Jump to content


Photo
- - - - -

A.N.E.Z.(Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Ζακύνθου)

ANEZ Zakynthos I Zakynthos Ζάκυνθος Ionian Ferries

  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#1 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 01 June 2005 - 15:43

για το ιστορικο οποιος ενδιαφερετε να μου πει μια και εχουν χαθει τα παλια posts.

ΑΝΕΖ : Ενόψει κρίσιμων αποφάσεων για το μέλλον της

Α. Στήνιος: «Άλλαξε η διοίκηση της H.W.L., αναμένουμε εξελίξεις»!

Την αλλαγή διοίκησης της Hellenic Western Lines, στη γενική συνέλευση, που πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαΐου, μετά από δικαστική απόφαση, με αποτέλεσμα να ελέγχει τις εξελίξεις η ΑΝΕΖ, ανακοίνωσε σε συνέντευξη τύπου, την περασμένη εβδομάδα, ο Πρόεδρος της εταιρίας, Ανδρέας Στήνιος.
Επίσης, ο ίδιος, αναφερόμενος στη γενική συνέλευση της ΑΝΕΖ, την Κυριακή 5 Ιουλίου, τόνισε ότι από τις αποφάσεις στα σημαντικότερα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνέλευση, θα κριθεί το μέλλον της εταιρίας.
Πιο συγκεκριμένα:
«Από τις αποφάσεις για τα σημαντικότερα θέματα της γενικής συνέλευσης, όπως η ψήφιση του τροποποιημένου ισολογισμού του 2002 και τη μετοχοποίηση του χρέους της ΑΝΕΖ προς τους μετόχους που είχαν λάβει μέρος στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου το 2000, θα εξαρτηθεί η παράταση της ζωής της εταιρίας.
Άλλωστε, η δημιουργία της θυγατρικής εταιρίας Hellenic Western Lines και η αγορά του νέου πλοίου «Ούγκο Φώσκολο» έθεσε σε κίνδυνο την ύπαρξη της ΑΝΕΖ γιατί όλα τα κεφάλαια της εταιρίας διατέθηκαν για την αγορά του πλοίου, χωρίς η προηγούμενη διοίκηση της εταιρίας να ενδιαφερθεί καθόλου για το μέλλον της.
Στο σημείο αυτό, θα αναφερθώ σ’ ένα σύντομο ιστορικό. Το 1999 είχε προκηρυχθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, βάσει της γενικής συνέλευσης στις 25 Ιουλίου του ίδιου έτους, προκειμένου να προχωρήσει η εταιρία στην αγορά νέου πλοίου, όμως, η αύξηση αυτή παρατάθηκε δύο φορές, με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων, έως και τις 30 Ιουνίου 2001, που ανέλαβε καθήκοντα διοίκησης η προηγούμενη Διοίκηση του κ. Τσουκαλά.
Ωστόσο, δόθηκε εντολή στην εν λόγω διοίκηση να σταματήσει την αύξηση του κεφαλαίου στο σημείο που βρισκόταν και να την πιστοποιήσει, όμως, κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ, παρόλο που το θέμα αυτό έγινε προσπάθεια να συζητηθεί και στη γενική συνέλευση στις 29 Σεπτεμβρίου 2002 ελήφθη η απόφαση να δοθούν τα χρήματα σε τρεις δόσεις.
Η πρώτη δόση κατεβλήθη, αλλά από εκεί και πέρα, οι άλλες δύο δε δόθηκαν ποτέ, με αποτέλεσμα ομάδα μετόχων να καταφύγει στα δικαστήρια, ενώ στις 22 Ιανουαρίου 2004 έχουμε γνωμοδότηση των ελεγκτών του Υπουργείου Εμπορίου, σύμφωνα με την οποία, η αύξηση του κεφαλαίου ήταν άκυρη επειδή δεν έγινε πιστοποίηση.
Ακολούθως, η Δικαιοσύνη αποφάσισε να καταβληθούν τα χρήματα στους μετόχους, που τα διεκδικούσαν και μάλιστα εντόκως, από τις 30 Σεπτεμβρίου 2002.
Με βάση τα παραπάνω, η δική μας διοίκηση θα κατεβάσει πρόταση στη γενική συνέλευση (την Κυριακή 5 Ιουνίου 2005) να μετοχοποιηθούν τα χρήματα, ώστε να μην επιβαρυνθεί οικονομικά η ΑΝΕΖ και οι μέτοχοι που συμμετείχαν στην παλαιότερη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου να μη χάσουν τα χρήματά τους.
Σχετικά με τον ισολογισμό του 2002, μετά από διάφορα γεγονότα, φτάσαμε σήμερα, όπου είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε μέρισμα, που όμως δεν μπορούμε, λόγω των οικονομικών δυσκολιών της ΑΝΕΖ και έτσι θα προτείνουμε στη γενική συνέλευση να δώσει η εταιρία ένα ποσό της τάξης του 6% του καταβεβλημένου εταιρικού κεφαλαίου, σύμφωνα με το καταστατικό και μάλιστα σε μετρητά, ενώ το υπόλοιπο ποσό του κέρδους να καταβληθεί υπό τη μορφή μετοχών, σε αναλογία μία προς μία.
Να καταλήξω ότι από τις 25 Οκτωβρίου 2004, που αναλάβαμε καθήκοντα ζητήσαμε από την H.W.L. να πραγματοποιήσει γενική συνέλευση με σκοπό την αλλαγή διοίκηση και οικονομική ενημέρωση, δεν ανταποκρίθηκε όμως στο αίτημά μας, με αποτέλεσμα, με δικαστική εντολή να γίνει γενική συνέλευση στις 17 Μαΐου 2005, όχι όμως στην έδρα της θυγατρικής εταιρίας στον Πειραιά, γιατί τα γραφεία της είναι ανύπαρκτα, ωστόσο, η ουσία είναι ότι αποφασίστηκε αλλαγή της Διοίκησης της εν λόγω εταιρίας και αναμένουμε τώρα τις εξελίξεις».

Συντάκτης Σάκης Νέγκας
Πηγή: Ημέρα τση Ζάκυθος

Edited by proud_ionian, 30 May 2013 - 00:27 .
tag

Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#2 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 03 June 2005 - 00:16

και η σημερινη απαντηση

Αγριεύει η κόντρα ΑΝΕΖ-HWL

Στην Δικαιοσύνη καταφεύγει το Δ.Σ. της “Hellenic”

