Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το λογικό είναι έρθει το Blue Star 1 στη γραμμή,απλώς κρατάω μια πιθανότητα να μείνει μόνο το Blue Star Patmos για να δουν εάν μπορεί μόνο του να εξυπηρετήσει τις ανάγκες στη γραμμή (φορτηγά)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προφανώς η τράμπα φέτος έγινε για να προλάβει να βγάλει και κάνα φράγκο η blue star.

Το διάστημα που ήταν στη γραμμή του Αριάδνη έχει μόνο δεν μπήκε μέσα αλλά άφησε και κάποιο κέρδος στην εταιρεία του.

 

Γενικά, για να ακούγεται πάλι από τώρα ο προγραμματισμός για το χειμώνα θα είναι αυτός που αναφέρετε, αλλά αν γίνει οτιδήποτε με τη γραμμή της Λήμνου δεν θα χρειαζόμαστε και δεύτερο βαπόρι;

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς η τράμπα φέτος έγινε για να προλάβει να βγάλει και κάνα φράγκο η blue star.

 

Γενικά, για να ακούγεται πάλι από τώρα ο προγραμματισμός για το χειμώνα θα είναι αυτός που αναφέρετε, αλλά αν γίνει οτιδήποτε με τη γραμμή της Λήμνου δεν θα χρειαζόμαστε και δεύτερο βαπόρι;

 

Χωρίς τα ημερήσια Πέμπτης και Παρασκευής δεν προλαβαίνει το πλοίο να κάνει και τη Λήμνο? Δεν έκανε μια τέτοια δοκιμή εφέτος το BS Patmos? Εκτός του δρομολογίου του Σαββατοκύριακου που έχει μπόλικο διαθέσιμο χρόνο.

Edited by gtogias
Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται ότι η λύση θα περιλαμβάνει Λήμνο-Καβάλα, γι'αυτό το έγραψα. Απλά το αναφέρω γιατί προφανώς υπάρχει ο προγραμματισμός για τα 4 δρομολόγια, απλά αν γίνει κάτι μέσα στο δίμηνο που μένει με τη γραμμή της Λήμνου, αυτός είναι εύκολο να μεταβληθεί. 

Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη είναι προγραμματισμενο να δέσει τον Οκτώβριο για επισκευή, ότι και να γίνει με τις άγονες βόρεια από τη Μυτιλήνη! Τώρα εάν προκύψει κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μπει το Νήσος Μύκονος ως συμπλήρωμα στη γραμμή!!

Link to comment
Share on other sites

καλα και ενα πλοιο να μεινει, μπορει το σκ αντι να μενει μυτιληνη να συνεχιζει μεχρι καβαλα και να επιστρεφει κυριακη βραδυ για να παει πειραια. ομοιως και μια φορα μεσοβδομαδα μπορει να πεταγεται μεχρι λημνο

Link to comment
Share on other sites

Τώρα εάν προκύψει κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μπει το Νήσος Μύκονος ως συμπλήρωμα στη γραμμή!!

Ακουσα οτι θα μπει το Νησος Μυκονος μολις δεσει το Αριαδνη και κατα πασα πιθανοτητα θα κανει αυτο την προεκταση και για Λημνο-Καβαλα.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι το ενδιαφέρον τουλάχιστον της Hellenic για τις γραμμές της περιοχής. Προφανώς όλα είναι συνάρτηση του τι θα γίνει με τη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα ακουγεται οτι ετοιμαζονται οι διαδικασιες ωστε να ειναι ετοιμο να μπει στην αγονη της Καβαλας σε περιπτωση που η ΝΕΛ δε "μπορει" να τη συνεχισει..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως πολύ ύπουλο αυτό το Η διαζευκτικό στις επιλογές. Μεγάλη ευελιξία και ενώ το πρώτο σενάριο θα ήταν το πιο εύκολα εφαρμόσιμο (2 δρομολόγια προέκταση από Σάμο για πάνω), λες τώρα ποιος μπορεί (και για ποιο λόγο) να σκέφτηκε το τόσο τραβηγμένο σενάριο Β. Και για να αναφέρεται σαν εναλλακτική επιλογή λες ίσως καποιος το ζήτησε και είναι στα πλάνα του να γίνει έτσι.

