Jump to content
Shipfriends

Blue Star Patmos (ΙΜΟ 9565041)


Recommended Posts

......παμε να δουμε

, τα καλοσωρισματα .......

Αυτο το βιντεο φιλε margariti,εκτος απο τα καλοσωρισματα του Ναξος, εχει το δικο σου καλοσωρισμα στο 2:49 και το δικο μου σχολιο στο 2:55......

Edited by Mr_Zoo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με το Blue Star Patmos στο παρθενικό του ταξίδι.

Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012. Το σκεφτόμασταν από τη μέρα που μάθαμε ότι έρχεται το Blue Star Patmos αλλά οι διάφορες υποχρεώσεις δε μας επέτρεπαν να αποφασίσουμε. Την Τρίτη το μεσημέρι πήραμε τη μεγάλη απόφαση και αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε οικογενειακώς με το Blue Star Patmos από τον Πειραιά στη Χίο και μετα στη Μυτιλήνη και επιστροφή στον Πειραιά αμέσως. Πρώτης τάξεως ευκαιρία για γνωριμία με το νέο καράβι της γραμμής του Βορείου Αιγαίου.

Φτάσαμε στον Πειραιά μια ώρα πριν το ταξίδι, βγάλαμε εισιτήρια στο κιόσκι της Blue Star στην Ηετίωνα Ακτή και αρχίσαμε την εξερεύνηση του πλοίου.

Τεράστιο κλιμακοστάσιο που οδηγεί τον επιβάτη στο 6ο κατάστρωμα. Εκεί βρίσκονται η Reception καθώς και οι εσωτερικοί κοινόχρηστοι χώροι που περιλαμβάνουν το Wine Bar & A La Carte Restaurant, το σαλόνι της διακεκριμένης (που καταλαμβάνει όλον τον χώρο της πλώρης), το Self Service Restaurant, μια από τις τρεις αίθουσες αεροπορικών καθισμάτων (ΑΚ1), το κατάστημα του πλοίου καθώς και ένα από τα δύο Flocafe.

Στο 7ο κατάστρωμα βρίσκονται οι καμπίνες του πλοίου καθώς και δύο ακόμη αίθουσες με αεροπορικά καθίσματα (ΑΚ2 & ΑΚ3) καθώς και ένα ακόμη Flocafe.

Στο 8ο κατάστρωμα βρίσκονται μερικές καμπίνες ακόμη και οι χώροι του πληρώματος. Στο εξωτερικό σαλόνι υπάρχει και η πινακίδα του κατασκευαστή.

Εξωτερικά στα καταστρώματα 7 & 8 βρίσκονται σαλόνια και χώροι προστατευμένοι με ανεμοθώρακες γεμάτοι καναπέδες, τραπεζάκια καθώς και τηλεοράσεις. Εξαίρεση ο χώρος κάτω από τις βάρκες στο 7ο κατάστρωμα που πρακτικά είναι ο μόνος χώρος για να απολαύσει κανείς τον θαλασσινό αέρα.

Παντού υπάρχουν μεγάλες πινακίδες με αναλυτικά σχεδιαγράμματα της διαρρύθμισης του πλοίου.

Το ταξίδι άρχισε στην ώρα του με περίπου 180 επιβάτες, αρκετά στελέχη της εταιρείας και καλεσμένους, αφού ήταν προγραμματισμένα τα εγκαίνια στη Χίο την επομένη το πρωί και με μπόλικη κίνηση στο γκαράζ που ψιλογέμισε από φορτηγά και τα οχήματα που κουβαλούσαν τον εξοπλισμό ενός λούνα-παρκ με προορισμό την Χίο.

Άφιξη στη Χίο νωρίς το πρωί με κάποιους καραβολάτρες να καταγράφουν την άφιξη από τον κόκκινο φάρο του λιμανιού.

Με προγραμματισμένα τα εγκαίνια για τις 10.00 ευκαιρία για φωτογράφιση του πλοίου από διάφορα σημεία του λιμανιού, βόλτα στα μαγαζιά καθώς και επίσκεψη σε φίλους.

Την ημέρα αυτή είχε και μπόλικη κίνηση το λιμάνι, με αφίξεις των Le Levant, Ψαρά Γκλόρυ καθώς και των Μυτιλήνη και Θεόφιλος της ΝΕΛ. Αρκετά παραπάνω κίνηση από άλλες εποχές.