Μ. Τσουκαλάς: «Ψευδή όσα δήλωσε ο κ. Α. Στήνιος»
Στην αντεπίθεση… περνά το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας “Hellenic Western Lines”, που προχωρά ήδη στην προσφυγή προς τη Δικαιοσύνη, απαντώντας στα όσα υποστήριξε την προηγούμενη εβδομάδα η διοίκηση της ΑΝΕΖ, περί αλλαγής Δ.Σ. στην πρώτη.
Με συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος της ΑΝΕΖ, Ανδρέας Στήνιος, είχε ανακοινωθεί ότι μετά τη Γενική Συνέλευση της 17ης Μαΐου που πραγματοποιήθηκε έπειτα από δικαστική απόφαση, αποφασίστηκε η αλλαγή της διοίκησης στη “Hellenic” και αναμένονται εξελίξεις.
Απαντώντας στα παραπάνω ο αντιπρόεδρος της θυγατρικής εταιρίας της ΑΝΕΖ, Μάρκος Τσουκαλάς, χαρακτήρισε τα λεγόμενα του κ. Στήνιου, ψευδή τονίζοντας ότι η απάντηση της “Hellenic” θα δοθεί με τις κινήσεις που θα κάνει προς τη Δικαιοσύνη.
Μεταξύ άλλων ο κ. Τσουκαλάς εκπροσωπώντας τη “Hellenic” τόνισε με δηλώσεις του στην εφημερίδα μας ότι «όσα ισχυρίστηκαν τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ είναι ψευδή και εμπίπτουν στο νόμο. Ήδη το νομικό τμήμα της εταιρίας κινείται προς τη δικαιοσύνη.
Δεν έγινε στις 17 Μαΐου καμιά Γενική Συνέλευση της “Hellenic”, γιατί η πραγματοποίηση μιας τέτοιας πράξης μας έχει απαγορευθεί από παλαιότερη δικαστική απόφαση. Εμείς μόνο ενημερώσαμε τα παριστάμενα μέρη, δηλαδή την ΑΝΕΖ και ορισμένους μετόχους, για αυτή την απόφαση.
Ορισμένοι από το Δ.Σ. της ΑΝΕΖ θεώρησαν ότι έγιναν άλλα πράγματα και μίλησαν για Γενική Συνέλευση και για το λόγο αυτό, θα λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη για ψευδείς δηλώσεις και παραπληροφόρηση. Δεν έλαβαν υπόψη τους την παλαιότερη απόφαση του Δικαστηρίου και παραπληροφορούν τον κόσμο και τους μετόχους».
«Δεν δεχόμαστε
το μοίρασμα των μετοχών»
Όμως ο αντιπρόεδρος της “Hellenic” δεν στάθηκε μόνο στα λεγόμενα του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ και του προέδρου της, αλλά αναφέρθηκε και στη στάση που θα κρατήσουν τα μέλη της προηγούμενης διοίκησης της Εταιρίας, στη γενική συνέλευση των μετόχων που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή.
Ο κ. Τσουκαλάς επιτέθηκε και προσωπικά στον κ. Στήνιο, εκφράζοντας την διαφωνία του για το μοίρασμα μετοχών και όχι μερίσματος προς τους μετόχους, για την προ ετών απόφαση αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου στην ΑΝΕΖ.
Όπως τόνισε ο κ. Τσουκαλάς «η θέση μας είναι η συναίνεση όλων των πλευρών μέσα στην εταιρία. Τα πλοία ανήκουν στους μετόχους και οι μέτοχοι έχουν να πάρουν από αυτά.
Για το λόγο αυτό θα πρέπει να σταματήσουμε τις ενέργειες του υπάρχοντος Δ.Σ. Ο κ. Στήνιος παλαιότερα είχε δημοσιεύσει πως η κάθε μετοχή της ΑΝΕΖ αξίζει 35€ και τώρα θέλει να τις αγοράσει έναντι 2,94€. Πρέπει να ,μας απαντήσει τι θέλει και αν θέλει να ονομαστεί η εταιρία ως «εταιρία κ. Στήνιου».
Επίσης η αγορά είναι επιλεκτική και ορισμένα άτομα αποκλείονται. Αυτό είναι ένα κόλπο που θέλουν να περάσουν, όμως πιστεύω ότι οι μέτοχοι δεν θα το κάνουν αποδεκτό.
Είναι παράνομο να μοιραστούν αντί για χρήματα μετοχές, διότι όταν πραγματοποιήθηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα έπρεπε να έχει αγοραστεί ένα καινούργιο πλοίο και όχι αυτά να επενδυθούν στο Χρηματιστήριο, όπως έγινε επί προεδρίας στην ΑΝΕΖ του κ. Κλαμπάνη.
Με αυτή την τακτική, οι μετοχές θα χάσουν εντελώς την αξία τους αλλά και οι 1300 μέτοχοι τη συμμετοχή τους στην εταιρία. Εμείς θα εκφράσουμε τη διαφωνία μας».
Σε ότι αφορά τη δρομολόγηση του «Ούγκο Φώσκολο» με την υπάρχουσα κατάσταση στην “Hellenic” τα σχέδια μεταθέτονται για μετά το πέρας της Γενικής Συνέλευσης της ΑΝΕΖ την Κυριακή, μέσα σε διάστημα λίγων ημερών. Πάντως, τα μέλη του σημερινού Δ.Σ. της θυγατρικής, θεωρούν ότι θα κερδίσουν τη «μάχη» της Γενικής Συνέλευσης, ενώ καλούν όλους τους μετόχους για ενημέρωση, στα γραφεία της εταιρίας την Παρασκευή το πρωί.
Για το λόγο αυτό άλλωστε έχουν τυπωθεί προσκλήσεις, στις οποίες αναγράφεται και η πρόσκληση του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ, για τη Γ.Σ. της Κυριακής, όπου τονίζεται στα θέματα της ημερήσιας διάταξης, πως θα εκδοθούν 195.803 μετοχές αξίας 2,94€ η κάθε μία οι οποίες θα μοιραστούν στους μετόχους που έχουν δανείσει την Εταιρία. Αυτό έχει προκαλέσει και την αντίδραση του Δ.Σ. της “Hellenic” όπου τονίζει στην πρόσκλησή του, πως ζητά «τα χρήματα πίσω μετρητά και εντόκως».
Θα έχει πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον η στάση που θα κρατήσουν οι μέτοχοι στην Γ.Σ., διότι όπως έχει αναφερθεί και από τα δύο Δ.Σ. (σ.σ. ΑΝΕΖ, “Hellenic”), οι όποιες αποφάσεις θα κρίνουν σε αρκετά σημεία το μέλλον των δύο εταιριών.

