Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νομιζω οτι η ΝΕΛ εχει ξεφυγει πλεον απο καθε ελεγχο..

Επισης δε μπορω να καταλαβω την απειλη. Τοσα πλοια ειναι διαθεσιμα να αναλαβουν τις γραμμες που θα αφησει(αν αφησει). Ας σταματησει επιτελους να τελειωνουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το picolo travel θα πρακτορευει το ΠΑΤΜΟΣ στην Μυτιληνη.Επιβεβαιωνεται κατα καποιο τροπο και η αναμειξη του Α.Βεντουρη καθως επι προεδριας του στην ΝΕΛ,το picolo ηταν το κεντρικο πρακτορειο της ναυτιλιακης με την τριηρη. Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Άρον-άρον πήραν κόσμο απ'τα Ro/Ro της Κορίνθου που γνωρίζουν το πλοίο (καθώς δούλευε στο παρελθόν ως Ro/Ro), για να το ετοιμάσουν, ώστε να πάρει τη θέση του Χίος!

Ενα καλο ερωτημα ειναι πως θα διαμορφωθουν τα δρομολογια, διοτι πρακτικα το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ δεν μπορει να βγαλει τα ωραρια που ειχε το ΧΙΟΣ.Οποτε δεν θα μου φαινοταν παραξενο αν τα φτιαχνανε ετσι ωστε να ειναι εναλλαξ με το ΠΑΤΜΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι και μια καλή ευκαιρία για την Blue Star να ζητήσει αύξηση των δρομολογίων του ΠΑΤΜΟΣ (όταν με το καλό....) λόγω "εκτάκτων συγκοινωνιακών αναγκών", καθώς το ΡΟΔΟΣ δεν μπορεί να βγάλει τα δρομολόγια του ΧΙΟΣ?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η γραμμή χρειάζεται μεγάλα γεγονότα για να γίνονται αλλαγές. Το ατύχημα του Θεόφιλου στις Οινούσσες έφερε την ΑΝΕΚ στη γραμμή, τώρα το ατύχημα του Νήσος Χίος πρακτικά βάζει τη Blue Star στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν συμφωνώ, η είσοδος της Blue Star δεν έχει καμία σχέση με το ατύχημα του Νήσος Χίος, το οποίο θα μπορούσε άλλωστε να αντικατασταθεί επάξια όλο το καλοκαίρι από το Νήσος Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι το ατυχημα του ΧΙΟΣ απλα τους κανει πιο ευκολη την ζωη με το μοιρασμα των δρομολογιων(οπως λεει και ο polmyt,ΡΟΔΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ εναλλαξ).

Καιρο τωρα ακουγονταν η εισοδος της BS στην γραμμη και μαλιστα σε κοινοπραξια(ατυπη ισως στην αρχη)με την HSW.Αλλωστε και στα τελευταια 2 ΣΑΣ η Χελλενικ δεν αντεδρασε καθολου(φωναζε και η ΝΕΛ για αυτη την σιωπη).

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και δεν έχει σχέση το ατύχημα με την είσοδο της BS. Όπως αναφέρει και ο NHSOS XIOS τους κάνει τη ζωή πιο εύκολη μιας και πλέον πρέπει να καλυφτεί το κενό του Νήσος Χίος.

Link to comment
Share on other sites

To EUROPEAN αλλαζει μερες απο σημερα(δεν εκανε χτες δρομολογιο)με αναχωρησεις Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη απο Πειραια.

Προσοχη στους επιβατες τις υπολοιπες μερες(εκτος του Σαββατου που ο ΤΕΟ ανεβαινει direct για τα νησια)καθως Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη τα δρομολογια θα γινονται μεσω ΙκαροΣαμιας με διαρκεια 18ωρες για Χιο και 22ωρες για Μυτιληνη :lol:

Επισης,οσοι περιμεναν τον ΚΕΝΤΕΡΗ καλυτερα να τον ξεχασουν καθως τα δρομολογια του εχουν εξαφανιστει πια :P

Περιμενουμε τα δρομολογια του ΠΑΤΜΟΣ που λογικα πρεπει να ειναι Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη στις 21.00 κι αλλο ενα το Σαββατο(απογευμα?).

