Jump to content
Shipfriends

Hellenic Seaways Viana do Castelo Orders


Recommended Posts

Για να δούμε τώρα και μια είδηση πρώτου μεγέθους που μας έρχεται από Πορτογαλία μεριά.

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα .. τα ναυπηγεία Viana do Castelo που έφτιαξαν το ATLANTIS για λογαριασμό της Atlanticoline και αυτή δεν το παρέλαβε τελικά...βρίσκονται σε τελικές συζητήσεις για την πώληση του πλοίου στην Swan Hellenic Cruises. Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι λένε πως μέχρι τέλους του μηνός θα κλείσουν με την ίδια εταιρεία συμβόλαιο για ναυπήγηση 2 ferries για τα ελληνικά νησιά...ύψους 100 εκ ευρώ. Το περίεργο είναι ότι αναφέρουν πως η Swan Hellenic Cruises έχει 34 πλοία.

Και εδώ αρχίζουν τα περίεργα, καθώς η Swan Hellenic έχει μόνο 1 πλοίο (το Μινέρβα) και δεν ασχολείται με ακτοπλοϊα.

Κια ελληνική εταιρεία που ασχολείται με ακτοπλοϊα και έχει 34 πλοία...ξέρω μόνο μία...που είναι και Hellenic και έχει και κλάδο Cruise...

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Άντε καλορίζικα να είναι τα 2 ferries αξίας 120 εκ ευρώ (και με option και για άλλο ένα)...που παραγγέλθηκαν τελικά στα γνωστά μας Estaleiros Navais de Viana do Castelo ... όπως εξάλλου το είχαμε προαναγγείλει προ καιρού. Μάλλον σήμερα πέφτουν οι υπογραφές...εάν δεν έπεσαν ήδη.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
links
Link to comment
Share on other sites

Το θυμομουν που το ειχες γραψει ΝΗΡΕΑ και ελεγα τοτε 'λες'..?Παντως τα συγκεκριμενα ναυπηγεια εχουν φτιαξει ομορφα αλλα μικρα πλοια,φανταζομαι αυτα τα 2 να ειναι μεγαλυτερα σε μεγεθος.Σου αναθετουμε και επισημα να μας βρεις περισσοτερα στοιχεια για τα νεα σκαρια αφου κατεχεις απτεστα την Πορτογαλικην:P

ΥΓ.Καλοριζικα να ειναι,ευτυχως η HSW δεν διαβαζει το,παγκοσμιας επιτυχιας,θεμα ''Δανεια του Νοτου'':D:D

Link to comment
Share on other sites

Γιατί εμένα προχθές μου έλεγαν ότι χάλασε η δουλειά (άνθρωποι εκτός εταιρείας) για τη ναυπήγηση αυτών των δυο πλοίων???

Πάντως εάν προχώρησε η δουλειά θα μιλάμε για δυο πλοία περίπου σε μέγεθος του Νήσος Χίος/Μύκονος, που όμως θα έχουν διαφορετικό σύστημα πρόωσης από τα συνηθισμένα ακτοπλοϊκά πλοίαB)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, σήμερα ο Πορτογαλικός τύπος γράφει ότι έκλεισε η δουλειά και ότι έχει έρθει αντιπροσωπεία των ναυπηγείων εδώ και 3 βδομάδες για συζητήσεις και κυρίως για το θέμα της χρηματοδότησης από Πορτογαλικές τράπεζες. Τώρα εάν μας δουλεύουν οι Πορτογάλοι...ή παίζεται κανένα άλλο παιχνίδι στην Πορτογαλία δεν μπορώ να το γνωρίζω.

http://diariodigital.sapo.pt/dinheiro_digital/news.asp?section_id=30&id_news=136062

http://economia.publico.pt/Noticia/estaleiros-de-viana-reforcam-carteira-com-encomenda-grega-de-120-milhoes-de-euros_1434557