Συντάκτης Σπύρος Μπέτσης
Πηγή: Ημέρα τση Ζάκυθος


Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#3 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 07 June 2005 - 13:23

και η σαπουνοπερα συνεχιζεται

Αναβάλλεται η Γ.Σ. των μετόχων της ΑΝΕΖ

Σωρεία καταγγελιών από την προηγούμενη διοίκηση
της εταιρίας προς τη σημερινή
Ραγδαίες και αρκετά σημαντικές είναι οι εξελίξεις που έχουν να κάνουν με την τύχη των εταιριών ΑΝΕΖ και “Hellenic Western Lines”, αφού σύμφωνα με δικαστική απόφαση που έχει στα χέρια του το Δ.Σ. της δεύτερης και την οποία ανακοίνωσε χθες, απαγορεύτηκε η πραγματοποίηση της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της πρώτης, που είχε προγραμματιστεί για την ερχόμενη Κυριακή.
Για το λόγο αυτό αλλά και για την ανακοίνωση της δικαστικής απόφασης, που δικαιώνει τους κ.κ. Διονύση Τσουκαλά (πρώην πρόεδρος της ΑΝΕΖ νυν της HWL) και Μάρκο Τσουκαλά (πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ και νυν αντιπρόεδρος της HWL), και τους απαλλάσσει από τα μέτρα συντηρητικής κατάσχεσης των περιουσιών τους, έπειτα από σχετική καταγγελία του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ, η HWL πέρασε χθες στην… αντεπίθεση.
Συγκεκριμένα, ο γραμματέας της τελευταίας, Δημήτρης Τσουκαλάς, από κοινού με τον αντιπρόεδρο, Μάρκο Τσουκαλά, το νομικό σύμβουλο, Αλέκο Σούλη και το μέτοχο, Διονύση Τσουκαλά, παραχώρησαν συνέντευξη τύπου, όπου αναφέρθηκαν στις δύο δικαστικές αποφάσεις, ενώ εξαπέλυσαν επίθεση στο νυν Δ.Σ. της ΑΝΕΖ, για την καθυστέρηση δρομολόγησης του «Ούγκο Φώσκολο» και για τη διαχείριση που ασκεί στην εταιρία.
Αναφορικά με τη δικαίωση των κ.κ. Διονύση και Μάρκου Τσουκαλά, οι οποίοι είχαν κατηγορηθεί για απιστία από το Δ.Σ. της ΑΝΕΖ και εν συνεχεία καταδικαστεί, ο γραμματέας της HWL, Δημήτρης Τσουκαλάς, ανέφερε ότι επρόκειτο για ένα σκάνδαλο που σπίλωσε τα ονόματα των δύο ατόμων.
Μάλιστα σημείωσε ότι οι δύο τους δικαιώθηκαν διότι «από το δικαστήριο είχαν αποκρυφτεί στοιχεία και αποφάσεις του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ ενώ ως μάρτυρας κατηγορίας κατέθεσε μόνο η γραμματέας της εταιρίας η οποία φαίνεται ότι έδωσε ψευδή στοιχεία και για αυτό και θα λογοδοτήσει».
Για το ίδιο θέμα ο δικηγόρος, Αλέκος Σούλης πρόσθεσε ότι «ότι οι τα δύο πρώην μέλη το Δ.Σ. της ΑΝΕΖ είχαν κατηγορηθεί για παράνομη μεταφορά χρημάτων από τη μία εταιρία στην άλλη πράγμα που δεν ισχύει και αποδείχτηκε με συγκεκριμένες αποφάσεις του Συμβουλίου της πρώτης».
Σε ότι έχει να κάνει με την απαγόρευση της πραγματοποίησης της Γενικής Συνέλευσης της ΑΝΕΖ, ο ίδιος σημείωσε μεταξύ άλλων πως «η επιχειρούμενη έκτακτη Συνέλευση απαγορεύτηκε προσωρινά με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ζακύνθου, έπειτα από προσφυγή μετόχων στη Δικαιοσύνη οι οποίοι κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα, διότι όταν ζήτησαν πλήρη ενημέρωση για τους ισολογισμούς από το Δ.Σ. της ΑΝΕΖ η τελευταία δεν τους έδωσε παράνομα.
Η Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί από τη στιγμή που θα διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης ενημέρωση όλων των μετόχων και αφού ξεπεραστούν τα συγκεκριμένα προβλήματα».
Από την πλευρά του ο κ. Μάρκος Τσουκαλάς, αφού ανέφερε ότι οι εξελίξεις τον δικαιώνουν στράφηκε και προσωπικά κατά των κ.κ. Στήνιου και Κλαμπάνη (νυν προέδρου της ΑΝΕΖ και μέλους του Δ.Σ. της εταιρίας αντίστοιχα), κατηγορώντας τον πρώτο ότι θέλει να εξαγοράσει τις μετοχές της ΑΝΕΖ με 2,94€ αντί 35€ και το δεύτερο για την μη απόδοση των χρημάτων (από παλαιότερη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ύψους 240.000.000δρχ.), στους μετόχους, και την εισαγωγή τους στο χρηματιστήριο.
Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της HWL, κάλεσε τον κ. Κλαμπάνη να ζητήσει συγνώμη για τις πράξεις του, ενώ σημείωσε ότι πλέον θα πρέπει να δύο Δ.Σ. να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι για να βρουν λύσεις για τη βιωσιμότητα των δύο εταιριών και τη δρομολόγηση του «Ούγκο Φώσκολο».
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο μέτοχος, Διονύσης Τσουκαλάς, κάλεσε τα δύο Δ.Σ. να ξεπεράσουν τις διαφορές τους και να δημιουργήσουν ένα κοινό με τρία μέλη από κάθε πλευρά για να επιτευχθεί ό,τι καλύτερο στο μέλλον.
Από όλους τους παρευρισκόμενους ειπώθηκε ότι το σημερινό Δ.Σ. της ΑΝΕΖ μποϊκοτάρει την προσπάθεια της HWL για τη δρομολόγηση του «Φώσκολο», καθώς και ότι η συμπεριφορά του εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ανταγωνιστών των δύο εταιριών.
Επίσης κριτική ασκήθηκε στην ηγεσία της ΑΝΕΖ, διότι όπως τονίστηκε από τα μέλη του Δ.Σ. της HWL, που σημείωσαν ότι ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε αλλαγή διοίκησης στην τελευταία, στα θέματα της Γ.Σ. της Κυριακής, δεν υπήρχε στην ημερήσια διάταξη το ζήτημα της δρομολόγησης του «Φώσκολο».
Για το συγκεκριμένο θέμα ο κ. Δημήτρης Τσουκαλάς υπογράμμισε, πως το πλοίο θα δρομολογηθεί, αφού ξεκαθαρίσει το τοπίο (με δικαστικές αποφάσεις) σε ό,τι έχει να κάνει με το ιδιοκτησιακό καθεστώς των μετοχών της HWL και αν αυτές ανήκουν στο Δ.Σ. της ΑΝΕΖ ή στους μετόχους. Ο ίδιος σημείωσε ότι ακόμη και αν άλλαξε η διοίκηση της ΑΝΕΖ τον Οκτώβριο η HWL δεν επηρεάζεται, αναφέροντας παράλληλα ότι θα επιδιωχθεί η πραγματοποίηση και νέων εκλογών στην πρώτη.
Επίσης, από τον κ. Δημήτρη Τσουκαλά αναφέρθηκε ότι έφτασαν καταγγελίες στο Δ.Σ. της HWL από μέτοχο που προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και ο οποίος ανέφερε, ότι παρανόμως αναφέρθηκε πως έχει εξουσιοδοτήσει άτομο προκειμένου να τον εκπροσωπήσει στη Γ.Σ. της Κυριακής.
Μένει να φανεί ποια θα είναι η αντίδραση του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ, τόσο για την αναβολή της Γενικής Συνέλευσης, όσο και για το μέλλον των δύο εταιριών, αφού πλέον αρχίζει και γίνεται εμφανές ότι θα συνεχιστεί ένας ατελείωτος… δικαστικός αγώνας.

