Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

εδω και αρκετο καιρο, στο furopoort γινονται εργα.

μια δγαγα κανει εκβαθυνσεις στη νοτια λεκανη. "εσκαψε" τη νοτια και τωρα "σκαβει" στις θεσεις 1 & 2. τα μοτορσιπακια δενουν στο κεφαλι του 1, ενω η νοτια για τα ferries χρησιμοποιειται ελαχιστα.

τωρα για τον προσδοκιμο χρονο ολοκληρωσης δεν ξερω. αν κρινω απο το μεγεθος της δραγας παντως...

παραμενει "στην αυτη θεση" η δγαγα. οι προσπαθειες εστιαζονται (περιοριζονται θα ελεγα) στη θεση 1 οπου δενουν κυριως τα φορτηγα που φερνουν αλευρι για τους μυλους της ΒΙ.ΠΕ. Με αυτους τους ρυθμους που γινονται οι εκβαθυνσεις δε βλεπω φως παντως.

πριν λιγες μερες ειχαμε νεο γυρο στην κοντρα ΔΗΜΟΥ-ΟΛΠΑ για το μελλον της λιμενικης ζωνης. Ο Δημαρχος απο τη μια επανεφερε το αιτημα οι χωροι του λιμανιου απο τις οδους γουναρη ως καρολου (θεσεις 1-10) να αποδοθουν στο Δημο μετα την ολοκληρωση του νοτιου τμηματος, απο την αλλη εκανε ενα βημα παραπερα θετοντας θεμα ρυπανσης της πολης απο το λιμανι.

Αφου επικαλεστηκε καποιες μελετες (σωστες ηταν επι το πλειστον) οτι η Πατρα επιβαρυνεται και απο τους ρυπους των πλοιων, αλλα και απο τα ΙΧ και φορτηγα που αποεπιβιβαζονται στα πλοια της γραμμης ζητησε 2 πραγματα. Να επιβληθει καποιο τελος στα φορτηγα και τα ferries με βασει την αρχη ο ρυπαινων πληρωνει και... τα ferries 4 μιλια πριν το λιμανι να σβηνουν της dieseλομηχανες και να χρησιμοποιουν αλλα μεσα:rolleyes: (πανια ή κουπια ισως:D:D.

Οχι δεν τρελαθηκε ο Δημαρχος. Το κομματι φιλετο απο τη Γουναρη ως την Καρολου και απο τη Μαρινα ως το παλιο κολυμβητηριο θελει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Την προϊστορια της κοντρας Φουρα ΟΛΠΑ μπορειτε να την διαβασετε παραπισω. Η τελευταια αναζωπυρωση προηλθε απο δηλωσεις του ΓΓ Λιμενων κ.Βλαχου που απεριψε ολα τα αιτηματα του Δημαρχου για παραχωρηση εκτασεων στο Δημο.

Χτες ο Δημαρχος επανηλθε ζητωντας μολις ολοκληρωθει το Νοτιο τμημα του λιμανιου να μεταφερθει εκει ολη η λιμενικη δραστηριοτητα και να μην παραμεινουν σε λειτουργια οι θεσεις 10-18. Απορρησε μαλλιστα που οι εταιρειες επιμενουν για γωνιοπλαγιδετησεις, οταν πουθενα στην ευρωπη δε συμβαινει κατι τετοιο (αυτα τα δηλωσε στον ΩΜΕΓΑ FM). Α, ξαναπροτεινε παλι 4 μιλια πριν την πατρα, τα πλοια να μην καινε μαζουτ, αλλα να χρησιμοποιουν ηλεκτρικα συστηματα.:rolleyes:

Φημες οτι μετα την ολοκληρωση της θητειας του στο Δημο, θα παει στην Ολλανδια και θα αναλαβει διευθυντης εκμεταλλευσης στο Europoort ελεγχονται ως ανακριβεις.

Η ολη ιστορια ειναι παντως για το ποιος θα εκμεταλλευθει το φιλετο που απελευθερωνεται. Ο ΟΛΠΑ και οσοι (οχι μονο γαλαζιοι) ειναι γυρω του ή ο Δημος και οσοι (οχι μονο πρασινοι) ειναι διπλα του. Μια ματια στον τοπικο τυπο και τι θεση παιρνει (υπερβαινοντας κομματικες ταμπελες και ακολουθωντας τοπικες "διαιρεσεις" αρκει).

ΥΓ εγω θα προτεινα και τα φορτηγα που ερχονται να ξεφορτωνουν πρυμνιοδετημενα:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ο δημος πατρεων (ο φουρας δηλαδη) εκανε προσφυγη στο Σ.τ.Ε εναντιον του νομου του 2001, με τον οποιον μεταβιβαστηκαν οι περιουσιες των Λ.Τ στις νεες εταιρειες τον Ο.Λ. Η πλακα ειναι οτι ο Δημαρχος τοτε ηταν βουλευτης της (πρασινης) πλειοψηφιας, ψηφισε το νομο κανονικοτατα και δεν ειπε κιχ:D Συνεπεια λογων και εργων:confused:

Εν το μεταξυ οι εκβαθυνσεις συνεχιζεονται. Το σαββατο η δγαγα εσκαβε στο κεφαλι της αγιου νικολαου και σημερα στο 10 εκει που δενουν τα μοτορσιπακια.

