Jump to content


Photo
- - - - -

Κάντια (IMO 7053240)(1971, ex Central No 2, scrapped as Jabal Ali 3)

Candia ANEK Kriti

  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Neptune

Neptune

    Αμνημονευτος

  • Supermoderators
  • 6,092 posts

Posted 20 February 2011 - 15:08

Ψαχνω ψαχνω αλλα δε βρισκω θεμα για το μπαουλακι της ΑΝΕΚ.
Και για αρχη μια φωτογραφια απο τις τελευταιες του προσαραγμενο στα γνωστα παραλια της Ινδιας :rolleyes:

(απο το googleearth)
 

Attached Files


Edited by proud_ionian, 24 August 2014 - 11:37 .
tag

ρε που παμε ωρε!


#2 Stratos

Stratos
  • eMembers
  • 749 posts

Posted 20 February 2011 - 21:06

Από τις χαρακτηριστικές πλώρες-έμβλημα που μεσουρανούσαν στο λιμάνι την δεκαετία 80 και οχι μονο.
Επιβίβαση με σκαλα από τα πλάγια οπως και το Κνωσσος των Μινωικων.
Απο τα αγαπημενα μου σκαρια, ήταν η πρωτη μακετα Ε/Γ Ο/Γ που ειδα στον Πειραιά.

#3 georgios express

georgios express
  • eMembers
  • 1,956 posts

Posted 20 February 2011 - 22:56

O Georgios Express γνωστός για την αγάπη του στην Εταιρεία που ίδρυσε ο εκατοντούτις ήδη Μηροπολίτης Κισσάμου & Σελίνου και μετέπειτα Γερμανίας Ειρηναίος, έχει φροντίσει προ δεκαοκταμήνου για κάτι ενδιαφέρον.

Edited by georgios express, 20 February 2011 - 22:57 .

Όσο κι΄αν ψάξω δεν βρίσκω άλλο λιμάνι...

#4 Nick the Greek

Nick the Greek

    Φαιδρός Εγκάθετος

  • Supermoderators
  • 5,665 posts
  • LocationAlpha Quadrant, Sector 001, Terran System.

Posted 21 February 2011 - 00:36

Δεν ξέρω αν οι παλαιότεροι θαμώνες στου Τζελέπη και στα Λεμονάδικα το θυμούνται και μπορούν να το επιβεβαιώσουν, αλλά έχω την εντύπωση πως το Κάντια(και το Ρέθυμνον φυσικά) είχαν τουλάχιστον μέχρι κάποια χρονική στιγμή στην εσωτερική πλευρά του καταπέλτη έναν άλλο "καταπέλτη" που μπορούσε και έκλεινε εσωτερικά πάνω στον εξωτερικό καταπέλτη και στην ουσία σφράγιζε το γκαράζ. Επίσης θυμάμαι όπως έβλεπε κάποιος το γκαράζ, στο κέντρο και προς τα δεξιά ήταν η σταθερή ράμπα για το πάνω γκαράζ ενώ στο κέντρο και προς τα αριστερά υπήρχε υπόγειο για τα ΙΧ. Τέλος τα νύχια του καταπέλτη ήταν σταθερά αλλά και πάλι έχω την αίσθηση πως παλιότερα τα ανεβοκατέβαζαν οι ναύτες με τα χέρια.

The Omega Directive


Ω


#5 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,390 posts

Posted 21 February 2011 - 09:44

Από τότε που σταμάτησε να χρησιμοποιεί τη πλαϊνή σκάλα για την επιβίβαση, οι επιβάτες ανέβαιναν από την ράμπα για το πάνω γκαράζ.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#6 Neptune

Neptune

    Αμνημονευτος

  • Supermoderators
  • 6,092 posts

Posted 21 February 2011 - 09:51

Και αυτο ηταν ενα απο τα βασικα του μειονεκτηματα το 2000 οταν και εκανε τη γραμμη της Παροναξιας.
Embarkation για κλαματα..
Παντως ηταν απο τις πλεον αναγνωρισιμες πλωρες οπως αναφερθηκε ποιο πανω.
Δε ξερω αν υπηρχε καποια λεπτομερια που να το ξεχωριζει απο το αδερφο του οπως υπαρχει ας πουμε στα Κρητη Ι και ΙΙ ???

