Jump to content
Shipfriends

Πηνελόπη (ΙΜΟ 7400261)


Recommended Posts

1_16350002.JPG

Penelope Main Particulars / Πηνελόπη Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Penelope

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): European Gateway (1975-1984) Flavia (1984-1988) Travemunde Link (1988-1992) Rostock Link (1992-2000) Penelope A (2000-2005)

IMO Number: 7400261

LOA / Μέγιστο Μήκος: 133,46 m

Breadth / Πλάτος: 20,7 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 11,335 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1975

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Schichau Unterweser AG, Germany

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Stork Werkspoor 8385 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 14 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Agoudimos Lines

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Townsend Car Ferries, Anco Ferries, GT-Link,

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση:

Other information / Άλλες πληροφορίες:

Also Visit / Δείτε επίσης:

 

____________________________________________

All data in good faith but without guarantee / Ολα τα στοιχεία δίδονται με καθε επιφύλαξη και την μέγιστη δυνατή εγκυρότητα

Shipfriends.gr particulars collection initiative / Διαβάστε λεπτομέρειeς για την προσπάθεια μας στο Shipfriends.gr

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 35 years later...
  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο υπουργός Αιγαίου σήμερα εδήλωσε ότι αναμένεται τις επόμενες μέρες ένα πλοίο να υψώσει την Ελληνική σημαία για δρομολόγια ακτοπλοίας. Άρα επιβεβαιώνεται πλήρως ο david.

Πάντως είναι κρίμα να μην έχουμε επίσημη πληροφόρηση και να προσπαθούμε να συνδυάσουμε πληροφορίες από 'δω και από 'κει.

Link to comment
Share on other sites

Ο Mr Black ειχε γεμισει τον κοσμο Ναιας ο κυρ-Μιμης θα γεμισει τον κοσμο Πηνελοπες. Βεβαια καλυτερα απο τα HIGHSUPEREXTRAULTRAFASTSPEED...

Γνωριζει κανεις τις προυποθεσεις να βαλει ενα πλοιο ελληνικη σημαια?

Παλια ηταν να ειναι κατω τις 20ετιας το πλοιο η συμμορφωμενο με Solas 94..

Εχει αλλαξει κατι?? Και κατι αλλο. Το πλοιο στην Αδριατικη ταξιδευε απο 14 μεχρι 16 μιλια. Αρα με επισκευες και μαζεματα απο δω και απο κει μπορει να παει 17 με χιλια ζορια... Ωραια αναβαθμιση θα φερουμε παλι

Link to comment
Share on other sites

Συν τοις άλλοις αυτό το πλοίο το παρελθόν του δεν είναι και το πιο ένδοξο.

Εχει μπαταρει έχει επιμυκηνθή και από ταξίδεμα δεν είναι και θαλασσοβάπορο λόγω των εκτεταμένων μετασκευών. :D

Link to comment
Share on other sites

Ο Ηλιας ξεχασε να αναφερει οτι και σαν FLAVIA ειχε ενα ατυχημα εξω απο λιμανι της Ιταλιας.

Παντως σαν Πηνελοπη δεν εχει δωσει δικαιωματα...

Και σαν Αγουδημοπληκτος θα σε συμβουλευα να μπεις να κανεις την κρουαζιερα σου και με μια αλλη Ποπη

Link to comment
Share on other sites

Απο τη Ναυτεμπορικη

ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ σύνδεση με τα Δωδεκάνησα αποκτά και πάλι η Θεσσαλονίκη με ένα νέο δρομολόγιο, που θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα, για Σάμο, Κω, Ρόδο ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο για προέκταση του δρομολογίου από Ρόδο για Κάσο, Κάρπαθο και Ηράκλειο.

Το πλοίο θα αναχωρεί μια φορά την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα απόγευμα, όπως ανέφερε ο υπεύθυνος ναυτικός πράκτορας Χάρης Καραχαρίσης, και υπολογίζεται ότι η διάρκεια του ταξιδιού μέχρι τη Ρόδο θα είναι περίπου 20 με 21 ώρες. Η χωρητικότητα του πλοίου είναι περίπου 1.100 ατόμων και ανήκει στην εταιρεία Αγούδιμος.

Σημειώνεται ότι τα τελευταία δύο χρόνια η Θεσσαλονίκη δεν διέθετε ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα Δωδεκάνησα παρά μόνο πέρυσι τον Αύγουστο, με ορισμένα δρομολόγια, σύμφωνα με τον κ. Καραχαρίση.

Αρα αναμενουμε το υπερταχυπλοον Φλαβια να κανει θραυση !!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν πληρει σιγουρα την προυποθεση της ηλικιας για να βαλει Ελληνικη σημαια... Με ποια χαρακτηριστικα την εβαλε την τιμημενη?

Και κατι αλλο. Εκει θα ειμαστε μονο το καλοκαιρι η θα μεινουμε και το χειμωνα?

Link to comment
Share on other sites

η διάρκεια του ταξιδιού μέχρι τη Ρόδο θα είναι περίπου 20 με 21 ώρες.

Το θεωρω λιγο αυτο που λεν , αν θυμαμαι καλα παλια το ΠΑΤΜΟΣ-ΡΟΔΟΣ εκανε μεχρι ΣΑΜΟ περιπου 16 ωρες (νομιζω) αρα θελει και 8 ωρες ακομα μεχρι ΡΟΔΟ.....

