Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

στο ενιαιο πλαισιο υποδομων μεταφορων κλπ, προβλεπεται η κατασκευη νεας οδικης αρτηριας που θα συνδεει τον αστακο, με την ιονια οδο

 

Γίνονται ήδη έργα, ενδέχεται να είναι στα πλαίσια αυτής της σύνδεσης;

 

Φήμες εδώ και μέρες λένε ότι το πήρε το λιμάνι ο εμίρης τελικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δυο ντάνες παροπλισμού πλοίων των 8 τεμαχίων η καθεμία αιτήθηκε το λιμενικό ταμείο Ξηρομέρου από το λιμεναρχείο Μεσολογγίου για τον όρμο του Αστακού, και αντιδρούν οι σύλλογοι της περιοχής (κτηνοτροφικός, σκοπευτικός, οικοδόμοι, αλιείς, γυναίκες και σχολεία)

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Εν πρώτοις να πούμε πως και παλιότερα υπήρχαν παροπλισμένα πλοία στο Πλατυγυάλι. Γύρω στο 2001-2003 υπήρχε μια ντάνα με παροπλισμένα κοντεινεράδικα της V-Ships(στης οποίας την κυριοότητα είχαν περιέλθει μετά από πτώχευση της παλιότερης πλοιοκτήτριάς τους εταιρείας), οπότε δεν είναι κάτι καινούριο. Αυτά έχουν στα μάτια μου αξία, όταν και αν θα είχαν συνοδευτεί με αντίδραση κατά την αρχική κατασκευή του λιμανιού. Εκτός κι αν τότε που αυτό σήμαινε δουλειά πχ για τους οικοδόμους, προτίμησαν τη σιωπή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

μετα την ολοκληρωση της ιονιας οδου, προχωρα η συνδεση ιονιας οδου - αστακου - πλατυγιαλιου, για να αποκτησει, επιτελους οδικη συνδεση και το πολυπαθο πλατυγυαλι.

ελπιζουν αρχες του 2018 να ειναι ετοιμη

Link to comment
Share on other sites

απο οτι εμαθα, η συνδεση ειναι τρια τμηματα. το τμημα κομβος πλατυγιαλιου - σηραγγα αγιου ηλια, ειναι ετοιμο. το κομματι κομβος πλατυγυαλιου - λιμανια αστακου/πλατυγυαλιου ειναι στη φαση της μελετηςB) και το κομματι σηραγγα αγιου ηλια - ιονια οδος, με την επομενη ολυμπιαδα:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 31/8/2017 at 7:20 AM, proud_ionian said:

με τις νεες οδικες συνδεσεις στην αιτωλοακαρνανια (ιονια οδος και επικειμενη νεα συνδεση με αστακο), 

 

On 31/8/2017 at 6:33 PM, kerkini said:

Η επιλογή του Αστακού με καλύτερο πλοίο σε συνδυασμό με τα έργα σύνδεσης με την Ιόνια Οδό θα είναι μια κάποια λύση.

 

1 hour ago, Nick the Greek said:

Από τον Αστακό μέχρι μετά το Πλατυγιάλι(ορεινή περιοχή), ο δρόμος είναι απλά τραγικός κι αν πετύχεις βαρύ όχημα μπροστά σου, την έβαψες. Από τη στιγμή που φτάσει κανείς στην πεδιάδα, ο δρόμος είναι καλύτερος, δηλαδή αισχρός:D.

@Nick the Greek ο δρομος παραμενει σε συνθηκες 80s. δεν εχει πεσει φραγκο απο τοτε. ο αστακος θα αποτελεσει αξιοπιστη εναλλακτικη λυση για το θιακι, μονο αν ολοκληρωθει η συνδεση αστακου πλατυγιαλιου ιονιας οδου. για την ωρα μονο το 1/3 εχει γινει;)

Link to comment
Share on other sites

Να πω κάτι,  κλασσικά,  άσχετο? Το τραγικό είναι πως το Αστακος- (μετά το) Πλατυγιαλι,  είναι κατσικοδρομος με στροφές,  ενώ ο δρόμος Αστακός- Μυτηκας είναι "αεροδρόμιο", πολύ τον γούσταρα 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Nick the Greek said:

