Jump to content
Shipfriends

Δωδεκάνησος Ναυτική Εταιρεία


Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ούτε κι εγώ. Να είναι τίποτα χρωστούμενα από άγονες που δεν μπορούσαν να εισπραχθούν ή άραγε να έχει σχέση με το θέμα της άρνησης δρομολόγησης του Παναγία Σκιαδενή (διαμάχη με ΑΝΕΣ; ) ;

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωθηκαν τα νέα δρομολόγια της Dodekanisos Seaways έως τις 30/09/2014

Επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι τα δρομολόγια των ταχύπλοων καταμαράν ''Dodekanisos Express'', ''Dodekanisos Pride'' και του Ε/Γ -Ο/Γ ''Παναγιά Σκιαδενή'' είναι διαθέσιμα για προβολή στο επισυναπτόμενο αρχείο. Οι υπηρεσίες κρατήσεων και εκδόσεων εισιτηρίων θα είναι διαθέσιμες από 28/02/2014.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Σε ρητή δικάσιμο παραπέμφθηκε η εξέταση των αντίθετων μηνύσεων που υπέβαλαν προχθές ο επιχειρηματίας κ. Γεώργιος Σπανός, της εταιρείας “Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή” και ο Διοικητή της Υπηρεσίας Ελέγχου Διαβατηρίων Υπαστυνόμος Α’ κ. Βασίλης Έξαρχος.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας το κείμενο μου ήρθαν στο νου σκηνικά από αξεχαστους τηλεοπτικούς καβγάδες-ξεκατινιάσματα και σε κάθε περίπτωση αυτα τα περιστατικά και οι συμπεριφορές απάδουν της ιδιότητας και του ενός και του αλλου. :mellow:

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ανακοινωση της Dodekanisos Seaways για αλλαγες στα δρομολογια της λογω της βλαβης του Παναγια Σκιαδενη

 

Λόγω αναστολής των προγραμματισμένων δρομολογίων του “Παναγία Σκιαδενή” το πρόγραμμα δρομολογίων έχει τροποποιηθεί. Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού η σύνδεση με Πανορμίτη-Σύμη ενισχύεται με extra δρομολόγια των ταχύπλοων καταμαράν. Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια:http://www.12ne.gr/el/itin_search.asp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η εταιρεία διευκρινίζει ότι δεν είναι αυτή που φωτογραφίζεται για υπαγωγή στο άρθρο 99 σε δημοσίευμα της Δημοκρατικής, και αναφέρει ότι αυτή την περίοδο διαπραγματεύεται την αγορά ενός ταχύπλοου για τις γραμμές των Δωδεκανήσων.  (άρα το Σκιαδενή είναι εκτός πλάνων για του χρόνου; )

 

Με αφορμή σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας “Δημοκρατική” που αναφέρεται σε ναυτιλιακή εταιρεία της Ρόδου η οποία κατέθεσε αίτηση στο Πολυμελές Πρωτοδικείο για υπαγωγή της στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα από τη ναυτιλιακή εταιρεία “Dodekanisos Seaways” ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

Επειδή στο δημοσίευμα δεν αναφέρεται η επωνυμία της εταιρείας, βάσει της αρχής προσωπικών δεδομένων, με συνέπεια να δημιουργούνται στην κοινή γνώμη ερωτηματικά ή εσφαλμένες εντυπώσεις, διευκρινίζεται ότι η υπόθεση δεν αφορά στην εταιρεία μας.
Η εταιρεία μας “Dodekanisos Seaways” παραμένει οικονομικά εύρωστη σε διαρκή τροχιά ανάπτυξης με στόχο πάντοτε την καλύτερη δυνατή προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό και την οικονομική, τουριστική ανάπτυξη των νησιών μας.
Στην προσπάθειά της αυτή διαπραγματεύεται αυτήν τη περίοδο την αγορά ενός ακόμα σύγχρονου ταχύπλοου με σκοπό τη δρομολόγησή του στις γραμμές της Δωδεκανήσου για την περαιτέρω αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών μας.
Με την ευκαιρία η εταιρεία μας απευθύνει προς όλους τους Δωδεκανήσιους συνεργάτες της, τα πληρώματα και το διοικητικό προσωπικό, τις θερμές ευχαριστίες της για τη μεγάλη εμπιστοσύνη τους με τη δέσμευση ότι συνεχώς θα προσπαθεί και θα αγωνίζεται για το καλύτερο.