Τα εγκαίνια στην ώρα τους (σχετικά) με τους επισήμους να μαζεύονται στο σαλόνι της διακεκριμένης και αρκετό κόσμο να επισκέπτεται όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου.

Στις 12.30 όλα είχαν τελειώσει και το πλοίο άρχισε να ετοιμάζεται για το σύντομο ταξίδι προς τη Μυτιλήνη. Μπροστά μας έφυγε ο Θεόφιλος και αμέσως μετά το Blue Star Patmos. Αμέσως έξω από το λιμάνι έπεσε και η σχετική προσπέραση αφού ήταν από τα λίγα τμήματα του ταξιδιού που το πλοίο έπιασε τους 26 κόμβους.

Άφιξη στη Μυτιλήνη στις 15.30 με το ρυμουλκό να καταβρέχει το πλοίο και κάποιο ιστιοπλοϊκό να ρίχνει φωτοβολίδες. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του πλοίου υπήρχε η δυνατότητα να το επισκεφτούν όσοι ήθελαν.

Λίγο μετά την άφιξη του Νήσος Μύκονος το πλοίο έφυγε (στις 22.00) για Χίο. Άφιξη στις 12.30, φόρτωση και άμεση αναχώρηση αφού περίμενε έξω από το λιμάνι και το Νήσος Μύκονος.

Το ταξίδι έλαβε τέλος με την άφιξη του πλοίου στον Πειραιά στις 8.00 το πρωί και την πρόσδεση του στην Ακτή Βασιλειάδη, αφού στην Ηετίωνα ήταν το Μυτιλήνη και το Νήσος Μύκονος.

Οι εντυπώσεις πολύ καλές, το ταξίδεμα πολύ άνετο, με ελάχιστο vibration κάποιες στιγμές, το πλήρωμα και η εξυπηρέτηση εξαιρετική και η συνολική εικόνα του πλοίου πολύ καλή. Φάγαμε τρεις φορές στο Self Service και τις τρεις το φαγητό ήταν πολύ καλό. Ίδια εντύπωση και από τις καμπίνες του πλοίου, τετράκλινες, εξωτερικές και εσωτερικές που χρησιμοποιήσαμε καθώς και η λουξ που είδαμε.

Οι μόνες παρατηρήσεις έχουν να κάνουν με τα κάπως στριμωγμένα (σε σχέση με τα Νήσος) αεροπορικά που σε συνθήκες πρωτοκόλλου ίσως να είναι δύσκολα τα πράγματα και η θέση του καταπέλτη επιβατών που είναι «ανάποδη» για το λιμάνι της Χίου.

Εν κατακλείδι, μακάρι να μείνει το πλοίο στη γραμμή και να μακροημερεύσει μαζί με τα υπάρχοντα. Χρειάζονται και καλά πλοία και ανταγωνισμός. Τα χρειαζόμαστε και οι κάτοικοι των νησιών και οι επισκέπτες τους.

Link to comment
Share on other sites

Για οσους θελουν να δουν την σημερινη δεξια μανουβρα σε 1 2 3 4 5 6 7 στιγμιοτυπα.Απολαυση για οσους το παρακολουθουσαν στο λιμανι,αρκετα σβελτη και η ΠΑΤΜΑΡΑ να ξεδιπλωνει το ταλεντο της σαν μαιτζεβελο εργαλειο που ειναι :)

Link to comment
Share on other sites

post-2164-0-71606900-1342479536_thumb.jpας δουμε κ τους < γονεις > του ΠΑΤΜΟΣ οπως κ ολων των SUPERFAST Κωστα Σταμπουλελη ναυπηγο κ τον Αποστολο Μολυνδρη διακοσμητη αρχιτεκτονα του πλοιου που ετρεξαν πιο πολυ απο ολους για να εχουμε στα νερα μας αυτα τα 2 ομορφα πλοια Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Μιας που το ανέφερε ο μαργαρίτης υπάρχει και ένα βίντεο με μια σύντομη ξεναγηση στο πλοίο από τον κύριο Μολυνδρή και τον κύριο Σταμπουλέλη στη Χιο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το πλοιο εχει μια 'παραξενη' συμπεριφορα οταν πλησιαζει τον ντοκο και

.Φυσικα δεν κανει οπως το μοντελο στο βιντεο αλλα μου φαινεται περιεργο καθως τετοιο roll εχω δει μονο στα ταχυπλοα(σε σταση,σε αναποδα,κοντα στον ντοκο)που ειναι πιο ελαφριες κατασκευες.Το εχει παρατηρησει κανεις εστω και στο αδερφο του?
Link to comment
Share on other sites

μηπως "τρωει" τα απονερα του?

