Jump to content


Photo
- - - - -

A.N.E.Z.(Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Ζακύνθου)

ANEZ Zakynthos I Zakynthos Ζάκυνθος Ionian Ferries

  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#41 ΣΑΛΙΒΕΡΩΣ

ΣΑΛΙΒΕΡΩΣ
  • Members
  • 4 posts

Posted 12 February 2008 - 00:57

toso kairo sas parakoloutho vre paidia k kanenas den anije to stomataki,i skeftike to foukariariko to pliroma tou foskolou,pou gia 6 mines perasane ta pandina me ceutikes iposxesis k onira apo ta t...... tis diikisis.anarotithikate pote pos pernagane mesa eki sto rimadi,to meraki pou rixnane k ton idrota,xoris oute mia draxmi,ti drami,lol(gelia),poles fores xoris fai,nero,oute kan petrelaio,gia tis ilektromixanes.jerete gia ola auta? k pola alla ta opoia den exoun vgi sti fora apo kanenan,giati arage?

#42 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 13 February 2008 - 11:42

Έκτακτη συνεδρίαση για τα εγκαταλειμμένα πλοία
Μέτρα «απελευθέρωσης» του λιμανιού ψάχνει η Λιμενική Επιτροπή

Αναζητείται η απόφαση «πλειστηριασμού» του «Ούγκο Φώσκολου»

Μέτρα για την «απελευθέρωση» του λιμανιού, από τα ακινητοποιημένα πλοία της ΑΝΕΖ και της θυγατρικής της «Ελλένικ Γουέστερν Λάινς», θα αναζητήσει στη σημερινή έκτακτη συνεδρίασή της (1 μ.μ.) η Λιμενική Επιτροπή.
Τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν το Σαββατοκύριακο, όταν από τους δυνατούς ανέμους κόπηκαν οι κάβοι στο «Ούγκο Φώσκολο» και ακυβέρνητο μετακινήθηκε από τη θέση του με κίνδυνο πρόκλησης ναυτικού ατυχήματος και η πολύμηνη παραμονή του «Ζάκυνθος 1» στη θέση της παραλίας, έχουν προβληματίσει τη Λιμενική Επιτροπή, που αναζητά τρόπους απομάκρυνσης των δύο πλοίων.
Η «Ελλένικ» αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπη με την επιβολή προστίμων από το Λιμεναρχείο, αφού σύμφωνα με όσα ανέφερε στην εφημερίδα μας ο Λιμενάρχης και πρόεδρος της Επιτροπής, Γιάννης Στάθης, στο «Φώσκολο» δεν υπήρχε φύλακας, έτσι όπως η νομοθεσία προβλέπει για κάθε πλοίο που βρίσκεται στη θέση του.
Επίσης, θα αναζητηθεί η ανεφάρμοστη απόφαση της Λιμενικής Επιτροπής, (από την εποχή προεδρίας του κ. Ξενόφου), το πλοίο να βγει σε πλειστηριασμό.
Το χρονοδιάγραμμα παραμονής του «Φώσκολο» στο λιμάνι έχει τελειώσει, ενώ υπολογίζεται πως οφείλονται από την πλοιοκτήτρια εταιρία, περίπου 120.000€ τέλη ελλιμενισμού.
Τα μέλη της επιτροπής, θα κληθούν να βρουν άμεσους τρόπους λήξης του συγκεκριμένου προβλήματος, αφού πέρα από τη θέση πρόσδεσης (στο μόλο του Αγίου Νικολάου), που εδώ και τριάμισι χρόνια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί δημιουργούνται και άλλοι κίνδυνοι, σαν και αυτούς των προηγούμενων ημερών.
Συστάσεις αναμένεται να γίνουν και στην ΑΝΕΖ, για την απομάκρυνση του «Ζάκυνθος 1» από την παραλία που βρίσκεται δεμένο, από τις 24 Σεπτεμβρίου.
Η συγκεκριμένη θέση προορίζεται για την κάλυψη έκτακτων αναγκών, όμως μέχρι σήμερα την καταλαμβάνει το πλοίο, χωρίς να διαφαίνεται προοπτική άμεσης απομάκρυνσης του.
Από την πλευρά των δύο εταιριών, της «μητρικής» ΑΝΕΖ και της θυγατρικής «Ελλένικ», αναζητούνται τρόποι, καταρχήν ξεπεράσματος των προβλημάτων με τις Αρχές και κατ’ επέκταση, επιβίωσής τους.
Σε πρώτη φάση θα καλυφθούν από τα ταμεία τους, τα έξοδα του ρυμουλκού που επανέφερε το «Φώσκολο» στην αρχική του θέση. Τονίστηκε, ότι η κινητοποίηση του καπετάνιου και μέρους του πληρώματος του «Ζάκυνθος 1», ήταν άμεση και παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες κατάφεραν να αποτρέψουν τα χειρότερα.
Σύμφωνα με τις έως και σήμερα γνωστές πληροφορίες, το «Φώσκολο» βαραίνουν 23 κατασχέσεις, με αποτέλεσμα, όπως αναφέρεται από τους διοικητικούς κύκλους της «Ελλένικ», να είναι απαγορευμένη οποιαδήποτε επέμβαση πάνω του.
Υπογραμμίζεται πως η αγορά και τα υπόλοιπα έξοδά του ως σήμερα, στοίχισαν στα ταμεία, κυρίως της ΑΝΕΖ, περίπου 5.160.000€. Σημειώνεται δε, πως όταν δόθηκε άδεια μετακίνησης του «Φώσκολο» από τον Πειραιά για τη Ζάκυνθο οι Υπηρεσίες γνώριζαν τις παρατηρήσεις που είχαν γίνει, καθώς και ότι αν δεν ολοκληρώνονταν ορισμένες σημαντικές παρεμβάσεις που δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν στο νησί δεν θα μπορούσε να εκτελέσει δρομολόγια.
Από τότε μέχρι σήμερα, η κατάσταση στο πλοίο έχει χειροτερέψει ενώ σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, στους τρεις πλειστηριασμούς που έγιναν για την πώλησή του, δεν βρέθηκε κανένας ενδιαφερόμενος, λόγο της υψηλής τιμής του.
Μάλιστα, από τον πρώην πλοίαρχο και μέλη του τότε πληρώματος, εκκρεμεί και άλλος πλειστηριασμός, ζητώντας να μειωθεί η τιμή του «Φώσκολο» σε αρκετά χαμηλά επίπεδα (περίπου 1,3 εκατ. ευρώ), προκειμένου να βρεθεί αγοραστής.
Σε αυτά τα σχέδια έχει αντιδράσει η «Ελλένικ», που επιδιώκει να κρατήσει σε υψηλά νούμερα την τιμή και δεν αποκλείεται σε σύντομο χρονικό διάστημα να υπάρξουν εξελίξεις.
Επίσης, από διοικητικούς κύκλους τονίζεται, πως εκκρεμεί από το Δεκέμβρη του 2006 η δικαστική απόφαση για τη μήνυση που κατατέθηκε το Μάρτη του ίδιου έτους, σχετικά με την αγορά και διαχείριση του πλοίου. Όπως αναφέρεται από τις ίδιες πηγές, αν και έχει ολοκληρωθεί η προκαταρκτική εξέταση, το θέμα έχει «παγώσει».




Ημέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή Εφημερίδα της Ζακύνθου
www.imerazante.gr
Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#43 Earl Granville

Earl Granville
  • eMembers
  • 5,765 posts

Posted 13 February 2008 - 12:59

Η «Ελλένικ» αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπη με την επιβολή προστίμων από το Λιμεναρχείο, αφού σύμφωνα με όσα ανέφερε στην εφημερίδα μας ο Λιμενάρχης και πρόεδρος της Επιτροπής, Γιάννης Στάθης, στο «Φώσκολο» δεν υπήρχε φύλακας, έτσι όπως η νομοθεσία προβλέπει για κάθε πλοίο που βρίσκεται στη θέση του.


Εγώ θέλω να δώσω βάση σε αυτό το σημείο. Ο φύλακας (βατσιμάνης) δεν υπήρχε μόνο την ώρα που κόπηκαν οι κάβοι και το βαπόρι παρασύρθηκε από τους ισχυρούς ανέμους ή δεν υπάρχει καθόλου?
Επειδή θεωρώ πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να υπάρχει βατσιμάνης τις καλοσύνες και μόλις πιάσουν οι βαρβάτοι καιροί όπως αυτός ο προχθεσινός να εξαφανίζεται θεωρώ πως υπεύθυνο είναι και το λιμεναρχείο αν συμβαίνει κάτι τέτοιο και εν τοιαύτη περιπτώση πέραν από το πρόστιμο στην εταιρία θα πρέπει να κάνει και μια ΕΔΕ γιατί κανείς από τους περιφρουρούντες στο λιμάνι δεν πείρε χαμπάρι ότι δεν υπάρχει βατσιμάνης.
Γιατί εδώ μιλάμε ότι εκτέθηκαν κι άλλα βαπόρια σε κίνδυνο με το περιστατικό και κατ'επέκταση και η σωματική ακαιρεώτητα των πληρωμάτων τους.

