Stratos Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ oi ναυτιλιακές εταιρείες Euronav NV και Ceres Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις Α.Ε., μετά την επιτυχή κατάληξη των εν λόγω διαπραγματεύσεων. Η συναλλαγή θα πραγματοποιηθεί υπό τη μορφή εξαγοράς από την Euronav των στοιχείων του ενεργητικού της Ceres Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις Α.Ε., η αξία των οποίων υπολογίζεται ότι υπερβαίνει το ένα δισ. δολ. ΗΠΑ. Το τίμημα, περιλαμβάνει μετρητά, μετοχές και καταβολές σε ναυπηγεία. Η απόκτηση μετοχών από την Ceres, θα πραγματοποιηθεί με την έκδοση νέων μετοχών, στην τιμή των 26 ευρώ ανά μετοχή. Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η Ceres Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις Α.Ε., θα γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της Euronav, με μερίδιο άνω του 20%, ενώ οι υπάρχοντες βασικοί μέτοχοι, Saverco και Vitric, θα διαθέτουν μερίδιο 33,42% και 12,4%, αντιστοίχως. Η συναλλαγή θα υποβληθεί για έγκριση στο διοικητικό συμβούλιο της Euronav μέχρι τις 16 Μαρτίου και θα προταθεί στους μετόχους της Euronav στη γενική συνέλευση, που θα γίνει στις 24 Απριλίου. Από το διοικητικό συμβούλιο της Ceres Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις ΑΕ, θα ζητηθούν παρόμοιες εγκρίσεις, μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα. H Ceres Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις Α.Ε., έχει σημαντική παρουσία στον τομέα των δεξαμενόπλοιων τύπου Suezmax. Διαθέτει στόλο 14 σύγχρονων δεξαμενόπλοιων διπλού τοιχώματος 5 εκ., τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries της Κορέας, με ημερομηνίες παράδοσης στο 2006 και 2007. Διαθέτει επίσης δύο δεξαμενόπλοια διπλού τοιχώματος, Aframax. O στόλος της Ceres Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις Α.Ε., το οποίον διαχειρίζεται η Ceres Hellenic Shipping Enterprises Ltd., βρίσκεται χρονοναυλωμένος σε σημαντικές αμερικανικές εταιρείες διΰλισης πετρελαίου. Για να διασφαλιστεί η συνέχιση της ποιότητας και ασφάλειας, οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι τα πλοία θα διατηρήσουν την ελληνική σημαία και η σύνθεση των πληρωμάτων, θα παραμείνει αναλλοίωτη. Η Euronav, είναι από τις μεγαλύτερες ανεξάρτητες εταιρείες δεξαμενοπλοίων, που ασχολείται με τη μεταφορά αργού πετρελαίου και παραγώγων πετρελαίου, διεθνώς. Ο σύγχρονος στόλος της εταιρείας, αποτελείται από 28 δεξαμενόπλοια (VLCC) και υπερδεξαμενόπλοια (ULCC), εκ των οποίων τα εννέα είναι ναυλωμένα για λογαριασμό τρίτων, είτε απ'ευθείας είτε μέσω εταίρων. Τα 25 πλοία από τον στόλο των 28, λειτουργούν στο πλαίσιο του poll Tankers Interanational, στον οποίον η Euronav είναι βασικός μέτοχος. Aπό Ναυτεμπορική . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Απ' οσο μπορω να ξερω και να θυμαμαι επι πατερα Λιβανου η εταιρεια του ηταν αυτονομη και ευρρωστη. Απο τη στιγμη που ανελαβε ο Πητερ πουλησε τα δελφινια που ηταν μια κερδοφορος επιχειρηση και μπηκε σε πουλ(ενα με την Coeclericci και αλλο ενα δε θυμαμαι με ποιαν εταιρεια) ενω τωρα βλεπω την συγχωνευση αυτη. Δε λεω, προφανως ο ανθρωπος ξερει καλυτερα απο μενα και για να κανει αυτες τις κινησεις βγαζει λεφτα αλλα δεν ξερω μηπως για μια εταιρεια με τετοιο επιπεδο οπως η Ceres, τετοια ευρρωστια και ανεση στην αντληση κεφαλαιων με τον ενα η τον αλλο τροπο αλλα και τετοια οικογενειακη παραδοση, μηπως θα αρμοζε ενας πιο ανεξαρτητος ρολος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted March 8, 2005 Author Share Posted March 8, 2005 Toυλάχιστον όπως λέει, θα κρατήσει τα πληρώματα και την ελληνική σημαία.