Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλώς ήρθες στην παρέα μας :)

Στη σελίδα 11 της Έκθεσης Αποτίμησης της C-Link θα βρεις στοιχεία μεταφορικής κίνησης για τα έτη 2001 – 2004.

update: Αλλά επειδή θα ήταν καλό η εργασία σου να περιλαμβάνει και πιο πρόσφατα δεδομένα, πάρε και τα τελευταία 3 χρόνια όπως προκύπτουν από τα στοιχεία που έχει δημοσιεύσει κατά καιρούς η Στατιστική Υπηρεσία:

Έτος / Επιβάτες - Τροχοφόρα (σε χλδ)

2005 / 898 - 182

2006 / 883 - 171

2007 / 853 - 158

Edited by Orestis
update
Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε το χτεσινο δρομολογιο του Ν.ΧΙΟΣ απο πλευρας ωραριων.Αναχωρηση απο Πειραια 18.55,αφιξη Μυτιληνη 05.25,συνολο 10 ωρες και 30 λεπτα.Ενδιαμεσα εκανε,3ωρες και 20 λεπτα για Συρο(παραμονη 19 λεπτα),4&25 για Μυκονο(παραμονη 23 λεπτα) και 7&45 για Χιο(παραμονη 42 λεπτα).Συμπερασματα:

1.Τα ωραρια δεν τηρουνται με καμια δυναμη

2.Αν υποθεσουμε πως δεν υπηρξε καποιο απροοπτο στην Χιο,σημαινει πως το νησι ακομα βαζει τον περισσοτερο κοσμο και οχηματα στο πλοιο.

post-709-128326977251_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα ωραρια δεν τηρουνται με καμια δυναμη

Στα νέα δρομολόγια του πλοίου που ενεκρίθησαν από το ΣΑΣ, εκτός από την αφαίρεση της προσέγγισης στη Μύκονο (σε 3 από τις 10 εβδομαδιαίες διαδρομές του πλοίου) έχουν γίνει και διορθώσεις στα ωράρια.

Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταίες πληροφορίες μου θέλουν το ΛΙΣΣΟΣ να δένει για ετήσια στις 20/12 κ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να συνεχίζει δρομολόγια μέχρι αρχές Φεβρουαρίου χωρίς διακοπή.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Αναλογο/το ιδιο αρθρο υπαρχει εδω,ετσι για το τυπικο της υποθεσης.Απο κει και περα η ΕΛΠΙΔΑΡΑ μας:D τα λεει μια χαρα αλλα ποιος την ακουει...:rolleyes:(βεβαια εμεις εδω τα εχουμε πει καιρο τωρα για τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και την ΝΕΛ..)Αυτο που μου φαινεται περιεργο-αδιανοητο,ειναι γιατι η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ δεν πιανει Χιο:confused: Μαλιστα το ειχα επισημανει στο thread του πλοιου,ελπιζοντας πως με το περασμενο ΣΑΣ θα εμπαινε και η Μυροβολος στο δρομολογιο.Μηπως θελουν να αποφυγουν το λιμανι μας που δεν εχουν και τις καλυτερες εμπειριες...,η υπαρχει καποιος αλλος 'σκοτεινος' λογος???

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει σκοτεινός λόγος. Ο πλοιοκτήτης καί ο πλοίαρχος "αποφεύγουν" τήν Χίο επειδή τό λιμεναρχείο Χίου ΑΠΑΙΤΕΙ ασχέτως καιρικών συνθηκών τήν χρησιμοποίηση ρυμουλκού.

