Jump to content
Shipfriends

Ναυτική Εταιρεία Αιγαίου (N.E.A.)


Recommended Posts

Η εταιρεία Ναυτική Εταιρεία Αιγαίου (SEA DREAMS) δραστηριοποιείται στα Δωδεκάνησα με ημερήσιες εκδρομές. Κύριος μέτοχος της εταιρείας είναι ο κ. Παρασκευας Κακάς (που είναι και στην ΑΝΕΣ). Για αυτό είχαν αρκετή συνεργασία παλιότερα οι δυο εταιρείες. Να θυμίσω ότι το Πρωτευς είχε αγοραστεί μισό από την ΑΝΕΣ και το άλλο μισό από την Sea Dreams. Το 2008 το Πρωτευς πέρασε εξ ολοκλήρου στην ΑΝΕΣ και η Sea Dreams έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος τότε στην ΑΝΕΣ.

Η εταιρεία έχει τα εξής πλοία. Το Σύμη (πρωην Ευτυχία), το King Saron, το τουριστικό Discovery, το τουριστικό Λίνδος. Ενώ παλιότερα είχε και τρία δελφίνια, επρόκειτο για το Kometa I, Kometa II και Eolos, που είναι παροπλισμένα (πριν 2 χρόνια αυτό, τώρα μπορεί να έχουν γίνει καρφίτσες)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ανανεώθηκε το site της Sea Dreams. Πλέον παρατηρώ ότι δεν αναφέρει πουθενά το τουριστικό Λίνδος στο στόλος της (μπορει να εχει διαλυθει εαν κρινω απο την κατασταση που ηταν πριν δυο χρονια), οπως και το Discovery, που ειναι στο Μανδρακι δεμενο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εφοσον δεν ειναι η Dodekanisos Seaways που ζήτησε να υπαχθεί στον πτωχευτικό κώδικα, τοτε το πιθανοτερο να ειναι η Sea Dreams

 

Εδω το αρθρο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ

Ακόμη μια κραταιά ναυτιλιακή εταιρεία έπεσε θύμα της οικονομικής κρίσης και προσέφυγε ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρόδου, με τη διαδικασία της εκούσιας δικαιοδοσίας, με αίτημα το άνοιγμα της διαδικασίας εξυγίανσης της κατ’ άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.

Σήμερα πρόκειται να συζητηθεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που υπέβαλε με την οποία ζητεί να απαγορευθεί κάθε μεταβολή της πραγματικής και νομικής κατάστασης της κινητής και ακίνητης περιουσίας της, από την κατάθεση της αίτησης για το άνοιγμα της διαδικασίας της εξυγίανσης και μέχρι την πάροδο δύο μηνών από το άνοιγμα της διαδικασίας και να διαταχθεί η αναστολή εν όλω των ατομικών διώξεων και η απαγόρευση των μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της περιουσίας της από όλους τους πιστωτές.
Ζητά μεταξύ άλλων να απαγορευθεί και η αναγγελία στον Τειρεσία οιουδήποτε δυσμενούς στοιχείου από την κατάθεση της αίτησης για το ανοίγμα της διαδικασίας εξυγίανσης και μέχρι την πάροδο δύο μηνών από το άνοιγμα της διαδικασίας.
Καταστατικός σκοπός της εταιρείας είναι η κυριότητα ή εκμετάλλευση ή διαχείριση ελληνικών εμπορικών και επιβατικών πλοίων.
Το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας, κατόπιν αυξήσεως, ανέρχεται σήμερα σε
1.871.055,01 ευρώ και διαιρείται σε 63.750 ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας 29,35€ έκαστη.
Τα ιδρυτικά μέλη της εταιρείας ήταν τα κυριότερα τουριστικά γραφεία που εκπροσωπούσαν τουριστικούς οργανισμούς του εξωτερικού, στην πλειονότητα ευρωπαϊκούς. Ο συνδετικός κρίκος των ιδρυτών ήταν η προσπάθεια για καλυτέρευση και εμπλουτισμό των προερχομένων υπηρεσιών στις θαλάσσιες εκδρομές. Αυτό επιτεύχθηκε όχι μόνο με τη χρηματοδότηση των καραβιών, αλλά και με έντονη δραστηριότητά τους να προσελκύσουν τον κόσμο και να τον αποστέλλουν στις εκδρομές αυτές. Επομένως, η σχέση τους δεν ήταν μόνο μετοχική, αλλά και πελατειακή.
Δραστηριοποιείται δε στο χώρο των Θαλάσσιων ημερήσιων εκδρομών. Είναι ο πιο δυναμικά υποσχόμενος τομέας της τουριστικής αγοράς της Ρόδου (μετά τα ξενοδοχεία) στην κατηγορία «ελεύθερου χρόνου».

