Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επεσε το ματι μου σε αυτο το μοντελακι κ ακολουθως σε αυτη την φωτο

Bergensfjord.jpg

Αν τα καινουργια ελληνικα αμφιπλωρα κ παντοφλες ειναι γουστοζικα,αυτο εδω ειναι η ποιηση και τεχνη ;) Βραβειο στον ναυπηγο και τον σχεδιαστη!

Μιας και εγινε topic,ας ενημερωθει το κοινο με καποια πραγματακια παραπανω.

Πεντε αδελφα ειναι το συγκεκριμενο σκαρι: STAVANGERFJORD,RAUNEFJORD,MASTRAFJORD,BERGENSFJORD,FANAFJORD ναυπηγημενα ολα στα AKER YARDS μεταξυ 2006 και 2007. Μηκος 129,8 - Πλατος 19.1 - Βυθισμα 4.6 max speed 21 Knots.

Εκτος απο την σχεδιαστικη καινοτομια εχουν ενδιαφερον,η χρησιμοποιηση LNG ως καυσιμο και τα ελικοπηδαλια τους που ειναι 4 SCHOTTEL(ελπιζω να το λεω σωστα).Περισσοτερα εδω μαζι με το GA plan.

Ανηκουν στην Fjord1 και κανουν δρομολογια στην δυτικη Νορβηγια.

Και το απαραιτητο βιντεακι για να χορταινει το ματι(κλειστε την μουσικη :lol: )

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Η μόνη παραφωνία στην εν λόγω "ποίηση και τέχνη" είναι τά φουγάρα,που βρίσκονται μόνο στην μιά πλευρά τού πλοίου.Σ'ένα σχέδιο τόσο συμμετρικό-όπως γενικά είναι όλα τά αμφίδρομα-αυτή η ασυμμετρία φαίνεται εντονώτερη.

Εκτός από το ίδιο το σκαρί,πάντως,"ποίηση" είναι και το να βλέπης να φορτοεκφορτώνωνται ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα από τον ίδιο καταπέλτη.Βέβαια αυτό γίνεται αφού αδειάσουν οι δύο πρώτες λωρίδες (lanes),αλλά πάντως γίνεται-και έτσι μειώνεται ο χρόνος παραμονής τού πλοίου στο λιμάνι και αυξάνεται η παραγωγικότητά του.Οχι σάν κάτι άλλες χώρες που πρέπει να βγή και το τελευταίο όχημα γιά να αρχίσουν να εισέρχωνται τά αναχωρούντα..

Επίσης προσέξτε τίς δύο λεπτομέρειες με τά πούλμαν που ενώ ο καταπέλτης είναι ανηφορικός,περνάνε "στό χιλιοστό" οι προφυλακτήρες τους χωρίς να γίνη ζημιά στο κάτω μέρος τού οχήματος.

Δέν θα μπορούσαν άραγε και οι δικοί μας ναυπηγοί να φτιάξουν τέτοια σχέδια;

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι η φορτοεκφορτωση γινεται σε χρονο dt αλλα ισως οφειλεται στην περισσοτερη οργανωση που υπαρχει(οχι σαν κατι αλλες χωρες που λες :lol: )

Για τα φουγαρα συμφωνω,φαινεται 'καπως' που εχει μονο απο την μια πλευρα,ισως αν τα εβαζαν διαγωνια να εκανε πιο ωραιο εφε στο ματι :)

Το παραπανω GA plan που εχω βαλει,ειναι για καποιο παραπλησιο ferry.Το πραγματικο,για τα αμφιπλωρα αυτης της σειρας ειναι εδω,με τα ακριβη σχεδια των πλοιων αλλα και πως εχουν εξοπλισει καποια λιμανια με δεξαμενες LNG ωστε γινεται αμεσος ανεφοδιασμος. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 10 months later...
  • 4 years later...