Υπήρξε καί παλαιότερα πρόβλημα μέ πρόστιμο κλπ. κλπ. Αποτέλεσμα: Χάνει η Χίος μιά οικονομική ενναλακτική λύση στή διακίνηση φορτίων.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε omiris σ ευχαριστω για την εξηγηση και την πληροφορια που μας εδωσες;) Τωρα για να λεμε και του στραβου το δικιο,με τις περιπετειες που εχει περασει το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ στο λιμανι της Χιου,ειναι να μην το φοβουνται μηπως καμια φορα εξαιτιας του κλεισει ολο το λιμανι...Σιγουρα το λιμανι μας δεν ειναι και οτι καλυτερο(οταν φυσαει το πιανει δηλαδη)αλλα και το συγκεκριμενο βαπορι δεν 'γυριζει' ευκολα:o Βρισκω λογικη παντως την αποφαση να μην προσεγγιζουν την Χιο αφου τους επιβαλουν ρυμουλκο.

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα στην εφημεριδα Πολιτης ''Γιορτές χωρίς πλοία!''...

Καταδικασμένη να βιώσει την απομόνωση στην καρδιά της γιορτινής περιόδου είναι η Χίος, αφού από τις 24 έως και τις 27 Δεκεμβρίου, αλλά ακόμη και ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, θα μείνουμε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με το κέντρο.

...και το openseas το επιβεβαιωνει.Ενταξει,ας κανουν και οι ναυτικοι τις γιορτες τους,δεν θα παθουμε τιποτα χωρις πλοιο για μια μερα.Μηπως που τα εχουμε καθημερινα,μας βολευουν...:rolleyes:

post-709-12832697756_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση,πως παλιοτερα,η NEL ειχε δρομολογιο στις 26 αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.Βασικα τα τοπικα ΜΜΕ ειναι στο γενικοτερο κλιμα γκρινιας για τα ακτοπλοικα,γιατι μας καιει που το Ν.ΧΙΟΣ κανει την 'εκδρομη' στις Κυκλαδες...Υπομονη:rolleyes:,ευτυχως υπαρχουν και τα αεροπλανα:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με αφορμη τα τελευταια ποστ στο θεμα του ΘΕΟΦΙΛΟΥ να ρωτησω εγω κατι μιας και εχω χασει λιγο την μπαλα.

Υποτειθεται οτι το ΛΙΣΣΟΣ ειχε μπει σαν αντικαταστατης του ΘΕΟΦΙΛΟΥ στη γραμμη μεχρι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ να επισκευαστει.Τωρα λοιπον που τελειωνει η επισκευη δεν θα επρεπε αυτοματως το ΛΙΣΣΟΣ να σταματησει και να ξαναμπει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ?Ισχυει ακομα αυτο ή εχει γινει κατι αλλο που δεν θυμαμαι?

Link to comment
Share on other sites

Όχι γιατί η αντικατάσταση ήταν μέχρι το τέλος της δρομολογιακης περιόδου του 2008 (τέλος Οκτώβριου).

Σε προηγούμενο ΣΑΣ η ΑΝΕΚ ζήτησε και πηρε ετήσια δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης για το 2009. Όποτε εάν δεν υπάρχει καμία συμφωνία των εμπλεκόμενων δε βλέπω να σηκώνεται να φύγει η ΑΝΕΚ επειδή θα ετοιμαστεί ο Θεόφιλος.

Link to comment
Share on other sites

Τρελή είναι που θα φύγει .Με το ΛΙΣΣΟΣ στα φορτηγά τουλάχιστον πρέπει να έχει πάρει το 50% της κίνησης , βρήκε ρόλο στο βαπόρι που δεν θα ήξερε τι να το κάνει ή θα το έβγαζε στο σφυρί έναντι λιγοστών εκατομυρίων λόγω ηλικίας οπότε δεν υπάρχει και λόγος.

Εδώ προσανατολίζεται να το βγάλει μόνο για καμια 10αρια ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Όποτε εάν δεν υπάρχει καμία συμφωνία των εμπλεκόμενων δε βλέπω να σηκώνεται να φύγει η ΑΝΕΚ επειδή θα ετοιμαστεί ο Θεόφιλος.