Εκτελεί καθημερινά δύο βασικές ημερήσιες εκδρομές στην Σύμη και στα παράλια της Τουρκίας. Παρέχει την δυνατότητα ναύλωσης δικών της ή άλλων μικρών ή μεγάλων σκαφών και αναλαμβάνει την διεξαγωγή προγραμμάτων βραδινής διασκέδασης για οργανωμένους επισκέπτες (γκρουπ).
Διαθέτει τρία πλοία και είναι μέτοχος σε διάφορες εταιρείες.
Από την τουριστική περίοδο του 1995 δραστηριοποιείται στον τομέα της αγοράς θέσεων σε πλοία, υπογράφοντας συμβόλαια με τοπικές ναυτιλιακές επιχειρήσεις για την μεταφορά τουριστών στο πλαίσιο των εξορμήσεων στη Σύμη και στην Λίνδο με την διεθνώς αναγνωρισμένη μορφή συνεργασίας «allotment».
Η χρηματοπιστωτική κρίση που ξεκίνησε το 2008 προκάλεσε σημαντική μείωση διαθέσιμου εισοδήματος των ευρωπαίων τουριστών που αποτελούν το 90% των επισκεπτών του νησιού της Ρόδου.
Ταυτόχρονα το κόστος δανεισμού αυξήθηκε σημαντικά καθώς οι τράπεζες αύξησαν τα περιθώρια κέρδους τους επηρεάζοντας αρνητικά τη χρηματοοικονομική κατάσταση του κλάδου, ενώ συγχρόνως κατέστησαν ιδιαίτερα δυσχερείς οι χρηματοδοτήσεις.

Επιπλέον, τα οργανωμένα τουριστικά γραφεία χρησιμοποιώντας την μονοπωλιακή δύναμή τους περιόρισαν την πρόσβαση της εταιρείας στην πώληση πακέτων εκδρομών σε τουρίστες, κατέστησαν ως προαπαιτούμενο την υπογραφή συμβολαίων, τα οποία παρείχαν μεγάλη πίστωση χρόνου αποπληρωμής, γεγονός που επιδείνωσε το πρόβλημα ρευστότητας. Ειδικότερα, και ενώ ο χρόνος αποπληρωμής στα συμβόλαια που υπέγραφε η εταιρεία ήταν τρεις μήνες, στην πραγματικότητα ο μέσος όρος αποπληρωμής ήταν έξι με επτά μήνες και σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνούσαν ακόμα και το έτος.
Επιπλέον, στην εταιρεία επέβαλλαν εκπτώσεις από 7% έως και 10% προς ευκολότερη εξυπηρέτηση των οφειλών και αρνούνταν την καταβολή οποιουδήποτε πρόσθετου ποσού είχαν χρεωθεί (τόκοι) παρά το γεγονός ότι αυτοί προβλέπονταν στο συμβόλαιο.
Στο τέλος του 2013 οι καθαρές υποχρεώσεις της εταιρείας, ανέρχονταν στο ποσό των 7.807.365,51 €.
Μεταξύ άλλων οφείλει 730.209,40€ έναντι τον Δημοσίου και έναντι του ΙΚΑ 55.674,22 €.
Οφείλει προς τους εργαζόμενους το συνολικό ποσό των 232.011,88 € και στους ενέγγυους πιστωτές της το 5.535.529,29 € και στους ανέγγυους πιστωτές της 1.253.940,72 €.
Η αξία του παγίου και του ενεργητικού της ανέρχεται σύμφωνα με την αίτησή της σε 5.535.441,21 € ενώ διαθέτει μεγάλη ακίνητη περιουσία
.

Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές ναυτικές εταιρείες και έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση του τουρισμού, ιδιαίτερα στο νησί της Ρόδου και κρίνεται απαραίτητη η προσπάθεια ανάκαμψης αυτής.
Εχει συγκροτήσει επιχειρηματικό σχέδιο για την ανασυγκρότηση της για την αντιμετώπιση της οικονομικής ύφεσης και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των υπηρεσιών της και στοχεύει σε ετήσια αύξηση των πωλήσεων της κατά 25% για τα έτη 2014 και 2015, 20% για το έτος 2016 και 5% μέχρι το 2021 και εν συνέχεια θα παραμείνουν σταθερές.
Στοχεύει ακόμη στην αύξηση κατά 10% στο κόστος των πωληθέντων από το 2014 έως και το 2017, ενώ μέρος θεωρείται ότι αποπληρώνεται μέσα στη χρήση.
Σκοπός της είναι ακόμη η επέκταση της δραστηριότητάς της μέσω της οργάνωσης περισσότερων και διαφορετικού τύπου ημερήσιων εκδρομών από και προς την Τουρκία αλλά και η επέκταση της συνεργασίας της με την ΑΝΕΣ προκειμένου να περιοριστεί το λειτουργικό της κόστος.
Επιπλέον προγραμματίζει διοργάνωση ημερήσιων εκδρομών και στην υπόλοιπη νησιωτική Ελλάδα, καθώς υπάρχει ήδη ζήτηση από ταξιδιωτικά γραφεία προς εκπόνηση των ως άνω.
Την αίτηση χειρίζονται οι δικηγόροι κ.κ. Ασημάκης Ασημακόπουλος και Αφροδίτη Ιωάννου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ανακοίνωση της Seadreams για το έξτρα δρομολόγιο κάθε Κυριακή από Ρόδο για Σύμη και επιστροφή

Quote

Το Ε/Γ Ο/Γ «ΣΥΜΗ» κάθε Κυριακή (από 9/7/2017 μέχρι 10/9/2017) θα αναχωρεί 19:15 από το εμπορικό λιμάνι της Ρόδου για Σύμη. Επίσης κάθε Κυριακή θα αναχωρεί στις 21:15 από Σύμη για Ρόδο. Όλα τα δρομολόγια του Ε/Γ Ο/Γ «ΣΥΜΗ» είναι ακτοπλοϊκά και έχει την δυνατότητα να μεταφέρει επιβάτες, αυτοκίνητα, μηχανάκια νταλίκες, μηχανές - δίκυκλα και φορτία – εμπορεύματα. Στόχος της εταιρίας είναι να καλύψει τις ανάγκες του νησιού της Σύμης που προκύπτουν κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες όπως την απλή μεμονωμένη μετάβαση από ή προς Ρόδο ή Σύμη ή Πανορμίτη, ακόμα την μεταφορά φορτίων, εμπορευμάτων και οχημάτων. Ευχόμαστε στους εκδρομείς Καλές Διακοπές και σε όλο τον επιχειρηματικό κόσμο του τόπου μας καλή υπόλοιπη σεζόν!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

600 εισιτήρια από την «Sea Dreams» για Σύμη-Πανορμίτη, στους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Ρόδου

Quote

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Κοινωνικής Μέριμνας Δωδεκανήσου και Υπεύθυνος του Κοινωνικού Παντοπωλείου Ρόδου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κύριος Νικόλαος Καραμαρίτης, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συνεργασία με τη Ναυτική Εταιρία Αιγαίου «Sea Dreams», η οποία προέκυψε μετά από συνάντηση στις 25/07/2018 που έλαβε χώρα στα γραφεία της Ναυτικής Εταιρείας επί της Οδού Γρηγορίου Λαμπράκη 46 μεταξύ του Εντεταλμένου Περιφερειακού Συμβούλου και του εκπροσώπου της Ναυτικής Εταιρίας Αιγαίου «Sea Dreams», κυρίου Πάρη Κακά. Η εταιρεία κατόπιν αιτήματος του κυρίου Καραμαρίτη προσέφερε δωρεάν εξακόσια (600) εισιτήρια ημερήσιας εκδρομής για τους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Ρόδου με το πλοίο SYMI II για Σύμη – Πανορμίτη μετ’ επιστροφής.

Οι δικαιούχοι ενημερώθηκαν άμεσα για την εξαιρετική προσφορά της εταιρίας, η οποία συνιστά πράξη ανεκτίμητης αξίας για ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες.

Η ανταπόκριση εκ μέρους τους ήταν άμεση και ενθουσιώδης και ήδη πραγματοποιήθηκε το πρώτο ταξίδι μεταφέροντας την Κυριακή, 29/07/2018, πενήντα (50) δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Ρόδου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο νησί της Σύμης.

O Περιφερειακός Σύμβουλος, Νίκος Καραμαρίτης, ευχαριστεί θερμά τη Ναυτική Εταιρία Αιγαίου «Sea Dreams» και ιδιαίτερα τον εκπρόσωπό της, κύριο Πάρη Κακά, για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα του.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εντός Ιανουαρίου πρόκειται να μεταβεί κλιμάκιο της εταιρίας στη Κίνα για να παραλάβει ταχύπλοο επιβατηγό το οποίο αγόρασε πρόσφατα. Έχει ειπωθεί πως στόχος είναι το king saron να εξυπηρετεί ημερησίως το τουριστικό δρομολόγιο της Σύμης , μαζί με το συμη 2 , και το νέο ταχύπλοο να εξυπηρετεί τη γραμμή του μαρμαρις . Ιδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

KING OF RHODES το νέο απόκτημα της sea dreams, αφίχθη σήμερα επάνω στο πλοίο MANITOBA, στη Ρόδο. Πρόκειται κατά πάσα πιθανότητα για το καταμαράν HAI LIANG της κινεζικής Zhuhai passenger lines.

