Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η νέα ακτοπλοική εταιρεία GOLDEN STAR FERRIES CO. με επικεφαλή τον Ανδριώτη εφοπλιστή κ. Στεφάνου.Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της BLUE STAR FERRIES, το SUPERFERRY II πρόκειται να παραδοθεί στην νέα εταιρεία το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου.Γνωρίζουμε πληροφορίες για την πιο πάνω εταιρεία.Ο κύριος Στεφάνου δραστηριοποιείται στο χώρο της ποντοπόρου?

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

28 Μαρτίου παραδίδεται στη νέα εταιρία απ ότι έχω ακούσει. Λογικά θα του αλλάξουν σινιάλα και θα το ρίξουν άμεσα στη Ραφήνα που μέχρι τότε θα είναι με ένα βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο σινιάλα θα αλαχτούν ? Το μπλέ αστέρι, θα γίνει κίτρινο ?

Το όνομα (superferry ii)τού πλοίου θα παραμείνει το ίδιο ,και το χρώμα του, μπλέ αλλά blue star?

Link to comment
Share on other sites

28 Μαρτίου παραδίδεται στη νέα εταιρία απ ότι έχω ακούσει. Λογικά θα του αλλάξουν σινιάλα και θα το ρίξουν άμεσα στη Ραφήνα που μέχρι τότε θα είναι με ένα βαπόρι.

Μόνο σινιάλα θα αλαχτούν ? Το μπλέ αστέρι, θα γίνει κίτρινο ?

Το όνομα (superferry ii)τού πλοίου θα παραμείνει το ίδιο ,και το χρώμα του, μπλέ αλλά blue star?

Απ' ότι έχω ακούσει από φήμες (μόνο φήμες, επαναλαμβάνω, όχι κάτι άλλο) μόλις ο Στεφάνου το παραλάβει θα το αποσύρει για περίπου 15 μέρες για να του κάνει ό,τι αλλαγές θέλει, και θα βγει για δρομολόγια στη Ραφήνα γύρω στα μέσα Απριλίου. Για τα σινιάλα δεν έχω μάθει ακόμη κάτι, αλλά ίσως μετονομαστεί σε ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ και βαφτεί άσπρο.

Όσον αφορά τα δρομολόγια, ο Στεφάνου θέλει να βάλει υπερ-πρωινό δρομολόγιο από Άνδρο για Ραφήνα στις 5 τα χαράματα με άφιξη Ραφήνα στις 7πμ, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια υποτυπώδης μορφή πορθμείου όσο αυτό είναι δυνατό με το μοναδικό πλοίο της εταιρίας. Όπως πχ γίνεται σήμερα στην Αίγινα. Να υπάρχει δυνατότητα δηλ. σε κάποιον να μένει στην Άνδρο και να δουλεύει στην Αθήνα. Αυτό σημαίνει διανυκτέρευση στο Γαύριο, αλλά επειδή εκεί το λιμάνι δεν προσφέρει την απαραίτητη ασφάλεια για διανυκτέρευση πλοίου, ο Στεφάνου έχει δηλώσει ότι θα το προσπαθήσει, χωρίς όμως να εγγυάται ότι έτσι θα γίνει. Πιθανότατα τις αποφάσεις της εταιρίας θα τις μάθουμε λίγο πριν την εφαρμογή τους... :(

Το ευχάριστο πάντως είναι ότι επιτέλους η Ραφήνα αποκτά και πάλι 4 πλοία για Ανδροτηνομυκονία! :D:D

Link to comment
Share on other sites

Η νέα ακτοπλοική εταιρεία GOLDEN STAR FERRIES CO. με επικεφαλή τον Ανδριώτη εφοπλιστή κ. Στεφάνου[...]Γνωρίζουμε πληροφορίες για την πιο πάνω εταιρεία.Ο κύριος Στεφάνου δραστηριοποιείται στο χώρο της ποντοπόρου?

ασφαλως και γνωριζουμε, εδω και πολυ καιρο

Το βαπόρι έχει αγοραστεί απο τον Στεφάνου. Είχε προσπαθήσει πάλι να μπεί στην ακτοπλοία πρίν χρόνια με το ίδιο πλοίο, αλλά τότε το έδιναν ακριβά! Τώρα φαίνεται τα κατάφερε! ;) Ο κος Στεφάνου, είναι ήδη πλοιοκτήτης με Ποντοπόρα, είναι απο τα πιο ισχυρά ονόματα στις Φιλιππίνες, έχει δικό του πρακτορείο στις Φιλιππίνες όπου στέλνει πληρώματα-εκτός φυσικά απο τα πλοία του :)-και σε πολύ γνωστές εταιρείες (όπως σε εταιρεία με Ro/Ro στην Κόρινθο και σ'εταιρεία με πλοία ανεφοδιαμού B) ) και έχει προοπτικές (στο μέλλον) για την ακτοπλοία!!

