Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για το καλοκαίρι τα στελέχη της δήλωσαν ότι τα δρομολόγια θα είναι δέκα σε εβδομαδιαία βάση. Σχετικό δημοσίευμα στο lesvosnews. H απόφαση της επιτροπής ορίζει ρητά ότι δεν θα υπάρξει μεταβολή ως προς τη συχνότητα για την επόμενη πενταετία.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δέκα δρομολόγια δεν νομίζω να γίνουν γιατί για φέτος είχαν ανακοινωθεί εννέα δρομολόγια!!! Η HSW θα έκανε ένα λιγότερο δρομολόγιο λόγω μικρότερης ταχύτητας του Νήσος Σάμος με το Αριάδνη, αλλά και επειδή έχει αναλάβει την εξυπηρέτηση στις Οινούσες και Ψαρά.

Link to comment
Share on other sites

Παντως η συγχωνευση συνολικα υποβαθμισε την γραμμη..

Απο τα νεοτευκτα Νησος Χιος/Μπλου Σταρ Πατμος πηγαμε στα συγχρονα Αριαδνη/Μπλου Σταρ 1 και τωρα πεσαμε στα τριανταχρονα Νησος Ροδος/Σαμος..

Link to comment
Share on other sites

Ε εντάξει, έχει γίνει καραμέλα το "τριαντάχρονα". Είναι τουλάχιστον άσχημο να το λέμε αυτό.

Γιατί να μην πούμε οτι παλι καλά που αντί για τον 45άρη θεόφιλο έχουμε Σάμος κ Ρόδος.. τροφή για σκέψη.

Πρέπει να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε. Οτι τόσα χρόνια με Πάτμος και BS1 αποκτήσαμε προσόντα για μεταξωτές κορδέλες και τωρα δεν μπορούμε να κατσουμε στον καναπε του Ν. Ρόδος;

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αγαπητε μου απο τις 6 ωρες του Ν.ΧΙΟΣ θα πρεπει να ειμαι ευχαριστημενος με τις 9 ωρες στον καναπε του Σαμος;

Μιλας για τον Θεοφιλο, να σου θυμησω οτι πριν 25 χρονια πηγανε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στην Χιο σε 7 ωρες και σε 10 ωρες κατευθειαν στην Μυτιληνη..

Το οτι ειναι αξιοπιστα και καλοταξιδα βαπορια τα Ροδος Σαμος δεν σημαινει οτι αποτελουν και αναβαθμιση..

Link to comment
Share on other sites

ειδαμε και οταν πηγε το νεοτευκτο, που στη μυτιληνη δεν το περιμενε ουτε ταξι, ουτε λεωφορειο. μονο οσοι αποβιβαζονταν και οσοι περιμεναν να μπουν

δεν θα το πιστευα, αν δεν το ειχα δει με τα ιδια μου τα ματια το καλοκαιρι του 2008.

να μην πω για την αδρανεια των τοπικων αρχων της μυτιληνης, οταν για πρωτη φορα τεθηκε θεμα αποχωρησης νεου πλοιου.

οποιος δε βαριεται, ας ξεφυλλισει τις πρωτες σελιδες του θεματος αυτου, για να δει τι λεγοταν και γραφοταν τοτε (αναφερομαι κυριως στις παραθεσεις απο τοπικα sites της μυτιληνης).

το βασικο μειονεκτημα του ροδος και, κυριως, του σαμος, ειναι οτι δεν εχουν δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν δρόμο για να κάνουν τα Εξπρές δρομολόγια σε μικρότερο χρόνο!!! Γιατί στα καθημερινά δρομολόγια, το Αριάδνη και το Νήσος Ρόδος έκαναν τις ίδιες ώρες και κάποιες φορές λιγότερες ώρες σε σύγκριση με το Blue Star 1. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

ειδαμε και οταν πηγε το νεοτευκτο, που στη μυτιληνη δεν το περιμενε ουτε ταξι, ουτε λεωφορειο. μονο οσοι αποβιβαζονταν και οσοι περιμεναν να μπουν

δεν θα το πιστευα, αν δεν το ειχα δει με τα ιδια μου τα ματια το καλοκαιρι του 2008.

να μην πω για την αδρανεια των τοπικων αρχων της μυτιληνης, οταν για πρωτη φορα τεθηκε θεμα αποχωρησης νεου πλοιου.

οποιος δε βαριεται, ας ξεφυλλισει τις πρωτες σελιδες του θεματος αυτου, για να δει τι λεγοταν και γραφοταν τοτε (αναφερομαι κυριως στις παραθεσεις απο τοπικα sites της μυτιληνης).

το βασικο μειονεκτημα του ροδος και, κυριως, του σαμος, ειναι οτι δεν εχουν δρομο.

Σωστο αυτό αλλα σκεψου ότι αυτά γινανε σε μια εποχη που η ΝΕΛ ειχε παρει μεν τη κατω βολτα αλλα ακομα κρατιοταν σε σχετικα καλο επιπεδο.