Link to comment
Share on other sites

Και γω απ οσο γνωριζω εχει κλεισει η δουλεια. Μαλιστα οσοι διαβαζουν προσεκτικα και μετα σκεπτονται ορθα μπορουν να καταλαβουν ;) Απο 13 Φεβρουαριου ενα πουλακι φωναζε αλλα φωναζε πολυ σιγα ;)

Νηρεα πως και η παρουσιαση. Ακουσες και συ οτι ελληνικη εταιρια συζηταει μαζι τους για 2 πλοια? :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως τα λέει το άρθρο, πάνω κάτω μου τα έχουν πει και εμένα. Αλλά το θέμα της χρηματοδότησης όλου του εγχειρήματος, μου ανέφεραν ότι ήταν η αίτια για να χαλάσει η δουλειά. Ας περιμένουμε λίγες ήμερες εάν τελικά έκλεισε η συμφωνία ή όχι.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ την γνώμη μου για το μείζον ζήτημα:rolleyes: που προέκυψε.

1) Όταν είδα αυτό, είπα ότι απλώς υπάρχει ενδιαφέρον.

2) Όταν είδα και αυτό, θεώρησα ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο.

3) Όταν είδα ότι τα ναυπηγεία πάνε για ιδιωτικοποίηση και με τους εργαζόμενους να αντιδρούν, είπα σιγά μη βάλει κανένας λεφτά και να μη ξέρει πότε και εάν θα τελειώσουν τα πλοία

4) Όταν ξέσπασε η μεγάλη κρίση στην Ελλάδα, είπα σιγά μη βρεθεί ελληνική τράπεζα να χρηματοδοτήσει τέτοια επένδυση.

5) Όταν η κρίση άρχισε να αγγίζει και την Πορτογαλία, είπα χαιρέτα μας τον πλάτανο…και ξέχασα την υπόθεση.

6) Σήμερα όμως που τα Πορτογαλικά δημοσιεύματα ήταν τόσα πολλά, συγκεκριμένα και κατηγορηματικά…δεν είχα λόγο να τα αμφισβητήσω. Ένα μάλιστα αποψινό δημοσίευμα , που επικαλείται πηγές των ναυπηγείων, γράφει ότι η συμφωνία έχει ήδη υπογραφεί από το αφεντικό της HSW.

Εάν όμως αυτή η είδηση δεν επιβεβαιώνεται από ελληνικής πλευράς, ενδεχομένως να παίζεται κάποιο παιχνίδι στην Πορτογαλία, σε σχέση με τα ναυπηγεία, με την ιδιωτικοποίηση τους ή με κάτι άλλο που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εάν όμως αυτή η είδηση δεν επιβεβαιώνεται από ελληνικής πλευράς, ενδεχομένως να παίζεται κάποιο παιχνίδι στην Πορτογαλία, σε σχέση με τα ναυπηγεία, με την ιδιωτικοποίηση τους ή με κάτι άλλο που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε.

Και τα σημερινά πορτογαλικά δημοσιεύματα επιμένουν ότι χθες έκλεισε η δουλειά. Όμως πρόσεξα και μια μικρή λεπτομέρεια: η θητεία της σημερινής διοίκησης των ναυπηγείων λήγει σε μια βδομάδα και στις 7 Μαϊου έχουν ΓΣ για εκλογή νέας διοίκησης. Οπότε, ας περιμένουμε λιγάκι...για το ενδεχόμενο να πρόκειται για κανένα επικοινωνιακό παιχνίδι της απερχόμενης διοίκησης.

Link to comment
Share on other sites

Μα γινεται τα ναυπηγεια να εχουν κυκλοφορησει αυτη την φημη μονο κ μονο επειδη ερχονται εκλογες:confused: Να πω οτι την ειδηση την ειχε γραψει ενα blog,εδω μας παρεθεσες 3 διαφορετικα αρθρα που το τελευταιο μιλαει για συμφωνια με το αφεντικο της HSW.Απ την αλλη οταν καποιος λεει οτι μου παρηγγειλαν 2 πλοια,αν ειναι οντως φουμαρα,δεν θα υπηρχε εστω και μια τυπικη διαψευση απο την εταιρια(εστω κι αν δεν ειναι στο χρηματιστηριο)?