Συντάκτης Σπύρος Μπέτσης
Πηγή: Ημέρα τση Ζάκυθος


Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#4 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 20 June 2005 - 12:55

17/06/05 Διατάχθηκε αλλαγή διοίκησης στην «Ελλένικ»

Με δικαστική απόφαση…

Διατάχθηκε αλλαγή διοίκησης στην «Ελλένικ»

Τα «κλειδιά» της εταιρίας ζητούν τα νέα μέλη του Δ.Σ.!

Ο Δ. Βερτζάγιας αναλαμβάνει χρέη πρόεδρου!

Το αργότερο έως σήμερα, σύμφωνα με το Διευθύνον Σύμβουλο της ΑΝΕΖ και γραμματέα πλέον της «Ελλένικ Γουέστερν Λαϊνς», Σπύρο Μπάστα, θα πρέπει η Διοίκηση της τελευταίας να παραδώσει τα βιβλία και την οικονομική κατάσταση της Εταιρίας, στο νέο της Δ.Σ.!
Όπως ανέφερε ο κ. Μπάστας, με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά, η οποία εκδόθηκε στις 10 Ιουνίου, αναγνωρίζεται η νέα διοίκηση της «Ελλένικ», καθώς και η Γενική Συνέλευση της συγκεκριμένης Εταιρίας που πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαΐου στα γραφεία της στον Πειραιά.
Οι εξελίξεις πλέον αναμένεται να είναι πολύ σημαντικές, μιας και τα νέα μέλη της Διοίκησης της «Ελλένικ», σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου που έχουν στα χέρια τους, πρέπει να αναλάβουν τα περιουσιακά στοιχεία της τελευταίας και φυσικά την τύχη του πλοίου «Ούγκο Φώσκολο». Ωστόσο, δεν αποκλείεται να υπάρξει αντίδραση από την έως και σήμερα διοίκηση της «Ελλένικ», η οποία δεν αναγνωρίζει τη Γενική Συνέλευση, υποστηρίζοντας ότι υπάρχει δικαστική απόφαση που την απαγόρευε…
Σε ό,τι αφορά τις τελευταίες εξελίξεις, ο κ. Μπάστας τόνισε με δηλώσεις του στην εφημερίδα μας ότι «μετά την καταχώρηση των πρακτικών της Γενικής Συνέλευσης και του Διοικητικού Συμβουλίου της 17ης Μαΐου, στο μητρώο των ναυτικών εταιριών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, χορηγήθηκε βεβαίωση αυτής της καταχώρησης, την οποία με εξώδικο κοινοποιήσαμε στα πρώην μέλη του Δ.Σ. της «Ελλένικ». Εμείς πλέον, περιμένουμε να γίνει η παράδοση των εγγράφων και του ταμείου της Εταιρίας, ώστε να αναλάβουμε και επίσημα τη διοίκησή της».
Σχετικά με τις ενστάσεις που έχουν διατυπωθεί από την πλευρά του Δ.Σ. της «Ελλένικ», που δεν αναγνωρίζουν τη Γ.Σ., ο κ. Μπάστας απάντησε ότι «το Δικαστήριο αναγνώρισε τη Συνέλευση και αυτό είναι που έχει σημασία. Είχε στηθεί ένα ολόκληρο πρόγραμμα… καθυστερήσεων, προκειμένου να μην πραγματοποιηθεί αλλαγή στο Δ.Σ. της «Ελλένικ», αφού η νέα Διοίκηση της ΑΝΕΖ είχε ζητήσει από την πρώτη στιγμή στις 25 Οκτωβρίου 2004, να πραγματοποιηθεί Συνέλευση και στη θυγατρική.
Ωστόσο, τόσους μήνες με διάφορα τερτίπια, οι κύριοι που βρέθηκαν στη διοίκηση της «Ελλένικ» προσπαθούσαν να κερδίσουν χρόνο για να παραμείνουν στη θέση τους, όμως ο χρόνος τους πλέον τελείωσε».
Αναφορικά με την απαγόρευση της πραγματοποίησης της Γ.Σ. της «Ελλένικ», ο κ. Μπάστας τόνισε πως «ως ΑΝΕΖ το θέμα δεν μας αφορά, διότι εμείς ζητήσαμε Γ.Σ. και ως ενδιαφερόμενοι δεν μας κοινοποιήθηκε καμιά απόφαση Δικαστηρίου για απαγόρευση πραγματοποίησής της. Αντιθέτως υπάρχει απόφαση του Πρωτοδικείου Πειραιά, για να διεξαχθεί την ημέρα που είχε οριστεί, δηλαδή στις 17 Μαΐου».
Στο σημείο αυτό ο ίδιος ήταν αρκετά καυστικός για τις κινήσεις του Δ.Σ. της «Ελλένικ», τονίζοντας πως «την τελευταία Παρασκευή πριν τη Γ.Σ. 33 μέτοχοι της ΑΝΕΖ, ανάμεσα στους οποίους και ένας που έχει πεθάνει και είχε πληρεξούσιο, ζητούσαν την αναβολή της Συνέλευσης της «Ελλένικ» καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα στον Πειραιά. Τη Δευτέρα απέσυραν την αίτησή τους και τρεις μέτοχοι της Εταιρίας έδωσαν το «παρών» στο Δικαστήριο στο νησί μας, όπου κατάφεραν να πάρουν απόφαση υπέρ τους καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα για μη πραγματοποίηση της Γ.Σ. Ωστόσο, το Δικαστήριο στη Ζάκυνθο δεν γνώριζε την απόφαση του αντίστοιχου στον Πειραιά»!
Ο ίδιος σημείωσε ότι πλέον έχει οριστεί νέο Δ.Σ. στην «Ελλένικ» που αποτελείται από του Διονύση Βερτζάγια (πρόεδρο), Ανδρέα Στήνιο (αντιπρόεδρο), Σπύρο Μπάστα (γενικό γραμματέα), Διονύση Γράμψα και Λευτέρη Κλαμπάνη (μέλη).
Η διοίκηση πρέπει να παραδοθεί στο νέο Δ.Σ. εντός 24 ωρών από την ημέρα που θα κοινοποιηθεί η απόφαση του Δικαστηρίου στα προηγούμενα μέλη της Διοίκησης (κάτι τέτοιο σύμφωνα με τον κ. Μπάστα έγινε χθες).
Μάλιστα, ο κ. Μπάστας τόνισε ότι το νέο Δ.Σ. δεν ενδιαφέρεται για τα γραφεία της «Ελλένικ» στη Ζάκυνθο, που τα προηγούμενα μέλη είχαν νοικιάσει, και πως οι δύο Εταιρίες θα συστεγάζονται πλέον στο χώρο που εδρεύει η ΑΝΕΖ.
Ενδιαφέρον πάντως θα έχουν και οι κινήσεις που θα κάνει το νέο Συμβούλιο, αν η κατάσταση παραμείνει ως έχει και δεν υπάρξουν και νέες δικαστικές αποφάσεις, τόσο για την ύπαρξη της ίδιας της «Ελλένικ», όσο και για το μέλλον του πλοίου «Ούγκο Φώσκολο».

