Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ακουστηκε παντως ότι ισως κινηθεί για το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.

Δεν ξερω ποσο εχει βαση το παραπανω αλλα αν είναι να επεκταθεί και σε άλλες γραμμες,γιατι όχι;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι ακτοπλοοι γράφουν ότι τα δύο Superferry θα δρομολογηθούν το καλοκαίρι  στη γραμμή Ραφήνα- Κυκλάδες- Ηράκλειο!!!:wacko:

Edited by AEGEAN
Link to comment
Share on other sites

Και πόσα ταχύπλοα και φερρυ να αντέξει αυτή η ρημάδα η Σαντορίνη και τα υπόλοιπα νησιά της κλασσικής γραμμής. Χωνευτήρια έχουν γίνει. Ναι οι τουρίστες έχουν λεφτά αλλά η κόντρα με την SeaJets μόνο καλό δεν κάνει. Τσιμπάνε μικρά ποσοστά και μένουν να χουν κάψει τα διπλά σε πετρέλαια. Υπάρχει ακόμα καιρός να δημιουργήσουν ένα πραγματικά πρωτότυπο δρομολόγιο και να το διαφημίσουν σωστά (και όχι απαραίτητα με το ζόρι να περνάει από την Ραφήνα για να λέει ένα γεια...)

Link to comment
Share on other sites

Είναι κάτι που είχε ειπωθεί σε κάποιες από τις συζητήσεις του ΣΑΣ ή στην ημερίδα στη Σύρο για πιθανή δρομολόγηση ενός συμβατικού μέχρι τη Κρήτη αλλά ακόμα έχουν μείνει στα λόγια αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Η Golden Star Ferries στηρίζει φέτος και για πρώτη χρονιά τη φιλοζωική, αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία Save a Greek Stray η οποία ιδρύθηκε με σκοπό την προστασία των ζώων. Η Save a Greek Stray ίδρυσε και λειτουργεί ένα πρότυπο καταφύγιο αδέσποτων ζώων, όπου αδέσποτα ζώα περιθάλπονται και περιμένουν τη νέα οικογένεια που θα τα υιοθετήσει.

 Η Golden Star Ferries θέλοντας να ενισχύσει το έργο αυτό θα διαθέτει - χωρίς φυσικά κέρδος για την ίδια - από αυτή την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου τα ημερολόγια της Save a Greek Stray για το 2018 στο κατάστημα του πλοίου μας Superferry II.

Θα ήταν μεγάλη μας χαρά να συμμετάσχετε κι εσείς στην κίνηση αγάπης προς τα αδέσποτα ζώακια αγοράζοντας το ημερολόγιο αυτό.

Στο προσεχές μέλλον θα ακολουθήσουν κι άλλες, αντίστοιχες πράξεις αγάπης και αλληλεγγύης προς κοινωνικές ομάδες που το έχουν ανάγκη.

FB_IMG_1511885041252.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 21/9/2017 at 7:10 AM, proud_ionian said:

η συνδεση συρου ραφηνας, ειναι ενα στοιχημα που μενει να αποδειχθει. μεχρι σημερα, οσες φορες επιχειρηθει, περπατησε μονο εποχιακα.

τελειωνει το ονειρο, τουλαχιστον οσον αφορα το συμβατικο

Link to comment
Share on other sites

Λογικο και σωστο.Πενιχρη η κίνηση ,μηδενική η ανταπόκριση πάρα τις υποσχέσεις περί στήριξης από τον ανώτατο αρχοντα.....Ισα που χάλασε η Τηνομυκονια....Αλλη μια εβδομάδα και τελος

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Ένα line up της εταιρίας για το καλοκαίρι με όσα εχουμε διαβάσει μεχρι στιγμής , αν τα εχω καταλαβει καλα ;

