Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απαγόρευση απόπλου Ε/Γ-ΟΓ "ΛΙΣΣΟΣ"

Η ΑΝΕΚ ενημερώνει το επιβατηγό κοινό ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και της σχετικής απαγόρευσης απόπλου, το Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΙΣΣΟΣ», παραμένει στον λιμένα ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ σήμερα 22-1-2010. Μετά την άρση του απαγορευτικού, το πλοίο θα εκτελέσει το δρομολόγιο ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Με την άφιξη του πλοίου στο λιμένα ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ, θα παραμείνει στο λιμάνι αυτό, ώστε να επανέλθει στα εγκεκριμένα δρομολόγια του, από ΔΕΥΤΕΡΑ 25-1-2010 με αναχώρηση από ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ώρα 18:00 προς ΧΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑ.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με τα δρομολόγια που κάνει το Σάββατο το Μυτιλήνη από τη Μυτιλήνη μέχρι το Βαθύ και μέχρι τη Καβάλα, έχει αλλάξει η ώρα του δρομολόγιου της Κυριακής από τη Μυτιλήνη. Έτσι αντί για τις 18:00 φεύγει στις 19:30.

Link to comment
Share on other sites

Το τραγικό είναι ότι οι σύλογοι της Μυτιλήνης κάνουν την τελετή στο ΛΙΣΣΟΣ και όχι στο μοναδικό πλοίο της NEL...:rolleyes:
Και πέρυσι στο Λισσος είχαν κόψει τη πίττα τους οι σύλλογοι της Μυτιλήνης

Μήπως τελικά δεν είναι και τόσο τραγικό, και απλά οι σύλλογοι της Μυτιλήνης και κατ' επέκτασιν οι κάτοικοι και οι καταγόμενοι από το νησί επιλέγουν να κόψουν την πίτα τους στο πλοίο (και την εταιρεία) που τους εξυπηρετεί καλύτερα ??? Δεν ξέρω, μιά ερώτηση κάνω. :confused:

Προσωπικά δεν βλέπω κανέναν άλλον λόγο για να επιλέξουν (για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά) για αυτή τους την "γιορτούλα" το ΛΙΣΣΟΣ. Δεν νομίζω ότι θα αρνείτο κανείς από την ΝΕΛ την διάθεση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ, εφόσον φυσικά είχε ζητηθεί κάτι τέτοιο.

Σημ. Συγγνώμη αν είμαι "off topic" αλλά δεν ήξερα που αλλού να το γράψω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που ρώτησα έναν από τους υπεύθυνους του συλλόγου μου είπε άκουσον άκουσον: οτι τους προσέχουν πιο πολύ από τη ΝΕΛ και οτι είχε περισσότερα φαγητά στους μπουφέδες!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν το κοιταξει καποιος απο την ηθικη και τοπικιστικη πλευρα νομιζω οτι η επιλογη θα επρεπε να ηταν ΝΕΛ

Απο κει και περα ο καθε ενας κοιταει το συμφερον του και το πως θα εξασφαλισει περισσοτερα.Αν στον συλλογο ή σε οποιονδηποτε συλλογο η ΑΝΕΚ δινει περισσοτερες ανεσει εκει θα παει και θα λογαριασει κανεις αν ειναι Κρητικη εταιρεια ή Μυτιλινια

Ετσι κι αλλιως ΑΝΕΚοβαπορο ειναι την Κυριακη στον Πειραια.Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειναι μονο καθημερινες εδω οποτε ετσι κι αλλιως δεν γινοταν να γινει εκει η εκδηλωση

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αυτό δε μετράει?? Ο κάθε σύλλογος θέλει το καλύτερο για τα μέλη του!! Η ΑΝΕΚ από τότε που έχει μπει στη γραμμή δεν έχει εγκαταλείψει τη γραμμή κατά τη διάρκεια της επισκευής του Λισσος, σε αντίθεση με τη ΝΕΛ αλλά και τη HSW.