Από τη Διοίκηση

 

Link to comment
Share on other sites

Μαθαίνω από Ρόδο μεριά ;)  οτι για το Σκιαδενή περιμένουν ανταλλακτικά και σε συνδυασμό με τον δεξαμενισμό του να επιστρέψει έτοιμο στη γραμμή του(είχε καλή ζημιά λογικά).Το καινούργιο που ετοιμάζουν να αγοράσουν το προορίζουν για την άγονη που θα φτάνει μέχρι Σάμο(λογικά Πυθαγόρειο ;) )!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προφανως θα εχετε δει ενα βιντεο απο ενα ταξιδι του Dodekanisos Express την Κυριακη που μας περασε λιγο πριν φτασει στη Ροδο, μετα την αρση του απογορευτικου. Σχετικα με τη δημοσιοτητα που πηρε το συγκεκριμενο βιντεο η εταιρεια εβγαλε ανακοινωση για να απαντησει σε αυτα τα δημοσιευματα

Link to comment
Share on other sites

Προφανως θα εχετε δει ενα βιντεο απο ενα ταξιδι του Dodekanisos Express την Κυριακη που μας περασε λιγο πριν φτασει στη Ροδο, μετα την αρση του απογορευτικου. Σχετικα με τη δημοσιοτητα που πηρε το συγκεκριμενο βιντεο η εταιρεια εβγαλε ανακοινωση για να απαντησει σε αυτα τα δημοσιευματα

 

Καλά έκανε και έβγαλε ανακοίνωση η εταιρεία, αλλά νομίζω ότι υπερέβαλε κάπως στους χαρακτηρισμούς και κυρίως θεώρησε ότι το ζήτημα ήταν "προσωπικό", για να πληγεί η εταιρεία. Νομίζω ότι δεν ισχύει τίποτε από όλα αυτά, παρά μόνον η παθογένεια των τρομολάγνων ΜΜΕ και κυρίως διαφόρων φαιδρών τύπων του διαδικτύου που παριστάνουν τους δημοσιογράφους. Στη σημερινή εποχή τα ΜΜΕ εστιάζουν και του δίνουν και καταλαβαίνει σε όποιο γεγονός υπάρχει εικόνα, χωρίς εικόνα σχεδόν κανένα γεγονός δεν είναι άξιο αναφοράς. Τα ίδια θα έκαναν και εάν ανήκε το πλοίο σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία...πλην, ενδεχομένως, κάποιων μεγάλων με καλές δημόσιες σχέσεις. Αλλά από την στιγμή που το βίντεο ανέβηκε στο youtube, με ανοικτά τα σχόλια...ο καθενας μπορεί να πει το μακρύ και το κοντό του...χωρίς όμως, κατά την γνώμη μου, να στοχεύει την συγκεκριμένη εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Χθες που διαβασα αυτη την ανακοινωση το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο ειναι οτι αγγαρεψανε κανεναν καλοθελητη καραβολατρη για να τους τη γραψει. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανε και έβγαλε ανακοίνωση η εταιρεία, αλλά νομίζω ότι υπερέβαλε κάπως στους χαρακτηρισμούς και κυρίως θεώρησε ότι το ζήτημα ήταν "προσωπικό", για να πληγεί η εταιρεία.

 

Είναι "αρπαγμένη" η Dodekanisos Seaways λόγω γνωστών γεγονότων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ετήσια εκδήλωση της DODEKANISOS SEAWAYS 

Σε μια ευχάριστη, όσο και συγκινητική, ατμόσφαιρα, η μεγάλη οικογένεια της ναυτιλιακής εταιρείας “Dodekanisos Seaways” έκοψε το βράδυ του Σαββάτου, στο ξενοδοχείο Plaza την πρωτοχρονιάτικη πίτα της.

Ο πρόεδρος της εταιρείας Γεώργιος Σπανός, σε σύντομη ομιλία του, αναφέρθηκε ειδικότερα στη διαδρομή της – φέτος συμπληρώθηκαν 15 χρόνια από την ίδρυση της – υπογραμμίζοντας τις ιδιαιτερότητες, αλλά και τις δυσκολίες, του εγχειρήματος που αποτόλμησε τότε, για να τονίσει ότι χωρίς την αγάπη των πληρωμάτων γι αυτό που κάνουν και των διοικητικών στελεχών δεν θα μπορούσε η εταιρεία να καταξιωθεί στη συνείδηση των κατοίκων της Δωδεκανήσου, και ιδιαίτερα των μικρών νησιών που ζούσαν μέχρι το 2000 σε πλήρη απομόνωση.