Link to comment
Share on other sites

Τρία νέα πλοία θα προστεθούν φέτος στο δυναμικό των σκαφών που εξυπηρετούν τις τουριστικές ανάγκες της Ρόδου και της Σύμης, γεγονός που θα λειτουργήσει ευεργετικά για τις οικονομίες των δύο νησιών. Ωστόσο, θα μπορούσαν να ήταν πολλά περισσότερα τα σκάφη που εκτελούν τουριστικούς πλόες στο Αιγαίο αν υπήρχε ένας νηογνώμονας πρόθυμος να τα επιθεωρήσει και ακολούθως να τα πιστοποιήσει. Τα νέα σκάφη αποκτήθηκαν από δύο τοπικές εταιρείες και θα δρομολογηθούν στις γραμμές Ρόδος – Σύμη, Ρόδος – Μαρμαρίς και Ρόδος – Φετιγιέ.

Quote

Ειδικότερα, στην αγορά ενός νέου σκάφους, τύπου καταμαράν, προχώρησε η Ναυτική Εταιρεία Αιγαίου “Sea Dreams” το πλειοψηφικό πακέτο της οποίας ανήκει στην οικογένεια Κακά. Το νέο καράβι θα ονομάζεται “King of Rhodes”, είναι ταχύπλοο, χωρητικότητας 350 ατόμων και θα δρομολογηθεί στη γραμμή Ρόδος – Μαρμαρίς – Ρόδος.
«Προχωρούμε σε αναδιαμόρφωση των δρομολογίων που εκτελούμε. Θα δρομολογήσουμε το νέο μας απόκτημα “King of Rhodes” στη γραμμή Ρόδος – Μαρμαρίς κι έτσι θα απελευθερωθεί το καταμαράν “King Saron” το οποίο για φέτος θα εκτελεί καθημερινά το δρομολόγιο Ρόδος – Σύμη – Πανορμίτης – Ρόδος» δήλωσε προς τη “δημοκρατική” ο επιχειρηματίας κ. Πάρις Κακάς. Μάλιστα, ο ίδιος αποκάλυψε ότι «στο σχεδιασμό μας προβλέπεται το “King Sharon” πρώτα να προσεγγίζει το λιμάνι του Γυαλού, να παραμένει εκεί 4,5 ώρες και ακολούθως να αναχωρεί για τον Πανορμίτη, όπου θα παραμένει μία ώρα».
Με το σχεδιασμό αυτό οι 430 επιβάτες του “King Saron” θα μπορούν να παραμένουν περισσότερες ώρες στη Σύμη, γεγονός που θα λειτουργήσει προς όφελος τόσο των επισκεπτών, όσο και των Συμιακών εστιατόρων και καταστηματαρχών.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η Ναυτική Εταιρεία Αιγαίου “Sea Dreams” κατέχει και το σκάφος “Σύμη ΙΙ”, το οποίο επίσης είναι δρομολογημένο στη γραμμή Ρόδος – Πανορμίτης – Σύμη – Ρόδος. Όλα τα σκάφη της “Sea Dreams” θα ξεκινήσουν πλόες στις αρχές του προσεχούς Απριλίου.
Στην πράξη, φέτος το λιμάνι της Σύμης θα υποδεχθεί περισσότερα ημερόπλοια και ο Γυαλός ακόμα περισσότερους επισκέπτες της μίας ημέρας. Αντιστοίχως θα αυξηθεί και η ευθύνη της δημοτικής αρχής για την εξεύρεση λύσης στο ήδη οξυμένο κυκλοφοριακό πρόβλημα, καθώς και του Λιμεναρχείου που θα κληθεί να θέσει ένα τέρμα στις πλαγιοδετήσεις των σκαφών και στις πρυμνοδετήσεις χωρίς άγκυρα (μόνο με χρήση κάβων). Αυτά τα θέματα έχουν ήδη αναγνωριστεί ως προβλήματα γι’ αυτό και φέτος αναμένεται να τεθεί πιο επιτακτικά η όσο το δυνατόν αποτελεσματική αντιμετώπισή τους.


 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...