Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φανταζομαι και το 07.00 ειναι εφικτο και σε λιγες μερες θα γινει κι αυτο:P
Αμήν και πότε. Καλά για τον Αύγουστο δεν το συζητάμε...θα βρίσκουμε ανοιχτές και τις τράπεζες.:D Αλλά για μην έχουμε αγωνία τους υπόλοιπους μήνες...ας βάλουν και την Τήνο μέσα, για να το σιγουρέψουμε.:D Οπότε, φίλε NHSOS XIOS, καμπινούλα στο Ν.ΧΙΟΣ...ένα ταματάκι στον Ταξιάρχη (μεγάλη η χάρη του) για να έχει καθυστέρηση στα λιμάνια...και την πέφτεις για ύπνο:P

ΥΓ. Πέρα από την πλάκα...πιστεύω ότι αυτή η πρώτη βδομάδα θα πρέπει να τους εχει προβληματίσει, από άποψη τήρησης των ωραρίων. Και σίγουρα οι ώρες που δίνουν στο openseas είναι ανέφικτες. Και όχι μόνο για Χίο και Μυτιλήνη, αλλά και για Σύρο-Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οπότε, φίλε NHSOS XIOS, καμπινούλα στο Ν.ΧΙΟΣ...ένα ταματάκι στον Ταξιάρχη (μεγάλη η χάρη του) για να έχει καθυστέρηση στα λιμάνια...και την πέφτεις για ύπνο:P.

Οποτε ΝΗΡΕΑ αεροπορικο εισητηριο και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ στις κρουαζιερες στις Κυκλαδες με αφιξη στα νησια μας ξημερωματα;)(αν και εσενα σε βολευει γιατι βρισκεις τις τραπεζες ανοιχτες:P)

Παμε ομως να διαβασουμε και το σημερινο αρθρο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ...Για να δουμε...για να δουμε...(η φωτο του blue star 1 ειναι στην Χιο...)

ΠΑΤΩΝΕΙ Η HSW, ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΤΟ ΑΓΟΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΕΝΩ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΥ (!) ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΛΙΜΑΝΙΟΥ

Νομάρχες καλούν BLUE STAR;

ΠΑΝΑΙΓΑΙΑΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ ΣΤΟ «Ν. ΧΙΟΣ»

bleu_star.jpg

Αφού δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, θα πάει το βουνό στο Μωάμεθ. Κατ’αυτήν τη λογική κι αφού δε βρέθηκε ακτοπλοϊκή εταιρεία να μπει σφήνα στη γραμμή της Χίου, τη νέα δρομολογιακή περίοδο, οι Νομάρχες Χίου και Λέσβου χαράζουν πορεία για ακτοπλοϊκή εταιρεία η οποία διαθέτει ταχύπλοα τα οποία θα μπορούσαν να μπουν στη γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης.

Την πληροφορία που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη στην «Α» επιβεβαίωσε ο Νομάρχης Χίου, Π. Λαμπρινούδης, ο οποίος γι΄αυτό το σκοπό θα συναντηθεί την επόμενη Τρίτη ή Τετάρτη με το συνάδελφό του της Λέσβου, Π. Βογιατζή.

Από τα λεγόμενα του Χιώτη νομάρχη φάνηκε ότι ήδη έχουν γίνει οι πρώτες κρούσεις σε ακτοπλοϊκή εταιρεία με ταχύπλοα, χωρίς ο ίδιος να θέλει προς το παρόν να την κατονομάσει, αν και στην περίπτωσή της μάλλον τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται ή αναφέρονται ερωτηματικά με τη μορφή τίτλου.

Το ερώτημα που χρήζει απαντήσεως είναι πώς θα πεισθεί η εταιρεία για την κερδοφορία του εγχειρήματος, με τον κ. Λαμπρινούδη να επιμένει ότι υπάρχουν περιθώρια κέρδους.

«Το «Νήσος Χίος» έρχεται πλέον στη Χίο μόνο πέντε φορές την εβδομάδα. Θα μπορούσε η νέα εταιρεία να προσεγγίζει το νησί τις υπόλοιπες μέρες, αλλά και να εξετάσει το ενδεχόμενο σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη», υποστήριξε ο Νομάρχης, παίρνοντας και αέρα απ’ τα πρώτα στοιχεία, που δείχνουν ότι το νέο άγονο δρομολόγιο της HSW πατώνει, αφού χάνει προς το παρόν το 65% της κίνησης της απ’ τη Χίο και πάνω από 80% της Μυτιλήνης.