“Για μένα είστε η μεγάλη οικογένειά μου, και σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου” τόνισε χαρακτηριστικά, υποσχόμενος ότι “όπως προχωρήσαμε μέχρι σήμερα, έτσι θα πορευθούμε και στο μέλλον, γιατί δεν έχουμε το δικαίωμα να απογοητεύσουμε τους συμπατριώτες μας νησιώτες που μας στηρίζουν και μας περιβάλλουν, σ’ όλα αυτά τα χρόνια, με την εμπιστοσύνη και την αγάπη τους”.

Με την ευκαιρία ο πρόεδρος της “Dodekanisos Seaways” Γεώργιος Σπανός ανακοίνωσε τη συμμετοχή της εταιρείας στον πρόσφατο διαγωνισμό που προκήρυξε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για τη σύνδεση της Σάμου, Ικαρίας και Φούρνων με τα νησιά του βορείου συγκροτήματος της Δωδεκανήσου – μέχρι την Κω.

Τα δρομολόγια από και προς τους Φούρνους, Ικαρία και Σάμο, τρία την εβδομάδα, θ’ αρχίσουν από την 1η Μαΐου μέχρι το τέλος Οκτωβρίου. “Για μας η νέα γραμμή είναι μια πρόκληση και ένα μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε όλοι μαζί”, ανέφερε, επισημαίνοντας ότι θα δώσει μια νέα αναπτυξιακή ώθηση στα νησιά μας, για να προσθέσει: “Στόχος μας πάντοτε είναι η ανάπτυξη, και τα τρία πλοία μας δεν είναι παρά τα εργαλεία για να πετύχουμε, όλοι μαζί, αυτόν τον στόχο”.

Αξίζει να αναφερθεί ότι στην τελευταία πενταετία, που συμπίπτει με τη βαθιά οικονομική κρίση της χώρας μας η “Dodekanisos Seaways” με αύξηση των δρομολογίων των πλοίων της “Δωδεκάνησος Εξπρές”, “Δωδεκάνησος Πράιντ” και “Παναγία Σκιαδενή” πέτυχε εντυπωσιακή αύξηση της επιβατικής κίνησης, προς όφελος κυρίως των μικρότερων νησιών. Συνολικά το 2010 είχαν διακινηθεί 239.968 επιβάτες και το 2014 ο αριθμός τους έφτασε τους 370.901, παρουσιάζοντας αύξηση 64,7%. Είναι χαρακτηριστική επίσης η αύξηση της επιβατικής κίνησης προς τα μικρότερα νησιά.

Για παράδειγμα προς τη Σύμη και Πανορμίτη διακινήθηκαν το 2010 48075 επιβάτες και το 2014, 109315 (αύξηση 127%), προς τους Λειψούς 5765 το 2010 και 8879 το 2014 (αύξηση 65%) και προς τη Χάλκη 4908 επιβάτες το 2010 και 7408 το 2014 (αύξηση 66%). Στα ίδια περίπου ποσοστά κυμαίνεται και η αύξηση της επιβατικής κίνησης προς τα νησιά Νίσυρο, Τήλο και Καστελόριζο. Στην κοπή της πίτας, μετά από πρόσκληση της εταιρείας, παρέστησαν ο περιφερειακός διευθυντής του Λιμενικού Σώματος κ. Γιάννης Αργυρίου, ο κεντρικός Λιμενάρχης Ρόδου κ. Νίκος Αρμπουνιώτης και ο υπολιμενάρχης κ. Σπύρος Τάτης.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Επίτιμος δημότης Λειψών ανακηρύχθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο του νησιού ο επιχειρηματίας κ. Γιώργος Σπανός, ιδιοκτήτης της εταιρείας Dodekanisos Seaways, για την πολύτιμη προσφορά του στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της περιοχής με τα υπόλοιπα Δωδεκάνησα και όχι μόνο.