Συντάκτης Σπύρος Μπέτσης
Πηγή: Ημέρα τση Ζάκυθος


Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#5 enas chiotis

enas chiotis
  • eMembers
  • 4,291 posts

Posted 20 June 2005 - 14:12

Πάντως το πρότυπο του ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΙΙ είχε κατασκευαστεί για υδροδυναμικές δοκιμές, τότε.

#6 Angelos

Angelos

    Helmsman

  • Supermoderators
  • 959 posts

Posted 26 July 2005 - 09:32

Αναστάτωση στην «Ελλένικ» από μια αγγελία

Στο… σφυρί βγήκε το «Φώσκολο» σε ιστοσελίδα στο ίντερνετ!

Για παράνομη αύξηση του Μ.Κ. της Εταιρίας πέρυσι κάνει λόγο το σημερινό Δ.Σ.

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της «Ελλένικ Γουέστερν Λάινς», η δημοσίευση σε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, αγγελίας σύμφωνα με την οποία πωλείται και μάλιστα σε… προσφορά, το πλοίο «Ούγκο Φώσκολο»!Η συγκεκριμένη δημοσίευση, βρίσκεται στην ιστοσελίδα www.frankshiprokers.com/Carcarriers.html, όπου μια σειρά από πλοία εκθέτονται «αναζητώντας» αγοραστές.
Το συγκεκριμένο γεγονός, σε συνδυασμό πως ακόμη το νέο Δ.Σ. δεν έχει λάβει τα «κλειδιά» του «Φώσκολο», αλλά και όλα τα στοιχεία και έγγραφα της «Ελλένικ», έχει δημιουργήσει μεγάλη ανησυχία στη νέα διοίκηση της Εταιρίας, όπου επισημαίνει πως κάθε μέρα που περνά, λειτουργεί εις βάρος της δρομολόγησης του πλοίου.
Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα μας, ο πρόεδρος της «Ελλένικ», Διονύσης Βερτζάγιας, αναφέρθηκε στην δημοσίευση πώλησης του πλοίου, ενώ άσκησε δριμεία κριτική στον πρώην πρόεδρο της εταιρίας, Διονύση Τσουκαλά, και με αφορμή τα όσα ο τελευταίος ανέφερε σε ανοιχτή επιστολή του προς τους μετόχους.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Βερτζάγιας τόνισε πως «κάθε μέρα που περνά, καταλαβαίνουμε γιατί η πρώην διοίκηση δεν θέλει να παραδώσει τα έγγραφα της Εταιρίας. Αυτή τη στιγμή εμείς έχουμε μόνο τα εξωτερικά κλειδιά του πλοίου, τα οποία κρατά ο φύλακας που έχουμε προσλάβει».
Ο ίδιος δικαιολογώντας τα λεγόμενά του υπογράμμισε ότι «εμείς έχουμε έλθει σε προφορική συνεννόηση με όσους έχουν προχωρήσει σε κατασχέσεις επί του «Φώσκολο», προκειμένου να μας επιτρέψουν τη δρομολόγησή του. Επίσης, υπάρχει ενδιαφέρον, με τα νέα μέτρα που προωθεί το ΥΕΝ, το πλοίο να χρησιμοποιηθεί σε κάποιες άγονες γραμμές ή και στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης».

Μάλιστα, ο κ. Βερτζάγιας, στήριξε την καθυστέρηση παράδοσης των εγγράφων της Εταιρίας και στο γεγονός, όπως ανέφερε ο ίδιος, ότι «βρέθηκε στο ίντερνετ αγγελία με την οποία το «Φώσκολο» πωλείται. Να μας πει λοιπόν η πρώην διοίκηση της Εταιρίας, που είναι τα πιστοποιητικά του πλοίου, αλλά και πως αυτό βρέθηκε προς πώληση.
Επίσης, είδαμε ότι στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της «Ελλένικ» που πραγματοποιήθηκε πέρυσι, κάποιοι μέτοχοι αγόρασαν μετοχές με μετρητά και ορισμένοι με επιταγές, εκ των οποίων κάποιες λήγουν τον Αύγουστο του 2005. Αυτό είναι παράνομο, διότι σε τέτοιες περιπτώσεις συμμετέχουν όλοι με μετρητά.

Εκτός των άλλων, βρήκαμε επιταγή που έληγε στις 30 Ιουνίου και η οποία εισπράχτηκε από την τράπεζα παράνομα, αφού κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται λόγω της Γ.Σ. της «Ελλένικ» στις 17 Μαΐου και της αλλαγής της διοίκησης της Εταιρίας. Ψάχνουμε λοιπόν να δούμε ποιος εισέπραξε αυτά τα χρήματα παρανόμως. Το συγκεκριμένο γεγονός, θα πρέπει να προσεχθεί από τους μετόχους».
Σε ό,τι αφορά την αγγελία για την πώληση του πλοίου, εκεί αναφέρεται ότι αυτό ζυγίζει 1.621 τόνους, έχει 5,6 μ. βύθισμα, είναι κατασκευασμένο στην Πολωνία το 1986, έχει χωρητικότητα 160 αυτοκινήτων, 412 κρεβάτια, 4 μηχανές και η ταχύτητά του φτάνει τα 17 μίλια. Στην τιμή αναφέρεται ως προσφορά, ενώ ανάλογο πλοίο με σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά, κατασκευής του 1987, πωλείται σε τιμή 7,7 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ.
Ο πρόεδρος της «Ελλένικ» σημείωσε επίσης, πως το νέο Δ.Σ. ακόμη αναζητεί την έδρα της Εταιρίας στο Πειραιά (όπως τόνισε αυτή ήταν ψεύτική), και το πώς αυτή συστάθηκε, ενώ κάλεσε τους μετόχους να λάβουν μέρος στη Γ.Σ. της ΑΝΕΖ στις 31 Ιουλίου, όπου όπως ανέφερε θα παρουσιαστούν αρκετά στοιχεία και για τις δύο Εταιρίες, με πληθώρα εγγράφων.

Να σημειωθεί ότι την Τετάρτη, σύμφωνα με όσα τόνισε ο κ. Βερτζάγιας, θα συζητηθεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του σημερινού Δ.Σ. κατά του προηγούμενου, όπου ζητείται να δοθούν όλα τα στοιχεία της «Ελλένικ».
Σπ. Μπ.