ρε που παμε ωρε!


#7 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,390 posts

Posted 21 February 2011 - 11:18

Ειδικά χαρακτηριστική σκηνή ήταν όταν είχε ανασηκωμένο το visor στο λιμάνι και να τρέχουν νερά από τα οκια του πλοίου. Από όσο θυμάμαι εξωτερικά δεν είχα εντοπίσει κάποια διαφορά.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#8 Earl Granville

Earl Granville
  • eMembers
  • 5,765 posts

Posted 21 February 2011 - 11:48

Τα περισ΄σοτερα χρόνια στην Ελλάδα πλοίαρχος του ήταν ο καπτα Γιώργος Μπυράκης. Όταν πήγε στην ΔΑΝΕ ναυλωμένο για δωδεκάνησα με παροναξία μέσα πλοίαρχος στην αρχή ήταν ο Χάρη Τσουκαλάς αλλά μετά ήταν ο Βασίλης Πασχάλης. Για ένα φεγγάρι όταν φαλήρισε η MOIRAS FERRIES κι έδεσε οριστικά το ΘΗΣΕΥΣ πήγε στην άγονη Πελοπονήσου Κρήτης με πλοίαρχο τον Αντώνη Μαρινάκη σημερινό αρχιπλοίαρχο της Hellenic Seaways.
Kι αυτό και το αδερφό του όταν ήρθαν Ελλάδα ήταν επανάσταση. Την εποχή που μεσουρανούσαν τα μετασκευασμένα φορτηγοποστάλια ήρθαν αυτά τα δύο νεότευκτα (μόλις 2-3 ετών) και καθαρόαιμα ΕΓ/ΟΓ και τάραξαν τα νερά , προσφέροντας ανέσεις κι υπηρεσίες πολύ υψηλότερου επιπέδου από τις συνηθισμένες.
Τελευταία όμως τα βαποράκια είχαν φαιθεί στην μοίρα τους. Θα έπρεπε να είχε προ πολλού φτιαχτεί το embarkation θα έπρεπε να είχαν γίνει οι καμπίνες όλες με τουαλέτα και θα έπρεπε το εσψτερικό τους να είχε ανανεωθεί. Αντ αυτού δεν έγιναν πολλά πράγματα , μοιραία περιθωριθοποιήθηκαν στο στόλο της εταιρείας τους κι έτσι ήρθε το τέλος.
Τίμια όμως βαποράκια τα οποία προσέφεραν τα μέγιστα στην ανάπτυξη κι ισχυροποίηση της ΑΝΕΚ στον ακτοπλοικό χώρο.

#9 MANOS79

MANOS79
  • eMembers
  • 158 posts

Posted 30 April 2011 - 00:26

επειδη ειχα ταξιδεψει και με αυτα τα πλοια της εποχης, θυμαμαι στο καντια υπηρχε δεξια εξωτερικη ραμπα που ανεβαιναν τα ιχ στο πανω γκαραζ και μαλιστα ηταν πολυ αποτομη. απο την δεκαετια του 90 που ηρθαν καζαντζακης και κινγκ μινως και ειχαν την ραμπα για το πανω γκαραζ εσωτερικα στην μεση, εκανε κατι αναλογο και η ανεκ κανοντας κατα καποιον τροπο μια μικρομετασκευη. ακομα θυμαμαι το κνωσος ειχε την ραμπα εξωτερικα και στην μεση αλλα ειχε κατευθυνση ή αριστερα ή δεξια.επισης και σε αυτο η ραμπα ηταν αποτομη. στο φαιστος αντιθετα η ραμπα ηταν αριστερα και δεν ηταν καθολου αποτομη.

