Jump to content
Shipfriends

Κυλλήνη - Ζάκυνθος


Recommended Posts

Καλημέρα...Νέος χρήστης και είναι το πρώτο μου μήνυμα...Ξέρει κανείς να μας πει τίποτα για την γραμμή Ζακύνθου Κυλλύνης ? Ξέρω οτι την εξυπηρετεί η Ζανε αλλά δεν μπορώ να βρω τίποτα σχτικά με καράβια δρομολόγια κλπ...Ξέρει κανένας ??? :confused:

Καπου ειχα διαβασει οτι μαλλον πανε για φουντο...Μηπως ξερει κανεις κανα site για ωρες δρομολογιων ?? Το openseas δεν εχει τιποτα σχετικα..

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

τι ειδαν τα ματακια μου :rolleyes: , η κοινοπραξια ζακυνθινων πλοιων IONIAN FERRIES επιτελους εχει τα δρομολογια της και στο openseas .

καιρος ηταν!!! μεχρι τωρα εβαζες απο κυλληνη για ζακυνθο και εδειχνε δεν βρεθηκαν στοιχεια ενω στον πορο εδειχνε μονο την strintzis ferries. αντε και με θερμικους εκτυπωτες με το καλο B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

χτες το openseas δεν εχει τα δρομολογια της κοινοπραξιας καθολου. :D

τι εγινε; δεν ειχαμε ουσιαστικο αποτελεσμα και ειπαμε να γλυτωσουμε τουλαχιστον το καπελο;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μονο ionian star και διονυσιος σολωμος κανουν πλεον τα δρομολογια κυληνης ζακυνθου. οπως λεμε και αλλου ο πρωτεας κανει ζακυνθο πορο και το ζακυνθος Ι αντικαθιστα το νονα μαιρη

Link to comment
Share on other sites

χτες η ουρα στον σολωμο για το προτελευταιο δρομολογιο της ημερας απο κυληνη ηταν απιστευτη ενω εξω απο το λιμανι υπηρχε και ουρα για οσους δεν ειχαν εισητηρια. λογικα και το τελευταιο δρομολογιο με το σταρ με γεματο γκαραζ θα εφυγε

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Κοινοπραξία Πλοίων Ζακύνθου υπερασπίζεται την τιμολογιακή της πολιτική και απαντά σε σχετική ερώτηση των βουλευτών Ι. Βαρβαρίγου και Ι. Διαμαντίδη του ΠΑΣΟΚ, η οποία αναφερόταν στις αυξήσεις των εισιτηρίων των γραμμών που εξυπηρετεί η εταιρεία. Σε υπόμνημά του προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, ο εκπρόσωπος της Κοινοπραξίας, Χρήστος Λιούλιος, επισημαίνει ότι στην ερώτησή τους οι δύο βουλευτές αναφέρουν ότι η «εκδοθείσα απόφαση των υπουργών Ναυτιλίας και Αιγαίου, δήθεν μας επέτρεψε στα Ι.Χ. πάνω από 4,25 μέτρα μήκος καθώς και τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν υγραέρια να διαμορφώσουμε ελεύθερα τις τιμές και ότι η Κοινοπραξία αύξησε τις τιμές των εισιτηρίων κατά ποσοστό 30%» και προσθέτει: «Τούτο είναι ψευδές, γιατί η απόφαση των εν λόγων υπουργών με την οποία μας χορήγησαν αύξηση 6,8% που καλύπτει μόνο ένα μέρος της αύξησης των καυσίμων, ενώ για την αύξηση των λοιπών παραγόντων κόστους λειτουργίας των πλοίων ουδεμία αύξηση δόθηκε, ουδόλως μεταβάλλει τον τρόπο υπολογισμού των ναύλων και αυτό έπρεπε να το γνώριζαν ή να φρόντιζαν να το μάθους οι κύριοι βουλευτές πριν υπογράψουν την ερώτηση».

