Jump to content
Shipfriends

Anemos (IMO 6606026)


Recommended Posts

Το οποίο μάλλον μας λύνει και την απορία γιατί δεν το έφεραν με πλήρωμα. Αν δεν έχουν σκοπό να ξεκινήσουν άμεσα εργασίες συντήρησης/επισκευής, δεν υπήρχε και λόγος να μπούν σε αυτό το έξοδο.

Link to comment
Share on other sites

Κοστιζει λιγοτερο το ρυλουλκο από το ναυτολογησουν κοσμο για ένα μηνα ισα για να γινει το ταξιδι;

Ειχα την εντυπωση ότι το κοστος της ρυμούλκησης είναι μεγαλυτερο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Άσε που με τόσα ρυμουλκά που έχουν μαζευτεί στον Πειραιά τα τελευταία 2-3 χρόνια, σίγουρα θα βρήκαν μια πάααααρα πολύ ανταγωνιστική τιμή. 

Link to comment
Share on other sites

Σε πλοίο που είναι δεμένο τόσο καιρό ,χωρίς πλήρωμα και δε πρόκειται να το ταξιδέψεις ώστε να του ναυτολογήσεις κόσμο ναι συμφέρει . Καμια  100.000 ευρώ πιστεύω θα ηταν το κόστος της ρυμούλκησης. Για να μη πάει και ο Σπανοπουλος που συνήθως δίνει και λίγο χαμηλότερες τιμές απο τους ανταγωνιστές,σημαίνει πως είτε ο Ιταλός έδωσε φοβερή τιμή,είτε οτι η παράδοση ηταν στον Πειραιά απο τους πωλητές.. Ουτως η αλλως ο Ονοράτο μεσα σε λίγους μήνες κατέβασε τη τιμη και στα 2 πλοία κοντα 40%,οποτε και με αεροπλάνο που λεει ο λογος θα το εφερνε :P:P

Με τον άσβεστο που ειχα ακουσει οτι ειχαν/εχουν και τα 2 πλοία τι γινεται?

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 14/7/2017 at 2:52 AM, margaritis24 said:

Γιατι θα μεινει κ μας νοιαζει!σβηστο απο το απογευμα 

Μην αποκλείσεις τη πιθανότητα να μας μείνει κιόλας!!!:ph34r:

On 14/7/2017 at 10:36 AM, Nick the Greek said:

Αν δεν έχουν σκοπό να ξεκινήσουν άμεσα εργασίες συντήρησης/επισκευής, δεν υπήρχε και λόγος να μπούν σε αυτό το έξοδο.

Πάντως στο πλοίο σβήστηκαν τα σινιάλα της Moby Lines από τις δυο μπάντες του πλοίου. Πιστεύω ότι από Σεπτέμβριο θα ξεκινήσουν κανονικά εργασίες συντήρησης επισκευής και λογικά κάποιων μετασκευών.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε το Moby Baby πλέον με σβησμένα τα σινιάλα της Moby Lines. Από ότι μαθαίνω το ξενοδοχειακό του πλοίου θα ξανά σχεδιαστεί από την αρχή μιας και θα ξηλωθεί όλο. Κάποια στιγμή το πλοίο θα αλλάξει όνομα και το επικρατέστερο για νέο όνομα του πλοίου είναι ένα παλιό όνομα πλοίου της ακτοπλοΐας που ακόμα ταξιδεύει στο Αιγαίο αλλά με άλλο όνομα πλέον.;)

Link to comment
Share on other sites

 Αλλο ενα τυχερο πλοιο. Λογικα θα δουμε τους χωρους του εσωτερικα να αντιμετωπιζονται οπως στο Εξπρες Σαντορινη. 

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Με ποια λογικη κανεις τετοια επενδυση σε πλοιο συνομηλικο του Γκολντεν Βεργινα, του Γεωργιος Εξπρες και παλαιοτερο του Εξπρες Ερμης που εχουν αποσυρθει απο την ακτοπλοια εδω και 15-17 χρονια δεν μπορω να καταλαβω

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Κάποια στιγμή το πλοίο θα αλλάξει όνομα και το επικρατέστερο για νέο όνομα του πλοίου είναι ένα παλιό όνομα πλοίου της ακτοπλοΐας που ακόμα ταξιδεύει στο Αιγαίο αλλά με άλλο όνομα πλέον.;)

Άνεμος?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν δύσκολο να το βρούμε!! Μιας και το όνομα που θα πάρει είναι Ανεμος και λογικά θα υψωσει σημαία Κύπρου. 

Το ναυπηγικο γραφείο του κ. Κοπουκη θα αναλάβει το σχεδιασμό και τις μελέτες για τις εργασίες μετασκευής. 

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που ανεστήθη ο Νέαρχος μετά από 10ετή παροπλισμό, δε νομίζω πως θα είναι έκπληξη το οτιδήποτε. Σημειωτέον είναι μόλις 2 χρόνια γηραιότερο από το Νέαρχο ενώ μέχρι πέρυσι ταξίδευε κανονικότατα σε μια γραμμή απαιτητική. Θέλω να πω πως από τη στιγμή που έγινε το ένα, δεν θα πρέπει να μας εκπλήξει το άλλο. 

Link to comment
Share on other sites

Μωρε ο Νέαρχος έγινε Ro/Ro (όχι ότι σημαινει και πολλά αυτό αλλά λέμε τώρα). 

Αυτό να πάει να μπει σε γραμμή ε μου φαίνεται πισωγύρισμα. Τι να πω...Γενικά έχω ψιλο-απογοητευτεί με τις "επενδύσεις" που βλέπω το τελευταίο διάστημα. 

 

Εν τω μεταξύ δεν ισχύει κανένα όριο ηλικίας πλέον ;

 

Link to comment
Share on other sites

περσυνα ξινα σταφυλια.

το οριο ηλκιας εχει καταργηθει απο το 2006

μη σας κανει εντυπωση. ειτε σε δευτερευουσες γραμμες εντος ελλαδας, ειτε σε δευτερευουσες διεθνεις, ολο και καπου θα χωθουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • proud_ionian changed the title to Anemos (IMO 6606026)
  • 4 weeks later...

Tο Άνεμος φαίνεται ότι θα καθυστερήσει με τις εργασίες του γιατί θα δοθεί το βάρος να τελειώσει πρώτα το Moby Love. Το ωραίο είναι ότι δίπλα του δεμένο το παλιό Άνεμος (νυν Μυρτιδιώτισσα)!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
1 hour ago, Ariadne said:

Γιατί όχι το Άνεμος;

με... ερεθισμα:P την απορια του Ariadne, (σχετικα με ενα σεναριο μου), να ρωτησω μερικα πραγματακια:

  • ξαναρχισαν εργασιες στο πλοιο;
  • ποση χωρητικοτητα εχει σε ΙΧ, φορτηγα και επιβατες; (το αδελφο MEDIA II πχ, δεν ειναι μεγαλο γκαραζ).
  • εχει ακομη καμπινες ή εχουν ξηλωθει;
  • εκτος απο τους 15kn, που ειδαμε στο πρωτο post, εχει περιθωριο για παραπανω δρομο;
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...