Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

το match για το Patras Furopoort:o εχει συνεχεια. θα βαλω ολοκληρω δημοσιευμα της Πελοποννησου, επειδη η εφημεριδα δεν εχει αρχειο ειδησεων και μετα τα λινκ δε δουλευουν.

πριν μερικα χρονια ο ΟΛΠA αγορασε τις εγκαταστασεις (ακινητο και πολυ μεγαλη εκταση) της "Πειραϊκης Πατραϊκης" (προβληματικη των 80s) για να κανει Logistics & Container Centre. η "Πειραϊκη Πατραϊκη" ειναι στο νοτιο ακρο του νεου λιμανιου (οπως θα ειναι οταν ολοκληρωθει η κατασκευη ολων των φασεων) και πολυ κοντα σε εξοδο της περιμετρικης οδου.

Ο Fura Chavez εχει αλλες σκεψεις ομως;) (απο τον Μ.Βασιλακη το κομματι)

Κόντρα με τον ΟΛΠΑ για την αξιοποίηση του ακινήτου της Πειραϊκής Πατραϊκής

« Εάν θέλει να κάνει πλούσιο τον Ο . Λ . ΠΑ . ο κ . Φούρας, ας εντάξει το ακίνητο της πρώην Πειραϊκής Πατραϊκής στο σχέδιο πόλης ...» απάντησε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Σωτήρης Μαμμάσης , στην σχετική προειδοποίηση που απηύθυνε ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Πατρέων προς τον Ο . Λ . ΠΑ . Α.Ε., στην περίπτωση που δεν επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών για την αξιοποίηση των παλαιών βιομηχανικών εγκαταστάσεων.

Ο Α . Φούρας εξακολουθεί να κρατά στην επικαιρότητα τα θέματα του λιμανιού , θέλοντας να δείξει ότι ο Δήμος θα έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για όσα συμβαίνουν ή σχεδιάζονται στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα της Πάτρας .

Hπια ήταν η αντίδραση του Σ . Μαμμάση , ο οποίος αντιτείνει : « Πρέπει να υπάρχει σεβασμός στους φορείς και τις αποφάσεις τους». Εννοώντας ότι θα πρέπει να αναγνωρίζεται από όλους ( και τον Δήμο ) η αυτονομία στα ζητήματα λειτουργίας του Οργανισμού. Παράλληλα , ο διευθύνων σύμβουλος του Ο . Λ . ΠΑ . Α . Ε . αποφαίνεται ότι από την ενδεχόμενη ένταξη του ακινήτου της Πειραϊκής Πατραϊκής στο σχέδιο πόλης δεν θα βγει χαμένος ο Οργανισμός , αλλά η πόλη. Μεταξύ άλλων , οι συνέπειες θα έχουν να κάνουν με την στέρηση από το λιμάνι και τους χρήστες του αναγκαίων υποδομών ( το ακίνητο προορίζεται για εμπορευματικό - διαμετακομιστικό κέντρο), και με την τσιμεντοποίηση ενός μεγάλου εδαφικού τμήματος της ήδη υποβαθμισμένης νότιας Πάτρας .

Οι δύο πλευρές εμφανίζονται να έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις συνολικά στα θέματα διαχείρισης της λιμενικής ζώνης . Πρόσφατη ήταν η ανάδειξη από την « Π » του θέματος των νέων διεθνών κανόνων ασφαλείας του λιμανιού . Για το οποίο ο Α . Φούρας υποστηρίζει ότι δεν θα επιτρέψει να μετατραπεί το λιμάνι σε φρούριο για τους πολίτες μετά τον ερχόμενο Ιούλιο ( 2007 ), ενώ ο Σ. Μαμμάσης έχει τονίζει κατ’ επανάληψη ότι εάν δεν ισχύσουν τα νέα μέτρα η Πάτρα δεν θα μπορεί να έχει πιστοποιημένο διεθνώς λιμάνι.

