Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

.
Από την εφημερίδα "Αλήθεια" της Χίου. 08/06/2005

<<BEBAIΩΣH NOMAPXH ΣE PAΔIOΦΩNIKH TOY ΔHΛΩΣH

Tαχύπλοος Tσάκος για Λαύριο – Mεστά

Tο ενδιαφέρον της εταιρείας Tsakos Shipping Company για τη δρομολόγηση ταχύπλοων στην γραμμή Λαύριο – Mεστά έκανε γνωστό κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής του συνέντευξης ο Nομάρχης Xίου Π. Λαμπρινούδης.

Όπως είπε, από την εταιρεία είναι σε εξέλιξη μελέτη βιωσιμότητας ενός τέτοιου ενδεχόμενου. O ίδιος έκανε λόγο για κάποιες σκέψεις που υπάρχουν για να μπουν διπλά δρομολόγια ανά ημέρα, σε κάθε περίπτωση όμως είναι τουλάχιστον πρόωρη η οποιαδήποτε αναφορά σε λεπτομέρειες αφού η μελέτη βιωσιμότητας θα αποδείξει αν μια τέτοια δράση μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη.

O κ. Λαμπιρινούδης μάλιστα δεν έκρυψε τις προθέσεις του να ενισχύσει η NAX μια τέτοια πρωτοβουλία λέγοντας ότι αν τελικά δρομολογηθεί το θέμα θα ζητήσει η Nομαρχία –έστω και με ένα πολύ μικρό ποσοστό- να συμμετέχει στην εταιρεία που θα συσταθεί.

Tο όνομα όμως της συγκεκριμένης ναυτιλιακής εταιρείας ακούστηκε από το Nομάρχη και όταν ρωτήθηκε αν υπάρχουν σκέψεις – με δεδομένες τις εκφρασμένες θέσεις του YEN- να ζητηθεί ανάπτυξη ιδιωτικής πρωτοβουλίας για την κατασκευή και λειτουργία του νέου λιμένα Xίου, όπου ανέφερε πως κινούνται και προς αυτή την κατεύθυνση.

Tο μέλλον θα δείξει αν οι σκέψεις θα μείνουν μόνο ως τέτοιες ή θα λάβουν τη μορφή επενδυτικών σχεδίων. >>

http://www.alithia.gr/
.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

-Καμία βιωσιμότητα για αυτήν την γραμμή.

Πάλι ρεμούλες θα γίνουν. Ο Τσάκος "λίγησε" από τον ΘΕΟΦΙΛΟ και τον Πειραιά πρίν 10 χρόνια, δεν νομίζω να έχει λεφτα για πέταμα και να επιστρέψει..

Πάντως αν θέλει, μπορεί να "λουστεί" έναν ΑΙΟΛΟ από τους δύο που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.

Είναι ήδη στο Λαύριο άλωστε..

Link to comment
Share on other sites

Tο όνομα όμως της συγκεκριμένης ναυτιλιακής εταιρείας ακούστηκε από το Nομάρχη και όταν ρωτήθηκε αν υπάρχουν σκέψεις – με δεδομένες τις εκφρασμένες θέσεις του YEN- να ζητηθεί ανάπτυξη ιδιωτικής πρωτοβουλίας για την κατασκευή και λειτουργία του νέου λιμένα Xίου, όπου ανέφερε πως κινούνται και προς αυτή την κατεύθυνση.
Μάλλον στο νέο λιμάνι είναι το ζουμί της υπόθεσης.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Από το ΥΕΝ

http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=28776

Πρόσκληση Ενδιαφερομένων Πλοιοκτητών για την Εκτέλεση Επιδοτουμένων Δρομολογίων με Ε/Γ – Ο/Γ Πλοίο στη Γραμμή ΄΄ΛΑΥΡΙΟ – ΨΑΡΑ – ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ΄΄ και Επιστροφή.Σας γνωρίζουμε ότι το Υ. Ε. Ναυτιλίας προτίθεται να προβεί με την διαδικασία της διαπραγμάτευσης, χωρίς δημοσίευση προκήρυξης, στην μίσθωση Ε/Γ – Ο/Γ πλοίων για την εκτέλεση ενός (1) δρομολογίου την εβδομάδα, στην γραμμή ΄΄ΛΑΥΡΙΟ – ΨΑΡΑ – ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ΄΄ και επιστροφή

Σας γνωρίζουμε ότι το Υ. Ε. Ναυτιλίας προτίθεται να προβεί με την διαδικασία της διαπραγμάτευσης, χωρίς δημοσίευση προκήρυξης, στην μίσθωση Ε/Γ – Ο/Γ πλοίων για την εκτέλεση ενός (1) δρομολογίου την εβδομάδα, στην γραμμή ΄΄ΛΑΥΡΙΟ – ΨΑΡΑ – ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ΄΄ και επιστροφή, για το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης μέχρι 31/10/2006.

Ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του πλοίου:

α) μεταφορική ικανότητα επιβατών τουλάχιστον 180 χειμώνα και 450 θέρος

β) επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 300 τ.μ. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 200 τ.μ.

γ) ολικό μήκος άνω των 75 μ. και

δ) να διαθέτει σαράντα (40) κλίνες.

Ανώτατο προσφερόμενο από Υ.Ε.Ν. μισθώμα 8.507 €, κατά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών κρατήσεων.

Παρακαλούμε ενημερώσετε άμεσα ενδιαφερόμενα μέλη σας, ώστε να καταθέσουν τις οικονομικές προσφορές τους, μέχρι την 30 Νοεμβρίου 2005.

Και μόλις χθες έγραφαν τα τοπικά μέσα της Χίου ότι ο υπό κατασκευή μώλος των Ψαρών έφυγε με την ισχυρή νοτιά! Πάντως τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του πλοίου είναι επιεικώς απαράδεκτα για Κεντρικό Αιγαίο και Κάβο Ντόρο. Νέο πεδίο δόξας για τη ΣΑΟΣ!

Περισσότερα στο http://www.chiosnews.com/cn27112005947230.asp

Link to comment
Share on other sites

Ή προκύρηξη είναι σαν να φωτογραφίζει το ΣΑΟΣ ΙΙ.Με άλλα λόγια ένα τέτοιο βαπόρι θέλουν να περνάει κάβο ντόρο και κεντρικό Αιγαίο όπως λέει ο Χιώτης που σε άλλες γραμμές ακόμα και για την Αίγινα με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν μικρό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Από τους τίτλους της εφημερίδας πολίτης διαβάζουμε:

ΔΟΚΙΜΗ για το νησί του Σαββατοκύριακου

Την αντοχή και πιθανά τη βιωσιμότητα της γραμμής Λαυρίου – Ψαρών – Μεστών αποφασίζει να δοκιμάσει η CI LINK FERRIES με τη δρομολόγηση για ένα μήνα το χειμώνα του «Παν. Θαλασσινή», αποδεσμευμένο από τις Σποράδες, σε ωράριο που τείνει να αγγίξει τους όρους για το στόχο του νησιού του Σαββατοκύριακου.

Προφανώς η ΝΕΛ πήρε την άγονη, αλλά πότε με το καλό;

Νομίζω δε ότι ήταν για 3 επιδοτούμενα δρομολόγια τη βδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Μη το δείς να ξεκινάει ΆΜΕΣΑ το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ .......;)!!!Πολύ καλή γραμμή κατα την άποψη μου η οποία δούλεψε πολύ καλά το καλοκαιράκι και πιστεύω οτι και το χειμώνα θα πάει αρκετά καλά.

Link to comment
Share on other sites

Από τους τίτλους της εφημερίδας πολίτης διαβάζουμε:

Προφανώς η ΝΕΛ πήρε την άγονη, αλλά πότε με το καλό;

Νομίζω δε ότι ήταν για 3 επιδοτούμενα δρομολόγια τη βδομάδα.

Αν κατεβάσει σε πιο προσιτά τα τιμολόγια του τότε ναι έχει πιθανότητες να παέι καλά. Αλλά το μεγάλο πρόβλημα της ΝΕΛ τα τελευταία χρόνια είναι η αδυναμία (ή και αδιαφορία) να στηρίξει μια γραμμή. Μέχρι να τη μάθει ο επιβάτης έχει μεταφέρει το πλοίο αλλού.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και έτσι την Τετάρτη 13 του μήνα έχουμε δρομολόγιο με το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ, Λαύριο 17:00 - Ψαρά 22:00ΑΦ-22:15 ΑΝ - Μεστά 23:30. Δεν είναι και λίγες 6,5 ώρες για Μεστά, αλλά το εισιτήριο δεν είναι και ακριβό. 27 ευρά. Επιστροφές την επόμενη 14:30 από Μεστά, άφιξη 21:00 Λαύριο (μέσω Ψαρών).

