πια κάποιο από τα 2 εναπομείναντα Eviapetrol). Τα Εκο 1&2 είναι κατά κύριο λόγο στις Κυκλάδες κλπ χωρίς να αποκλείονται πάντως και πιο μακρινες εξορμήσεις (πχ Μυτιλήνη, στο δρομολόγιο που έκανε παλιά το Βασίλειος XV)

Μπήκαμε λίγο σε λεπτομέρειες τώρα αλλά δεν πειράζει... ;)

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δεν ομοιάζουν για εφοδιαστικά. Δεν γνώριζα όμως που αλλού θα μπορούσα να τα κατατάξω - ποστάρω αφενός (αντιρυπαντικά ίσως ???), και αφετέρου ανήκουν στην ΕΚΟ και ίσως χρησιμοποιούνται για βοηθητικά (???) σε τροφοδοσίες.

Τα εν λόγω παποράκια λοιπόν, βρίσκονται στον μώλο ΔΕΗ αρκετό καιρό τώρα, κάπου ένα πεντάμηνο, και από ότι φαίνεται τους έγινε κάποια συντήρηση - φρεσκάρισμα και είναι έτοιμα να επανέλθουν στα καθήκοντα τους.

Από αριστερά προς τα δεξιά, ΕΚΟ ΦΑΙΤΕΡ, ΕΚΟ ΓΟΥΟΡΙΟΡ και ΕΚΟ ΛΗΝΤΕΡ, νηολογίου πειραιά 8010, 8011, 8012 αντίστοιχα.

post-2102-0-40916500-1327742389_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι δεν εχουν καμια σχεση με την ΕΚΟ,αλλα ανηκουν στην εταιρεια που καποτε ειχε παρει την παντοφλιτσα ΛΕΥΚΑΣ και την μετονομασε σε ΕΚΟ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡ. Νομιζω οτι η εταιρια ειναι του κ.Πολυχρονοπουλου αλλα για τον ιδιοκτητη κραταω μια επιφυλαξη.

Ηταν παλια αποβατικα του Π.Ν και ειναι στην ιδια θεση τουλαχιστον απο το 2006.Μετα απο αρκετο καιρο βαφτηκαν και εκτοτε οσες φορες και αν κατεβηκα στο Κερατσινι τα θυμαμαι εκει

Καπου πρεπει να εχω και φωτο με την αρχικη τους μορφη.Αν τη βρω θα την ανεβασω

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
15 hours ago, Nick the Greek said:

Ορισμένα πλοία, δε χρειάζεται να είσαι ειδήμων για να μυριστείς πως πάνε ελέω Θεού. Το Μαρούλα ήταν ένα από αυτά, όπως τώρα που το σκέφτομαι και κάμποσα από αυτά που ναύλωνε τότε η ΕΚΟ, μου έρχεται στο μυαλό το Ιωάννης τώρα. Πιστεύω πως αν κάτσεις με ναυτικούς που έχουν περάσει από αυτά, θα ακούσεις απίστευτες ιστορίες. Και όπως είπες κι εσύ, όλα αυτά είναι ωδή και στη ναυτοσύνη ορισμένων ανθρώπων αλλά και στον ξεχαρβαλωμένο και βουτηγμένο στη διαφθορά, κρατικό μηχανισμό που έδινε χαρτιά σε αυτά τα χρέπια.

 

Η ΕΚΟ γενικώς δεν ψώνιζε από τις καλύτερες πιάτσες...Μετά το τέλος της ναύλωσης του τρίο κατάρα - Μαρούλα, Κούρος, Ιωάννης Κ του οποίου τα αμπάρια σημειωτέον ήταν σκουριασμένα από τον πάτο ως την άκρη στο κουβούσι - , και με τη φυσική κατάληξη των Βασίλειος,  αγοράστηκαν για τη μεταφορά φορτηγών τα γνωστά ΕΚΟ 1 και 2 και για τα μεγάλα νησιά τα 3,4,5. Όπως έχω γράψει πιο παλιά τα τρία τελευταία ήρθαν απο νεκροταφείο πλοίων χωρις αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι ήταν παλιά αλλά ήταν δύσκολα πλοία και ήθελαν χρήμα για να στρώσουν κάτι που έγινε με τον καιρό.