Για το ότι το βαπόρι παραμένει εκεί τα έχουμε ξαναπεί.Κατλαμβάνει άσκοπα την καλύτερη θέση και πιο ασφαλή θέση του λιμανιού της Ζακύνθου χωρίς να εξυπηρετεί κάτι κι όσο θα διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση και δεν δίνεται ένα τέλος στην ιστορία θα έχουμε αυτά τα προβλήματα

Τέλος θεωρώ πολύ λογική την πρόταση των ναυτικών να πέσει η τιμή του βαποριού.Σε τέτοιες περιπτώσεις γίνεται αντιληπτό ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να εξωφληθείς μέχρι δεκάρας και συνάμα όλοι οι πιστωτές οπότε προκειμένου να υπάρξει ενδεχόμενο αγοραστικό ενδιαφέρον καλύτερα να υπάρξει από όλους ένας συμβιβασμός στις απαιτήσεις μπας και πάρουν όλοι από 5 δραχμές.
Αλλιώς όμοια παραδείγματα του παρελθόντος όπως το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και το ΘΗΣΕΥΣ που οι απαιτήσεις δεν υποχωρούσαν είδαμε που κατέληξαν και τι εν τέλει εισέπραξαν.

#44 ΣΑΛΙΒΕΡΩΣ

ΣΑΛΙΒΕΡΩΣ
  • Members
  • 4 posts

Posted 15 February 2008 - 00:02

Η αληθεια ειναι αυτη,χωρις υπερβολες και ψεματα.γ'αυτο πωναει(μιλαω για το προειγουμενο post).

ΣΑΛΙΒΕΡΟΣ- Ο Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΥ.Ο ΠΡΟΤΩΣ ΠΟΥ ΕΔΕΣΕ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ?

#45 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 20 February 2008 - 01:16

η ΓΣ της ΑΝΕΖ της 16/2/08 δεν ειχε απαρτια και θα γινει νεα στις 2 Μαρτιου.

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#46 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 27 February 2008 - 13:22

Αλλαγη του ΔΣ πριν το επομενο ΓΣ. Κραμα παλαιων και καινουργιων με πολλες θυσιες μπροστα στο καλο της εταιρειας......
Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#47 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 29 February 2008 - 17:14

μετα το ΔΣ "κοινης αποδοχης" εχουμε νεα Γ.Σ. την κυριακη (02/03). οι υποσχεσεις για ανασταση και νεα πορεια δινουν και παιρνουν.:D

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#48 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 04 March 2008 - 23:57

Σαββατο του Λαζαρου:D και οχι κυριακη των αποκρεω, προχτες για την ΑΝΕΖ.

Με συναινετικο κλιμα (λυκοφυλια το λενε στο χωριο μου:mad:), εγκριθηκε η αυξηση μετοχικου κεφαλαιου. 92000 νεες μετοχες €10 η καθε μια συνολο €920.000 χιλιαρικακια. πρωτη προτεραιοτητα να γινουν ολες οι απαραιτητες επισκευες/προσαρμογες/εναρμονισεις ωστε ξαναταξιδεψει το Ζακυνθος Ι. μετα αναλογα την κατασταση θε αποφασιστει και η τυχη του Φωσκολου.


λεπτομερεις εντος τση ημερας:)

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#49 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 25 March 2008 - 04:18

με αφορμη αυτο και κυριως αυτο

«Εάν η αύξηση δεν γίνει οι ζακυνθινοί θα χάσουν για 500.000, μια περιουσία 10 εκατ. ευρώ», είπε ο πρόεδρος, χαρακτηρίζοντας κομβικής σημασίας τη συγκεκριμένη διαδικασία.


αναρωτιεμαι αν οι Ζακυνθινοι μηπως προτιμουσαν να μοιραστουν αυτα τα 10 εκ. ευρω. Η' γιατι πρεπει να δωσουν και αλλα και αλλα και αλλα για να δουν επιστροφη των χρηματων τους....