Μέσα στην επόμενη εβδομάδα εκτιμάται ότι θα συνεδριάσει και το Νομαρχιακό Συμβούλιο με στόχο το συντονισμό δράσης με τους υπόλοιπους φορείς για την πραγματοποίηση κινητοποιήσεων για το ακτοπλοϊκό, με τον κ. Λαμπρινούδη να κάνει λόγο ακόμη και για το κλείσιμο του λιμανιού για μια εβδομάδα!

Link to comment
Share on other sites

Καλά, το σχόλιο για ταχύπλοο από την Θεσ/νίκη είναι από άλλο ανέκδοτο.

Το θέμα δεν είναι να κάνουμε μπουκοτάζ στην hellenic,γιατί έστω και έτσι που είναι τα δρομολόγια έχεις ακόμα την δυνατότητα να επιλέξεις ανάλογα με τις δυνατότητες και τις αντοχές σου, ενώ από την άλλη δεν έχουμε την πολυτέλεια να μείνουμε μόνο με τα κλασσικά night ferries των 35+.

Το θέμα είναι να πείσεις τον ταχύπλοο να βάλει πλοίο τώρα που οι πλεύσιμες ώρες για Χίο έγιναν 7,5-8, να το κάνει σε 5.Φυσικά δεν του ζητάς να κάνει δρομολόγιο τις ημέρες που δεν έχει δρομολόγια το ΧΙΟΣ, δηλαδή κάθε Τρίτη και Κυριακή από Πειραιά...

ΥΓ Ποια εταιρεία έχει ταχύπλοο στην Ελλάδα και δεν την λένε ΝΕΛ ή HSW;:)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως όταν και εάν καταφέρουν να το επισκευάσουν μάλλον για Χίο Μυτιλήνη το βλέπω.
Και ναι,ξανα το πλοιο για Χιο-Μυτιληνη???Τουλαχιστον αυτο δειχνει η πορεια του

Ήταν αναμενόμενο ότι θα πήγαινε το Αλεξάνδρα Τ στη Χίο Μυτιλήνη. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τα φορτηγά στη γραμμή, ένεκα της απουσίας του Μυτιλήνη, ελειψη Ro-Ro που υπήρχε σε τακτικά δρομολόγια και μειον ένα δρομολόγιο του Νήσος Χίος.

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ Ποια εταιρεία έχει ταχύπλοο στην Ελλάδα και δεν την λένε ΝΕΛ ή HSW;:)
Νομίζω όταν οι Νομάρχες λένε ταχύπλοο, εννοούν γρήγορο συμβατικό. Και βεβαίως δεν νομίζω να σκέφτονταν ποτέ να πάνε να παρακαλέσουν την ΝΕΛ να βάλει κανένα Αίολο ή την HSW να βάλει κανένα Highspeed...γιατί σκοπεύουν να "φτύσουν" το Ν.ΧΙΟΣ. Το άρθρο το λέει πεντακάθαρα ότι γίνονται κρούσεις προς την BSF...απλώς το αναφέρει σαν υπόθεση για να μην το χρεώσει στο Νομάρχη.;) Τώρα θα μου πεις...η BSF τους Νομάρχες θα περίμενε να της το πούνε? Ή μήπως θα υπογράψουν κανένα συμβόλαιο μαζί της? Εάν θέλει και μπορεί θα βάλει πλοίο. Και βεβαίως πάντα ισχύει το "τα λέω του γείτονα (BSF) για να τ' ακούσει ο νοικοκύρης (HSW)".;)
Link to comment
Share on other sites

Εάν εννοούν ταχύπλοα κινούνται σε λάθος κατεύθυνση γιατί αποδεδειγξμένα δεν λύνουν προβλήματα όλο τον χρόνο ,Αν εννοούν γρήγορα συμβατικά τότε ναι αξίζει τον κόπο να ασχοληθού.