δεν εχω δει το πατμος και το δηλος, σε πολλες περιπτωσεις οταν ενα πλοιο τρωει τα απονερα της μανουβρας συμπεριφερεται ετσι.

ειδικα σε λιμανια κλειστα και ρηχα οπως στη χιο, οπου τα απονερα απο τις μανουβρες κανουν αντιμαμαλο στους ντοκους.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανον αυτη ειναι η αιτια που κουνιεται(τα απονερα χτυπανε στους ντοκους και γυριζουν πισω στο πλοιο)αλλα τα ΝΗΣΟΣ πχ δεν παρουσιαζουν την ιδια συμπεριφορα(αντε να εχουν ενα ελαχιστο κουνημα).To ΠΑΤΜΟΣ αντιθετα κανει ενα κουνημα 'τραμπαλα' που φαινεται αρκετα απ εξω αλλα και φανταζομαι το νιωθουν και οι επιβατες πανω.Εγω βαζω με το μυαλο μου μηπως ειναι το μεγαλυτερο πλατος που εχει η το διαφορετικο σχημα που μπορει να εχει το hull του.Πιθανον βεβαια να παιζει ρολο και ποσο φορτωμενο ειναι ωστε να 'καθεται' καλυτερα στο νερο.(η αληθεια ειναι οτι τις φορες που το ειδα να το κανει,το γκαραζ του ηταν σχεδον αδειο).

Link to comment
Share on other sites

το σχετικά μέγαλο πλάτος που έχει δικιολογεί πως έχει αρκετά μεγάλο GM (όπως είναι και λογικό λόγω κανονισμών που ικανοποιεί) που σημαίνει μεγάλα περιθωρια ευστάθειας και γρήγορες επαναφορές μετά τις κλίσεις του rolling,επίσης δεν αποκλείεται να υπάρχει κάποιος συντονισμός του hull με τα απόνερα που επιστρέφουν, όχι όμως του τύπου parametric rolling που δείχνει το βίντεο και αυτό συντονισμός είναι αλλά αφορά κυρίως τις γάστρες των conteinerships αλλά και κατ'επέκταση των σύγχρονων ro-pax που τους μοιάζουν σε μεγάλα κύματα ανοιχτής θάλασσας,και νομίζω πως ευτυχώς δεν έχει παρατηρηθεί ακόμα σε ε/γ-ο/γ

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρώτο ταξίδι με το Πάτμος την Κυριακή (λύσσα κακιά να έβρει όσους επιμένουν να το ονομάζουν "νήσος Πάτμος" :lol: ) και εννοείται ότι οι εντυπώσεις είναι θετικότατες. Στα της αναλυτικής διαρρύθμισης νομίζω έχουμε όλοι μια ιδέα οπότε δεν θα αναφερθώ. Αυτό που πραγματικά προκαλεί εντύπωση είναι η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί τα οποία σε αφήνουν άφωνο. Δεν ξέρω αν θα αντέξουν στο χρόνο (ειδικά με το πέρασμα των οπωσδήποτε βάνδαλων ελλήνων επιβατων οι οποίοι θεωρούν ότι αφου ΠΛΕΡΩΝΟΥΝ έχουν δικαίωμα να κάνουν το οτιδήποτε) πάντως σαφέστατα κερδίζουν τις εντυπώσεις. Ανοιχτά, φωτεινά χρώματα, "πυκνή" αλλά όχι αντιεργονομική διαρρύθμιση, και μια γενικότερη αίσθηση ποιότητας παντού η οποία οπωσδήποτε φέρνει νέα δεδομένα στην γραμμή. Προσωπική μου άποψη, και όσον αφορά στο εσωτερικό του, είναι έτη φωτός μακριά από το "Χίος". Κατά κάποιο τρόπο, μέσα είναι σχεδιασμένο για τον απόλυτο νεοέλληνα (προ κρίσης) ευτυχώς χωρίς όμως υπερβολές και κιτς διαθέσεις.