Στην πρόταση του Σ . Μαμμάση για την δημιουργία τοπικού μετώπου φορέων με στόχο την άμβλυνση των αρνητικών συνεπειών που θα επιφέρουν τα νέα μέτρα ασφαλείας , ο νέος Δήμαρχος Πατρέων έχει δηλώσει ότι θα καθίσει στο ίδιο τραπέζι και θα συζητήσει εάν ο Ο.Λ. ΠΑ . δεχθεί εκ των προτέρων την παραχώρηση τμημάτων της λιμενικής ζώνης που δεν προσφέρονται στη ναυσιπλοΐα . « Δεν δεχόμαστε προαπαιτούμενα ...» ήταν η απάντηση του διευθύνοντα συμβούλου του Οργανισμού. Όλες οι ενδείξεις οδηγούν στην εκτίμηση ότι θα ακολουθήσουν και νέα επεισόδια στο σήριαλ μετά την Πρωτοχρονιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ενα ακομη "αφιερωμα" απο την ημερα, για το "νεο" λιμανι. δε λεει κατι καινουργιο, απλα το βαζω για να δειτε τον "πατρινιοκεντρικο" χαρακτηρα των τοπικων Μediων.

Συμπερασματικά, θα θέλαμε σήμερα, παρουσιάζοντας το πολυβασανισμένο αυτό έργο, να μπορούσαμε να γράψουμε πως σε λίγο καιρό οι Πατρινοί, οι υπόλοιποι Έλληνες, αλλά και οι Ευρωπαίοι πολίτες, θα έχουν στη διάθεσή τους ένα λιμάνι πραγματικά αντάξιο της φήμης της Πάτρας και της διαμετακομιστικής της ιστορίας ανά τους αιώνες, αλλά δυστυχώς κάτι τέτοιο αναβάλλεται επ’ αόριστον… ή τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που ο χώρος αυτός θα θυμίζει λιμάνι και μάλιστα ευρωπαϊκών προδιαγραφών, όπως μας υποσχέθηκαν.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ειχαμε συναντηση Φουρα Κεφαλογιαννη οπου εξετεθησαν τα γνωστα αιτηματαν (μελος στο ΔΣ του ΟΛΠΑ απο το Δημο, παραχωρηση μερους του λιμανιου στο Δημο κλπ). για τον Ισθμο δεν εγινε κουβεντα. Λογικα θα συζητηθει στη συναντηση με τον Υπουργο ΠΕΧΩΔΕ

Link to comment
Share on other sites

μεχρι τα μεσα ιουλιου το furopoort κλεινει για ολους τους "μη εχοντας εργασιαν".

για να μην αποκοπει τελειως η προσβαση στο "Μωλο" (προβλητα αγ νικολαου) εξεταζεται το εξης:

θα μπει περιφραξη καμια 30 μετρα μετα τις ραμπες 4 & 9. θα υπαρχει πεζογεφυρα στην τραπεζοειδη νησιδα απεναντι απο την πλατεια που θα βγαζει αμεσως μετα την περιφραξη.

μολις λοιπον η τεως πολιτιστικη πρωτευουσα γινει ΙSPS compliant σημεια για shipfriendαραιους θα ειναι, η (μιση) αγιου νικολαου, η καφετερια στο φαρο και το εκει "waterfront" απεναντι απο τον αγιο ανδρεα, το Θεατρακι στη βορεια και ο κυματοθραυστης της μαρινας

Link to comment
Share on other sites

προς επιβεβαιωση ενα ρεπορταζ απο τη σημερινη.

δυο λεπτομερειες για οσους μπειτε στον κοπο να το διαβασετε.

οταν λεει απο γουναρη μεχρι 5 πηγαδιων, εννοει ολο το λιμανι απο τη μαρινα μεχρι την ιχθυοσκαλα.

για την αγ νικολαου εξαιρεση παιζει ΜΟΝΟ σε περιπτωση που απο τις θεσεις 4-9 δε γινονται διεθνεις αναχωρησεις αλλα μονο διανυκτερευσεις

Link to comment
Share on other sites

Μετά από το σχετικό διαγωνισμό που διενήργησε ο Οργανισμός, την εκπόνηση της μελέτης έχει αναλάβει η πιστοποιημένη από το ΥΕΝ ιδιωτική εταιρεία "Κατράντζος Σεκιούριτι"

Εαν το ΥΕΝ μεσω του Λιμενικου Σωματος δε θεωρει εαυτον ικανο να εκπονησει τη μελετη και να αναλαβει την φυλαξη του λιμανιου, τοτε με ποια λογικη και προσοντα μπορει το ΥΕΝ να κρινει και να αποφασισει αν μια ιδιωτικη εταιρεια μπορει να προχωρησει στην εφαρμογη του ISPS?

