Jump to content
Shipfriends

Νέα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.


Recommended Posts

Το Ναυπηγείο Σπανόπουλος βρίσκεται στη Σαλαμίνα και τελευταία δείχνει σημάδια έντονης ανάπτυξης (πχ αναλαμβάνει δεξαμενισμούς πλοίων που είχαμε συνηθίσει να πηγαίνουν αλλού για δεξαμενισμό). Για αυτό είχε ζητήσει να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις του αλλά δεν εγκρίθηκε η επέκταση του ναυπηγείου της εταιρείας ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ Α.Ε.» (ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ), στη θέση «Κάτω Πούντα» Σαλαμίνας, για λόγους προστασίας των υφιστάµενων αρχαιοτήτων από άµεση και έµµεση βλάβη

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

όταν πρόλειται για έλληνες τα πάντα κάπου κολλάνε,

όταν πρόκειται για ξένους βλέπε κινέζους cosco που θέλουν να τα τσιμεντώσουν όλα δεν υπάρχουν αρχαία ούτε ιστορία.....

τι να πω κάπως έτσι σιγά σιγά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Ναυπηγείο Σπανόπουλος βρίσκεται στη Σαλαμίνα και τελευταία δείχνει σημάδια έντονης ανάπτυξης (πχ αναλαμβάνει δεξαμενισμούς πλοίων που είχαμε συνηθίσει να πηγαίνουν αλλού για δεξαμενισμό).

Πράγματι, ενώ μέχρι πριν λίγο καιρό σπάνια βλέπαμε πλοίο ανοικτού τύπου να δεξαμενίζεται στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου (σε αντίθεση με του Παναγιωτάκη λίγο πιό δίπλα, όπου ανέβαιναν ανά δύο τα "ανοικτά" για συντήρηση), τους τελευταίους δύο μήνες έχουμε δει στο ναυπηγείο κατά σειρά τα ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΖΕΥΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ-ΜΑΡΙΑ Ζ, και σε λίγο -από ότι φαίνεται- και το ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Η πλωτή δεξαμενή του ναυπηγείου του Σπανοπολου δεν είναι πλέον στο ναυπηγείο αλλά στα έργα που γίνονται για την κατασκευή της προβλήτα ΙΙΙ

Από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, ο όμιλος ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ συμμετέχει υπεργολαβικά στο έργο «Κατασκευή Προβλήτα ΙΙΙ», με ανάδοχο την ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΚΛ.ΡΟΥΤΣΗΣ Α.Ε.- ΤΕΚΑΛ Α.Ε.

Αντικείμενα της υπεργολαβίας :

• Παροχή Πλωτής Δεξαμενής για τη κατασκευή Caissons.

• Κατασκευή λιθορριπής έδρασης των Caissons, μέσω της χρήσης ειδικής φορτηγίδας τύπου Jack-Up και πλωτού γερανού.

• Παροχή Φορτηγίδας Κλαπέ για τη μεταφορά αδρανών υλικών.

Η διάρκεια του έργου υπολογίζεται σε 12-14 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Απορρίφθηκε πλήρως η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της ναυπηγικής εταιρείας “Νέα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.” για την εγκατάσταση διαλυτηρίου πλοίων στην θέση Πούντα Αμπελακίων.

 

Πηγή: ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Εγινε τελικα δεκτη η αιτηση για επεκταση του ναυπηγειου στη Σαλαμινα απο τον  Υπουργό Πολιτισμού & Αθλητισμού. Ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης αντιδρα με αυτη την αποφαση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Highspeed 7 αναμένεται να δεξαμενιστει στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα.

Υπάρχει σε φωτογραφία αυτή η δεξαμένη;Ξέρει κάποιος της διαστάσεις της;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Εχω την εντυπωση ότι το ναυπηγειο του Σπανοπουλου επεκτείνεται.

Χτες σαν να ειδα να γινονται χωματουργικες εργασιες προς τη μερια που βρισκεται το ναυπηγειο Σαλαμις

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Εμαθα πριν απο λίγες ημέρες πως έχει αγοράσει μια απο τις δεξαμενές της Ελευσίνας . Αν είναι καποια απο αυτές 180μ τότε η πληροφορία ειναι σωστή.

