Jump to content
Shipfriends

Ρυμουλκά - Ναυαγοσωστικά


ΣΕΙΡΙΟΣ

Recommended Posts

Με τα πολύτιμα στοιχεία του φίλου Σείριου και λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο, προσπάθησα να φτιάξω μια λίστα με τα ρυμουλκά που δραστηριοποιούνται στο Ιόνιο. Επειδή σίγουρα θα έχω ξεχάσει αρκετά, παρακαλώ όποιον μπορεί, να διορθώσει και εμπλουτίσει τη λίστα. Ευχαριστώ πολύ :)

Argostoli

Makis

Tugboat, IMO: 5386306

1952, DDR, ex Warnow

Kypriotis D, Argostoli

Igoumenitsa

Dias

Tugboat, IMO: 5000990

1961, Germany, ex Abeille No 19

Kerkyra Naftiki Eteria, Piraeus

Thiella

Tugboat, IMO: 5012292

1962, United Kingdom, ex Alnmouth

Igoumenitsa Nautiliaki, Kerkyra

Katakolo

Alfios

Tugboat, IMO: 5405085

1963, United Kingdom, ex Hibernia

Katakolou Ergasies, Katakolo

Patras

Achilleas

Tugboat, IMO: 5406479

1963, United Kingdom, ex Talmont

Aigaiopelagitiki NE, Chios

Amazon

Tugboat, IMO: 5145116

1958, Netherlands, ex Hector

Loucas G. Matsas, Piraeus

Hermes

Tugboat, IMO: 5411486

1963, United Kingdom, ex Headman

Tsavliris Salvage Group, Piraeus

Patreus

Tugboat, IMO: 6619035

1958, Germany, ex Bugsier 17

Patraiki Towing Shipping Company, Patras

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δύο νέα ρυμουλκά προστέθηκαν στον στόλο της Aigaion Marine του ομίλου Ζούρου, που έχει ως έδρα την Θεσσαλονίκη.

Το VAGIA II (IMO 9148764) πρώην FAIRPLAY 22, κατασκευής 1998 στην Ισπανία, και το ORCA Z (IMO 9412141) πρώην TETRA IV κατασκευής 2007 στην Μαλαισία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

"Δώρο" ρυμουλκά αξίας 22 εκατ. ευρώ "δίνει" το κράτος στο πολεμικό ναυτικό. Η χρηματοδότηση θα γίνει απο το ΕΣΠΑ (γίνεται αλήθεια να χρηματοδοτηθεί 100% απο το ΕΣΠΑ?) και ΔΕΝ θα βαρύνει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

 

 

 

 

 

Και ξαφνικά, από το πουθενά το Πολεμικό Ναυτικό βρίσκεται ενώπιον της υλοποίησης της «προμήθειας ‘Ρυμουλκά Πλοία’ του ΓΕΝ, Σημαντικής Οικονομικής & Τεχνολογικής αξίας», όπως αποκάλυψε το www.onalert.gr.

Η προμήθεια αφορά έξι ρυμουλκά και ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 22 εκατ. ευρώ. Η δε διαδικασία της προμήθειας υποδεικνύει αυτή θα υλοποιηθεί με πόρους του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2007-2013, δηλαδή με τη χρησιμοποίηση πόρων από τα Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και όχι από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ).

 

Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι τα εν υπηρεσία ρυμουλκά του Πολεμικού Ναυτικού είναι υπέργηροι παλαίμαχοι και αυτό μάλιστα είχε τονιστεί κατά τη διάρκεια της τελετής ύψωσης σημαίας των νεοαποκτηθεισών από το Πολεμικό Ναυτικό μονάδων Ρ/Κ ΤΙΤΑΝ, Ρ/Κ ΑΝΤΑΙΟΣ, Β/Λ ΙΣΤΡΟΣ που έγινε στις 18 Σεπτεμβρίου 2012 (http://www.defence-point.gr/news/?p=58418).