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι έχει καμία υποχρέωση να πει κάτι. Έξαλλου τι σχέση έχει η μαμά εταιρεία με τη κόρη?? Η μαμά εταιρεία μπορεί να βγάλει ανακοινώσεις μόνο για τα του οίκου της.
μιλαμε για μια εισηγμενη στο ΧΑΑ (την ΑΝΕΚ) και μια στο ΧΑΚ (sea star). η θυγατρικη κανει μια επενδυση που μπορει να επιρρεασει την κερδοφορια της και τη δανειακη της εκθεση (αρα και την αξια της επενδυσης των μαμαδων και την κερδοφορια σε επιπεδο ομιλου) και δεν ειναι αυτο στα του οικου τους;:confused::confused:
Link to comment
Share on other sites

Οπότε, ας περιμένουμε λιγάκι...για το ενδεχόμενο να πρόκειται για κανένα επικοινωνιακό παιχνίδι της απερχόμενης διοίκησης.
Να πω οτι την ειδηση την ειχε γραψει ενα blog,εδω μας παρεθεσες 3 διαφορετικα αρθρα που το τελευταιο μιλαει για συμφωνια με το αφεντικο της HSW.
Επειδή όλη αυτή η φάση μου έχει κάνει εντύπωση την παρακολουθώ συνεχώς από χθες. Και αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μάλλον είχα δίκιο στις υποψίες μου.:rolleyes:

Το δημοσίευμα που έλεγε περί υπογραφής δεν ήταν ένα τυχαίο δημοσίευμα, αλλά δηλώσεις πηγών του ναυπηγείου στο Lusa, το Πορτογαλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (το αντίστοιχο του ΑΠΕ). Εγκυρότατη πηγή, λοιπόν, και γι' αυτό η είδηση αναμεταδόθηκε αστραπιαία.

Και γι' αυτό τον λόγο απόψε η διοίκηση των ναυπηγείων έστειλε ανακοίνωση στο Lusa όπου διευκρινίζει ότι επετεύχθη "κατ' αρχήν συμφωνία" με την HSW και οι διαπραγματεύσεις αναμένεται να συνεχισθούν και να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Μαϊου.

Συνεπώς, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας για να ολοκληρωθεί η συμφωνία...εάν βεβαίως βρεθεί χρηματοδότηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το ξένα φόρουμ επαναφέρουν το ζήτημα των δύο νεοναυπηγούμενων της εταιρίας, το οποίο μάλλον κι εμείς οι ίδιοι είχαμε ξεχάσει. Γύρισα λίγα μηνύματα πίσω αλλά δυστυχώς τα Link που είχε παραθέσει ο ΝΗΡΕΑΣ πέσανε θύματα της αναβάθμισης του φόρουμ και δεν λειτουργούν. Μία περίληψη λοιπόν για να θυμηθούμε, σύμφωνα με το Shippax: Τα πλοία θα είναι 139 μ μήκος, 22,3 μ πλάτος και 5,3 μ βύθισμα. Θα φέρουν 2 Wärtsilä 12V46 και 2 2 Wärtsilä 6L46 με ισχύ 32.000 kW και ταχύτητα 25 κόμβων. Τέλος θα έχουν μεταφορική ικανότητα 1700 επιβατών και 449 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης πως τίποτα δεν είναι οριστικό, καθώς εκκρεμεί η χρηματοδότηση του project και πως νεότερα θα υπάρξουν τις επόμενες εβδομάδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καθώς εκκρεμεί η χρηματοδότηση του project και πως νεότερα θα υπάρξουν τις επόμενες εβδομάδες.