 

 

Το Αριάδνη είναι προγραμματισμενο να δέσει τον Οκτώβριο για επισκευή, ότι και να γίνει με τις άγονες βόρεια από τη Μυτιλήνη! Τώρα εάν προκύψει κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μπει το Νήσος Μύκονος ως συμπλήρωμα στη γραμμή!!

 

προφανως και ζητηθηκε χιωτη.

το κοβω οσο ειναι δεμενο το αριαδνη να μενει το πατμος με 4 δρομολογια στη γραμμη και ενα δρομολογιο του μυκονος μεχρι καβαλα για να ξεμπλοκαρει η κινηση

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το εύκολο σενάριο proud. Θα μπορούσε να κρατήσει 3 δρομολόγια το patmos σε νορμαλ βραδυνές αναχωρήσεις και να προστεθεί και ένα του μύκονος σε διαφορετική ημέρα, ώστε να καλύπτεται η γραμμή με 4 βραδυνά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Ο κεντρικός πράκτορας της hellenic στη Χίο εκτιμά ότι θα έχουμε και φέτος 4 δρομολόγια το χειμώνα, και ότι τα δρομολόγια του Μύκονος στην άγονη θα μπορούν να εξυπηρετήσουν και τον κόσμο της βασικής γραμμής; Σε πόσες ώρες είναι το θέμα...

 

Xειμώνας με τέσσερα δρομολόγια

 

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα επισήμως από τις Εταιρείες τα χειμερινά δρομολόγια των πλοίων αλλά ο Θοδωρής Μιχαλάκης, Τουριστικός Πράκτορας, υπολογίζει ότι δεν θα υπάρξει καμιά διαφορά, συνεπώς θα μιλάμε για τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα. Το θετικό βέβαια μας είπε, είναι ότι το δρομολόγιο της “αγόνου” μάλλον θα γίνεται με το “Ν. Μύκονος” με απόπλου απ’ το Λιμάνι του Πειραιά, που σημαίνει σταθερά δρομολόγια, από ένα σύγχρονο πλοίο, που αναπτύσσει ταχύτητες, έχει υποδομές κ.λ.π. Ενα πρόσθετο θετικό στοιχείο θεωρεί ότι μπορεί κάποιος να έρχεται στη Χίο και τις γραμμές της αγόνου, περνώντας βέβαια από Ικαρία, Σάμο για τη Χίο, αλλά, επισημαίνει ο Θ. Μιχαλάκης, αυτό μπορεί να συμφέρει και να μην ταλαιπωρεί, λόγω των ταχυτήτων, που αναπτύσσει το «Ν. Μύκονος». 

www.alithia.gr

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Ο βουλευτής Χίου πήρε τηλέφωνο τον υπουργό για το θέμα των Ψαρών, κι εκείνος τον διαβεβαίωσε ότι την ερχόμενη βδομάδα θα κάνει απευθείας ανάθεση τουλάχιστον ενός δρομολογίου. 

 

...

Ο Υπουργός, έπειτα από τη συζήτηση που είχε με τον Κώστα Τριαντάφυλλο, δεσμεύτηκε ότι την επόμενη εβδομάδα θα λύσει το πρόβλημα της επικοινωνίας του νησιού με την ηπειρωτική χώρα, με προσωρινή ανάθεση δρομολογίου από και προς τα Ψαρά, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, με επιδότηση του Υπουργείου, προκειμένου να αντιμετωπιστεί, άμεσα η προσωρινή παύση που προέκυψε τις τελευταίες μέρες.