Προσωπική εκτίμηση πάντως είναι ότι η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ δεν πρόκειται να πάει εκεί.Τα δωδεκάνησα δουλεύουν με πολύ καλές πληρότητες και π΄΄εραν αυτού θέλουν να τα κλειδώσουν και να πάρουν την πίτα ολόκληρη ,που σχεδόν την έχουν πάρει δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα εννοουν ταχυπλοο συμβατικο απλα τα διαφορα δημοσιευματα δεν το διατυπωνουν σωστα.Δυστυχως ομως αν σκεφτουμε ποια συμβατικα νεας γενιας(23-25 μιλια)ειναι διαθεσιμα,καταληγουμε στο ΚΑΝΕΝΑ:P

Για μενα το καλυτερο θα ηταν να μπει η BLUE STAR με ενα απο τα 3 μικρα της αλλα οπως εχει επισημανθει,δεν προκειται να εγκαταληψει αλλες ηδη κερδοφορες γραμμες.

Αλλη σκεψη ειναι να μπει καποιο συμβατικο των 20μιλιων αλλα μεχρι Ραφηνα η Λαυριο,που ομως ετσι θα υπαρχει το εμποδιο των μεταφορικων και των επιβατων που εχουν μαθει να φτανουν Πειραια.Οποτε...

EDIT Εκτος αν φερουν καποιο ταχυπλοο και το πηγαινουν αλα ΚΕΝΤΕΡΗΣ στην αγονη...Δηλαδη ταχυτητα 26-27 μιλια με τιμες ιδιες με του Ν.ΧΙΟΣ.Φορτηγα ομως θα παιρνει???

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Επιχειρηματικό σχήμα από τη Μυτιλήνη ίδρυσε ναυτιλιακή εταιρεία και το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα δρομολογεί δυο πλοία τύπου Ro-Ro στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι επιχειρηματίες διαπίστωσαν ότι οι μεταφορικές ανάγκες στη γραμμή είναι πολύ μεγάλες και δεν καλύπτονται σήμερα προς όφελος των τοπικών κοινωνιών και φυσικά των τοπικών οικονομιών.

Link to comment
Share on other sites

Επιχειρηματικό σχήμα από τη Μυτιλήνη ίδρυσε ναυτιλιακή εταιρεία και το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα δρομολογεί δυο πλοία τύπου Ro-Ro στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι επιχειρηματίες διαπίστωσαν ότι οι μεταφορικές ανάγκες στη γραμμή είναι πολύ μεγάλες και δεν καλύπτονται σήμερα προς όφελος των τοπικών κοινωνιών και φυσικά των τοπικών οικονομιών.

Και μετά ξυπνήσανε και πήρανε το πρωινό τους.......:D:D

Ωρες ώρες αυτός ο δημοσιογράφος του ΕΜΠΡΟΣ γράφει ότι του κατέβει::D

Edited by Neptune
2 post σε 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω όταν οι Νομάρχες λένε ταχύπλοο, εννοούν γρήγορο συμβατικό. Και βεβαίως δεν νομίζω να σκέφτονταν ποτέ να πάνε να παρακαλέσουν την ΝΕΛ να βάλει κανένα Αίολο ή την HSW να βάλει κανένα Highspeed...γιατί σκοπεύουν να "φτύσουν" το Ν.ΧΙΟΣ. Το άρθρο το λέει πεντακάθαρα ότι γίνονται κρούσεις προς την BSF...απλώς το αναφέρει σαν υπόθεση για να μην το χρεώσει στο Νομάρχη.;) Τώρα θα μου πεις...η BSF τους Νομάρχες θα περίμενε να της το πούνε? Ή μήπως θα υπογράψουν κανένα συμβόλαιο μαζί της? Εάν θέλει και μπορεί θα βάλει πλοίο. Και βεβαίως πάντα ισχύει το "τα λέω του γείτονα (BSF) για να τ' ακούσει ο νοικοκύρης (HSW)".;)

Σύμφωνα με την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ Διαβουλεύσεις Νομαρχών με την Blue Star

Αύριο το απόγευμα πρόκειται να γίνει η συνάντηση των νομαρχών Λέσβου και Χίου με την Blue Star, προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες δρομολόγησης από τη ναυτιλιακή εταιρεία σύγχρονου ταχύπλοου πλοίου στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Οι νομάρχες Παύλος Βογιατζής και Πολύδωρος Λαμπρινούδης θα συναντηθούν με τον εμπορικό διευθυντή γραμμών εσωτερικού της εταιρείας, Διονύση Θεοδωράτο. Στόχος τους είναι να πείσουν την εταιρεία να δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή, προκειμένου να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός κι έτσι να βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται στο επιβατικό κοινό.