 

Πηγή: http://www.defence-point.gr/news/?p=66414

Edited by irraklis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Να βάλουμε πάλι το link για το ποστ στο οποίο αναφερόμαστε στα ρυμουλκά ΟΛΠ 10 & 11, μιας και δεν "δουλεύει" το link που έβαλε ο polmyt. Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ έχουν κατασκευαστεί στο ναυπηγείο ΝΑΥΣ των αδελφών Φιλίππου στο Πέραμα το 1976 αμφότερα. Σύμφωνα με το equasis (last update 24-10-2012), εξακολουθούν να ανήκουν και τα δύο στον ΟΛΠ (Registered owner & Ship manager : PIRAEUS PORT AUTHORITY).

@ moros

Aγαπητέ φίλε, σύμφωνα με τα όσα μας αναφέρεις, τότε στα "ίδια συμφέροντα" δεν ανήκουν τρία ρυμουλκά με το όνομα ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, αλλά τέσσερα.

Στο ποστ σου δεν έχεις αναφερθεί στο ρυμουλκό ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ με Ν.Π. 4173, το οποίο βλέπουμε αριστερά σε αυτή την φωτό.

Τέλος, το ρυμουλκό ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ex- Brehat - IMO 7229473),

ShipSpotting.com

1418774.jpg

© Pascal RITEAU

δεν έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα, αλλά στο Saint Nazaire της Γαλλίας.

 

Αν και επανερχομαι λιγο αργα...αλλα τώρα το είδα....

1) Αγαπητε SEIRIE, το ρυμουλκο με Νηολόγιο 4173 το έχω αναφέρει ήδη....αρα μαλλον μένουμε στα 3 και όχι στα 4 ρυμουλκά.

2) Οσον αφορά το Αγιος Νικόλαος ex. Brehat θα συμφωνήσω, μάλλον θα ήταν λάθος βιασύνης με τόσα Αγ.Νικόλαος.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μια γενική ερώτηση: Υπάρχουν κάποιου είδους "κοινοπραξίες" μεταξύ των εταιριών που διαχειρίζονται τα ρυμουλκά? Ρωτάω επειδή έχω πετύχει σε αρκετές ρυμουλκήσεις (πχ των μεγάλων δεξαμενόπλοιων που δένουν Πάχη, των κοντέινερσιπς στο Ικόνιο κλπ) να συνεργάζονται ρυμουλκά από διαφορετικές εταιρίες (Βερνίκος - Παναγιωτάκης - Λυμπουσάκης κλπ). Από τη στιγμή που όλες αυτές οι εταιρίες έχουν σεβαστό αριθμό ρυμουλκών, πώς και δεν αναλαμβάνουν μόνες τους κάθε ρυμούλκηση χωριστά?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Το ρυμουλκό Αιγαίον Πέλαγος είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Παναγιωτακη. Ενώ σήμερα το Ιόνιον Πέλαγος πήγε για δεξαμενισμό στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη. Να σημειώσω ότι είχε ξανά δεξαμενιστεί στην ίδια δεξαμενή από τις 22-28/09

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Η Megalochari Tugs έχει πάρει 2 νέα ρυμουλκά τα οποια θα ειναι τις επόμενες μέρες στον Πειραιά.Το Mermaid Sentinel που μετανομαστηκε σε Παντοκράτωρ και το Mermaid Guardian που μετανομάστηκε σε Παντάνασσα. Οπως βλέπετε παίρνουν ονοματα απο παλαιότερα ρυμουλκά που πουλήθηκαν απο τους Παναγιωτάκηδες τα τελευταία χρόνια .

Επίσης αν είδα καλά σε "ρυμουλκο-γκρουπ" στο facebook,τα 2 ρυμουλκα που κατασκεύαζαν οι Σπανόπουλοι στο ναυπηγείο της Σαλαμινας θα ονομαστουν Christos XXX και Christos XXXI

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Κάποιες πληροφορίες για τα ρυμουλκά του λιμανιού της Θεσσαλονίκης:

Quote

Ρ/Κ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ Ζ Ν.Π 12268

Το ρυμουλκό Αγωνιστής Ζ (IMO No: 9722986) ανήκει στην εταιρεία Ζούρας. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 2015 στην Μαλαισία και έχει μήκος 30 μέτρα και πλάτος 8,60 μέτρα.

