Jump to content
Shipfriends

Διπλά Πληρώματα & τήρηση ωραρίων


Recommended Posts

Αυτό λέω κι εγώ, δεν θα έπρεπε να πάει καλά και ντέ να δεί κανείς ποιός είναι πάνω στο πλοίο. Αν είχαν ένα ηλεκτρονικό σύστημα, με το που πήγαινε κάποιος να ναυτολογήσει τον ίδιο ναυτικό σε 2 πλοία την ίδια στιγμή, θα γινόταν αυτομάτως μη αποδεκτό.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν ειναι αναγκη να ειναι ναυτολογημενος εκει που κανει επισκευη. Πως γινεται να ναυτολογηθει στο ενα αν αν εχει απολυθει απο το αλλο? Στο φυλλαδιο δεν το γραφει οτι ειναι ακομα στο προηγουμενο πλοιο?

Link to comment
Share on other sites

On 18/5/2017 at 10:31 PM, Neptune said:

ΥΓ. Προσπαθω να θυμηθω την τελευταια φορα που συνεληφθη πιλοτος μολις προσγειωθηκε αεροπλανο...

Φρόντισε να τους βάζεις ιδέες!!!!!! :PB)

Link to comment
Share on other sites

Κίνδυνος Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας με την ανοχή του ΥΕΝ, καταγγείλει η ΠΕΝΕΝ στην Πορθμειακή γραμμή Κυλλήνης – Ζακύνθου – Κεφαλονιάς - Πόρου

Quote

Για μια ακόμη φορά η ΠΕΝΕΝ επισημαίνει τα προβλήματα της Πορθμειακής γραμμής Κυλλήνης – Ζακύνθου – Κεφαλονιάς – Πόρου όπου μετά από σωρεία καταγγελιών μας αυτά παραμένουν άλυτα και αυξανόμενα θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας.

Κλιμάκιο της ΠΕΝΕΝ στα πλαίσια μιας Πανελλαδικής Αγωνιστικής δράσης πραγματοποίησαν έλεγχο στα πλοία της εν λόγω γραμμής όπου κατέγραψαν παραβιάσεις της νομοθεσίας αλλά και τις ΣΣΕ τις οποίες κατήγγειλαν στο Α΄ Λ.Τ Κυλλήνης ζητώντας να γίνει έλεγχος για την διαπίστωση των παραβάσεων των ωρών εργασίας και ανάπαυσης των πληρωμάτων, η Λιμενική αρχή δήλωσε ότι γίνεται έλεγχος μια φορά τον μήνα και ότι αδυνατεί να προβεί άμεσα σε έλεγχους των καταγγελλομένων μας. Όπως προκύπτει από τα εγκεκριμένα δρομολόγια που εκτελούν όλα τα πλοία της γραμμής ξεπερνούν τις 17 ώρες εργασίας ημερησίως με αποκορύφωμα το πλοίο MAREDILEVANTE όπου 14-15 Μάη 2017 εκτέλεσε δρομολόγια (καύσιμα οχληρά) μετά το πέρας των δρομολογίων του με έναρξη εργασίας 0:2:30 και παύση 24:30 και ανάπαυση εντός 48ώρου 6 ωρών (Συνολικός χρόνος εργασίας 42 ώρες στις 48!!!!).

Ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΝΕΝ κατήγγειλε τις παραβιάσεις στον Γενικό Γραμματέα του ΥΕΝ Κ. Καλαματιανό απαιτώντας την εφαρμογή της νομοθεσίας και τον άμεσο έλεγχο χωρίς ωστόσο να έχει απαντηθεί ή ελεγχθεί η καταγγελία μας. Ανάλογη ενημέρωση έγινε στον αρμόδιο Περιφερειάρχη   Λιμενικού Σώματος , στον Διευθυντή Ναυτικής Εργασίας και στο Λιμεναρχείο Κυλλήνης χωρίς ωστόσο να διεξαχθεί άμεσος έλεγχος και διακοπή του δρομολογίου του πλοίου, το οποίο σημειώνουμε ότι παρά την έγκαιρη καταγγελία της ΠΕΝΕΝ ουδόλως συγκινήθηκαν – ευαισθητοποιήθηκαν οι αρχές για να πράξουν τα αυτονόητα, δηλαδή την μη πραγματοποίηση του επιπλέον δρομολογίου με καύσιμα.

Η καταγγελία και η μη παρέμβαση όλων των παραπάνω εκπροσώπων του ΥΕΝ δείχνει ότι η ανθρώπινη ζωή, η ασφάλεια των Ναυτεργατών και τα εργασιακά του δικαιώματα δεν λαμβάνονται στο ελάχιστον υπόψιν!!

Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί ουσιαστικούς ελέγχους από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΕΝ στην καταστρατήγηση της ΣΣΕ και της νομοθεσίας όπου συστηματικά παραβιάζονται και συγκαλύπτονται με αποτέλεσμα στην εν λόγω Πορθμειακή γραμμή να επικρατεί καθεστώς παρανομίας και σοβαρός κίνδυνος για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.

 

Link to comment
Share on other sites

μονο το mare. τα υπολοιπα της κυλληνης και τα πιο πολλα της ραφηνας ειναι τυπος και υπογραμμος

3 hours ago, Superfast VI said:

Τώρα που το πλοίο κάνει διπλό δρομολόγιο και ουσιαστικά ταξιδεύει συνεχώς, δεν χρειάζεται διπλό πλήρωμα;

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
25 minutes ago, ithermos said:

Από 30/06 Παρασκευή και κάθε Παρασκευή μέχρι 21/07 (μέχρι τότε έχουν περαστεί τα δρομολόγια) φαίνεται περασμένο στο σύστημα το Hellenic Highspeed από Πειραιά (ΑΝ:1935) για Σύρο (ΑΦ:2230 ΑΝ:2240) και Μύκονο (ΑΦ:2315 ΑΝ:2325) και επιστροφή Σύρο (ΑΦ:2359 ΑΝ:0010), Πειραιά (ΑΦ:0255). Συμπληρώνω ότι δίνει άφιξη στον Πειραιά 19:05 από Θήρα-Ίο-Σίφνο.

Το πλοίο από ότι είχε γραφτεί εδώ στο forum πρέπει,αν δεν έχει αλλάξει κάτι να έχει διπλά πληρώματα.Αν μπει Σύρος και Μύκονος θα βάλουν και άλλο πλήρωμα;Οι ώρες πάντως είναι λίγο βάρβαρες με Άφιξη στον Πειραιά στις 3 το βράδυ και ειδικά με τα μελτέμια θα μαζεύει καθυστερήσεις από το πρώτο δρομολόγιο!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
59 minutes ago, proud_ionian said:

 

@.voyager ναι και στη βαλτικη και στο τυρρηνικο γινεται, μονο που εκει ειμαστε πιο σιγουροι για τις ωρες αναπαυσης των πληρωματων.

 

Αυτό για τα πληρώματα είναι κεκτημένο και το θεώρησα δεδομένο, ελπίζω να τηρείται η κείμενη νομοθεσία. Είναι πιο τυπικοί από εμάς στο Τυρρηνικό;... 

Edited by proud_ionian
quote/move
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ελεγχος της ΠΕΝΕΝ, στις εταιρειες της κυλληνης, για την τηρηση των ωραριων και των ωρων αναπαυσης.

πεφτω απο τα συννεφα.

Quote

Στις 23/08/2017 επιβιβαστήκαμε στο πλοίο ΜΑΡΕ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ όπου ζητήσαμε έλεγχο στις ώρες εργασίας και ανάπαυσης του πληρώματος και στην εφαρμογή της Σ.Σ. Εργασίας. Το εν λόγω πλοίο είχε έναρξη εργασιών 04:30 και παύση 00:35 και χρόνο ανάπαυσης εντός 24ωρου 4:30 ώρες!!! [...]

Στις 24/08/2017 μεταβήκαμε στο πλοίο Ζάκυνθος 1 με κλιμάκιο της ναυτολογίας Πάτρας-Κεφαλονιάς και Κατάκολου[...] Καθημερινά το πλήρωμα εργάζεται 21 ώρες χωρίζοντάς το σε βάρδιες [...]να καταστήσουμε γνωστές τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις των αρμοδίων οργάνων του ΥΕΝ και την προσπάθειά τους να κουκουλώσουν άρον-άρον τα σοβαρά προβλήματα που είχαμε ήδη εξακριβώσει.

πρωτη φορα ακουμε τετοια πραγματαB)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
12 hours ago, Nikos_Chania said:

Έφυγε πριν λίγο απο Ηράκλειο για Πειραιά μιας και σύμφωνα με το σύστημα έχει δρομολογιο αυριο απο Πειραιά για Νάξο Μύκονο Θήρα. 

Χθες το Champion Jet 1 έκανε δρομολόγιο από Ηράκλειο για Κυκλάδες και πίσω συμπληρώνοντας σχεδόν 12 ώρες πλεύσιμες. Στη συνέχεια το πλοίο αναχώρησε από Ηράκλειο για Πειραιά που έφτασε στις 3:00 το πρωί και στις 7:00 αναχώρησε για δρομολόγιο από Πειραιά για Κυκλάδες. Όλα αυτά έγιναν με ένα πλήρωμα?? Εκτός εάν άλλαξε πλήρωμα στο Ηράκλειο και ανέβηκε στο Πειραιά και από το Πειραιά έφυγε με άλλο πλήρωμα???

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα θα έπρεπε να το αναφέρει στη λιμενική αρχή Ηρακλείου και το πλοίο θα ήταν ακόμα στο Ηράκλειο.

