Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τώρα που δουλεύουν σαν MSC δεν αποκλείεται, έχει άφιξη στην Τεργέστη κάθε Σάββατο απόγευμα το συγκεκριμένο. Σαν Linea Messina δεν ερχόταν στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κόλπο το έκανε παλαιότερα ο Λουρής(αν θυμάμαι καλά) με το Diva. Πέρναγε από τον Ισθμό και σταματούσε στη ράδα του Πειραιά φούλ επιβατών για πετρέλαια. Και μετά συνέχιζε για Τουρκία.

Link to comment
Share on other sites

Αποχαιρέτα τη, τη Linea Messina που χάνεται. Κι εμείς σήμερα βλέπουμε ένα από τα τελευταίας γενιάς της πλοία, το Jolly Vanadio που στρέφει αργά πρός την ανατολική μπούκα της Γένοβα. Είναι μόλις 3 ετών με ΙΜΟ 9668972, χτισμένο το 2015 στα ναυπηγεία STX Offshore & Shupbuilding του Jinhae της Κορέας με αριθμό γιάρδας 3029. Το πλοίο είναι γομαράκι, ενδεικτικά είναι 240 μέτρα μήκος, 37.5 πλάτος και το βύθισμά του είναι στα 11.5 μέτρα σε ένα dwt 46,705 τόνων. Η δε χωρητικότητα σε TEU φτάνει τα 3,001 ενώ 200 θέσεις εξ' αυτών είναι εξοπλισμένες με υποδοχές για παροχή ρεύματος σε container-ψυγεία. Αν το δούμε σε lane metres μετράμε 6,350 ενώ το πλοίο παρεπιπτόντως είναι και ice class 1B.

 

Πολύ εντυπωσιακή (και)η πλαινή του όψη θα έλεγα, του πάει πολύ και ο χρωματισμός. Μηχανικά έχουμε μία μηχανή σχεδιασμού MAN και κατασκευής του STX που στα 108 rpm έχει παραγωγή 31,121 ίππων για μια υπηρεσική ταχύτητα 20 κόμβων και μέγιστη 21.5. Και bow thruster, και stern thruster στον εξοπλισμό. Θα ήθελα πάρα πολύ να έβλεπα και φόρτωση, αλλά και να ταξίδευα μαζί του.

large.1271584314_JollyVanadio_22-04-18_G

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
On 3/28/2018 at 2:47 PM, Petros P said:

Άρχισε η "MSCοποίηση" του στόλου με τα Jolly Cobalto & Jolly Titanio να γινονται MSC Cobalto & MSC Titanio αντίστοιχα

 

Αλλάζει ο Μανωλιός, το Jolly Titanio επιστρέφει στο δυναμικό της Linea.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ενεκρίθη από την Ιταλική επιτροπή ανταγωνισμού η απορρόφηση(επί της συν-ουσίας:D) της Linea Messina στην MSC. Πάνω στην ώρα γιατί ο Gianluigi ο Aponte στα κεντρικά της MSC στη Γενεύη, είχε κλάσει μαλλί μήπως του έλεγαν όχι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ωραία σκηνή για τη Linea Messina, μετέφερε με το Jolly Paladio όλα τα τροχοφόρα και εξοπλισμό που εμπλέκονται στο ράλι Παρίσι - Ντακάρ. Αγωνιστικά αυτοκίνητα, φορτηγά, κάμπερ, κοντέινερ, μέχρι και 10 ελικόπτερα υποδέχτηκε το πλοίο στα γκαράζ του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 9/24/2019 at 1:33 PM, Nick the Greek said:

Αλλάζει ο Μανωλιός, το Jolly Titanio επιστρέφει στο δυναμικό της Linea.

 

Επέστρεψε μεν, αλλά δεν γράφτηκε και το Linea Messina στα πλάγια του, το βλέπουμε εδώ στο terminal της εταιρείας του στη Γένοβα. Το άσπρο αστέρ της Messina είναι ακόμη εκεί βέβαια. Εδώ και η πλωριά όψη, το πλοίο ανεχώρησε λίγο αργότερα εκείνο το απόγευμα για το επόμενο κυκλικό του ταξίδι, σήμερα βρίσκεται στο γραφικό Djibouti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη, η Linea προσθέτει τη Ravenna στα λιμάνια των προσεγγίσεων της, δυστυχώς δεν αναφέρεται ποιό θα είναι το rotation. Το Jolly Vanadio ήταν το πλοίο που έκοψε την κορδέλλα. Το πιο διδακτικό και ενδιαφέρον κομμάτι του άρθρου βέβαια, είναι το ότι αυτή η κίνηση δεν έγινε επειδή κάποιος στην εταιρεία μια μέρα αποφάσισε πως είναι καλή ιδέα. Πληροφορούμαστε πως η κίνηση έγινε σε συνεννόηση με εισαγωγείς/εξαγωγείς και με έναν μεγάλο freight forwarder. Δεν πήγαν δηλαδή εκεί ρίχοντνας ζαριά και μετά κάνοντας εκκλήσεις να τους στηρίξουν οι τοπικοί φορείς και επιχειρηματίες:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Νέες πληροφορίες από την Tradewinds, αγοραστής τελικά είναι η Maritime Administration των ΗΠΑ, δηλαδή το κομμάτι που ασχολείται με τον βοηθητικό στόλο. Μάλιστα πέρα από το Jolly Cristallo, φέρονται να έχουν αγοράσει και το Jolly Quarzo αλλά και ένα τρίτο πλοίο που δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη, πάντα από την Linea Messina. Η τιμή είναι 88 εκατομμύρια για το κάθε κομμάτι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πουλήθηκαν όπως ήταν, επιπλωμένα. Ο λόγος για τα εναπομείναντα combi ro-ros της Linea Messina σε εταιρεία με έδρα το Dubai. Κρίμα γιατί ήταν πολύ ιδιαίτερα σκαριά και το πολύ ξεχωριστό, κόκκινό τους χρώμα τα έκανε να ξεχωρίζουν. Η εταιρεία από δώ και πέρα στρέφεται στα καθαρά κοντεινεράδικα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...