Σουπερφερυ 1,2: Απο Ραφήνα - - Άνδρο - εμπορικές    Κυκλαδες B) - Κρήτη 

Σουπερρανερ : Ραφήνα - Πάρο - Νάξο 

Σουπερσπιντ / Σούπερκατ : Δυτικές Κυκλαδες απο Πειραιά η απο Ραφήνα ;; 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

On 8/12/2017 at 11:39 PM, proud_ionian said:

αλλαξε ο κολλιες, που λεει και το ασμα.^_^

συρος μεχρι 31/1/2018, συμφωνα με το κυκλαδες 24

ΥΓ:

On 9/12/2017 at 2:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Και τα δύο Superferry από Άνδρο μέχρι Κρήτη!!! Σύρος τέλος

 

εχει ο θεος μεχρι το καλοκαιρι. απο κυκλικα ραφηνα, ανδρο τηνο, μυκονο, ναξο, συρο, παρο και αντιστροφα, πηγαμε ραφηνα κυκλαδες κρητη και σε λιγο θα κανει ραφηνα σμυρνη.

Link to comment
Share on other sites

Αργά ή γρήγορα η Σύρος τελειώνει. Κυκλικά δεν ειπώθηκε νομίζω πότε ΕΠΊΣΗΜΑ...Τωρα,το που θα πάνε τα πλοία οι άνθρωποι ,είναι αυτοί που θα αποφασίσουν.Η Κρήτη είναι η επικρατέστερη,και μάλλον η καλύτερη λύση. Από εκεί και πέρα δεν ειμαστε στην τσεπη τους,ούτε μας ζήτησαν δανεικα ωστε να μας "καιει "  τοσο το που θα πανε. Εδώ υπήρξαν και υπάρχουν Εταιρείες πειρατές,που κάποτε δεν ήξεραν αν θα φτάσουν στο νησί οι επιβάτες,και ξαφνικά έγιναν κυριλέ,και που δεν έχουν ακούσει τόσα εξ αμάξης...Ψυχραιμια λοιπόν και υπομονή....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Απο την μια υπερβολή δυο βαπόρια κυκλικό για Κρήτη (υπάρχουν κ αλλού πορτοκαλιές δεν είναι μόνο οι -μειωμένοι φέτος- Ρώσσοι κ λοιποί που κατευθύνονται Σαντορίνη) από την άλλη αν δεν διπλώσει και είναι πχ 3 φορές ανα εβδομάδα ή μόνο ΣΚ εκτός του Αυγούστου( όπως βάζαν προεκτάσεις στο γνωστό Α-Τ-Μ) είναι μερική σύνδεση που συνεπάγεται και "μερικά" ποσοστά. Ας δούμε και την άποψη του ΣΑΣ και μετά θα δούμε και την ακριβή διαδρομή και χρονοαποστάσεις

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μία χρονιά πλησιάζει στο τέλος της . Μια χρονιά κοπιαστική και συνάμα δημιουργική. Μια χρονιά που κλείνει με τη βράβευση της GOLDEN STAR FERRIES ως η καλύτερη ακτοπλοική εταιρεία για το 2017 στη 14η διοργάνωση - θεσμό για την ελληνική ναυτιλία των βραβείων “Lloyd’s List Greek Shipping Awards 2017". Ευχαριστούμε το επιβατικό κοινό για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή του. Συνεχίζουμε δυναμικά με νέες επενδύσεις και πάντοτε με γνώμονα την παροχή στο επιβατικό κοινό υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και ασφαλούς μετακίνησης. 

Από την οικογένεια της GOLDEN STAR FERRIES πολλές ευχές για υγεία και ένα δημιουργικό 2018!!!

www.goldenstarferries.gr

FB_IMG_1514710720623.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το παρασκήνιο της κόντρας του υπ.Ναυτιλίας με την Golden Star Ferries

Quote

Εμπόδια στην δρομολόγηση δύο ταχύπλοων

Η υπόθεση έφθασε μέχρι το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες εξέδωσε γνωμοδότηση που δικαιώνει την  εταιρεία

Εμπόδια στην δρομολόγηση στο Αιγαίο για τη δρομολόγηση δύο ταχύπλοων βάζει το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία Golden Star Ferries των αδελφών Γιώργου και του Δημήτρη Στεφάνου με αποτέλεσμα σε μία κομβική περίοδο για τις κρατήσεις εισιτηρίων από το εξωτερικό να μην μπορεί να κάνει την εμπορική  της πολιτική.