ΥΓ ο βουλευτης του Συριζα εχει κανει επερωτηση για το πως θα εφαρμοστει ο I.S.P.S. ωστε να μην αποκοπει η πολη απο το λιμανι

post-13-128326970474_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ένταση και μικροεπεισόδεια σημειώθηκαν τα ξημερώματα (30/11) στο λιμάνι της Πάτρας, όταν μία ομάδα αποτελούμενη από περίπου 250 Αφγανούς λαθρομετανάστες εισήλθε στη λιμενική ζώνη και πολιόρκησε το πλοίο «Λευκά Όρη."
Μπορεί να μην είμαι υποστηρικτής της εφαρμογής του ISPS στα λιμάνια, αλλά πιστεύω ότι η ξεφτίλα του λιμανιού της Πάτρας έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Μόνο σε τριτοκοσμική χώρα υπάρχουν μαζεμένοι λαθρομετανάστες και κάνουν ρεσάλτα στα καράβια.
Διοτι οι εκατονταδες λαθρομεταναστες κυκλοφορουν ελευθεροι μερα-μεσημερι στις περιοχες γυρω απο το λιμανι αλλα η Αστυνομια(που ειναι και η καθ' υλην αρμοδια γι' αυτους) δεν τους μαζευει και αυτο πρεπει να γινεται εσκεμμενα(για ποιους λογους αραγε?) διοτι ολος αυτος ο κοσμος κυκλοφορει φανερα, αν θελουν ειναι πολυ απλο να τους πιασουν.

Απο την αλλη το Λιμενικο το ενδιαφερει απλως να μην μπαινουν στο λιμανι και στα πλοια διοτι αυτοματως εμπιπτουν στη δικαιοδοσια του και γινονται προβλημα του. Το τι γινεται εκτος τειχων λιμενος, δεν τους απασχολει και δεν θα επρεπε βεβαια. Ετσι εχουμε την Αστυνομια να μην τους πειραζει ωστε να μπουν στο λιμανι και να φυγουν απο πανω της και το Λιμενικο να τους κυνηγα ωστε να μην μπουν στο λιμανι και να μην τους χρεωθει. Παρε το μπαλακι!(που ελεγε κι ο Μαστορακης στο Αργά)

Και τελικα βεβαια -ως συνηθως- την πληρωνει η γυρω περιοχη και ο κοσμος που μενει τριγυρω. Οπως ειπαν και οι προλαλησαντες, για την εικονα της χωρας στο εξωτερικο ουτε λογος.

Για την Πάτρα εκεί είναι ειδική περίπτωση. Δεν είναι μόνο το λιμενικό ή αστυνομία οι οποίοι κάνουν πως δεν τα βλέπουν. Είναι και ολόκληρο το κράτος το οποίο θα πρέπει να αποφασίσει ότι αν δεν τους θέλει τους ταξιδεύει η φτιάχνει έναν ειδικό χώρο για λαθρομετανάαστες ή δεν ξέρω τι...
Δεν είναι λοιπόν το πρόβλημα οι λαθροι που κυκλοφοράνε ανενόχλητοι στα λιμάνια , πρόβλημα είναι η ίδια η πολιτεία.

φιλος που επισκεφτηκε προσφατα την πατρα και ειδε απο κοντα τη γινεται, μου ειπε οτι αντι για πολιτιστικη πρωτευουσα της Ευρωπης επρεπε να γινουμε πολιτιστικη πρωτευουσα της Κεντρικης Ασιας. Συμπληρωσε (γνωριζοντας my commitment to Furas' vision:D) οτι ο διαδοχος του Φουρα θα ειναι Αφγανος.

Στην πατρα γινονται ακριβως ολα οσα ειπατε παραπανω. Το λιμενικο κοιταει να τους διωξει (κανοντας περιπολιες με τζιπακια) απο το λιμανι στην παραλιακη Οθωνος Αμαλιας και η αστυνομια περιπολει στην Οθωνος Αμαλιας και τους διωχνει στα γυρω στενα. Ο Δημος και η Νομαρχια λενε οτι δεν εχουν αρμοδιοτητα και ειναι ευθυνη του υπουργειου εσωτερικων και η κυβερνηση λεει οτι ειναι διεθνες ζητημα.

εν τω μεταξυ εγιναν και κατι ηλιθιες κινησεις οπως πχ διελυσαν τον προχειρο καταυλισμο που ειχαν στησει οι προσφυγες σε ενα παραθαλασσιο οικοπεδο και σε ενα παρατημενο καλοκαιρινο club (calcuta) και οι ανθρωποι αυτοι κοιμουνται στα πεζοδρομια και στο παρκινγκ της μαρινας χωρις τους στοιχειωδεις κανονες υγιεινης. Ανθρωποι βρωμικοι και ρακενδυτοι που για να εξασφαλισουν τα στοιχειωδη καταφευγουν στην πορνεια.