Ρ/Κ ΠΑΝΘΗΡ Ζ Ν.Π 11172

Το ρυμουλκό Πανθηρ Ζ (IMO No: 9359480) ανήκει στην εταιρεία Ζούρας. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 2005 στην Τουρκία και έχει μήκος 22.50 μέτρα και πλάτος 8.10 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα ήταν: MCS Marlene, MCS Marle & Alsancak 2

Ρ/Κ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΧ Ν.Π 12294

Το ρυμουλκό Χρήστος ΧΧΧ (IMO No: 9812949) ανήκει στην εταιρεία Σπανόπουλος. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 2015 στην Ελλάδα και έχει μήκος 27 μέτρα και πλάτος 10.20 μέτρα.

Ρ/Κ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΧVIΙI Ν.Π 12375

Το ρυμουλκό Χρήστος ΧΧXVIII (IMO No: 9227132) ανήκει στην εταιρεία Σπανόπουλος. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 2000 και έχει μήκος 26.80 μέτρα και πλάτος 8.40 μέτρα. Προηγούμενο του όνομα ήταν Sawsane

Ρ/Κ ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΜΑΣΤΕΡ Ν.Π. 11869

Το ρυμουλκό Vernicos Master (IMO No: 9381469) ανήκει στην εταιρεία Βερνικος. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 2006 και έχει μήκος 26.80 μέτρα και πλάτος 8.40 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα ήταν: Stadt Master, Pw Kappa

Ρ/Κ ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΜΕΡΜΕΙΝΤ Ν.Π 12111

Το ρυμουλκό Vernicos Mermaid (IMO No: 9067611) ανήκει στην εταιρεία Βερνικος. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 1993 και έχει μήκος 28.01 μέτρα και πλάτος 9.40 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα ήταν: Svitzer Mermaid, Avonwise, Ferdinando, San Ferdinando, Citta Della Spezia

Ρ/Κ ΕΥΡΩΠΗ Ν.Θ 244

Το ρυμουλκό Ευρώπη (IMO No: 8518168) ανήκει στην εταιρεία Γκιγκιλινης. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 1985 και έχει μήκος 36.00 μέτρα και πλάτος 9.92 μέτρα. Προηγούμενο του όνομα ήταν: Nettuno Secondo S.

Ρ/Κ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ VIII N.P 11152

Το ρυμουλκό Μεγαλόχαρη VIΙΙ (IMO No: 9199440) ανήκει στην εταιρεία Παναγιωτακη. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 1998 και έχει μήκος 29.00 μέτρα και πλάτος 8.96 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα ήταν: Olympia RM, Olympia

Ρ/Κ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΧΙΙ Ν.Π. 11718

Το ρυμουλκό Μεγαλόχαρη ΧΙΙ (IMO No: 9248734) ανήκει στην εταιρεία Παναγιωτάκη. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 2001 και έχει μήκος 34.90 μέτρα και πλάτος 10.60 μέτρα. Προηγούμενο του όνομα ήταν: MLC Nancy 11

Ρ/Κ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΧΙV N.Π11057

Το ρυμουλκό Μεγαλόχαρη ΧIV (IMO No: 9199452) ανήκει στην εταιρεία Παναγιωτάκη. Το ρυμουλκό είναι κατασκευασμένο το 1998 και έχει μήκος 29.00 μέτρα και πλάτος 8.96 μέτρα. Προηγούμενο του όνομα ήταν: Thor

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για όσους ενδιαφέρονται για τα ρυμουλκά, τις τελευταίες ημέρες κάναμε ένα συμμάζεμα στο κομμάτι εκείνο της γκάλλερι με περαιτέρω κατηγορίες να έχουν δημιουργηθεί για ρυμουλκά από τα οποία υπήρχαν πάνω από 1 φωτογραφία. Ορισμένα άγνωστα ρυμουλκά επίσης ταυτοποιήθηκα, γι αυτό και τα βλέπετε στην αρχική σελίδα, σαν αποτέλεσμα της μετονομασίας τους. Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκε και ένας φάκελλος με ρυμουλκά των οποίων το όνομα αγνοούμε ακόμα, ελπίζω να βρεθεί νονός για αυτά :).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Στον ήδη στόλο των ρυμουλκών στο λιμάνι της Σούδας δηλαδή το Christos X, το Ποσειδών και το Περσέας, προστέθηκαν σήμερα το Christos XXII και το Christos XXXIII, που ήρθαν από το Πέραμα αλλά και το Vernicos Mermaid που κατέβηκε από τη Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Panther Ζ έφυγε από τη Θεσσαλονίκη το Σάββατο (18/2/17) και ήρθε στο Ν.Μ. Δραπετσώνας.