Η υπόθεση έφθασε
  μέχρι το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες εξέδωσε γνωμοδότηση που δικαιώνει την  εταιρεία. Όμως αν δεν βάλει την υπογραφή του, ο Παναγιώτης Κουρουμπλής κινδυνεύει με απαξίωση η επένδυση των δύο πλοιοκτητών.

Επίσης, η εταιρεία υποστηρίζει ότι το υπουργείο της δημιουργεί και άλλο πρόβλημα όσο αφορά την ώρα αναχώρησης δύο συμβατικών  της πλοίων στη γραμμή Ηράκλειο-Κυκλάδες-Ραφήνα. Της προτάθηκαν οι ώρες 06.30 π.μ. ή 09.30 π.μ. τις οποίες θεωρεί αντιεμπορικές σε σχέση με τα ωράρια των ανταγωνιστών της. Από την διοίκηση της Golden Star Ferries εκφράζεται δυσαρέσκεια  για την συμπεριφορά του υπουργείου Ναυτιλία.
Ας πάρουμε όμως τις δύο υποθέσεις από την αρχή.

Ταχύπλοα

Με τροποποίηση του νόμου 2932/01 για δρομολόγηση ταχυπλόων σκαφών, άλλαξε η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των αιτημάτων και από 30 Νοέμβριου μετατέθηκε νωρίτερα, στις 31 Αυγούστου και μόνο για αυτό το δρομολογιακό έτος, που άρχισε την 1η Νοεμβρίου 2017 έως και την 31η Οκτωβρίου του 2018.

Τα δύο νεοαποκτηθέντα ταχύπλοα της Golden Star Ferries είναι πλαγιοδετημένα μπροστά στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Aκόμη δεν τους έχει δοθεί η έγκριση δρομολόγησης από τον υπουργό Παν. Κουρουμπλή αν και οι πλοιοκτήτες Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου έχουν υπέρ τους γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
 

Η Golden Star Ferries αγόρασε δύο ταχύπλοα, τον περασμένο Δεκέμβριο. Πρόκειται για το πρώτο επιβατηγό ταχύπλοο τύπου trimaran που ναυπηγήθηκε στον κόσμο και το πρώτο που ήρθε στην Ελλάδα αλλά και με ένα ε/γ-ταχύπλοο catamaran. Το trimaran μετονομάστηκε σε “Super Speed". Ναυπηγήθηκε το 2001 στα «North West Bay» της Αυστραλίας. Για 6 μήνες έκανε το δρομολόγιο Σπλίτ-Ντουμπρόβνικ στις δαλματικές ακτές. Το catamaran μετονομάστηκε σε “Super Cat”.

Τα δύο ταχύπλοα προορίζονται για τη γραμμή από Πειραιά για Κυκλάδες κάνοντας χιαστή δρομολόγια. Δηλαδή
  όταν το ένα θα πηγαίνει προς Κυκλάδες το άλλο θα επιστρέφει.
H εταιρεία στις 4 Δεκεμβρίου κατέθεσε αίτηση για τη δρομολόγηση των δύο ταχυπλόων στη γραμμή Πειραιάς-Σίφνος-Μήλος-Φολέγανδρος-Σαντορίνη-Κατάπολα-Κουφονήσι-Νάξος-Μύκονος-Πάρος-Ίος—Σαντορίνη-Νάξος-Πάρος-Μύκονος-Τήνος και διανυκτέρευση στη Σύρο.

