Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δλδ μου λές οτι αν έχεις εσύ μια επιχείρηση και αποκτάς σταθερή πελατεία, μετά από κάποιο διάστημα γυρνάς και τους λές κύριοι σας κόβω οτι παροχές είχατε μέχρι τώρα γιατί είστε σταθεροί και από δω και πέρα θα κάνετε ότι λέω-θέλω εγώ.Σωστά ή όχι???Για να καταλάβω κιόλας.

Edited by proud_ionian
qoote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τι σου κάνει εντύπωση; Αυτό που περιγράφεις είναι μια κλασική μέθοδος για να εισέλθει κάποια νέα εταιρεία σε μια νέα γραμμή. Πρέπει να δώσει κίνητρα στους πελάτες για να την προτιμήσουν και να την εμπιστευτούν. Επίσης πολλά άλλα δεδομένα μπορεί να άλλαξαν από την περίοδο που ξεκίνησε, όπως για π.χ. το κόστος των καυσίμων.

Link to comment
Share on other sites

Να μεινει μονη η ΑΝΕΚ στη γραμμη δεν το νομιζω. Οι Μυτιλινιοι ειναι αγαπανε τη ΝΕΛ. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ για οσο αντεχει ακομα θα ειναι εκεί. Αυτος που σίγουρα στο μελλον θα ταραξει τα νερα ειναι ο μεγάλος όμιλος της ΑΤΤΙΚΑ με κάποιο μπλε αστέρι. Είτε τον ΟΡΙΖΟΝΤΑ, είτε (το πιθανότερο) κάποιο απο τα 2 μεγάλα μπλε, είτε ένα από αυτα που τώρα χτίζει. Πάντως σίγουρα στο μέλλον θα αλλάξουν πολλά στη γραμμή. Τυχόν ερχομός της ΑΤΤΙΚΑ θα διωξει το ΛΙΣΣΟΣ και θα ανεβει ο πυχης. Μην ξεχναμε πως προκειται για μια γραμμή που δεν ειναι βεβαια Κρητη αλλα εχει τον κοσμο της και τα φορτηγά της όλο το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης πολλά άλλα δεδομένα μπορεί να άλλαξαν από την περίοδο που ξεκίνησε, όπως για π.χ. το κόστος των καυσίμων.

Μια και το ανεφερες τα καυσιμα αληθεια δεν εχουν πεσει απο τοτε που ξεκινησε το Λισσος (το 2008 δεν ητανε που το πετρελαια ανεβαζε το ρεκορ του καθε μερα?)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Πράγματι στα μέσα Ιουλίου του 2008 το κόστος καυσίμων έφτασε στα ανώτερα επίπεδα, αλλά από το φθινόπωρο και μετά άρχισε ραγδαία πτώση του πετρελαίου. Έτσι για παράδειγμα, σήμερα το κόστος καυσίμου είναι ακριβότερο κατά 70% από τον Δεκέμβριο του 2008.

Link to comment
Share on other sites

μια κλασική μέθοδος για να εισέλθει κάποια νέα εταιρεία σε μια νέα γραμμή. Πρέπει να δώσει κίνητρα στους πελάτες για να την προτιμήσουν και να την εμπιστευτούν.

Με βαση και τα σημερινα νεα αντιλαμβανομαι πως το Ν.ΧΙΟΣ δεν το προτιμουν/εμπιστευονται ουτε και η Συρος/Μυκονος κ αν δεν κανω λαθος,εχει περασει και 1,5 χρονος απο το καινουργιο δρομολογιο...Τελικα ειναι επιτυχια η αποτυχια η περιφημη συνδεση Κυκλαδων με Β.Αιγαιο...?:rolleyes:

Αρα λοιπον μπορουμε σχεδον σιγουρα να πουμε οτι μειωμενη κινηση απο Χιο&Μυτιληνη + κινηση απο Συρο&Μυκονο ειναι σχεδον ιση(ισως ελαχιστα μικροτερη η μεγαλυτερη)απο την κινηση Χιου&Μυτιληνης με τα παλια ωραρια/δρομολογια.

Μηπως τελικα η πλαστιγγα γερνει προς το ελαχιστα μικροτερη?

