Neptune

Κάντια (IMO 7053240)

14 posts in this topic

Ψαχνω ψαχνω αλλα δε βρισκω θεμα για το μπαουλακι της ΑΝΕΚ.
Και για αρχη μια φωτογραφια απο τις τελευταιες του προσαραγμενο στα γνωστα παραλια της Ινδιας :rolleyes:

(απο το googleearth)
 

post-1826-0-58374800-1298207292_thumb.jp

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τις χαρακτηριστικές πλώρες-έμβλημα που μεσουρανούσαν στο λιμάνι την δεκαετία 80 και οχι μονο.

Επιβίβαση με σκαλα από τα πλάγια οπως και το Κνωσσος των Μινωικων.

Απο τα αγαπημενα μου σκαρια, ήταν η πρωτη μακετα Ε/Γ Ο/Γ που ειδα στον Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Georgios Express γνωστός για την αγάπη του στην Εταιρεία που ίδρυσε ο εκατοντούτις ήδη Μηροπολίτης Κισσάμου & Σελίνου και μετέπειτα Γερμανίας Ειρηναίος, έχει φροντίσει προ δεκαοκταμήνου για κάτι ενδιαφέρον.

Edited by georgios express

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν οι παλαιότεροι θαμώνες στου Τζελέπη και στα Λεμονάδικα το θυμούνται και μπορούν να το επιβεβαιώσουν, αλλά έχω την εντύπωση πως το Κάντια(και το Ρέθυμνον φυσικά) είχαν τουλάχιστον μέχρι κάποια χρονική στιγμή στην εσωτερική πλευρά του καταπέλτη έναν άλλο "καταπέλτη" που μπορούσε και έκλεινε εσωτερικά πάνω στον εξωτερικό καταπέλτη και στην ουσία σφράγιζε το γκαράζ. Επίσης θυμάμαι όπως έβλεπε κάποιος το γκαράζ, στο κέντρο και προς τα δεξιά ήταν η σταθερή ράμπα για το πάνω γκαράζ ενώ στο κέντρο και προς τα αριστερά υπήρχε υπόγειο για τα ΙΧ. Τέλος τα νύχια του καταπέλτη ήταν σταθερά αλλά και πάλι έχω την αίσθηση πως παλιότερα τα ανεβοκατέβαζαν οι ναύτες με τα χέρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τότε που σταμάτησε να χρησιμοποιεί τη πλαϊνή σκάλα για την επιβίβαση, οι επιβάτες ανέβαιναν από την ράμπα για το πάνω γκαράζ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και αυτο ηταν ενα απο τα βασικα του μειονεκτηματα το 2000 οταν και εκανε τη γραμμη της Παροναξιας.

Embarkation για κλαματα..

Παντως ηταν απο τις πλεον αναγνωρισιμες πλωρες οπως αναφερθηκε ποιο πανω.

Δε ξερω αν υπηρχε καποια λεπτομερια που να το ξεχωριζει απο το αδερφο του οπως υπαρχει ας πουμε στα Κρητη Ι και ΙΙ ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδικά χαρακτηριστική σκηνή ήταν όταν είχε ανασηκωμένο το visor στο λιμάνι και να τρέχουν νερά από τα οκια του πλοίου. Από όσο θυμάμαι εξωτερικά δεν είχα εντοπίσει κάποια διαφορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα περισ΄σοτερα χρόνια στην Ελλάδα πλοίαρχος του ήταν ο καπτα Γιώργος Μπυράκης. Όταν πήγε στην ΔΑΝΕ ναυλωμένο για δωδεκάνησα με παροναξία μέσα πλοίαρχος στην αρχή ήταν ο Χάρη Τσουκαλάς αλλά μετά ήταν ο Βασίλης Πασχάλης. Για ένα φεγγάρι όταν φαλήρισε η MOIRAS FERRIES κι έδεσε οριστικά το ΘΗΣΕΥΣ πήγε στην άγονη Πελοπονήσου Κρήτης με πλοίαρχο τον Αντώνη Μαρινάκη σημερινό αρχιπλοίαρχο της Hellenic Seaways.

Kι αυτό και το αδερφό του όταν ήρθαν Ελλάδα ήταν επανάσταση. Την εποχή που μεσουρανούσαν τα μετασκευασμένα φορτηγοποστάλια ήρθαν αυτά τα δύο νεότευκτα (μόλις 2-3 ετών) και καθαρόαιμα ΕΓ/ΟΓ και τάραξαν τα νερά , προσφέροντας ανέσεις κι υπηρεσίες πολύ υψηλότερου επιπέδου από τις συνηθισμένες.

