Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για την ιστορία να πούμε ότι το έδειξε και ο σκαι στην τηλεόραση με συνέντευξη, ενώ έχει παίξει και σε αρκετά ραδιόφωνα πλέον  

 

Το θέμα είναι ότι μάλλον έπεσαν σε αρνητική συγκυρία και ας ελπίσουμε ότι ο διαφαινομενος ανασχηματισμος δεν θα τους πάει κι άλλο πίσω  

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απορίες "κάψιμο" πια. Τεσπα, μην είναι και ο Δεπάστας της Aegean Speed Lines μαζί τους στο τέλος. Είχαμε δει κοινή γραμμή πρόσφατα από τις 3 εταιρείες για τη δρομολόγηση των Δυτικών. 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το Πρωτο Θεμα βρεθηκε λυση στο προβλημα
 

Quote

 

Σύσκεψη για την επίλυση της υπόθεσης με τη δρομολόγηση δύο συμβατικών πλοίων της Golden Star Ferries πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα στο υπουργείο Ναυτιλίας.

Τελικά συμφωνήθηκε η Golden Star Ferries να στείλει τροποποιημένο δρομολόγιο όσον αφορά στην άφιξή της από Ηράκλειο στη Σαντορίνη.
Πιο συγκεκριμένα, ζητούσε να φτάνει το ένα της συμβατικό στη Σαντορίνη στις 11:00 και να αποπλέει για Ραφήνα στις 11:15. Συμφωνήθηκε από όλες τις πλευρές να γίνει δεκτό το αίτημα με αλλαγή της ώρας κατά ένα τέταρτο. Δηλαδή να φτάνει στις 11:15 και να φεύγει για τη Ραφήνα στις 11:30.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υφυπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, ο γ.γ. του υπ. Ναυτιλίας Διονύσης Καλαματιανός, ο διευθυντής Θαλασσίων Συγκοινωνιών, ο πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγών Ναυτιλίας Μιχάλης Ακέλλης, ο Γιώργος Στεφάνου από ΓΣΦ, ο δ.σ. της Hellenic Seaways Αντώνης Αγαπητός και ο εκπρόσωπος της Sea Jet Μάριος Ηλιόπουλος.

Ειδικότερα η Golden Star Ferries είχε δηλώσει δρομολόγια στο ΥΝΑ για τα πλοία Super Ferry I και Super Ferry II στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Ίος-Σαντορίνη-Ηράκλειο. Στη λογική του ένα θα ταξίδευε από Ραφήνα προς Κρήτη και το άλλο θα έκανε το αντίστροφο δρομολόγιο δηλαδή θα πήγαινε από Ηράκλειο προς τη Ραφήνα μέσω Κυκλάδων.  Το πρόβλημα ανέκυπτε στις ώρες αναχώρησης από το Ηράκλειο.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είχαν αιτηθεί ώρα αναχώρησης στις 07:45 π.μ. Όμως τους απάντησαν από το ΣΑΣ ότι μπορούσαν να επιλέξουν είτε στις 06:30 π.μ. είτε στις 09:30 π.μ. Η εταιρεία υποστήριζε ότι οι προτεινόμενες από το Σ.Α.Σ. ώρες είναι αντιεμπορικές και μη  ανταγωνιστικές σε σύγκριση με τα ωράρια των άλλων εταιρειών.

Πάντως για σήμερα το απόγευμα στις πέντε το απόγευμα η Sea Jet θα δώσει συνέντευξη Τύπου για το θέμα των δρομολογίων.

 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Όπως και να το κάνουμε ένας ντόρος έγινε και  η είδηση ότι ένας εφοπλιστής κάνει απεργία πείνας προκάλεσε μεγάλη εντύπωση.  Φαίνεται σαν μοχλός πίεσης, να βοηθάει το θέμα να λυθεί σύντομα. 

 

Link to comment
Share on other sites

πάντως καταλαβαίνω ότι οι μεν συζητάνε για τα ταχύπλοα της GSF ενώ η GSF σήμερα μίλαγε για τις ώρες αναχώρησης των συμβατικών από το Ηράκλειο.

Κάνω λάθος ;

Edited by proud_ionian
quote άντι reply
Link to comment
Share on other sites

Ο πλοιοκτήτης Γ. Στεφάνου σε πρωινές δηλώσεις του στον Σκάι δήλωσε ως αν δεν πάρει τα δρομολόγια εγκαταλείπει την ακτοπλοΐα, πουλά τα πλοία και απέρχεται. Την δήλωση του Γιώργου Στεφάνου επιβεβαίωσε τηλεφωνώντας στο Εν Άνδρω ο ίδιος ο έτερος συνιδιοκτήτης Δημήτρης Στεφάνου τρεις φορές και επιβεβαιώνοντας την αρχική δήλωση πως εξετάζουν την αποχώρηση τους από την ακτοπλοΐα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου κάνει εντύπωση αν και το απευχομαι φυσικά 

 

Πόσο χρόνο, χρήμα και κόπο να ρίξει πια κανείς στο βαρέλι δίχως πάτο; 

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

Μην ειμεθα και GSF Ultras. 