Kαι για να είμαστε αντικειμενικοί -χωρίς βέβαια να παραβλέπουμε τυχούσες κρυφές η φανερές συμφωνίες ;)- πολύ καλά θα κάνει (η ΑΝΕΚ).

Φέρε καράβι στη γραμμή τώρα που έχουμε πρόβλημα, αλλά μόλις το λύσουμε πάρτο καράβι σου και φύγε ??? Δεν πάει έτσι....

Εξάλλου τα έχουμε χιλιοματαξαναπεί. Πιό πολύ εμείς ...κοπτόμεθα αν θα επιστρέψει ο Θεόφιλος στην Χιομυτιληνία :eek: παρά η ίδια η ΝΕΛ μιας και έχει κάνει άλλα πλάνα για το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι απορείτε για την παραμονή του Λισσός...μάλλον δεν μελετάτε τας γραφάς ... όσων έχουν κληρονομικό χάρισμα.;)

ΥΓ Και μία διευκρίνιση, νομίζω απαραίτητη. Πολλοί συγχέουν την ΑΝΕΚ με την Sea Star. Το Λισσός μπορεί μεν να ανήκει στην ΑΝΕΚ, αλλά το "δρομολόγησε" η Sea Star, η οποία ελέγχει την ΑΝΕΚ και την HSW και έχει σχέσεις (τουλάχιστον) καλής γειτονίας με την ΝΕΛ. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι η ΑΝΕΚ θα δρομολογούσε ποτέ το Λισσός στην γραμμή έχοντας απέναντι της την ΝΕΛ και την HSW. Ακόμα και με το ατύχημα του Θεόφιλου δεν θα είχε καμία τύχη. Η ΝΕΛ και η HSW θα έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να καλύψουν το κενό. Σιγά μην άφηναν να μπει η ΑΝΕΚ σφήνα στη γραμμή. Ενώ τώρα όλα είναι διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταιες μερες εχω 'ακουσει' αρκετα για την HSW και το Ν.ΧΙΟΣ,με την εννοια πως πεφτει πολυ βρισιμο για την εταιρια για το μπλεξιμο που μας δημιουργησε με τις Κυκλαδες.Απλοι επιβατες λενε ''...ειναι δυνατον να πληρωσω παραπανω λεφτα για να καθομαι 8 ωρες σε καρεκλα και να φτανω και σε ασχετα ωραρια ειτε Πειραια ειτε Χιο...Χιλιες φορες με καμπινα στα παλια κι ας κοψουν τελειως το ΧΙΟΣ...''

Μαλιστα ολοι τα εχουν με την HSW θεωροντας την υπευθυνη για αυτες τις αλλαγεςB) Παντως αυτο ειναι το γενικοτερο κλιμα,σας διαβεβαιω.

Αναρωτιεμαι λοιπον,αν στο πλοιο,δεν μπαινουν οσοι Χιωτες εμπαιναν παλια,και υποθετοντας πως δεν υπαρχουν και πολλοι 'τρελλοι' Μυτιληνιοι να το επιλεξουν(απολυτα λογικο),τελικα πως 'κρατιεται' το πλοιο σε αυτο το δρομολογιο:confused: Μηπως δουλευει αρκετα καλα με τα φορτηγα,ειναι η μονη λογικη εξηγηση που μπορω να δωσω.

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιεμαι λοιπον,αν στο πλοιο,δεν μπαινουν οσοι Χιωτες εμπαιναν παλια,και υποθετοντας πως δεν υπαρχουν και πολλοι 'τρελλοι' Μυτιληνιοι να το επιλεξουν(απολυτα λογικο),τελικα πως 'κρατιεται' το πλοιο σε αυτο το δρομολογιο:confused: Μηπως δουλευει αρκετα καλα με τα φορτηγα,ειναι η μονη λογικη εξηγηση που μπορω να δωσω.