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο δεν ειναι πια στο Περαμα, πρεπει να εφυγε ειτε χτες ειτε καποια στιγμη νωρις το πρωι σημερα. Προφανως και δεν γνωριζω τον προορισμο του αλλα οποιος το μπανισει, παρακαλειται να ενημερωσει και μας.

Link to comment
Share on other sites

.

Από την εφημερίδα της Ρόδου «Η πρόοδος» . 9/7/2005

Αύριο θ' αποπλεύσει από τη Θεσσαλονίκη το πλοίο για Ρόδο!..

ΜΑΤΑΙΑ περίμεναν χθες, οι κάτοικοι των νησιών, Σάμου, Κω και Ρόδου, το «Πηνελόπη» για να δουν τι πλοίο έχει δρομολογηθεί στη γραμμή της Θεσσαλονίκης. Προφανώς συνέχιζε να υφαίνει τον «ιστό» περιμένοντας τον Οδυσσέα να έρθει! ? Το πλοίο που επέλεξε το υπουργείο Αιγαίου, για να εκτελεί τα δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σάμο-Κω-Ρόδο, ούτε και χθες εκτέλεσε δρομολόγιο. Μάλιστα έγινε γνωστό ότι, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, θα κατέπλεε χθες στις 6 το απόγευμα προερχόμενο από λιμάνι του εξωτερικού. Η «ΠΡΟΟΔΟΣ» επικοινώνησε χθες με το κεντρικό πρακτορείο του πλοίου στη Θεσσαλονίκη και πληροφορήθηκε ότι το «Πηνελόπη» θα κατέπλεε στο λιμάνι στις 6 το απόγευμα και θα αποπλεύσει αύριο Δευτέρα στις 5 το απόγευμα για να εκτελέσει το δρομολόγιο προς Σάμο, Κω και Ρόδο. Αν όλα εξελιχθούν ομαλά, το πλοίο αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι της Ρόδου το απόγευμα της Τρίτης γύρω στις 3.

Ημερ. Ενημέρωσης: 9/7/2005

Τι εννοεί ότι το πλοίο ήταν στο εξωτερικό?

Ύψωσε τελικά την Ελληνική σημαία?

Γιατί αυτή η «σιγή ασυρμάτου» από τα ΥΕΝ και ΥΠ.ΑΙ?

Γιατί τόση μυστικοπάθεια σε αυτή την γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

Από την ΕΡΤ (11/07/2005)

Στις 6 το απόγευμα αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη για Σάμο το πλοίο «Πηνελόπη»

Στις 6 το απόγευμα αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη το πλοίο «Πηνελόπη» για Σάμο -Κω – Ρόδο. Το πλοίο θα φθάσει στη Σάμο στις 11.20 το πρωί της Τρίτης και θα αναχωρήσει για Κω – Ρόδο δρομολόγιο το οποίο είναι επιδοτούμενο. Το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιο του μέχρι το Ηράκλειο με επιστροφή χωρίς επιδότηση.

Καλοτάξιδο και ελπίζω να το μάθουν στο ΥΕΝ και το ΥΠΑΙ για να βγάλουν καμιά ανακοίνωση για να το μάθει και ο υπόλοιπος κόσμος!

Επίσης καλό θα ήταν η εταιρεία του να μας ενημερώσει για τα δρομολόγια του και να μην δείχνει ότι το πλοίο κάνει την γραμμή Ιταλία-Αλβανία.

Α, να μην ξεχάσουν να ενημερώσουν και το openseas ότι το πλοίο άρχισε δρομολόγια!

Υπάρχουν και κάποιοι που το χρησιμοποιούν, και σήμερα (και γενικώς) από Θεσ/νικη δεν έχει καθόλου δρομολόγια προς Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο θα αναχωρεί μια φορά την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα απόγευμα, όπως ανέφερε ο υπεύθυνος ναυτικός πράκτορας Χάρης Καραχαρίσης, και υπολογίζεται ότι η διάρκεια του ταξιδιού μέχρι τη Ρόδο θα είναι περίπου 20 με 21 ώρες. Η χωρητικότητα του πλοίου είναι περίπου 1.100 ατόμων και ανήκει στην εταιρεία Αγούδιμος.

.....

Το θεωρω λιγο αυτο που λεν , αν θυμαμαι καλα παλια το ΠΑΤΜΟΣ-ΡΟΔΟΣ εκανε μεχρι ΣΑΜΟ περιπου 16 ωρες (νομιζω) αρα θελει και 8 ωρες ακομα μεχρι ΡΟΔΟ
Στις 6 το απόγευμα αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη το πλοίο «Πηνελόπη» για Σάμο -Κω – Ρόδο. Το πλοίο θα φθάσει στη Σάμο στις 11.20 το πρωί της Τρίτης και θα αναχωρήσει για Κω – Ρόδο δρομολόγιο το οποίο είναι επιδοτούμενο

Οπως σας το ειχα πει :D 17.20 για ΣΑΜΟ 4.15 για ΚΩ και 3.45 για ΡΟΔΟ = 25.20 ωριτσες !!!!

Link to comment
Share on other sites

by the way που λεμε και στην πατρα, εκτος απο την ταχυτητα του, το βαπορι σε τι κατασταση βρισκεται;

ερχεται απο τη γραμμη της αλβανιας που συνηθως ειναι η τελευταια σταση πριν την ινδια, ενω πριν απο την αλβανια που εκανε ηγουμενιτσα brindisi το κοινο του ηταν κυριως μεταφορεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...