Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

μαλλον "χλωμιαζει" η ιστορια με το αθωο πριγκηποπουλο που, καβαλα στο ασπρο ατι, θα βαλει τα λεφτα του για να αναστησουν την εταιρεια, αυτοι που την εφτασαν εδω που την εφτασαν.;) ποιος χριστιανος θα βαλει λεφτα για να συνεχισουν να κανουν αλλοι κουμαντο.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΜΚ εμεινε πολυ μακρια απο τον (αναθεωρημενο προς τα κατω) στοχο των €500.000,00. Χτες θα γινοταν και ενημερωση των μετοχων (οσων ειχαν διαθεση να ενημερωθουν) απο το προσωρινο ΔΣ.

Καλα πολλα δακρυβρεχτα και μελο λεγονται απο το ΔΣ, αλλα οταν οι Ζακυνθινοι εχουν χασει ηδη αρκετα λεφτα, δε νομιζω οτι εχουν διαθεση να επενδυσουν και αλλα με αβεβαιο μελλον.

Απο οτι φαινεται Ουγκο και Ζακυνθος Ι θα στολιζουν για καιρο το Λιμανι του ζαντε.

Λεπτομερειες (που αλλου) στην Ημερα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

€500 χιλιαρικα ζητουσαν και μαζεψαν μονο €75χιλ. θα επιστραφουν σε οσους τα κατεβαλαν και θα προσπαθησουν να κανουν νεα ΑΜΚ :eek::eek: με φτηνοτερη τιμη ανα μετοχη. Δηλαδη αυτο ηταν ο προβλημα; η τιμη ανα μετοχη;

η πλακα ειναι οτι η εταιρεια ουτε με 500χιλιαρικα σωζεται, απλα ελπιζουν οτι με τα 500 και με τυχον πωληση του Φωσκολου θα μπορεσουν να εναρμονισουν το Ζακυνθος.

Οταν στην ενημερωση παραβρεθηκαν μονο 50 απο τους εκατονταδες μετοχους, ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχουν διαθεση να επενδυσουν στην εταιρεια.

ο προεδρος ειπε οτι 3 ειναι τα ενδεχομενα. α) νεα ΑΜΚ (που παλι γυρω στις 75χιλ θα μαζεψει), β) αλλαγη ιδιοκτησιας (και γιατι να μην παρει καποιος ενα βαπορι να το βαλει απο μονος του) και γ) να κλεισει η εταιρεια.

δυστυχως πιστευω οτι η καταληξη θα ειναι μια. γιατι καποιος ζακυνθινος να βαλει λεφτα στην ΑΝΕΖ και οχι στην ΑΝΜΕΖ, αν υποθεσουμε οτι θελει να επενδυσει στην ακτοπλοϊκη συγκοινωνια του νησιου. αντι να τους τα βγαλουν στο σφυρι για ενα κομματι ψωμι, ας ρευστοποιηθει η εταιρεια, να ξοφληθουν πληρωματα, προμηθευτες και τραπεζες και αν μεινει και κατι να παρουν και οι μετοχοι τπτ.

καποτε η ΑΝΕΖ ηταν πρωτοπορια και λογω κακοδιοικησης εγινε ζωντανος νεκρος.

ΥΓ οποιος εχει διαθεση για δηλωσεις προεδρων, ας διαβασει ολο το κομματι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τώρα είναι πράγματι κοντά (once again) ή είναι ένας "τρόπος" να αυξήσουν το ενδιαφέρον για την AMK ????
πολυ παιζει στα ΜουΜουΕ του Ζαντε το θεμα της πωλησης του Φωσκόλου. Θα πουληθει θα εξοφληθουν το πληρωμα και οσοι αλλοι φορανε φεσι:D εξ αιτιας του και οτι περισσεψει μαζι με τα λεφτα (της νεας μικροτερης) ΑΜΚ θα πανε για την μετασκευη/εναρμονιση του Ζακυνθος Ι

παραλογο; φωναξε κανεις; οχι αρα λογικο

23 κατασχεσεις εχει ο μπαρμπαφωσκολος. €9,5εκ ηταν η τιμη εκκινησης του τελευταιου πληστηριασμου. τζαμπα πραμα. το παιρνεις και ταξιδευεις:D. ακου 9,5εκ μετα απο 6 χρονια παροπλισμου.