Τι λεω τωρα ε? Μαλλον ξεχασα σε ποια χωρα ζω! Η μαλλον οχι σε χωρα, σε κατι αλλο ζουμε...B)

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιογράφος: Στο λιμάνι υπάρχουν δύο ανοικτά ζητήματα. Η δεκαετής πολιορκία του από τους εκατοντάδες μετανάστες και η πρόσβαση των δημοτών, όταν εφαρμοστούν τα νέα μέτρα ασφαλείας.

El Furador: Υπάρχει ένα μεγαλύτερο πρόβλημα. Η Πάτρα, μια παραλιακή πόλη, βιώνει την έξωσή της από τη θάλασσά της. Εξίμισι χιλιόμετρα ακτών έχουν παραχωρηθεί από το υπουργείο Οικονομικών στον Οργανισμό Λιμένα Πατρών. Διεκδικούμε την παραχώρηση στο Δήμο όλων των τμημάτων που δεν χρησιμοποιούνται για το μεταφορικό έργο. Η Πάτρα θέλει το λιμάνι της, θέλει το μεταφορικό έργο και γι’ αυτό ακριβώς γίνεται το καινούργιο λιμάνι. Πιστεύω ότι υπάρχει ευκαιρία συνεννόησης, προκειμένου να αποκτήσει ο δήμος τη δυνατότητα να διαμορφώσει πολιτική για τις ακτές του, ώστε να έχουμε και ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών, αλλά και συνθήκες οικονομικής ανάπτυξης.

απο την παραλληλη συνεντευξη Φουρανδρεα και Βασιλη Παπαφτερωτοπουλου στην Καθημερινη της 21/1. παει η διανοιξη της διωρυγας, πανε τα Patramax κρουαζιεροπλοια, πανε οι 4.000 επισκεπτες τη μερα. Στις Αθηναϊκες εφημεριδες δεν ενοιγουμε το κουτακι:D

Link to comment
Share on other sites

ο φουρας ζητα να δοθει στο δημο το κομματι της λιμενικης ζωνης μεταξυ του παλιου και του νεου λιμανιου (οδοι παπαφλεσσα ως βορε ηπειρου) το οποιο παραμενει αναξιοποιητο. αυτο επισημως. ανεπισημως συνεργατες και "κυκλοι" του Δημαρχου διαρρεουν οτι ο σε αντιθετη περιπτωση θα πεζοδρομησει την Αγ.Ανδρεου και την Οθωνος - Αμαλιας (η παραλιακη και η πρωτη παραλληλη αυτης) ωστε να μην μπορει να λειτουργησει ο ΟΛΠΑ. επισης κυκλοφορει "εμμεσα αλλα σαφα" οτι ο δημος αν δεν εχει λογο στο λιμανι θα ενταξει στο σχεδιο πολης το βιομηχανικο ακινητο της πρωην Πειραϊκης Πατραϊκης (προκειται για το παλιο εργοστασιο με τεραστια εκταση που ανηκει στον ΟΛΠΑ. θελει να το κανει διαμετακομιστικο κεντρο γιατι ειναι κοντα στο νεο λιμανι. αν μπει στο σχεδιο πολης τοτε ο Δημος θα παρει το 40% της εκτασης).

με αλλα λογια, αν πιασετε την κοπελια σας να το κανει με τον κολλητο σας κοβετε τη σαυρα σας. αν τα κανει αυτα ο Φουρας θα εξασφαλισει εναν αδριαντα στην ηγουμενιτσα και αλλον ενα στο πλατυγιαλι.

βεβαια για να πουμε και την αληθεια, ο ΟΛΠΑ δεν διοικειται και απο κανεναν μανατζερ. πολλαπλως αποτυχημενος υποψηφιος βουλευτης της Νεας Διακυβερνησης εχει το πανω χερι. Αν σκεφτειτε οτι ολοι οι αιρετοι θεσμοι στην περιοχη ελεγχονται απο το κινημα, ο μονος μοχλος παρεμβασης των "επανιδρυτων" ειναι το λιμανι και η περιφερεια δυτικης ελλαδας.

Link to comment
Share on other sites

Ινα πληρωθη το ρηθεν υπο του Χαρρυ Κλυνν του προφητου: "Ποιο Ελληνο-Σκοπιανο, ποιο Ελληνο-Βουλγαρικο, ποια Ελληνο-Τουρκικα, το μεγαλυτερο προβλημα στην Ελλαδα, ειναι το Ελληνο-Ελληνικο".