Αν θυμάμαι και σωστά, μετά την αγορά τους και ενα πρωτο ταξίδι απο Ελευσίνα  έρχεται  για φόρτωση στον Ασπρόπυργο το ΕΚΟ 3 το οποίο είχε ένα μείζον θέμα, δε λειτουργούσε καλά η αντλία σε κάποιο από τα  αμπάρια με αποτέλεσμα να μένουν υπόλοιπα καυσίμων και στη συγκεκριμένη περίπτωση 95αρας βενζίνης. Η βενζίνη ως γνωστόν μολύνει ολα τα υπόλοιπα "καθαρά" φορτία εξαιρετικά εύκολα και ειδικά ότι ειχε να κάνει με diesel και ειδκά βιο-ντιζελ που εκεινη την εποχή ήταν της μοδός.

Εντωμεταξύ κάτι είχε παίξει και με τους "φάνηδες" δηλαδή τα fans ^_^ και έτσι ο εξαερισμός του αμπαριού ήταν εξαιρετικά δυσκολος. Όμως πλοίο σε φόρτωση και δη στον Ασπρόπυργο σημαίνει ότι δε γίνεται να χάνεται χρόνος γιατί φυσικά οι θέσεις για τα πλοία είναι περιορισμένες. Με βάση λοιπόν όλα τα όσα έγραψα, στην επιθεώρηση πριν τη φόρτωση το αμπάρι με τη βενζίνη δε θα ήταν καθαρό για το επόμενο φορτίο που δεν θα ηταν βενζίνη. Κι έτσι προκρίθηκε από το πλοίο η λύση να κατέβει κάποιος από αυτους στο αμπάρι να το καθαρίσει τα υπολείμματα με τη σφουγγαρίστρα! Ανεβαίνω λοιπόν στο πλοίο και  ο καπετάνιος με ενημερώνει ότι ήδη το πλοίο τους έχει αλλάξει την Παναγία (ευλόγησον).  

Όταν λοιπόν έφτασα στο επίμαχο αμπάρι και είδα το ναύτη μέσα να σφουγγαρίζει τις βενζίνες φορώντας μια μάσκα χειρουργική ( ! ) ενώ τα γκάζια απο τη βενζίνα για εμάς που στεκόμασταν στο κουβούσι ήταν ήδη αποπνικτικά απλώς...τρελλάθηκα. Τους λέω λοιπόν να βγάλουν αμέσως το δύσμοιρο βουλγαρο (τα πρωτα χρονια τουλάχιστον, τα πληρώματα ήταν μικτά) από το αμπάρι αρχιζουν να ψελλιζουν διάφορα για το επόμενο φορτίο που θα χαλάσει, ακούν ενα γ@μ@ το φορτίο και δινουν εντολή να βγει απο μεσα ο ναύτης ο οποίος φυσικά βγαινει κατακκόκινος και με αγριοκοιτάζει λες και φταίω εγώ.^_^  Βρίσκω τον καπετάνιο, ρε καπτα-Γιάννη πως τον κατεβάσατε έτσι τον άνθρωπο ; Τι να κάνω, μου απαντάει δε μας έχουν δώσει ακόμα αναπνευστικές συσκευές απο την εταιρεία !!

Αυτά ως προς το τι πλοία ταξιδεύουν στις ελληνικές θάλασσες. Και επειδή τους ήξερα όλους αυτούς που ανέστησαν τις κουρέλες που ήρθαν για να αντικαταστήσουν τις άλλες κουρέλες, δεν θέλω να τους κατηγορήσω όπως και δεν τους παρεξήγησα και δεν τους κατηγόρησα τότε γιατί κατάλαβα πολύ καλά τι τραβούσαν για μια και μονη φόρτωση τους πρώτους μήνες. Μιλάμε για ατέλειωτα ξενύχτια και κάματο προκειμένου και οι φορτώσεις να γίνονται καλά και τα πλοία να φτάσουν ενα Α επίπεδο. Ναυτοσύνη ναι μεν δηλαδή αλλά και μια εταιρεία που πρώτα σέρβιρε τα πλοία και μετά βρήκε τους ρυθμούς της...