αρκετοι απο το πληρωμα ζητουν να μειωθει η τιμη εκκινησης μπας και πουληθει και παρουν τα δεδουλευμενα.

τωρα πως οταν το βαπορι εχει τοσα βαρη πανω του, η ΑΝΕΖ και η Hellenic Western Lines υποσχονται να το πουλησουν απ''ευθειας ειναι αλλο θεμα. τοσο πολυ τους εμπιστευονται ωστε να αρουν τις απαιτησεις τους πριν εισπραξουν;

Link to comment
Share on other sites

παραλογο; φωναξε κανεις; οχι αρα λογικο
η φραση ειναι απο μια παλια σατιρικη σειρα, με την οποια ο πρωταγωνιστης σατιριζε την αδιαφορια του κοσμου.

θεωρω περιεργο/παραλογο (οτι θες πες) να εχει το βαπορι 23 κατασχεσεις, να μην αξιζει πανω απο 3εκ ευρω (και αν πιασει και τοσα), να χρωστανε στο πληρωμα ενα σωρο λεφτα (χωρια σε τοσους αλλους) και να λενε οτι εχουν συμφωνησει να πουλησουν το βαπορι και οτι θα περισσεψουν και ελφτα. οταν υπαρχουν βαρη (κατασχεσεις, εχουν γινει πληστηριασμοι κλπ) δεν μπορεις να πεις το πουλαω μονος μου αν δεν συναινεσουν οι εμπλεκομενοι. το λεω και στην τελευταια γραμμη του παραπανω ποστ.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτο το σκευτικο συμφονω απολυτα μαζι σου,συνχωρα με για την κακη σκεψη.εχεις απολυτο δικιο,αλλα ξερεις τι λεω εγω,ασε να πουληθη με το καλο,να πληρωθουν οι φουκαραδες οι ανθρωποι που δουλεψανε μεσα κ το τι θα γινει μετα ειναι προβλημα τον ζακυνθινων.καλυνηχτα τα λεμε με ποιο νεοτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απο την εφημεριδα ερμης στην Ζακυνθο.....

Λίγο πριν την οριστική πώλησή του βρίσκεται το πλοίο «ΦΩΣΚΟΛΟ» και οι ελπίδες όλων των ζακυνθινών συνοδεύουν αυτή τη διαδικασία για να ανασάνει οικονομικά η HWL και η ΑΝΕΖ αλλά και για να απελευθερωθεί μία θέση ελλιμενισμού πλοίων στο λιμάνι της πόλης μας.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει υπογραφεί προσύμφωνο για την πώληση του πλοίου με εκπρόσωπο αλλοδαπής εταιρείας αλλά γίνονται συζητήσεις για τις οφειλές που υπάρχουν και για τις κατασχέσεις που βαρύνουν το πλοίο.

Όλες οι συζητήσεις γίνονται με μυστικότητα καθώς τα οικονομικά συμφέροντα που διακυβεύονται είναι μεγάλα και η πλοιοκτήτρια εταιρεία επιθυμεί να προχωρήσει χωρίς άλλα προβλήματα, σαν αυτά που την συνοδεύουν από γεννήσεώς της.

Μέχρι τώρα είχαν ακουστεί κατά καιρούς διάφορες πληροφορίες για επικείμενη πώληση του πλοίου «ΦΩΣΚΟΛΟ». Ωστόσο καμία από αυτές δεν επιβεβαιώθηκε από τα γεγονότα και τώρα όλοι περιμένουν να δουν αν θα έχει ευνοϊκή έκβαση αυτή η συμφωνία που βρίσκεται πολύ κοντά στο τέλος της.

Πληροφορίες από τη διοίκηση αναφέρουν ότι πολλά πράγματα θα εξαρτηθούν από ανθρώπους που δημιούργησαν προβλήματα στο παρελθόν ενώ έβαλαν μπροστά διαδικασία πλειστηριασμών. Αν οι προμηθευτές δεν ρίξουν νερό στο κρασί τους, δεν είναι εύκολη η πώληση του πλοίου, σημειώνουν οι ίδιοι κύκλοι.

Επίσης θέτουν θέμα με τη σταθερότητα μελών του ΔΣ που πρέπει να παραμένουν στο πόστο τους ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες.

Μέσα στις επόμενες ημέρες αφού λυθούν οι οικονομικές διαφορές αναμένεται να προχωρήσει η πώληση του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

τελικα αλλοδαπος ειναι ή ο παναγοπουλος; αλλα λεει ο ερμης και αλλα η ημερα.