Τελευταία όμως τα βαποράκια είχαν φαιθεί στην μοίρα τους. Θα έπρεπε να είχε προ πολλού φτιαχτεί το embarkation θα έπρεπε να είχαν γίνει οι καμπίνες όλες με τουαλέτα και θα έπρεπε το εσψτερικό τους να είχε ανανεωθεί. Αντ αυτού δεν έγιναν πολλά πράγματα , μοιραία περιθωριθοποιήθηκαν στο στόλο της εταιρείας τους κι έτσι ήρθε το τέλος.

Τίμια όμως βαποράκια τα οποία προσέφεραν τα μέγιστα στην ανάπτυξη κι ισχυροποίηση της ΑΝΕΚ στον ακτοπλοικό χώρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδη ειχα ταξιδεψει και με αυτα τα πλοια της εποχης, θυμαμαι στο καντια υπηρχε δεξια εξωτερικη ραμπα που ανεβαιναν τα ιχ στο πανω γκαραζ και μαλιστα ηταν πολυ αποτομη. απο την δεκαετια του 90 που ηρθαν καζαντζακης και κινγκ μινως και ειχαν την ραμπα για το πανω γκαραζ εσωτερικα στην μεση, εκανε κατι αναλογο και η ανεκ κανοντας κατα καποιον τροπο μια μικρομετασκευη. ακομα θυμαμαι το κνωσος ειχε την ραμπα εξωτερικα και στην μεση αλλα ειχε κατευθυνση ή αριστερα ή δεξια.επισης και σε αυτο η ραμπα ηταν αποτομη. στο φαιστος αντιθετα η ραμπα ηταν αριστερα και δεν ηταν καθολου αποτομη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θυμάται κανείς πότε σταμάτησε να παίζει ως 'βασικό' στις γραμμές της Κρήτης?Οριστικά πρέπει να έδεσε λίγο καιρό μετά το ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ. Το θυμάμαι λίγες μέρες μετά την τραγωδία να γυρίζει από τα νησιά με τρελές πληρότητες γιατί είχαν δέσει όλα τα υπόλοιπα για ελέγχους και μάζευε κόσμο από 10-12 Κυκλαδόνησα στη σειρά!! Έχω ένα κενό για το τί έκανε μεταξυ 96(περίπου) και 99..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τα αγαπημενα μου πλοια.. :D

 

Σιγουρα και μετα το 96 το θυμαμαι στο Ηρακλειο απ οπου εφυγε περι το 1998(με επιφυλαξη).Μαλιστα το θυμαμαι δεκαπενταυγουστο να κανει διπλα δρομολογια τις ιδιες μερες με το Λισσος στα Χανια λογω αυξημενης κινησης!Πηγε το 99 στη ΔΑΝΕ και εκανε και τα δρομολογια της αγονης Κισαμου-Κυθηρων-Πελοπονησου-Πειραια πριν την ιδυση της ΑΝΕΝ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστω ΜΙΛΤΙΑΔΗ..Το θυμαμαι γυρω στο 99-2000 να κανει Ιο Θηρα και λιγο Δωδεκανησα στα τελευταία του. Κύθηρα θυμάστε πότε περίπου?Λογικα πρεπει να πηγαινε μονο μια φορα την εβδομαδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη Δανε ηταν ναυλωμενο μονο για ενα χρονο(1999-ανοιξη 2000),αμεσως μετα δρομολογηθηκε με τα χρωματα της Ανεκ στις Κυκλαδες συνεπως Κυθηρα πρεπει να εκανε αμεσως μετα που εφυγε απο το Ηρακλειο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είχα επιστρέψει με το αδελφό του (ΡΕΘΥΜΝΟΝ) απ'την Κρήτη το καλοκαίρι τού 1995,άν θυμάμαι καλά.Δυστυχώς τότε δέν είχα ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και επειδή είχε τελειώσει το φίλμ στην αναλογική μου,δέν είχα βγάλει φωτογραφίες τού πλοίου.Θυμάμαι όμως ότι ήταν αρκετά άνετο εσωτερικά,γιά αρκετές ώρες κατά το ταξίδι είχα καθήσει στίς αεροπορικές θέσεις (πρός το μέσον τού βαποριού πρέπει να ήταν).

 

Εχω την εντύπωση πως δέν ήταν και απ'τα πιό γρήγορα βαπόρια τής ακτοπλοϊας,όμως ήταν σίγουρα σταθερά στο ταξίδεμά τους.

 

Αν δέν είχαν "περιθωριοποιηθεί" απ'την ΑΝΕΚ,ίσως να ταξίδευαν ακόμη και σήμερα....

 

Νομίζω πως κάπου έχω μιά φωτογραφία (βγαλμένη το 1994 πάνω στο ΣΑΠΦΩ) με τα δύο "ζευγάρια" (ΚΑΝΤΙΑ-ΡΕΘΥΜΝΟΝ και ΚΝΩΣΟΣ-ΦΑΙΣΤΟΣ) στον Πειραιά-θα ερευνήσω στά αρχεία μου και άν την βρώ θα την ανεβάσω εδώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now