Στα αρνητικά, σημείωσα δυο πράγματα. Καταρχάς υπάρχει ένα ενοχλητικό ζήτημα στο κατάστρωμα 8 το οποίο αν και open space είναι -στο μεγαλύτερο μέρος του- ουσιαστικά ένας κλειστός χώρος (με μια κατασκευη σαν ανεμοθώρακες, επίσης φροντισμένη ως την τελευταία λεπτομέρεια) με τηλεοράσεις, τραπεζάκια, καρέκλες κλπ, καθώς όταν έχεις τον ήλιο στο πλάι (όπως εμείς όταν ξεκινήσαμε από Λέσβο) ουσιαστικά είναι λες και βρίσκεσαι μέσα σε τυριέρα. Κλιματισμός δεν υπάρχει σ'αυτό το σημείο, παρά μόνο φυσικός εξαερισμός από ανοίγματα στο πλάι και στην οροφη, τα οποία όμως όσο προχωρείς προς πλώρα μειώνονται και τα οποία εν πάσει περιπτώσει δεν επαρκούν. Έλεγα ότι θα βελτιωθεί η κατάσταση όταν το βαπόρι βγει στο πέλαγος, αλλά αυτό δεν έγινε, ίσα ίσα φτάνοντας στον Πειραιά χειροτέρεψε αισθητότατα με αποτέλεσμα όλοι οι επιβάτες να απομακρυνθούμε από εκείνη την πλευρά. Απάλευτο στην κυριολεξία. Οπωσδήποτε πρέπει να το ξαναδούν από την εταιρεία.

Κατά δεύτερον, η πυκνότητα των ανακοινώσεων ειδικά όταν είμασταν σε λιμάνι. Στη Χίο φτάσαμε στην ώρα μας (γυρω στις 11:45) και μέχρι τουλάχιστον τις 13:30 οι ανακοινώσεις επεφταν βροχη. Και όταν λέω βροχή, εννοώ με μεσοδιαστήματα 1 ή το πολύ 2 λεπτών η μια από την άλλη, ή ενίοτε καπάκι η μια μετά την άλλη. Αφορα δε τόσο τις "κυλιόμενες"ανακοινώσεις ( μην τοποθετείτε τα πράγματά σας στους καναπέδες, το κάπνισμα επιτρέπεται μόνο σε καθορισμένους χώρους, αν ειστε ΑΜΕΑ, επιτηρείτε τα πράγματά σας κλπ) όσο και τον κόσμο που κλήθηκε στη ρεσεψιόν (για άγνωστο λόγο γινόταν κάποιος έλεγχος σε λίστες, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να ζητούνται στη ρεσεψιόν σωρηδόν). Πραγματικά απαράδεκτο γιατί χαλάει την πολύ καλή εικόνα, στην κυριολεξία παθαίνει κανείς ημικρανία, δεδομένου ότι σε ανοιχτούς χώρους η μεγαφωνική εγκατάσταση βρίσκεται σε αυξημένη ισχύ. Και να σημειωθεί ότι δεν ήταν μόνο οι επιβάτες οι οποίοι είχαν ενοχληθεί...Οπσωδήποτε πρέπει να εκλείψει στο μέλλον κατά την άποψή μου. Είναι αδιανότητο να ακούς 20-30 φορές μαζεμένο να μην απλώνεις τα πράγματά σου στα καθίσματα.

Το self service προτιμήθηκε από πολύ κόσμο, τα φαγητά έδειχναν νοστιμότατα (ε δεν τα δοκίμασα και όλα για να ξέρω :lol: ), ενώ το γενικότερο κλίμα είναι πάρα πολύ άνετο, καθώς ο χώρος είναι μεγάλος (εδώ φαίνεται ακόμα περισσότερο το πρόβλημα του European Express του οποίου το self service παραείναι μικρό, έστω και για τα μεγέθη του συγκεκριμένου πλοίου) με το μάτι σου να χορταίνει θάλασσα.