παντως συμφωνω (οπως ειχα ξαναπει και παραπισω) με οσα λενε στον "Ερμη". Αν δε συμφωνησουν οσοι "εχουν λαμβανειν" δεν ειναι ευκολο να πουληθει το βαπορι. τι νομιζουν στην ΑΝΕΖ οτι θα το πουλησουν στη ζουλα;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

οπως ειχα πει και παραπισω, πρωτα πρεπει να τα βρει η ΑΝΕΖ/HWL με τους πιστωτες και οσους εχουν απαιτησεις απο το Foscolo και την εταιρεια γενικοτερα και μετα να προχωρησει σε πωληση.

ενδιαφερομενος γα το foscolo υποτιθεται οτι υπαρχει, αλλα εχει θεσει προθεσμια να ξεκαθαρισουν ολες οι εκρεμοτητες. στην ημερα τσι ζακυνθος υπαρχει το κλασσικο μηνιαιο ρεπορταζ.

ενδεικτικα βαζω τα παρακατω:

Τις εξελίξεις γύρω από την πώληση του πλοίου “Ούγκο Φώσκολο” περιμένουν στην ΑΝΕΖ προκειμένου να δρομολογηθούν οι κινήσεις της εταιρίας, που μέχρι στιγμής διαφαίνεται μεγάλη αδυναμία να βγει από το αδιέξοδο που έχει οδηγηθεί.

Την ίδια ώρα στην ΑΝΕΖ έχουν “παγώσει” όλες οι εξελίξεις. Η δεύτερη απόπειρα αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου που σκεπτόταν ως λύση το Δ.Σ., μετά την πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια, δεν προχωρά, αν πρώτα δεν λήξει η υπόθεση με το “Φώσκολο”. Το ενδιαφέρον δε, των περίπου 1.200 μετόχων για το μέλλον δείχνει να είναι... μειωμένο ως και ανύπαρκτο και αν συνεχιστεί η ίδια κατάσταση, το λιμάνι θα παραμείνει “μπλοκαρισμένο” επ' άπειρο.

προσωπικα πιστευω οτι αντι να αναζητουμε υπαρκτους και ανυπαρκτους αγοραστες και χρηματοδοτες, ισως να επρεπε να ρευστοποιηθει η εταιρεια, να πουληθουν τα πλοια και οτι αλλο περιουσιακο στοιχειο υπαρχει και αφου ξοφληθουν πληρωματα, προμηθευτες, τραπεζες κπλ, αν μεινει κατι να παει στους μετοχους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
δεν νομιζω να υπαρξει ανθρωπος που θα παραιτηθει απο της απαιτησεις του (τα λεφτα που του χρωστανε δηλαδη και τα πιο πολλα σε πληρωματα) για να διευκολυνει την πωληση του foscolo και την.... εναρμονιση του Ζακυνθος Ι
και ετσι ειναι τα πραγματα. η διαδικασια πωλησης εχει κολλησει στους 20τοσους κατασχετες που οι ανθρωποι (πολυ λογικα) ζηταν τα λεφτα τους.

οι αγοραστες (λεγε με αλεξανδρο; ) ζητανε να εξοφληθει το πληρωμα και των 2 πλοιων και να υπαρχει δικαστικη αποφαση που να το πιστοποιει. λεφτα η ΑΝΕΖ και η hellenic western δεν εχουν για να ξοφλησουν τα πληρωματα και ο προεδρος της ΑΝΕΖ επαναλαμβανει υποσχεσεις και ταξιματα που εχουμε ξαναδει.

οποιος δε βαριεται, διαβαζει και την ημερα;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

για αλλη μια φορα τους τελευταιους μηνες διαδιδεται στα ζακυνθινα ΜΜΕ, οτι ο φωσκολος σχεδον εχει κλεισει σε αγοραστη για $6εκ (€4,2εκ). και καλα οι περισσοτεροι απο οσους εχουν απαιτησεις απο το φωσκολο εχουν συμφωνησει και οτι περισσεψει θα δοθει για την εναρμονιση του ζακυνθος.