Πριν 10 χρονια οταν ηταν σε εξαρση ο εμφυλιος στη ΝΑ Τουρκια, ειχαμε το ιδιο προβλημα με τους Κουρδους. Τοτε το προβλημα "λυθηκε" οταν ηρεμησε η κατασταση στο Ντιγιαρμπακιρ. Τωρα το προβλημα με τους Αφγανους προεκυψε προ διετιας οταν (ξανα)ρχισε ο πολεμος αμερικανων ταλιμπαν στο Αφγανισταν.

Συμφωνω οτι την κυρια ευθυνη την εχουν αφ ενος Δημος/Νομαρχια που δεν παρεχουν τις βασικες συνθηκες διαβιωσης, σε οργανωμενο χωρο , με τη σκεψη "ασε τους να βρωμισουν να ξεκουμπιστουν" και απο την αλλη η κυβερνηση που δεν παιρνει την ευθυνη πανω της.

Μην παραβλεπουμε και κατι αλλο. Μαζευονται εδω επειδη πολλοι καταφερνουν και φευγουν. Δεν φευγουν στη ζουλα, φευγουν επειδη μαλλον υπαρχει κυκλωμα και οσοι τα σκανε την κανουν και οσο πιο πολλα σκασουν με τοσο καλυτερες συνθηκες φευγουν. Δεν πανε ουτε στην κορινθο, ουτε στην ηγουμενιτσα, εδω ερχονται και δεν φταει το οτι ειναι η αγιου νικολαου ανοιχτη. Οι ελαχιστοι σοβαροι τοπικοι δημοσιογραφοι και πολιτικοι υποστηριζουν βασιμα, οτι οι ομαδες που κανουν τα ρεσαλτα, κανουν στην ουσια αντιπερισπασμο ενω την ιδια στιγμη (τροπος του λεγειν), αυτοι που "πρεπει" μπαινουν στα πλοια.

Link to comment
Share on other sites

Για να καταθέσω και την εμπειρία μου, να σημειώσω οτι πλέον το θέμα με τους Πακιστανούς Αφγανούς κλπ στην Πάτρα έχει πάρει ιδιαίτερες διαστάσεις... Μέχρι το 2004 σπούδαζα εκει και δεν είχα συναντήσει κάτι τέτοιο. Πλέον όμως εδω και λιγο καιρό ουσιαστικά βλέπεις ομάδες μεταναστών να κυκλοφορούν με τα μικρά σακίδιά τους γύρω από το λιμάνι και να προσπαθούν με κάθε τρόπο να τρυπώσουν μέσα... Δεν ξέρω αν οφείλεται στη διάλυση του καταυλισμού, αλλά τοσους πολλούς δεν τους είχα προσέξει ποτέ...

Link to comment
Share on other sites

το 2004 δεν υπηρχε το προβλημα. απο το 2005 αρχισαν να συρρεουν οι αφγανοι και το 2006 η κατασταση εγινε εκτος ελεγχου. σημερα η κυβερνηση μιλαει για 800-1000 ατομα, ενω προχτες στη βουλη ο (γαλαζιος) βουλευτης Μπεκιρης μιλησε για πανω απο 2000.

Γυρω στους 500 ειναι καθε μερα στην ("διατρητη") περιφραξη του λιμανιου, ενω οι υπολοιποι ειναι διασπαρτοι σε αυτοσχεδιες "κατασκηνωσεις". Μarioskef, η διαλυση του πρωτου καταυλισμου απλα εκανε πιο εμφανες το προβλημα.

την παρασκευη σε ερωτηση που συζητηθηκε στη βουλη ο υφυπουργος ΔΤ Χηνοφωτης αφου ειπε για 1000 το πολυ ατομα (βλ παραπανω) ειπε οτι οι τοπικοι παραγοντες υπερβαλουν και το διογκωνουν.

την τεταρτη κατοικοι και καταστηματαρχες της τερψιθεας (η συνοικια απο την πυλη 7 μεχρι το προτελευταιο φαναρι βγαινοντας απο παραλια) κανουν αποκλεισμο του λιμανιου για μιση ωρα.

Link to comment
Share on other sites

Να (μικρο)διορθώσω και να πω ότι η συζήτηση έγινε την Πέμπτη 29/11. Και να συμπληρώσω ότι είναι ενδεικτική του τρόπου που αντιμετωπίζεται το πρόβλημα. Οι μεν υπερβάλλουν...οι δε υποβαθμίζουν το πρόβλημα. Και οι δύο όμως παίζουν τένις...το μπαλάκι στον άλλον. Η τοπική εξουσία...στην κεντρική...και τούμπαλιν. Και για όποιον ενδιαφέρεται το τι ακριβώς ειπώθηκε ... εδώ

Link to comment
Share on other sites

σημερα απο τις 15.00 και για μιαμιση περιπου ωρα, "κατοικοι και επαγγελματιες των παραλιακων βορειων συνοικιων" (πελεκαναιϊκα κοινως:rolleyes:) απεκλεισαν συμβολικα την πυλη 7 του λιμανιου (θεση 16) που ειναι η κυρια εξοδος των οχηματων απο λιμανι για εθνικη οδο. το δημοτικο και το νομαρχιακο συμβουλιο ειχαν "υπο την αιγιδα τους" το γεγονος με πανηγυρικες αποφασεις. επισης ειχε πεσει συρμα στις μαθητικες κοινοτητες και στους συλλογους γονεων της περιοχης.