Μια ακόμα διαφορά είναι ότι το Λισσος είναι το μόνο πλοίο που έχει παραμονή στο Πειραιά, κάποια από τις δυο ημέρες του Σαββατοκύριακου

Link to comment
Share on other sites

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΙΣΣΟΣ:ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 08:00 ΜΕ ΑΦΙΞΗ ΣΤΙΣ 22:30. ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 0100 ΑΠΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΑΦΙΞΗ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΙΣ 07:00 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ......ΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΟΡΕΞΗ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΟΝΟ Η ΑΝΕΚ......ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '70!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το θέμα είναι εντελώς ανούσιο, καθώς μοναδικό κριτήριο μπορεί να αποτελεί η διαθεσιμότητα και μόνο του πλοίου τη συγκεκριμένη ημέρα. Αλλά αν θεωρήσουμε πως κριτήριο είναι η εμπορική παρουσία της κάθε εταιρείας, ο όμιλος ΑΝΕΚ-HSW έχει παρουσία στη γραμμή με 3 πλοία (μαζί με το Ro-Ro), συνεπώς δεν τίθεται κανένα θέμα σύγκρισης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λογω του χθεσινού απαγορευτικού το σημερινο δρομολόγιο του Λισσος τροποποιείται

Η ΑΝΕΚ ενημερώνει το επιβατηγό κοινό ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και της σχετικής απαγόρευσης απόπλου, του Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΙΣΣΟΣ», επί 9 ώρες περίπου, η άφιξη του πλοίου στον λιμένα ΠΕΙΡΑΙΑ θα είναι αντίστοιχα καθυστερημένη, και ως εκ τούτου το δρομολόγιο της σήμερον 11-2-2010 με αναχώρηση από ΠΕΙΡΑΙΑ 17:00 αναμένεται να πραγματοποιηθεί ως ακολούθως: ΠΕΜΠΤΗ 11-2-2010 ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 23:59) – ΧΙΟΣ (10:30 Παρασκευή – 11:15) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ ( 14:45 – 16:00) – ΛΗΜΝΟΣ (21:30 – 22:00) – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (06:30 Σάββατο – 07:30) – ΛΗΜΝΟΣ (15:00 – 15:30) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (21:00 – 22:00) – ΧΙΟΣ (01:15 Κυριακή – 01:45) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (11:00).
Link to comment
Share on other sites

Το Μυτιλήνη αύριο ((16/2) έχει ημερήσιο για Λήμνο, φεύγει στις 8:30 το πρωί. Ως συνέπεια αυτού είναι το απογευματινό δρομολόγιο για Χίο - Πειραιά μετατείθετε για τις 19:30

Να υποθέσω πως ο λόγος αυτού του έκτατου ταξιδιού είναι η έλλεψη του Ταξιάρχη.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως και δεν θα προλαβει.Θελει 11 ωρες μονο το ταξιδι να παει και να ερθει απο Λημνο.Αν βαλουμε και τις φορτοεκφορτωσεις στα λιμανια πριν τις 21.00 δεν το βλεπω να φευγει

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μην ξεχνας polmyt οτι τα ΘΕΟΦΙΛΟΣ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν ηταν καλυτερα απο την ΦΑΙΔΡΑ κι ομως ο κοσμος αυτα προτιμουσε...Επισης,το 2005 ηρθε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και αργοτερα το Ν.ΧΙΟΣ και παλι μια συγκεκριμενη μεριδα των επιβατων(49%,51% λιγο πιο πανω-λιγο πιο κατω ,δεν εχει σημασια)προτιμουσε τα 2 της ΝΕΛ παρα τα νεοτευκτα,που και πολυτελεια ειχαν αλλα και ταχυτητα...Αρα λοιπον,και χωρις να μασαω τα λογια μου,επειδη προφανως μετραει το 'σινιαλο' και οχι το πλοιο(για την συγκεκριμενη μεριδα),κακως για εμενα,αν το EUROPEAN μετονομαστει σε ΣΑΠΦΩ και βαλει την τιηρη στην τσιμινιερα,θα προτιμηθει σιγουρα σε σχεση με το ΛΙΣΣΟΣ η οποιοδηποτε αλλο.