αποψε ειχα παει σε ενα ντεφιλε και ηταν και ο φουρας εκει. μου ειπε εμπιστευτικα, οτι ο ρεστης θα επενδυσει στη HSW και το management θα το εχει ο αποστολης (Β)

Φανταζομαι οταν ακουσουμε για νεους(η εστω με μεγαλυτερο ποσοστο)επενδυτες στη Hellenic θα μαθουμε και νεα για τα παπορια.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Kι όμως υπάρχουν άτομα που δουλεύουν στο γραφείο της εταιρείας και ισχυρίζοντε ότι τα πλοία θα ναυπηγηθούν για λογαριασμό της!!!

Τώρα το τί θα γίνει δεν ξέρω :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tα πλοια ειναι πιθανο να χτιστουν. Το θεμα ειναι σημαντικο ομως γιατι την τελικη αποφαση θα πρεπει να την παρει η εταιρεια αφου πρωτα η ιδια ανακαλυψει ή μαλλον καλυτερα οριοθετησει την ταυτοτητα και το profile λειτουργιας της.

Δηλαδη ή διαλεγει να ειναι εταιρεια που το βαρος τα ριχνει στα ταχυπλοα της και διατηρει καποια συμβατικα στο στολο της χωρις ουσιαστικα να ανταγωνιζεται αμεσσα το αντιπαλο δεος (Blue Star) στις Κυκλαδες ή απεμπλεκεται μερικως απο τα ταχυπλοα και ενδυναμωνει το στολο της με συμβατικα (δηλ. τα Πορτογαλικα ξαδερφια των Νησσος)και χτυπαει μεχρι τελικης πτωσης τον αντιπαλο στα ισια. Οπιαδηποτε αλλη αναρχη κινηση με χτισιμο των πορτογαλικων πλοιοων και αγορα νεων ταχυπλοων για αντικατασταση των Highspeed 1,2 & 3 θα ηταν αυτοκαστροφικη, μιας και στο τελος η εταιρεια θα ανταγωνιζεται τα ιδια της τα πλοια περα απο τη Blue Star.

Η παρουσα χρονικη περιοδος ειναι κομβικη για την εταιρεια καθως θα πρεπει να ληφθουν σημαντικες ζωτικης σημασιας αποφασεις που θα καθορισουν τις μελλοντικες επενδυσεις, αλλα και το operation plan. Για αλλη μια φορα προσωπικα τονιζω πως ειναι κατι παραπανω απο κρισιμη η κατασταση και οι υθηνοντες της εταιρειας πρεπει να επιδιξουν επαγγελματισμο, πλανο, συνεση και πανω απο ολα ικανοτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με το Lusa, εξέπνευσε η συμβατική προθεσμία που είχε η HSW για την εξεύρεση χρηματοδότησης και τυχόν νέες συνομιλίες για την ναυπήγηση θα γίνουν σε καινούρια βάση.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Εχει κυκλοφορησει κανα σχεδιακι πως θα ηταν τα 2 νεοτευκτα της HSW αν φτιαχνονταν ποτε? Βεβαια στην ουσια ηταν μονο φημες αφου ποτε δεν ακουσαμε κατι επισημο απο την εταιρια για αυτα τα πλοια.

Τον Απρίλιο του 2010 είχα αναφέρει πως θα είναι περίπου τα πλοία εάν προχωρούσαν τα σχέδια!!

Γιατί εμένα προχθές μου έλεγαν ότι χάλασε η δουλειά (άνθρωποι εκτός εταιρείας) για τη ναυπήγηση αυτών των δυο πλοίων???

Πάντως εάν προχώρησε η δουλειά θα μιλάμε για δυο πλοία περίπου σε μέγεθος του Νήσος Χίος/Μύκονος, που όμως θα έχουν διαφορετικό σύστημα πρόωσης από τα συνηθισμένα ακτοπλοϊκά πλοίαB)

Edited by proud_ionian
quote/move
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...