«Σκληρή» απάντηση Δ. Βερτζάγια
Τέλος σε δελτίο τύπου που υπογράφει ο κ. Βερτζάγιας, αναφέρονται τα εξής:
«Σχετικά με την ανακοίνωση του πρώην Προέδρου της ΕΛΛΕΝΙΚ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ ΛΑΪΝΣ, επιθυμούμε να απαντήσουμε τα εξής:
1. Η αναγνώριση της νέας διοικήσεως είναι δεδομένη από όλες τις αρμόδιες αρχές, και ιδιαίτερα από την αρμοδιότερη όλων, Υπηρεσία Μητρώου Ναυτικών Εταιριών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
2. Ήδη τα κλειδιά του πλοίου ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ παραδόθηκαν και το πλοίο βρίσκεται στην κατοχή της νέας διοικήσεως.
3. Η προηγούμενη διοίκηση όμως αρνείται, παρά την εξώδικη πρόσκληση και τη μήνυση εναντίον της για υπεξαγωγή εγγράφων, να παραδώσει το Ταμείο της Εταιρίας σε μετρητά και σε αξιόγραφα, καθώς και τα φορολογικά βιβλία και στοιχεία αυτής, τα έγγραφα του πλοίου και το αρχείο της Εταιρίας. Ήδη, για την άρνηση αυτή θα επιληφθεί άμεσα το Πρωτοδικείο Ζακύνθου.
4. Ο κοπτόμενος για την νομιμότητα πρώην Πρόεδρος, οφείλει να απαντήσει στα εξής αμείλικτα ερωτήματα: α) Γιατί δεν αποδίδει το ταμείο της Εταιρίας και τα υπόλοιπα έγγραφα και στοιχεία στη νέα διοίκηση; α) Γιατί δεν είχε υποβάλει μέχρι τη λήξη της θητείας του στην Κοινοπραξία Πλοίων το Μετοχολόγιο της Εταιρίας, όπως απαιτείται, για να συζητηθεί η ένταξη του πλοίου ΟΥΓΚΟ Φώσκολο στην Κοινοπραξία Πλοίων Ζακύνθου; γ) Γιατί προέβη σε πιστοποίηση της αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΛΛΕΝΙΚ τον Ιούνιο του 2004 λαμβάνοντας για την πώληση μετοχών μεταχρονολογημένες επιταγές του 2005, υποβάλλοντας ψευδή πιστοποίηση στο Μητρώο Ναυτικών Εταιριών και εξαπατώντας την Υπηρεσία του Μητρώου, τους μετόχους και τους δανειστές της Εταιρίας;
5. Ο κοπτόμενος για τη δήθεν δρομολόγηση του πλοίου ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ πρώην Πρόεδρος, οφείλει να απαντήσει ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ ΔΟΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΣΕ ΜΕΣΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ; Μήπως για να καρπωθούν οι ψευδομέτοχοι της ΕΛΛΕΝΙΚ, μεταξύ των οποίων και ο ίδιος και η οικογένειά του, τα χρήματα από την πώληση του πλοίου, και να ζημιωθεί και καταστραφεί αντίστοιχα η ΑΝΕΖ ΑΕ και οι μέτοχοί της;
6. Για τους ψευδείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς κατά του Προέδρου μου Διονυσίου Βερτζάγια, θα λάβει την ανάλογη απάντηση στις αίθουσες των Δικαστηρίων της Ζακύνθου, τα οποία άλλωστε τον έχουν καταδικάσει για ανάλογη συκοφαντική δυσφήμιση».

Ζάκυνθος 15-7-2005
Για την ΕΛΛΕΝΙΚ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ ΛΑΪΝΣ ΝΕ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Δ. ΒΕΡΤΖΑΓΙΑΣ

Πηγή: Ημέρα τση Ζάκυθος



To ploio lene oi petres tou limaniou oti to eidan perysi kai apo thn SAOS alla den tous ekane h den ta brhkane.
Me nea koinopra3ia na plhsiazei den tous blepw kala :D Krima giati htan agaphmenh etaireia pollwn kai eixe k ena nauagio kai omws sta8hke sta podia ths gia arketa xronia.
Αλλαγή σκηνικού..... τελευταία......

#7 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 16 January 2006 - 21:48

oλα δειχνουν οτι η 25 χρονη παρουσια της ΑΝΕΖ στη συγκοινωνια της ζακυνθου φτανει στο τελος της. την προηγουμενη τεταρτη, οι ναυτικοι του Ζακυνθος Ι προεβησαν σε επισχεση εργασιας λογω των οφειλων της εταιρειας και απο την πεμπτη 12/1 το βαπορι δεν εκτελει δρομολογια.

μια εικονα δινει το Go Zakynthos στις 12/01/06

Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν οι ναυτικοί του «Ζάκυνθος 1»
«Σκούρα» τα πράγματα στην ΑΝΕΖ

Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν οι ναυτικοί του «Ζάκυνθος 1»

«Θηλιά στο λαιμό» της Εταιρίας οι πολλές οφειλές

Αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας από αύριο τις 5 το πρωί, δηλώνουν οι εργαζόμενοι στο επιβατικό-οχηματαγωγό πλοίο «Ζάκυνθος 1», ιδιοκτησίας της ΑΝΕΖ, αν δεν πληρωθούν για μια σειρά από οφειλές της επιχείρησης προς αυτούς.
Όπως είχε αναφερθεί και σε πρόσφατη σχετικά με το θέμα, ανακοίνωση του Εργατικού Κέντρου, οι ναυτικοί του πλοίου πέρασαν «μαύρες γιορτές», εξαιτίας των οφειλών της Εταιρίας, ενώ πλέον οι τελευταίοι δηλώνουν «έτοιμοι», να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.
Στην ανακοίνωσή τους, προς την ΑΝΕΖ και το Λιμεναρχείο, που κοινοποιείται στα ναυτεργατικά σωματεία, το Εργατικό Κέντρο και τα τοπικά ΜΜΕ, οι εργαζόμενοι στο «Ζάκυνθος 1», υπογραμμίζουν τα εξής:

«Οι παρακάτω υπογράφοντες, πλήρωμα του Ε/Γ – Ο/Γ «Ζάκυνθος Ι, συγκεντρωθήκαμε, την Τρίτη 10 Ιανουαρίου, με θέματα:
- Τις δεδουλευμένες αποδοχές μας για τους μήνες Νοέμβριο, Δεκέμβριο,
- Τα αναδρομικά από την ισχύουσα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας,
- Το Δώρο των Χριστουγέννων,
- Άδεια, επίδομα αδείας, ρεπό,
- Χορήγηση αναλυτικών μισθολογικών καταστάσεων.
Ομόφωνα αποφασίσαμε, μετά από την άρνηση της εταιρίας για την καταβολή τους, να προχωρήσουμε σε επίσχεση εργασίας, από τις 5 το πρωί την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου, μέχρι την εξόφληση όλων των οφειλομένων δεδουλευμένων αποδοχών μας».

Στα αιτήματα των εργαζομένων, από την προσωρινή διοίκηση της ΑΝΕΖ χθες δεν δόθηκε απάντηση. Η κατάσταση πάντως στην Εταιρία είναι αρκετά δύσκολη, αφού εκτός από τις οφειλές προς τους ναυτικούς, πρέπει να πληρωθούν τα χρέη που είχαν ρυθμιστεί από το προηγούμενο Δ.Σ., αλλά και τα τρέχοντα έξοδα.
Χθες βράδυ, αναμενόταν να συνεδριάσει το Δ.Σ. προκειμένου να βρεθεί τρόπος αντιμετώπισης της κατάστασης, όχι μόνο για την πληρωμή των εργαζομένων αλλά και για το πώς θα καλυφθούν τα υπόλοιπα έξοδα της Εταιρίας.
Να σημειωθεί ότι εκκρεμεί και η υπόθεση του πλειστηριασμού του «Φώσκολο» στις 26 του μήνα, για περίπου 150.000€ και αυτή τη στιγμή ούτε η θυγατρική της ΑΝΕΖ («Ελλένικ Γουέστερν Λάινς»), μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό το βάρος, μιας και δεν υπάρχουν έσοδα.
Πάντως, αν σήμερα δεν βρεθεί κάποια λύση, τότε δεν αποκλείεται και το «Ζάκυνθος 1» να παραμείνει δεμένο και ακινητοποιημένο στο λιμάνι του νησιού μας.