Μεταξύ των δύο πλευρών πιθανότατα έχουν υπάρξει κι άλλες επαφές, ωστόσο αυτή που θα γίνει την Τετάρτη φαίνεται ότι θα είναι εξαιρετικά κρίσιμη. Δηλαδή όλα τα δεδομένα είναι ανοιχτά, αφού η εταιρεία δεν έχει δεσμευτεί να δρομολογήσει πλοίο. Η Blue Star θα μπορούσε να δρομολογήσει το «Διαγόρας» στη γραμμή, πλοίο που έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει περίπου 1.500 επιβάτες και η ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 22 μίλια την ώρα. Η εταιρεία τώρα έχει δρομολογήσει το πλοίο αυτό σε άγονες γραμμές, όμως δεν ικανοποιεί γιατί η ταχύτητα που αναπτύσσει δεν μπορεί μειώσει το χρόνο του ταξιδιού.

Μετά την Ύδρα, σειρά θα πάρει η Χίος??

Εντός της εβδομάδας αυτής πρόκειται να συνεδριάσει το Νομαρχιακό Συμβούλιο, με στόχο το συντονισμό δράσης με τους υπόλοιπους φορείς για την πραγματοποίηση κινητοποιήσεων για το ακτοπλοϊκό. Το κλίμα στη Χίο είναι τέτοιο που ακόμη κι ο νομάρχης, κ. Λαμπρινούδης, κάνει λόγο για κλείσιμο του λιμανιού για μια εβδομάδα!
Link to comment
Share on other sites

Τωρα βεβαια αμα μας προσφερουν τον ΔΙΑΓΟΡΑ να τον αρνηθουμε:confused: Ε οχι φυσικα κ ας κανει δρομολογια μερα παρα μερα,προς θεου!Βεβαια θα ειναι πιο δυσκολο να πετυχει το ολο εγχειρημα αλλα σιγουρα θα υπαρχει αναβαθμιση και ανταγωνισμος στην γραμμη.

Καλυτερα παντως η ΜIG να 'χτυπησει' στην δικη μας γραμμη παρα αλλου που την θελουν οι φημες...Εδω δεν εχει αντιπαλο στην ουσια αφου τα πλοια ειναι κατα πολυ κατωτερα απο αυτα που μπορει να δρομολογησει η BLUE STAR;)(το Ν.ΧΙΟΣ το αφηνουμε στην ακρη γιατι ξερουμε ολοι σε ποια γραμμη θα καταληξει και ηδη δεν εξυπηρετει τα νησια του Β.Αιγαιου).

Αναμενουμε την συναντηση της τεταρτης και κανουμε προσευχες...:P

Οσο για τα ro-ro απο την Μυτιληνη,προσωπικα επικροτω καθε προσπαθεια που θα σπασει το εξευτελιστικο μονοπωλειο που παει να δημιουργηθει!Μακαρι οι ανθρωποι να τα καταφερουν και τα 2 νησια να μην αναγκαζονται να φωναζουν στο ανυπαρκτο ΥΕΝ για να μεταφερουν τα πολυτιμα αγαθα που τους χρειαζονται.

Τελος για το κλεισιμο του λιμανιου,αμφιβαλω αν ειναι λυση...Καλυτερα ας επικεντρωθουν να στησουν καμια ναυτιλιακη(ΧΙΟΣ&ΜΥΤΙΛΗΝΗ) η να φερουν καποια αλλη εταιρια με πλοιο;)

Link to comment
Share on other sites

Αναμενουμε την συναντηση της τεταρτης και κανουμε προσευχες...

