Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κατά τα άλλα, ISPS Level 1 το λιμάνι :rolleyes:. Κι εμένα η ίδια εικόνα μου μετεφέρθη. Φίλος που επιβιβάστηκε από Πάτρα την περασμένη εβδομάδα, έχει βγάλει και εκείνος κάμποσα βίντεο με αυτά που περιγράφετε παραπάνω. Χαρακτηριστικό στιγμιότυπο, ιδιοκτήτης camper ο οποίος μόλις έχει αποβιβαστεί από το όχημά του, έξω από τα πρακτορεία εισιτηρίων. Με την αποβίβασή του, ένας μετανάστης τον πλησιάζει αμέσως για να διαπραγματευτεί πέρασμα στην Ευρώπη εντός του camper. Την ίδια ακριβώς στιγμή 2 άλλοι, στην άλλη πλευρά του οχήματος, προσπαθούν να ανοίξουν το πλαινό παράθυρο του οχήματος για να εισχωρήσουν κρυφά μέσα. Τι να λέμε τώρα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 31/8/2017 at 10:52 PM, proud_ionian said:

τρεχει διαγωνισμος του ΟΛΠΑ για ενισχυση της περιφραξης.

απο οτι ειδα σε τοπικο site (δεν θυμαμαι αν ηταν το pelop.gr ή the best.gr) ξεκινα συντομα η κατασκευη της περιφραξης (συντομα λεμε απο το 2011).

θα εχει τσιμεντενια βαση, συνολικο υψος 3μ και θα ειναι φτιαγμενη απο φυλλα plexiglass.  σαν ηχοπετασμα ενα πραγμα.:P

στο παλιο λιμανι, που διαχειριζεται ο δημος ντε, εχει ερθει... η αναπτυξη.

στο κτιριο του πρωην λιμεναρχειου, εχουν επιστρεψει δριμυτεροι οι συμπολιτες μας απο την κεντρικη ασια και την αφρικη (για συριους δεν τους κοβω παντως). στο 4, εκει που ηταν το στεγαστρο απο αμιανατο (αυτο που κατερρευσε), εχει στηθει για το καρναβαλι ενα λουνα παρκ, που πληροι ολους τους κανονες safety μιας χωρας της δυτικης αφρικης<_<, ενω η αγιου νικολαου, ειναι παλι τις ωρες αιχμης χωρος σταθμευσης αυτοκινητων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
On 5/9/2017 at 5:34 PM, proud_ionian said:

λεφτα μοιραζειο κυρ παναγιωτης.

αναβαθμιση του, ετοιμορροπου, υποστεγου στη θεση 10,

μετα τη νιλα με το (αμιαντο)υποστεγο στο 4, που κατερρευσε πριν λιγους μηνες σκορπωντας πανικο, η υποστηλωση||αφαιρεση αμιαντου του υποστεγου στο 10 προχωρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απειλές για απόσυρση του Ομίλου από την Πάτρα λόγω μεταναστευτικού....

 

http://tempo24.news/eidisi/178188/limani-patras-aposyrei-ta-ploia-tis-megali-naytiliaki-etaireia-logo-metanaston-esteile

 

και εδώ

http://patrastimes.gr/home-page-slider/η-grimaldi-ζητά-τη-λήψη-μέτρων-ασφαλείας-από-τ/

Επίσημα ανακάλεσαν τις δηλώσεις αλλά η αλήθεια είναι αυτή:

https://www.protothema.gr/greece/article/785189/i-grimaldi-zita-ti-lipsi-metron-asfaleias-apo-tous-metanastes-sto-limani-tis-patras/ 

κάτι που ισχύει(δυστυχώς)

Edited by nikosa
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα τους είναι ότι μεταφέρουν σχεδόν κάθε φορά λαθρομετανάστες από την Πάτρα(Ειδικά τα πλοία του Μπρίντιζι και τα Eurocargo που δουλεύουν φορτηγά).Όταν δεν μπορείς να  εφαρμόσεις  σαν λιμάνι τον ISPS δεν φταίει ο οποιοσδήποτε εφοπλιστής.Το λιμάνι της Πάτρας είναι "μπατε σκύλοι αλέστε'' και  δεν νομίζω να είναι υποχρεωμένος να ψάχνει τα φορτηγά για λαθρομετανάστες ,επειδή κάποιοι  δεν μπορούν ή βαριούνται να κάνουν την δουλειά τους....

Πέρσι στο Μπρίντιζι είχαν αλλάξει επίπεδο στον ISPS για τον λόγο αυτό.Γενικά σαν λιμάνι όλοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους....

Και φταίνε κυρίως για αυτή την κατάσταση όλοι οι τοπικοί φορείς...Γιατί στην Ηγουμενίτσα δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα? 

'

''

Βέβαια υπάρχει και η αντίστοιχη οργάνωση:

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/485759

Link to comment
Share on other sites

πεντε χρονια ειχαμε ηρεμησει και την τελευταια διετια, το θεμα εχει φουντωσει παλι.