Link to comment
Share on other sites

stathmos_ypodoxis_11aae6075fe99b13b79f49b91e01fd33.jpg

στο σηριαλ της κοντρας Δημου ΟΛΠΑ προστεθηκε ενα ακομη επεισοδιο. ενω η Πυλη 7 ονομαζεται "Μελινα Μερκουρη" ο ΟΛΠΑ ονομαζει το νεο σταθμο υποδοχης (passenger terminal) "Παναγιωτης Κανελλοπουλος". Αρχικα το σχεδιο ηταν να ονομαστει και αυτος Μελινα. Ομως απο το 2004 και μετα παιζει και το ονομα του Π.Κανελλοπουλου. Για ποιο λογο; μα για να κανουν σπασιμο οι γαλαζιοι στους πασοκους.

Συμφωνα με το gowest, o Δημος αντιπροτεινει μουσειο... Αχαιων Πρωθυπουργων.;).

πατρινο καρναβαλι για παντα:P

Link to comment
Share on other sites

Και πεστε μου τωρα εμενα, σε τι ουσιαστικο διαφερει ο οποιοσδηποτε οπαδος που κανει καφριλικια στα γηπεδα, απο ολους τους αντιστοιχους των πολιτικων κομματων. Και μη μου πει κανεις οτι οι τελευταιοι κανουν ο,τι κανουν για το καλο της χωρας...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Η σημαντικότερη και πιο άμεση ανάγκη -όπως συμφωνήθηκε- είναι η εργολαβία για την εκβάθυνση της λιμενολεκάνης, η οποία έχει σήμερα βάθος μόλις 6,5 μέτρων αντί για τα 9 μέτρα βάθος που θα έπρεπε να υπάρχουν για να εξυπηρετούνται σωστά τα πλοία.

Σύμφωνα με τον κ. Μαμμάση, το σημερινό βάθος δημιουργεί πολλούς κινδύνους, ιδιαίτερα για τις μηχανές των πλοίων, που κινδυνεύουν να καταστραφούν από την εισροή χωμάτων, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που τα επιβατηγά πλοία ακούμπησαν το βυθό.

για το παρον λιμανι τωρα, εδω και καιρο φωναζουν εταιρειες, πρακτορες & πλοιαρχοι για εκβαθυνσεις και αλλες παρεμβασεις. στη νοτια λεκανη (θεσεις 1-6) οντως το βαθος εχει μειωθει και οταν μανουβραρουν τα ferries σηκωνεται λασπη και βουρκος. αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που αποφευγουν τη νοτια τα μεγαλα ferries του λιμανιου.
καποια στιγμη το ειδα απο καθετο δρομο να προσπαθει να μανουβραρει στη νοτια λεκανη.

τα εχουμε ξανα πει, το ξερουν και οι αρμοδιοι, αλλα τπτ δεν γινεται. πριν 6 μηνες ο προεδρος του ΟΛΠΑ και ο τοτε περιφερειαρχης υποσχονταν εκβαθυνσεις στο λιμανι και κυριως στη νοτια λεκανη, γιατι ειναι επικυνδυνη και αντι 9 μετρα εχει φτασει να εχει 6,5-7 μετρα βαθος. 6.7 ειναι το horizon οποτε καταλαβαινετε. οσο και να δουλευαν προπελακια ρυμουλκα και προπελλες, με τοσο μικρο βαθος και τον αερα κοντρα...

σημερα ο τοπικος τυπος επανερχεται στο θεμα, επισημαινοντας ακριβως αυτο. οτι δηλαδη εχουν μικρυνει τα βαθη στο λιμανι με τις γνωστες συνεπεις.

δραγα παντως εχουμε να δουμε παρα πολλα χρονια

Link to comment
Share on other sites

€50εκ για το υπο κατασκευη λιμανι και €5,2εκ για το υπαρχον εφερε ο Μιχαλης Λιαπης σημερα που επισκεφθηκε την πατρα (οχι δεν κατεβαινει εδω για βουλευτης).

αν το υπο κατασκευη λιμανι ολοκληρωθει εντος 2ετιας ο αναδοχος περνει 2εκ μπαξισι. το κονδυλι για το υπο κατασκευη λιμανι εχει περασει στην εφημεριδα της Ε.Ε.

εχει επιλεγει επισης ο αναδοχος (και θα εγκατασταθει συντομα), που θα κανει εκβαθυνσεις στο λιμανι. απο το στομα του Λιαπη και στου Θεου το αυτι.

