Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ΜΗΚΟΣ 44 ΜΕΤΡΑ, ΠΛΑΤΟΣ 8,5 ΜΕΤΡΑ, ΧΑΛΥΒΑΣ

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 500 ΑΤΟΜΩΝ

ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΕΣ CUMMINS

ΤΑΧΥΤΗΤΑ 16 ΚΟΜΒΩΝ

ΤΡΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΑ

ΔΕΚΑ ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΚΑΜΠΙΝΕΣ

ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ, ΔΥΟ ΚΑΝΤΙΝΕΣ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΒΙΝΤΕΟ, ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Ν. Π. 9370
Αν και ειμαι απο το Ναυπλιο δεν ξερω πολλα γι αυτο οτι ξερετε πειτε μου

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Λογικα πρεπει να μιλαμε για αυτο το πλοιο.Μεχρι περυσι εκανε ημερησιες κρουαζιερες στο Σαρωνικο και επιανε και Αιγινα απο οπου και η φωτο.Νομιζω ομως οτι δεν ξεκινουσε απο τον Πειραια

Στην γκαλερυ εχει δυο φωτο ακομα

Link to comment
Share on other sites

Την μια φοτογραφια την τραβηξα εγω που ειναι το πλοιο αγκυβολημενο στην υδρα

Πηρα και εναν φιλο τηλεφωνο και μου ειπε πως η βαση τους ειναι στο τολο θα παω μια βολτα απο κει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η έδρα του πρέπει να είναι κάπου εκεί (Τολο, Πόρτο Χέλι). Συνήθως το συναντάμε στα νησιά του Σαρωνικού (Αίγινα, Ύδρα, Σπέτσες, Πόρο) αλλά έχω ακούσει ότι κάποιες φόρες μπορεί να φτάσει μέχρι τον Ισθμό της Κορίνθου.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο κάνει (ημερήσιες) μίνι κρουαζιέρες από διάφορα σημεία του Αργολικού κόλπου.

Μια ή δύο φορές την εβδομάδα ξεκινάει από το Παράλιο Άστρος και πάει Ύδρα και Σπέτσες.

Πιθανότατα κάποιες από τις άλλες ημέρες ξεκινά από το Τολό.

Εδώ είναι το link από το site του ταξιδιωτικού γραφείου με λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Μανταλένα (ΙΜΟ 8902761)

(1990)

Το ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ βρίσκεται αυτές τις ημέρες τραβηγμένο έξω στο ναυπηγειό του Χαλκίτη στο Πέραμα. Διακρίνεται στα αριστερά της φωτό με το ΒΙΚΥ Φ. ΙΙ.

Το καραβάκι είναι κατασκευής του 1990 και αν δεν κάνω λάθος έχει κατασκευαστεί σε ναυπηγείο της Θεσσαλονίκης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
Το καραβάκι είναι κατασκευής του 1990 και αν δεν κάνω λάθος έχει κατασκευαστεί σε ναυπηγείο της Θεσσαλονίκης.

Mea culpa. Έχει όντως κατασκευαστεί το 1990, αλλά σύμφωνα με τον πάντα καλά πληροφορημένο Aleksi Lindstrom, στο Πέραμα, στο ναυπηγείο Ν. Καστρινός.

Πολυ νοικοκυρεμενο πλοιο και εταιρεια, η οποια εχει και το αλκυων,ρωσικο απο τα γνωστα.

Ρώσικο από τα γνωστά μεν, ΑΛΚΥΟΝΙΣ δε (και όχι αλκυων)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Το βλέπω το καραβάκι τις τελευταίες ημέρες στο AIS σε καθημερινά σχεδόν δρομολόγια από τον Λαιμό της Βουλιαγμένης προς την Ύδρα, την Ερμιόνη και τις Σπέτσες.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Το βαπορακι σημερα εφυγε το μεσημερακι για Υδρα και επιστρφει αυτη τη στιγμη πισω.Ειναι καποια ναυλωση ή η εταιρια του εβαλε και νεες κρουαζιερες στο προγραμμα;

Link to comment
Share on other sites

Σημερα και τα 2 (μαζι με το Αλκυονις) εκαναν διελευση απο την διωρυγα στον Κορινθιακο-φορτωση και πισω Σαρωνικο,Καπετανιος-Ιδιοκτητης Δημήτρης Τριανταφύλλου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...