Της HSW ειναι τα γνωστα 12.30 απο Πειραια καθημερινα εκτος Παρασκευης/Σαββατου που ειναι 17.30....και περιμενουμε να δουμε πως θα αλλαξουν :P (Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη?)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη Δε-Τε-Πα υπάρχουν ηδη 2 δρομολόγια (ΝΕΛ και ΠΑΤΜΟΣ) και 2 και το Σαββατο (ΘΕΟΦΙΛΟΣ-ΠΑΤΜΟΣ?). Τα δρομολόγια σιδηροδρομου μεσω Ικαροσαμιας δεν τα υπολογιζω καν. Οπότε τί παίζει με HSW ?Να εχει δρομολόγιο οπωσδήποτε τις 3 ημέρες που μένουν ακάλυπτες (Τρ-Πε-Κυ) και κάποιες μέρες να υπάρχουν και 3 δρομολόγια στη γραμμή? Υπερβολές Ραφηνας βλέπω και εδώ...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα είναι το πρώτο καλοκαίρι μετά απο τουλάχιστον 20ετία για να μη πώ παραπάνω που δεν θα υπάρχει πρόβλημα με θεσεις κυρίως για ΙΧ στα δυο νησιά,μεγάλες δόξες η γραμμή για να δούμε πιο θα είναι και το μέλλον,επίσης δεν ξερω αν έχει αναφερθεί αλλά το κιόσκι της blue star είναι ήδη στην Ε2 διπλα απο της hellenic

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

μεγάλες δόξες η γραμμή για να δούμε πιο θα είναι και το μέλλον

Στεκομαι ακριβως σε αυτο,η γραμμη θα ζησει στιγμες δοξας και σιγουρα ενα μεγαλο + ειναι η δρομολογηση του ΠΑΤΜΟΣ που μαζι με το ΧΙΟΣ/ΜΥΚΟΝΟΣ(οποιο συνεχισει τελως παντων) θα ειναι μια ωραια βιτρινα για την γραμμη που εκτος οτι αναβαθμιζει και αλλο το ΠΑΤΜΟΣ την γραμμη με τις υπηρεσιες που θα προσφερει,θα ειναι και για αρκετους ενα καλο δελεαρ για να παει καποιος στα νησια αυτα.Σιγουρα τετοιες κινησεις κανουν καλο στην τουριστικη αναπτηξη και προσφερουν μια ακομα επιλογη στον επιβατη.Αν οι τιμες της Blue Star ειναι σε λογικα πλαισια και οι ωρες αφιξοαναχωρησεων βολευουν θα ειναι οτι καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Μα το εχουμε πει πολλες φορες αγαπητε Cruise σε αυτο το θεμα για την κοινοπραξια(διαβασε προς τα πανω).Εκτος αν εννοεις οτι επισημα θα ξεκινησουν μαζι τα δρομολογια απο μεσα Ιουλιου(με κοινο site,διαφημισεις κλπ).

Οσο για τα πρακτορεια που λεμε παραπανω,μαλλον στην Χιο το ΠΑΤΜΟΣ θα πρακτορευεται απο το Fenia Travel(που ειχε παλιοτερα την ΝΕΛ)αν κρινω απο το μπανερακι στην ΑΛΗΘΕΙΑ(κατω δεξια).

ΥΓ.Τεραστια επιτυχια πρεπει να εχει το δρομολογιο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ καθε Σαββατο μεσημερι απο Πειραια.Ακριβο εισητηριο και ατελειωτες ωρες στην θαλασσα(10μιση ωρες για Χιο και 15 για Μυτιληνη :eek:).Περιεργες ιδεες εχουν στην ΝΕΛ για το πως μπορουν να σταθουν ανταγωνιστικα στην γραμμη :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Mε τα 14-15 μιλια που κολυμπαει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ,οχι απλα δινει χωρο η ιδια η ΝΕΛ να μπουνε εταιριες και αλλες στην γραμμη,αλλα χανει και το οποιο δικιο νομιζει οτι εχει που φωναζει οτι η γραμμη καλυπτεται κλπ κλπ.Τελικα αληθεια την αφαιρεση του κουτιου την εκαναν για να δωσει στο πλοιο 0.1-0.2 του μιλιου? :blink: Η απλα ηταν αλλοι λογοι και αυτοι το επαιξαν λα σουσουρελα λα σουσουρελα?