Στη συνέχεια ο Χρ. Λιούλιος τονίζει ότι «τα οχήματα άνω των 4,25 μέτρων, που τόσο κόπτονται, οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα με το νόμο του κόμματός τους, εμείς δεν είχαμε κάνει χρήση αυτού του δικαιώματος, το οποίο κάναμε εφέτος, λόγων των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί στην εκμετάλλευση των πλοίων από τις συνεχιζόμενες αυξήσεις των καυσίμων, η δε ενέργεια αυτή δεν επιβαρύνει τους μη προνομιούχους. Πληροφορούμε ότι από την εφαρμογή του μέτρου αυτού σε διακινηθέντα 60.400 Ι.Χ. αυτοκίνητα μόνο τα 12.900 αυτοκίνητα ήταν άνω των 4,25 μέτρων. Οσον αφορά στους ναύλους των υγραερίων, που είναι όμοιοι εκείνων των καυσίμων, θα έπρεπε να γνωρίζουν οι κύριοι βουλευτές ότι από πολλών ετών λόγω της επικινδυνότητας των καυσίμων και οχληρών φορτίων, είναι αυξημένοι κατά ποσοστό 30% σε σχέση με τους ναύλους άλλων προϊόντων και μεταφέρονται με ειδικό δρομολόγιο, λόγω της επικινδυνότητάς τους». Στο υπόμνημά του, ο Χρ. Λιούλιος διευκρινίζει ότι με τις δοθείσες αυξήσεις ο μεν καθαρός ναύλος των φορτηγών οχημάτων που μεταφέρουν καύσιμα, αυξήθηκε από 7,79 ευρώ ανά μέτρο σε 8,30 ευρώ ανά μέτρο, ο δε τελικός ναύλος λόγω της επιβάρυνσης με τις γνωστές κρατήσεις υπέρ τρίτων και ΦΠΑ που αυξάνουν τον ναύλο κατά ποσοστό άνω του 32% από 10,60 ευρώ σε 11,300 ευρώ. Τέλος, ο κ. Λιούλιος τονίζει ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η απελευθέρωση της ακτοπλοΐας από τον εναγκαλισμό του κρατισμού θα αποβεί εις όφελος του επιβατηγού κοινού, γιατί θα λειτουργήσει ο υγιής ανταγωνισμός, τούτο δεν θα συμβεί γιατί αποτελεί θέση της Ευρωπαϊκής Ενωσης προς την οποία, έχει προσφύγει η Ενωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας κατά του ισχύοντος αναχρονιστικού συστήματος.

πηγη:το κερδος

τωρα μπορει να κολλαει και στα "τιμολογια" το αρθρο αλλα λογω του οτι το θεμα ανακινηθηκε τοπικα το παραθετω εδω

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μείωση κίνησης ..

(07/10/2005)

Μείωση της κίνησης στη γραμμή Ζακύνθου - Κυλλήνης παρατηρήθηκε κατά το μήνα Σεπτέμβριο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα όπως αναφέρουν τα στοιχεία του Λιμεναρχείου Ζακύνθου . Τα περασμένο μήνα επισκέφθηκαν τη Ζάκυνθο 44.486 επιβάτες ενώ πέρσι ο αριθμός των επισκεπτών ήταν 46.221.

Από την ΕΡΤ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

τρια κυκλικα δρομολογια τη μερα το ζακυνθος Ι μονο κυλληνη ζακυνθο και 5-6 η κοινοπραξια. 8-9 δηλαδη ημερησιως με τα καυσιμα. πολλα ειναι για χειμωνα.

δεν ξερω τι γινεται με τυχον εκπτωσεις. αν δηλαδη η ΑΝΕΖ για να τραβηξει φορτηγα εκανε εκπτωσεις. αν κανει θα ακολουθησει και η κοινοπραξια αλλα σε τετοια περιπτωση χαμενη θα ειναι η ΑΝΕΖ που οικονομικα υποφερει.

Link to comment
Share on other sites

... χαμενη θα ειναι η ΑΝΕΖ που οικονομικα υποφερει.

φαρμακογλωσσος ειμαι:P. οπως ανεφερα ηδη, η ΑΝΕΖ τελειωνει.

μετα την ακινητοποιηση του Ζακυνθος Ι τα δρομολογια εκτελει μονο η κοινοπραξια.

5-6 την ημερα, κλασικα με τα Διονυσιος Σολωμος και Ionian Star.

ενδεχεται να υπαρξουν τροποποιησεις (οχι αυξηση) των δρομολογιων, ωστε να καλυφθουν τα κενα. ειδικα το τελευταιο απο ζακυνθο και κυλληνη που τα εκανε το ζακυνθος Ι θα λειψει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aυτη την περιοδο Κυλληνη Ζακυνθο κανουν τα Ionian Star & Iονις. Ο Σολωμος ειναι οπως ειδαμε και αλλου για δεξαμενισμο.

σημερα κανονικα το ιονις επροκειτο να κανει το δρομολογιο των 19.15 απο ζακυνθο για κυλληνη & το ionian star 16.15.

λογω καιρικων συνθηκων δεν εκτελεστηκαν τα 2 μεσημεριανα δρομολογια και αποφασιστηκε να φυγουν στις 18.00 Ιονις & Star μαζι για να παρουν ολους τους μεσημεριανους. ως εδω καλα.

το παραδοξο ειναι οτι το δρομολογιο των 19.15 ακυρωθηκε (ποιος να το κανει αφου και τα 2 θα ηταν κυλληνη:D ) χωρις να εχουν ειδοποιηθει οι επιβατες και οδηγοι ΙΧ, οι οποιοι πανικοβλητοι εβλεπαν το Ιονις να φευγει στις 18.00.

