Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μιας και το ΓΙΟΥΡΟΠΙΑΝ ΕΞΠΡΕΣ δεν έχει θέμα ανοιχτό στις βλάβες, είπα να ανοίξω ενα

Χθες στις 22:35, η Λιμενική Αρχή Χίου, ενημερώθηκε για περιστατικό εμπλοκής κάβου στα ύφαλα του Ε/Γ-Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας Κύπρου, κατά τον κατάπλου του στο λιμένα Χίου, προερχόμενο από λιμένα Μυτιλήνης.
Ακολούθησε απαγόρευση απόπλου και επιθεώρηση του πλοίου ενώ κατόπιν σχετικής έγκρισης το πλοίο αναχώρησε στις 00:10 σήμερα αντί της προγραμματισμένης 23:00 της 31/01/2011, με 225 επιβάτες, για την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου του με προορισμό το λιμένα Πειραιά.


Πηγή ΥΕΝ. Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Διάβασα αρκετές φόρες την ανακοίνωση του υπουργείου αλλά δε μπορώ να καταλάβω ποια είναι η βλάβη!!!

Μας λένε ότι ο κάβος πιάστηκε στα ύφαλα (αυτό είναι περίεργο). Γιατί οι κάβοι πιάνονται στις προπέλες, σε κανένα τιμόνι και άντε σε μια απίθανη περίπτωση ίσως στο bow thruster. Εκτός εάν υπήρξε άλλο πρόβλημα στο πλοίο κατά την άφιξη στη Χίο με αποτελεσμα να καθυστερησει!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με φίλους που είναι onboard αυτή τη στιγμή, το πλοίο βρίσκεται ακόμα δεμένο στη Μυτιλήνη λόγω βλάβης σύμφωνα με το πλήρωμα. Δεν μπορώ να ξέρω κάτι παραπάνω αλλά ελπίζω πως θα μάθουμε σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Η tvpatrida (όπως και η ΝΕΛ), μιλάει για βλάβη στον καταπέλτη και δίνει μια πρωτότυπη εξήγηση.

Πρόβλημα στον καταπέλτη παρουσιάστηκε την ώρα του απόπλου του EUROPEAN ΕΧPRESS από τη Μυτιλήνη για τη Χίο την Παρασκευή, όταν από λάθος κάποιου επιβάτη βαλίτσα τοποθετήθηκε σε σημείο που έσπασε η σωλήνα τροφοδοσίας του καταπέλτη, με αποτέλεσμα αυτός να μην κλείνει.
Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά λένε ότι έσπασε κάποιο σωληνάκι που παρέχει λαδί στην υδραυλική μπουκάλα που σηκώνει το καταπέλτη!!! Πάντως καλό θα είναι να φτιάξουν τη βάση του καταπέλτη γιατί όταν μπαίνει κάποιο όχημα, ο καταπέλτης χοροπηδαεί σαν τρελός!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κατά τη Ναυτεμπορική βλάβη στο πλοίο ενώ αναχωρούσε από τη Χίο:

Βλάβη στον καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ «European Express» στη Χίο

NAFTEMPORIKI.GRΚυριακή, 31 Ιουλίου 2011 10:21

Βλάβη στον καταπέλτη του υπέστη στις 4 το πρωί το Ε/Γ-Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS» ενώ ετοιμαζόταν να αναχωρήσει από το λιμάνι της Χίου με προορισμό τη Μυτιλήνη.

Συγκεκριμένα λίγο πριν το πλοίο απομακρυνθεί από τον προβλήτα, έσπασε το συρματόσχοινο του καταπέλτη φορτοεκφόρτωσης οχημάτων και επιβατών, με αποτέλεσμα αυτός να πέσει με δύναμη στον προβλήτα. Από την πτώση δεν τραυματίστηκε κανείς από τους 707 επιβάτες που βρίσκονταν στο πλοίο.

Το σπασμένο συρματόσχοινο αντικαταστάθηκε από το πλήρωμα με νέο, το οποίο φέρει κατάλληλο πιστοποιητικό, ενώ από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Κατόπιν αντικατάστασης του συρματόσχοινου και επιθεώρησης του Ε/Γ-Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS» και προσκόμισης προαναφερόμενων βεβαιωτικών, το πλοίο απέπλευσε στις 06.35 για Μυτιλήνη.

Ιδού και το σχετικό link

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι ο κόσμος ήταν σε απόγνωση, έπεσε ξύλο στον καταπέλτη και επηνέχθη (εκ του επιφέρω) τρομερή βλάβη στον Τουρισμό, ή τα παραπάνω ισχύουν μόνο όταν βγάζουν βλάβες οι καταπέλτες των "Νήσος" (Μύκονος ή Χίος, αδιάφορο).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

η ανακοινωση της ΝΕΛ


Με καθυστέρηση απέπλευσε σήμερα το «EUROPEAN EXPRESS» από τη Σάμο με προορισμό Χίο - Μυτιλήνη -Λήμνο -Θεσσαλονίκη λόγω αδιαθεσίας τους υπάρχου. Συγκεκριμένα ο πλοίαρχος ενημέρωσε πριν από τον απόπλου το λιμεναρχείο Σάμου πως ο ύπαρχος πρέπει να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για ιατρικές εξετάσεις και δύναται να αποπλεύσει χωρίς αυτόν για λόγους ασφάλειας. Εξάλλου, κατά τη διάρκεια απάρσεως των αγκυρών σημειώθηκε εμπλοκή τους με άλλο πλοίο που βρισκόταν στο λιμένα «ΜΑΛΑΓΑΡΙΟΥ». Τελικά το EUROPEAN EXPRESS» με 73 επιβάτες και 20 οχήματα απέπλευσε στις 13:20 αντί στις 8:00 που ήταν προγραμματισμένο.