Ο ΟΛΠ πρέπει να ρίξει πολύ τις τιμές για να ειναι ανταγωνιστικός.

Link to comment
Share on other sites

H αληθεια είναι ότι εχει εξελιχθεί  πολύ τα τελευαια χρονια, περνοντας και δουλειες που αφορουν μεγαλύτερα πλοια.

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το καλοκαίρι σε μια βράβευση για την Spanopoulos Group, o κ. Γιάννης Φατσέας (διευθυντής στα ρυμουλκά) αναφέρει ότι η Spanopoulos Group αγόρασε κάποια έκταση στην Ελευσίνα για να κάνει και εκεί ένα ναυπηγείο. Προφανώς κάποια από τις ανενεργές εγκαταστάσεις ναυπηγείων που υπάρχουν στη περιοχή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Ο όμιλος Σπανόπουλος πρέπει να αγόρασε μια πλωτή δεξαμενή από το ναυπηγείο του Σκαραμαγκά. Λογικά φαντάζομαι ότι θα είναι η μικρή πλωτή δεξαμενή (Νο: 3) των 25 χιλιάδων τόνων, που μπορεί εξυπηρετεί σκάφη μέγιστου μήκους 234,00 μέτρων, μέγιστου πλάτους 33,00 μέτρων και μέγιστου βυθίσματος 7,30 μέτρων.

Link to comment
Share on other sites

Ρυμουλκήθηκε με τη βοήθεια των ρυμουλκών του Ομίλου Σπανόπουλου, η μεγάλη πλωτή δεξαμενή No 3 των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Η ιστορική No 3 πλωτή δεξαμενή, κατασκευάστηκε εξολοκλήρου στα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά το 1964 και το ολικό της μήκος φτάνει τα 232 μέτρα, το πλάτος της τα 34,2 μέτρα και το βύθισμα της τα 7,3 μέτρα. Αγοράστηκε από το Spanopoulos Group με την προοπτική να ανακατασκευαστεί και να αποτελέσει τη μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή του Ομίλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το καλοκαίρι είχε έρθει η πλωτή δεξαμενή Νο 3 του Σκαραμαγκά στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα

On 10/10/2019 at 10:17 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ανελκύστηκε η μεγάλη πλωτή δεξαμενή Νο 1 των ναυπηγείων Σκαραμαγκά από εξειδικευμένες μονάδες ανέλκυσης του ομίλου Σπανόπουλου (Spanopoulos Group).

Το ολικό μήκος της ανέρχεται στα 220 μέτρα και το πλάτος στα 37 μέτρα. Βυθίστηκε τον Ιανουάριο του 2018 στα 15 μέτρα βάθος περίπου, ύστερα από σφοδρή κακοκαιρία.

 

Τώρα έφεραν και τη πλωτή δεξαμενή Νο 1 του Σκαραμαγκά στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου.

Από ότι μαθαίνω μια από τις δεξαμενές θα επισκευαστεί για να χρησιμοποιηθεί από το ναυπηγείο και η δεύτερη θα επισκευαστεί για να πουληθεί στο εξωτερικό (μάλλον στη Νάπολη)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η πρώην πλωτή Νο 3 του Σκαραμαγκά επισκευάστηκε από το ναυπηγείο του Σπανοπουλου και σήμερα θα ανέβει το πρώτο πλοίο για δεξαμενισμο σε αυτήν. Από ότι καταλαβαίνω μάλλον το Afina I θα είναι το πρώτο πλοίο που θα ανέβει.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Οικογένεια Σπανόπουλου: Από το «Βόσπορο» στα ρυμουλκά και στα Ναυπηγεία – Η κυριαρχία σε Σαλαμίνα και Πέραμα

Quote

Μία από τις πιο αναπτυσσόμενες ναυτιλιακές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, που διαθέτει Ναυπηγεία, ρυμουλκά και μια σειρά υποστηρικτικών εταιρειών και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε πλοία και λιμάνια, είναι η Spanopoulos Group.

Το όνομα της οικογένειας Σπανόπουλου και ειδικότερα της Αγγέλας Σπανοπούλου, κόρης του Ιγνάτιου Σπανόπουλου, συνδέθηκε χθες με την αγορά της έπαυλης των 700 τετραγωνικών του Mr Raxevsky στην Εκάλη προσφέροντας στον πλειστηριασμό το ποσό των 1,140 εκατομμυρίων ευρώ.

Πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ήρθε στην Ελλάδα από την Κωνσταντινούπολη ο Χρήστος Ι. Σπανόπουλος. «Παιδί της Πόλης», αλλά και «παιδί της πιάτσας», ο Χρήστος άρχισε να εργάζεται στο λιμάνι του Πειραιά.

Το προσφυγόπουλο από την Κωνσταντινούπολη αρκετά νωρίς αντιλήφθηκε, όπως όλοι οι νέοι στον Πειραιά και στα νησιά, ότι η θάλασσα είχε ανοιχτούς ορίζοντες και εκεί θα εξασφάλιζε το ψωμί της οικογένειας του.

Ο καπετάν Χρήστος με την γυναίκα του Αγγέλα, που μάζευε «στο κομπόδεμα ό,τι περίσσευε» κατόρθωσαν να αγοράσουν μια λάντζα που εκτελούσε δρομολόγια από τα Λεμονάδικα στα πλοία που ήταν αρόδο.

Έτσι, το 1962, ο «Βόσπορος», έτσι ονόμασε τη λάντζα προς τιμήν της «αλησμόνητης πατρίδας», άρχισε τα δρομολόγια. Όμως, ο καπετάν Χρήστος, ήταν δραστήριος, επίμονος και φιλόδοξος.

Σκέφτηκε να επεκταθεί και στα ρυμουλκά. Πολλοί είναι εκείνοι που τον θυμούνται να στριφογυρίζει στα γραφεία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στο Πασαλιμάνι προκειμένου να εξασφαλίσει τις άδειες για τα ρυμουλκά, σε μια εποχή που κυριαρχούσαν οι εταιρείες του Μάτσα και του Βερνίκου.

Όμως, μετά τον θάνατο του, το τιμόνι της εταιρείας ανέλαβε η γυναίκα του Αγγέλα και δραστηριοποιήθηκαν σταδιακά και τα παιδιά του: Ο Ιγνάτιος και ο Μιχάλης.

Ο Ιγνάτιος και ο Μιχάλης, στη διάρκεια της δεκαετίας του ’80 ασχολήθηκαν με την αγορά και την κατασκευή πλωτών γερανών, ενώ δραστηριοποιήθηκαν και στα λιμενικά έργα, σε μια εποχή που άρχισαν τα προγράμματα επέκτασης και διαμόρφωσης νέων προβλητών και μαρινών.

Η γιγάντωση της εταιρείας οφείλεται στον φιλόδοξο σχεδιασμό και στα σταθερά βήματα ανάπτυξης που έκανε η οικογένεια Σπανόπουλου. Έτσι στη νέα χιλιετία ο όμιλος Σπανόπουλου διέθετε αρκετές εταιρείες στους τομείς της ρυμούλκησης, των ναυπηγείων, των λιμενικών έργων και θαλάσσιων κατασκευών.

Οι επενδύσεις στον τομέα των Ναυπηγείων, τόσο στη Σαλαμίνα, όσο και στο Πέραμα με τεράστια πολυτελή ιδιόκτητα γραφεία, κατέστησαν την οικογένεια Σπανόπουλου ως μια από τις πιο επιτυχημένες ναυτιλιακές επιχειρήσεις του Ναυτιλιακού Cluster.

Η ανάπτυξη

Αλλά ας δούμε την σταδιακή ανάπτυξη του ομίλου Σπανόπουλου.

Ο καπετάν Χρήστος το 1962 αγόρασε την λάντζα «Βόσπορος» και δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά.

Το 197 ολοκληρώθηκε η κατασκευή του ρυμουλκού «Χρήστος», που ήταν το πρώτο ρυμουλκό πλοίο της εταιρείας.

Το 1980, κατασκευάστηκε ο πρώτος Πλωτός Γερανός «ΤΑ ΔΥΟ ΑΔΕΡΦΙΑ».

Το 1987, αγοράστηκε το φέρρυ μποτ «Δημήτριος Γ» και ναυλώθηκε από τη Δημόσια Επιχείρηση Πετρελαίου (Δ.Ε.Π. Α.Ε.), σε εργασίες για την αναζήτηση αποθεμάτων πετρελαίου στο Ιόνιο Πέλαγος.