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Ενταξει, καλο ειναι αυτο οπωσδηποτε. Δεν ειναι και κανενας χτεσινος να διωξει τον κοσμο ασε που ειμαι σιγουρος οτι ειναι και καποιας αξιας ανθρωποι για να δουλευουν σε αυτην την εταιρεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΗΤΑΣΚΑΣΟΣ Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 RE PEDIA XERIS KANIS GIA TA MISTHOLOGIA TIS CERES STAA AERADIKA?TI GINETE ME TIN IPIRESIA AFU EXI XENI SIMEA?(INE SIMVEVLIMENA ME TO NAT DLD)?KE TI KLIMA EPIKRATI SE GENIKES GRAMMES?? KE KATI AKOMA APO TROFODSIA TI PEZI MESA STA VAPORIA.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Mε μία συμφωνία-μαμούθ στον κλάδο της ναυτιλίας κλείνει το 2017. Μετά τις Ceres, η βελγική ναυτιλιακή εταιρία Euronav NV ανακοίνωσε την εξαγορά της Gener8 Maritime, συμφερόντων του Πήτερ Γεωργιόπουλου. Quote Πρόκειται για μία συμφωνία ύψους 504 εκατ. δολ. που αλλάζει το χάρτη στην αγορά των τάνκερ, καθώς με την ένωση των δύο εταιριών θα δημιουργηθεί ένα κολοσσός με χρηματιστηριακή αξία 1,8 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την τιμή κλεισίματος της Euronav την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου (8,10 δολ.). Η νέα εταιρία θα διαθέτει στόλο 75 δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου, συμπεριλαμβανομένων 44 VLCC και 28 suezmax, με συνολική χωρητικότητα άνω των 18 εκατ. dwt. Τα περιουσιακά της στοιχεία θα έχουν αξία άνω των 4 δισ. δολ. ενώ η ρευστότητα της θα ξεπερνά τα 750 εκατ. δολ. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος Ιουνίου του 2018. Η Euronav θα συνεχίσει να διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και στο Euronext, ενώ οι Carl Steen, Paddy Rodgers και Hugo De Stoop θα παραμείνουν στις θέσεις του Προέδρου του ΔΣ, του CEO και του CFO αντίστοιχα, στο νέο σχήμα. Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, ένα ανεξάρτητο μέλος του ΔΣ της Gener8, ο Steve Smith, θα γίνει μέλος του ΔΣ της Euronav. Η συγχώνευση αναμένει την έγκριση της πλειοψηφίας των μετόχων της Gener8, ενώ ποσοστό περίπου 48% εξ αυτών είναι σύμφωνοι με την πώληση. Το Δ.Σ. της εξαγορασθείσας ναυτιλιακής ανακοίνωσε ότι οι όροι της συμφωνίας είναι προς το συμφέρον των μετόχων της. Σχολιάζοντας τη συγχώνευση, ο Πρόεδρος της Euronav, Carl Steen επισήμανε: «Η Euronav και η Gener8 αναμένεται να φέρουν σημαντικά οφέλη στους μετόχους και των δύο εταιριών. Η οικονομική ευρωστία του νέου σχήματος σε συνδυασμό με την ισχυρή ηγετικής της ομάδα θα την φέρουν στην καλύτερη θέση της αγοράς των δεξαμενόπλοιων. Από την πλευρά του, ο Paddy Rodgers, Διευθύνων Σύμβουλος της Euronav δήλωσε: «Αυτή η συναλλαγή σηματοδοτεί μια συναρπαστική εξέλιξη για τη Euronav. Η συγχώνευση δημιουργεί την κορυφαία εταιρεία δεξαμενόπλοιων, η οποία βρίσκεται σε καλύτερη θέση για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των πελατών της και τυγχάνει της υποστήριξης των συνεργατών μας.» Ο Πέτρος Γεωργιόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Gener8 δήλωσε: «Υπήρξα πάντα υπέρμαχος των συγχωνεύσεων στη ναυτιλιακή βιομηχανία και υποστήριζα πάντα ότι ήμουν ανοιχτός τόσο σε εξαγορές όσο και σε πωλήσεις, ανάλογα με το συμφέρον των μετόχων μας. Αυτή η συναλλαγή δημιουργεί το μεγαλύτερο ανεξάρτητο στόλο VLCC στον κόσμο. Η νέα εταιρία έχει ένα πολύ λαμπρό μέλλον που θα ωφελήσει τόσο τους μετόχους της Gener8 όσο και της Euronav. Η συμφωνία προβλέπει ότι κάθε 0,7272 μετοχές της Euronav θα ανταλλάσονται με μία μετοχή της Gener8. Η Euronav θα κατέχει ποσοστό 72% στη νέα εταιρία ενώ το υπόλοιπο θα ανήκει στη Gener8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now