Για να δούμε πως θα διεξαχθεί το παιχνίδι στην ακτοπλοία του 2011+!! ;)

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της BLUE STAR FERRIES, το SUPERFERRY II πρόκειται να παραδοθεί στην νέα εταιρεία το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου.

Πώληση του Superferry II έναντι 4,65 εκατ. ευρώ

Σε συμφωνία με την ελληνική εταιρεία Golden Star Ferries Shipping CO για την πώληση του πλοίου Superferry II, ναυπήγησης 1974, έναντι συνολικού τιμήματος 4,65 εκατομμυρίων ευρώ, τοις μετρητοίς, προέβη η Attica Group. H συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου 2011 με την παράδοση του πλοίου.

Από την πώληση αυτή το εκτιμώμενο λογιστικό κέρδος για την Attica θα ανέλθει σε 3,9 εκατ. ευρώ περίπου και θα περιληφθεί στα αποτελέσματα του 2010. Μετά την αποπληρωμή του τραπεζικού δανεισμού το εναπομείναν ποσόν εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 2,5 εκατ. ευρώ περίπου.

@rafina lines.

οι φημες ειναι αντικρουομενες. αλλοι υποστηριζουν οτι θα μεινει superferry (μαλλον χωρις το ΙΙ) και θα μεινει μπλε. το μπλε superferry το ξερει πολυς κοσμος. αυτο το "brand" αγορασαν. το ασπρο νησος ανδρος δεν θα το ξερει κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Απο παρουσίαση που έγινε για το νέο απόκτημα του Capt. George Stefanou B) στις Φιλιππίνες, να αναφέρω ότι το πλοίο παρουσιάστηκε στο ίδιο χρώμα, με το ίδιο όνομα (χωρίς το ΙΙ), στην μπάντα έλεγε με χρυσά γράμματα το λογότυπο της νέας του εταιρείας (όπου να σημειώσουμε ότι το Golden Star ήταν πιο έντονο-τύπου Hellenic- ενώ το Ferries κανονικά) και τσιμινιέρα μπλέ με 2 χρυσά γράμματα "GS" που σημαίνει εκτός φυσικά απο Golden Star και George Stefanou ;)

Βέβαια ακόμα δεν είναι τίποτα επίσημο, ούτε ανακοινώσιμο, αλλά καλό θα ήταν να έχουμε μια ιδέα στο ό,τι μάλλον δεν θα αλλάξουν και πολλά πράγματα!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Φρεσκάροντας τα Λατινικά μου :rolleyes: , έπεσε το μάτι μου στην πανοραμική φωτό της καμπίνας λουξ. Και το ερώτημα μου είναι εάν αυτή είναι καμπίνα που πωλείται ή είναι η λεγόμενη του πλοιοκτήτη? Ρωτάω, γιατί τόσα χρόνια ήξερα ότι όλες οι δίκλινες του SFII είναι με κουκέτα.

Link to comment
Share on other sites

Exoun malista anartithei kai ta dromologia. Me mia proti matia (an einai afta ta telika) epiveveonei osous legame oti tha ine mia apo ta idia kai xoris polles ekpliksis (opos px poli proino apo Andro klp). Ego exo dyo paratiriseis: 1) san ores sto pigaine den vgainoun me tipota. Me dekakleptes paramones sta limania den ginetai doulia. Eidika afto to dekalepto sto Gavrio 09.45-09.55 opou tha peftoun idia ora Theologos, Pinelopi kai pithanos kai Ithaki einai katapliktiko. 2)Me anaxorisi apo Rafina 07.50 dinoiun afiksi Tino 11.25?? vre bas kai agorasane to Ithaki telika :D ?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ακούγεται στη πιάτσα είναι ότι έχουν δείξει ενδιαφέρον για να το αγοράσει η Golden Star Ferries.

μουσειο θα ανοιξουν ο στεφανου με τον τζωρτζη; :o

superferry (II) του 74 και πηνελοπη (α) του 72 μιλαμε για πλοια που τελειωνουν σε λιγο καιρο την τεταρτη δεκαετια της ζωης τους.