Τις ιδιες αποριες εχω και εγω. Εκτος αν αναπληρωνει τις απωλειες σε Χιο Μυτιληνη απο τα κερδη στις Κυκλαδες. Ομως εκει η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ειναι καθεστως.. Ασε που ειναι χειμωνας κ οι Κυκλαδες δεν τρελαινονται κ στον κοσμο ουτε εχουν στρατό κ φοιτητές για να δουλευουν ολοχρονικά. Άρα...:confused:

Link to comment
Share on other sites

τελικα πως 'κρατιεται' το πλοιο σε αυτο το δρομολογιο:confused:
Τις ιδιες αποριες εχω και εγω. Άρα...:confused:

Για να δουμε τι μας λεει η εφημεριδα ΠΟΛΙΤΗΣ

Πτώση 41,46% της επιβατικής κίνησης του «Ν. Χίος»

Μελετώντας την κίνηση από Χίο προς Πειραιά θα δούμε την κατακόρυφη πτώση της μεταφοράς επιβατών. Αν και το Νοέμβριο του 2007 το «Ν. Χίος» ήταν πρώτο σε μεταφορική κίνηση με 5.274 επιβάτες, νούμερο που αντιστοιχεί στο 56% της συνολικής κίνησης, το 2008 μετέφερε από την Χίο προς τον Πειραιά μόλις 1680, δηλαδή μόλις το 21%.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβής συγκριση με τα περυσινα δρομολόγια δεν μπορεί να γινει.πέρυσι σε συγκριση με φετος εγιναν σχεδον τα διπλα δρομολόγια.Φέτος κάτι οι απεργίες κατι τα απαγορευτικά και κατι ότι κανει 5 αντι για 6 δρομολογια εβδομαδιαίως δεν μπορεί ναβγει ασφαλες συμπερασμα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως δεν με παραξενευει το γεγονος.Στην Ικαροσαμια το ΜΥΚΟΝΟΣ πρεπει να πηγαινει πολυ καλα(και μεσω Παρου-Ναξου)οποτε δεν υπαρχει λογος να υποβαθμισουν την γραμμη εστω και για λιγο.Αντιθετα,Χιο-Μυτιληνη εχει βαπορι η μαμα ΑΝΕΚ και η ανηψια ΝΕΛ,οποτε ζησαμε εμεις καλα και αυτοι καλυτερα...:rolleyes:

Εγω αρχιζω να αμφιβαλω παντως αν οντως θα μπει ο ΠΗΓΑΣΟΣ(μπορει να μεινει και ορφανη η γραμμη απο την HSW)η αν θα επιστρεψει μετα την ετησια το Ν.ΧΙΟΣ...Για να δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Mακροπρόθεσμα βλεπώ και εγώ να το "αποχωρούνε" το βαπόρι από την γραμμή.

Πρέπει να γεμίζει βλέπετε με το ζόρι το Λισσός που ούτε γρηγορότερο ούτε νεότερο είναι από τον Θεόφιλο που τον αποδρομολόγησαν επίσης.

Είναι "σικε" εκεί πάνω το παιχνίδι, και μπορούμε πλέον να μιλάμε για μονοπώλιο ουσιαστικά όπως των Χανίων αφού τα χρήματα καταλήγουν έτσι κι αλλιώς στις ίδιες τσέπες.

Για την επανα-υποβάθμιση της γραμμής την οποία προκάλεσαν ελάχιστα τους ενδιαφέρει, κοινώς χεσ...καν.

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται ότι κατά την ετήσια του Νήσος Χίος, δε θα αντικατασταθεί από το Νήσος Μύκονος στη γραμμή Χίο Μυτιλήνη αλλά από το Εξπρές Πήγασος.:eek::confused:

Μα δε νομίζω πως έπαιζε ποτέ το σενάριο να αντικατασταθεί από το Νήσος Μύκονος, κάτι τέτοιο δεν θα είχε καμία λογική.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...