Λεπτομερειες στην Ημερα..

ΥΓ. λιγο off topic, αλλα εχει πλακα. συμφωνα με τη ΝΕΤ και τα τοπικα καναλια, ο Λιαπης δεσμευθηκε να χρηματοδοτησει το σχεδιο του Ανδρεα Φουρα για κατασκευη τραμ στην πατρα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από το ΥΠΕΧΩΔΕ εκδόθηκε σήμερα η ακόλουθη ανακοίνωση:

Ανάδειξη προσωρινού μειοδότη στο 2ο Τμήμα του Νέου Λιμένα Πατρών

Αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης για το έργο «Ολοκλήρωση λιμενικών έργων 2ου τμήματος και έργων επιδομής του Νέου Λιμένα Πατρών», συνολικού προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ.

Πρώτος μειοδότης του διαγωνισμού αναδείχθηκε η Κοινοπραξία: ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ, ΚΑΣΤΩΡ ΑΕ

Βασικά χαρακτηριστικά του έργου είναι :

- Μήκος κρηπιδώματος: 950μ

- Θέσεις πλοίων: 4

- Μήκος κυματοθραύστη: 1230μ

- Συνολικό εμβαδόν κτηρίων: 6060τμ (Τερματικός σταθμός, Κτήριο Υπηρεσιών Λιμένα, Πυροσβεστικός Σταθμός, δύο Πύλες)

- Έκταση χερσαίας ζώνης: 210 στρέμματα

Ο χρόνος ολοκλήρωσης του έργου είναι 24 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης του. Συνεπώς αναμένεται τον Ιούλιο του 2009 να τεθεί σε λειτουργία το επιβατηγό τμήμα του Νέου Λιμανιού της Πάτρας.

Σημειώνεται ότι ο Ν.Λ Πατρών δημοπρατήθηκε καταρχάς το 1995 (1ο τμήμα) και μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί μόνο το 1ο τμήμα των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Επίσης, με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά προωθούνται και τα έργα του τρίτου τμήματος (εμπορικό κομμάτι) του Νέου Λιμένα Πάτρας.

Η μελέτη του τρίτου τμήματος με προϋπολογισμό 2,8 εκατ. ευρώ δημοπρατήθηκε και υπεγράφη η σχετική σύμβαση και το αντίστοιχο έργο έχει ενταχθεί στο Δ ΚΠΣ, με προοπτική δημοπράτησης εντός του 2008.

Τελικά πες-πες ο Φούρας τα τσίμπησε τα φράγκα απ' τον Σαρακατσάνο;)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

να πω πρωτα απο ολα οτι δεν τα τσιμπησε ο Φουρας, αλλα ο Μαμμασης που ειναι Προεδρος του ΟΛΠΑ;).

συμφωνα με σημερινο δημοσιευμα της Πελοποννησου, αλλα και με δηλωσεις του Μαμμαση σε αλλα τοπικα μεσα τα πραγματα εχουν ως εξης:

πρωτα απ'ολα δε μιλαμε πλεον για παλιο και νεο λιμανι, αλλα για Βορειο Τομεα (το υπαρχον) και Νοτιο (το υποκατασκευη) και θα εξακολουθησουν να λειτοργουν και τα 2 (με τις νεες "επωνυμιες").

μολις ολοκληρωθει το Νοτιο Λιμανι, θα αποδωθουν για χρηση στους πολιτες οι χωροι του λιμανιου απο τις οδους Γουναρη ως Κολοκωτρωνη. Δηλαδη για τους γνωριζοντες οι τωρινες θεσεις 1-9. Η ειδηση ειναι οτι ο,τι γινει εκει (κεντρα αναψυχης και ελαφρα;) εμπορικη χρηση) θα εξακολουθησει να ανηκει στον ΟΛΠΑ. η εταιρεια του λιμανιου δεν παραχωρει στο Δημο τιποτα;) οι τωρινες θεσεις 10-18 θα εξακολουθησουν να χρησιμοποιουνται και μετα (και πολυ σωστα θα κανουν).