Ακόμα και με την Ιόνια οδό, δεν είναι εύκολο πάντως να φτάσει κανείς στον Αστακό. Αστακός - Αντίρριο είναι περίπου 1 ώρα(ίσως και κάτι λιγότερο) με αγωνιστική :P οδήγηση. Από τον Αστακό μέχρι μετά το Πλατυγιάλι(ορεινή περιοχή), ο δρόμος είναι απλά τραγικός κι αν πετύχεις βαρύ όχημα μπροστά σου, την έβαψες. Από τη στιγμή που φτάσει κανείς στην πεδιάδα, ο δρόμος είναι καλύτερος, δηλαδή αισχρός:D. Η Ιόνια οδός προφανώς είναι χαρτί αλλά είναι πολύ μικρό τμήμα της διαδρομής.

Τη σημερινή -δυστυχώς ακόμα- εποχή το Αστακός-Πλατυγιάλι είναι όντως τραγικός δρόμος 12 χιλιομέτρων, αλλά τον βγάζεις σε 15 λεπτά το πολύ. Η Ιόνια οδός, όμως, θα ενώνεται με το Πλατυγιάλι χωρίς να πρέπει να περάσει κανείς από τον Αστακό, δηλαδή χωρίς να καλείται να οδηγήσει το τμήμα Αστακός-Πλατυγιάλι με τις στροφές, το οποίο και θα είναι το τελευταίο που ίσως γίνει κάποτε. Επίσης, η Παραϊόνια οδός θα είναι -όταν  ολοκληρωθεί- αξιοπρεπής, δεν θα περνά και δεν θα έχει σχέση με την σημερινή πορεία από την Ιόνια οδό μέχρι τον Αστακό.

Ο δρόμος Μύτικα-Αστακού έγινε grande στα 90's (σε αντίθεση με το Μύτικας-Πάλαιρος που "φάγανε" τα λεφτά), αλλά δεν συντηρείται επαρκώς. Άσε που κάνεις μετωπική με αγριόχοιρο και μσκάρ' για πλάκα!

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Διαβάζω εδώ και μερικές ημέρες τα σχόλια και τις εκτιμήσεις για την πρόθεση εταιρειών να χρησιμοποιήσουν τις εγκαταστάσεις στο Πλατυγιάλι για μετασκευές και εργασίες επισκευών σε πλοία, και δη της ακτοπλοΐας, με αρχή το Asterion II.

Μερικές απορίες:

Έχει το λιμάνι τις αναγκαίες υποδομές για κάτι τέτοιο?

Άδεια για να γίνονται επισκευές-μετασκευές εκεί?

Με δεδομένο ότι θα απαιτείται η μετακίνηση εργαζομένων και υλικών, καθώς και η διαμονή των εργαζομένων εκτός έδρας, θα είναι τόσο πιο φθηνά από τον Πειραιά και τα πέριξ? Τόσο πολύ έχει αυξηθεί, ή αναμένεται να αυξηθεί, το κόστος?

Link to comment
Share on other sites

that makes two of us

On 4/24/2018 at 4:57 PM, proud_ionian said:

εχει τις υποδομες για κατι τετοιο;

μονο σαν εμμεσο εκβιασμο προς την διοικηση COSCO του ΟΛΠ, μπορω να εκλαβω τη φημολογια.

θυμιζει λιγο απο τις μετασκευες της ΣΑΟΣ στο Βολο.

Link to comment
Share on other sites

Επι Med Link Lines και Ventouris Ferries δεν γινόντουσαν και επισκευές/εργασίες; Τι υποδομές χρειάζεται και γιατί να μην τις έχει στη σημερινή του μορφή το συκεκριμενο λιμάνι;  Επίσης, δεν είναι επιβατικό λιμάνι, φαντάζομαι τότε θα ήταν ίσως δυσκολότερη απόκτηση σχετικών αδειών.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω πάει ποτέ στο Πλατυγιάλι, ούτε γνωρίζω τις πιθανές υποδομές του. Εκτιμώ όμως ότι για να γίνουν εκεί εργασίες χρειάζονται μια σειρά από κτιριακές υποδομές, όπως υπόστεγα, χώροι εργασίας, φύλαξης μηχανημάτων, κλπ.