οι τυχεροι προλαβαν το σταρ που εφυγε 18.30 τελικα. οι ατυχοι ξεσπασαν στους λιμενικους και στους υπαλληλους των πρακτορειων. καποιος απο τους τελευταιους ειχε τη φαεινη εμπνευση να τους πει οτι δεν ηξερε αν θα γινει και αλλο δρομολογιο πιο αργα για να τους παρει:eek: .

τελικα το ιονις εκανε κατα τις 22.00 ενα ακομη δρομολογιο και πηρε τους τελευταιους.

στο ionian star επικρατουσαν συνθηκες αυγουστου. κοσμος παντου, σε σαλονια σε αλλουεδες στις σκαλλες κλπ. 8 παρα ηταν κυλληνη το σταρ και εδεσε μετα τις 20.00. στους επιβατες ανακοινωθηκε οτι περιμεναν να ξεφορτωσει και να ξαναφορτωσει το ιονις για να παει οσο το δυνατο γρηγοροτερα Ζακυνθο.

Link to comment
Share on other sites

Ψιλογκρινιαζει το Ζαντε οτι λογω καιρου ειχαν μονο 592 ατομα παραπανω απο περσυ κινηση προς το νησι. αυτο ειναι η μιση αληθεια. η αλλη μιση ειναι οτι ολα τα ξενοδοχεια ηταν γεματα και στα παραλιακα (Strada Marina & Φοινικας) δεν εβρισκες ουτε με μεσο.

Αν εχετε ορεξη για αναλυτικη γκρινια:Dδιαβαστε την. το αρθρο επιβεβαιωνει και οσα μαθαμε για τις αρρυθμιες της καθαρης δευτερας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

μειωνονται (?) τα δρομολογια του πορου για να καλυφθει η κινηση της ζακυνθου.

ακουστηκε οτι η αναζητειται βοηθητικη λυση (σε τοναζ) για το καλοκαιρι, αλλα κρατανε κλειστα τα χαρτια τους ακομη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μειωθηκαν τα δρομολογια στον πορο αλλα καταποντιστηκε η κινηση απο κυλληνη προς ζακυνθο & vv.

οι πηγες μου:eek: αναφερουν πτωση εως και 40%.

πραγματικα κριμα για τη ζακυνθο, καλο ομως για τους ελληνες τουριστες που το καλοκαιρι θα δουν δελεαστικα πακετα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αν το AIS ειναι σωστο το ΙΟΝΙΑΝ STAR εκανα 3 μερο στο περαμα. αληθεια τον φορτο του 3μερου τον σηκωσαν σολωμος & ιονις (και το ζακυνθος εκτος κοινοπραξιας.

για ιουλιο αυγουστο η κοινοπραξια δεινει 8 δρομολογια τη μερα για ζακυνθο (χωρια καυσιμα και εκτακτα). η ΑΝΕΖ ομως δεν εχει βγαλει (τουλαχιστον στο openseas δεν εχει) δρομολογια καλοκαιριου. αν κανει και το ζακυνθος αλλα 3 θα εχουμε ρεκορ δρομολογιων για ζακυνθο.

εκτος βεβαια και αν εχουμε αλλες εξελιξεις

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μπορει το πασχα να υπηρξε καμψη λογω σεισμων αλλα τωρα γινεται της μυκονου στο Ζαντε. παρα πολυς κοσμος και πολλα ΙΧ στο νησι. εκ πρωτης οψεως το νησι εχει περισσοτερο κοσμο απο περσυ τετοια εποχη. τα πλοια στο νησι φτανουν γεματα.

ενδεικτικα αναφερω 15/7 σαββατο αφιξη σολωμος (08.30 απο κυλληνη) και ιονιαν σταρ (10.30) απο κυλληνη με γεματα γκαραζ απο ΙΧ. παρασκευη απογευμα αφιξη του ιονιαν σταρ (20.00 απο κυλληνη) τιγκα στο ΙΧ και τον κοσμο.

κορυφαια στιγμη το δρομολογιο των 18.00 την παρασκευη 14/7. ταυτοχρονη αναχωρηση ιονις και ζακυνθος Ι. το ζακυνθος δρομολογιο cargo γεματο βυτια και φορτηγα και το ιονις γεματο ιχ και κοσμο. το ιονις μου θυμισε εποχες 10ετιας 80 που κατεβαινε για πατρα απο brindisi και ιονια νησια. πρωτο εφυγε το ιονις με το ζακυνθος να φευγει αμεσως μετα και να φτανει με 15 λεπτα διαφορα.