Λογικη ηταν η απαντηση της BLUE STAR οσο κ αν παρακαλουσαμε να συμβει το αντιθετο..Απο τον Πολιτη

Οι 3 λόγοι που δεν έρχεται η Blue Star Ferries

Α) δεν μπορεί κανένας να υποχρεώσει μια εταιρεία να αναλάβει ένα ανεπιθύμητο δρομολόγιο, Β) η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει ταχύπλοα σκάφη τύπου «Νήσος Χίος», αλλά πολύ μεγαλύτερα, Γ) δε διακινδυνεύει να ελλιμενίσει τα σκάφη της, μήκους από 165 έως 175 μ., σε ένα λιμάνι όπως το δικό μας.

Κυριως το 2ο ειναι για μενα,ειδικα με την βλαβη που παρουσιαστηκε στο κορεατικο,δεν υπαρχει κανενα διαθεσιμο βαπορι.(καλα το πρωτο εννοειται).

Και το κουφο απο το ΑΙΠΕ

Το ξανασκέφτεται η HSW...Με νέο αίτημα της στο ΥΕΝ ζητά από 17/11 έως 20/1 να μην προσεγγίζει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τη Μύκονο, Πέμπτη και Παρασκευή από Χίο προς Πειραιά, και το Σάββατο από Πειραιά προς Χίο.
Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Περιορίζεται η Μύκονος από το δρομολόγιο του ΧΙΟΣ , πιθανον να βγει η Παροναξία από τον ΠΗΓΑΣΟ μήπως τα πρώτα δείγματα από τα νέα δρομολόγια είναι αρνητικά? Εγώ από ότι φαντάζομαι τα κέρδη από Παροναξία και Συρο-Μύκονο πρέπει να είναι λιγότερα από αυτά που χάθηκαν από Ικαρία-Σάμο και Χίο - Μυτιλήνη.

Τώρα όσο αφορά την Μπλου σταρ η απάντησή της ήταν αναμενόμενη καθώς τα πλοίθα της είναι βολεμένα σε γραμμές που αποδίδουν κέρδη οπότε δεν σηκώνει κάποιο και να φύγει.

Για τα ρο/ρο κρατάω μια επιφύλαξη αν στην ουσία εξυπηρετούν ή κανουν ζημιά.Ίσως 1 ρο/ρο να εξυπηρετούσε δύο όμως θα πάρουν τα φορτηγά που ψιλοσυντηρούν τα πλοία τον χειμώνα για να μην μπαίνουν ιδίως τα νεότευκτα με τα μπούνια μέσα κι έτσι δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξουν .

Link to comment
Share on other sites

Απο την εφημεριδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Δυόμιση ώρες διήρκεσε η σύσκεψη των νομαρχών Χίου και Λέσβου με την Blu Star Ferris την Τετάρτη το βράδυ, που έληξε μάλλον θετικά για το ακτοπλοϊκό παρόν και εγγύς μέλλον των δυο νησιών. Μεταφέροντας μας το κλίμα της συνάντησης ο νομάρχης Πολύδωρος Λαμπρινούδης, παρατήρησε αρχικά το ενδιαφέρον της εταιρίας να δρομολογήσει πλοία της στην προσοδοφόρα γραμμή Χίου και Λέσβου. Το αίτημα των δύο νομαρχών είναι να καλύπτεται το κενό που μένει με τη νέα δρομολόγηση του «Νήσος Χίος» κατά τις ημέρες Κυριακή και Τρίτη. Η εταιρεία διαθέτει συμβατικά πλοία που μπορούν να εκτελούν το δρομολόγιο σε 7.30 ώρες περίπου (Χίο –Πειραιά) λόγω του μεγέθους τους όμως θα πρέπει πρώτα να εξασφαλιστεί η ασφαλής προσέγγιση στο λιμάνι της Χίου. Σε δύο ημέρες, αφού έχει λάβει τις απαιτούμενες εγγυήσεις από το Λιμεναρχείο Χίου, θα είναι σε θέση να απαντήσει η εταιρεία.