δεν το πιστευευτε ε; ουτε και γω. μου θυμιζει λιγο σαν εμμεσος εκβιασμος. καντε τους να υποχωρησουν, ωστε να το πουλησουμε, για να σας ξοφλησουμε

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
(εάν περίσσεψε καθόλου ρευστό)
εδω σε θελω καββουρα πως τα πηδας τα καρβουνα.:rolleyes:;)

συμφωνα με την ημερα τσι ζακυνθος η ΑΝΕΖ ακομη πλερωνει. εκανε τσεπαουα τεσσερα και κατι μυρια έουρο, αλλα απο αυτα ειναι αγνωστο τι θα περσεψει, αφου ακομη πληρωνουν πληρωματα προμηθευτες και κερ... συγνωμη αλλες οφειλες:D.

η εταιρεια εχει ζητησει προσφορες απο συνεργεια για την εναρμονιση του Ζακυνθος Ι και αν τα περσευαμενα απο τον Φωσκολο δεν φτανουν, θα γινει αυξηση κεφαλαιου. (μπορει να βαλουν και οι ρεθυμνιωτες, αν υπερκαλυφθει η Cretan:p).

στοχος να ταξιδευει το βαπορι το καλοκαιρι. λεπτομερεις στην ημερα;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

΄σαν λίγα δεν λένε? Το ότι το βαπόρι έχει να δουλέψει 1,5 χρόνο το ότι θα θέλει μια γερη μηχανική συντηρηση, δεξαμενισμούς κι όλα τα συναφή (δεν μιλάω καν για ανακαίνηση ξενοδοχειακού παρότι την χρειάζεται) τα έχουν υπολογίσει?

γιατι αν πρόκειται το συγκεκριμένο βαπόρι να στοιχίσει ο κούκος αηδόνι, ακόμα και να βρεθεί το ρευστό,τα παρατάνε από τώρα κι έχουν το κεφάλι τους ησυχο.B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

φιλολογικο μνημοσυνο:rolleyes::D, για τα δυο χρονια απο τον παροπλισμο του Ζακυνθος Ι και τον εγκεφαλικο θανατο της ΑΝΕΖ, διοργανωνουν οι συγγενεις την τεταρτη 30/09/2009.

συγνωμη, αλλα η μονη εξελιξη που μπορει να υπαρξει ειναι να ταφει ο νεκρος (Η ΑΝΕΖ δηλαδη).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

συμφωνα με το (ανανεωμενο) site της ημερας τσι ζακυνθος, οι εκκρεμοτητες εχουν τακτοποιηθει και εντος 2 εβδομαδων, η ΑΝΕΖ θα βγει απο τον ΤΕΙΡΕΣΙΑ. μετα ειτε θα γινει αυξηση κεφαλαιου, ειτε δανεισμος προκειμενου να γινει η ανακαινιση/εναρμονιση του ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι.

για δανεισμο χλωμο το κοβω. ποιος θα δωσει 600χιλ με μονη εξασφαλιση ενα πλοιο που σαν scrap δεν αξιζει ουτε τα μισα και που οι ανταγωνιστες του ειναι κλασεις ανωτεροι. μονο κρατικη τραπεζα με πολιτικη παρεμβαση (αν υπαρξει τετοια). η αλλη λυση, η ΑΜΚ προϋποθετει οτι θα υπαρξουν Ζακυνθινοι που θα δωσουν μια ακομη ευκαιρια στην πολυπαθη εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Μοναδική παρακαταθήκη θα ήταν μια συμμετοχή στην κοινοπραξία.Από την στιγμή όμως που οι άλλες 2 εταιρείες που μετεχουν στην κοινοπραξία έβγαλαν 2 χρονιές μόνες τους απροβλημάτιστα ΄δεν έχουν λόγο να κάνουν την ελεημοσύνη και να βαλουν την ΑΝΕΖ στην κοινοπραξία, την στιγμή μάλιστα που τα βαπόρια τους είναι σε απείρως καλύτερη μοίρα από το ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι.

Οπότε περεταίρω επένδυση για το ίδιο το βαπόρι ακόμη κι αν βρεθεί το χρήμα (από τραπεζα είτε από ΑΜΚ) θα είναι εγκληματική.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

πολυ λαδι και απο τηγανιτα τπτ;). περασαν κοντα 15 μηνες απο την πωληση του Ugo (που υποτιθεται οτι θα ελυνε ολα τα προβληματαB)) και ακομη συζηταμε ποτε ΘΑ γινει η συνελευση, για ΝΑ αποφασιστει... κλπ κλπ κλπ.