On 10/2/2017 at 7:52 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Φωτεινή Ζ ολοκλήρωσε τις εργασίες του στο ναυπηγείο της Χαλκίδας και κατεβαίνει στο Πειραιά.

Το Fotini Z είναι επίσης δεμένο στο Ν.Μ. Δραπετσώνας.

Link to comment
Share on other sites

On 5/2/2017 at 9:58 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στον ήδη στόλο των ρυμουλκών στο λιμάνι της Σούδας δηλαδή το Christos X, το Ποσειδών και το Περσέας, προστέθηκαν σήμερα το Christos XXII και το Christos XXXIII, που ήρθαν από το Πέραμα αλλά και το Vernicos Mermaid που κατέβηκε από τη Θεσσαλονίκη.

Τα τρία ρυμουλκα που είχαν πάει στη Σούδα ήταν για την άφιξη του αεροπλανοφορου George H. W. Bush. Έτσι μετά την αναχώρηση του το Vernicos Mermaid ολοκλήρωσε τη παρουσία του στη Σούδα στις 15 Φεβρουαρίου και ήρθε στο Κερατσίνι. Το Christos XXII ολοκλήρωσε τη παρουσία του στη Σούδα στις 15 Φεβρουαρίου και πήγε στην Ιεράπετρα, ενώ τώρα επιστρέφει στο Πειραιά. Τελος το Christos ΧΧXIIΙ ολοκλήρωσε τη παρουσία του στη Σούδα στις 17 Φεβρουαρίου και πήγε στην Ιεράπετρα, ενώ τώρα επιστρέφει στο Πειραιά.

Edited by proud_ionian
H.W. ο μπαμπάς W. ο γιοκας
Link to comment
Share on other sites

Ξανά κατεβαίνουν στη Σούδα τα ρυμουλκα Christos XXII, το Christos XXXIII και το Vernicos Mermaid. Μόνο που αυτή τη φορά κατεβαίνει και τέταρτο ρυμουλκο, το Karapiperis New Generation.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

On 10/2/2017 at 7:52 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Φωτεινή Ζ ολοκλήρωσε τις εργασίες του στο ναυπηγείο της Χαλκίδας και κατεβαίνει στο Πειραιά.

Hρθε και το Panther Z και ειναι διπλα διπλα στο ΝΜΔ

FOTINI Z & PANTHER Z.jpg

Το Χρήστος 40 , εσερνε μια μπάρτζα . Απο τη Licata το πήρανε ως Walter C. και έχει μεινει απο τοτε ο προορισμος.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Στη μεγαλύτερη κοινοπραξία ρυμουλκών (Aegean Tugs) στη Μεσόγειο η Vernicos Tugs & Salvage

Quote

Η εταιρεία ρυμουλκών Vernicos Tugs & Salvage προσχώρησε, μαζί με τις εταιρείες Lyboussakis Salvage and Towage και Karapiperis Salvage and Towage- στη μεγαλύτερη κοινοπραξία ρυμουλκών της Μεσογείου, που θα φέρει το όνομα Aegean Tugs, μετά την αποχώρηση ενός συνεργάτη από την προηγούμενη κοινοπραξία.

Το νέο κοινοπρακτικό σχήμα Aegean Tugs πρόκειται να παρέχει αποτελεσματικές και ανταγωνιστικές υπηρεσίες με κύριο γνώρισμα την ασφάλεια, τόσο στον Πειραιά όσο και στην ευρύτερη ελληνική αγορά.

Ο στόλος της κοινοπραξίας θα αποτελείται από 30 ρυμουλκά, εκ των οποίων τα 28 είναι ήδη στο νερό, ενώ αναμένεται η παράδοση και των υπόλοιπων δύο. Τα ρυμουλκά, όπου η πλειοψηφία των οποίων θα βρίσκεται στον Πειραιά, διαθέτουν τις προδιαγραφές ώστε να ικανοποιούν κάθε ανάγκη που μπορεί να προκύψει, τόσο εντός των λιμένων όσο και στην ανοικτή θάλασσα.