#10 gpap2006

gpap2006
  • eMembers
  • 2,799 posts

Posted 07 January 2013 - 00:37

Θυμάται κανείς πότε σταμάτησε να παίζει ως 'βασικό' στις γραμμές της Κρήτης?Οριστικά πρέπει να έδεσε λίγο καιρό μετά το ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ. Το θυμάμαι λίγες μέρες μετά την τραγωδία να γυρίζει από τα νησιά με τρελές πληρότητες γιατί είχαν δέσει όλα τα υπόλοιπα για ελέγχους και μάζευε κόσμο από 10-12 Κυκλαδόνησα στη σειρά!! Έχω ένα κενό για το τί έκανε μεταξυ 96(περίπου) και 99..



#11 MILTIADIS

MILTIADIS
  • eMembers
  • 2,056 posts

Posted 07 January 2013 - 00:50

Απο τα αγαπημενα μου πλοια.. :D

 

Σιγουρα και μετα το 96 το θυμαμαι στο Ηρακλειο απ οπου εφυγε περι το 1998(με επιφυλαξη).Μαλιστα το θυμαμαι δεκαπενταυγουστο να κανει διπλα δρομολογια τις ιδιες μερες με το Λισσος στα Χανια λογω αυξημενης κινησης!Πηγε το 99 στη ΔΑΝΕ και εκανε και τα δρομολογια της αγονης Κισαμου-Κυθηρων-Πελοπονησου-Πειραια πριν την ιδυση της ΑΝΕΝ.



#12 gpap2006

gpap2006
  • eMembers
  • 2,799 posts

Posted 07 January 2013 - 01:01

Ευχαριστω ΜΙΛΤΙΑΔΗ..Το θυμαμαι γυρω στο 99-2000 να κανει Ιο Θηρα και λιγο Δωδεκανησα στα τελευταία του. Κύθηρα θυμάστε πότε περίπου?Λογικα πρεπει να πηγαινε μονο μια φορα την εβδομαδα.



#13 MILTIADIS

MILTIADIS
  • eMembers
  • 2,056 posts

Posted 07 January 2013 - 01:15

Στη Δανε ηταν ναυλωμενο μονο για ενα χρονο(1999-ανοιξη 2000),αμεσως μετα δρομολογηθηκε με τα χρωματα της Ανεκ στις Κυκλαδες συνεπως Κυθηρα πρεπει να εκανε αμεσως μετα που εφυγε απο το Ηρακλειο.



#14 Hastaroth

Hastaroth
  • eMembers
  • 2,048 posts

Posted 07 January 2013 - 21:56

Είχα επιστρέψει με το αδελφό του (ΡΕΘΥΜΝΟΝ) απ'την Κρήτη το καλοκαίρι τού 1995,άν θυμάμαι καλά.Δυστυχώς τότε δέν είχα ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και επειδή είχε τελειώσει το φίλμ στην αναλογική μου,δέν είχα βγάλει φωτογραφίες τού πλοίου.Θυμάμαι όμως ότι ήταν αρκετά άνετο εσωτερικά,γιά αρκετές ώρες κατά το ταξίδι είχα καθήσει στίς αεροπορικές θέσεις (πρός το μέσον τού βαποριού πρέπει να ήταν).

 

Εχω την εντύπωση πως δέν ήταν και απ'τα πιό γρήγορα βαπόρια τής ακτοπλοϊας,όμως ήταν σίγουρα σταθερά στο ταξίδεμά τους.

 

Αν δέν είχαν "περιθωριοποιηθεί" απ'την ΑΝΕΚ,ίσως να ταξίδευαν ακόμη και σήμερα....

 

Νομίζω πως κάπου έχω μιά φωτογραφία (βγαλμένη το 1994 πάνω στο ΣΑΠΦΩ) με τα δύο "ζευγάρια" (ΚΑΝΤΙΑ-ΡΕΘΥΜΝΟΝ και ΚΝΩΣΟΣ-ΦΑΙΣΤΟΣ) στον Πειραιά-θα ερευνήσω στά αρχεία μου και άν την βρώ θα την ανεβάσω εδώ.


Ακολούθα μόνο εμένα  Είμαι ο αν-action man

 






Also tagged with one or more of these keywords: Candia, ANEK, Kriti

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users