«Πρότασή μου είναι να γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 92.000 μετοχές, δηλαδή ανά τρεις παλαιές μετοχές μία καινούργια με 10, φτάνοντας τα 920.000. Όταν θα συγκεντρωθούν τα 500.000, θα προχωρήσουμε στη ρύθμιση των χρεών μας προς το ΝΑΤ και την εφορία, που φτάνουν τα 400.000 και το πλοίο θα αποχωρήσει για μετασκευές.
Τα λεφτά μπορεί να μην φτάνουν, όμως αν το καράβι μπει στη γραμμή και την κοινοπραξία θα έχουμε έσοδα, καλύπτοντας τις ανάγκες της εταιρίας», τόνισε υπογραμμίζοντας:
«Δεν λέμε στους ζακυνθινούς να μας φέρουν 2,5 εκατ. ευρώ που είναι τα χρέη μαζί με την «Ελλένικ» για να διαχειριστούμε τα λεφτά τους. Ζητάμε 500.000 για να ξεκινήσουμε και με τη δουλειά μας να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις των προηγούμενων Διοικήσεων».


μα ποιοι ηταν στις προηγουμενες και μαλιστα προ προηγουμενεσ διοικησεις? Οι ιδιοι.
Και η κοινοπραξια τι ειναι? φιλανθρωπικο ιδρυμα? Δεν θελουν αυτοι να βγαλουν τα χρηματα τους.

Ασε που οι γλαροι του λιμανιου μιλανε και μαλιστα λενε οτι ευτυχως που υπηρχε και η κοινοπραξια και καποιοι ναυτικοι τουλαχισοτν πληρωθηκαν αντι να συνεχιστουν οι κρατησεις μερισματων.... τωρα σε ποιους οροφους πεταν αυτοι οι γλαροι δεν ξερω να πω αν ειναι ψηλα η΄οχι.

Return on Equity σου λεει μετα.....
Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#50 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 16 April 2008 - 04:32

συμφωνα με αυτο το αρθρο απο την ημερα τση Ζακυνθος......


μεγαλομέτοχος ενδιαφέρεται να προχωρήσει σε επένδυση και είναι ο κ. Ρουσέλης που έχει καταθέσει εγγράφως το ενδιαφέρον του στο Δ.Σ.. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, φαίνεται διατεθειμένος να προχωρήσει στην καταβολή ενός μεγάλου ποσού, ωστόσο, ζητά νέες διοικητικές αλλαγές στην εταιρία, εφόσον με τα δικά του χρήματα (εάν προχωρήσει) η τελευταία θα κληθεί να λειτουργήσει.
Την ίδια ώρα οι σημερινοί μέτοχοι, βάση και των ημερομηνιών που έχουν ανακοινωθεί, έχουν δικαίωμα αγοράς μετοχών μέχρι το 5% ως την Τετάρτη και από εκεί και μετά δίνεται η ευκαιρία και σε νέους, να επενδύσουν.
«Θα εξετάσουμε κατά πόσο μπορεί ο συγκεκριμένος μέτοχος, να αγοράσει το αδιάθετο πακέτο, εφόσον ενδιαφέρον δείχνουν και άλλα μέλη της οικογένειάς του», δήλωσε ο κ. Βερτζάγιας υπογραμμίζοντας πως χρειάζεται να βρεθεί νομική φόρμουλα και το θέμα να συζητηθεί και να εξετασθεί διεξοδικά
Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#51 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 16 April 2008 - 06:06

ποιος εινα ο κυριος ρουσελης μπορουμε να μαθουμε εμεις οι εκτος Ζαντε;

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#52 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 16 April 2008 - 06:08

γιατι νομιζεις οτι οι εν Ζακυνθω των ξερουν? Αλλα ειμαι σιγουρος οτι καποια μπιντα τοθ Πειραια θα μας διαφωτισει
Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#53 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 30 April 2008 - 19:41

μαλλον "χλωμιαζει" η ιστορια με το αθωο πριγκηποπουλο που, καβαλα στο ασπρο ατι, θα βαλει τα λεφτα του για να αναστησουν την εταιρεια, αυτοι που την εφτασαν εδω που την εφτασαν.;) ποιος χριστιανος θα βαλει λεφτα για να συνεχισουν να κανουν αλλοι κουμαντο.:confused:

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#54 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 04 May 2008 - 09:51

Η ΑΜΚ εμεινε πολυ μακρια απο τον (αναθεωρημενο προς τα κατω) στοχο των €500.000,00. Χτες θα γινοταν και ενημερωση των μετοχων (οσων ειχαν διαθεση να ενημερωθουν) απο το προσωρινο ΔΣ.