Όπως ανακοινώθηκε, τα γραφεία της Aegean Tugs βρίσκονται στο Πέραμα, με το προσωπικό να είναι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο για να ανταποκριθεί σε όποια ανάγκη προκύψει. Η νέα κοινοπραξία ξεκίνησε τη λειτουργία της τη Δευτέρα, 1η Μαΐου 2017.

Στη προηγούμενη κοινοπραξία ρυμουλκών (Hellenic Tugs) υπήρχε και η εταιρεία Megatugs του κ. Παναγιωτάκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σαν πολλές καινούριες αγορές δε μαζεύτηκαν ρε παιδιά? Προφανώς και ο στόλος έχρηζε ανανέωσης, ειδικά της Άλφα και του Καραπιππέρη αλλά νομίζω πως έχουν πέσει γενικά υπερβολικά λεφτά στον τομέα τα τελευταία χρόνια. Και δεν καταλαβαίνω από που πηγάζει τέτοια εμπιστοσύνη σε αυτή την αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πηγάζει στην υποχρέωση για ανανέωση του στόλου των ρυμουλκων από τα διυλιστηρια (μεγαλύτερες απαιτήσεις)!! Γιατί τη προηγούμενη εβδομάδα είχα διαβάσει ένα άρθρο για στάση εργασίας των εργαζομένων στα ρυμουλκα με αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν τα κατάλαβα καλά απο τον "Ε" Αυγούστου, Ζούρος και Παναγιωτάκης κάνανε μεταξύ τους consortium.? Αυτη τη στιγμή βλέπω Πάνθηρ Ζ , Παντοκράτωρ και Μεγαλόχαρη VII (πρώτη φορά στο κεντρικο λιμάνι) μπροστα απο το υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαβάζω Εφοπλιστή οπότε δεν έχω άποψη για το δημοσίευμα Πέτρο. Αλλά ας βάλουμε κάτω τα κουκιά ανεξαρτήτως αυτού:

 

Βερνίκος, Λυμπουσάκης και Καραπιπέρης, είναι πια κοινοπραξία. Όλοι τους έχουν μεγάλους στόλους και έχουν δώσει λεφτά σε καινούριες μονάδες.

Ζούρος, μεγάλος στόλος με καινούριες μονάδες

Παναγιωτάκης, πολύ μεγάλος στόλος με καινούριες και μεγάλες μονάδες

Γκιγκιλίνης, επίσης καλό στόλο.

Στον Πειραιά βάλτε και το Φουρναράκη, υπάρχουν ακόμα παραδοσιακά ονόματα όπως Μάτσας και Τσαβλίρης.

Περιφέρεια, σκεφτείτε Ηράκλειο, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Κατάκολο, Ρόδο, Βόλο, πολλές τοπικές εταιρείες και αγορές που είναι δύσκολο να μπεί κανείς και λόγω εντοπιότητας. Βάλτε και ναυπηγεία/εγκαταστάσεις που έχουν δικά τους ρυμουλκά και δεν χρειάζονται βοήθεια στις κινήσεις.

 

Πολλές εταιρείες με λίγα λόγια, μεγάλοι και σχετικά καινούριοι στόλοι, υπάρχει πια τόση δουλειά για όλους? Προφανώς και όχι, γι αυτό και ενώνονται ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικοί, να κατανέμονται τα ρυμουλκά καλύτερα και να μην σκοτώνουν τις τιμές. Βέβαια, για να είμαστε και σωστοί, πρέπει κάποτε να αλλάξει και το νομικό πλαίσιο ώστε να είναι και τα λιμάνια μας πιο ανταγωνιστικά. Δεν χρειάζεται ρυμουλκό σε νορμάλ συνθήκες ένα κρουαζιερόπλοιο των 4 bow και 3 stern thrusters με τις τρελές ιπποδυνάμεις για να δέσει στου Ξαβέρη. Κι εφ' όσον δεν το χρειάζεται, δεν πρέπει και να το πληρώνει νταβατζηλίκι.  Ή για παράδειγμα όπως γινόταν πρόσφατα να δένει το Celebrity Constellation στη Μύκονο και να βλέπεις δίπλα του το Αγία Ελένη, να πιάσει τι με το 7άρι στη Μύκονο?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...