ποσοι τελικα κατεβηκαν και ποσοι επισημοι ηταν θα μαθουμε απο τα media αποψε και αυριο. η αστυνομια ειχε αποκλεισει για αρκετη ωρα τα ΙΧ σε μεγαλη ακτινα και δεν μπορεσα να πλησιασω:P. το γελοιο ειναι βεβαια οτι ο δημος και η νομαρχια κοντραρονται για να πατροναρουν μια κινηση διαμαρτυριας την ιδια στιγμη που αντιδρουν σε καθε σκεψη συστασης οργανωμενου καταυλισμου. κατι τετοιο θα εξασφαλιζε ανθρωπινες συνθηκες για τους αφγανους και θα επετρεπε τον καλυτερο ελεγχο τους. βεβαια οπως εχουμε ξαναπει επικρατει η λογικη "ασε τους να βρωμισουν να ξεκουπιστουν".

η ΕΛΑΣ σημερα, πιστη στην ελληνικη παραδοση να δραστηριοποιουμαστε οσο κατι ειναι στην επικαιροτητα, εδωσε ρεστα. ειχε ξαμολησει κλουβες και ειδικους φρουρους σε ολη την παραλιακη (ηρωων πολυτεχνειου) και εκαναν... εξακριβωσεις στοιχειων και ελεγχους στους αφγανους.

Link to comment
Share on other sites

πηγαν ο δημαρχος, ο νομαρχης, το γερμανικο καναλι ZDF, καποιοι συμβουλοι (δημοτικοι νομαρχιακοι, διαμερισματικοι κλπ) και λιγος κοσμος. συνολο γυρω στα 300 ατομα (κοσμος, καταστηματαρχες και μαϊντανοι). καποιοι την επεσαν στο νομαρχη (δεν κανετε τπτ, μονο κοιτατε κλπ:(), ο οποιος φορτωνει ευκολα και αρχισε να απαντα (μονο με λογια ευτυχως:D), καποιοι την επεσαν στο Δημαρχο, ο οποιος μας αγαπαει ολους:P και μοιραζε χαμογελα. Η κυβερνηση μας την ιδια στιγμη εκανε συσκεψη στην Αθηνα και δεν υπηρχε κανενας εκπροσωπος με πραγματικη εξουσια (οσοι συσκεπτονται δεν σκεφτονται:D).

ο κοσμος δεν πηγε και καλα εκανε, γιατι οταν σε εκδηλωσεις κατα των "αρχων" προτοστατουν οι "αρχες" το αποτελεσμα ειναι μια αρχη ιδια, για το προβλημα. μια προταση ουσιας δεν ακουσαμε. μονο ping pong ευθυνων.

βεβαια τα θελουμε και ολα δικα μας (κοσμος και κρατος). να ζουν σε ανθρωπινες συνθηκες οι μεταναστες, να μην περιφερονται κοντα στα σπιτια μας, αλλα να μην φτιαξουμε καταυλισμο. να μην μπαινουν στο λιμανι, αλλα να μην "κλεισει", να μην ανεχομαστε την εξαρση πορνειας και παιδεραστειας που υπαρχει (με πρωταγωνιστες ενηλικους και ανηλικους αφγανους και ενηλικους/ες πατρινους), αλλα να μη συλλαμβανεται κανεις.

το θεμα εχει παρει διεθνεις διαστασεις και οταν ερθει κανενα μπουγιουρντι (ταξιδιωτικη οδηγια κοινως;)) απο την Ε.Ε. η κανενεναν αλλο οργανισμο, για το Λιμανι της πατρας τοτε ολοι θα απορουν

Link to comment
Share on other sites

σημερα απο οτι ειδα ασχολουνται και αρκετες αθηναϊκες εφημεριδες με το θεμα των μεταναστων στην πατρα, με πρωτα και καλυτερα τα νεα. δεν λενε και τπτ καινουργιο. την τεταρτη ερχεται ο Βουλγαρακης για... συσκεψη με τοπικους φορεις. Δε νομιζω ομως οτι θα ασχοληθει τοσο με τους Αφγανους στην πατρα γενικοτερα, οσο με το θεμα του ISPS.

για να καταλαβετε πως αντιμετωπιζονται τα σοβαρα (και τα λιγοτερο σοβαρα) θεματα απο τον τοπικο τυπο να σας πω το εξης. Πολυ προσφατο τευχος, αθηναϊκου εβδομαδιαιου περιοδικου... πχιοτητας:( ηταν αφιερωμενο στο AIDS και ειχε ενα ρεπορταζ με τιτλο 120 διασημοι Ελληνες φωτογραφιζονται γυμνοι για το AIDS. (διασημοι και διασημες μονο για το κορμι τους εννοειται). 2-3 απο αυτους καποτε περασαν για ενα φεγγαρι απο την πατρα. τοπικη εφημεριδα... πχιοτητας αναφερθηκε στο γεγονος με τιτλο: Διασημοι Πατρινοι Φωτογραφιζονται για το ΑΙDS. Με την ιδια λογικη αντιμετωπιζονται ολα τα τοπικα προβληματα

Για να επανελθω και στα του λιμανιου, oι εκβαθυνσεις συνεχιζονται. ολη την εβδομαδα ειναι στην κεντρικη λεκανη (7-11). σημερα εσκαβε στο 9

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η δραγα εχει τελειωσει απο την κεντρικη λεκανη και πηγε πιο βορεια. το καλο ειναι οτι εκτος απο εκβαθυνσεις γινεται και αποκατασταση των κρηπιδωματων. (κατι σα χειρουργειο και πλαστικη αποκατασταση μαζι:eek:).

