Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

9 hours ago, George...f said:

για το Superrunner και τα σινιάλα του, και εγω προσωπικά θεωρώ οτι το πλοιο ενώ εχει πολυ όμορφη σιλουέτα εγινε τσιρκολίκι, αλλα πραγματικα μερικοί μετριαστε λιγο τη χολή σας! Ας συνειδητοποιήσουμε οτι μιλάμε για μια ναυτική οικογένεια, που εχει επενδύσει πολλα στον τόπο της και στην Ελλάδα γενικοτερα(βλέπε μετασκευή Superferry στο Περαμα, με το οποίο κόστος). 

Αν εγραφα ενα ποστ θα ηταν καπως ετσι. 

Οσο μενουμε στο ειναι ωραιο ή ειναι τσιρκο ειναι σεβαστο σαν προσωπικη αποψη του καθενος. Φανταζομαι ακομα και απο τους ιδιους τους αφους. Μαλιστα σημερα ο ενας στο fb ρωταγε αν αρεσει στον κοσμο το ραννερ και οι απαντησεις ηταν ολες ειλικρινεις. Τωρα τα υπολοιπα νομιζω δε χωρανε εδω

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 18/3/2017 at 1:27 AM, proud_ionian said:

δυστυχως με κατι τετοια δειχνουν οτι ουτε γουστο διαθετουν, ουτε μετρο.

απο τις υποδοχες στη ναξο, μεχρι τα τζακια και τις μπρουτζινες κουπαστες στο superferry και απο τον gooseneck βολβο στο superferry II, μεχρι τον roadrunner, υπαρχει μια διαρκης υπερβολη

 

κανεις δεν αμφισβητησε οτι εχουν επενδυσει στην ελλαδα, οπως και παρα πολλες αλλες οικογενειες, οι οποιες δεν επιδιωκουν τη δημοσιοτητα.

θεωρω ομως οτι αδικουν τον εαυτο τους και την προσπαθεια που κανουν με τη διαρκη υπερβολη και το διαρκες κυνηγι εντυπωσεων με κακογουστιες. 

 

(τα ιδια εχω πει και σε αλλες, αναλογες κινησεις υπερβολης απο αλλους πλοιοκτητες.)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Λογικά κάτι θα αλλαχτεί,αν και αρκετοί απο ευγένεια λένε "φοβερό" "σκίζει" κτλ... Είναι πολύ βαρυ, Αετος+roadrunner μαζί δεν κολλάνε... ισως ο roadrunner μονος του να έλεγε κατι,αλλα δε μ αρέσει και πάλι γιατι δε κολλάει αφου λέγεται Super Runner.Ταυτόχρονα έχω την απορία του copyright αφου αν δεν απατώμαι στη moby υπάρχει το αντίστοιχο σημα διπλα 

Link to comment
Share on other sites

Εχθές μπαίνοντας με το Νάξος στο Πειραιά είδα το πλοίο. Αμέσως ήρθε στο μυαλό μου το απίθανο αποτέλεσμα που είχε το βάψιμο που είχε πέρισυ το 11880. Η συνολική εικόνα       του Superruner είναι μεν αξιοπρόσεκτη αλλά αρνητικά. Οσον αφορά το αν ταξιδέψει ή όχι κάποιος λόγω της εμφάνισής του είναι παραλογισμός να το ισχυριστούμε.  

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Petros P said:

Ταυτόχρονα έχω την απορία του copyright αφου αν δεν απατώμαι στη moby υπάρχει το αντίστοιχο σημα διπλα 

Χωρις να εχω νομικες γνωσεις δεν νομιζω ότι μπορει να σταθει θεμα copyright

Το σχεδιο μοιαζει με roadrunner αλλα σχεδιαστικα εχει πολλες διαφορες απο το original σχεδιο ώστε να μπορέσει καποιος να ισχυριστεί κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις άδικο,αλλα εδώ η Seajets (ξαναλέω η Seajets ;) ) είχε θέμα με το Highspeed Jet, που δεν ειναι και κατοχυρωμένο

Το ;) πάει γενικά στο τι εστί Seajets , στην Ελλάδα του 2017

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Για καποιες χτεσινες καταστασεις. Άλλο να εκφερουμε άποψη,άλλο να ξεπερνάμε τα ορια....Καλή συνέχεια από εμενα

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

On 3/18/2017 at 0:27 AM, proud_ionian said:

δυστυχως με κατι τετοια δειχνουν οτι ουτε γουστο διαθετουν, ουτε μετρο.