Καλα πολλα δακρυβρεχτα και μελο λεγονται απο το ΔΣ, αλλα οταν οι Ζακυνθινοι εχουν χασει ηδη αρκετα λεφτα, δε νομιζω οτι εχουν διαθεση να επενδυσουν και αλλα με αβεβαιο μελλον.

Απο οτι φαινεται Ουγκο και Ζακυνθος Ι θα στολιζουν για καιρο το Λιμανι του ζαντε.

Λεπτομερειες (που αλλου) στην Ημερα

Edited by proud_ionian, 04 May 2008 - 09:56 .

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#55 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 07 May 2008 - 21:07

€500 χιλιαρικα ζητουσαν και μαζεψαν μονο €75χιλ. θα επιστραφουν σε οσους τα κατεβαλαν και θα προσπαθησουν να κανουν νεα ΑΜΚ :eek::eek: με φτηνοτερη τιμη ανα μετοχη. Δηλαδη αυτο ηταν ο προβλημα; η τιμη ανα μετοχη;

η πλακα ειναι οτι η εταιρεια ουτε με 500χιλιαρικα σωζεται, απλα ελπιζουν οτι με τα 500 και με τυχον πωληση του Φωσκολου θα μπορεσουν να εναρμονισουν το Ζακυνθος.

Οταν στην ενημερωση παραβρεθηκαν μονο 50 απο τους εκατονταδες μετοχους, ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχουν διαθεση να επενδυσουν στην εταιρεια.

ο προεδρος ειπε οτι 3 ειναι τα ενδεχομενα. α) νεα ΑΜΚ (που παλι γυρω στις 75χιλ θα μαζεψει), β) αλλαγη ιδιοκτησιας (και γιατι να μην παρει καποιος ενα βαπορι να το βαλει απο μονος του) και γ) να κλεισει η εταιρεια.

δυστυχως πιστευω οτι η καταληξη θα ειναι μια. γιατι καποιος ζακυνθινος να βαλει λεφτα στην ΑΝΕΖ και οχι στην ΑΝΜΕΖ, αν υποθεσουμε οτι θελει να επενδυσει στην ακτοπλοϊκη συγκοινωνια του νησιου. αντι να τους τα βγαλουν στο σφυρι για ενα κομματι ψωμι, ας ρευστοποιηθει η εταιρεια, να ξοφληθουν πληρωματα, προμηθευτες και τραπεζες και αν μεινει και κατι να παρουν και οι μετοχοι τπτ.

καποτε η ΑΝΕΖ ηταν πρωτοπορια και λογω κακοδιοικησης εγινε ζωντανος νεκρος.

ΥΓ οποιος εχει διαθεση για δηλωσεις προεδρων, ας διαβασει ολο το κομματι.

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#56 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 22 May 2008 - 22:47

Τώρα είναι πράγματι κοντά (once again) ή είναι ένας "τρόπος" να αυξήσουν το ενδιαφέρον για την AMK ????

πολυ παιζει στα ΜουΜουΕ του Ζαντε το θεμα της πωλησης του Φωσκόλου. Θα πουληθει θα εξοφληθουν το πληρωμα και οσοι αλλοι φορανε φεσι:D εξ αιτιας του και οτι περισσεψει μαζι με τα λεφτα (της νεας μικροτερης) ΑΜΚ θα πανε για την μετασκευη/εναρμονιση του Ζακυνθος Ι

παραλογο; φωναξε κανεις; οχι αρα λογικο

23 κατασχεσεις εχει ο μπαρμπαφωσκολος. €9,5εκ ηταν η τιμη εκκινησης του τελευταιου πληστηριασμου. τζαμπα πραμα. το παιρνεις και ταξιδευεις:D. ακου 9,5εκ μετα απο 6 χρονια παροπλισμου.

αρκετοι απο το πληρωμα ζητουν να μειωθει η τιμη εκκινησης μπας και πουληθει και παρουν τα δεδουλευμενα.

τωρα πως οταν το βαπορι εχει τοσα βαρη πανω του, η ΑΝΕΖ και η Hellenic Western Lines υποσχονται να το πουλησουν απ''ευθειας ειναι αλλο θεμα. τοσο πολυ τους εμπιστευονται ωστε να αρουν τις απαιτησεις τους πριν εισπραξουν;

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#57 ΣΑΛΙΒΕΡΩΣ

ΣΑΛΙΒΕΡΩΣ
  • Members
  • 4 posts

Posted 22 May 2008 - 22:56

παραλογο; φωναξε κανεις; οχι αρα λογικο


ποιος να φωναξει κ γιατι για ποιο λογο κ για ποια αιτεια?για πες μας?