εχουν γινει τσιμεντοενεσεις σε αρκετα σημεια (ραμπες, αλλα και εκει που "σκαβουν" τα bow thrusters) καθως και ενισχυση με σιδηροδοκους σε ορισμενα σημεια (πχ στο 9 εκει που πεφτουν οι καταπελτες των jumboferries που δενουν στο 7-8).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απ' ό,τι λένε οι επιστήμονες, το μέγα ζήτημα του λιμανιού θα λυθεί οριστικά...μέχρι τέλους του αιώνα μας. Πιστεύω ότι πλέον είναι άνευ νοήματος ο (καλός κ' αγαθός) αγώνας που κάνει ο Δήμαρχος, καθώς σε καμιά 100στή χρόνια... δεν θα υπάρχει λιμάνι ...:D

ΥΓ Πιστεύω ότι πλέον οι ενέργειες του Δημάρχου θα πρέπει να επικεντρωθούν...

...στην δημιουργία αλιευτικού καταφυγίου στην Κορίνθου...και φάρου Α' τάξεως στα Ψηλαλώνια :P

Link to comment
Share on other sites

ετσι θα λυθει και το προβλημα των μεταναστων. περασαν τους 4000. α ο βουλγαρακης που λεγαμε παραπανω ακομη δεν εχει ερθει.

παντως οι εκσκαφες ακομη συνεχιζονται. την τελευταια εβδομαδα, η δραγα ειναι στο κεφαλι του 13.

Link to comment
Share on other sites

ε, αφου το εγραψε το συγκροτημα, το θεμα εχει οντως ξεφυγει.

το τελευταιο 2μερο (και αφου προηγηθηκε ανημερωση με διερμηνεις), η αστυνομια εχει συλλαβει καμια 400ρια ατομα για... εξακριβωση με απο τελεσμα οι υπολοιποι να μην κυκλοφορουν στην παραλια, αλλα πιο μεσα. ο αυτοσχεδιος καταυλισμος οντως γκρεμιστηκε. για τριτη φορα σε 9 μηνες;).

Link to comment
Share on other sites

ο Δημος Πατρεων σημερα, με ολοσελιδες καταχωρησεις στις τοπικες εφημεριδες, επανερχεται στο αιτημα του για παραχωρηση στο, Δημο των εκτασεων ιδιοκτησιας Ο.Λ.ΠΑ. οπου δεν διαξαγεται (η δεν προκειται να διεξαχθει), λιμενικη δραστηριοτητα).

Υπαρχει ενας χαρτης της πατρας και των γειτονικων δημων και τονιζεται οτι ακτογραμμη μηκους 7χλμ ανηκει στον ΟΛΠΑ. υπαρχει και ενα χρονοδιαγραμμα: τον 19αιωνα ο Δημος εφτιαξε το Λιμανι, τον 20 το κρατος ανελαβε να το επεκτεινει και τον 21ο το λιμανι και η ακτογραμμη περνανε σε ιδιωτες.

την ιδια στιγμη ο δημος εχει αναθεσει χωρις διαγωνισμο, την εκπονηση μελετης, για την αξιοποιηση των χωρωνμ του λιμανιου που διεκδικει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η δραγα τις τελευταιες μερες σκαβει αναμεσα στο 17 και τον κυματοθραυστη. γενικα ειναι αρκετοι μηνες που γινονται εκβαθυνσεις σε ολο το λιμανι. ελπιζω οι πλοιαρχοι να εχουν δει διαφορα. θυμιζω (το ειχαμε πει και παλιοτερα εδω) οτι στη νοτια λεκανη (θεσεις 1-6) με βυθισμα των βαποριων 6-6.5 μετρα ειχαμε 7 μετρα βαθος στο λιμανι.

α, ο Δ.Σ. του ΟΛΠΑ διαβεβαιωσε (για μια ακομη φορα) οτι ο μωλος της αγιου νικολαου θα εξαιρεθει του ISPS.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

πιο σαφης σημερα ο Σωτηρης Μαμμασης (Δ.Σ. του Ο.Λ.ΠΑ). σε δηλωσης στην πελοποννησο (που εχει και ανανεωμενο site) ειπε τα εξης:

εντος του 2008 το λιμανι θα ειναι isps compliant. το κομματι απο αγιου νικολαου και προς βορεια (θεσεις 9-18) θα ειναι τελειως αποκλεισμενο για τους μη ταξιδευοντες και τους μη εργαζομενους. κοινως βολτες τελος.

το κομματι απο γουναρη ως αγιου νικολαου (1-4) θα επιτρεπονται και οσοι εχουν προπληρωσει θεσεις σταθμευσης στο parking του ολπα στο 4.