Παράλληλα χρειάζονται και ότι συναντά κάποιος σε μια επισκευαστική, μηχανήματα, γερανοί, υλικά, κλπ. Και πάνω απόλα και τελωνείο, αφού συνήθως οι επισκευαστικές είναι και τελωνειακοί χώροι. Υπάρχουν όλα αυτά?

Και το βασικότερο: Το ανθρώπινο δυναμικό θα πηγαινοέρχεται από Αττική? Που θα μένουν, τρώνε, κλπ Και το κόστος της μετεγκατάστασης πόσο είναι και ποιος το πληρώνει?

Αν όντως υπάρχουν οι σχετικές προβλέψεις, σίγουρα είναι κρίμα να παραμένει ανενεργό. Δεν θυμάμαι όμως στα διάφορα δελτία που έχουν βγει κατά καιρούς από την εταιρεία του και την ιδιοκτήτρια τράπεζα να υπάρχουν σχετικές αναφορές.

Link to comment
Share on other sites

@.voyager Σωστά τα λες, γίνονταν επισκευές και συντηρήσεις, νομίζω πως το τελευταίο πλοίο που θυμάμαι να έχει ξεχειμωνιάσει εκεί, ήταν το Ιονίς του Αρκουμάνη. Σαν ιδιωτικός χώρος, δε νομίζω πως θα είχαν πάντως πρόβλημα με τις άδειες για hot works.

 

@gtogias Τελωνείο υπήρχε, κάποια στιγμή πρίν λίγα χρόνια όμως υπήρξε έντονη φημολογία πως θα έκλεινε. Μικρό το κακό βέβαια γιατί υπάρχει τελωνείο στον Αστακό(!). Θέλω να πω πως πρακτικό δεν είναι, αλλά δεν είναι και αξεπέραστο εμπόδιο. Γερανούς νομίζω έχει το λιμάνι, υπόστεγα κλπ αν υπάρχει θέληση είναι εύκολο να κατασκευαστούν έστω και πρόχειρα.

 

Όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, είναι για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα και συμφωνώ μαζί σου. Κι αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που πολλά πράγματα δεν προχώρησαν στο συγκεκριμένο λιμάνι, ειδικά με τα κοντέινερ. Για να δουλέψει ένα μεγάλο κοντεινερ με 3 κρένια ταυτόχρονα, 24/7, χρειάζεσαι 3 πόστες x τρία 8ωρα συν αυτούς που θα κάνουν ρεπό. Πολύς κόσμος. Και τότε που το πάλευαν, συνειδητοποίησαν πως για να έχουν άμεσο και σοβαρό αποτέλεσμα, θα έπρεπε να πάρουν κόσμο από τον ΟΛΠ. Άντε τώρα εσύ να πείσεις μονίμους υπαλλήλους του Δημοσίου(τότε), να παραιτηθούν και να μετακομίσουν στον Αστακό ή το Μεσολόγγι. Good wines.

 

@proud_ionian Έμμεσο εκβιασμό στον ΟΛΠ για να κάνει τι? Να τους μειώσει τα λιμανιάτικα στο Πέραμα? Δε μου κολλάει. Αν απευθυνόταν στα συνεργεία/επισκευαστές, θα μπορούσε να έχει μια βάση, αλλά και πάλι δεν κολλάει. Και στο Πλατυγυάλι να πας τους ίδιους θα χρησιμοποιήσεις στο τέλος της ημέρας. Ουσιαστική και ρεαλιστική "απειλή" για τον οποιονδήποτε ώστε να ρίξει τιμές ή κάτι τέτοιο, θα ήταν μόνο εάν φημολογείτο πως θα πήγαινε το βαπόρι κατά Τουρκία μεριά, όπως είχε πάει ο Ερωτόκριτος αν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

επισκευες και συντηρησεις ρουτινας εχουν γινει. οι μετασκευες ειναι πιο βαρυ project και απο θεμα προσωπικου και απο θεμα υλικων. εκει εξακολουθω να εχω ερωτηματικα και οσον αφορα το κοστος και οσον αφορα τον χρονο και οσον αφορα την προσβαση.

