Jump to content
Shipfriends

Corsica Marina Seconda (IMO 7349039)


Recommended Posts

Ας πάρουμε λίγο μια γεύση από ένα εκ των αδελφών πλοίων του θρυλικού :P στα νερά του Ικαρίου, Sardinia Vera. Σε αντίθεση με το Sardinia Vera, το Corsica Marina Seconda δεν δέχεται τον ανίερο πόλεμο των συμφερόντων, δεν αποτελεί στόχο της ντόπιας και ξένης αντίδρασης και οι προμηθευτές των καυσίμων του είναι χαρούμενοι να δίνουν πίστωση στους πλοιοκτήτες του. Κατά συνέπεια το πλοίο έχει σταθεροποιηθεί στη γραμμή Λιβόρνο - Μπαστιά και αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς. Αναχωρήσεις καθ' εκάστην.

Στα αξιοσημείωτα πως το πλοίο είναι στο 36ο έτος της ηλικίας του και έχει χτιστεί από Γερμανούς Τεύτονες στο Ναυπηγείο Rickmers στο Bremerhaven. Πρόκειται φυσικά για ναυπηγείο που τότε άνηκε στην διάσημη εταιρεία του Αμβούργου(τώρα πια) Rickmers Reederei της οποίας αξίζει πραγματικά να διαβάσετε την ιστορία. Και για να πάμε και στο οπτικό υλικό, το πλοίο αφίκνυται από το νυχτερινό του πέρασμα από τη Μπαστιά γύρω στις 0630 το πρωί. Μπαίνει προς τα δεξιά, γυρίζει την πλώρη του προς τον πλοηγικό σταθμό και στρέφει με αξιοσημείωτη ευκολία για να μπεί με την πρύμη πρός το επιβατικό λιμάνι του Λιβόρνο. Και για το τέλος, ο Αφρικανός της Έφης Σαρρή στην τσιμινιέρα :P:P.

__________________________________________________________________

(1974, ex-Stena Nautica, Marina Nautica, Corsica Marina II)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Απεξω εμφανιση κι απο μεσα ανεση, οπως ελεγε καποτε και μια διαφημιση εταιρειας εσωρουχων. Ενταξει, οχι ακριβως. Αλλα νομιζω πως το Corsica Marina Seconda για την ηλικια του ειναι σε αρκετα καλη κατασταση και σαν συμπληρωματικο πλοιο εχει επιτυχια. Ταξιδεψαμε με το φιλο χρηστη George περυσι τον Σεπτεμβριο απο την Bastia της Κορσικης για το Livorno και εστω και καθυστερημενα λεω να πουμε ορισμενες εντυπωσεις, εξωτερικα το εχουμε σε αρκετες φωτογραφιες οποτε ας δουμε λιγο και το εσωτερικο. Επιστροφη Πεμπτης με αναχωρηση 1400 απο την Bastia και το πλοιο εφτασε στο λιμανι ερχομενο απο το Livorno γυρω στις 1245, οποτε ειχαμε αμεση εκφορτωση και φορτωση. Το πλοιο σε αυτο το δρομολογιο που εγινε στις 22 Σεπτεμβριου ηταν ασφυκτικα γεματο σε γκαραζ και επιβατες αν το πιστευετε, μιλαμε για πολυ κοσμο. Μια ματια στο γκαραζ θα σας πεισει, αυτο που βλεπετε ειναι το παταρι του πανω γκαραζ το οποιο οπως και βλεπετε ειναι γεματο απο ΙΧ. Το πλοιο δενει με την πρυμη στη Bastia και με την πλωρη στο Livorno.

Εσωτερικα το πλοιο δειχνει την ηλικια του οχι τοσο σε αποψη ταλαιπωρημενου εσωτερικου και φθορας, οσο σε αποψη διακοσμησης και διαρυθμισης των χωρων. Υπαρχει ενα ντεκ επιβατων επι της ουσιας το οποιο ξεκιναει απο πρυμα με την καφετερια/σαλονι που βλεπετε ενω προχωρωντας προς τα πλωρα εχουμε ενα διαδρομο που αφηνει στα αριστερα του το καταστημα του πλοιου και οδηγει στο self service. Το φαγητο συμπαθητικο με κοστος για pasta, αναψυκτικο και γλυκο γυρω στα 12 ευρω αν θυμαμαι καλα. Αλλος ενας διαδρομος οδηγει στο σκοτεινο -παρα τα πλωρια παραθυρα απ' οπου μπορει κανεις να δει την πλωρη- σαλονι. Εξωτερικα τα ντεκ δεν ειναι κομματακι στενοχωρα, με καλυτερο αυτο της πρυμης κατω απο το φουγαρο ενω αναμεσα στο φουγαρο και στην πλωρη υπαρχει ενα ακομη ντεκ οπου οι επιβατες επιδιδονται στο σπορ της ηλιοθεραπειας.

