Jump to content
Shipfriends

Mega Andrea (IMO 8306498)


Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

το ferries of southern europe (mat sudders) αναμεταδιδει γαλλικο site οτι η corsica αγορασε το blue star 1 & το silja festival.

 

το silja εκλεισε και θα μετονομασθει Mega Andrea το bs1 ειναι σε τελικη φαση διαπραγματευσεων και δεν εχουν πεσει υπογραφες

 

 

 

ΥΓ:σιγα μη διαβασατε μονοι το γαλλικο site :P

 

 

με ανακοινωση της tallink επιβεβαιωνεται η πωληση του silja festival.

αγοραστης η medinvest η οποια συμφωνα με τα yahoo groups (ferries of everywhere ;) ) ειναι ιδιοκτητρια και αλλων πλοιων της corsica

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το γεγονός της χρονιάς μέχρι στιγμής στην Τυρρηνική θάλασσα, είναι η δρομολόγηση του Mega Andrea (Παπανδρέου :D ) με τα χρώματα της Corsica Ferries από Livorno για Golfo Arranci(Σαρδηνία) και Bastia(Κορσική), μαζί με το Corsica Marina Seconda το οποίο βέβαια κάνει μόνο Bastia αν δεν κάνω λάθος. Ας το δούμε στην Σαββατιάτικη αναχώρηση του από το Livorno για τη Bastia, ήταν η δεύτερή του για την εταιρεία του από Λιβόρνο. Δεν είναι στην ποιότητα που θα ήθελα αλλά υπήρξε θέμα με τα reflecteurs :P. Εικάζεται πως θα είναι η πρώτη και τελευταία χρονιά που θα το βρεί σε αυτήν τη γραμμή, μια και οι καμπίνες του το κάνουν πιο κατάλληλο για κάποια γραμμή της Κορσικής από τη Γαλλία. Αυτό θα το δούμε όμως μια και στις γραμμές Κορσικής και Σαρδηνίας προβλέπεται να υπάρξουν πολλές αλλαγές μέσα στο χειμώνα, ανάλογα με το πως θα εξελιχθεί η κατάσταση με την SNCM. Το Αιγαίο μπορεί να μην έγινε ποτέ κίτρινο, η Δυτική Μεσόγειος όμως έχει αρκετά έντονη απόχρωση.   

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση από το Λιβόρνο.

Προσωπικά, μου αρέσει πολύ. Έχω ακούσει, πως το πιθανό είναι να το βάλουν μαζί με το αδερφό του (Mega Smeralda) στη γραμμή από Bastia για Toulon και/ή Nizza.

Το Corsica Marina II όντως ταξιδεύει μόνο για Bastia. Αξίζει να ταξιδέψει κανείς μια φορά μαζί του. Αποπνέει από κάθε του γωνία γνήσιο ρετρό άρωμα των 70es :)

Link to comment
Share on other sites

Δε θα ακολουθήσει κανένα δικό μας εκεί όπως είχε γραφτει??

 

υ.γ για το BS1 είχε ακουστεί απο κάποια σελίδα της περιοχής

Link to comment
Share on other sites

Η Corsica Ferries αποτελεί τρανό παράδειγμα σοβαρής, νοικοκυρεμένης εταιρείας. Τις τελευταίες δεκαετίες προχωράει με μικρά, αλλά σταθερά βήματα χωρίς υπερβολές και σφάλματα όπως πολλές άλλες εταιρείες. Ανανεώνει σιγά σιγά το στόλο της, έχει τα καταπληκτικά Mega Express I και ΙΙ και ανοίγει γραμμές μετά από καλή μελέτη της συνολικής κατάστασης. Πιστεύω, έχει πολύ μέλλον ακόμα μπροστά της. Πάντως, ένα ταξίδι μαζί της αξίζει ανά πάσα στιγμή! Ευγενικά πληρώματα, καθαρά πλοία, καλό φαγητό και πολύ προσιτές τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση από το Λιβόρνο.