μεχρι να ολοκληρωθει το Νοτιο τμημα, θα γινουν εργασιες στο υπαρχον λιμανι: εκβαθυνσεις, αποκαταστασεις κρηπιδωματων, αλλα και εργα βιτρινας (βαψιματα κλπ). αυτα τα εχουμε ξακακουσει. εκεινο που δεν ειχαμε ξανακουσει και με χαρα ακουμε οτι γινεται ειναι οτι εγκριθηκαν καποιες αλλαγες στο υπο κατασκευη λιμανι. ετσι τα 2 απο τα 4 κρηπιδωματα (τα ακριανα) θα εχουν μηκος 220 και οχι 180 μετρα που προεβλεπε η αρχικη μελετη. Επισης στο εμπορικο κομματι θα εχουμε βυθισματα ανω των 15 μετρων αντι 11 που προβλεποταν αρχικα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

o ΟΛΠΑ, δια μεσω του προεδρου του, εχει εκδηλωσει ενδιαφερον να επεκτεινει τη μαρινα προς βορρα (απο το καρναγιο βορεια της μαρινας, μεχρι την οδο κανελλοπουλου που βγαζει στην εθνικη οδο). Ο Δημαρχος Πατρεων και Πασης Δυτικης Ελλαδος ομως, ενισταται. Η πατρα ασφυκτια, γιατι τα 7,5χλμ θαλασσιου μετωπου (waterfront στα ελληνικα:confused: ) της πολης ειναι αποκλεισμενα και αντιπροτεινει η μαρινα να γινει στο... αντιρριο, στο χωρο που υπηρχε το εργοταξιο κατασκευης της Γεφυρας.

Βεβαια η πολη δεν ασφυκτια. προβλεπεται αποδοση πολλων χωρων της λιμενικης ζωνης για χρηση απο το κοινο, αλλα η εκμεταλλευση δε θα ειναι στο Δημο. το εχουμε ξανααναφερει και αυτο βασικα ειναι η αιτια της κοντρας. προσφατα η Νομαρχια και ο Δημος προεβαλαν εμποδια στην κατασκευη του ανισοπεδου κομβου που θα συνδεει μελλοντικα το νοτιο (υπο κατασκευη) τμημα του λιμανιου με την παρακαμψη της πατρα.

μεσα σε ολα αυτα εχουμε 2 σημαντικες εξελιξεις: α) αυριο μας επισκεπτεται ο πρωθυπουργος για να εξαγγειλλει τα εργα που χρονιζουν και ολο δρομολογουνται (απο πρασινους και γαλαζιους). β) ομαδα πατρινων προτεινει να διεκδικησει η πατρα τους EuroGames του 2009. προκειται για τους πανευρωπαϊκους αγωνες στιβου ομοφυλοφιλων. οπου γινονται μαζευονται 3.000αθλητες και 12.000 επισκεπτες. ετσι και γινουν εδω, θα ερθουν παραπολλοι απο Αδριατικη, οποτε θα μποτζαρουν ολα τα καμαρια του fossen, του lubek και του Fincantieri:p

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

εδω και αρκετο καιρο, στο furopoort γινονται εργα.

μια δγαγα κανει εκβαθυνσεις στη νοτια λεκανη. "εσκαψε" τη νοτια και τωρα "σκαβει" στις θεσεις 1 & 2. τα μοτορσιπακια δενουν στο κεφαλι του 1, ενω η νοτια για τα ferries χρησιμοποιειται ελαχιστα.

τωρα για τον προσδοκιμο χρονο ολοκληρωσης δεν ξερω. αν κρινω απο το μεγεθος της δραγας παντως...

Link to comment
Share on other sites

α ξεχασα το σημαντικοτερο:(. εδω και 2-3 βδομαδες εχει κατσει ραμπα του 11, με αποτελεσμα αυτη η θεση να χρησιμοποιειται μονο απο τα ρυμουλκα και τα ανεφοδιαστικα.

υπηρχε ηδη σπηλαιωση αναμεσα στη ραμπα του 11 και του 10 και πλεον εχει καθισει παρα πολυ και ολη η ραμπα και μεγαλο μερος του ντοκου σχεδον μεχρι τη ραμπα του 10.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

κοντευει 2 μηνες εκτος χρησης το 11. η ραμπα εχει ξηλωθει τελειως και φτιαχνεται καινουργια, ενω εχουν γινει και τα απαραιτητα για να στηριχτει σωστα ο ντοκος και να "κλεισει" η σπηλαιωση.

το 11 το χρησιμοποιουν μονο τα ανεφοδιαστικα και που και που κανενα ferry που παραμενει για υπνο, χωρις βεβαια να ριχνει καταπελτη πρυμα;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...