Πηγή : ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με υπόμνημά της προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Θ. Δρίτσα, το οποίο κοινοποίησε στους περιφερειάρχες Βορείου Αιγαίου κ. Χρ. Καλογήρου και Νοτίου Αιγαίου κ. Γ. Χατζημάρκο, η ναυτιλιακή εταιρεία «Dodekanisos Seaways» κάνει γνωστό ότι αναστέλλει οριστικά το πρόγραμμα δρομολογιών των πλοίων της μεταξύ Ρόδου και Μαρμαρίδας Τουρκίας και ότι ταυτόχρονα «υποστέλλει την ελληνική σημαία σ’ αυτήν την εθνικά ευαίσθητη θαλάσσια περιοχή του Νοτιοανατολικού Αιγαίου.
Η εταιρεία επικαλείται σοβαρούς λόγους, αποκαλυπτικούς της απύθμενης βλακείας που χαρακτηρίζει το ελληνικό κράτος.

 

«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Με ιδιαίτερη θλίψη σας ανακοινώνουμε σήμερα την απόφασή μας να αναστείλουμε οριστικά το πρόγραμμα δρομολογίων των πλοίων μας μεταξύ Ρόδου και Μαρμαρίδας Τουρκίας, και μαζί να υποστείλουμε την ελληνική σημαία σ’ αυτήν την εθνικά ευαίσθητη θαλάσσια περιοχή του νοτιοανατολικού Αιγαίου.
Είναι μια απόφαση που μας έχει πονέσει, αλλά δεν γίνεται διαφορετικά. Όταν πριν από τέσσερα χρόνια ξεκινήσαμε τα δρομολόγια στη συγκεκριμένη γραμμή, γιατί δεν αντέχαμε να βλέπουμε τα πλοία με τουρκική σημαία να αλωνίζουν στις θάλασσές μας μπαινοβγαίνοντας καθημερινά από το λιμάνι της Ρόδου τρέφαμε την ελπίδα ότι θα μπορούσαμε να αποτρέψουμε την τουρκική επικράτηση, συντηρώντας την μακραίωνη παράδοση της ελληνικής ναυτιλίας.
Αποδείχθηκε, όμως, ότι κάναμε μεγάλο λάθος, μολονότι διαθέτουμε καλύτερα πλοία και άριστους ναυτικούς.
Οι λόγοι είναι πολλοί’ θα σταθούμε όμως σε τρεις, τους οποίους και θεωρούμε σημαντικότερους.
Ο πρώτος έχει να κάνει με τον άνισο ανταγωνισμό που αντιμετωπίσαμε.
Τα τουρκικά πλοία ταξιδεύουν με σύνθεση 4-5 ατόμων, ενώ τα δικά μας με 11μελή πληρώματα, και οι Τούρκοι ναυτικοί αμείβονται με το ένα τέταρτο των μισθών των Ελλήνων ναυτικών.
Τα τούρκικα πλοία δεν εφαρμόζουν τις απαιτήσεις των διεθνών συμβάσεων ως προς την ασφάλεια της ζωής στη θάλασσα και στις θαλάσσιες συνδέσεις με τα ελληνικά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, ταξιδεύουν με εξαιρέσεις που χορηγεί η Τουρκία και, δυστυχώς, αποδέχονται οι ελληνικές λιμενικές αρχές σε βάρος των ελληνικών πλοίων που τις εφαρμόζουν ευλαβικά, με σημαντική με αύξηση του λειτουργικού κόστους τους.
Ο δεύτερος έχει να κάνει με την πολυσυζητημένη ελληνοτουρκική συμφωνία για τις θαλάσσιες συνδέσεις μεταξύ των λιμένων των ελληνικών νησιών του Ανατολικού Αιγαίου και των απέναντι τουρκικών, συμφωνία που επικυρώθηκε από τη Βουλή με τον Ν. 2900/2001, αποτέλεσμα του θλιβερού ιστορικού πλέον ζεϊμπέκικου του πρώην πρωθυπουργού Γεωργίου Παπανδρέου με τον Τούρκο υπουργό Εξωτερικών Τζεμ, στο Ερζερούμ.