Δεν παίζει να φύγουν , μανουριαζουν με αλλο τροπο .Δεν έπιασε η απεργια πείνας . Αν θέλουν να φέρουν πλήγμα στον ανταγωνιστή τους   Που εχει κυπριακή σημαία γιατι δεν πανε μια βόλτα απο τα σωματεία ;

Ελληνικη σημαια στα πλοία τους τα επιβατηγά , σχολή πληρωμάτων στις Φιλιππινες και Φιλιπινεζοι στα φορτηγά .

Υ.γ. Θυμίζω πως στην ιδιότυπη αυτη κόντρα ειμαι με τους Αφους αλλα ας μη βάζουν αυτογκόλ 

Link to comment
Share on other sites

Και η επένδυση των 75 μυρίων (με τα δικά τους τα λεγόμενα) που έχουν κάνει θα πάει στράφι ;

On 2/27/2018 at 9:48 PM, proud_ionian said:

κακως κακιστα το υπουργειο δεν παιρνει μια αποφαση, να ληξει το θεμα και να ξερει ο καθενας που βαδιζει, αλλα το μεγαλυτερο λαθος, ειναι που αφηνουν την γραμμη τους και αρχιζουν ενα γινατι, που κερδισμενος μπορει να βγει μονο ο παναγιωτακης.

Αυτό !

Link to comment
Share on other sites

Ορισμένοι πλοιοκτήτες πάντως φέρονται σαν παιδάκια του δημοτικού που τους πήραν το παιχνίδι τους...

Μήπως πρέπει  να αρθεί το καμποτάζ στην ακτοπλοία?

Edited by nikosa
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω και με τους τρεις σας.

δεν επιασε, οπως ηταν αναμενομενο, ο εφοπλιστης που κανει απεργια πεινας κατω απο ανορθογραφα πανώ και παιζουμε το, συνηθως αποτελεσματικο, παιχνιδι των θεσεων εργασιας.

και καποιος αρχηγος κομματος ειχε απειλησει με παραιτηση απο την βουλευτικη εδρα γιατι σιχαθηκε, αλλα τελικα το εκανε γαργαρα.

απο ολη αυτη τη γκρινια και τις κοντρες, κερδισμενος ειναι ο παναγιωτακης, αλλα και οι επιβατες που θα πηγαινουν και φετος στο μισο αιγαιο, με μια μακαροναδα.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα γινει τιποτα μιας και υπαρχει ανακοινωση στο facebook ότι τα πηραν τα δρομολογια
 

Quote

 

Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι μετά τις δυσκολίες που βιώσαμε το τελευταίο διάστημα, έγιναν αποδεκτά από τον Υπουργό Ναυτιλίας τα εγκεκριμένα από το Συμβούλιο Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών δρομολόγια των συμβατικών πλοίων μας SUPERFERRY και SUPERFERRY II από Ραφήνα προς Κυκλάδες και Κρήτη και αντίστροφα. Με τα δρομολόγια αυτά , που πρώτη η εταιρεία μας εγκαινιάζει από το λιμάνι της Ραφηνας , ευελπιστούμε να φανούμε χρήσιμοι στην εξυπηρέτηση των αναγκών των νησιών μας.

Ευχαριστούμε ολόθερμα τις φίλες και φίλους που μας συμπαραστάθηκαν σε αυτή τη δύσκολη για την εταιρεία μας περίοδο

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήθελα να πω κι εγώ, το πήραν το δρομολόγιο, μια χαρά η ώρα που συμφωνήθηκε, με το καλό να απολαύσουμε τα Σούπερφέρρυ σε Ηράκλειο και κυρίως Σαντορίνη που με καίει εμένα! Εκκρεμεί η έγκριση ή μη των Δυτικών;

Link to comment
Share on other sites

εγκριθηκαν τα δρομολογια της κρητης. απο οτι αναφερει η ναυτεμπορικη, ειναι περιπου αυτα που ξεραμε με τις χτεσινες τροποποιησεις. 

παραμενει το 09.30 απο ηρακλειο για το καλοκαιρι και βεβαια δεν εχουν παρει καμια εγκριση τα δυο μικρα ;) .

διαφωνω με τον @polmyt. δεν κλεινει το θεμα. τωρα αρχιζουν ολα.

θα ζησουμε παλι τα περσυνα, με αιτηματα για τροποποιησεις δρομολογιων μεχρι τις αρχες αυγουστου.