λυση δεν εχει βρεθει ως σημερα και τα ανεζοβαπορα ειναι δεμενα πρυμη πρυμη σχηματιζοντας ορθη γωνια.
παντως με €150.000 το φωσκολο καλα ειναι. καποιος τυχερος θα τον αρπαξει φτηνα.
η εταιρεια που αντεξε το ναυαγιο του Ζακυνθος το 1989 και τις κοντρες και τον εντονο ανταγωνισμο της προ κοινοπραξιων εποχης (δεκαετια 80) καταρρεει τελικα απο λανθασμενους χειρισμους των διοικησεων της.

Attached Files


:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#8 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,293 posts

Posted 17 January 2006 - 09:01

Μπορεί να γλιτώσεις από κάποιο ναυάγιο, αλλά οι «καρχαρίες» της στεριάς είναι δύσκολο να γλιτώσεις από αυτούς!!

Τώρα με 150.000,00€, ο Ουγκώ Φώσκολος είναι όντως μια παρά πολύ δελεαστική τιμή εκκίνησης

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#9 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 17 January 2006 - 23:26

Posted Image
η παρακμη συνεχιζεται
η νυν διορισμενη διοικηση παιρνει το μερος των εργαζομενων και ζητα να ερευνηθει γιατι η εταιρεια εφτασε σε αυτο το χαλι. αρχισε και ενδομετοχικη γκρινια για το αν η εξοδος απο την κοινοπραξια εβλαψε ή όχι.
για να τα αναλυσουν αυτα κανουν στις 22 του μηνος on board Zακυνθος Ι, συγκεντρωση συζητηση.
Με αλλα λογια Μνημοσυνο στην ΑΝΕΖ.
€120.000 χρωστα στα πληρωματα, χωρια στους αλλους.

ολες οι παραπανω πληροφοριες απο μακροσκελεστατο ρεπορταζ του Go Zakynthos.

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#10 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 18 January 2006 - 21:37

το Go Zakynthos ασχολειται και σημερα με το θεμα, αυτη τη φορα εστιαζοντας στην αποψη των ναυτικων.
η ουσια ειναι οτι συνεχιζουν τις κινητοποιησεις και δεν περιμενουν και πολλα ουτε απο την προσωρινη διοικηση ουτε απο την Γ.Σ. της Κυριακης. (Μνημοσυνο μου θυμιζει οπως ξαναπειπα).

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#11 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 20 January 2006 - 22:46

μεγαλη μερα για το Ζαντε σημερις;) .
το Εθνος ασχολειται επι τροχαδην με την επισχεση. επαναλαμβανει τα γνωστα με σαλτσα καποιες δηλωσεις της ΠΕΜΕΝ.

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#12 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 02 February 2006 - 00:12

επειδη ξερω οτι εχετε αγχος:D , να σας ενημερωσω οτι δεν εχει αλλαξει τπτ. το πληρωμα εχει κανει δικαστικες ενεργειες (ασφαλιστικα μετρα κλπ) για να κατωχυρωσει τα οφειλομενα.

λεπτομερειες στο Go Zakynthos.

παντως αν δεν τα απομακρυνουν και τα 2 να τα φερουν καμια ντανα η ζακυνθος θα θυμιζει νεο ικονιο:D

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#13 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 11 March 2006 - 00:50

Δεν εχει αλλαξει κατι σε οσα ξερουμε. Παλια και νεα διοικηση συνεχιζουν τη δικαστικη κοντρα, ανω τα δυο βαπορια παραμενουν στο λιμανι της ζακυνθου.

σε προσφατη συνεντευξη του ο προεδρος του ΛΤ Ζακυνθου, αφου αναλυει εν εκτασει τις ενεργειες που εχουν γινει για να απομακρυνθει το Foscolo, τονιζει οτι οι διαδικασιες ειναι χρονοβορες και μονη ελπιδα ειναι ο επιτυχης πλειστηριασμος βασει νομου, ενω για το ζακυνθος Ι λεει οτι ειναι πολυ συντομη η ακινησια του για να εχουν αποτελεσμα οι οποιες ενεργειες.

Δεν τα βαζω ολοκληρα τα κατεβατα:D . Στην Ημερα τσι Ζακυνθος ειναι οι 2 ειδησεις. Οι δηλωσεις του Προεδρου & τα διοικητικα της δΑΝΕΖ..

Ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι εχει 2 επιλογες το ΛΤ Ζακυνθου (για το Foscolo κυριως αλλα και για το Ζακυνθος Ι):

α) το μοντελο Mediterranean Sky. Το αειμνηστο ειχε συμπληρωσει 2 χρονια στο 7-8 της Πατρας, ενω τον χειμωνα 97-98 2-3 φορες πηρε μεγαλη κλιση. ετσι το ΛΤΠ εκανε ασφαλιστικα μετρα στους πιστωτες και ζητησε να μεταφερθει το πλοιο στην Ελευσινα (ντανα) με εξοδα του ιδιου του (τοτε) Λιμενικου Ταμειου Πατρων. το ΛΤΠ αναλαμβανε εξοδα, ρυμουλκισης επανδρωσης και ασφαλισης. παρεμβαση υπερ του ΛΤΠ εκαναν ολοι οι εμπλεκομενοι φορεις (Δημος, Νομαρχια, Ενωση Ναυτ. Πρακτορων Πατρας πλοιαρχοι, εταιριες κλπ).

β) το μοντελο Νησος Χιος. Εκβιασμος των επισπευδοντων δανειστων ωστε να τελειωνουμε μια ωρα αρχιτερα (οτι κανει ο ΟΛΠ δηλαδη).

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#14 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 13 March 2006 - 20:30

το δικαστικο ματς συνεχιζεται. υπαρχουν 3 πλευρες: α) η παρουσα (διορισμενη διοικηση), β) η προηγουμενη (νομιζω επισης διορισμενη, δεν ειμαι σιγουρος) διοιηκηση & γ) η Ενωση Γεωργικων Συνεταιρισμων Ζακυνθου που ειναι ιδρυτικο μελος και μετοχος της ΑΝΕΖ.