Απο κει κ περα,νομιζω οτι ειμαστε ολοι μας επιφυλακτικοι γιατι απο μεσα μας λεμε ''ειναι δυνατον να αγορασε η ΝΕΛ αυτο το πλοιο..?'':D Αν παντως η εταιρια στοχευει στην αγαπη των Μυτιληνιων για την ΝΕΛ,και αν παραλληλα τα ταμειο εχει 2cent και οχι 100,δεν αποκλειεται οντως να εχει επιλεξει αυτο το πλοιο(ναυλωση,αγορα θα δουμε).

ΝΗΡΕΑ,νομιζω κανεις δεν θεωρει οτι θα μπει 100% Χιο-Μυτιληνη η απεναντι στο ΛΙΣΣΟΣ,περα απο τα δικα μου 'αστεια' σχολια(παυλα επιθυμιες:D).Βεβαια,με βαση το μηκος του,οτι ειναι τζαπαν και στην μανουβρα δεν το φανταζομαι και σβελτο,υποθετω οτι αποκλειουμε να μπει και στις αγονες που εχει η ΝΕΛ.

Με το ΦΑΙΔΡΑ ηταν αλλες και οι εποχες ομως.Η ΝΕΛ τοτε ηταν μια Μυτιλινια εταιρεια που ειχε και Χιωτες στο ΔΣ και η πτωση δεν ειχε ερθει ακομα οποτε οποιος εμπαινε στη γραμμη ηταν σε μειονεκτικη θεση.Το ΦΑΙΔΡΑ ετσι κι αλλιως δεν εκανε και την τεραστικα διαφορα απο τα αλλα βαπορια.Τα ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ ομως δεν μπορουμε να πουμε οτι δεν στηριχτηκαν.Σιγουρα τα προτιμησαν οι Χιωτες σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απο οτι οι Μυτιλινιοι αλλα και παλι τι περιμεναμε δηλαδη?Ξαφνικα ολος ο κοσμος να τρεξει στα καινουρια?Παντα θα υπαρχει μια μεριδα επιβατων που για καποιος λογους(οικονομικους,τοπικιστικους,ωραρια) θα προτιμησει ενα βαπορι το οποιο δεν ειναι καλυτερο απο ενα αλλο.Ασε που δεν νομιζω οτι η αναλογια επιβατων ειναι αυτη που λες.Πριν μπουν οι Κυκλαδες στο δρομολογιο τις πιο πολλες φορες τα ΝΕΛοβαπορα φευγανε με το μισο κοσμο απο οτι τα βαπορια της HSW.

Αγαπη των Μυτιλινιων προς το σινιαλο θεωρω οτι δεν υφισταται πλεον,τουλαχιστον οχι στον βαθμο που υπηρχε πριν 4-5 χρονια.Με οποιον Μυτιλινιο κι αν μιλησεις θα σου πει οτι η ΝΕΛ πλεον δεν ειναι η εταιρεια των νησιων αλλα μια εταιρεια οπως ολες οι αλλες.Αλλα και παλι το θεμα δεν ειναι να ερθει αλλο ενα παλιο πλοιο το οποιο ισως να προτιμηθει σε σχεση με το ΛΙΣΣΟΣ που και αυτο πολυ το αμφιβαλω.Το θεμα ειναι οτι ουσιαστικα δεν αναβαθμιζεται η γραμμη.Δεν περιμενω να ερθει κανα νεοτευκτο αλλα υποτιθεται οτι ο στοχος ειναι να ερθουν καλυτερα βαπορια και οχι χειροτερα.

Προσωπικα θεωρω δεδομενο οτι αν ερθει θα μπει Χιο-Μυτιληνη γιατι πολυ απλα δεν μπορει να παει καπου αλλου.Τη γραμμη του ΤΕΟ νομιζω οτι δεν μπορει να την παρει,αλλες γραμμες η ΝΕΛ δεν εχει,αρα σε μας θα ρθει

Link to comment
Share on other sites

(οικονομικους,τοπικιστικους,ωραρια)

Οι οποιοι λογοι-αιτιες-αφορμες,θα υπαρχουν παντα.

Το θεμα ειναι οτι ουσιαστικα δεν αναβαθμιζεται η γραμμη.Δεν περιμενω να ερθει κανα νεοτευκτο αλλα υποτιθεται οτι ο στοχος ειναι να ερθουν καλυτερα βαπορια και οχι χειροτερα.