οσο για το προσωπικο και μονιμοι να μην ειναι και να δεχονται να πανε, το "αναμενομενο" ειναι να τους εξασφαλιζεις τη διαμονη + κατι τις παραπανω, για να μην μπαινουν μεσα με τις μετακινησεις.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Nick the Greek said:

Κι αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που πολλά πράγματα δεν προχώρησαν στο συγκεκριμένο λιμάνι, ειδικά με τα κοντέινερ.

Αυτό είναι κατά την άποψή μου μια πονεμένη ιστορία την εποχή που "πουλούσαν" τα έργα και έφερναν ψήφους. Ένα λιμάνι χωρίς δική του αγορά, χωρίς καμμία υποδομή (εκτός λιμένος), έξω από τις πορείες των μεγάλων containerships, χωρίς συνδέσεις. Αν ο σχεδιασμός είχε την παραμικρή στρατηγική προοπτική κόσμο θα εύρισκαν. Άλλωστε αρχικά δημόσιο ήταν και αυτό.

Αλλά και για επισκευές δεν νομίζω ότι μπορεί να έχτει κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα, εκτός της περιπτώσεως που τα έξοδα παραβολής στο Πέραμα όχι απλά αυξηθούν αλλά εκτιναχθούν. Σε αυτή την περίπτωση αυτοί που θα τρίβουν τα χέρια τους είναι οι άλλοι παίκτες τηε περιοχής μας.

Link to comment
Share on other sites

για το παρελθον του λιμανιου, οπως τα λες ακριβως ειναι @pathfinder . το ειχαμε συζητησει και στα πρωτα ποστ του forum. ο ορισμος του white elephant. παπατζα ρουσφετι σε εναν γηραιο βουλευτη, που ειχε μαζεψει πολλους της ενωσης κεντρου στο πασοκ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

το πλατυγυαλι πριν 12 χρονια περιηλθε στους πιστωτες της μακαριστης ΑΕΓΕΚ, Alpha Bank, Τραπεζα Πειραιως και τ.Εμπορικη Τραπεζα.

Σημερα η Alpha που απορροφησε την Εμπορικη εχει λιγο πανω απο 70% και η πειραιως λιγο κατω απο 30%

στα πλαισια των τρεχοντων business plans των τραπεζων (κοινως μνημονιακες και λοιπες εποπτικες υποχρεωσεις), πρεπει να μειωσουν τις μη τραπεζικες τους δραστηριοτητες.

συμφωνα με το euro2day, οι δυο τραπεζες, με προεξαρχουσα την Alpha, ειναι ετοιμες να πουλησουν το πλατυγυαλι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ο CEO της Ιονιας Οδου Στελιος Πενθερουδακης, σε αρθρο του με αφορμη το 7ο Forum Αναπτυξης Δυτικης Ελλαδος, που διοργανωνει η εφημεριδα Πελοποννησος, αναφερει οτι αναμεσα στα σχεδια για επεκταση της Ιονιας Οδου, ειναι και η συνδεση με το λιμανι του Αστακου. για την ακριβεια απο τη σηραγγα του αγιου ηλια, μεχρι το λιμανι του Αστακου. (οπου Λιμανι Αστακου, διαβαζετε πλατυγιαλι)

Quote

 Η Σύνδεση Λιμένος Αστακού με την Ιόνια Οδό μέσω σύγχρονο αυτοκινητοδρόμου μήκους 25 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Αγίου Ηλία έως τον Λιμένα Αστακού. Για το έργο αυτό, υπάρχει προμελέτη & είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε για τους όρους συγχρηματοδότησης.

το μονο που λειπει ειναι τα λεφτα:P και η κυρια μελετη.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Φαίνεται πως έχουμε αλλαγή σελίδας στο Λιμάνι του Αστακού τόσο ιδιοκτησιακά όσο και σαν είδος χρήσης σύμφωνα με το insider.gr

Σωστή χρήση απο τη μία λόγω θέσης αλλα σίγουρα θα πάρει 1-2 χρόνια τουλάχιστον να γίνει.