Link to comment
Share on other sites

Guest cpt theologos p

kalispera file mou tha diafonisw ma ton oro mousio gia ayta ta dyo ploia syperferry ii kai penelepe a ayta ta ploia bori na ine 38 me 40 etwn alla ine poly kala skaria pou adexoun ston kero kai sto xrono apo ti fenete apo ti mia po penelope a kanei kati manouvres pou oute ploio 3 etwn den tis kanei to super ferry vevea me (IKANES) ploiarxies to tonizw to "IKANES" kenei manouvres pou ediposiazoun p.x merxi kai ton ploiarxo to ithaki pou in ena ypersigxrono ploio pou den exei na zilepsei tpt apo ayta ta 2 kai kata tin gnomi mou epidi paliotera ekana sto super ferry ii kai gnorizw kapies idieterotites pou exei san skari ine poly kalo gia tin ekpedeysi new ploiarxwn stin eliniki naytilia gt apo ti vlepw genikos tous mathenoun se poly ypersigxrona karaviame bros pisw thruster kai amma tous pesi kanena apo ta 2 tha ine panikovlitoi kai kokalo brosta sta xiristiria. ;)

Link to comment
Share on other sites

σχολιασα απλα το γεγονος, οτι μια νεα εταιρεια μπαινει σε μια γραμμη απο τις πιο ανταγωνιστικες και απο τις πιο... πολυπληθεις σε διακινηση επιβατων και σερβιρει ξαναζεσταμενο φαγητο.

ναι ξερω, ζουμε σε μια χρεωκοπημενη χωρα, οπου ειναι δυσκολο να γινουν νεες επενδυσεις, ναι οκ και το superferryII και το πηνελοπη εχουν εξυπηρετησει τη γραμμη αψογα 20 χρονια, ναι ειναι ιδανικα για τα λιμανια (και αλλα ειναι), ναι τα αγαπουν οι επιβατες, αλλα αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να κλεισουν 50τια στη γραμμη.

κατανοω οτι λογω συνθηκων, καποιοι ανθρωποι βγηκαν μπροστα, για να μεινουν στη γραμμη δυο πλοια, που υπο αλλες συνθηκες ισως εφευγαν καποια στιγμη και αντικαθισταντο μονο το καλοκαιρι, αλλα δεν μπορω να πω οτι ειναι και ιδανικη εξελιξη.

Link to comment
Share on other sites

Ήδη το γραφείο της Golden Star Ferries ήδη έχει αρχίσει να στελεχώνεται (βέβαια ακόμα υπάρχουν κάποιες τεχνικές δυσλειτουργίες στην έναρξη, αλλά θα στρώσουν με τις ήμερες) και γίνονται οι επιλογές στα άτομα που θα στελεχώσουν το πλοίο (πολλές προσωπικές επιλογές του αρχιπλοίαρχου της).

Link to comment
Share on other sites

Η Golden Star Ferries σας καλοσορίζει στο Superferry II.

Μία επιθυμίας μας τα τελευταία χρόνια για μόνιμη διασύνδεση των νησιών μας απο την Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο και Μύκονο έγινε πραγματικότητα με την αγορά του SuperFerry II απο τις 04/03/2011 το πλοίο μας θα σας μεταφέρει με ασφάλεια, ταχύτητα και συνέπεια στον προορισμό σας καθ' όλη την διάρκεια του έτους με τα χρώματα της Golden Star Ferries.

Επιθυμία μας είναι να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών με απόλυτο σεβασμό στους επιβάτες .

Με την αγάπη σας για το πλοίο θα προσπαθήσουμε να μεγιστοποιήσουμε τις υπηρεσίες μας με γνόμωνα την εξυπηρέτηση των επιβατών.

Η άμεση επαφή μεταξύ εσάς και της εταιρείας είναι αναγκαία για να εξελιχθούμε και να μπορέσουμε να εκπληρώσουμε τις προσδοκίες σας.

Link to comment
Share on other sites

Η νέα ακτοπλοική εταιρεία GOLDEN STAR FERRIES CO. με επικεφαλή τον Ανδριώτη εφοπλιστή κ. Στεφάνου. Γνωρίζουμε πληροφορίες για την πιο πάνω εταιρεία.Ο κύριος Στεφάνου δραστηριοποιείται στο χώρο της ποντοπόρου?

Πρώτα από όλα στην εταιρεία το κουμάντο έχουν τα δυο αδέλφια Στεφάνου. Ο κ Γιώργος Στεφάνου και ο κ Δημήτριος Στεφάνου.

Εκτός από την εταιρεία με φορτηγά (μήπως γνωρίζει το όνομα κανεις?) έχουν και την εταιρεία Bright Navigation Inc που στεγάζεται στο ίδιο κτίριο με την Golden Star Ferries και ασχολείται με πληρώματα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να πώ την αμαρτία μου, εμένα αυτό το Golden Star σαν ονομασία μου θυμίζει όχι ναυτιλιακή εταιρεία αλλά κινέζικο εστιατόριο :D

Εμένα πάλι Nick, μου θυμίζει μάρκα αθλητικών παπουτσιών, ξέρεις αυτά με τα λαμπάκια στις σόλες !!! :D