 

http://www.era-aegean.gr/

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

και να το δελτίο τύπου.

 

17/6/2013

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS
Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS παραμένει σήμερα Δευτέρα 17/06 στο λιμένα της Θεσσαλονίκης προς αποκατάσταση δυσλειτουργίας στο υδραυλικό σύστημα δεξιάς άγκυρας.
Το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από Θεσσαλονίκη προς Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Βαθύ θα εκτελεστεί την Τετάρτη 19/06 με αναχώρηση στις 20:00 ως κάτωθι:
 
ΤΕΤΑΡΤΗ 19/06: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΑΝ 20:00)
ΠΕΜΠΤΗ 20/06: ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 03:30 ΑΝ 04:10) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 09:30 ΑΝ 11:00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ 14:10 ΑΝ 14:50) - ΒΑΘΥ (ΑΦ 19:20 ΑΝ 19:00) - ΧΙΟΣ (ΑΦ 22:20 ΑΝ 22:50)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/06: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 02:00 ΑΝ 03:30) - ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 08:50 ΑΝ 09:30) - ΚΑΒΑΛΑ (ΑΦ 13:40)
 
Ως εκ τούτου το δρομολόγιο της Τετάρτης από Καβάλα προς Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Καρλόβασι – Άγιο Κήρυκο και επιστροφή θα παραμείνει ανεκτέλεστο.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εχει ξανασυμβει στη ΝΕΛ να σκονταψει ανθρωπος στα χειριστηρια. Μαλλον ετσι εγινε και εδω και ανοιξε πολυ αποτομα το βαπορι :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Από άτομο που εμπιστεύομαι έμαθα ότι το βαπόρι πονάει στην τουρμπινα της μιας μηχανής.

Και κάτι που έπεσα από τα σύννεφα όταν μου το είπε: "η εικόνα στα βαπόρια είναι πολύ χειρότερη απ τα βαπόρια του Καπτα Μάκη στο τέλος τους..."

Link to comment
Share on other sites

Λογικό μου φαίνεται αφού και τα άτομα που ασχολούνται πλέον με την εταιρεία ήταν αυτά που έφεραν το τέλος της GA,τώρα απλά προσπαθούν να κάνουν το ίδιο με τη ΝΕΛ δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε ο neptune, η κατάσταση των πλοίων της ΝΕΛ θεωρώ πως είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από τα πλοία της GA ferries, παρόλο που προέρχονται πολλά άτομα από αυτήν στο δυναμικό της ΝΕΛ!! Και σίγουρα δεν φταίνε αυτοί αλλά η έλλειψη χρημάτων, που τις εποχές της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου τα λεφτά εξαφανίστηκαν αμέσως με πανάκριβες θεωρητικές επισκευές από άτομα γνωστά και μη εξαιρετεα!! Τα πλοία της ΝΕΛ είχαν πάντα πολλά προβλήματα ακόμα και από την εποχή της χρυσής περιόδου για αυτήν (με ξεκούραστα δρομολόγια και πλοία περίπου 15 χρόνια νεότερα)! Την τελευταία χρόνια της GA ferries τα τρία πλοία της, δεν είχαν ούτε τις μισές βλάβες του Ταξιάρχη του τελευταίου διμήνου!

Link to comment
Share on other sites

Και για να επανελθουμε στο θεμα μας το πλοιο εφυγε απο Θεσσαλονικη για Πειραια για μαζεματα καθως την αλλη βδομαδα πρεπει να ειναι ετοιμο για να παει Μπαρι και Ηγουμενιτσα για επιθεωρησεις.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως η αποκατάσταση της δυσλειτουργίας στο υδραυλικό σύστημα δεξιάς άγκυρας βοήθησε το πλοίο να ανεβάσει ταχύτητα, με 16,5 πλέον το βαπόρι. :D

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο σέρνεται, οι καθυστερήσεις απίστευτες, το ντουμάνι σε πνίγει. Τίποτε καινούργιο αλλά πόσο θα αντέξει σε τέτοια κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ανακοινωση του ΥΕΝ για την μηχανική βλάβη του «EUROPEAN EXPRESS»

 

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας Κύπρου, ότι κατά τον πλου του εγκεκριμένου δρομολογίου του από το λιμάνι της Ζακύνθου προς τους λιμένες της Κεφαλλονιάς-Ηγουμενίτσας-Κέρκυρας και Μπάρι Ιταλίας, υπέστη μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή και συνέχισε το δρομολόγιό του με μειωμένη ταχύτητα.

 

Το «EUROPEAN EXPRESS», στο οποίο επέβαιναν 396 επιβάτες, 62 Ι.Χ.Ε. και 01 Δ/Κ, κατέπλευσε στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας με καθυστέρηση 2 ωρών και 45 λεπτών. Μετά τον κατάπλου του παρέλαβε 116 επιβάτες, 17 Φ.Γ, 21 Ι.Χ.Ε. και 01 Δ/Κ, οι οποίοι είχαν τελικό προορισμό την Ιταλία και παρέμειναν εντός του πλοίου, ενώ όσοι εκ των επιβατών επιθυμούσαν προωθήθηκαν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρίας.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή, απαγορεύτηκε προσωρινά ο απόπλους του «EUROPEAN EXPRESS», μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης και αξιοπλοΐας, από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...