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζουμε από την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ, ότι τα δρομολόγια του Παναγία Θαλασσινή αυτά είναι μόνο για 40 ημέρες

Το ταχύπλοο της ΝΕΛ, «Παναγία Θαλασσινή» ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Λαύριο - Ψαρρά - Μεστά. Πρόκειται για άγονη γραμμή, η οποία θα εξυπηρετείται τρεις φορές την εβδομάδα. Συγκεκριμένα, το «Παναγία Θαλασσινή» θα αναχωρεί κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από Λαύριο στις 17:00. Πρώτος σταθμός θα είναι τα Ψαρρά όπου θα φτάνει στις 22:00 και θα αναχωρεί ένα τέταρτο αργότερα, για να δέσει στο λιμένα Μεστών στις 23:30.

Τα αντίστροφα δρομολόγια, δηλαδή από Μεστά για Ψαρρά και Λαύριο, θα πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή. Συγκεκριμένα η αναχώρηση είναι στις 14:30 με άφιξη στα Ψαρρά 15:45 και αναχώρηση μετά από ένα τέταρτο για να φθάσει στο Λαύριο στις 21:00 (ύστερα από ταξίδι πέντε ωρών).

Τα δρομολόγια θα διακοπούν την περίοδο από 22 Φεβρουαρίου έως και 23 Μαρτίου, οπόταν το πλοίο θα οδηγηθεί για τον τακτικό ετήσιο έλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτος είναι ο προγραμματισμός του κράτους. Από τη μια σου βάζουν βαπόρι στα Ψαρά και από την άλλη (και καλά) δεν έχεις δωμάτια να βάλεις τον κόσμο! Ο λόγος που το πλοίο πιάνει πρώτα Ψαρα και όχι Μεστά στο δρομολόγιο ακούστηκε ότι είναι η αδυναμία του πλοίου να διανυκτερεύει στα Ψαρά. Δεκτόν, έτσι κι αλλιώς η προκήρυξη έχει πρώτο λιμάνι προσέγγισης τα Ψαρά. Όμως, θεωρητικά πολύ περισσότερος κόσμος θα στήριζε το πλοίο εαν έπιανε πρώτα Μεστά (Λαύριο - Μεστά 5 ώρες), με τέτοιο εισιτήριο. Έτσι κι αλλιώς ο κόσμος που είναι να πάει στα Ψαρά είναι πεπερασμένος και- στο κάτω κάτω- δεν θα επιβαρυνθούν με μία ώρα καθυστέρηση από το να έπαιρναν το πλοίο για Χίο και μετά το Ν.ΘΗΡΑ. Από την άλλη πως να πάρει πεζούς επιβάτες από τα Μεστά όταν το πλοίο φτάνει στο Λαύριο 2100, την ώρα που είναι και το τελευταίο προγραμματισμένο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ; Λίγη διαφήμιση ότι υπάρχει και λειτουργεί δυτική πύλη στη Χίο δεν θα ήταν άσχημο να υπάρχει, ενδεχομένως και συνδυασμός των δρομολογίων του τοπικού ΚΤΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Όντως αυτός είναι ο λόγος, διότι το λιμάνι των Μεστών είναι πολύ ασφαλέστερο για να διανυκτερεύει το πλοίο. Όσο για τη συνεργασία μεταξύ της εταιρείας και του ΚΤΕΛ στο Λαύριο, σίγουρα πιστεύω ότι θα υπάρξει (εάν δεν έχει γίνει ήδη). Θυμάμαι και παλιότερα υπήρχε μια συνεργασία πριν κάποια καλοκαιριά στα δρομολόγια του Παναγία Θαλασσινή προς τις Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι την έχουμε ξανακάνει τη συζήτηση αυτή. Η επιτυχία ή όχι της γραμμής είναι συνάρτηση των προσπαθειών (ή της αδιαφορίας) της ΝΕΛ και των τοπικών κοινωνιών να τη στηρίξουν.