ΥΓ: Οι ποντοπόροι ενώ σέβονται όλους τους συναδέλφους τους αποκαλούν αυτά τα πλοία σκ@τοκουβαλήστρες και όχι άδικα !

Link to comment
Share on other sites

Aν θυμάμαι σωστά εχουν εξωτερική σειρά αμπαριών που συνήθως όμως χρησιμοποιούνται για φορτίο. Άρα single hull. Επίσης το νουμερο 1 κεντρικο είναι stainless για τα άλλα δε θυμάμαι...

Link to comment
Share on other sites

Πά-πάαααα, απολαυστική διήγηση! Αν δεν είσαι πλήρωμα στο ΕΚΟ 3 βέβαια. Με τη μάσκα του χειρούργου και τη σφουγγαρίστρα, αν είναι δυνατόν, ούτε στη Νιγηρία. Και τώρα εξηγούνται ως ένα βαθμό και τα quality claims που είχε η εταιρεία στις ναυτιλιακές πετρελεύσεις, στη μικρή μου εμπειρία μαζί τους γενικά έβγαζαν πολλά παράπονα.

 

Το άλλο που πάντα μου έκανε εντύπωση στο Μαρούλα/Κούρος και άλλα παρόμοιου τύπου, ήταν πως έδεναν το βυτίο που κουβαλούσαν. Υπό την έννοια ότι αφ' ενός σε μήκος το βυτίο ήταν όσο το πλάτος του πλοίου, και αφ' ετέρου το κλουβί μέσα στο οποίο έμπαινε μέσα το βυτίο, ήταν ίσα-ίσα οι διαστάσεις του σύν να ανοίγει η πόρτα του οδηγού. Το δέσιμο δηλαδή του βυτίου στο πανιόλο θα ήταν φαντάζομαι σχεδόν κάθετο, άρα δε θα υπήρχε χώρος να δημιουργηθεί μια πιο αμβλεία γωνία και να καταμεριστεί λίγο το βάρος. Και απορώ πως έμενε στη θέση του, πάντα περίμενα πως μια μέρα θα διάβαζα πως έχασαν βυτίο στη θάλασσα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικό και αξιοθαύμαστο είναι ότι στην πορεία έφτιαξαν τα πράγματα στα ΕΚΟ (τα οποια δεν έχουν πολύ χρόνο ακόμη απ'οσο άκουσα) , κυρίως όμως με απειρο κόπο του πληρώματος. Που όπως μου έλεγαν ζητούσαν από την εταιρεία ανταλλακτικά και τους έστελνε τα μισά...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 10 months later...

Τα Εκο 3,4,5 αποσύρονται από τον στόλο της Εκο.Γνωριζει κάποιος τι θα γίνει πλέον με τα φορτία τους;Θα αγοραστούν αλλα βαπόρια ή θα πάρει άλλη εταιρεία τα φορτία τους άραγε 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

To 3 και το 5 απ'όσο γνωρίζω έχουν ήδη αποσυρθεί. Τα φορτία τους τα έχουν αναλάβει τα Eviapetrol όπως και κάποια άλλα. Στο μέλλον τα ΕΚΟ θα αντικατασταθούν το πότε όμως είναι άγνωστο, ενώ παράπονα υπήρξαν και για τους διαχειριστές των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ακούγεται έντονα τις τελευταίες μέρες ότι η εταιρεία κοιτάει στην αγορά για να εντάξει δυο πλοία στο στόλο ,έχει ακούσει κάποιος κάτι περισσότερο ;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το δεξαμενόπλοιο Ειρήνη της εταιρείας τελειώνει σύντομα (τις προσεχείς ημέρες ) την τεράστια και διαχρονική υπηρεσία του στα ελληνικά νερά κάτω από την ιδιοκτησία των ΕΛΠΕ. Εγώ θα ευχηθώ κάποτε να έρθει ένα πλοίο αντικαταστάτης γιατί πλοία με το τονάζ του Ειρηνη τα βλεπουμε σπάνια στην εγχώρια εμπορική ναυτιλία .

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...