Link to comment
Share on other sites

O εμπορικος διευθυντης της Blue Star Ferries σε συνεντευξη σημερα στην Μυτιληνη για την δρομολογηση του ΠΑΤΜΟΣ :)

Δρομολογια απο Πειραια: Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη στις 21.00 και αφιξη 8 το πρωι στην Μυτιληνη(με ταχυτητα τα 20μιλια) και Σαββατο 09.00 με αφιξη στις 18.00 στην Λεσβο(με ταχυτητα 25μιλια)

Δρομολογια απο Μυτιληνη:Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη στις 20.00 και αφιξη 6.30 το πρωι στον Πειραια και Κυριακη 09.00 με αφιξη στις 18.00 στο μεγαλο λιμανι.

Τεταρτη πρωι τα εγκαινια του πλοιου στην Χιο,το απογευμα της ιδιας μερας στην Μυτιληνη και το βραδυ αναχωρηση για το πρωτο εμπορικο δρομολογιο.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Τι κρίμα. Τα δρομολόγια δεν είναι ικανοποιητικά (μιλώ για τα ωράρια) για τους χιώτες. Πάλι βάρβαρη ώρα άφιξης και βέβαια χρειάζεται (πιθανότατα) καμπίνα άρα το κόστος πάει στα ύψη. Τελικά μόνο ο Στρίντζης σκεφτόταν ριζοσπαστικά. Όλοι οι άλλοι την πεπατημένη.

Link to comment
Share on other sites

Είναι εντελώς διαφορετικές οι συνθήκες (και της γραμμής, αλλά και οι γενικότερες) για να είναι συγκρίσιμες οι εποχές και οι αντίστοιχες αποφάσεις...και ενδεχομένως (για να μην πω σίγουρα) σήμερα και ο Στρίντζης θα ακολουθούσε την πεπατημένη.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Ίσως και να είναι έτσι, μάλλον δε θα μάθουμε. Σημασία έχει ότι επί ημερών του το ταξίδι στο Βόρειο Αιγαίο άλλαξε δραματικά. Με τα ωράρια και τους χρόνους το ταξίδι έγινε πολύ πιο προσιτό και έφερε ζωή στα νησιά, ιδιαίτερα στη Χίο, νησί που πάντα είχε πρόβλημα και με τα ωράρια και με την αδυναμία εύρεσης θέσης τις περιόδους αιχμής.

Η νέα πρακτική των πολύωρων βραδυνών ταξιδιών αναβιώνει την ανάγκη για καμπίνα που βέβαια είναι πολύ πιο ακριβή. Ναι μεν τώρα μπορείς να βρεις θέση αφού υπάρχει χωρητικότητα αλλά σκοτώνουν τη ζήτηση με το ανεβασμένο κόστος. Νομίζω ότι όλοι χάνουν τελικά από αυτό, και τα νησιά και οι επιβάτες και οι εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό το παράπονο που είχαν μια ζωή οι Χίωτες ποτέ δεν μπόρεσα να το καταλάβω 100% δηλαδή τα πλοία της γραμμής των δωδεκανήσων τι ώρα έφταναν/φτάνουν στη κάλυμνο και στη κω? η τη ώρα φτάνουν στην ικαρία?. Δεν λέω ότι είναι καλό η ότι τα δρομολόγια ήταν πάντα καλά για τους χιώτες άλλα πιστέυω πως είναι ένα θέμα που υπάρχει σε όλες τις γραμμές με ενδιάμεσους προορισμούς, μάλιστα στη συγκεκριμένη θα ήταν πολύ εύκολο να λυθεί το θέμα. γιατί κανείς δεν σκέφτηκε ποτέ ενα δρομολόγιο με συμβατικό των 26 μιλίων που θα ξεκινούσε απο πειραιά 9 το βράδυ θα ταξίδευε οικονομικά μέχρι τη χίο όπου θα έφτανε κατά τις 5 το πρωί (λογική ώρα) και θα ανέβαζε ταχύτητα στο κομμάτι χίος μυτιλήνη ώστε να φτάνει 7με 7,30 εκεί.?