Το 1999, η εταιρεία της οικογένειας συμμετείχε στην κατασκευή του επιβατηγού λιμένα Πειραιά με καινοτόμες υποθαλάσσιες εκρήξεις.

Το 2006 ίδρυσε και διαμόρφωσε ένα υπερσύγχρονο ναυπηγείο, συνολικής έκτασης 40.000 m2 στη Σαλαμίνα, στα πρώην ναυπηγεία Καράγιωργα, που σήμερα μπορεί να επισκευάζει ταυτόχρονα 30 πλοία.

Το 2009 αποκτήθηκαν τρία ρυμουλκά ανοικτής θαλάσσης που κυμαίνονται έως και 100 τόνους BP (Bollard Pull). Έτσι, ο όμιλος, πλέον επέκτεινε τις δραστηριότητές του σε υπηρεσίες ρυμούλκησης ανοικτής θαλάσσης σε όλο τον κόσμο, ρυμουλκώντας γεωτρύπανα, πλατφόρμες εξόρυξης πετρελαίου, φορτηγίδες μεταφοράς, δεξαμενόπλοια και οποιαδήποτε μεγάλα επιπλέοντα αντικείμενα σε οποιαδήποτε

Το 2012 έγινε η κατασκευή του αυτοκινούμενου πλωτού γερανού – φορτηγίδας «IGNATIOS III» 400tn

Το 2013 ολοκληρώθηκε η κατασκευή του αυτοκινούμενου πλωτού γερανού «IGNATIOS II» 300tn.

Το 2014 ο όμιλος προχώρησε στην κατασκευή φορτηγίδας αυτόματης ανύψωσης «IGNATIOS V» και ίδρυση και κατασκευή ενός υπερσύγχρονου ναυπηγείου πολυτελών σκαφών αναψυχής, 17.000 m2 στο Πέραμα.

Το 2016 ναυπήγησε τα ρυμουλκά «CHRISTOS XXX» & «CHRISTOS XXXI» με 45 τόνους BP (Bollard Pull).

Το 2022 αγόρασε άλλα δύο ρυμουλκά από τον Σταύρο Καραπιπέρη και συμμετέχει σε κοινοπραξία ρυμουλκών και ναυαγιαιρέσεων με τον Κώστα Λυμπουσάκη και την οικογένεια Βερνίκου.

Ο Ιγνάτιος και ο Μιχάλης Σπανόπουλος υποστηρίζουν ότι στον όμιλο τους απασχολούν «αφιερωμένους στον κοινό στόχο μας, πλήρως καταρτισμένους και έμπειρους επαγγελματίες τόσο στην ξηρά όσο και στη θάλασσα» και πιστεύουν «ακράδαντα στην ομαδική εργασία και σε ένα τεχνολογικά σύγχρονο περιβάλλον, γι’ αυτό μεριμνούμε ώστε πάντα να τροφοδοτούμε τους εργαζομένους μας με κίνητρα και να διατηρούμε τα συστήματα μας ενημερωμένα στις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις».

Απώτερος στόχος τους είναι να αγωνίζονται «για απόλυτη αποδοτικότητα σε όλες μας τις δραστηριότητες καθώς και για την επίτευξη πλήρους αξιοπιστίας και ικανοποίησης των πελατών μας σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχουμε και η επιτυχία στον κλάδο μας δεν έρχεται τυχαία, αλλά αντιθέτως, είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς προς την κατεύθυνση της επαγγελματικής ικανοποίησης των αναγκών των πελατών μας, συνοδευόμενη από μια σταθερή δέσμευση στην ποιότητα».

Στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις του ναυπηγείου, τόσο στη Σαλαμίνα, όσο και στο Πέραμα, μπορούν να φιλοξενήσουν όλους τους τύπους των σκαφών και mega yachts, προσφέροντας υψηλού επιπέδου ναυπηγοεπισκευαστικές υπηρεσίες.