Ο στοχος για μενα ειναι να υπαρξει ανταγωνισμος προς το παρον.Αν δεν υπαρχει ενα πλοιο να ανταγωνιστει το ΛΙΣΣΟΣ δεν υπαρχει και λογος να το αλλαξει η ΑΝΕΚ.Αρα λοιπον ας κανει καποιος κινηση στην σκακιερα και μπορουμε να δουμε αλυσιδωτες αντιδρασεις-το Ν.ΧΙΟΣ στα παλια δρομολογια η αλλο πλοιο απο την ΑΝΕΚ;)Η ΝΕΛ φαινεται να θελει...αλλα ισως να μην μπορει(προς το παρον τουλαχιστον)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γυρω στις 5.30 τ απογευμα κοβω το εισητηριο μου με το Ν.ΧΙΟΣ για Χιο.Πανω στο εισητηριο αναγραφεται η ωρα που τυπωθηκε και ο αυξων αριθμος=258,που αν δεν κανω λαθος ειναι ποσα εισητηρια εχουν κοπει εκεινη την στιγμη.

5.15 αναχωρηση ΛΙΣΣΟΣ για Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Θεσσαλονικη με 10 ατομα να καθονται στα ρελια του περιστερωνα(απο φορτηγα δεν εχω ιδεα οπως επισης κι απο επιβατες εσωτερικα).

6.35 αναχωρηση Ν.ΧΙΟΣ για Χιο-Συρο-Μυκονο-Μυτιληνη.Με βαση το παραπανω 258(επιβατες)υπολογιζω οτι πρεπει να φυγαμε με πανω απο 300(το υποδηλωνε αλλωστε η κινηση στο εσωτερικο του)

Συρο και Μυκονο πιασαμε στην ωρα μας,με παραμονη σε καθε λιμανι 5λεπτα και την ακολουθη κινηση

το νησος χιος αποψε, αποβιβασε (απο πειραια) στην συρο 30 νοματαιους, 9 κουρσες και 4 μοτοσακα, ενω στο νησι με τις 1000 εκκλησιες (my conos) 35 celebrities, 12 κουρσες και 3 ducklings.

Φευγοντας κ απο το νησι με τις 1000εκκλησιες,το πλοιο φαινονταν ακομα γεματο μεσα ενω απο γκαραζ ειχε ΙΧ και φορτηγα απο πλωρη μεχρι την αρχη του cassing(σχεδον μεχρι καταπλετη δηλαδη)και το πανω 3/4 ΙΧ.

Αφιξη στην Χιο 2.25 το ξημερωμα,παραμονη στο λιμανι 3 τεταρτα και ακολουθως αφιξη 3.15 του ΛΙΣΣΟΣB)

Αποριες-σχολια:

1.Πριν κλεισεις εισητηριο με το ΛΙΣΣΟΣ,δες τι καιρο εχει:DΑν εχει πολλα μποφορ υπολογισε 1ωρα καθυστερα στο νερο...

2.Γιατι πατε βρε ανθρωποι με το ΛΙΣΣΟΣ???:confused:(ξερω εχει φτηνες καμπινες)

3.Βαλαμε Συρο-Μυκονο στο δρομολογιο,αλλαξαμε τα ωραρια για να φτανουν αυτοι βολικα αλλα απο κινηση στα 2 νησια παιρνουμε....τον γνωστο αριθμο που αρχιζει απο τ και ειναι πριν το 4:D

4.Το Ν.ΧΙΟΣ δεν ειχε μονο Χιωτες αλλα και αρκετους Μυτιληνιους με τα αναλογα οχηματα.

5.Το Ν.ΧΙΟΣ,χωρις ΛΙΣΣΟΣ στη γραμμη και τα παλια ωραρια,δεν θα γεμιζει?

6.Εδω σηκωνω τα χερια ψηλα:στο τελος θα μεινει το ΛΙΣΣΟΣ και θα φυγει το Ν.ΧΙΟΣB)

Link to comment
Share on other sites

το 2001 το bs1 εκανε δοκιμαστικο χιο-μυτιληνη με παρουσια του στριντζη.Ο ιδιος ανακοινωσε οτι λογω βυθισματος του λιμανιου της χιου το bs1 δεν μπορουσε να εξυπηρετησει την γραμμη και θα εβαζαν αλλο πλοιο οπως και εγινε και εβαλαν το nissos mukonos.