Η αίτηση της εταιρείας συζητήθηκε στη
  συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών  Συγκοινωνιών στις 15 Δεκεμβρίου. Λόγω της εκπρόθεσμης υποβολής ζητήθηκε η γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας του υπουργείου.

Προφορικά ο δικηγόρος του ΥΝΑ έδωσε τη νομική έγκριση. Όμως το Σ.Α.Σ. παρέπεμψε το ζήτημα στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους. Εκείνη την χρονική περίοδο ανταγωνιστική εταιρεία ζήτησε να μην εγκριθεί το αίτημα της
Golden Star Ferries.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους δικαίωσε του αδελφούς Στεφάνου και αυτές τις ημέρες καθαρογράφεται η απόφαση. Η υπόθεση Στεφάνου, όπως επισημαίνουν νομικοί κύκλοι, αποτελεί πλέον δεδικασμένο για παρόμοιες υποθέσεις. Όσα νεοαποκτηθέντα πλοία υψώνουν την ελληνική σημαία και ανήκουν σε έλληνες πλοιοκτήτες και δρομολογούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα δρομολογούνται άμεσα.

Εκείνο που φέρεται να προβληματίζει τα αδέλφια Στεφάνου είναι το γεγονός ότι για να δρομολογηθούν τα δύο ταχύπλοα που είναι πλαγιοδετημένα ακριβώς μπροστά από το υπουργείο θα πρέπει να υπογράψει ο ΥΝΑ, Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Στο μεταξύ, ο χρόνος κυλάει σε βάρος της εταιρείας,
  κύκλοι της οποίας επισημαίνουν:

«Αδυνατούμε να ανοίξουμε το πλάνο για τις κρατήσεις εισιτηρίων. Όλοι ξένοι προγραμματίζουν από τον χειμώνα το ταξίδι τους και τις
  διακοπές του για το καλοκαίρι Με αυτή τη χρονοτριβή  δεν μπορούμε να ασκήσουμε την εμπορική μας πολιτική».

Τα δύο συμβατικά

Πρόβλημα όμως υπάρχει και με τη δρομολόγηση
  δύο συμβατικών πλοίων. Ειδικότερα η Golden Star Ferries   δήλωσε δρομολόγια στο ΥΝΑ για τα πλοία Super Ferry και Super Ferry II  στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Ίος-Σαντορίνη-Ηράκλειο. Στη λογική του ένα θα ταξιδεύει  από Ραφήνα προς Κρήτη και το άλλο θα κάνει το αντίστροφο δρομολόγιο δηλαδή θα αναβαίνει από Ηράκλειο προς τη Ραφήνα μέσω Κυκλάδων.  Το πρόβλημα   ανακύπτει στις ώρες  αναχώρησης  από το Ηράκλειο.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας ζήτησαν ώρα αναχώρησης στις 07.45 π.μ. Όμως τους απάντησαν από το ΣΑΣ ότι μπορούν να επιλέξουν είτε στις 06.30 π.μ. είτε στις 09.30 π.μ. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι οι προτεινόμενε από το Σ.Α.Σ. ώρες είναι αντιεμπορικές και μη ανταγωνιστικές σε σύγκριση με τα ωράρια των άλλων εταιρειών:

«Το 06.30 είναι πάρα πολύ νωρίς και το 09.30 είναι αργά αφού θα έχουν αποπλεύσει τα πλοία των άλλων εταιρειών από ώρας» επισημαίνουν κύκλοι της εταιρείας. Επίσης τονίζουν ότι για πρώτη φορά το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών συνεξέτασε  θέματα για ταχύπλοα σκάφη με εκείνα για τα συμβατικά.