Στο μεταξύ ήδη ένα πλοίο της καλύπτει την γραμμή από Θεσσαλονίκη Χίο, μέσω Μυτιλήνης (η αρχική δρομολόγηση ήταν για Σίγρι, με παρέμβαση όμως του κ. Βογιατζή μεταφέρθηκε στο κεντρικό λιμάνι του νησιού), και αναμένεται ένα δεύτερο να μπει στη ίδια γραμμή από τον ερχόμενο Μάιο. Συγκεκριμένα ο προγραμματισμός προβλέπει να μπει στη γραμμή από τον Ιούνιο, οι νομάρχες όμως ζήτησαν ένα μήνα νωρίτερα, κάτι που η εταιρεία το είδε θετικά.

Η μεγάλης διάρκειας σύσκεψη με τους εκπροσώπους της Blu Star Ferris, δεν επέτρεψε να γίνει η συνάντηση με ΝΕΛ και Hellenic Seaways, και το ραντεβού ανανεώθηκε για την ερχόμενη εβδομάδα.

Ωστόσο μπορούμε να πούμε ότι αναμένονται αλλαγές στον ακτοπλοϊκό χάρτη των νησιών μας, με τη ΝΕΛ να μην διαθέτει στόλο για να εξυπηρετήσει τη γραμμή και ουσιαστικά να μην υφίσταται, και τη Hellenic Seaways, να μετρά ζημίες από το νέο της δρομολόγιο μέσω Σύρου και Μυκόνου, και όπως λένε οι πληροφορίες μάλλον σχεδιάζει να επανέλθει την άνοιξη στα «σίγουρα νερά» της γραμμής Χίου-Μυτιλήνης.

Εν ολίγοις το συμπέρασμα είναι ότι διαθέτουμε γραμμή «φιλέτο» και άρα με σωστή πολιτική από τις τοπικές μας κυβερνήσεις μπορούμε να εξασφαλίσουμε καλύτερες συγκοινωνίες, αυτές που αποδεδειγμένα δε μπορεί να μας τις παρέχει η εθνική κυβέρνηση, με την παρούσα ηγεσία τουλάχιστον

Τελικα δεν εχω καταλαβει,απαντησε η BSF η θα απαντησει για το αν θα δρομολογησει πλοιο:confused: Βεβαια δεν εχει και τοσο σημασια αφου εχουμε πει αρκετες φορες τους λογους που δεν προκειται να υπαρξει μια τετοια δρομολογηση.Εξαλλου το NEW AKATSUKI ερχεται:D:p

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως και απάντησε...το λογικό και αναμενόμενο.;)

[...]Στη συνάντηση που είχαν οι δύο νομάρχες με την «Blue Star», διαπιστώθηκε ότι η εταιρεία παρακολουθεί με έντονο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου, ωστόσο αυτήν τη στιγμή δεν έχει κάποιο κατάλληλο πλοίο για να το δρομολογήσει. Κατά την άποψη της εταιρείας, κατάλληλο πλοίο για τη γραμμή είναι ένα μεγαλύτερο και ταχύτερο από αυτά που ήδη υπάρχουν.

Ο νομάρχης Λέσβου μάς είπε ότι από την εταιρεία ζητήθηκε να δρομολογήσει πλοίο της την Τρίτη και την Κυριακή, δύο ημέρες που η γραμμή είναι χωρίς πλοίο.

Η απάντηση που δόθηκε από την εταιρεία είναι ότι δε θέλει να έρθει στο βόρειο Αιγαίο για να καλύψει τα κενά των άλλων εταιρειών αλλά να έρθει για να πάρει τη γραμμή, στηριζόμενη στην ποιότητα των υπηρεσιών που θα προσφέρει και στην αξιοπιστία των πλοίων της...

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2008111449540

Μα κι οι άλλοι...πήγαν και του ζήτησαν να καλύπτει τα κενά της ΝΕΛ και της ΑΝΕΚ? Ήμαρτον Κύριε...:eek:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στη σημερινή μάχη των εντυπώσεων (το γκαραζ) κερδισμένο ήταν το Νήσος Χίος. Το Νήσος Χίος είχε χώρο για 1-2 φορτηγά. Ενώ το Μυτιλήνη 20 λεπτά πριν την αναχώρηση το γκαραζ του ήταν πολύ άδειο. Και δεν είχε κανένα φορτηγό απέξω που να περιμένε για να μπει.:(

Link to comment
Share on other sites

Οι άνθρωποι της ΑΝΕΚ από τη μια πλευρά τρίβουν τα χέρια με το μερίδιο που τους αναλογεί στη γραμμή, που τους έκανε δώρο η ΝΕΛ και από την άλλη έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά με τους οδηγούς των φορτηγών, που δεν μπορούν να τους ελέγξουν.