οποτε υπηρχε εξαρση του μεταναστευτικου/προσφυγικου, στην πατρα (αρκετες φορες τα τελευταια 22 χρονια), η εξηγηση παντα ηταν απλη και μια: μπορουσαν να φευγουν. και παντα στο τελος αποκαλυφθηκε οτι μπορουσαν να φευγουν, γιατι υπηρχε "συστημα" που το υποστηριζε ακομη και μεσα στις επισημες αρχες.

δεν φταινει οι τοπικοι φορεις γενικως, ουτε η γεωγραφια της περιοχης γενικως

Link to comment
Share on other sites

Προσφέρονται όμως και οι γειτονικοί χώροι του λιμανιού που έχει πολλά εγκαταλελειμμένα κτίρια...

Εάν φύγει μία εταιρεία θα ακολουθήσουν σίγουρα όλες...

Συν   τοις άλλοις  22 χρόνια δεν έχει γίνει τίποτε από τους αρμόδιους φορείς της πόλης ...

Κρίμα να φύγουν οι εταιρείες από την Πάτρα  για το λιμάνι  για Ηγουμενίτσα ή Αστακό αλλά  κάτι πρέπει να κάνουν θα είναι ένα νέο  μεγάλο  οικονομικό πλήγμα για την πόλη....

Δυστυχώς με ευχές δεν λύνεται κανένα πρόβλημα χρειάζονται πράξεις....

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά, πέρα από την Πάτρα, τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν περιοδικά και στην Ηγουμενίτσα και προ κρίσης και η Κόρινθος. Ουκ ολίγα τα δημοσιεύματα στο παρελθόν για τις διαμαρτυρίες των μεταφορέων για τους μετανάστες που τρύπωναν στα φορτηγά τους.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν περιπτώσεις  που είναι επιμελώς κρυμμένοι (πχ σε κενά βυτία) αλλά τις περισσότερες περιπτώσεις εισέρχονται στο λιμάνι (χώρο ISPS)  πηδάνε από τις μάντρες και κανείς να μην τους βλέπει...Το πρόβλημα στην Πάτρα είναι ότι δεν επεμβαίνει η αστυνομία απέξω και δεν τους απωθούν οι λιμενικοί...Στήνονται σε δύο τρία σημεία και περνάνε οι λαθρομετανάστες από άλλα αφύλακτα σημεία...

Link to comment
Share on other sites

περα απο αυτα που αναφερει ο @gtogias για τα αλλα λιμανια, στη πατρα οποτε υπηρχε εξαρση του φαινομενου, στη συνεχεια αποκαλυφθηκε οτι υπηρχε εκτεταμενο κυκλωμα που διοργανωνε εναντι αδρας αμοιβης, το "ταξιδι" των μεταναστων στην ιταλια.

μονο οταν αρχισαν οι ιταλοι να επιστρεφουν πολλαπλασιους απο οσους επιαναν και οταν αρχισαν οι εταιριες και τα πρακτορεια, να κανουν καταγγελιες απ'ευθειας στην πολιτικη ηγεσια στην αθηνα, ξηλωθηκε το κυκλωμα.

δεν ξερω τι συμμβαινει τωρα, αλλα λογικα δεν φταιει μονο η γεωγραφια και τα παλια κτιρια

Link to comment
Share on other sites

Φταίνε πολύ και διάφοροι.

Π.χ. όταν ταξιδεύεις με ένα Φίατ 500 και σε ελέγχουν οι λιμενικοί λες και στο αυτοκίνητο χωράνε μια ντουζίνα λαθρομετανάστες και βλέπεις δίπλα σου τα φορτηγά να περνάνε ανενόχλητα (ανοίγουν τη ρυμούλκα, ρίχνουν μια κλεφτή ματιά από απέξω και αυτό ήταν όλο), ε, κάτι πάει στραβά ...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στην προηγούμενη απεργία 'όταν διανυκτέρευσαν πλοία στο λιμάνι η κατάσταση ήταν  τραγική ...όλη την νύκτα   κυνηγούσαν  έξω τα πλοία (ειδικά στο δυτικό άκρο του λιμανιού) λαθρομετανάστες....

Link to comment
Share on other sites

το 2008, που παλι ειχε εκτροχιαστει η κατασταση, καταληξαμε να ξηλωθει το μισο ΚΛΠ, βεβαια στο ακροατηριο ξεφουσκωσε το θεμα, αλλα τοτε βοουσε η πατρα και τους μη ενστολους εμπλεκομενους.

αλλη υποθεση το 2011.

και παλι το 2012 ειχαμε αντικατασταση πολλων στελεχων του ΚΛΠ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το θέμα είναι θέμα που αφορά το Κ.Λ.Πάτρας  το οποίο είναι και υπεύθυνο για την εφαρμογή του ISPS στο λιμάνι.

Στην Ιταλία για να επισκεφτείς πλοίο ,πρέπει το πλοίο και το πρακτορείο να ενημερώσουν το λιμεναρχείο,στην Πάτρα λες ότι πάω εκεί στο τάδε πλοίο και απλά σε καταγράφουν και σου δίνουν ένα πάσο .