Η Fjord1 AS έδωσε παραγγελία για τη κατασκευή τριών πλοίων με ηλεκτροπροωση στο Havyard Ship Technology Τα δυο πλοία θα δουλέψουν στη γραμμή Brekstad-Valset το 2019 και το τρίτο πλοίο θα δουλέψει στη γραμμή Husavik-Sandvikvåg. Το πρώτο πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το Μάιο του 2018 και τα αλλά δυο στα τέλη του 2018. Οι διαστάσεις των πλοίων θα είναι μήκος 66,40 μέτρα, πλάτος 14,20 μέτρα, με χωρητικότητα 195 επιβατών και στο γκαράζ χωρητικότητα θα έχει για 50 ΙΧ και 6 ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Fjord1 AS ξεκίνησε τη κατασκευή δυο πλοίων στη Τουρκία στο ναυπηγείο Tersan, το NB1073 και NB1074, όπου αναμένεται να παραδοθούν στα τέλη του 2017 . Οι διαστάσεις των πλοίων θα είναι μήκους 106,20 μέτρα και πλάτος 16,80 μέτρα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • polmyt changed the title to Τα αμφίδρομα της Fjord1
  • polmyt changed the title to Fjord1

Η Fjord1 παράγγειλε δύο νέα αμφίπλωρα σε σχεδιασμό της Μulti-maritime. Τα δύο αμφίπλωρα θα δουλέψουν στη διαδρομή Krokeide-Hufthamar που εξυπηρετεί την νησιωτική κοινότητα Austevoll νότια του Μπέργκεν. Η κατασκευή του πρώτου αμφιπλωρου, που ονομάζεται Møkstrafjord, είναι ήδη σε εξέλιξη στο Tersan Shipyard νότια της Κωνσταντινούπολης. Το δεύτερο πλοίο θα πάρει το όνομα Horgefjord, θα κατασκευαστεί επίσης από την Tersan Shipyard. Το πρώτο πλοίο θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει από την 1η Ιανουαρίου 2018, με το δεύτερο πλοίο μετά από μερικούς μήνες αργότερα. Και τα δύο πλοία θα εφοδιαστούν με υβριδικό σύστημα πρόωσης μπαταρίας. Τα πλοία θα λειτουργούν κανονικά όλα τα ηλεκτρικά, με μεγάλη φόρτιση σε κάθε τερματικό σταθμό. Η διαδρομη Krokeide-Hufthamar είναι περίπου. 7 ναυτικά μίλια και η υπηρεσιακή ταχύτητα είναι περίπου 14 κόμβους. Επιτρέπονται 10 λεπτά για τη φόρτιση των μπαταριών. Τα σκάφη είναι επίσης εξοπλισμένα με γεννήτριες ντίζελ με επαρκή χωρητικότητα για να λειτουργούν κανονικά σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας της ισχύος της ακτής.

041.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η Fjord1 AS υπέγραψε συμβόλαιο με τη Havyard Group για τη σχεδίαση και τη κατασκευή των πέντε αμφίπλωρων, όπου τα τρία πλοία θα δρομολογηθούν στη γραμμή Hareid-Sulesund και δυο πλοία θα δρομολογηθούν Sykkylven-Magerholm. Όλα τα πλοία θα έχουν μήκος 111 μέτρα και χωρητικότητα 120 ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Η Fjord1 AS παρήγγειλε πέντε batteries πορθμεία με σχεδιασμό από την Havyard Design & Solutions, για κατασκευή στο ναυπηγείο Havyard Ship Technology στο Leirvik i Sogn. Τα πορθμεία θα παραδοθούν το φθινόπωρο του 2019 και η συνολική αξία της σύμβασης θα είναι περίπου 800 εκατομμύρια ΝΟΚ. 

Η Havyard Group θα παραδώσει το σχέδιο για επτά πορθμεία με μπαταρίες στη Fjord1 πέντε από τα οποία θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο της εταιρείας. Havyard και Fjord1 θα συνεχίσουν έτσι τη συνεργασία τους για να επιτύχουν μια πράσινη επανάσταση στα νορβηγικά φιόρδ.Τα πορθμεία θα χρησιμοποιηθούν από το Fjord1 για την εκμετάλλευση των δρομολογίων πορθμείων σε Hordaland και Møre og Romsdal, αρχής γενομένης από την 1η Ιανουαρίου 2020. Ο εκσυγχρονισμός του στόλου Fjord1 είναι μοναδικός σε παγκόσμιο επίπεδο και είναι αποτέλεσμα της επιτυχίας μιας σειράς διαγωνισμών όπου ελάχιστες πρέπει να πληρούνται οι απαιτήσεις εκπομπών. Οι νορβηγικές αρχές ζήτησαν τεχνολογικές λύσεις με μηδενικές εκπομπές ως μέρος της προσπάθειας μείωσης των εκπομπών από τον στόλο των πορθμείων, ο οποίος ανέλαβε τη Νορβηγία στο προσκήνιο των εξελίξεων στον τομέα αυτό. Το συμβόλαιο κατασκευής ισχύει για πέντε οχηματαγωγά 50 οχημάτων που θα λειτουργούν στη γραμμή Langevåg-Buavåg και στη γραμμή Fedje-Sævrøy στο Hordaland, και ένα στη γραμμή Kvanne-Rykkjem και δύο στη γραμμή Edøya-Sandvika στο Nordmøre. Η σύμβαση σχεδιασμού των δύο οχηματαγωγών 80 αυτοκινήτων θα λειτουργήσει στο Seivika-Tømmervåg στο Nordmøre.

