Jump to content
Shipfriends

Blue Star Patmos (ΙΜΟ 9565041)


Recommended Posts

Λόγω της αυξημένης κίνησης του Πάσχα στην Παροναξία, το πλοίο την Τρίτη του Πάσχα θα περάσει και απο αυτά τα λιμάνια (δηλ. θα υπάρξουν 3 πλοία της Blue Star) και 16 Μαίου έως 25 Μαίου, το πλοίο θα σταματήσει για ένα φρεσκαρισματάκι, με αντικαταστάτη του στην γραμμή το Δήλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

12,5 ώρες έκανε το Πάτμος από Αθήνα για Μυτιλήνη στο χτεσινό δρομολόγιο. Τα παράπονα που ακούστηκαν για τους επιβάτες ήταν μπόλικα, ενώ και ο εκνευρισμός κατά την αποβίβαση κάπως διάχυτος. Το πλήρωμα ευγενικό όπως πάντα, το φαγητό στο self service πολύ καλό όπως πάντα. Τα μπαρ νομίζω ήταν κάπως ακριβά, 2 μπουκαλάκια νερό και 1 φραπέ 4,20, ενω υπήρξαν και παράπονα από επιβάτη ότι οι τιμές στον τιμοκατάλογο δεν ειναι ίδιες μ'αυτες στις τελικές χρεώσεις. Οι τουαλέττες στα αεροπορικά ΑΚ1 είχαν μια άσχημη μυρωδιά, αν και η αλήθεια είναι ότι καθαρίζονταν τακτικά.

 

Το πλοίο ειναι γενικά όπως το ξέρουμε, καθαρό αν και πατημένο από κόσμο, με τον γνωστό όμορφο διάκοσμο και την καλή ποιότητα. Έχω την αίσθηση ότι τα αεροπορικά που είμασταν (ΑΚ1) βρίσκονται μάλλον σε λάθος σημείο καθώς ειναι παράλληλα με το διάδρομο με αποτέλεσμα να περνά κόσμος όλη τη νύχτα, με ότι αυτό σημαινε από πλευράς θορύβου. Άποψή μου είναι ότι στο χώρο θα έπρεπε και να χαμηλώνουν τα φώτα από καποια ώρα και έπειτα. Επίσης παρατηρήθηκε το καλοκαιρινό βιολί με τις συνεχόμενες ανακοινωσεις για επιβάτες που έπρεπε να περάσουν από τη ρεσεψιόν. Γενικά τολμώ να πω ότι το ταξίδι με κούρασε, αν και οπωσδήποτε 12,5 ώρες στην καρέκλα είναι λογαριασμός...

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα και εγώ πρόσφατα (την περασμένη εβδομάδα) με το πλοίο. Εντύπωση μου έκανε ο πολύς κόσμος, και στις δυο κατευθύνσεις, οι soldout καμπίνες και το γεμάτο γκαράζ.

 

Στα αεροπορικά υπήρχαν κενές θέσεις. Για το πλήρωμα, το self service και τη γενικότερη κατάσταση του πλοίου δεν έχω να προσθέσω κάτι, θεωρώ ότι ήταν όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλές οι περιληπτικές για το πλοίο κι έτσι συνεχίζει ακάθεκτα χωρ΄ς να σταματήσει όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί

 

 και 16 Μαίου έως 25 Μαίου, το πλοίο θα σταματήσει για ένα φρεσκαρισματάκι, με αντικαταστάτη του στην γραμμή το Δήλος.

Link to comment
Share on other sites

Βραβευση για το διαμαντι της ATTICA.
 


Σε ειδική τελετή κατά τη διάρκεια του 11ου ετήσιου συνεδρίου για τη ναυτιλία που διοργανώνει κάθε χρόνο το περιοδικό ShipPax, το Blue Star Patmos απέσπασε δύο βραβεία: ένα για τον συνολικό σχεδιασμό του πλοίου από τα στελέχη της Attica Group και ένα για την εξέχουσα αισθητική των εσωτερικών του χώρων, όπως διαμορφώθηκε από την αρχιτεκτονική ομάδα Molindris & Associates.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση για όσους είναι εξοικειωμένοι με το πλοίο:

Επειδή πρόκειται να ταξιδέψουμε πρώτη φορά με το Patmos ημέρες αιχμής (15αύγουστο) Πειραιά-Χίο-Πειραιά και θα έχουμε μαζί τον 2χρονο ταλιμπάν γιο μας, ποιον τομέα καθισμάτων να επιλέξουμε;

Πέρσι ταξιδέψαμε με το Νήσος Χίος που είχε καθίσματα διακεκριμένης θέσης, αλλά το Patmos δεν έχει. Επίσης ταξιδεύουμε και τις δύο φορές ημέρα, συνεπώς η (ακριβότερη) λύση της καμπίνας δεν μου φαίνεται και πολύ λογική.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

Άν θέλεις αριθμημένες κατα τη γνώμη μου καλύτερα να επιλέξεις ανάμεσα στον τύπο ΑΚ2 ή ΑΚ3 που είναι ένα deck πάνω από τη reception αριστερά και δεξιά του πλοίου αντίστοιχα. 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ mytilene, αν και θα ήθελα να μου το εξηγούσες λίγο, μια και εγώ σκεφτόμουν ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή να κλείσω στην AK1 με τη λογική ότι έχει λιγότερο ανέβα-κατέβα (καρότσι κλπ), ότι είναι πιο κοντά σε χρηστικά πράγματα και ότι θα έχει περισσότερη φασαρία ώστε πιθανή γκρίνια ή κλάμα του μωρού να ενοχλούσε λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες το Blue Star Patmos μετά από παρά πολύ καιρό ήταν δεμένο με τη πλώρη προς τη μπούκα, επειδή πρέπει να είχε ανοίξει κάποιο MES. Ο λόγος που αποφεύγει την θέση προς τα έξω είναι ότι μια φορά με την είσοδο ενός ομοσταυλου βαποριού, που είχε μπει με αρκετό δρόμο, είχε σαν αποτέλεσμα το Patmos να ακουμπήσει η πάπια του στο ντοκο