ειλικρινα απορω πως ειναι τοσο αισιοδοξοι οτι ενα βαπορι που προερχεται απο διετη παροπλισμο και απο πολυετη... περιφρονηση, θα συμμαζευτει σε λιγους μηνεες, απο μια εταιρεια που δεν μπορει να σταθει στα ποδια της

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

14 μαρτιου η ΑΝΕΖ πραγματοποιει οχι μια, αλλα δυο γενικες συνελευσεις. μια για την απαλλαγη των μελων της διοικησης απο καθε ευθυνη και για την εκλογη ορκωτων λογιστων που θα ελεγξουν παλαιοτερες χρησεις και μια για να καθορισει θεματα που αφορουν τη μετασκευη του Ζακυνθος Ι.

ο ναυπηγος που σχεδιαζει τη μετασκευη και ο πλοιαρχος θελουν να γινουν μετοχοι της εταιρειας. επισης το ΔΣ θελει να μετοχοποιησει οφειλομενα μερισματα και τα υφισταμενα χρεη, ωστε να κανει την πολυποθητη αυξηση κεφαλαιου ( και να συπληρωσει με δανεισμο τα υπολοιπα) για να μαζεψει τα λεφτα για τη μετασκευη/εναρμονιση του Ζακυνθος Ι.

λεπτομερειες εντος.

ΥΓ1: θα ειναι παλι παλλαϊκη η συμμετοχη:rolleyes:, οπως και στην προηγουμενη ΓΣ?

ΥΓ2: αν υποθεσουμε οτι λυθουν τα προβληματα συμμαζευτει το βαπορι και μεχρι το καλοκαιρι ταξιδευει, πιστευον οτι θα τους ξαναδεχτει η κοινοπραξια;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μαλλον τα κουκια δε βγαινουν με το μετοχικο κεφαλαια. θα μετοχοποιησουν (οπως ειδαμε και παραπανω) ολα τα προϋπαρχοντα χρεη, για να δανειστουν €600.000 (φτανουν?) για την επισκευη/εναρμονιση του ΖακυνθοςΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η μια συνελευση, η απολογιστικη για την εγκριση ισολογισμων παλαιοτερων χρησεων και για το απαραιτητο αζμπετε μεταξυ των μελων εγινε. η αλλη οπου θα εγκριθει η... μετασκευη του ζακυνθος και η χρηματοδοτηση αυτης, θα γινει μαλλον των Βαΐων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο “τιμόνι” της ΑΝΕΖ παρέμεινε ο Χ. Μαρκουτσάς

Από την ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Ο Χάρης Μαρκουτσάς παρέμεινε στην προεδρεία της ΑΝΕΖ, μετά τη Γενική Συνέλευση των μετόχων και τις εκλογές ανάδειξης νέου Διοικητικού Συμβουλίου, που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή, στο Σαρακινάδο.

Το νέο Συμβούλιο είναι πλέον πιο “ενισχυμένο”, αφού από 11μελές μετατράπηκε σε 15μελές, ξεπερνώντας και την πρόταση της απερχόμενης Διοίκησης για 13μελές, εφόσον εκφράστηκε έντονο ενδιαφέρον ώστε η ναυτιλιακή εταιρία να ξεφύγει από τα προβλήματα του παρελθόντος.

Στη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου, παρέμεινε ο Διονύσης Βερτζάγιας, ενώ τις υπόλοιπες θέσεις αποτελούν οι: Ανδρέας Στήνιος (αντιπρόεδρος), Παναγιώτης Πέττας-Μπίκας (αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος), Νίκος Βλασσόπουλος, Αντώνης Βυθούλκας, Δημήτρης Γαργαλέας, Χαράλαμπος Γιατράς, Νίκος Κεφαλληνός, Δημοσθένης Μαρκουτσάς, Νίκος Μπάρτζελης, Γιάννης Μποζίκης, Διονύσης Σιδηροκαστρίτης, Διονύσης Τσουκαλάς και Ιωσήφ Χατζηιωάννου.

Το σύνολο του Δ.Σ. δεσμεύτηκε να εγγυηθεί με την προσωπική περιουσία του καθενός, για τη λήψη δανείου από πλευράς ΑΝΕΖ, ώστε να καλυφθούν τα έξοδα για τη μετασκευή του πλοίου “Ζάκυνθος Ι” και να ξεκινήσουν οι διαδικασίες λειτουργίας της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...