Link to comment
Share on other sites

Αλλά δεν έμεινε στη παραγγελία μόνο των επτά πλοίων!! Γιατί την επομένη ημέρα ανακοινώθηκε από τη Multi Marine η παραγγελία τεσσάρων πλοίων από τη Fjord1!! Τα τέσσερα πλοία που έχουν παραγγελθεί από τη Fjord1, εκ των οποίων τρία από τα πλοία θα είναι του νέου σχεδιασμού "MM82FE EL", το οποίο είναι περίπου. Μήκους 85 μ. Η χωρητικότητα θα είναι 83 αυτοκίνητα και 299 επιβάτες (συμπεριλαμβανομένου του πληρώματος). Δύο εκ των ως άνω πλοίων θα δουλέψει στη γραμμή Ranavik-Skjersholmane και το τρίτο πλοίο θα δουλέψει στη γραμμή Gjermundshamn-Årsnes. Τα τρία πλοία θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Sefine στην Τουρκία (NB 33, 34 & 35) και θα παραδοθούν το 3ο και 4ο τρίμηνο του 2019.

Το τέταρτο πλοιο για τη Fjord1 θα έχει μήκος 116 m και σχεδιασμό "MM111FE EL" και θα δουλέψει στη γραμμή Jondal-Tørvikbygd από 01.01.2020. Η χωρητικότητα θα είναι 130 αυτοκίνητα και 299 επιβάτες (συμπεριλαμβανομένου του πληρώματος). Το πλοίο θα κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Tersan στην Τουρκία (NB 1079) και αναμένεται να παραδοθεί το 2ο τρίμηνο του 2019.

Όποτε μέσα σε δυο ημέρες παρήγγειλε 11 πλοία και με τις υπόλοιπες παραγγελίες που είναι σε εξέλιξη και έχουν παραδοθεί, φτάνουν τα 22 πλοία μέχρι το τέλος του 2019!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η Fjord1 κέρδισε το διαγωνισμό για τη σύνδεση των γραμμών Sølsnes-Åfarnes, Molde-Sekken, Solholmen-Mordalsvågen και Aukra-Hollingsholm για 10 χρόνια με ηλεκτρικά πλοία με τίμημα 2.260 δισεκατομμύρια NOK. Με έναρξη των δρομολογίων στις γραμμές Molde-Sekken, Solholmen-Mordalsvågen και Aukra-Hollingsholm από την 1 Ιανουαρίου 2020 και για τη γραμμή Sølsnesfarnes από την 1 Ιανουαρίου 2022 με δυο νέα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H Fjord1 προχώρησε στη παραγγελία ενός ακόμα αμφιπλωρου (NB 1092) από το ναυπηγείο Tersan στη Τουρκία σε σχεδιασμό της Multi Maritime (MM104FE EL) με μήκος 107,50 μέτρα, πλάτος 17,70 μέτρα, χωρητικότητα 349 επιβάτες και 120 ΙΧ με παράδοση στο τέλος του 2019.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το Fanafjord φαίνεται ότι πουλήθηκε από τη Fjord1 στη Γερμανία και θα μετονομαστεί σε Elbe Express για να δουλέψει στη γραμμή Brunsbuttel-Cuxhaven από τις 19 Απριλίου 2019. Το Fanafjord θα σταματήσει τα δρομολόγια του στη γραμμή Halhjem-Sandvikvåg μόλις παραδοθεί κάποιο από τα νέα πλοία της Fjord1.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...