απο τις υποδοχες στη ναξο, μεχρι τα τζακια και τις μπρουτζινες κουπαστες στο superferry και απο τον gooseneck βολβο στο superferry II, μεχρι τον roadrunner, υπαρχει μια διαρκης υπερβολη

Κρίμα, φιλε proud ionian από τότε ππυ παρακολουθώ το φόρουμ πάντα σε ότι έχει να κάνει με το ΣΦ 2 πάντα κάτι κακό έχεις να πεις για το πλοίο και εμπάθεια, όταν δε το πλοίο πέρασε στους Αδελφούς Στεφάνου αυτό επεκτάθηκε και στην εταιρεία, Και κρίμα για τους Στεφάνου που έχουν την καλή διάθεση και ρίχνουν προσωπική δουλειά και χρήματα στα πλοία τους, στις Ελληνικές ναυπηγοεπισκευαστικες ζώνες και έχουν τα πληρώματα τους πάντα στην ώρα τους πληρωμένα. Τι να πω αν το θέμα είναι το βάψιμο του σουπεραννερ, εδώ γίνονται μετασκευες εκτρώματα σε εξωτερικά καταστρώματα άλλων πλοίων και δεν ανοίγει μύτη. Λυπάμαι.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Παίδες δημοκρατία έχουμε, ο καθένας μπορει να έχει οποια άποψη θέλει, είτε ειναι admin είτε ενα απλό μέλος. Αλλοι δεν έχουν ταξιδέψει με την εταιρεία και γράφουν απο καλά μέχρι άσχημα λόγια και άλλοι δουλεύουν στην εταιρεία,μη κρυβόμαστε ή έστω έχουν κάποια στενή σχέση. Απο το να γλύφουμε την α η τη β εταιρεία οπως έχει γινει σε αλλα φόρα (όχι μονο ακτοπλοική) καλύτερο αυτό που γίνεται εδώ,οι μεν να κατακεραυνώνουν και οι άλλοι να εκθειάζουν :lol:.

 

 

 

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Οταν τελειωσει το bullying:P προς εμενα, πειτε μου, για να απολογηθω.;)

ορισμενοι φιλοι, κατα συμπτωση οσοι εμφανιζονται μολις γραφτει κατι αιρετικο για τη ραφηνα, τα πλοια και τις εταιρειες της, πιαστηκαν απο ορισμενες αιχμηρες λεξεις και αφησαν την ουσια. αυτες οι λεξεις αφαιρεθηκαν, για να μπορεσουμε να δουμε την ουσια. (αφαιρεθηκαν και απο τις παραθεσεις).

12 χρονια εδω μεσα, εχω συνηθισει να λεω ευθεως την αποψη μου, η οποια συνηθως ειναι μειοψηφικη. τις περισσοτερες φορες εχω πεσει μεσα, αλλα και οταν βγαινω λαθος, δεν εχω διστασει να το παραδεχτω. (ολα τα παλια ποστ υπαρχουν για οποιον δεν βαριεται).

σεβαστο οτι οι αφοι στεφανου εχουν επενδυσει παρα πολλα λεφτα στην ελλαδα σε δυσκολες εποχες και εχουν δωσει λεφτα σε παρα πολυ κοσμο, αλλα, κατα την ταπεινη μου γνωμη, χανουν το μετρο, την αισθηση του γουστου και εκτιθενται υπερβολικα στη δημοσιοτητα, με φορτικο τροπο.

αυτο με τη δικη μου αισθητικη δεν κολλαει και δεν προκειται να το κρυψω, ουτε θα ελεγα κατι διαφορετικο μπροστα τους.

ομολογω οτι δεν λατρευω το superferry II σαν θεοτητα, ουτε θεωρω τη ραφηνα τον ομφαλο της γης. με αλλες εικονες και αλλα ερεθισματα μεγαλωσα.

ολα τα παραπανω ομως, δεν εχουν επηρρεασει τη συμπεριφορα μου ως mod, ουτε εχουν στερησει απο κανεναν σας τη δυνατοτητα να εκφερει την αποψη του. το ιδιο ισχυει νομιζω και για ολους οσοι τρεχουμε το shipfriends.

ολα τα υπολοιπα που γραφτηκαν ειναι τουλαχιστον αδικα, ειδικα οταν απευθυνονται σε ανθρωπους που, συνειδητα εχουν επιλεξει να ειναι στο περιθωριο και αποφευγουν τα πολλα παρε-δωσε, για να μπορουν να λενε ελευθερα την αποψη τους. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

[...]ομολογω οτι δεν λατρευω το superferry II σαν θεοτητα, ουτε θεωρω τη ραφηνα τον ομφαλο της γης. με αλλες εικονες και αλλα ερεθισματα μεγαλωσα.[...]