στην αγιου νικολαου τωρα, θα υπαρχουν κινητα χωρισματα. οταν υπαρχει βαπορι δεμενο στο 9, στο 4 ή στο 7-8, θα μπαινουν κινητα χωρισματα που θα απομονωνουν μεγαλο χωρο γυρω απο τους καταπελτες και τις ραμπες, αφηνωτας εναν "διαδρομο" για τους πεζους. ο μωλος προς το κεφαλι θα ειναι τελειως ελευθερος.

βεβαια δεν ειπε τι θα γινει με τη καφετερια, την οποια παρατησε ο επιχειρηματιας που την ειχε νοικιασει. οι τζαμαριες εχουν σπασει και τα βραδυα μεσα γινονται "ομορφιες".

συμφωνα με τον κ.Μαμμαση σε 2 χρονια θα λειτουργει το (υπο κατασκευη τωρα) νοτιο τμημα του λιμανιου και θα απαλλαγει απο λιμενικη δραστηριοτητα το κομματι απο γουναρη ως καρολου (1-9). υπομονη. εδω θα'μαστε

Link to comment
Share on other sites

βεβαια δεν ειπε τι θα γινει με τη καφετερια, την οποια παρατησε ο επιχειρηματιας που την ειχε νοικιασει. οι τζαμαριες εχουν σπασει και τα βραδυα μεσα γινονται "ομορφιες".

Aλήθεια, γιατί την παράτησε? Άν και παρακμιακή σε όλους τους τομείς των υπηρεσιών και αισθητικής, ειδικά με καλό καιρό, ήταν γεμάτη. Αν γινόταν σα το θεατράκι και το φάρο, θα ήταν πολύ καλή.

συμφωνα με τον κ.Μαμμαση σε 2 χρονια θα λειτουργει το (υπο κατασκευη τωρα) νοτιο τμημα του λιμανιου και θα απαλλαγει απο λιμενικη δραστηριοτητα το κομματι απο γουναρη ως καρολου (1-9). υπομονη. εδω θα'μαστε

Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο σε 2 έτη???

στην αγιου νικολαου τωρα, θα υπαρχουν κινητα χωρισματα. οταν υπαρχει βαπορι δεμενο στο 9, στο 4 ή στο 7-8, θα μπαινουν κινητα χωρισματα που θα απομονωνουν μεγαλο χωρο γυρω απο τους καταπελτες και τις ραμπες, αφηνωτας εναν "διαδρομο" για τους πεζους. ο μωλος προς το κεφαλι θα ειναι τελειως ελευθερος.

H αλήθεια είναι ότι, με καλό καιρό που πολύς κόσμος κατεβαίνει στην Αγίου Νικολάου, όταν φορτώνει καράβι στο μώλο, μπερδεύονται νταλίκες, πεζοί, λιμενικοί και... μετανάστες μεταξύ τους :D

Link to comment
Share on other sites

τι το επιασες στο στομα σου;).

στο λιμανι υπαρχει εμπλοκη με το θεμα του αναδοχου. αλλος ειχε καταθεσει καλυτερη προσφορα (για αποπερατωση της Α' φασης, που θα τελειωνε το... 2002 και εναρξη της Β'), αλλος ομως επελεγη και εγκατασταθηκε, γιατι ο "επιτυχων" πηρε ποδι για διαδικαστικους λογους. ελα ομως που εκανε εφεση στο ελεγκτικο συνεδριο και δικαιωνεται. ΜΥΛΟΣ.

οσο για τον ISPS, οσοι πιστοι προσελθετε. τελος μαρτιου (σε ενα μηνα) ερχεται το πρωτο κλιμακιο ελεγκτων της Ε.Ε. ηδη εχουν αυξηθει κατα πολυ οι περιπολιες ειδικων δυναμεων του ΛΣ και ασφαλιτων (παλι του ΛΣ). Μεχρι τοτε θα εχουν εφαρμοστει αυτα που ειπα στο προχτεσινο ποστ.

ΥΓ ο εισαγγελεας ενηλικων πατρων, ανελαβε προσωρινος επιτροπος των 200 (και βαλε) ανηλικων αφγανων.

Link to comment
Share on other sites

μιας και το ζητησε ο .voyager και για να μη θαμπωνεστε απο μεγαλοστομιες για το νεο λιμανι που θα λυσει ολα τα προβληματα, μιλαμε (οπως εχουμε ξαναπει και παραπισω) για 4 θεσεις/γωνιες σε σχημα μαιανδρου που οι ακρινες θα εχουν μηκος γυρω στα 200+ μετρα και οι 2 ενδιαμεσες 180. αυτη τη στιγμη οτι αρχιζουν να διαμορφωνονται οι θεσεις, ενω στη στερια απο αποψη υποδομων (αιθουσα αναμονης, κιοσκια πρακτορειων, ασφαλτοστρωση κλπ) δεν υπαρχει τιποτα.