Link to comment
Share on other sites

Η Σύρος και η Μύκονος σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν ως νέες αγορές για την HSW καθώς έχει συμβατικό πλοίο από το 2005, ενώ το καλοκαίρι τα προσεγγίζουν καθημερινά 5-7 πλοία της. Το δε νέο δρομολόγιο του Νήσος Χίος, ευνόησε σημαντικά και τα δύο νησιά σε σχέση με αυτό του Νήσος Μύκονος καθώς με τα προηγούμενα ωράρια μόνο η αναχώρηση από Πειραιά ήταν σε λογικές ώρες καθώς η επιστροφή γινόταν ξημερώματα και όχι όλες τις ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Στο ερώτημα σου απαντώ ότι όταν πρωτοήρθε το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ είχε 25% έκπτωση σε όλα τα φορτηγά-μεταφορικές,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ-με σταθερή τιμή και ωράρια-δεν έφυγε από τη γραμμή,μετά από καιρό και ενώ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πηγαινοερχότανε με τους σταθερούς και μη πελάτες του στο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ μειώσανε την έκπτωση στις μεταφορικές στο 10%......!!!Τα συμπεράσματα-σχόλια δικά σας.

Τελικα μετα απο αυτη την κινηση της ΑΝΕΚ αυξηθηκε καθολου η κινηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ στα φορτηγα ή εμεινε ιδια?Γιατι νομιζω οτι απο καπου εκει ξεκινησε η κουβεντα.

Αληθεια η ΝΕΛ εξακολουθει και ζηταει τα λεφτα μετρητα απο τις μεταφορικες ή εχει αλλαξει η πολιτικη της?

Να μεινει μονη η ΑΝΕΚ στη γραμμη δεν το νομιζω. Οι Μυτιλινιοι ειναι αγαπανε τη ΝΕΛ. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ για οσο αντεχει ακομα θα ειναι εκεί. Αυτος που σίγουρα στο μελλον θα ταραξει τα νερα ειναι ο μεγάλος όμιλος της ΑΤΤΙΚΑ με κάποιο μπλε αστέρι. Είτε τον ΟΡΙΖΟΝΤΑ, είτε (το πιθανότερο) κάποιο απο τα 2 μεγάλα μπλε, είτε ένα από αυτα που τώρα χτίζει. Πάντως σίγουρα στο μέλλον θα αλλάξουν πολλά στη γραμμή. Τυχόν ερχομός της ΑΤΤΙΚΑ θα διωξει το ΛΙΣΣΟΣ και θα ανεβει ο πυχης. Μην ξεχναμε πως προκειται για μια γραμμή που δεν ειναι βεβαια Κρητη αλλα εχει τον κοσμο της και τα φορτηγά της όλο το χρόνο.

Δεν ξερω ποσοι απο τους Μυτιλινιους αγαπανε τη ΝΕΛ πλεον.Σιγουρα εξακλουθει υπαρχει μια συμπαθεια και για λογους τοπικισμου αλλα και γιατι αρκετοι εχουν ακομα μετοχες αλλα νομιζω οτι στησυνηδειση του περισσοτερου κοσμου εχει περασει οτι η ΝΕΛ δεν ειναι Μυτιλινια εταιρεια.Οταν πρωτοηρθε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ηταν πολλοι αυτοι που λεγανε "μονο με ΝΕΛ θα πηγαινω αφου ειναι η εταιρεια μας".Αυτο εχει αλλαξει πια.Περα απο αυτο ομως το θεμα ειναι ποσο μπορει να αντεξει η εταιρεια στη γραμμη μονο με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Καποια στιγμη το πλοιο θα πρεπει να αποχωρησει και μονο διαθεση για αντικατασταση δεν βλεπω.Σιγουρα το πλοιο ακομα κρατιεται σε ικανοποιητικο επιπεδο αλλα ως ποτε.

Οσο αναφορα την ΑΤΤΙΚΑ.Αν μπει με δρομολογια παρομοια με τα παλια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τοτε σιγουρα θα κερδισει τους Χιωτες.Για να μπει παντως η ΑΤΤΙΚΑ νομιζω οτι θα πρεπει να υπαρχει αποχωρηση μιας εταιρειας.Και σε αυτο το υποτιθεμενο σεναριο υποψιφιες ειναι η HSW ή η ΝΕΛ κατα την ταπεινη μου αποψη.