εγω θυμαμαι οτι εγινε το δοκιμαστικο κ το υποδεχτηκαν στην χιο με μαυρες σημαιες γιατι ο εχθρος θα εβαζε πλοιο στην γραμμη κ θα κερδιζε μεριδια απο την νελ...κ η απαντηση απο την blue star τοτε ηταν οτι ο καταπελτης του πλοιου εβγαινε πολυ εξω κ δεν εστρωνε καλα γι αυτο κ καλα δεν δρομολογηθηκε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
....Αλλα τι να λεμε τωρα,αφου στο τελος(μετα κ την επιτυχια που θα γνωρισει στα 12νησα:rolleyes:)ΖΑΚΡΟΣ θα το μετονομασουν:D

Ε, αφού θα γνωρίσει τέτοια επιτυχία στα Δωδεκάνησα και δεδομένης της απαρέσκειας για το γηραλέο Λισσός σε Χίο-Μυτιλήνη, βλέπω να σας το φέρνει η ΑΝΕΚ για μόνιμη παρέα :P

Link to comment
Share on other sites

Την εχω κανει κ εγω αυτη την σκεψη γεωργιε αλλα πιστευω πως ειναι αρκετα μεγαλο πλοιο για την συγκεριμενη γραμμη η μαλλον μονο αν το πανω γκαραζ γινονταν φουλ καμπινες θα μας εκανε...:rolleyes:Παντως η Χιος και η Μυτιληνη εχουν ενα απο τα καλυτερα πλοια της Μεσογειου=ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και πρεπει να επικεντρωθουν στο να το κρατησουν,με βολικα ωραρια βεβαια,για τα 2 νησια.

Link to comment
Share on other sites

Η σύνδεση Χίου και Μυτιλήνης με την Σύρο μπορεί για το πλήθος των κατοίκων της Χίου και της Λέσβου να αποτελεί ένα ενδοιάμεσο βαρίδι εν τούτοις και χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την κίνηση της HSW άλλα βλέποντας τα πράγματα ψύχραιμα κι από μια άλλη σκοπιά,για μια άλλη μικρότερη αλλά σημαντική μερίδα πολιτών αποτελεί ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος χρόνων.

Ως γνωστών η Χίος και η Μυτιλήνη ανήκουν στο Εφετείο Αιγαίου που εδρεύει στην Σύρο. Οπότε δικηγόροι , αστυνομικοί που κάνουν μεταγωγές κρατούμενων απο τις φυλακές Χίου στα δικαστήρια της Σύρου και πολλοί πολίτες με δικαστικές διαφορές (οι οποίοι δεν είναι και λίγοι) από τα δύο μεγάλα νησιά δεν θα χρειάζεται να ταξιδεύουν πρώτα μέχρι τον Πειραιά κι έπειτα μέχρι την Σύρο αλλά πλέον θα μπορούν να πηγαίνουν απευθείας στην Σύρο.

Εξαιτίας αυτού του προβλήματος υπήρχε πάγιο αίτημα ή να δημιουργηθεί μια σύνδεση των δύο νησιών με την Σύρο κάποιες φορές την εβδομάδα ή να δημιουργηθεί εφετείο στην Μυτιλήνη.

Μέχρι ως ότου φτιαχτεί εφετείο στην Μυτιλήνη αυτή η μικρή μερίδα πολιτών θα έχουν την ευκολία της απευθείας σύνδεσης.

Τώρα που θα δημιουργηθεί εφετείο στη Μυτιλήνη και εκλείπει αυτός ο λόγος σύνδεσης με τη Σύρο μήπως να ερχόμαστε πάλι πίσω στα παλιά δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ; Λουκούμια έχουμε και στη Χίο, Βροντάδο επίσης, φτιάχνουμε μετά και μια άγονη σύνδεση να πηγαίνουμε το καλοκαίρι διακοπές και είμαστε μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...