Συμφωνία ετεροβαρής για την Ελλάδα που άνοιξε ουσιαστικά την “κερκόπορτα” στους Τούρκους πλοιοκτήτες και πολύ σύντομα οδήγησε στην πλήρη επικυριαρχία τους στο Ανατολικό Αιγαίο.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες της Μυτυλήνης, Χίου, Σάμου, Κω και Ρόδου είτε υποχρεώθηκαν να αποσύρουν τα πλοία τους, είτε υποτάχθηκαν στους Τούρκους πλοιοκτήτες μέσω δυσμενών γι αυτούς ελληνοτουρκικών κοινοπραξιών, είτε έγιναν “πράκτορές” τους έναντι προμηθείας προκειμένου να επιβιώσουν.
Ο τρίτος λόγος αφορά στην επεκτατική οικονομική στρατηγική της τουρκικής κυβέρνησης.
Πρώτα προχώρησε στην ιδιωτικοποίηση όλων των λιμανιών απέναντι από τα ελληνικά νησιά και μετά τους έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσουν πλοία, τα οποία αποσύρθηκαν από τις εσωτερικές γραμμές του Βοσπόρου για να “αλώσουν” το Αιγαίο εκτοπίζοντας τους Έλληνες πλοιοκτήτες.
Αν δείτε σήμερα τι πραγματικά συμβαίνει στο πολύπαθο Αιγαίο θα διαπιστώσετε ότι όλοι οι ιδιώτες που διαχειρίζονται τα απέναντι τουρκικά λιμάνια είναι ταυτόχρονα και πλοιοκτήτες.
Και αν, επίσης, προχωρήσετε σε σύγκριση της τιμολογιακής πολιτικής που εφαρμόζεται στα ελληνικά λιμάνια και στα απέναντι τουρκικά λιμάνια θα διαπιστώσετε τις τεράστιες διαφορές στην αρχή της “αμοιβαιότητας” και της “ίσης μεταχείρισης σε φόρους και τέλη” που προβλέπει η ελληνοτουρκική συμφωνία.
Για παράδειγμα το πλοίο μας “Δωδεκάνησος Εξπρές”, ταχύπλοο καταμαράν μήκους 40 μέτρων για τον ελλιμενισμό στο λιμάνι της Μαρμαρίδας και για παραμονή ολίγων ωρών καταβάλλει σε κάθε ταξίδι του τέλη ελλιμενισμού συνολικού ύψους 575 ευρώ, ενώ το αντίστοιχο τουρκικό καταμαράν μήκους 36μ. καταβάλλει μόλις 72,20 ευρώ σύμφωνα με τις επίσημες καταστάσεις που σας κοινοποιούμε.
Να σημειωθεί ότι στην ελληνοτουρκική συμφωνία δεν γίνεται, σε ό,τι αφορά τους φόρους και τέλη, διάκριση μεταξύ ιδιωτικών και κρατικών λιμένων.
Έτσι, ο Τούρκος επιχειρηματίας που εκμεταλλεύεται το λιμάνι της Μαρμαρίδας επιβάλλει στον κάθε επιβάτη που κάνει χρήση του λιμανιού 15.26 ευρώ, ενώ το αντίστοιχο λιμενικό τέλος που επιβάλλει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου δεν υπερβαίνει, ανά επιβάτη, το ένα (1) ευρώ.
Αν ληφθεί υπ’ όψιν ότι από τη Μαρμαρίδα προς Ρόδο και από Ρόδο προς Μαρμαριδα διακινούνται περισσότεροι από 220.000 επιβάτες ετησίως υπολογίζεται ότι τα έσοδα του διαχειριστή του λιμανιού και πλοιοκτήτη προσεγγίζουν τα 3,5 εκατ. Ευρώ, μόνο από τον κεφαλικό φόρο, και σε συνδυασμό με τα έσοδα από τις προσεγγίσεις πλοίων έχει τη δυνατότητα μείωσης της τιμής των εισιτηρίων σε βαθμό που εμείς δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε με συνέπεια οι tour operators που οργανώνουν ημερήσιες εκδρομές από Ρόδο προς Τουρκία να επιλέγουν τα τουρκικά πλοία.