Αυτο... Το ταξιδεψα πέρσι μια κ το είχαμε στη Πάρο.  ΟΚ συμπαθητικό μου ήταν,  μου θύμισε κατι απο (την αίσθηση που ειχαν) τα παλιά αλλά μεχρι εκεί.  Προσωπικά  προτιμώ το Σαντορινακι (καλη του ωρα εκει που ειναι)  ή την σειρά των (άτυχων) "Απολλωνων"  απο αυτό. Αλλα είναι πρώτον γούστο κ δεύτερον οι εικόνες που λεει ο Proud.  Μεγαλωσα με το Παρο Πειραιά και οχι τη Ραφήνα οπότε λογικό να τα βλεπω έτσι τα πράγματα,  δεν είναι κακία ντε και σωνει...

Ως προς το Runner τα είπατε... Κιτς το κάνανε το καημενο συμφωνώ κι επαυξανω. Θα μπορουσαν να μείνουν στη κιτρινη κυματιστη γραμμή κ να παραλειψουν τα υπόλοιπα.  Κι επειδή εχω διαβάσει κατι για Moby.  Ποιος είπε οτι τα πλοία τους δεν ειναι κιτς με ολο το συρφετο των looney tunes ;; 

Απο εκεί και πέρα μπραβο για την προσπάθεια,  ναι συμφωνώ οτι πρέπει καποια στιγμή να δούμε περισσότερους παίχτες ισχυρούς (κατα προτίμηση "παραδοσιακους") και συμφωνώ ότι  πρέπει να χουν δουλειά οι ναυτικοί μας (οπως και όλοι μας σε τέτοιες εποχές) 

Link to comment
Share on other sites

Ένα ξεχωριστό πράγμα είναι η αξιοπρεπής στάση μιας εταιρείας τόσο στα πληρώματα όσο και στην πατρίδα τους και στον τόπο τους (Άνδρος) που είναι αδιαμφισβήτητα και ένα δεύτερο αν σε οποιονδήποτε δεν αρέσει το ένα ή το άλλο που κάνει η εταιρεία στα πλοία της. Το πρώτο δεν ειναι πανάκεια για το δεύτερο και το δεύτερο δεν αποτελεί άλλοθι για να αναιρεθεί το πρώτο, άλλο που θεωρώ ότι δεν επιχειρήθηκε ποτέ κάτι τέτοιο.

Πέραν όλων των άλλων εμένα αυτό που προσωπικά με κάνει να φωνάζω "ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ" ^_^ είναι η, για δεύτερη φορά, δήλωση των αδελφών Στεφάνου ότι απο την εταιρεία δε βγάζουν κέρδος, το αντίθετο μάλιστα. Αυτό με προβληματίζει ακόμα κι αν οι άνθρωποι δραστηριοποιούνται εκτός ακτοπλοϊας (εκεί που φαίνονται οι πραγματικοί εφοπλιστες), οπότε υπάρχει επάρκεια κεφαλαίου. Είναι άλλο όμως να έχεις ένα πλοίο, να είσαι έστω ίσα βάρκα ίσα νερά και να βάζεις το μεράκι σου για το καλύτερο και άλλο να αγοράζεις δεύτερο, να κάνεις μια εξαιρετική -άρα και πολυδάπανη- μετασκευή, να αγοράζεις και τρίτο και να εξακολουθείς να μην έχεις κέρδος. Όσα χρήματα και να έχουν οι παραδοσιακοί εφοπλιστές, όσο μεράκι και αγάπη για την πατρίδα τους και να έχουν, ποιος θέλει, και γιατί - ειδικά στις μέρες μας- να ρίχνει λεφτά με την προοπτική όχι μόνο να μην έχει κέρδος αλλά να μπαίνει μέσα ;

ΥΓ: Οι ακτοοπλόι έχουν αφιέρωμα στο φρεσκάρισμα που γίνεται στο sfII στο οποίο επίσης σύμφωνα με δήλωση των Στεφάνου θα κοστίσει περί το 1,5 μύριο.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι, νομίζω πως ήρθε η ώρα να κάνουμε μια παύση για σκέψη.

 

Όπως πολύ σωστά είπε κάποιος φίλος παραπάνω, η οικογένεια Στεφάνου έχει χαράξει μακροχρόνια πορεία στην ποντοπόρο εμπορική ναυτιλία, με πολύ καλό όνομα διεθνώς, τόσο στον τομέα των πληρωμάτων, όσο και της πλοιοκτησίας. Είμαι δε σε θέση να σας διαβεβαιώσω, πως τα πλοία τους ναυλώνονται επανειλλημένως εκ των κορυφαίων οίκων του εξωτερικού, ενώ τα πληρώματά τους επανδρώνουν τα πλοία πάρα πολλών πλοιοκτητριών εταιρειών, πέραν της δικής τους. Συνεπώς δεν έχουν τίποτε να αποδείξουν σε κανέναν εξ' υμών, που τους γνώρισαν όψιμα τα τελευταία χρόνια με αφορμή την ακτοπλοική τους ενασχόληση, όσον αφορά την επαγγελματική πορεία τους, την σοβαρότητα και την αξιοπιστία τους. Τις επενδύσεις τους και το μεράκι τους όσον αφορά την ακτοπλοία, τις βλέπουν και οι τυφλοί. Ουδείς εκ των νωρίτερα ομιλησσάντων είχε την πρόθεση να τους θίξει προσωπικά, θα ήθελα να το ξεκαθαρίσω αυτό.

