Jump to content
Shipfriends

Aristo (ΙΜΟ 6501355)


Recommended Posts

  • 1 month later...

Να δούμε δύο χθεσινές φωτό από το ΦΙΛΙΑΤΡΑ. Η πρώτη επιστρέφοντας το πρωί από το λιμανάκι του Αγίου Νικολάου της Σαλαμίνας στο Πέραμα, και η δεύτερη το απόγευμα αναχωρόντας από το Πέραμα φορτωμένο.

Να πούμε ακόμα ότι έχει ναυπηγηθεί το 1964, έχει ΙΜΟ 6501355, και το προηγούμενο όνομα του μέχρι το 2008 ήταν ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.

gallery_2102_3_478838.jpggallery_2102_22_216398.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι το ΦΙΛΙΤΡΑ εχει γινει πολυ καλυτερο απο οτι ηταν πριν την αλλαγη χρωματος.

Το Φιλιατρά έχει αλλάξει χρώμα εξωτερικά στο hull, πριν ήταν μπλε και τώρα έχει γίνει κεραμιδί

Πριν γινει κεραμιδι για να γινει μετα αυτο το πρασινομπλε ειχε περασει και μια περιοδο που ηταν γκριζο

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Φιλιατρά (ΙΜΟ 6501355)

(1964, ex-Rollo, Mare Altum, Kinder, Alex, Άγιος Στέφανος)

Να πούμε ακόμα ότι έχει ναυπηγηθεί το 1964, έχει ΙΜΟ 6501355, και το προηγούμενο όνομα του μέχρι το 2008 ήταν ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.

Τελικά ο Aleksi Lindström αποτελεί μία αστείρευτη πηγή στοιχείων αλλά και φωτογραφιών πλοίων. Έτσι σε μία αναζήτηση μου στο shipspotting, έπεσα πάνω σε μία φωτό του ΦΙΛΙΑΤΡΑ με το προηγούμενο όνομα του, το ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ δηλαδή, και επίσης μπόρεσα να μάθω ότι αυτό το όνομα το είχε μόνο για τέσσερα χρόνια, από το 2004 μέχρι και το 2008 οπότε και μετονομάστηκε σε ΦΙΛΙΑΤΡΑ.

Να δούμε λοιπόν το πλοίο ως ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ στο Πέραμα το 2004, αλλά και κάποια στοιχεία του καθώς και τα παλαιότερα του ονόματα που παραθέτει ο Aleksi Lindström.

At Perama, Greece on April 16, 2004. IMO 6501355. Ex-ROLLO 1963, MARE ALTUM 1970, KINDER 1983, ALEX 1988-2004.

Length: 63.02 m

Breadth: 9.66 m

Depth: 4.09 m

Draught: 3.75 m

GT: 497

NT: 300

DWT: 1.055

Built: 1963 Krögerwerft Gmbh, Rendsburg, Germany (Hull No. 1302)

Owner: ?

Call sign: SW4514

Homeport: Piraeus

Engine Builders: Motorenwerke Mannheim A.G. (MWM)

Horse Power: 900 BHP

Speed: 11.5 kn

Converted from oil products tanker into water tanker most likely in 1988.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι πλοίο! Είναι χαμαιλέοντας, με τόσα χρώματα που έχει αλλάξει!! :lol:

Πλέον ναι, γιατί η εταιρεία του έχει αναλάβει και την υδροδότηση του Αγκιστριου

Αν και offtopic, μέχρι και πριν λίγο καιρό την υδροδότηση του Αγκιστρίου την είχε αναλάβει η υδροφόρα "Aquarius 2000". Σύμφωνα με το AIS, το τελευταίο στίγμα του πλοίου (πριν 19 μέρες) ήταν λίγο πριν το Aliaga! Λέτε να πήγε για διάλυση? :unsure:

Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Nα προσθέσω ότι το FILIATRA πρέπει να είναι αδερφάκι με το εφοδιαστικό FLISVOS, το οποίο ονομάζεται πλέον LOLIA. πέρα από την ομοιότητά τους που φαίνεται και στις φωτο καθώς και τα παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά, και τα δύο έχουν ναυπηγηθεί στο ίδιο ναυπηγείο στη γερμανία ("Krögerwerft Gmbh, Rendsburg"), το μεν FLISVOS το 1963 (Hull No. 1190), το δε FILIATRA το 1964 (Hull No. 1302).

Link to comment
Share on other sites

Mια παρατήρηση: στη φωτο του πλοίου ως AGIOS STEFANOS που παραθέτει και ο σείριος παραπάνω, δεν πρέπει να είναι το FILIATRA αλλά το FLISVOS. πέρα από την ομοιότητα των 2 πλοίων, στην οποία αναφέρθηκα και στο αμέσως προηγούμενο post, τα 2 πλοία φαίνεται (σύμφωνα πάντα με το shipsotting) να είχαν και τα 2 ως προηγούμενο όνομα το "AGIOS STEFANOS"! δεν αποκλείεται βέβαια να έχει γίνει και κάποιο λάθος με την παράθεση των στοιχείων στο shipspotting...

Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 4 years later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Το Φιλιατρά φαίνεται ότι πουλήθηκε και μετονομάστηκε σε Aristo και είναι πλέον βαμμένο μπλε εξωτερικά. Οπότε ο δεξαμενισμός πρέπει να ήταν για την επιθεώρηση των βρεχάμενων από τους νέους ιδιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Aristo (ΙΜΟ 6501355)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...