Jump to content
Shipfriends

Hellenic Seaways Viana do Castelo Orders


Recommended Posts

Δε χρειάζεσαι κάποιο σχέδιο, για να δεις και να καταλάβεις το διαφορετικό σύστημα προώσεως, που θα έβαζαν στα πλοία εάν κατασκευαζόντουσαν!!

Έτσι πληροφοριακά το διαφορετικό σύστημα πρόωσης είναι αντί ότι για προπέλες και τιμόνια, θα είχε το σύστημα Azipoid, που έχουν αρκετά κρουαζερορόπλοια!!

Κάποιες νούμερα για τα πλοία μας είχε δώσει πέρυσι το Σεπτέμβριο ο George

Μία περίληψη λοιπόν για να θυμηθούμε, σύμφωνα με το Shippax: Τα πλοία θα είναι 139 μ μήκος, 22,3 μ πλάτος και 5,3 μ βύθισμα. Θα φέρουν 2 Wärtsilä 12V46 και 2 2 Wärtsilä 6L46 με ισχύ 32.000 kW και ταχύτητα 25 κόμβων. Τέλος θα έχουν μεταφορική ικανότητα 1700 επιβατών και 449 ΙΧ.
Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεσαι κάποιο σχέδιο, για να δεις και να καταλάβεις το διαφορετικό σύστημα προώσεως, που θα έβαζαν στα πλοία εάν κατασκευαζόντουσαν!!

Έτσι πληροφοριακά το διαφορετικό σύστημα πρόωσης είναι αντί ότι για προπέλες και τιμόνια, θα είχε το σύστημα Azipoid, που έχουν αρκετά κρουαζερορόπλοια!!

Εάν δεν απατώμαι, είναι η πρώτη φορά που μιλάς συγκεκριμένα για azipods. Και όταν μιλάμε για κάτι που είναι δεν συνηθισμένο -γενικώς και αορίστως- θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι πρόκειται για πρόωση με πανάκι όπως το Beluga SkySails ακόμα και για τροχήλατο και γιατί όχι και για κωπήλατο.

Edited by proud_ionian
quote/move
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Να αναφέρουμε ότι για το συγκεκριμένο project είχαν αγοραστεί από τη HSW ήδη δυο μηχανές Wärtsilä 12V46. Μετά την ακύρωση του project η μια μηχανή πουλήθηκε πίσω στη Wärtsilä και η δεύτερη στην ANEK (που ταιριάζουν με τις μηχανές του Hellenic Spirit/Olympic Champion)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...