θελει πολυ δουλεια ακομη και ακομη δεν ειναι σιγουρος ο αναδοχος.:P

post-13-128326972597_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
στο λιμανι υπαρχει εμπλοκη με το θεμα του αναδοχου. αλλος ειχε καταθεσει καλυτερη προσφορα (για αποπερατωση της Α' φασης, που θα τελειωνε το... 2002 και εναρξη της Β'), αλλος ομως επελεγη και εγκατασταθηκε, γιατι ο "επιτυχων" πηρε ποδι για διαδικαστικους λογους. ελα ομως που εκανε εφεση στο ελεγκτικο συνεδριο και δικαιωνεται. ΜΥΛΟΣ.
στο Σ.τ.Ε. και οχι στο Ε.Σ. ειχε γινει η προσφυγη. το ΥΠΕΧΩΔΕ κερδισε παντως και το εργο ξεμπλοκαρει.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ο... ινδος πρεσβυς επισκεφτηκε την πατρα και εξεφρασε το ενδιαφερον ινδικων κεφαλαιων να επενδυσουν στην κατασκευη του εμπορικου τμηματος του λιμανιου.

εδωσε συνεντευξη και στην πελοποννησο, οπου αναφερεται εκτενως στις προθεσεις των Ινδων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
το κομματι απο αγιου νικολαου και προς βορεια (θεσεις 9-18) θα ειναι τελειως αποκλεισμενο για τους μη ταξιδευοντες και τους μη εργαζομενους. κοινως βολτες τελος.

το κομματι απο γουναρη ως αγιου νικολαου (1-4) θα επιτρεπονται και οσοι εχουν προπληρωσει θεσεις σταθμευσης στο parking του ολπα στο 4.

στην αγιου νικολαου τωρα, θα υπαρχουν κινητα χωρισματα. οταν υπαρχει βαπορι δεμενο στο 9, στο 4 ή στο 7-8, θα μπαινουν κινητα χωρισματα που θα απομονωνουν μεγαλο χωρο γυρω απο τους καταπελτες και τις ραμπες, αφηνωτας εναν "διαδρομο" για τους πεζους. ο μωλος προς το κεφαλι θα ειναι τελειως ελευθερος.

ειχαμε και δηλωσεις των παραγοντων του ΟΛΠΑ στον τυπο, οτι απο την επομενη εβδομαδα ισχυουν οι νεες ρυθμισεις και καταργουνται ολες οι ως τωρα αδειες διελευσης και θα εκδοθουν νεες με βασει τα isps κριτηρια. ακομη παντως γινονται εργασιες, δεν ειναι ολα ετοιμα.

κατι αλλο που το εχει γινει εδω και μερες αλλα ολο το ξεχναω;). στη βορεια, για την ακριβεια στη θεση 17, εχει ενα μεταλλικο κοκκινο φαναρι. αυτο πλεον εχει σχημα κοτσιδας. λες και το πηρε ενα χερι, το εστριψε και το λυγισε. τωρα ή κανενα φορτηγο το ξυρισε ενω εφευγε απο την πλαστιγγα ή κανενας καβος κοπηκε.

Link to comment
Share on other sites

με τα (ημι)μετρα του ΟΛΠΑ γινεται χαμος. οπως εχω πει και παραπανω, fully isps compliant θα ειναι το λιμανι, απο τη θεση 9 και βορειοτερα, με αλλα λογια απο τις οδους αγιου νικολαου ως Ναυμαχιας Ελλης. Η αγιου νικολαου θα ειναι για περιπαττο και θα υπαρχουν κινητα χωρισματα οταν ειναι βαπορι στο 4 ή στο 9 και απο γουναρη ως αγιου νικολαου (θεσεις 1-3) θα εφαρμοζεται ο ISPS, the Greek Way, για να μη χαθουν οι θεσεις parking που νοικιαζει ο ΟΛΠΑ.

ετσι μειωνονται οι θεσεις για εμπορικα πλοια, με αποτελεσμα να διαμαρτυρονται οι πρακτορες της ποντοπορου και να κατηγορουν των ΟΛΠΑ οτι αφηνει το κομματι 1-3 εκτος ISPS για να κανει το χατηρι του Δημαρχου. με αυτα και με αυτα γινεται πολυ δυσκολη η εκφορτωση της εισαγομενης πατατας που πλεον επιτρεπεται μονο στην Πατρα, στη Θεσσαλονικη και στο Ηρακλειο.

Η (φιλοκυβερνητικη) Πελοποννησος παει τον ΟΛΠΑ με το γαντι

Αποκλεισμό σε όλο το Λιμάνι της Πάτρας ζητούν οι ναυτιλιακές πράκτορες φορτηγών πλοίων τονίζοντας ότι με τον μερικό αποκλεισμό δεν εξυπηρετείται η δική τους δραστηριότητα, λόγω έλλειψης θέσεων ελλιμενισμού. Από την άλλη ο ΟΛΠΑ έχει προχωρήσει σε ήπιες παρεμβάσεις προκειμένου να εξυπηρετείται η απαίτηση της πόλης να διατηρηθεί η επαφή με το θαλάσσιο μέτωπο.

ενω η αντιπολιτευομενη Ημερα, που οι ιδιοκτητες της (οπως εχουμε δει και παλιοτερα) εχουν συμφεροντα σχετιζομενα με το λιμανι, κραζει αγριως τον ΟΛΠΑ.