 

Peiratiko reportaz, αναπαραγωγή απο kounoupi.gr

 

Link to comment
Share on other sites

O πολίτης της Χίου γράφει ότι σύντομα τα Ψαρά θα έχουν ένα δρομολόγιο τη βδομάδα με το Αριάδνη.

 

Από ώρα σε ώρα αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου σύμφωνα με την οποία τον αποκλεισμό των Ψαρών θα σπάει το πλοίο Αριάδνη. Όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές σε συνεννόηση με το υπουργείο Ναυτιλίας, η Hellenic Sea ways μια φορά την εβδομάδα θα προσεγγίζει και Ψαρά εκτελώντας το δρομολόγιο Πειραιά Χίου Λέσβου.
Οι πληροφορίες κάνουν λόγω για προσέγγιση του πλοίου μια φορά την εβδομάδα, αμέσως μετά το λιμάνι του Πειραιά χωρίς να αναφέρουν ακριβώς μέρα. Η λύση όπως παραδέχονται και οι αρμόδιοι δεν είναι μόνιμη όπως δεν είναι και η τελειωτική ωστόσο αποτελεί μια προσωρινή λύση στον αποκλεισμό των Ψαρών στα πλαίσια και της δέσμευσης του υφυπουρού Ανάπτυξης Ν. Μηταράκη για επίλυση του προβλήματος

 

Πηγή: politischios.gr

 

Υγ. Η φωτό του άρθρου πάλι σχετικά σχετική.

Link to comment
Share on other sites

Έβγαλε και ανακοίνωση ο ΥΕΝ που επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Μια ελεύθερη προσέγγιση του Αριάδνη μέχρι τις 16/10 (που λογικά δένει για το τρίμηνο)

 

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι για την κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των Ψαρών η εταιρεία «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ» (Hellenic Seaways) δεσμεύτηκε για την εκτέλεση μιας προσέγγισης την εβδομάδα, χωρίς επιδότηση, στο πλαίσιο του δρομολογίου Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη με το πλοίο ΑΡΙΑΔΝΗ, μέχρι τις 16/10. Το δρομολόγιο αυτό αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας προκήρυξης για τις γραμμές αυτές, όταν και θα αποκατασταθούν για όλο το έτος οι συγκοινωνιακές ανάγκες των νησιών στην ευρύτερη περιοχή.

hcg.gr

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα πηγαίνει Πειραιά Ψαρά Χίο Μυτιλήνη?Είναι μια ώρα ταξιδιού παραπάνω με μέση ταχύτητα 20 μιλίων (συνυπολογίζοντας 12-15 λεπτά στα Ψαρά μαζί με την εκεί μανούβρα).


Εφόσον μιλάμε για μέχρι τις 16/10 στην ουσία για 3 δρομολόγια πρόκειται..Μετά που θα δέσει το ΑΡΙΑΔΝΗ και θα μείνει η Blue star μόνη για δυομιση μήνες μένει να δούμε τί θα γίνει.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

χοντρα 2 ωρες περίπου θα κάνει το Ψαρά-Χιος βγάλε όμως χοντρά 1 ωρα νωρίτερα (σε σχεση με Χιο) που θα φτάνει Ψαρά βάλε και μανούβρες/προσέγγιση..

άντε περίπου 1,5 να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι :P

Link to comment
Share on other sites

Μια ώρα παραπάνω? Βάλε δυο και δεν φτάνουν.

 

Και ομως ο gpap 2006 (σχεδον) εχει δικιο.

 

Η παραπανισια αποσταση με την προσθηκη των Ψαρων ειναι 15 ν.μ. ( πηγαινοντας βορεια της Χιου και αναμεσα Χιο-Οινουσσες που ετσι και αλλιως περνα το βαπορι). Με 20 κομβους καλυπτονται σε 45 λεπτα. Αν βαλουμε και βια ενα 25λεπτο (για τα Ψαρα μιλαμε) για μανουβρα και φορτωεκφορτωση τοτε στο συνολο εχουμε 1 ωρα και 10 λεπτα.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...