Στους τρεις λόγους που προαναφέραμε θα πρέπει να προστεθεί και η απουσία πολιτικής στήριξης των ελλήνων πλοιοκτητών από τις ελληνικές κυβερνήσεις, σε αντίθεση με την τουρκική, και παραβίαση της νομοθεσίας μας ως προς τους περιηγητικούς πλόες μεταξύ λιμένων εσωτερικού και τρίτων χωρών.
Ενώ όλες οι γνωμοδοτήσεις έγκυρων νομικών επισημαίνουν ότι, σύμφωνα με τον Κ.Δ.Ν.Δ. το δικαίωμα επιβίβασης επιβατών από Ρόδο προς Μαρμαρίδα επιφυλάσσεται αποκλειστικά στα ελληνικά πλοία και ότι τα πλοία με σημαία τρίτων χωρών (Τουρκίας) μπορούν να παραλάβουν επιβάτες από ελληνικά λιμάνια υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα επιστρέψουν στο Χιμάνι επιβίβασης πριν από 48 ώρες, εντούτοις τα τουρκικά πλοία παραλαμβάνουν επιβάτες, σε οργανωμένα γκρουπ τουριστών, από τα ελληνικά λιμάνια και τους επιστρέφουν αυθημερόν εκδίδοντας δύο εισιτήρια – ένα για τη μετάβαση στην Τουρκία και ένα για την επιστροφή τους στο ίδιο λιμάνι.
Σημειωτέον ότι σύμφωνα με όλες τις εγκυκλίους του YEN στο πλαίσιο της ελληνοτουρκικής συμφωνίας δεν υφίσταται υποχρέωση ηλεκτρονικού συστήματος καταγραφής και έκδοσης εισιτηρίου ενιαίου τύπου, για τα τουρκικά πλοία, κατά παράβαση των Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στης SOLAS.
Δεν αναφερόμαστε σε θέματα φορολόγησης των τουρκικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στα ελληνικά νησιά αν και υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι μεταξύ τουριστικών γραφείων που οργανώνουν τις ημερήσιες θαλάσσιες εκδρομές, των τουρκικών ναυτυλιακών εταιρειών και των ναυτικών πρακτόρων που τις εκπροσωπούν διακινείται “μαύρο χρήμα”.
Όλα όσα σας αναφέρουμε σήμερα τα έχουμε επισημάνει κατ’ επανάληψη στις προηγούμενες ηγεσίες του YEN αλλά φωνή βοώντος…
Συμπερασματικά, κύριε Υπουργέ, το παιχνίδι για τα ελληνόκτητα πλοία των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου έχει χαθεί οριστικά.
Μόνο μια γενναία αναθεώρηση ή καταγγελία της ελληνοτουρκικής συμφωνίας μπορεί να αποκαταστήσει τα πράγματα και ν’ ανακοπεί ο οικονομικός τουρκικός επεκτατισμός, που απειλεί επικίνδυνα τον ζωτικό νησιωτικό μας χώρο.
Σε διαφορετική περίπτωση ο αφελληνισμός των πλοίων του Αιγαίου θα μεταφέρει το πρόβλημα στον Πειραιά με Δούρειο Ίππο “ελληνοτουρκικές κοινοπραξίες”, όπου τον έλεγχο έχουν φυσικά οι Τούρκοι, και τότε η ελληνική μεγάλη ακτοπλοΐα θα δοκιμαστεί σκληρά.
Εμείς απορρίψαμε ασυζητητί την πρόταση της ανταγωνιστικής ναυτιλιακής εταιρείας Yesil Marmaris για κοινοπραξία, διακρίνοντας εξ αρχής την πρόθεση να κατακτήσουν πρώτα τον εθνικά ευαίσθητο χώρο της Δωδεκανήσου, με επόμενο βήμα τον Περαιά, στο πλαίσιο της στρατηγικής της τουρκικής κυβέρνησης.
Εμείς πράξαμε το πατριωτικό χρέος μας, αλλά είμαστε μικροί για να έχουμε τη δυνατότητα “επιδότησης” της γραμμής Ρόδος – Μαρμαρίδα.
Τον λόγο έχει πλέον η κυβέρνησή σας.
Μετά τιμής
Γεώργιος Σπανός
Πρόεδρος
“Dodekanisos Seaways”».