Αν δεν συνεργαστούν με τα ΚΤΕΛ, δεν την προωθήσουν και πάνω απόλα δεν επιμείνουν στη γραμμή, μετά από λίγο θα σβήσει. Μέχρι τώρα δε μας έχει πείσει ότι μπορεί και θέλει να πετύχει η γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα βρισκω μεγαλη επιτυχια το συγκεκριμενο δρομολογιο...:rolleyes: Απ την μια εχεις το Λαυριο,που δεν ειναι τοσο ευκολη η προσβαση κι απ την αλλη τα Μεστα,που φτανεις 11+ το βραδυ και ουτε αγοραιο ταξι δεν θα υπαρχει:D Επισης η ενδιαμεση σταση των Ψαρων(ειτε στο πηγαινε,ειτε στο ελα) βαζει σε σκεψεις και τον πιο αισιοδοξο επιβατη,για την διαρκεια του ταξιδιου...Σε ολα αυτα προσθετουμε και το ακαταλληλο 'πλοιο' = ταχυπλοο που διασχιζοντας με 17μιλια το κεντρικο αιγαιο μπορει ανετα να παρομοιαστει με την περιπτωση του Ν.ΘΗΡΑ να διασχιζει τον Ατλαντικο...:D

ΥΓ.Ποιος τα σκεφτεται αυτα τα δρομολογια ηθελα να ξερα...

Link to comment
Share on other sites

Όμως, θεωρητικά πολύ περισσότερος κόσμος θα στήριζε το πλοίο εαν έπιανε πρώτα Μεστά (Λαύριο - Μεστά 5 ώρες), με τέτοιο εισιτήριο. Έτσι κι αλλιώς ο κόσμος που είναι να πάει στα Ψαρά είναι πεπερασμένος και- στο κάτω κάτω- δεν θα επιβαρυνθούν με μία ώρα καθυστέρηση από το να έπαιρναν το πλοίο για Χίο και μετά το Ν.ΘΗΡΑ.

Στα λόγια μας φαίνεται ότι έρχεται και η νομαρχία, όπου σύμφωνα με τον πολίτη της Χίου:

Πρώτα Μεστά, μετά Ψαρά επιτάσσει η λογική.

Την τροποποίηση του δρομολογίου της άγονης γραμμής Λαυρίου-Ψαρών-Μεστών θα ζητήσει η νομαρχία Χίου. Θεωρώντας παράλογη και μη εξυπηρετική την δρομολόγηση του πλοίου «Παναγιά Θαλασσινή» από το Λαύριο, πρώτα στα Ψαρά και εν συνεχεία στα Μεστά, ο Π. Λαμπρινούδης θα ζητήσει από την υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λ. Κατσέλη να γίνει η απαραίτητη παρέκκλιση και να αντιστραφεί το δρομολόγιο, με πρώτο κατάπλου στα Μεστά.

Υγ. Συνήθως ξέρετε τι απάντηση παίρνουν οι νομάρχες από τα υπουργεία.;-)

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Λογικά όμως το επιχείρημα της αδυναμίας διανυκτέρευσης στα Ψαρά θα σταματήσει τις όποιες φιλοδοξίες για αλλαγή του δρομολογίου αφού θα απαιτεί την έξτρα διαδρομή Ψαρά-Μεστά-Ψαρά.

Link to comment
Share on other sites

O νομαρχης

οτι το λιμανι των Ψαρων ειναι ασφαλες για να διανυκτερευει το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και επιμενει στην αλλαγη του δρομολογιου.Εδω που τα λεμε,θα βολευε και τους Ψαριανους να χρησιμοποιουν το ταχυπλοο αργα το βραδυ για να επιστρεψουν στο νησι τους αλλα και το το πρωι για να κατεβουν Χιο,κατι που δεν μπορει να γινει με το σημερινο δρομολογιο.