Το πλοιο εχει μια 'παραξενη' συμπεριφορα οταν πλησιαζει τον ντοκο και

.Φυσικα δεν κανει οπως το μοντελο στο βιντεο αλλα μου φαινεται περιεργο καθως τετοιο roll εχω δει μονο στα ταχυπλοα(σε σταση,σε αναποδα,κοντα στον ντοκο)που ειναι πιο ελαφριες κατασκευες.Το εχει παρατηρησει κανεις εστω και στο αδερφο του?

Αυτή την παράξενη συμπεριφορά την έχει και εν πλω από μια κατάσταση θάλασσας Χ και πάνω. Στην περίπτωσή μας πάντως η θάλασσα μόλις ξεκίνησε λίγο (και εννοώ λίγο) να φουσκωνει ξεκινησε και αυτό το πέρα δώθε του βαποριού, το οποίο αν περνάει αδιάφορο στην αρχή, ενοχλεί από ένα σημείο και έπειτα καθώς δεν σταματάει καθόλου. Έπρεπε να πέσει παλι η θάλασσα σε σχεδόν απόλυτη κάλμα για να πάψει αυτή η συμπεριφορά. Το αυτί μου έχει πιάσει πάντως ότι το ζήτημα είναι γνωστό στους...αρμόδιους οπότε κρατώ μια στάση αναμονής. Οπωσδήποτε η συμπεριφορά του πλοίου θα αξιολογηθεί καλύτερα το χειμώνα που θα φάει τη θάλασσα με το κουτάλι. Σημειωτέον σε αρκετές περιπτώσεις υπήρχε και ένα ελαφρύ vibration.

Στον Πειραιά μπήκαμε περίπου στις 18:30 όπου δέσαμε σβέλτα. Δε χρειάζεται να πω ότι το πλοίο ήδη από τη Λέσβο ήταν πατημένο από κόσμο, ενώ στη Χίο πλέον είχαμε ευκαιρία οι δυο λαοί (Λέσβιοι και Χιώτες ντε :lol: )να...συσφίξουμε τις σχέσεις μας ακόμα περισσότερο.

Στα συν η εξυπηρετικότητα και η ευγένεια του πληρώματος, πράγμα που κάνει το αντίστοιχο του Μυτιλήνη (τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που το ταξίδεψα, πριν από πολύ καιρό, ειναι η αλήθεια) να δείχνει ότι έχει αποδράσει απευθείας από την εποχή των Κρο Μανιόν. Οι όποιες εξαιρέσεις υπάρχουν απλά γιανα επιβεβαιώνουν τον κανόνα νομίζω. Στα πλην η τρισάθλια συμπεριφορά και αγένεια πολλών επιβατών οι οποίοι προφανώς πήραν τετοια αγωγή από τα σπίτια τους ώστε να βγάζουν τα νεύρα τους και τα κόμπλεξ τους πάνω στο πλήρωμα. <_<

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η απουσία (ουσιαστικά) ανοιχτών χώρων. Εκτός αν δεν υπέπεσε κάτι στην αντίληψη μου, τα μέρη που είναι ανοιχτά είναι ελάχιστα. Και 9:00 ή 9:30 ώρες, ημερήσιο μέσα σε ένα κλουβί δεν είναι ότι καλύτερο θεωρώ. Προσωπικά το ημερήσιο δρομολόγιο δεν νομίζω να τοπροτιμώ, αλλά ένα νυχτερινό γιατί όχι ;

ΥΓ: Εννοείται δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση με το European Express. Ο Ευρωπαίος παραμένει ένα πλοίο που διανύει το 38ο έτος του, απόλυτα αξιόλογο για την κατηγορία του, θαλασσοβάπορο, σβέλτο κλπ, όμως είναι ο παλιος που είναι αλλιώς και το Πάτμος είναι ο νέος που είναι ωραίος. Τόσο απλά. : - )

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Είναι αδιανότητο να ακούς 20-30 φορές μαζεμένο να μην απλώνεις τα πράγματά σου στα καθίσματα.

.

.

.

.

.