Επιπλέον το τοπικο στοιχειο ηταν πολύ εντονο με πολύ κοσμο να εχει μετοχες στη ΝΕΛ ,αρα και συμφαιρον να "μποϊκοταρεi" το νεοτευκτο

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι ειχαν ηδη χασει την αξια τους οι μετοχες των παλιων μετόχων. ειχαν ηδη υπαρξει δυο αλλαδες ιδιοκτησιας (ΑΝΕΚ, Βεντουρης), που συνοδευτηκαν με αυξηση κεφαλαιου στην οποια συμμετειχαν μονο οι νεοι... "επενδυτες".:rolleyes:

απο οποια πλευρα και να το δει κανεις, στη λεσβο (οχι στη χιο), υπηρξε απο αδιαφορια ως εχθροτητα οταν μπηκε η HSW με τα express δρομολογια των Μυκονος/Χιος. αντιθετως οταν μπηκε το λισσος (σφηνα μεσα στο κατακαλοκαιρο), το εκαναν γαργαρα.

εχουν πλακα παντως τα παλια ποστ. τοτε που η HSW με το νεο και γρηγορο πλοιο ηταν η κακια.

12 χρονια μετα και ισχυουν τα ιδια συμπερασματα.:P

Link to comment
Share on other sites

Οσοι εχουν ηδη  εισητηρια (καμπινες και ΙΧ) με το  Blue Star 1, θα επιβιβαζονται κατα την θερινη περιοδο, στο Νησος Ροδος και θα παραλαμβανουν στην ρεσεψιον τα νεα τους εισητηρια που εχουν ηδη προβλεφθει και κρατηθει για αυτον τον λογο..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό γίνεται από την πρώτη μέρα της αντικατάστασης, φυσικά όσοι έχουν εισιτήρια μπορούν να τα αντικαταστήσουν και πριν από το ταξίδι τους.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, απλως απο τα πρακτορεια λενε τηλεφωνικως οτι δεν χρειαζεται να προσερχονται νωριτερα για αλλαγη των εισητηριων..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/18/2018 at 7:30 PM, gtogias said:

Για το καλοκαίρι τα στελέχη της δήλωσαν ότι τα δρομολόγια θα είναι δέκα σε εβδομαδιαία βάση. Σχετικό δημοσίευμα στο lesvosnews. H απόφαση της επιτροπής ορίζει ρητά ότι δεν θα υπάρξει μεταβολή ως προς τη συχνότητα για την επόμενη πενταετία.

 

On 5/18/2018 at 7:39 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Δέκα δρομολόγια δεν νομίζω να γίνουν γιατί για φέτος είχαν ανακοινωθεί εννέα δρομολόγια!!! Η HSW θα έκανε ένα λιγότερο δρομολόγιο λόγω μικρότερης ταχύτητας του Νήσος Σάμος με το Αριάδνη, αλλά και επειδή έχει αναλάβει την εξυπηρέτηση στις Οινούσες και Ψαρά.

 

On 5/19/2018 at 9:48 AM, Stratos said:

Παντως η συγχωνευση συνολικα υποβαθμισε την γραμμη..

Απο τα νεοτευκτα Νησος Χιος/Μπλου Σταρ Πατμος πηγαμε στα συγχρονα Αριαδνη/Μπλου Σταρ 1 και τωρα πεσαμε στα τριανταχρονα Νησος Ροδος/Σαμος..

Το Νήσος Χίος θα κάνει κάθε Σάββατο από τις 16/06/18 ένα δρομολόγιο από Πειραιά για Χίο Μυτιλήνη με αναχώρηση από το Πειραιά στις 13:00 και επιστροφή στις 24:00 από τη Μυτιλήνη. Ένα δρομολόγια που θυμίζει λίγο το παλιό δρομολόγιο στη γραμμή!!

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται λιγάκι υπερβολικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι μόλις δύο ώρες πριν (11:00) υπάρχει δρομολόγιο - κρουαζιέρα με το Νήσος Σάμος.

Πάντως έτσι εξηγείται, γιατί τα κυριακάτικα δρομολόγια προς άγονη Δωδεκανήσου μετατίθενται απ' τις 08:00 στη 13:00.

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολη ως τελείως ατυχής η ώρα αναχώρησης του Νήσος Χίος από τα νησιά, με δεδομένα μάλιστα τα "έκτακτα" των δυο μεγάλων Νήσος Σάμος και Νήσος Ρόδος. Ίσως η Ικαροσαμία να το έχει πιο μεγάλη ανάγκη το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 6/6/2018 at 12:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Νήσος Χίος θα κάνει κάθε Σάββατο από τις 16/06/18 ένα δρομολόγιο από Πειραιά για Χίο Μυτιλήνη με αναχώρηση από το Πειραιά στις 13:00 και επιστροφή στις 24:00 από τη Μυτιλήνη. 

 

On 6/6/2018 at 12:34 PM, AQUA JEWEL said:

Ακούγεται λιγάκι υπερβολικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι μόλις δύο ώρες πριν (11:00) υπάρχει δρομολόγιο - κρουαζιέρα με το Νήσος Σάμος.

 

On 6/9/2018 at 11:38 AM, gtogias said:

Παράδοξο και ακατανόητο δρομολόγιο. Οι δε ώρες τραγικές.