η τωρινη διοικηση εχει προγραμματισει αυξηση κεφαλαιου και εκλογες (για να εδραιωθει προφανως). Η παλια διοικηση λεει οτι αφησε €80.000 ταμειο και κακως δεν πληρωνουν το πληρωμα καθως και οτι κακως η τωρινη διοικηση αποχωρησε απο την Κοινοπραξια, ενω η ΕΑΣ συντασεται με την παλια διοικηση ζητωντας διορισμο νεας προσωρινης που: i) θα κανει τις εκλογες & ii) θα επαναδρομολογησει αμεσα Ζακυνθος Ι & Foscolo:D (εδω γελανε συγνωμη). (απλα να κερδισουν χρονο θελουν οι ανθρωποι).

Ολο το νεο επεισοδειο του Επους στη σημερινη Ημερα τσι Ζακυνθος.

Δυστυχως εχουν χασει την ουσια. Η ΑΝΕΖ εκτος απο τα πληρωματα χρωστα και σε τραπεζες. εδω και 2 μηνες εξακολουθει να χρωστα ενω δεν εχει καθολου εσοδα. Οσες εκλογες και να κανουν αν δε βρουν λεφτα να πληρωσουν τα βαπορια εκει θα μεινουν. (δε θα βρουν πιστευω)

Οσο για την κοινοπραξια δεν εφυγε η ΑΝΕΖ, απλα με τους ορους που τους προτειναν οι ΑΝΜΕΖ & Tyrogalas Ferries δεν τους αφηναν επιλογη. περσυ τον αυγουστο (το ζακυνθος ηταν στο αιγαιο) φανηκε καθαρα οτι οι 2 εταιρειες μπορουν μονες τους.

ΥΓ αν δε βαρεθηκατε και θελετε να μαθετε και αλλα:confused: διαβαστε ολα τα ποστ σε αυτο το τοπικ καθως και το Κυλληνη Ζακυνθος

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#15 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 26 March 2006 - 22:09

Συμφωνα με την ΕΡΤ διοριστικε νεα προσωρινη διοικηση στην ΑΝΕΖ. απο οσο βλεπω ειναι πανω κατω η διοικηση Τσουκαλα που εφερε το Foscolo και επι της οποιας αρχισε η κατω βολτα.

Με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ζακύνθου ορίστηκε νέα προσωρινή διοίκηση στην Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρία αποτελούμενη από άτομα που είχαν διατελέσει πρόεδροι στο δ.σ της εταιρίας κατά το παρελθόν.

Στη νέα διοίκηση μετέχουν οι : Άγγελος Αρβανιτάκης , Διονύσιος Βερτζάγιας , Λευτέρης Κλαμπάνης , Αναστάσιος Κοτσώνης , Διονύσιος Τσουκαλάς, Θεόδωρος Θεοδόσης , Διονύσιος Γράμψας και Δημήτριος Τσουκαλάς . Σήμερα το βράδυ το νέο Δ.Σ θα συγκροτηθεί σε σώμα ενώ στις 22 Μαρτίου θα συγκληθεί Γ.Σ για να ενημερωθούν διεξοδικά οι μέτοχοι της εταιρίας. Το δικαστήριο επίσης υποχρέωσε τη διοίκηση να επαναδρομολογήσει το πλοίο Ζάκυνθος 1.


οσο για το ανεκδοτο στο τελος πως δηλαδη θα το επαναδρομολογησει; θα τυπωσει ευρω να πληρωσει τον κοσμο;

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#16 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 03 April 2006 - 19:13

ενα αρθρο της Ημερας τσι Ζακυνθος με ημερομηνια 30/3 λεει οτι η θυγατρικη της ΑΝΕΖ Hellenic Western Lines ψαχνει 2.700.000 ευρω για να δρομολογησει το Foscolo κυλληνη ιονια νησια ιταλια.

αν δεν ειναι η πρωταπριλια της "ημερας" τοτε ο συντακτης εχει δυσκολια να ξεχωρησει τον κοσμο του φανταστικου απο τον πραγματικο.

διαβαστε να ευθυμησετε:rolleyes:

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#17 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 11 April 2006 - 22:23

στα πλανα για το σεισμο σημερα φαινεται το Ζακυνθος Ι να εχει μεθορμισει στον παραλιακο δρομο. Στο νυχτερινο πλανο μαλλιστα ηταν καταφωτο.
μαλλον εχουμε χασει καποιο επεισοδιο. ισως να εχει υλοποιηθει η δικαστικη αποφαση και η νεα διοικηση της ΑΝΕΖ να τα βρηκε με τους ναυτικους και να ταξιδευει το βαπορι.

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#18 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 12 April 2006 - 21:52

Tελικα το βαπορι ξαναξεκινησε σημερα. ειχε οντως μεθορμησει στην παραλιακη (εκει που κανουν τα ζακυνθινα τις ακινησιες τους) για να ετοιμαστει. Αν ηταν απλα για να μεινει κοσμος δε θα εκανε μεθορμηση.
Posted Image
Φαινεται πως η νεα διοικηση προσπαθει να δωσει φιλι ζωης στην εταιρεια. ζητησε να επανενταχθει στην κοινοπραξια ή να μειωθουν τα δρομολογια της ionian ferries.
σημερα και μεθαυριο βγαινει και ο φωσκολο σε πληστηριασμους.

Λεπτομερειες (που αλλου) στο Go Zakynthos.

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#19 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 13 June 2006 - 23:14

η ανεζ κινειται δυναμικα και ζητα τροποποιησεις στα δρομολογια της. λεπτομερειες στην ημερα τσι ζακυνθος.

να προσθεσω 2 πραγματα σε αυτα που λεει το κομματι αυτο. απο οτι εχει κυκλοφορησει η ΑΝΕΖ επεδιωξε να επανενταχθει στην κοινοπραξια. τα ποσοστα που τις προσφερθηκαν ομως στην ουσια την υποχρεωναν να κανει πισω. η κοινοπραξια τα καταφερνει και χωρις την ΑΝΕΖ.

η ουσια για την ΑΝΕΖ ειναι αλλη. ενταξει κανει παραπανω δρομολογια, παιρνει και ενα κομματι της πιττας, κερδος ομως θα εχει; μια εταιρεια που προσπαθει να σωθει (δε σωθηκε ακομη) απο του χαρου τα δοντια θελει αρκετα εσοδα για να καλυψει βραχυπροθεσμες (και οχι μονο) υποχρεωσεις. οταν τελειωσει η σαιζον και τελειωσουν οι "παραθεριστες" που μπαινουν σε οποιο βρουν μπροστα τους θα εχει εσοδα η ΑΝΕΖ;

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:


#20 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 16,852 posts
  • LocationBay Ferries

Posted 04 October 2006 - 21:10

νομιζατε οτι τα προβληματα της εταιρειας εληξαν με την επανενταξη της στην κοινοπραξια;
γραψτε λαθος.

μετοχοι (αρκετοι προφανως) που υποστηριζαν τις προηγουμενες διοικησεις παρεμποδιζουν τη συγκληση νεας γενικης συνελευσης ενω οι επικειμενες εκλογες (δια χειρος νομαρχη) εχουν και αυτες ρολο.

:D η μονη παριζιανα που δεν πηγε ποτε στο παρισι :lol:






Also tagged with one or more of these keywords: ANEZ, Zakynthos I, Zakynthos, Ζάκυνθος, Ionian Ferries

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)