Στα πλην η τρισάθλια συμπεριφορά και αγένεια πολλών επιβατών οι οποίοι προφανώς πήραν τετοια αγωγή από τα σπίτια τους ώστε να βγάζουν τα νεύρα τους και τα κόμπλεξ τους πάνω στο πλήρωμα. <_<

Συνδύασε αυτά τα 2 που λες, τότε καταλαβαίνεις γιατί επαναλαμβάνονται. Πάμπολες φορές ο κάθε ένας μας έχει μπεί σε πλοίο-λεωφορείο-τραίνο και ενώ ένας έχει κλείσει μια θέση καταλαμβάνει και άλλες 2-3, αδιαφορώντας αν εσύ δεν έχεις να κάτσεις και σε βλέπει να τυρανιέσσαι. Καλά κάνουν, εφόσον και μιλάς για συνθήκες πρωτοκόλλου.! Μυαλό ο Έλληνας δεν βάζει με 2-3 καλά λογάκια, θέλει να του το επαναλαμβάνεις συνεχώς μήπως και συγκινηθεί/βαρεθεί και εφαρμόσει αυτό που του λες.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς υπάρχει ένα ενοχλητικό ζήτημα στο κατάστρωμα 8 το οποίο αν και open space είναι -στο μεγαλύτερο μέρος του- ουσιαστικά ένας κλειστός χώρος (με μια κατασκευη σαν ανεμοθώρακες, επίσης φροντισμένη ως την τελευταία λεπτομέρεια) με τηλεοράσεις, τραπεζάκια, καρέκλες κλπ, καθώς όταν έχεις τον ήλιο στο πλάι (όπως εμείς όταν ξεκινήσαμε από Λέσβο) ουσιαστικά είναι λες και βρίσκεσαι μέσα σε τυριέρα. Κλιματισμός δεν υπάρχει σ'αυτό το σημείο, παρά μόνο φυσικός εξαερισμός από ανοίγματα στο πλάι και στην οροφη, τα οποία όμως όσο προχωρείς προς πλώρα μειώνονται και τα οποία εν πάσει περιπτώσει δεν επαρκούν. Έλεγα ότι θα βελτιωθεί η κατάσταση όταν το βαπόρι βγει στο πέλαγος, αλλά αυτό δεν έγινε, ίσα ίσα φτάνοντας στον Πειραιά χειροτέρεψε αισθητότατα με αποτέλεσμα όλοι οι επιβάτες να απομακρυνθούμε από εκείνη την πλευρά. Απάλευτο στην κυριολεξία. Οπωσδήποτε πρέπει να το ξαναδούν από την εταιρεία.

Μεγαλο προβλημα αυτο και στα ΝΗΣΟΣ,νομιζα μαλιστα οτι στα ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ ειχε λυθει με τα ανοιγματα που υπηρχαν ψηλα αλλα απ οτι μας ειπες παλι θερμοκηπιο πρεπει να ειναι :ph34r: Εγω νομιζω οτι η λυση ειναι μεγαλοι ανεμιστηρες η εστω αυτοι που πετανε και υγρασια μαζι,διαφορετικα ειναι σαν να εισαι μεσα σε ενα φουρνο και να ψηνεσαι σιγα σιγα.

Αυτή την παράξενη συμπεριφορά την έχει και εν πλω από μια κατάσταση θάλασσας Χ και πάνω. Στην περίπτωσή μας πάντως η θάλασσα μόλις ξεκίνησε λίγο (και εννοώ λίγο) να φουσκωνει ξεκινησε και αυτό το πέρα δώθε του βαποριού, το οποίο αν περνάει αδιάφορο στην αρχή, ενοχλεί από ένα σημείο και έπειτα καθώς δεν σταματάει καθόλου. Έπρεπε να πέσει παλι η θάλασσα σε σχεδόν απόλυτη κάλμα για να πάψει αυτή η συμπεριφορά. Το αυτί μου έχει πιάσει πάντως ότι το ζήτημα είναι γνωστό στους...αρμόδιους οπότε κρατώ μια στάση αναμονής.

Τι εννοεις ακριβως,οτι ξερουν απο την εταιρια οτι εχει καποιο θεμα με το 'κουνημα' και σκοπευουν να το διορθωσουν?

Link to comment
Share on other sites

Το τι σκοπεύουν να κάνουν δεν το γνωρίζω η αλήθεια είναι. ;) Από κει και πέρα, ένα καινούριο βαπόρι θα έχει πιθανότατα κάποιες "παιδικές ασθένειες" είναι κι αυτά μέσα στο πρόγραμμα. ^_^ Ο καιρός θα δείξει, υποθέτω...