Αξίζει να επισημανθεί ότι ο όμιλος Σπανόπουλου έχει αναπτύξει μια αξιοσημείωτη τεχνογνωσία εκτελώντας περισσότερα από 400 έργα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, περιλαμβάνοντας: Κατασκευές Λιμένων και Μαρινών Σκαφών Αναψυχής. Εκσκαφές και Βυθοκορήσεις. Κατασκευές Κυματοθραυστών και Προστασία Ακτών. Κατασκευές και τοποθέτηση Caissons και Στοιχείων Σκυροδέματος. Πασσαλομπήξεις. Παράκτια Έργα Θεμελιώσεων. Γεωτεχνικές Έρευνες. Ποντίσεις και επισκευές Υποθαλάσσιων Αγωγών και Καλωδίων.

Επίσης, η πόντιση νέων αγωγών και καλωδίων, καθώς και η επισκευή αυτών, είναι ένας πολύ σημαντικός τομέας δραστηριότητας του ομίλου. Το έμπειρο τεχνικό προσωπικό (τοπογράφοι, καταδυτικό συνεργείο, χειριστές), ο άρτιος μηχανολογικός (Πλωτοί Γερανοί ειδικά διαμορφωμένοι με καλωδιακό εξοπλισμό) σε συνδυασμό με τον τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικό εξοπλισμό (ROV, DGPS, ECHOSOUNDERS, UNDERWATER INSPECTION & RECORDING SYSTEM) παρέχουν την δυνατότητα ανάληψης κάθε είδους συναφούς έργου, καλύπτοντας κάθε υποκατηγορία του, όπως εκσκαφή και επανεπίχωση τάφρου πόντισης, κατασκευή και τοποθέτηση προκατασκευασμένων στοιχείων σκυροδέματος (προστασίας), πόντιση, υποβρύχια σύνδεση και συγκόλληση.

Το ναυπηγείο σκαφών αναψυχής Σπανόπουλου στο Πέραμα καταλαμβάνει έκταση 17,000 τετραγωνικών μέτρων, ικανό να φιλοξενήσει θαλαμηγούς (mega yachts) από 25 έως 65 μέτρα καθώς και 2,500 τετραγωνικά μέτρα γραφείων, συνεργείων, αποθήκες, βιβλιοθήκη, γυμναστήριο, καφετέρια, βεράντα καθώς και χώρους φιλοξενίας για πληρώματα και επισκέπτες.

Το νέο ναυπηγείο διαθέτει μοντέρνο travel lift ανυψωτικής ικανότητας 820Τ καθώς και πλωτή δεξαμενή 65 μέτρων ικανή να δεξαμενίσει σκάφη μεγαλύτερα των 4,000Τ. Το νέο προηγμένο τεχνολογικά travel lift 820Τ κατασκευής 2016 είναι διαθέσιμο στο ναυπηγείο Περάματος καθώς και η πλωτή δεξαμενή από τα 65 μέτρα στα 100 μέτρα ώστε να μπορεί να δεξαμενίσει ακόμα μεγαλύτερες θαλαμηγούς.

Το πλάτος της νηοδόχου είναι 14 μέτρα επιτρέποντας άμεση, εύκολη και ασφαλή πρόσβαση. Ασφαλή όσο και γρήγορη ανύψωση σκαφών εξασφαλίζεται από το άρτια καταρτισμένο προσωπικό με ιδιαίτερα μεγάλη εμπειρία στις ανελκύσεις – καθελκύσεις και δεξαμενισμούς σκαφών. Το ναυπηγείο διαθέτει και τάφρο κατασκευασμένη με διεθνή πρότυπα ώστε να εξυπηρετεί και ιστιοπλοϊκά σκάφη για την συντήρηση της καρίνας τους.

Σήμερα, ο ιδιόκτητος στόλος του ομίλου Σπανόπουλου αριθμεί εξήντα πέντε πλοία και πλωτά μέσα, τα οποία είναι πλήρως εξοπλισμένα σύμφωνα µε τους ισχύοντες διεθνείς κανόνες ασφάλειας, προστασίας του περιβάλλοντος και των εργαζομένων.

 

Link to comment
Share on other sites

Η μια από τις δεξαμενές του Σκαραμαγκά ,αυτή που είχε κοπεί όταν βυθίστηκε, ενώθηκε για να πάει στα Σπανοπουλεικα Σαλαμινας , ξανάκόπηκε ώστε να πάει η μισή για κοψιμο πριν κανένα χρόνο και η άλλη μισή ετοιμάζεται πυρετωδώς 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...