Quote

Μετά από χρόνια άκαρπων προσπαθειών, το λιμάνι του Αστακού με τις ιδιωτικές εγκαταστάσεις αλλάζει… ιδιοκτήτη καθώς οι τράπεζες βρήκαν την ανταπόκριση που αναζητούσαν στο «πωλητήριο» που είχαν βάλει.

Ειδικότερα, στα «χέρια» κοινοπραξίας εγχώριων και αραβικών ομίλων αναμένεται να καταλήξει η εταιρεία Αστακός Τέρμιναλ και επί της ουσίας το λιμάνι του Αστακού στην Αιτωλοακαρνανία, μαζί με την όμορη βιομηχανική ζώνη. Ο λιμένας του Αστακού στην Αιτωλοακαρνανία, ως γνωστόν, έχει περάσει υπό τον έλεγχο των τραπεζών Alpha Bank και Πειραιώς εδώ και μερικά χρόνια, από το 2008, λόγω των οικονομικών προβλημάτων του ομίλου ΑΕΓΕΚ που είχε πουλήσει το project έναντι δανείων.

 
 

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι δύο τράπεζες έχουν συμφωνήσει, με πρώτη την Alpha Bank, ενώ ακολούθησε και η Πειραιώς. Αγοραστής είναι κονσόρτσιουμ εταιρειών και φυσικών προσώπων, μεταξύ αυτών δύο μέτοχοι της Archirodon (όχι όμως ως εταιρεία), η A1 Yacht Trade (επαγγελματικές υπηρεσίες υποστήριξης γιοτ) και επενδυτικό fund από το Abu Dhabi. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, επίκειται αλλαγή όρων χρήσης της έκτασης μέσω Προεδρικού Διατάγματος (Π.Δ.), καθώς ο επενδυτής επιθυμεί να μετατρέψει τις λιμενικές εγκαταστάσεις σε τουριστικό project και σε βάση για mega yachts. Παράλληλα, βάσει του Π.Δ. εκτιμάται ότι θα επιτρέπονται και άλλες χρήσεις συμπληρωματικές του ελλιμενισμού (εμπορικές, τουριστικές κ.α.).

Η Αστακός Τέρμιναλ ΑΕ και άλλες τρεις εταιρείες (οι ΣΥΜΕΤ, Ακαρπορτ και NA.BI.ΠE) ελέγχουν και διαχειρίζονται τη ναυτιλιακή ζώνη και τη βιομηχανική περιοχή στο Πλατυγιάλι Αιτωλοακαρνανίας. Βασικός μέτοχος είναι η ΑΠΕ Επενδυτικής Περιουσίας, στην οποία συμμετέχουν, όπως αναφέραμε, με 71,08% η Alpha Bank και με 28,92% η Τράπεζα Πειραιώς. Σημειώνεται ότι παλιότερα οι τράπεζες είχαν έρθει σε επαφή με την ΕΤΑΔ για αγορά όμορης έκτασης περίπου 110 στρεμμάτων για να γίνει ελκυστικότερο το όλο «πακέτο», ενώ η περιοχή, πέραν της προνομιακής της θέσης στην Δυτική Ελλάδα, πλέον συνδέεται και με τους κεντρικούς οδικούς άξονες.

Παλιότερα, είχαν ακουστεί διάφορα σενάρια για ενδιαφερόμενους και διαφορετικής μορφής σχέδια ανάπτυξης, ακόμα και για το μεγάλη ενεργειακή επένδυση από το Κατάρ στο λιμάνι του Αστακού επί κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, δίχως όμως να προκύψει κάτι. 

 

Link to comment
Share on other sites

Να φανταστώ οτι η archirodon για την οποία μιλάει το άρθρο είναι αυτή

On 10/31/2020 at 9:52 PM, proud_ionian said:

αρχιροδον και archirodon

ειναι πολυ παλια και γνωστη εταιρια

με την οποία η ΑΝΕΚ κατέθεσε και για την Ηγουμενίτσα...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Αλλο ενα μεγαλεπιβολο επενδυτικο σχεδιο για το πλατυγιαλι επανερχεται.