Η εταιρεία
Η
GOLDEN STAR FERRIES είναι ναυτιλιακή εταιρεία  ελληνικών συμφερόντων. Ιδρύθηκε το 2011 από τους αδελφούς Δημήτρη και Γιώργο Στεφάνου που έχουν  πολυετή και πολύπλευρη δραστηριότητα  στην ποντοπόρο ναυτιλία,  με την αγορά του Ε/Γ-Ο/Γ SUPERFERRY II. Έκτοτε δραστηριοποιείται στην  ελληνική ακτοπλοΐα με αναπτυξιακούς ρυθμούς.


Η εταιρεία από το 2011 έως και το 2015 διακίνησε πάνω από 2 εκατομμύρια επιβάτες (2.157.656) και περισσότερα από 300.000 Ι.Χ. οχήματα (312.996) με μόνο ένα πλοίο στην γραμμή Ραφήνας – Άνδρου – Τήνου –Μυκόνου καταλαμβάνοντας ποσοστό μεριδίου αγοράς κατ’ ελάχιστο 35% με αυξητική πορεία κάθε χρόνο έναντι του παραδοσιακού ανταγωνισμού της γραμμής.

Το 2015 αγοράσθηκε από την Ιαπωνία, με ίδια κεφάλαια, ένα δεύτερο επιβατηγό πλοίο το οποίο μετά από ολοσχερή μετασκευή ενός χρόνου στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, δρομολογήθηκε στην ίδια γραμμή τον Ιούλιο του 2016, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς καθώς και την αξιοπιστία και την αναγνωσιμότητα της εταιρείας.

Στο τέλος του 2016, διακρίνοντας την προτίμηση του επιβατηγού κοινού στα ταχύπλοα, οι πλοιοκτήτες προχώρησαν στην αγορά ενός ταχυπλόου-οχηματαγωγού, πάντα με ίδια κεφάλαια, που δρομολογήθηκε από τα τέλη Απριλίου 2017 στην γραμμή της Ραφήνας-Τήνου-Μυκόνου-Πάρου-Νάξου-Ίου-Σαντορίνης. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό στην συγκεκριμένη γραμμή τα οικονομικά αποτελέσματα οδήγησαν στην απόφαση αγοράς δύο μικρότερων ταχυπλόων που θα δρομολογηθούν από την άνοιξη του 2018 με καθημερινές αναχωρήσεις από Πειραιά και από Σύρο και θα συνδέσουν τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων με αυτά των Ανατολικών. Ενδεικτικά, όλο το 2017, η
GOLDEN STAR FERRIES διακίνησε 894.000 επιβάτες από τους οποίους οι 267.000 (περίπου 30%) διακινήθηκαν με το ταχύπλοο το πεντάμηνο λειτουργίας του. Τονίζουμε σε αυτό το σημείο ότι όλες οι αγορές έχουν γίνει με ίδια κεφάλαια.

Παράλληλα για το 2018 η γραμμή της Ραφήνας επεκτείνεται με τα συμβατικά πλοία μέχρι το λιμάνι του Ηρακλείου μέσω Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου-Πάρου-‘Ιου και Σαντορίνης, δημιουργώντας νέες συνδέσεις των νησιών με την Κρήτη.

Η εταιρεία απασχολεί στην έδρα της 17 υπαλλήλους και στα πλοία της μέχρι τώρα περισσότερους από 200 ναυτικούς, με την προοπτική το 2018 να ξεπεράσει τους 250 ναυτικούς.

Οι άλλες δύο εταιρείες που έχουν τα αδέλφια Στεφάνου είναι:

Η Bright Navigation με στόλο από επτά φορτηγά πλοία (1 cape, 3 kamsarmax, 1 supramax, 2 panamax) και η Bright Maritime η οποία δραστηριοποιείται στο manning agent- εξεύερεση πληρωμάτων για τα ποντοπόρα πλοία.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

το δημοσιευμα ειναι σαν να το εχουν γραψει στα γραφεια της Golden;)

ειχα την εντυπωση οτι η κοντρα ειναι με τον ανταγωνιστη της.