Το περασμα διαρκει 4 ωρες και γι αυτην τη γραμμη το πλοιο κρατιεται σχετικα καλα. Παλιο ναι, καλοδιατηρημενο φαινεται δε και κυριως καθαρο κατα το περασμα μας παρα την πολυκοσμια. Ετσι οπως εχουμε καταντησει στην Ελλαδα, μανα κατακαημενη θα ηταν για καποια γραμμη, αρκει αυτος που θα το φερει να μην ειναι αλλαζονας και νομιζει πως εφερε την επανασταση στην ακτοπλοια. Και ο νοειτω, που λεει κι ο Βασιλακης απο Καματερο :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Το Ferrybalear μας πληροφορεί ότι το πλοίο θα δουλεύει σαν ρορό και πως σε πρώτη φάση θα μπορεί να μεταφέρει συνολικά 22 νταλίκες(ολόκληρες) των 16.5 μέτρων, προσφέροντας υποδοχές για ψυγεία σε 17 από αυτές. Το κόστος είναι 650 ευρώ ανά νταλίκα και περιλαμβάνει καμπίνα και φαγητό για τον κάθε οδηγό. Χρόνος διαδρομής οι 28 ώρες με το πλοίο να είναι ήδη στην Τουλόν. Εμένα προσωπικά μου φαίνεται τρελό αυτό, 22 κομμάτια x 650 ευρώ σημαίνει συνολικά έσοδα 14,300 ευρώ. Αν βγάλεις opex και φόρους, τι να μένει στην τσέπη? Χρειάζεται μεγαλύτερο πλοίο και όγκος κίνησης.

 

Επί τη ευκαιρία να το δούμε σε δράση στο Livorno από το καλοκαίρι του 2018, αλλά και το καλοκαίρι του 2017.

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση μάλλον βρίσκεται στο θέμα του Sardinia Vera(του αδελφού του πλοίου), δείτε τις σελίδες 9 και 10 του σχετικού θέματος. Είχαμε κάνει και τότε αυτή την κουβέντα και αν καταλαβαίνω καλά είναι θέμα ευστάθειας και τουλάχιστον φορτωμένες νταλίκες στο επάνω γκαράζ δε δύναται να μεταφέρει. Κι εγώ όταν είχα ταξιδέψει, στο πάνω γκαράζ είναι μόνο ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν κάνει μόνο Cartagena - Toulon μέσα στην εβδομάδα. Κάτι έχουμε χάσει εδώ γιατί και την προηγούμενη το είδα να ανεβαίνει από την Αλγερία στην Cartagena. Έτσι και σήμερα το βλέπω να πλέει από την Toulon πρός το Mostaganem της Αλγερίας.

Link to comment
Share on other sites

Οι Ιταλοί λένε πως το πλοίο έχει ναυλωθεί από κάποια Γαλλική εταιρεία η οποία εκτελεί τα δρομολόγια Cartagena - Toulon. Φαντάζομαι οι ίδιο είναι που κάνουν και το Toulon - Mostaganem άρα στην πραγματικότητα μιλάμε για τριγωνικό δρομολόγιο. Το ρεζουμέ είναι πως δεν είναι δουλειά της Corsica Ferries.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κάπως έτσι την έβγαλε όλο το καλοκαίρι στη Γένοβα το Corsica Marina Seconda. Όπως βλέπετε, εξωτερικά τουλάχιστον, κάθε άλλο παρά παρατημένο είναι το πλοίο. Για να δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Για να είμαι ειλικρινής δεν το παρακολούθησα φέτος το καλοκαίρι το πλοίο, το σίγουρο είναι πως δούλεψε όμως, και συνεχίζει να δουλεύει. Όχι όμως σε τακτική δρομολόγηση αλλά μάλλον σαν ένα μικρό car carrier. Αυτήν τη στιγμή πλησιάζει το Στενό του Bonifaccio προερχόμενο από την Tarragona και με προορισμό την Civitavecchia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από ότι έχω παρατηρήσει, τον τελευταίο καιρό το πλοίο κάνει διάφορα δρομολόγια με κέντρο την Αλγερία. Κυρίως προσεγγίζει στο λιμάνι Djen Djen (κεντροανατολική Αλγερία) και στο Monstaganem (δυτική Αλγερία). Συνδέει τα παραπάνω λιμάνια είτε με την Γαλλία (La Seyne-Sur-Mer, Toulon), την Ισπανία (Βαρκελώνη, Taragona), ή την Ιταλία (Gioia Tauro). Όλα αυτά με μια ταχύτητα 13 - 14 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...