Οπως κυκλοφορει τους τελευταιους, τουλαχιστον, μηνες (δειτε το post του @Petros P παραπανω), το project, που εχει "βαφτιστει" Μικρο Ελληνικο, προβλεπει τη μετατροπη της αδρανους ΝΑΒΙΠΕ (ναυτικη βιομηχανικη περιοχη στα ΠΑΣΟΚικά Ελληνικά), σε μαρινα Mega Yacht με ολα τα παρελκομενα (υποδομες επισκευης-δεξαμενισμου και ολη τη σχετικη υποστηριξη, καταλυματα πολυτελειας, γηπεδα γκολφ, κρεμαστους κηπους:P χωρους αθλοπαιδιων για φραγκατους κλπ). 

Μαθαινουμε λοιπον απο το mononews (παιζει και αλλου η ειδηση) οτι η ΕΤΑΔ (τουριστικα ακινητα) πουλησε τελικα ενα μεγαλο κομματι γυρω στα 180 στρεμματα, στην ΑΣΤΑΚΟΣ ΤΕΡΜΙΝΑΛ ΑΕ.

Εχουμε αναφερει και παλιοτερα σε αυτο το τοπικ την πονεμενη ιστορια του Πλατυγιαλιου. Κατασκευαστηκε τη δεκατια του 80 απο την ΕΤΒΑ, σαν ρουσφετι σε τοπικο βουλευτη, χωρις καμια αλλη υποδομη (οδικη και σιδηροδρομικη προσβαση, υδρευση κλπ). Εμεινε για χρονια αδρανες. Επι πατρος μητσοτακη εγινε προσπαθεια να πουληθει σε εταιρια ελβετικων συμφεροντων, για να κατασκευαστει πετροχημικο εργοστασιο, αλλα σηκωθηκαν και οι πετρες απο το Ακτιο ως την Ζακυνθο και απο την Εκλουβή ως την Πατρα. Καποια στιγμη, εχω την εντυπωση προς τα τελη της εποχης σημιτη, πουληθηκε σε ομιλο εταιριων υπο την ΑΕΓΕΚ. Πολλα και διαφορα ακουστηκαν για container hub, συνεργασιες με κινεζους, ιταλους κλπ, αλλα τελικα η ΑΕΓΕΚ δεν αντεξε και το λιμανι βρεθηκε σε κοινοπραξια τριων τραπεζων (Alpha, Πειραιως, Εμπορικη). Επι Γιωργη (GAP) ανακαλυψαμε τους καταριανους και θα καναμε hub φυσικου αεριου (μεταφορτωση, επεξεργασια κλπ). Ουτε αυτο προχωρησε

Η Alpha απορροφησε την Εμπορικη το 2013 και βρεθηκε με το 71% του λιμανιου, με το υπολοιπο 29% να παραμενει στην Πειραιως. Οι Τραπεζες ειχαν περιπου τα 2/3 των χερσαιων εκτασεων στον κολπο του Πλατυγυαλιου και ολα αυτα τα χρονια μαζευαν κομματια για να αποκτησουν το συνολο. Απο οτι φαινεται εφτασαν κοντα στο στοχο. συμφωνα με τα προσφατα δημοσιευματα, η Πειραιως θα πουλησει στην Alpha και μετα θα παιξει μπαλα μονη της η Alpha με τους υποψηφιους επενδυτες (λιγο ΑΝΕΚ:P απο την αναποδη θυμιζει)

Για να δουμε τι θα δουμε. Στο original Ελληνικο η Lamda, με προικα τη συμβαση με το Δημοσιο, ψαχνει να βρει χρηματοδοτες για τα μεγαλεπιβολα project και πουλαει οικοπεδα φιλετα, εκει που υποτιθεται θα εχτιζε η ιδια κατοικιες πολυτελειας. Ειμαι περιεργος τι θα γινει στον Αστακο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...