Link to comment
Share on other sites

Έλα ρε polmyt με τα ωραία σου:D!!!Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχει τη σταθερή πελατεία του έτσι κι αλλιώς.Τώρα μερικοί αν δε θέλουν τη ΝΕΛ μπορούν να το πούν και να μη λένε οτι δήθεν δεν θα αντέξει και οτι η ΑΝΕΚ θα μείνει μόνη κλπ.!!!Για να ακούμε οτι η εταιρεία θέλει-ψάχνει καράβι πάει να πεί οτι δε τη παρατάει τόσο εύκολα τη γραμμή όσο και ΑΝ θέλουν μερικοί.Δε το συνεχίζω ευχαριστώ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δυνατόν η ΝΕΛ να έχει σταθερή πελατεία, όταν το 2009 έχει εκτελέσει τα μισά δρομολόγια σε σχέση με το 2008. Το Μυτιλήνη μπορεί να πηγαίνει μια χαρά, αλλά η ΝΕΛ έχει απολέσει σημαντικότατα μερίδια αγοράς και σίγουρα δεν μπορούμε να μιλάμε για σταθερή πελατεία όταν εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο προσφέρει δρομολόγια μέρα παρά μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Στις 1800 λήξη απαγορευτικού και ταυτόχρονη αναχώρηση ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ -ΜΥΤΙΛΗΝΗ από το λιμάνι της Μυτιλήνη!

Μηπως πηρε το ματι σου και τι φορτωσε το καθενα(οχηματα/επιβατες)?Επειδη σχολιαζαμε πως τα παει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με τα 'παιδια' της ΑΝΕΚ απεναντι του...Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω τι παιρνει το Ν.ΧΙΟΣ απο Μυτιληνη.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως πηρε το ματι σου και τι φορτωσε το καθενα(οχηματα/επιβατες)?Επειδη σχολιαζαμε πως τα παει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με τα 'παιδια' της ΑΝΕΚ απεναντι του...Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω τι παιρνει το Ν.ΧΙΟΣ απο Μυτιληνη.

Η απάντηση είναι...τίποτα!!!! Ήρθε χθες το Νήσος Χίος από Μυτιλήνη με εντελώς άδειο γκαράζ :eek:και πήρε από Χίο 6 φορτηγά και καμιά δεκαπενταριά ιχ:(

Link to comment
Share on other sites

Σωστα τα λες,δεν πηρε τιποτα(εξακριβωμενο)αλλα εδω που τα λεμε δεν χρειαζεται να ξερουμε την κινηση για να καταλαβουμε οτι το Ν.ΧΙΟΣ πηγαινοερχεται αδικα στην Μυτιληνη...Ουτε τα ωραρια βολευουν,ουτε οι τιμες αλλα το καινουργιο(πετυχημενο:rolleyes:)δρομολογιο ακομα συνεχιζεται...

Link to comment
Share on other sites

Σωστα τα λες,δεν πηρε τιποτα(εξακριβωμενο)αλλα εδω που τα λεμε δεν χρειαζεται να ξερουμε την κινηση για να καταλαβουμε οτι το Ν.ΧΙΟΣ πηγαινοερχεται αδικα στην Μυτιληνη...Ουτε τα ωραρια βολευουν,ουτε οι τιμες αλλα το καινουργιο(πετυχημενο:rolleyes:)δρομολογιο ακομα συνεχιζεται...

Μα όταν η HSW πρόσθεσε τα κυκλαδίτικα νησιά στο δρομολόγιο, το έκανε για χατήρι των κατοίκων του Βορείου Αιγαίου ώστε να μπορούν να επισκέπτονται τη μεν Σύρο μιας και εκεί είναι η έδρα των δικαστηρίων και τη Μύκονο για διακοπές. Δεν αναγνωριζει κανείς το μέγεθος της κοινωνικής προσφοράς αυτής?:D

Πέρα από την πλάκα όμως, τα άλλα πλοία τι κίνηση είχαν-έχουν? Και το Μυτιλήνη αλλά και ο Αρχάγγελος που πέφτει επάνω στα δρομολόγια της?

Link to comment
Share on other sites

Σκεψου οτι αφου το Ν.ΧΙΟΣ δεν πηρε τιποτα απο Μυτιληνη τι θα πηρε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ(το roro 'προσπαθει' να παρει κεφαλι στο γκαραζ αλλα δεν νομιζω οτι τα πολυκαταφερνει η τουλαχιστον το παλευει ακομα)Επισης τα 6 φορτηγα και τα 15 ΙΧ απο Χιο που μας ειπε ο ARION δεν ξερω αν βγαζουν τα πετρελαια του ΝΗΣΟΣ για το κομματι Μυτ-Χιο-Μυκ...