Στην Ηγουμενίτσα δεν περνάς αν δεν έχουν ενημέρωση έστω από το πρακτορείο...

Τώρα το εάν έχει διεφθαρμένα στελέχη το λιμεναρχείο , πάει αλλού το θέμα..(αυτό είναι εσωτερικό θέμα του λιμεναρχείου και του αρμόδιου υπουργείου ).Ας ψάξουν να δουν τι γίνεται

 όσον αφορά τις δίκες που αναφέρεις γνωρίζουμε 'πως ''πείθουν'' κάποιο μάρτυρα να αλλάξει κατάθεση  αυτά τα κυκλώματα...

χαρακτηριστική περίπτωση το εφετείο της δίκης που αναφέρθηκες

http://www.newsnowgr.com/article/470861/patra-oloklironontai-simera-oi-katatheseis-ton-martyron-stin-polykroti-diki-ton-limenikon.html

Συμπεράσματα δεν μπορούμε και ούτε αρμόδιοι είμαστε... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

απο χτες δοκιμαστικα και απο σημερα κανονικα, η νοτια εισοδος του νεου λιμανιου εχει δοθει και παλι σε χρηση.

θυμιζω οτι ο σχεδιασμος αρχικα ηταν να μπαινουν τα πλοια απο τη νοτια εισοδο και να βγαινουν απο βορεια. αυτο λειτουργησε για δυο χρονια. για μια πενταετια και οσο κασκευαζοταν η πεμπτη θεση και επεκτεινοταν ο κυματοθραυστης, αφιξη και αναχωρηση, γινονταν απο τη βορεια εισοδο.

το fast του bari μπηκε απο βορεια. παλιοτερα ειχαν ζητησει να υπαρχει ευελιξια, ειδικα για την πρωτη θεση και να μην ειναι απολυτο οτι ολα θα μπαινουν απο νοτια και θα βγαινουν απο βορεια. δεν ξερω αν θα υπαρξει τετοια ελαστικοτητα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

λιγο πριν κλεισει η ολομελεια, κατατεθηκε η τροπολογια για την οριστικη παραχωρηση μερους του θαλασσιου μετωπου στο δημο. (μειλιχος ως και μαρινα, αγιου νικολαου ως γουναρη, "φαρος" ως διακονιαρη - στην πραξη ο χωρος αναμεσα σε παλιο και νεο λιμανι, ο χωρος απο τη μαρινα και βορεια και το πρωτο πρωτο κομματι του λιμανιου.

υπαρχουν μεταβατικες διαταξεις, τοσο για τις δημοσιες υπηρεσιες που στεγαζονται, οσο και για... ημιαυθαιρετα κτισματα στην ηρωων πολυτεχνειου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

εχουμε αναφερθει και παλιοτερα, στην προσπαθεια του ΟΛΠΑ να προσελκυσει Mega Yachts, για ανεφοδιασμο κλπ, στο παλιο λιμανι. εχουν γινει ηδη καποιες υποτυπωδεις υποδομες, στην παλια θεση 9.

εδω και καποιο  καιρο, ξεκινησαν συνεργασια με πατρινη εταιρια πληροφορικης, που ειδικευεται, αναμεσα σε αλλα σε συστηματα "κρατησης" θεσεων σε μαρινες κλπ. (ολο το team)

Link to comment
Share on other sites

On 2/3/2018 at 7:03 PM, proud_ionian said:

ενω η αγιου νικολαου, ειναι παλι τις ωρες αιχμης χωρος σταθμευσης αυτοκινητων.

η αγιου νικολαου ειναι μονιμως (αναρχος) χωρος σταθμευσης του καθε πικραμενου.

ενδεικτικα μια φωτο απο το tempo24

3_1.thumb.jpg.9d8185f0f3a3acbdadb495853f464d1f.jpg

το χειροτερο ειναι οτι υπαρχουν καφροι που θεωρουν φυσιολογικο το γεγονος, παρολο που υπαρχουν τα δημοτικα parking στον αγιο ανδρεα και βορεια μετα τον ιστιοπλοϊκο, ενω την ιδια στιγμη σκουζουν, που το κεφαλονια δενει στην καρολου (10 ραμπα).

αυτο που βλεπετε στη φωτο ειναι μια νορμαλ καθημερινοτητα. παρασκευες απογευμα και σαββατα γινεται του κουτρουλη ο γαμος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Α ρε Αντρέα Φούρα, λιμανάρα που έφτιαξες στους Πατρινούς. Μα τι λέω, ποιούς Πατρινούς, πανευρωπαικό λιμάνι έφτιαξε ο γίγαντας. Και άλλη μια ματιά στο χερσαίο χώρο από ψηλά.

Link to comment
Share on other sites

δε νομιζω οτι ο δημαρχος της καρδιας μας:P ειχε καμια σχεση με το ολο project. εργο του υπεχωδε, νομιζω, που εκανε δυο δεκαετιες να τελειωσει. ετσι και το περπατησεις, μυριζει, κυριολεκτικα και μεταφορικα, εγκαταλειψη

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...