#58 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,117 posts

Posted 22 May 2008 - 23:11

παραλογο; φωναξε κανεις; οχι αρα λογικο

η φραση ειναι απο μια παλια σατιρικη σειρα, με την οποια ο πρωταγωνιστης σατιριζε την αδιαφορια του κοσμου.

θεωρω περιεργο/παραλογο (οτι θες πες) να εχει το βαπορι 23 κατασχεσεις, να μην αξιζει πανω απο 3εκ ευρω (και αν πιασει και τοσα), να χρωστανε στο πληρωμα ενα σωρο λεφτα (χωρια σε τοσους αλλους) και να λενε οτι εχουν συμφωνησει να πουλησουν το βαπορι και οτι θα περισσεψουν και ελφτα. οταν υπαρχουν βαρη (κατασχεσεις, εχουν γινει πληστηριασμοι κλπ) δεν μπορεις να πεις το πουλαω μονος μου αν δεν συναινεσουν οι εμπλεκομενοι. το λεω και στην τελευταια γραμμη του παραπανω ποστ.

με το σεις και με το Σ.Α.Σ :D


#59 ΣΑΛΙΒΕΡΩΣ

ΣΑΛΙΒΕΡΩΣ
  • Members
  • 4 posts

Posted 22 May 2008 - 23:21

Με αυτο το σκευτικο συμφονω απολυτα μαζι σου,συνχωρα με για την κακη σκεψη.εχεις απολυτο δικιο,αλλα ξερεις τι λεω εγω,ασε να πουληθη με το καλο,να πληρωθουν οι φουκαραδες οι ανθρωποι που δουλεψανε μεσα κ το τι θα γινει μετα ειναι προβλημα τον ζακυνθινων.καλυνηχτα τα λεμε με ποιο νεοτερα.

#60 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 18 June 2008 - 08:31

Απο την εφημεριδα ερμης στην Ζακυνθο.....

Λίγο πριν την οριστική πώλησή του βρίσκεται το πλοίο «ΦΩΣΚΟΛΟ» και οι ελπίδες όλων των ζακυνθινών συνοδεύουν αυτή τη διαδικασία για να ανασάνει οικονομικά η HWL και η ΑΝΕΖ αλλά και για να απελευθερωθεί μία θέση ελλιμενισμού πλοίων στο λιμάνι της πόλης μας.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει υπογραφεί προσύμφωνο για την πώληση του πλοίου με εκπρόσωπο αλλοδαπής εταιρείας αλλά γίνονται συζητήσεις για τις οφειλές που υπάρχουν και για τις κατασχέσεις που βαρύνουν το πλοίο.

Όλες οι συζητήσεις γίνονται με μυστικότητα καθώς τα οικονομικά συμφέροντα που διακυβεύονται είναι μεγάλα και η πλοιοκτήτρια εταιρεία επιθυμεί να προχωρήσει χωρίς άλλα προβλήματα, σαν αυτά που την συνοδεύουν από γεννήσεώς της.

Μέχρι τώρα είχαν ακουστεί κατά καιρούς διάφορες πληροφορίες για επικείμενη πώληση του πλοίου «ΦΩΣΚΟΛΟ». Ωστόσο καμία από αυτές δεν επιβεβαιώθηκε από τα γεγονότα και τώρα όλοι περιμένουν να δουν αν θα έχει ευνοϊκή έκβαση αυτή η συμφωνία που βρίσκεται πολύ κοντά στο τέλος της.

Πληροφορίες από τη διοίκηση αναφέρουν ότι πολλά πράγματα θα εξαρτηθούν από ανθρώπους που δημιούργησαν προβλήματα στο παρελθόν ενώ έβαλαν μπροστά διαδικασία πλειστηριασμών. Αν οι προμηθευτές δεν ρίξουν νερό στο κρασί τους, δεν είναι εύκολη η πώληση του πλοίου, σημειώνουν οι ίδιοι κύκλοι.

Επίσης θέτουν θέμα με τη σταθερότητα μελών του ΔΣ που πρέπει να παραμένουν στο πόστο τους ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες.

Μέσα στις επόμενες ημέρες αφού λυθούν οι οικονομικές διαφορές αναμένεται να προχωρήσει η πώληση του πλοίου.


Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......





Also tagged with one or more of these keywords: ANEZ, Zakynthos I, Zakynthos, Ζάκυνθος, Ionian Ferries

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users