Η ουσια ειναι οτι η Πατρα πρεπει να αποφασισει τι Λιμανι θελει. Η πολη ζει απο το λιμανι (παρα πολλα νοικοκυρια τρωνε ψωμι απο το λιμανι) και το λιμανι εκτος απο τα ferries εχει αξιοπροσεκτο εμπορικο εργο (και λογω βιομηχανικης περιοχης), που θα ηταν πολυ περισσοτερο αν υπηρχαν οι καταλληλες υποδομες.

αντι λοιπον δημος, κυβερνηση (μεσω του ΟΛΠΑ και της περιφερειας Δ.Ελλαδας) και επιμελητηριο να κανουν μικροπολιτικη, θα επρεπε να ερθουν ερθουν σε συνεννοηση για το πως θελουμε την πολη και το λιμανι την επομενη 15ετια (οταν θα εχουν ολοκληρωθει αυτοκινητοδρομοι και σιδηροδρομοι στην περιοχη). νομιζουν οτι με τις 2+2 θεσεις για ferries στον αγιο αντρεα τελειωσαμε.

για μενα εκτος απο αυτες (που μονο οι δυο ειναι για βαπορια ανω των 200 μετρων) χρειαζεται η κατασκευη αλλων 2 θεσεων πλαγιοδετησης γυρω στα 220 μετρα για ferries (συνολο 6) με την καταλληλη υποδομη για χωριστη επιβιβαση επιβατων οχηματων. επιπλεον 2 θεσεις πρυμνιοπλαγιοδετησης (με fingerpier) που το χειμωνα θα χρησιμευουν για διανυκτερευσεις και μικροεπισκευες και το καλοκαιρι για κανονικη χρηση.

περα απο τα ferries χρειαζονται τουλαχιστον 200 μετρα τουλαχιστον για τα μοτορσιπακια κλπ coasters και αλλα 200 με αρκετο βυθισμα για τα product tankers, αλλα και για μεσαια containerships (4-5χιλ ΤΕU). εχουν γινει προσπαθειες να πιανουν τετοια εδω, αλλα κολλαμε στις υποδομες. μιλαμε δηλαδη για επεκταση του λιμανιου προς νοτο. στα χαρτια υπαρχουν διαφορα σχεδια (οπως και η απ'ευθειας συνδεση του νεου λιμανιου με την εθνικη στο υψος του Γλαυκου ποταμου). Ολα αυτα κολλανε στο οτι δεν υπαρχει σοβαρη προσεγγιση, ουτε οραμα, ουτε γνωση σε οσους κατεχουν τις σχετικες θεσεις.

δεν μπορει να λεμε οτι ολα θα ειναι ενταξει το 2010 που θα ειναι ετοιμες οι 4 θεσεις για ferries που θα επρεπε να ειναι ετοιμες το 1997:mad:, ενω την δια στιγμη τα φορτηγα που πανε για το λιμανι περνανε στην ουσια μεσα απο την πολη. εχει λογικη να λεμε δε θελω να κοψω την πολη απο το θαλασσιο μετωπο, αλλα αυτο δεν πρεπει να σημαινει οτι δεν θα λειτουργει το λιμανι. δεν μπορει ο ΙSPS να ειναι γνωστος εδω και 6 χρονια, να εχουν παρει τα ελληνικα λιμανια (και η πατρα) ενα καρο παρατασεις απο το 2004 και παλι να κανουμε πατεντες 4 μερες πριν τον ελεγχο πιστοποιησης.

Link to comment
Share on other sites

και επισημως isps compliant το Furopoort.

το κομματι αγιου νικολαου-θεσσαλονικης (θεσεις 9-18) ειναι αποκλεισμενο. στην αγ νικολαου υπαρχει κλιμακιο του ΛΣ που δεν επιτρεπει να περασει κανεις μη διαπιστευμενος καιι συντομα θα μπει φυλακιο διπλα απο τη ραμπα του 9. ηδη εχει μπει κιγκλιδωμα, ενω θα μεταφερθει και το κιοσκι της Agoudimos Lines.

στο βορειο λιμενοβραχιονα (16-17-18θεσεις) μπηκε μονιμη περιφραξη σε αποσταση 3-4 μετρα απο την ακρη του ντοκου ετσι ωστε να μην μπορει να πλησιασει κανεις τα βαπορια, αλλα απο την αλλη να μη χαθουν οι θεσεις σταθμευσεις για ασυνοδευτα που υπαρχουν γυρω απο τη γεφυροπλαστιγγα.

στο 7-8 εχουν τοποθετηθει "κινητα" χωρισματα σε αποσταδη 3-4 μετρα απο τον ντοκο. μπορει να μην ειναι πακτωμενα, αλλα δε βλεπω να μετακινουνται, παρα τις υποσχεσεις. αναλογη πατεντα με το βορειο λιομενοβραχιονα, εχει γινει και στο γαλλικο μωλο (νοτιος λιμενοβραχιονας) που ειναι τελωνιακος χωρος και υπαρχει και χωρος για φορτηγα.

αυτες τις μερες που ηταν εδω οι επιθεωρητες δε γινονταν αναχωρησεις εξωτερικου (ή φορτωσεις ποντοπορου) απο τις θεσεις 3&4 που ειναι εκτος αποκλεισμενης ζωνης. νομιζω οτι θα χαλαρωσει αυτο μολις φυγουν οι επιθεωρητες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...