Δεδομένου όμως οτι το λιμεναρχείο σε καθε αποπλου και καταπλου (θεωρητικά πάντα διοτι στην πραξη...) πρέπει να έχει λίστα πληρώματος, δεν έπρεπε να απαγορεύσει τον απόπλου λόγω MLC violation; 

Αλλά έστω οτι δεν ήταν στην αρμοδιότητα του Λιμεναρχειου Ηρακλείου. Σήμερα στον Πειραια έπρεπε να ανέβει επιθεώρηση, να δουν work rest hours και να επακολουθήσουν τα λοιπά..

Αλλα όλα αυτά είναι στην σφαίρα του ουτοπικού. Στην Ελλάδα οι πλοιοκτήτες κάνουν οτι θέλουν και οι λιμενικές αρχές σφυρίζουν αδιάφορα.

Link to comment
Share on other sites

On 5/20/2017 at 12:02 AM, pathfinder said:

Φρόντισε να τους βάζεις ιδέες!!!!!! :PB)

On 5/18/2017 at 10:31 PM, Neptune said:

ΥΓ. Προσπαθω να θυμηθω την τελευταια φορα που συνεληφθη πιλοτος μολις προσγειωθηκε αεροπλανο...

Εχουν συλληφθεί πολλάκις (όχι Πολάκης) πιλότοι "μόλις προσγειώθηκε αεροπλάνο".Μιά περίπτωση που θυμάμαι είναι όταν τρείς πιλότοι κατέβηκαν στην καταπακτή τού συστήματος προσγείωσης εν πτήσει,προκαλώντας πανικό στους διακόσιους επιβάτες.

Αλλά αυτά γίνονται σε υπανάπτυχτες χώρες (ΗΠΑ,Ελβετία,Ισραήλ κλπ),όχι στην σουπερ-ντούπερ ανεπτυγμένη Ελλάς :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
51 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Με 1 πλήρωμα όλα αυτά ή αλλαξαν σε κάποιο ενδιάμεσο;

 

On 5/4/2018 at 10:52 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Χθες το Champion Jet 1 έκανε δρομολόγιο από Ηράκλειο για Κυκλάδες και πίσω συμπληρώνοντας σχεδόν 12 ώρες πλεύσιμες. Στη συνέχεια το πλοίο αναχώρησε από Ηράκλειο για Πειραιά που έφτασε στις 3:00 το πρωί και στις 7:00 αναχώρησε για δρομολόγιο από Πειραιά για Κυκλάδες. Όλα αυτά έγιναν με ένα πλήρωμα?? Εκτός εάν άλλαξε πλήρωμα στο Ηράκλειο και ανέβηκε στο Πειραιά και από το Πειραιά έφυγε με άλλο πλήρωμα???

Με ένα, με μισό, αλλά μάλλον όχι με διπλό πλήρωμα. Τουλάχιστον όχι δηλωμένο κατά τα γνωστά του παρελθόντος, παίζει κι αυτό 😉

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικά το Σαντορίνη Παλλάς δεν πραγματοποιησε το σημερινό δρομολόγιο λόγω υπέρβασης του καθημερινού ωραρίου εργασίας του πληρώματος τις προηγούμενες ημέρες, εξαιτίας της μηχανικής βλάβης του. Οπότε θα πρέπει να ναυτολογηθει δεύτερο πλήρωμα για να συνεχίσει τα δρομολόγια του με μειωμένη ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

. Οπότε θα πρέπει να ναυτολογηθει δεύτερο πλήρωμα για να συνεχίσει τα δρομολόγια του με μειωμένη ταχύτητα.

Λες να μην παιζει να επισκευαστει η βλαβη ας πουμε;😝

Link to comment
Share on other sites

Για να συνεχίσει με μονό πλήρωμα το Σαντορίνη Παλλάς πρέπει να μην ξεπερνάει τις 10 ώρες την ημέρα με μέγιστο χρόνο εργασίας την εβδομάδα 70 ώρες. Σύμφωνα με το αναθεωρημένο ωράριο του δρομολογίου του Σαντορίνη Παλλάς είναι 12 ώρες και 40 λεπτά, σήμερα εφαρμόζει το αρχικό ωράριο του δρομολόγιου αλλά από τη στιγμή που θα φτάσει πολύ αργότερα στο Ηράκλειο, πάλι θα ξεπεράσει το σημερινό μέγιστο ωράριο εργασίας το πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς φαίνεται έντονα?? Από όσο γνωρίζω η Seajets έχει διπλα πληρώματα στο Champion Jet 1, στο Sea Jet 2, στο Super Jet και στο Tera Jet κάθε ΠΣΚ που κάνει τα διπλά δρομολόγια. Το Naxos Jet, το Andros Jet, το Champion Jet 2 και το Caldera Vista έχουν μόνο πλήρωμα. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...