εχω την αισθηση οτι το δρομολογιο αυτο του χιος, μπηκε για να υπαρχει τα σαββατα βραδυνη αναχωρηση απο χιο και μυτιληνη, μιας και με το high season προγραμμα των σαμος και ροδος δεν υπαρχει τετοια αναχωρηση.

οσον αφορα το δρομολογιο κρουαζιερα των 11.00, στη χθεσινη του αναχωρηση ειχε αρκετα φορτηγα (σε καμια περιπτωση γεματο γκαραζ) και απο επιβατες και ΙΧ, ψαριανους και αιγνουσιωτες

Link to comment
Share on other sites

Σύσκεψη υπό τον Γ.Γ./ΥΝΑΝΠ για την ακτοπλοϊκή σύνδεση λιμένος Μεστών Χίου

Quote

Σύσκεψη υπό τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Διονύσης Τεμπονέρα, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με θέμα την ακτοπλοϊκή σύνδεση του λιμένα Μεστών Χίου με το λιμάνι του Πειραιά. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Χίου κ. Α. Μιχαηλίδης, ο κ. Κωστάκος συνεργάτης του βουλευτή Χίου της Νέας Δημοκρατίας κ. Ν. Μηταράκη, ο Δήμαρχος Χίου κ. Βουρνούς, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χίου κ. Λεγάτος, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Μεστών κ. Αυγουστίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών κ. Ξενάκης και εκπρόσωποι ναυτιλιακών εταιρειών.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης και σε συνέχεια διερευνητικών συζητήσεων των πολιτικών και παραγωγικών φορέων του νησιού με ακτοπλοϊκές εταιρείες, μεταφέρθηκε στην πολιτική ηγεσία του ΥΝΑΝΠ το κοινό αίτημα να παρέμβει θεσμικά προκειμένου σε ένα εκ των δρομολογίων το πλοίο από τον Πειραιά να προσεγγίζει στο λιμένα των Μεστών αντί του Κεντρικού λιμένα Χίου τόσο κατά τη θερινή όσο και κατά τη χειμερινή περίοδο.

Στην τοποθέτησή του ο εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρείας επιφυλάχτηκε ως προς το προτεινόμενο αίτημα, τονίζοντας παράλληλα ότι αυτό θα εξεταστεί ενδελεχώς με την έναρξη της επόμενης δρομολογιακής περιόδου, λόγω του μεγάλου αριθμού εισιτηρίων που έχουν ήδη πωληθεί στη γραμμή.

Κατά το γόνιμο διάλογο που ακολούθησε ο Γενικός Γραμματέας δεσμεύτηκε ότι θα ενθαρρύνει την εν λόγω πρωτοβουλία, διαβιβάζοντας το αίτημα στις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Στο περιθώριο της συζήτησης ο Γενικός Γραμματέας ζήτησε από τους τοπικούς φορείς να διερευνήσουν τη δυνατότητα μακροπρόθεσμα ο λιμένας Μεστών Χίου να αποτελέσει τον Κεντρικό λιμένα του νησιού.

Επιπλέον, σε συνεννόηση με τη Δημοτική Αρχή, συμφωνήθηκε να διαβιβαστεί η πρόταση στη Γενική Γραμματεία Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, προκειμένου να εξακριβωθεί εάν υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης για την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας, αφού όμως, προηγηθεί διαβούλευση με την τοπική κοινωνία της Χίου.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑΝΠ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να υπάρχει ομαλή ακτοπλοϊκή σύνδεση όλων των νησιών με την ηπειρωτική χώρα.

Στο πλαίσιο αυτό πρόθεση του Υπουργείου είναι να έρθει σε μια ευρεία συζήτηση κάθε αίτημα που αφορά στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Χίου, εξετάζοντας τη δυνατότητα σύγκλησης Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) στη Χίο το προσεχές φθινόπωρο, ώστε να κληθούν όλοι οι παραγωγικοί φορείς της περιοχής να τοποθετηθούν επί των ανωτέρω ζητημάτων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

λιγο απο λιμανι λαυριο θυμιζει η ιστορια των μεστων ;) 

κατι αλλο που εχω παρατηρησει,  ειναι οτι γενικως τα ωραρια τηρουνται στη γραμμη.

ενδεικτικα να πω οτι σημερα το πρωι το σαμος ειχε αρχισει να ξεφορτωνει κανενα τεταρτο πριν την επισημη ωρα αφιξης (08.25)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το Νήσος Ρόδος μαζεύει συχνά καθυστερήσεις. Ενδεικτικά χθες έφυγε από Πειραιά σχεδόν δύο ώρες μετά την προγραμματισμενη ώρα. Έβαλε άπειρο κόσμο και φορτηγά κι αυτός ήταν ο λόγος της καθυστέρησης 

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι ειναι λαθος ο προγραματισμος των δρομολογιων του σαββατοκυριακου!θα επρεπε κ τα 2 πλοια να ανεβοκατεβαινουν κ να αλλαζουν δρομολογια χωρις να χρειαζεται το Χιος που πιο ποκυ αναγκη το ειχε η ικαρια με τη σαμο

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...