Σοβαρά όμως τώρα. Από τη στιγμή που οι άνθρωποι της νέας εταιρείας αποφάσισαν το πλοίο τους να θυμίζει έντονα το καθεστώς της προηγούμενης ιδιοκτησίας του, ή αν θέλετε να μην είναι και τόσο "ευδιάκριτη" η αλλαγή ιδιοκτησίας (ίδιο όνομα, ίδια χρώματα, παρόμοια logos και ...αστέρια, κλπ. κλπ.), πολύ σοφά επέλεξαν την επωνυμία GOLDEN STAR FERRIES. Εν πρώτοις το "STAR FERRIES" παραμένει στα πλαινά του πλοίου, το αστέρι ξαναγίνεται κίτρινο (ή έστω χρυσό) όπως ήταν δηλαδή μόλις πριν δύο-τρία χρόνια στο πλοίο ;) , και ταυτοχρόνως το φουγάρο ξαναβάφεται μπλε, όπως ήταν ομοίως πριν δύο-τρία χρόνια και κατά το μεγαλύτερο βεβαίως διάστημα της παρουσίας του πλοίου στη χώρα μας. Στο "σοφό" βέβαια αυτής της απόφασης ας συνυπολογίσουμε και αυτό που είχε σημειώσει πριν λίγο καιρό ο φίλος Cruise Europa.

και τσιμινιέρα μπλέ με 2 χρυσά γράμματα "GS" που σημαίνει εκτός φυσικά απο Golden Star και George Stefanou.

Όλα έρχονται λοιπόν και δένουν αρμονικά. Προσωπικά πάντως θα προτιμούσα μία κάποια διαφοροποίηση στην νέα εικόνα του πλοίου, από τα χρώματα του μέχρι και το βλακωδέστατο όνομα του (είχα πάντα μία αλλεργία σε ότι φέρει τον όρο "SUPER", μου θυμίζει την ...Super-μαντολίνη του Βουτσά). Γενικά, μου φαίνεται λίγο "κάπως" το όλον πράγμα, και μου δίνει την αίσθηση πως κάποιους προσπαθεί ίσως να "ξεγελάσει". Όλα αυτά βέβαια τα λέω με την ιδιότητα του απλού καραβολάτρη, διότι αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του, είμαι (σχεδόν) σίγουρος ότι ακριβώς τα ίδια θα έκανα..... :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα διαφωνησω στα παραπανω.

Σιγουρα παντως η ονοματοδοσια της νεας εταιριας δεν εγινε χωρις την συγκαταθεση της BLUE STAR.

Ουσιαστικα μιλαμε για σχεδον ιδιο ονομα και αν η BLUE STAR δεν συμφωνουσε σιγουρα θα το εδειχνε ;)

Link to comment
Share on other sites

Μα εννοείται αυτό. Δεν είπα, ούτε υπαινίχθηκα πουθενά, ούτε καν πέρασε από την σκέψη μου ότι υπήρξε κάποια αθέτηση συμφωνίας ανάμεσα στις δύο εταιρείες. Η νέα εταιρεία του πλοίου κινήθηκε όπως είπα σοφά (κατά την άποψη μου) και προσπάθησε να εκμεταλευτεί όσο μπορούσε καλύτερα το πολύ καλό όνομα του πλοίου και το πιστό σε αυτό επιβατικό του κοινό.

Και πολύ καλά βεβαίως έκανε.

Link to comment
Share on other sites

κανετε λιγο δαφορετικη την τσιμινιερα (με περισσοτερο κοκκινο πχ και λιγοτερο μπλε) βαλτε καμια ριγα στο πλαι πριν και μετα το ονομα της εταιρειας. ενταξει δεν ειναι δικο μου και δεν μου πεφτει λογος, αλλα ενταξει, παλι καλα που δεν βγαλαν την εταιρεια και blu blu star ferries, για να τιμησουν και το γνωστο καφε στη μυκονο.
Τα τωρινα σινιαλα δεν μ αρεσουν,ειναι λιγο στο 'ποδι' φτιαγμενα νομιζω,η εστω εχουν ενα 'παιδικο' χαρακτηρα(γραμματοσειρα-αστερακι :rolleyes: ).
Και εμένα δεν μου πολυαρέσει ούτε αυτό το Star στο πλάι που βγάζει μάτι ούτε και το αστέρι.
Πάντως για να πώ την αμαρτία μου, εμένα αυτό το Golden Star σαν ονομασία μου θυμίζει όχι ναυτιλιακή εταιρεία αλλά κινέζικο εστιατόριο :D :D.

and the winner is Nick the Greek.

αν κανετε αναζητηση Golden Star βρισκετε κινεζικα εστιατορια κυριως και γενικως ξενοδοχεια και μεσιτες. η μονη λογικη εξηγηση για το ονομα ειναι αυτο που ειπε ο σειριος: να θυμιζει την blue star.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...