Συνδύασε αυτά τα 2 που λες, τότε καταλαβαίνεις γιατί επαναλαμβάνονται. Πάμπολες φορές ο κάθε ένας μας έχει μπεί σε πλοίο-λεωφορείο-τραίνο και ενώ ένας έχει κλείσει μια θέση καταλαμβάνει και άλλες 2-3, αδιαφορώντας αν εσύ δεν έχεις να κάτσεις και σε βλέπει να τυρανιέσσαι. Καλά κάνουν, εφόσον και μιλάς για συνθήκες πρωτοκόλλου.! Μυαλό ο Έλληνας δεν βάζει με 2-3 καλά λογάκια, θέλει να του το επαναλαμβάνεις συνεχώς μήπως και συγκινηθεί/βαρεθεί και εφαρμόσει αυτό που του λες.

Έχεις δίκιο, αλλά δυστυχώς οι ανακοινώσεις μάλλον δεν έφεραν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Τουλάχιστον, αυτό το συμπέρασμα έβγαλα εγώ όταν σε τραπέζι 4 ατόμων βρεθήκαμε σε κάποια στιγμή καθισμένοι εξι, με τις βαλίτσες αναγκαστικά στα πόδια μας, [μιας και επειδή στα λιμάνια το πλοίο πλένεται, υπάρχουν 4 σημεία στα οποία τα νερά στραγγίζουν και δεν χρειάζεται να υποθέσει κανείς ότι ο γράφων ως γνήσιο...στραβόξυλο κάθισε κοντά σε ένα από αυτά τα σημεία :lol: ]. Άρα και δουλειά δεν έγινε, και μας έμεινε η ημικρανία ! Και σε κάθε περίπτωση βέβαια, η γνώμη μου είναι ότι δεν ειναι λύση να πρήζεις τ'αυτιά 2000 επιβατών επειδή 100-200-300 συμπεριφέρονται άξεστα.

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Δεν χαμπαριάζουν μερικοί. Τουλάχιστον στον Ταξιάρχη ερχόταν το πλήρωμα όποτε έπιανε σε λιμάνι και τους ξεβόλεβαν όλους (ειδικά βράδυ) μήπως και χωρέσει κάπου ο κόσμος. Βλέπεις όλες οι "θεούσες" στο δρόμο για το προσκύνημα στη Μυτιλήνη έπρεπε να βασανίζουν και να αγνοούν όσους έψαχναν για μια καρέκλα να καθίσουν μήπως και περάσει η ώρα. Βλέπεις η κάθε μία είχε τις τσαντάρες της με τα τάπερ πάνω στο καναπέ και μια καρέκλα για να απλώνουν τα "πρισμένα" πόδια τους. Θα έπρεπε και στο Πάτμος να υπάρχουν μερικά άτομα για να σκουντάντε μερικούς μήπως και συγκινηθούν.

Link to comment
Share on other sites

Όταν ταξίδεψα εγω με το πλοιο οταν ανέβηκα στην ρεσεψιον ακριβως μπροστα μου ηταν δυο γυναικες σαν αυτες που περιγραφεις παραπανω οι οποιες ρωτησαν τον ανθρωπο του πληρωματος που σε κατηύθυνε στην θέση σου που θα βρουν κανέναν καναπέ να κοιμηθούν αλλά αυτός αμέσως τις αποθάρρυνε λέγοντάς τους πως μόνο μέχρι την Χίο γιατί εκει το πλοίο θα γεμισει και δεν θα εχει ο κοσμος να κατσει.Στην αιθουσα 3 με τα αεροπορικα που καθομουν κανα μισάωρο αφου ξεκινήσαμε απο την Χίο για Πειραιά όπου η αίθουσα ειχε γεμισει οι περισσότεροι ειχαν κλείσει τον διαδρομο με τις βαλιτσες τους και ηρθε ατομο απο το πληρωμα και ειπε ευγενικα οτι οσοι εχουν βαλιτσες στον διάδρομο να τις βάλουνε στις ντουλάπες που υπάρχουν για αυτον τον σκοπο στο πισω μερος της αιθουσας και ενω περιμενε μεχρι να παρουν ολοι τις βαλιτσες τους καποιοι μαλιστα νευριασαν επειδή ντε και καλα τις ηθελαν διπλα τους

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα για μια ακόμη φορά με το Blue Star Patmos χτες από Χϊο για Πειραιά. Αυτή τη φορά η κατάσταση στα "ανοικτά" καταστρώματα ήταν πολύ καλύτερη από αυτή που είναι τα απογεύματα αφού η ύπαρξη των προστατευτικών πλαισίων επέτρεψε σε αρκετό κόσμο να παραμείνει σε αυτά παρά τον αρκετά δυνατό αέρα.