 

Από την άλλη μεριά, δεν είναι όλα άσπρα και μαύρα, μην τρελαινόμαστε. Αν κριτικάρει κανείς κάποιες επιλογές, δεν σημαίνει αυτομάτως ότι υποστηρίζει τον ανταγωνισμό, ούτε ότι έχει προσωπικό πρόβλημα με την εταιρεία. Ίσα-ίσα, κριτική δεν ασκείται στους ανύπαρκτους και στους ασήμαντους. Στους σημαντικούς και σε αυτούς από τους οποίους έχει κανείς απαιτήσεις ασκείται. Και η συγκεκριμένη εταιρεία έχει κερδίσει τα τελευταία χρόνια με το σπαθί της τη σημαντικότητα και τις απαιτήσεις του κοινού, στην ακτοπλοία. Μακάρι να τους βλέπαμε και σε άλλες γραμμές. Ένα από τα πράγματα για τα οποία υπερηφανευόμαστε στον ιστότοπο τούτο, είναι το ότι δεν κάνουμε αγιογραφίες και λιτανείες. Αν περιηγηθεί κανείς στις σελίδες του forum, έχει ασκηθεί κριτική ακόμα και στις ιερές αγελάδες του χώρου. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος να γίνεται Εικονομαχία, όποτε κάποιος κάνει κριτική, έστω και οξεία, σε οποιοδήποτε θέμα και όχι μόνο στη συγκεκριμένη εταιρεία.

 

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα με κούρασε τρομερά αυτή η διήμερη ένταση, δεν είναι αυτός ο σκοπός που μπαίνω στο Shipfriends. Αν θέλω ένταση, καυγαδίζω και με τη γυναίκα:P. Θα έλεγα λοιπόν, πρός ώφελος της ψυχικής υγείας όλων μας, να αφήσουμε πίσω μας αυτές τις εντάσεις και να κοιτάξουμε μπροστά.     

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο φίλε Proud, θεωρώ πολυ πιο σωστή και δίκαιη την τοποθέτηση σου τωρα. Αρχικά τουλαχιστον εγω προσωπικά δεν εχω σχέσεις ουτε με την εταιρία, ουτε με τη Ραφήνα γενικα-απο Κρήτη ειμαι. Απλα θεώρησα άδικους τους χαρακτηρισμούς καθώς γινόταν επι προσωπικού και οχι ως προς τα πλοία ή το έργο της εταιρίας. Και χαίρομαι πολυ που τωρα διατυπώσες πολυ ορθότερα την άποψη σου-η οποία ως προς το κομμάτι του Superrunner και των υπερβολών με βρίσκει σύμφωνο-. :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν θα ηταν παρολογο βεβαια να γινοταν η εκδηλωση στο SUPERFERRY II,αν και δεν ξερω κατά ποσο είναι ετοιμο εσωτερικα ή αν συνεχιζονται ακομα οι εργασιες

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

On 16/3/2017 at 2:52 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Βλέπουμε ότι στο Superferry II δεν εμφανίζει τη Πάρο ενώ υπάρχει στους μέχρι στιγμής πίνακες δρομολογίων του πλοίου!! Άραγε έγινε παράλειψη στο χάρτη ή θα δούμε να βγαίνει εξολοκλήρου από το πρόγραμμα??

Από ότι βλέπω έκαναν τράμπα τα δρομολόγια τους το Superferry με το Supeferry II!! Κόπηκαν εντελώς οι προσεγγίσεις της Golden Star Ferries με το συμβατικό για Πάρο ενώ για Νάξο θα έχει μόνο κάθε Κυριακή!!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης βλέπουμε ότι στο πρώτο δρομολόγιο προστέθηκε και η Άνδρος (ήταν Τήνο Μύκονο) καθώς επίσης και η Τήνος στην επιστροφή το βράδυ (22.45) με άφιξη στην Ραφήνα στις 2. 

Βέβαια αυτό το δρομολόγιο δεν βγαίνει. Με άφιξη στη Ραφήνα 16.25 (που στην πράξη θα είναι 17.00) δεν γίνεται αναχώρηση στις 17.10.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

E-Ticket από την Golden Star Ferries

Quote

Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο από την Golden Star Ferries! Έχετε αγοράσει το εισιτήριό σας μέσω συστήματος online κρατήσεων; Πατήστε εδώ και εκδώστε το ηλεκτρονικό εισιτήριό σας για άμεση επιβίβαση!

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...