Πηγη: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τα δρομολόγια των ταχύπλοων καταμαράν ''Dodekanisos Express'' και ''Dodekanisos Pride''  είναι διαθέσιμα για εκδόσεις εισιτηρίων έως τις 31/03/2016Για την περίοδο αυτή και στο σύνολο των δρομολογίων ισχύει 30% έκπτωση στο εισιτήριο επιστροφής. Η προσφορά ισχύει για εκδόσεις εισιτηρίων τουλάχιστον 1 ημέρα πριν και για περιορισμένο αριθμό θέσεων.


Τέλος, εν όψει της εορτής της Ιεράς Μονής Πανορμίτη Σύμης, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι τα δρομολόγια είναι διαθέσιμα και ισχύει έκπτωση 50% στο εισιτήριο επιστροφής για περιορισμένο αριθμό θέσεων.


Link to comment
Share on other sites

Λιμάνι προσέγγισης των “Dodekanisos Express” και “Dodekanisos Pride” στη Λέρο

Από την Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015 τα ταχύπλοα καταμαράν "Dodekanisos Express" και "Dodekanisos Pride" θα προσεγγίζουν κατά την άνοδό τους στο λιμάνι «Αγία Μαρίνα» και κατά την κάθοδό τους στο λιμάνι «Λακκί».

Σε ειδικές περιπτώσεις λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, θα υπάρχει ενημέρωση από την εταιρεία για το λιμάνι προσέγγισης.

Σε κάθε περίπτωση για περισσότερες πληροφορίες οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν με τις Λιμενικές Αρχές (τηλ.: 22470 22224) ή με το κεντρικό πρακτορείο της "Dodekanisos Seaways" στη Λέρο "Aegean Travel" (τηλ.: 22470 26000).

 

Πηγη: Dodekanisos Seaways

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επίτιμος δημότης Λειψών ο Γεώργιος Σπανός

Σε ειδική εκδήλωση ο δήμαρχος του νησιού κ. Φώτης Μάγγος παρουσία των δημοτικών συμβούλων και πλήθους κόσμου απένειμε στον κ. Γ Σπανό τιμητική πλακέτα ανακηρύσσοντάς τον επίτιμο δημότη των Λειψών, σε ένδειξη τιμής και αναγνώρισης της συμβολής της Dodekanisos Seaways στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξή των Λειψών και απηύθυνε τον παρακάτω λόγο.

Πηγη: Dodekanisos Seaways

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Η εταιρεία «Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή» του κ. Γιώργου Σπανού βρίσκεται σήμερα στη φάση των διαπραγματεύσεων για το χτίσιμο ενός νέου καταμαράν. Οι διαπραγματεύσεις γίνονται με νορβηγική ναυπηγική εταιρεία που ειδικεύεται σε τέτοιου είδους σκάφη. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στην παρούσα φάση η διαπραγμάτευση επικεντρώνεται στο οικονομικό σκέλος. Αυτό είναι το πιο σημαντικό, μιας και οι γενικότερες οικονομικές συνθήκες της χώρας δεν  αφήνουν περιθώρια για επενδύσεις υψηλού κόστους. Πάρα ταύτα, η Δωδεκανησιακή εταιρεία προτίθεται να αναλάβει όλο το ρίσκο, αρκεί να μπορέσει να επιτύχει μια ικανοποιητική συμφωνία. Μόλις ολοκληρωθεί το σκέλος της οικονομικής διαπραγμάτευσης και επέλθει συμφωνία, αμέσως θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός κατασκευής του νέου καταμαράν, του τρίτου που θα έχει η εταιρεία (μαζί με τα «Δωδεκάνησος Express» και «Δωδεκάνησος Pride»). Το νέο πλοίο θα δρομολογηθεί κι αυτό στην γραμμή της Δωδεκανήσου, με στόχο ν’ αυξηθεί ο αριθμός των ημερήσιων συνδέσεων μεταξύ των λιμένων και πιθανώς να μπουν στο «τραπέζι» και νέα λιμάνια.

 

Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η DODEKANISOS SEAWAYS στην προσπάθεια της να αναδείξει τον πλούτο των νησιών του Αιγαίου, αλλά και να ενθαρρύνει τους ερασιτέχνες φωτογράφους προκηρύσσει για έκτη συνεχή χρονιά το διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα "Άνθρωπος, Φύση, Πολιτισμός". Τα νησιά μας έχουν φανταστικές ομορφιές. Πολλές από αυτές είναι γνωστές και άλλες κρυμμένες σαν πολύτιμα μαργαριτάρια. Περιμένουμε να βάλετε την φαντασία σας να τις ανακαλύψει, αλλά και να τις αποτυπώσει στο φωτογραφικό φακό. Γιατί τα νησιά μας αξίζουν την βοήθεια μας στο να ταξιδέψουμε τις ομορφιές τους στα πέρατα της οικουμένης. Σας προσκαλούμε λοιπόν να λάβετε μέρος στο 6o διαγωνισμό Φωτογραφίας της Dodekanisos Seaways και κερδίστε μοναδικά δώρα, να αποτυπώσετε τις ομορφιές των νησιών μας, και εμείς μέσα από την ιστοσελίδα μας θα τις ταξιδέψουμε μακριά...

 

Προθεσμία δήλωσης συμμετοχών έως και 15 Φεβρουαρίου 2016.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...