αυτος δεν ειναι ο λογος που ηρθαν τα δυο μικρα ταχυπλοα, αλλα και που αποφασιζει να φτανουν τα συμβατικα μεχρι την κρητη; (αφηνοντας τη ραφηνα στον παναγιωτακη_

 

Link to comment
Share on other sites

Τ' αφεντικά απ΄ ότι φαίνεται (και)φέτος το χειμώνα βάζουν το χέρι στην τσέπη και για πρώτη φορά δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους και στην αγορά των capes. Το συγκεκριμένο ναυπηγείο/design πλοίου(Sasebo) δεν είναι από τα δημοφιλή στα capes, πλήν όμως ο αριθμός του παγκόσμιου στόλου των 170dwt μικραίνει δραματικά και με αυτή την προσθήκη θεωρώ πως θα βρούν profitable pockets of demand, που λένε και στο trendy χωριό μου. Ο πωλητής(Καρράς) έχει καλοδιατηρημένο στόλο και λογικά το πλοίο θα είναι plug and play χωρίς πολλά θέματα, ενώ η συγκυρία της αγοράς είναι η καλύτερη των τελευταίων ετών. Καλοτάξιδο και καλά κέρδη.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ο ανταγωνιστης ειναι το υπουργειο με αυτα που κανει ?? και μηπως καποιος εχει βαλει το χερακι του ??ποιο ρεαλιστικο δεν θα μπορουσε να ειναι το δημοσιευμα..και ηπια τα λεει....μη λεμε τωρα ο,τι θελουμε...τωρα,αν συνηθησαν καποιοι σε χαιδεματα,αυτα πρεπει να τελειωσουν ,και να ξεμπροστιαστουν καποιοι

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως. Είναι αφενός σχεδόν δεδομένο (λόγω των νομικών γνωμοδοτήσεων κλπ) ότι θα εγκριθούν τα δρομολόγια από την άλλη φαίνεται πως η καθυστέρηση μόνο άδολη δεν ειναι. Να έχεις επενδύσει τόσα εκατομμύρια και να μην μπορείς να ανοίξεις πλάνα κάνει πολλαπλάσια ζημιά απο την οποια ζημιά έγινε από τον περσινό "πόλεμο"

Link to comment
Share on other sites

Εμένα χωρις να θέλω να υποστηρίξω κανέναν απο τους 2 , αυτο το να πας 3 μήνες πισω τις δηλώσεις για τα ταχύπλοα ποτε έλαβε  χώρα , αφου ειχε περάσει η 31 η Αυγούστου η πριν ; εκει ειναι το μεμπτό. Πανω κάτω οι 2 εταιρείες θα ξέρανε τι κοιτάει η καθε μια για αγορά . 

Link to comment
Share on other sites

Η προθεσμία για ετήσιες δηλώσεις για τα ταχύπλοα μέχρι τις 31 Αυγούστου ήταν πριν από τη καταληκτική ημερομηνία, αλλά αφορούσε μόνο πλοία που υπήρχαν σε εταιρείες αλλά δεν είχαν δηλωθεί στις ετήσιες δρομολογήσεις!! Εδώ μιλάμε για δυο πλοία που αγοράστηκαν εκ των υστερών από τη προθεσμία, οπότε είναι ξεκάθαρο δεν μπορούσαν να δηλωθούν νωρίτερα!!! Εδώ είδαμε να παίρνει δρομολόγηση το Aqua Blue που υπήρχε στο στόλο της Seajets, αλλά δεν ήταν δηλωμένο στις ετήσιες δρομολογήσεις, χωρίς ούτε μια αναβολή για το επόμενο ΣΑΣ, που είναι το σύνηθες σε τέτοια θέματα!! Και για τα δυο ταχύπλοα της Golden Star Ferries που ήταν νέες αγορές, ζητήθηκε η γνωμοδότηση του νομικού συμβούλιου του κράτους!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...