Link to comment
Share on other sites

Δύο έκτακτες προσεγγίσεις στη Μύκονο για τον βάπορα, μία Σάββατο ξημερώματα από Χίο και μία αντίστοιχη απόψε από Πειραιά μεταφέροντας την ομάδα του Κανάρη Χίου και το λαό της για το παιχνίδι ανόδου στην Γ΄ Εθνική με τη Μύκονο..

Link to comment
Share on other sites

Δύο έκτακτες προσεγγίσεις στη Μύκονο για τον βάπορα, μία Σάββατο ξημερώματα από Χίο και μία αντίστοιχη απόψε από Πειραιά μεταφέροντας την ομάδα του Κανάρη Χίου και το λαό της

 

o χιωτικος τυπος μιλα για 227 ατομα. νομιζω €38 ηκαμε το ντεκ. καν'τε τον πολλαπλασιασμο βγαλτε και καμια εκπτωση, πρεπει να βγηκε κανα χαρτζιληκι ανω των 10-12χιλ.

ετσι για να πλερωθουν και τα DSME.

Link to comment
Share on other sites

Τη προηγούνεη εβδομάδα πέρασε από Μύκονο λόγω παιχνιδιού ΜΥΚΟΝΟΣ-ΚΑΝΑΡΗΣ ΧΙΟΥ,χθές που πέρασε από Σύρο ποίος ήταν ο λόγος??Φιλικό προετοιμασίας ΑΟ Σύρου-Κανάρης μήπως :P  :D ??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικά, κάποιοι παίζουν με την ψυχική ισορροπία των Λημνιών...τους έστειλαν για ένα μόνο ταξίδι το Πάτμος που έκανε το δρομολόγιο με "υπερηχητική ταχύτητα" :rolleyes:  για τα δεδομένα της γραμμής...και μετά άντε πάλι Θεόφιλοι, Ταξιάρχες και Ιεράπετρες.

 

ΥΓ Δεν λέω, βάπορες :rolleyes:  όλοι αυτοί...αλλά εγώ προτιμώ το Πάτμος ;)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένας χρόνος συμπληρώθηκε σήμερα από το πρώτο δρομολόγιο του πλοίου στη γραμμή μας.

Εξαιρετικές οι εντυπώσεις μου από το πρώτο του ταξίδι (συνέβαλε και ότι το πλοίο ήταν του κουτιού και με ελάχιστο κόσμο), μετριάστηκαν λίγο στην πορεία από 1-2 ταξίδια που έκανα σε συνθήκες πρωτοκόλλου όπου δεν έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Τα κυριότερο παράπονο που έχω ακούσει για το πλοίο αφορά την έλλειψη χώρου στις καμπίνες.

Φωτογραφικά δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να προσθέσω, ειδικά σε σχέση με το report που είχε κάνει τότε ο gtogias.

Μόνο η είσοδος του πλοίου το ξημέρωμα της 11ης Ιουλίου του 2012, καθώς και η εικόνα του λιμανιού μας από τη βαρδιόλα και την κόντρα γέφυρα.

 

med_gallery_1827_1305_549543.jpg

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

επίσης ακούγεται οτι τα κρεβάτια που διαθέτει είναι λίγα για τη γραμμή σε σχέση με ότι πρόσφεραν οι προκάτοιχοι του, ποιοι να να? ποιοι να ναι? ;) και ήδη παρατηρείται έλειψη κρεβατιών για τη high-season

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι υπάρχει ένα θεματάκι με τα κρεβάτια για τη ψηλή περίοδο αλλά μάλλον φυσιολογικό. Βέβαια μέσω πρακτορείων βρίσκεις ότι θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

 

Το Πάτμος από το πρωί στη ράδα του λιμανιού. 

 

Μικρό παράσημο το γδάρσιμο της μπογιάς στην περιοχή του βολβού.

Πάντως τον τελευταίο καιρό στις μανούβρες το βαπόρι έχει άλλον αέρα.

 

 

σσ. Στο βάθος διακρίνεται το σφραγισμένο από το ΣΔΟΕ ταβερνείο.

post-1827-0-85528100-1376068361_thumb.jp

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Νομίζω οι 9 ώρες ταξίδι (20:00-05:00) που δίνει η bsf στο δρομολόγιο από Πειραιά προς Χίο μετά τις 02/09 παραείναι πολλές για οικονομία καυσίμων. Μέχρι και ο Τεό στα καλά του έκανε 8:45, και το Σαπφώ στα τελευταία του 8:30.

 

Στο σημερινό ταξίδι οι πλεύσιμες ώρες ήταν 8:30. Ενδιαφέρον έχουν και οι ταχύτητες που κατέγραψε ο ρουφ. Από Πειραιά μέχρι Μακρόνησο 21+ μέχρι 22, από εκεί μέχρι Βενέτικο (όσο έπιανε) 17+ και παραπλέοντας τις ανατολικές ακτές της Χίου έως 16,4. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...