Από τότε που επέβαλε η ΝΕΛ το “Cash for Travel” με τα φορτηγά, το Λισσος δεν έχει φύγει ποτέ με ελεύθερο χώρο στο γκαράζ (καθημερινές γιατί τη Κυριακή δεν έχω δει). Χθες για παράδειγμα να βλέπατε πως έδιναν τη μάχη ποιος θα πρωτομπει στο γκαράζ του Λισσος (έμειναν έξω γύρω στα 12 ΦΓ), παρά τις φωνές του «Άρχοντα της ΑΝΕΚ», που χαρακτηριστικά ανέφερε με αυτούς σηκώνει τα χέρια ψηλά, τόσα χρόνια στο λιμάνι πρώτη φόρα δε μπορεί να τους κάνει «ζάφτι»

Σε αντίθεση οι άνθρωποι της HSW παρόλο που χθες είχαν χώρο για 2 φορτηγά, σε κάποιους οδηγούς τους είπαν ότι δεν τους παίρνουν γιατί έχουν καθυστερήσει και δε μπορούν να τα μετακινούν σε κάθε λιμάνι (Σύρο Μύκονο).

Φιλε bucket μηπως αυτο ειναι το ζουμι της υποθεσης και οχι το ΛΙΣΣΟΣ?Πολλοι ηρθαν στην γραμμη αλλα κανεις δεν καταφερε να παρει τα φορτηγα απ την ΝΕΛ.Τωρα που αποφασιστηκε(για τους δικους της λογους)να πληρωνουν μετρητα τα φορτηγα και η μαμα ΑΝΕΚ εριξε το Ν.ΧΙΟΣ στις Κυκλαδες,ε δεν μενει και κανα αλλο καραβι στην γραμμη...;)

Link to comment
Share on other sites

.....Πολλοι ηρθαν στην γραμμη αλλα κανεις δεν καταφερε να παρει τα φορτηγα απ την ΝΕΛ.Τωρα που αποφασιστηκε(για τους δικους της λογους)να πληρωνουν μετρητα τα φορτηγα και η μαμα ΑΝΕΚ εριξε το Ν.ΧΙΟΣ στις Κυκλαδες,ε δεν μενει και κανα αλλο καραβι στην γραμμη...;)

Δεν νομίζω πως υπάρχει κανείς που θα μπορούσε να διαφωνήσει με το φίλο NHSOS XIOS. Tα είπε ΟΛΑ μέσα σε δύο γραμμές.

Πράγματι καλή η κίνηση της ΑΝΕΚ όπως μας είπε ο φίλος μας bucket, βοηθούντων όμως και των συγκυριών.

Link to comment
Share on other sites

Απο την εφημεριδα Πολιτης.

Η αρχική αδιαλλαξία μετατρέπεται σε σημερινή ευελιξία επαφών και συναντήσεων με τους ακτοπλοϊκούς φορείς. Αύριο, οι νομάρχες Χίου και Λέσβου επισκέπτονται το μεγαλομέτοχο της H.S.W.,Γ.Βαρδινογιαννη, καταθέτοντας επίσημα το αίτημα επαναφοράς του «Νήσος Χίος» στο παλιό του δρομολόγιο.

Αν και δεν νομιζω να πετυχουν κατι οι νομαρχες θα εχει ενδιαφερον να δουμε τι θα τους πει το αφεντικο της εταιριας...Φανταζομαι θα στοχευσουν στο οτι το σημερινο δρομολογιο δεν εχει την 'επιτυχια' που φανταζονταν η εταιρια και εκει να δουμε τι απαντησεις θα παρουν;)