Το Corsica Marina II όντως ταξιδεύει μόνο για Bastia. Αξίζει να ταξιδέψει κανείς μια φορά μαζί του. Αποπνέει από κάθε του γωνία γνήσιο ρετρό άρωμα των 70es :)

 

Παρακαλώ Ariadne. Το θέλημά σου έχει ήδη γεννηθεί παρεπιπτόντως, μπορείς να πάρεις μια μικρή γεύση από το Corsica Marina Seconda εδώ και είναι ακριβώς όπως τα λές. Ο προγραμματισμός για του χρόνου είναι όντως να διπλώσει το αδελφό του από Toulon. Πλήν όμως, ανάλογα με την εξέλιξη που θα έχει η καυτή πατάτα της SNCM (αν δεν βρεθεί κανένας Paul Chaical να την δροσίσει δηλαδή :D), μπορεί να υπάρξουν πολλές και μεγάλες αλλαγές μέσα στο χειμώνα. Εικάζεται μάλιστα πως η αγορά του Mega Andrea δεν προήλθε τόσο σαν απάντηση στην αύξηση της κίνησης, αλλά μάλλον σαν μια κίνηση που θα δώσει τη δυνατότητα στην Corsica Ferries να είναι έτοιμη και μάλιστα με μονάδες ποιότητας και κατάλληλου configuration(πολλές καμπίνες), ώστε να εκμεταλλευτεί άμεσα την κατάσταση σε περίπτωση που η SNCM αντιμετωπίσει προβλήματα.

 

@ Petros P: Καλή ερώτηση για την οποία δεν υπάρχει πρός το παρόν απάντηση. Δεν προκύπτει από κάπου. Αυτό που είναι αδιαμφισβήτητο είναι πως έχουν επιθεωρηθεί κάμποσα ελληνικά φέρρυ τους τελευταίους μήνες, και προφανώς δε μιλάω για τον Θεόφιλο. Η DFDS ήταν σίγουρα μια από τις εταιρείες αυτές.      

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Νίκο!

 

Οι εξελίξεις στην Τυρρηνική θάλασσα προβλέπονται πολύ ενδιαφέρουσες και αξίζει να τις παρακολουθούμε από κοντά. Εάν δεν απατώμαι, έχουμε τώρα τρία μεγάλα σχήματα να δραστηριοποιούνται:

 

- Corsica Ferries

- Moby Lines + Tirrenia

- GNV + SNAV

 

με ολίγον Grimaldi, που ουσιαστικά όμως δεν έχει δρομολόγια ανταγωνιστικά προς τις άλλες εταιρείες. Και έχουμε επίσης και την κοινοπραξία TTT Line + Charonte.

Στις γραμμές της Σαρδηνίας βεβαίως, η Moby μετά την απόκτηση του ελέγχου της Tirrenia, έχει το πάνω χέρι. Κατά πόσο όμως θα περάσει αυτό από τον έλεγχο ανταγωνιστικότητας (καρτέλ) θα το δούμε.

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Και εκεί επισκευάζει τις ζημιές που προκλήθηκαν από την επαφή του με το Corsica Express Three, παρατηρείστε το cherry picker στην πρύμη. Και εδώ το βλέπουμε από την πλώρη, σε μια από τις φορές που είναι και η πλώρη ανοιχτή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Mega Andrea δεν νομίζω ότι είχε υποστεί κάποια ζημιά από τη κακοκαιρία που είχε χτυπήσει την Ιταλία!! Τέλος να προσθέσω ότι το Mega Andrea έχει επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Toulon-Ajaccio. 

Link to comment
Share on other sites

Μα το Corsica Express Three υπέστη ζημιές στο Vado Ligure στις αρχές Νοεμβρίου με το Sardinia Vera, ενώ το Mega Andrea ταξίδευε εκείνη τη περίοδο στη γραμμή Toulon-Ajaccio. Πως γίνεται να ήρθαν σε επαφή αυτά τα δύο πλοία??? Εγώ βλέπω να κάνουν εργασίες στο καταπελτη του Mega Andrea, που γίνονται σε πολλά πλοία όταν κάνουν τη συντήρηση τους και καμία ζημιά!!! 

Link to comment
Share on other sites

Παναγία μου, δεν έχω κρατήσει αρχείο σχετικά με το ποιά πλοία ενεπλάκησαν τότε, ίσως να έγινε κάτι σε κάποια άλλη στιγμή? Αλλά τέλος πάντων ο καταπέλτης επισκευαζόταν στο ύψος ακριβώς της χτυπημένης πλώρης του ταχύπλοου. Και το ότι ήρθαν σε επαφή προφανώς δεν το είδα στο φλιτζάνι, εκεί εσυζητείτο από τα λοκάλια. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...