Υπηρξαν πολλοι τοτε(στην προσθηκη των Κυκλαδων)που ελεγαν οτι το πλοιο δεν 'εβγαινε' τον χειμωνα μονο με τα 2 νησια του Β.Αιγαιου γιαυτο και εγινε η αλλαγη(μπορει κ να ισχυει).Ως απαντηση στο επιχειρημα αυτο εχω να πω:1.Τωρα με τα 4 νησια βγαινει?(γιατι και Συρο-Μυκονο την πλατη της Blue Star βλεπουν απ οτι εχω καταλαβει)2.Γιατι ο ομιλος Sea Star=ANEK=HSW δεν βγαζει το ΛΙΣΣΟΣ κ να αφησει το Ν.ΧΙΟΣ με βολικα δρομολογια για Χιο-Μυτ,ωστε να βγαινει μια χαρα το πλοιο?;)

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο να βγει το Λισσός από τη γραμμή. Όσο αντέχει εκεί θα είναι αφού δεν υπάρχει άλλη γραμμή γιαυτό. Το Νήσος Χίος πιο εύκολα θα φύγει.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με το φιλο gtogias.To ΛΙΣΣΟΣ δεν προκειται να βγει απο τη γραμμη.Θα μεινει μεχρι να μην αντεχει αλλο.

Βρηκε γραμμη με σταθερη κινηση και παρα τις δυσιωνες προβλεψεις για το πως θα μπαινει στη Χιο οχι μονο δεν εχει προβλημα αλλα μπαινει και ανετα.Χωρια οτι ετσι οπως ειναι τα πραγματα στην Ελληνικη ακτοπλοια δεν εχει και πολλες γραμμες για να παει.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός αυτού η κίνηση του Λισσος σε φορτηγά είναι παραπάνω από σύνολο των άλλων δυο πλοίων. Όταν παίρνει μέσο όρο 60-65 ΦΓ (τώρα που είναι πεσμένη η κίνηση) στο ταξίδι και τα αλλά δυο παίρνουν από 20ΦΓ έκαστος, εγώ δε βρίσκω το λόγο η ΑΝΕΚ να φύγει από τη γραμμή.

Και όσο δε μπαίνει τέταρτος παίκτης στη γραμμή (πχ Blue Star Ferries) δε βλέπω να φεύγει το Λισσος από τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω π100 αλλα να τα λεμε κ ολα;)Ποιο πλοιο δεν θα ειχε αυτη την κινηση οταν απεναντι του δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ....Τυχαια στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ πανω εχει πεσει Ν.ΧΙΟΣ και ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ:rolleyes: Καλα τα νουμερα αλλα ξερουμε πως εχουν αποκτηθει(κουτοχορτο δεν τρωμε).

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη αλλα τι πιο λογικο απο το να ειναι το ΛΙΣΣΟΣ μονο του και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ απενταντι στα αλλα δυο.

Διαφορετικες εταιρειες ειναι.Σιγα μην κανει η Sea Star πολεμο στον εαυτο της βαζοντας το ΧΙΟΣ πανω στο ΛΙΣΣΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη αλλα τι πιο λογικο απο το να ειναι το ΛΙΣΣΟΣ μονο του και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ απενταντι στα αλλα δυο.

Διαφορετικες εταιρειες ειναι.Σιγα μην κανει η Sea Star πολεμο στον εαυτο της βαζοντας το ΧΙΟΣ πανω στο ΛΙΣΣΟΣ.

Προκύπτουν ομως δυο ερωτήματα:

α. Μπορεί η ΝΕΛ να βάλει και δεύτερο πλοίο στη γραμμή, πάνω στο Λισσός?

β. Θέλει να βάλει? Ή υπάρχει κάποια "συμφωνία"?

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έλυσε κάβους........ με 3 φορτηγά:eek::eek::eek:

Όταν η HSW έχει τον ακριβότερο ναύλο στα φορτηγά από τις άλλες εταιρείες στη γραμμή και δεν έχει έκπτωση στα μέτρα, είναι αναμενόμενο να έχει τόσο μικρό μερίδιο στα φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...