Link to comment
Share on other sites

Μα το βραδυνό που έκανε την άνοιξη το Νήσος Χίος πάνω κάτω είχε τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις. Αναχώρηση βραδυνή, άφιξη λίγο πριν το χάραμα. Το κόστος ταξιδιού όμως ανεβαίνει. Άλλο 40 Ευρώ κάθισμα και άλλο 58 Ευρώ για καμπίνα συν ότι άλλο συνεπάγεται το πιο μεγάλο ταξίδι. Και αν το πολλαπλασιάσεις επί 4 και με επιστροφή η διαφορά είναι υπολογίσιμη.

Θα μου πεις και πριν πως βολευόσουν. Πράγματι, αν εξαιρέσεις την εποχή που υπήρχε πλοίο από Ραφήνα πάλι δύσκολα από χρόνους ήταν τα δρομολόγια. Τώρα όμως είναι και δύσκολα και ακριβά.

Επιμένω όμως ότι το να μειώνεις τη ζήτηση δεν είναι λύση, το αντίθετο μάλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό το παράπονο που είχαν μια ζωή οι Χίωτες ποτέ δεν μπόρεσα να το καταλάβω 100%

Ειναι ακριβως το ιδιο παραπονο που εχουν οι Μυτιληνιοι για το ΝΗΣΟΣ,οτι φτανουν δηλαδη αργα το βραδυ στο νησι τους και μετα δεν μπορουν να οδηγησουν(να βρουν λεωφορειο)για τα χωρια τους :D

Είναι εντελώς διαφορετικές οι συνθήκες (και της γραμμής, αλλά και οι γενικότερες)

Θα συμφωνησω απολυτα προκειμενου να σχολιασω την εισοδο της Blue Star στην γραμμη.

Δηλαδη: εννοειται οτι θα γουσταρα να μπει το ΠΑΤΜΟΣ με 25μιλια σε καθημερινα δρομολογια ωστε να φτανω σε 6ωρες στο νησι μου.Απο την αλλη ομως αντιλαμβανομαι οτι αυτο ειναι αδυνατο με βαση

1.Τον αριθμο πλοιων/δρομολογιων που υπαρχουν στην γραμμη

2.Τις σημερινες τιμες πετρελαιου

3.Την περιορισμενη κινηση λογω της κρισης.

Εδω ισα ισα το πληρωσαν(εδωσαν λογικα τις οφειλουμενες δοσεις)για να το παρουν απο τα ναυπηγεια,δεν νομιζω λοιπον οτι εχουν την οικονομικη ανεση να χρυσοπληρωνουν τα εφοδιαστικα του Πειραια για την ευκολια των επιβατων της γραμμης.

Η Blue Star ειναι σιγουρο οτι βλεπει πιο μακρια απο το καλοκαιρι και γνωριζει οτι και με αυτα τα δρομολογια θα καταφερει να αποκτησει το μεριδιο που εχουν βαλει στοχο.

ΥΓ1.Μην ξεχναμε οτι τα δρομολογια με τα 25μιλια της HSW τα ειχαμε ξεχασει εδω και ενα εξαμηνο και αυτα που βλεπουμε τωρα απο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ,δεν πλησιαζουν στο ελαχιστο αυτα που ειχαμε συνηθισει στα προηγουμενα χρονια(καθυστερησεις καθημερινα B) )

ΥΓ2.Αν υπαρχουν μετα την ελευση του ΠΑΤΜΟΣ τα γνωστα δρομολογια της HSW με τα αληθινα 25μιλια,αυτα σιγουρα θα προτιμησω γιατι και για μενα ηταν/ειναι ιδανικα για το νησι μου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...