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΣΤΟ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΤΟΥ 1995 ΕΩΣ ΤΗΝ 1/10/2005 ΣΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΞ/ΚΟΣ ΠΕΡΝΏΝΤΑΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 2/10/2005 ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΧΙΟΣ ΚΑΙ Η ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΟΥ ΧΙΩΤΗ-ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΕΑΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΕΩΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΗ ΝΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΑ. ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΒΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ 70-80 Φ/Γ16 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΟΚΤΩΒΡΗ ΕΩΣ ΜΑΗ ΚΑΙ 300-350 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΒΑΣΗ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΡΕΛΕΝΩΝΤΑΙ.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ANTSKO καταρχην σε καλοσοριζω στο forum μας!Συμφωνω σε οσα μας λες σχετικα με την 'αγονη' γραμμη και το καθεστως που πανε να διαμορφωσουν οι ακτοπλοικες εταιριες που δραστηριοποιουνται στα 2 νησια.Οσο για την οικονομικοτεχνικη μελετη που εκανες,αν οντως ισχυουν αυτα τα νουμερα,σημαινει πως απο Οκτωβρη εως Μαιο αρκουν 2 πλοια μονο την ημερα,ενα απο Πειραια και ενα απο Μυτιληνη...Ετσι ισως εξηγειται και η οριστικη κατρακυλα της ΝΕΛ,λογω του οτι,οι ανταγωνιστες της,της πηραν το 50%(συμφωνα με ολα τα επισημα στοιχεια)της επιβατικης κινησης,μονο με ενα πλοιο(ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ) αρα και λιγοτερα λειτουργικα εξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Η σύνδεση Χίου και Μυτιλήνης με την Σύρο μπορεί για το πλήθος των κατοίκων της Χίου και της Λέσβου να αποτελεί ένα ενδοιάμεσο βαρίδι εν τούτοις και χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την κίνηση της HSW άλλα βλέποντας τα πράγματα ψύχραιμα κι από μια άλλη σκοπιά,για μια άλλη μικρότερη αλλά σημαντική μερίδα πολιτών αποτελεί ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος χρόνων.

Ως γνωστών η Χίος και η Μυτιλήνη ανήκουν στο Εφετείο Αιγαίου που εδρεύει στην Σύρο. Οπότε δικηγόροι , μάρτυρες,αστυνομικοί που κάνουν μεταγωγές κρατούμενων απο τις φυλακές Χίου στα δικαστήρια της Σύρου και πολλοί πολίτες με δικαστικές διαφορές (οι οποίοι δεν είναι και λίγοι) από τα δύο μεγάλα νησιά δεν θα χρειάζεται να ταξιδεύουν πρώτα μέχρι τον Πειραιά κι έπειτα μέχρι την Σύρο αλλά πλέον θα μπορούν να πηγαίνουν απευθείας στην Σύρο.

Εξαιτίας αυτού του προβλήματος υπήρχε πάγιο αίτημα ή να δημιουργηθεί μια σύνδεση των δύο νησιών με την Σύρο κάποιες φορές την εβδομάδα ή να δημιουργηθεί εφετείο στην Μυτιλήνη.(

Και σήμερα καθώς έβλεπα ειδήσεις που λέτε στην ΕΤ3 είχε ρεπορτάζ για τις εκ νέου διαμαρτυρίες περί ίδρυσης εφετείου στην Μυτιλήνη.

Είδα που λέτε αλαλάζοντες διαδηλωτές οι οποίοι κατήγγελαν ότι αναγκάζονται να πάρουν αεροπλάνο μεχρι την Αθήνα κι από εκεί άλλο αεροπλάνο μέχρι την Σύρο!!!!!!!

Και καλά να κατανοήσω το αεροπλάνο μέχρι Αθήνα αλλά το αεροπλάνο μέχρι την Σύρο τι το ήθελαν?

Είπαμε να βάλουμε λίγο σάλτσα ώστε να ανδειχθεί περισσότερο το πρόβλημα αλλά αυτοί το έκαναν καρμπονάρα:D

Βεβαίως κανείς από αυτούς δεν αναφερθηκε στο γεγονός ότι εδώ και περίπου δύο εβδομάδες υπάρχει ακτοπλοικη συνδεση με την Σύρο με το πλοίο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.Ένα πάγιο αίτημα πολλών ετών που υπήρχε πάντα έως ότου κι αν παρθεί απόφαση περί ίδρυσης εφετείου στην Μυτιλήνη αλλά προφανώς ξεχάστηκε αυτό το γεγονός άμα την ικανοποίησή του.B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...