απο την αλλη θα εχουμε πενταευρα και δεκαπενταευρα οπου υπαρχουν ταυτοχρονες αναχωρησεις. μικρη προγευση ειναι η ταυτοχρονη εγκριση των νεων δρομολογιων του σιφνος jet απο ηρακλειο (ή οποιου αλλου παει).

η τακτικη της κλαψας, της γκρινιας και της αυτοθυματοποιησης, για τα δεδομενα της ακτοπλοϊας, τουλαχιστον οπως την ξερουμε τα τελευταια 40χρονια, ειναι πρωτογνωρη, αλλα αποτελεσματικη, οπως φανηκε.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

διαφωνω με τον @polmyt. δεν κλεινει το θεμα. τωρα αρχιζουν ολα.

 

Άααακριβώς. Ακούγεται δε, πως το αφεντικό της Seajets ανέκραξε γαμωσταυρίζων όταν έμαθε τα νέα της έγκρισης των δρομολογίων υπό του παριστάνοντα τον ΥΕΝ και κάλεσε έκτακτη σύσκεψη των επιτελών του σήμερα το απόγευμα, για να δούν πως θα απαντήσουν. Κουρουμπλής has some explaining to do. Η πρώτη κίνηση πάντως, ήταν να αντικαταστήσουν στο σύστημα το Champion Jet 1 με το Sifnos Jet στο σύστημα, όπου τουλάχιστον για το τέλος Ιουνίου φαινόταν το Champion Jet 1 να αναχωρεί(και να κόβει εισιτήρια) και από τη Ραφήνα το πρωί, αλλά και από το Ηράκλειο:rolleyes:.

 

Πολλά έχουν δεί τα μάτια μας στην ακτοπλοία, για να δούμε τι θα δούμε τώρα.  

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι κλαψα αγαπητε  μου proud οταν σου βαζουν εμποδια συνεχως,ενω "ανοιγουν τα ποδια" σε αλλους...δεν ειναι κλαψα οταν ΠΡΑΓΜΑΤΙ θα εκλεινε η Εταιρεια με τα καμωματα και τις μεροληψιες και ΕΜΠΑΘΕΙΕΣ του ΥΕΝ (λογω ισως και των πολιτικων διαφορων) και θα εμενε-πραγματι- κοσμοςχωρις δουλεια...ΑΝ  ΔΕΝ ΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΛΕΙΝΕ. Θα ασχολουταν μονο με τα φορτηγα,αντι να εχουν απεναντι τους  Υεν και  "προστατευομενους" αυτου και της κυβερνησης...Μην βαφτιζουμε κλαψα μια δικαιη διαμαρτυρια....Φυσικα τωρα (που παρεμεινε και ο κουρου) αναμενεται ενας ΛΥΣΣΩΔΗΣ πολεμος κατα της Golden απο το υπουργειο αυτο το καλοκαιρι,και θα το δειτε..Θα εχουμε συνεχεις ελεγχους απο τα Λιμεναρχεια. για διπλα πληρωματα,για επβατες κλπ. Θα το δειτε...Ηδη ΧΤΕΣ ΚΙΟΛΑΣ απεστειλε η seajet επιστολη στην ΠΝΟ !!!!Αλλα μονο για την εταιρεια αυτη...ειπαμε,σε αλλους...."περαστε κυριε" !!

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχετικό αίτημά μας B), η GSF δημοσίευσε τους πίνακες δρομολογίων. Το 2ο μισό του Απρίλη το ένα βαπόρι θα κάνει Ηρ-Θηρ-Μυκ και επιστροφη ενω το αλλο Α-Τ-Μ.

Από 2 Μάη ξεκινάνε Ραφήνα-Κυκλάδες-Ηράκλειο με προσέγγιση στην Ίο μόνο στο κατέβασμα. 

Το Ρέθυμνο δεν υπάρχει στα δρομολόγια όπως είχε ακουστεί ωστόσο Τρίτες και Σάββατα στο σύστημα δεν φαίνεται να υπάρχει Σαντορίνη-Ηράκλειο και Ηράκλειο-Σαντορίνη.

από 13 Απριλίου έως 1 Μαΐου 2018

GR1-13_04_18eos01_05_18.thumb.jpg.f9cf5891b0d7a11c1ca2115ecb20b2da.jpg

από 2 Μαΐου έως 31 Μαΐου 2018

GR2-02_05_18eos31_05_18.thumb.jpg.dce4878946c02f3277190b0c9b57b1de.jpg

από 1 Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2018

GR3-01_06_18eos30_09_18.thumb.jpg.6d9a5059a6f740edfe26c4953969ac5c.jpg

από 1 Οκτωβρίου έως 31 Οκτωβρίου 2018

GR4-01_10_18eos31_10_18.thumb.jpg.6834e365fc44c2625eca2ba202269e10.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...