Συνολικά οι εντυπώσεις θετικές και για το πλοίο και για το πλήρωμα. Και η συμπεριφορά στον καιρό καλή.

Όσον αφορά τις ανακοινώσεις να πω ότι στο ταξίδι από Πειραιά προς Χίο οι επιβαίνοντες στις καμπίνες με προορισμό τη Χίο ενημερώθηκαν με τηλέφωνο και με τον καμαρώτο να χτυπα την πόρτα λίγο πριν την άφιξη, στη δε επιστροφή προς Πειραιά με τη μεγαφωνική εγκατάσταση στο εσωτερικό των καμπινών μισή ώρα πριν την άφιξη.

Link to comment
Share on other sites

προς τα νησια τους ενημερωνουν τηλεφωνικα μαλλον για να μη ξυπνησουν αυτους που πηγαινουν μυτιληνη. στον πειραια που ξυπνανε ολοι ετσι κι αλλιως κανουν ανακοινωση

Link to comment
Share on other sites

Θετική εντύπωση επίσης ο τρόπος που έγινε η επιβίβαση στη Χίο. Ενώ στα άλλα πλοία της γραμμής η επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων γίνεται ταυτόχρονα, λόγω της θέσης του καταπέλτη των επιβατών του BS Patmos η επιβίβαση των επιβατών προηγείται των οχημάτων. Τελικά όμως αυτή έγινε χωρίς καθυστερήσεις παρά τον αρκετό κόσμο (και αυτοκίνητα) που ανέβηκαν από Χίο και το πλοίο έφυγε στην ώρα του χωρίς προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Δε μέτρησα τα ΙΧ, το μόνο που είδα ήταν ότι ο χώρος του λιμανιού ήταν γεμάτος και ότι ψιλογέμισε και το κυρίως γκαράζ του πλοίου. Σίγουρα όμως δεν υπήρξε κάποια καθυστέρηση στη φόρτωση, αντίθετα με το Νήσος Χίος, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο ήταν μονίμως ένα θέμα και με κίνηση και χωρίς. Χώρια τα νεύρα του πληρώματος στο Νήσος σε αντίθεση με την υποδειγματική ευγένεια στις οδηγίες που έδινε το πλήρωμα του Πάτμος. Μιλάμε για χαοτική διαφορά στη συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

Οι εντυπωσεις μου για το πλοιο ειναι πανω κατω ιδιες με αυτες που ειχα για το αδερφο του.

Δυο τρεις επιπλεον παρατηρησεις.

1.Το κουνημα που αναφερθηκε παραπανω πραγματι υπαρχει.Εμεις δεν ειχαμε ιδιαιτερη θαλασσα αλλα παρολαυτα ηταν αισθητο,χωρις βεβαια να σε προβληματιζει.

2.Οι εσωτερικες καμπινες ειναι απιστευτα μικρες.Ειλικρινα δεν πρεπει να εχω μπει σε μικροτερη καμπινα.Ειναι χαρακτηριστικο το γεγονος οτι για να χωρεσουμε τις δυο βαλιτσες(οκ η μια ηταν μεγαλη) αναγκαστικαμε να βαλουμε την μια διπλα στα κρεβατια και την αλλη κοντα στην πορτα με αποτελεσμα να μην μπορει η πορτα να ανοιξει τελειως.

3.Μπορει να μην γουσταρω καθολου αυτους τους ημιυπαιθριους χωρους που εχει το πλοιο αλλα οφειλω να παραδεχτω οτι ειναι απιστευτα βολικοι.Αρκετος κοσμος καθεται εκει με αποτελεσμα να βρισκεις σχετικα ευκολα να κατσεις και στα μεσα σαλονια.Για την ζεστη που αναφερθηκε δεν εχω αποψη μιας και το δικο μου ταξιδι ηταν βραδινο

Παραθετω και καποιες φωτο απο το πλοιο δεμενο στην Μυτιληνη

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...