8 δρομολογια τη μερα 9 παρασκευες και καποια εκτακτα ακομη

post-13-128326958686_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

να επιβεβαιωσω τον nick. στο φιορο του λεβαντε θεωρουν σχεδον σιγουρη τη δρομολογηση του Θεολογος Π απο το νεο δρομολογιακο ετος. εχω ξανααναφερει την εκτιμηση μου οτι ισως αυτος ηταν και ενας απο τους λογους της επανοδου της ΑΝΕΖ στην κοινοπραξια.

Ειναι αυτονοητο οτι ο Θεολογος ειναι ενα εξαιρετικο σκαρι που λογικα γινεται και καλη ανακαινηση του εσωτερικου του. Ο πλοιοκτητης του εχει δωσει πολλες φορες εξετασεις και τις εχει περασει. Η γραμμη της ζακυνθου ομως καλυπτεται εξαιρετικα με παρα πολλα δρομολογια. Το βαρος των δρομολογιων σηκωνουν Σολωμος & Ionian Star που ειναι ιδανικα για τη γραμμη απο πολλες αποψεις.

Η εισοδος μιας αλλης εταιρειας και μαλλιστα χωρις παρελθον στη γραμμη θα εχει αρχικα αποτελεσμα μια αυξηση της πυκνοτητας των δρομολογιων και πιθανον εναν τιμολογιακο ανταγωνισμο. Αυτο μπορει προσωρινα να εχει θετικο αντικτυπο αλλα δεν θα κρατησει για πολυ. Ειτε ο Παναγιωτακης θα φυγει αν δεν αποσπασει σοβαρο μεριδιο, ωστε να ειναι βιωσιμη η παρουσια του. (πιθανο αν η κοινοπραξια κινηθει σωστα). Ειτε αν καθιερωθει (πραγμα δυσκολο σε μια γραμμη που τουλαχιστον οι 2 παικτες ανανεωνουν τακτικα το στολο τους και εχουν κυρος στην περιοχη) να υπαρξει καποιος νεος συσχετισμος.

οσο για τα τρεχοντα να αναφερω οτι αυτες τις μερες υπαρχει αυξημενη κινηση για ζακυνθο λογω της αυριανης (θερινης) γιορτης του Αγιου*. χτες το πρωι το δρομολογιο των 10.30 (ionian star)ηταν γεματο ΙΧ και επιβατες. ταυτοχρονα συνεχιζονται οι επιστροφες. ionian star & ζακυνθος εφτασαν σχεδον μαζι κατα τις 19.30 το star γεματο καυσιμα και φορτηγα και το ζακυνθος ΙΧ και επιβατες και ξαναφυγαν παλι γεματα με την ιδια συνθεση.

απο αποψη κινησης και εσοδων σε σχεση με περσυ η κατασταση ειναι ισα καραβια ισα νερα.

* οι κυριες γιορτες των 3 proud ionian αγιων (σπυριδων, διονυσιος & γερασιμος) ειναι χειμωνα. Λογω ομως της εφεσης του ιονιου προς το εμποριο εχουν και οι 3 γιορτες το καλοκαιρι για λεπτους λογους.

edit 240806 00.35

o κοσμος το'χει τουμπανο και μεις κρυφο καμαρι...:eek:

Link to comment
Share on other sites

Προχτες που συζήτησα πλήρωμα πλοίου της γραμμής μου είπε οτι τα τελευταια νεα λένε οτι ο Παναγιωτάκης μάλλον δεν έρχεται Ζάκυνθο αλλά βρήκε κάποια γραμμή στο Αιγαίο που τον συμφέρει πιο πολύ...

Όπως και να έχει το θέμα, εαν ερχόταν Ζάκυνθο θα έμπαιναν τόσα δρομολόγια αφού θα γινόταν η γραμμή ακτοπλοϊα αντί για πορθμείο που είναι τώρα που τα βαπόρια θα πηγαινοέρχονταν σχεδόν άδεια και σίγουρα κάποιος θα ήταν ζημιωμένος...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Περιπου στα ιδια επιπεδα με περυσι η κινηση του τριημερου στην Ζακυνθο

Φετος ειχαμε 6.618 επιβάτες, 1.818 Ι.Χ., 157 φορτηγά και 62 λεωφορεία συμφωνα με το λιμεναρχειο

Για περισσοτερα στην Ημερα Τση Ζακυνθος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

κλαινε και οι χηρες, κλαινε και οι παντρεμμενες.;)

οι δημαρχοι ζακυνθου (ΤΕΔΚ ΖΑΚΥΝΘΟΥ) θα διαμαρτυρηθουν στις αρμοδιες αρχες (ΥΕΝ κλπ), γιατι τα δρομολογια δεν εχουν τη σωστη πυκνοτητα, ειδικα τα σαββατοκυριακα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...