ΥΓ.Μηπως,εστω κ με λιγο βορειαδακι,στο Λαυριο-Μεστα κ το αναποδο,το ταχυπλοο θα αναγκαζεται να 'ψηλωνει' μεχρι τα Ψαρα οποτε δωρον αδωρο η αλλαγη:D

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για πείτε μου βρε παιδιά, ποιό τελικά είναι το λιμάνι της άγονης γραμμής, τα Ψαρρά ή τα Μεστά?!! Και εφ'όσον η Χίος έχει 2 βαπόρια κάθε ημέρα για Πειραιά, γιατί να μην απολαμβάνουν και οι Ψαριανοί την 5ωρη σύνδεση με Λαύριο?!! Όσο γι'αυτούς που μιλούν για διανυκτέρευση του "Θαλασσινή" στα Ψαρά, ας κανουν μια βόλτα στο νησί να δουν πως ανεβαίνει η θάλασσα με νοτιά στην νέα προβλήτα και να μας πουν πώς θα κρατηθεί σε αυτήν το πλοίο όταν φυσάει ο βορριάς!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς σε κάθε δρομολόγιο το πολυ 10 άτομα και κανα δύο ΙΧ

Να την απολαμβανουν yannispsara την 5ωρη συνδεση αλλα αν δεν βγαινει το δρομολογιο(απο πλευρας κινησης),πως θα το κρατησουν.Εσυ που προφανως εχεις σχεση με το νησι,γνωριζεις να μας πεις ποσοι θελουν να ταξιδεψουν σε καθε δρομολογιο για Λαυριο(η εστω ποσους υπολογιζεις)και ποσοι ειναι αυτοι που τους συμφερουν να κατεβουν Χιο για τις δουλειες τους?Οσο για το λιμανι που λες,στα Ψαρα με νοτια δεν υπαρχει περιπτωση να μην μπαινει ζωντανη η θαλασσα μεσα αφου ο κολπος ειναι ανοιχτος στον συγκεκριμενο καιρο και γενικα με την νοτια σε ολα τα λιμανια υπαρχει φουσκοθαλασσια-μεγαλος κυματισμος.Επειτα δεν βρισκω και τεραστια διαφορα μεγεθους αναμεσα στο ΘΗΡΑ(που διανυκτερευει εκει)και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τροποποίηση δρομολογίου Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ

Δελτιο Τυπου

Σας ενημερώνουμε ότι, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ που παραμένει στο λιμένα Μεστών, με απαγόρευση απόπλου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, θα αναχωρήσει μετά την άρση του απαγορευτικού σήμερα Παρασκευή 12/08/11 από Μεστά στις 06:00 για Ψαρά – Λαύριο, εκτελώντας το δρομολόγιο της Πέμπτης.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/08: ΜΕΣΤΑ (ΑΝ 06:00) - ΨΑΡΑ (αφ 07:15 αν 07:30) - ΛΑΥΡΙΟ (αφ 12:30)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Μετά από ενάμιση μήνα ακινησίας τί μέλει γεννέσθαι? Θα επιστρέψει στη γραμμή Ψαρά-Μεστά ή θα πάει η νερομαρία στη θέση του? Ή μήπως κοπεί εντελώς η συγκεκριμένη επιδοτούμενη λόγω περικοπών...

Η ιστοσελίδα της Νελ δίνει δυνατότητα για on-line αγορά εισιτηρίου από 6 Απριλίου, οπότε επανέρχεται στα δρομολόγια, σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει αναρτήσει η Νελ. Σύμφωνα με αυτό το πρόγραμμα θα μείνει στα γνωστά δρομολόγια μέχρι 31 Οκτωβρίου. Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
.Π. Θαλασσινή παραμένει σε κατάσταση που θέλει καμιά βδομάδα μόνο για να λύσουν τους κάβους...

Βλέποντάς το σήμερα στο Λαύριο στην συνηθισμένη χειμερινή θέση και κατάσταση, δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για πλοίο που σε 5 ημέρες ξεκινάει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τωρα για το αν χρειαζεται πλοιο η συγκεκριμενη γραμμη ειναι αλλη κουβεντα :ph34r:
Βεβαιως και χρειαζεται αυτη η γραμμη! Για να παει καποιος στα Ψαρα μεσω Χιου χρειαζεται 24 ωρες!!! Ενω απο το Λαυριο μολις 6-7 ωρες αν παει η Μαριω... και τα Ψαρα Ελλαδα ειναι! Τωρα αν το μισθωμα ειναι πολλαπλασιο σχετικα με την κινηση της γραμμης ειναι αλλο θεμα. Αν η γραμμη ειχε κινηση δεν θα επιδοτουταν κιολας!! Απλα τα πραγματα... Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...